Tékozló Homár

Rugalmasan kezeli a UPC a nyilatkozatokat

2009.06.26. 10:40 | ge | 77 komment

Marci nem szerette volna, ha a UPC az új akcióiról bármilyen módon is értesíti őt, így a szerződés megkötésénél erről írásos nyilatkozatot adott. A UPC két hónapig bírta, majd pofátlanul bepróbálkozott, magasról tojva ügyfele kérésére. Idézet az ÁSZF-ből: "Közvetlen üzletszerzés vagy tájékoztatás célját szolgáló közlemény telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési úton nem továbbítható annak az előfizetőnek, aki úgy nyilatkozott, hogy nem kíván ilyen közlést kapni."

Még kb. 2 hónapja előfizettem UPC-ék remek Direct szolgáltatására, mert az ország azon szegletében, ahol lakom, más tévézési lehetőség sajnos nincsen. Előfizetéskor lehetett ikszelgetni mindenféle adatszolgáltatási nyavalyákat, én ikszeltem is bőszen, hogy nem kérek reklámot, szórólapot, füstjeleket, égre festést, telefont meg különösen nem.

Ma délelőtt csöng a telefon, azt írja, hogy "Ismeretlen szám". Gondoltam, felveszem a boldogtalant, bár sejtettem, hogy nem a legjobb barátom hív álmagánosítva. Nem is, a UPC volt az. Trágyahangú nő kérdezi tőlem, hogy emlékszem-e arra, hogy milyen nyilatkozatot tettem két hónapja adatkezelésileg, mármint hogy én tőlük semmilyen marketingszart nem kérek, és hogy hagyjanak békén? Gondolkoztam, hogy ez most mi akar lenni, válaszoltam, igen, emlékszem, kértem ilyet, mint ahogy mindenkitől ezt kérem. Trágyahangú következő kérdése: nem gondoltam meg magam? Van most remek akciójuk. Higgyem el, tényleg remek, ha van időm, akkor gyorsan el is mondja.

Na most komolyan. Ez milyen már? Annyira meglepődtem, hogy még a náthás francba is elfelejtettem elküldeni, csak annyit tudtam mondani, hogy a nem az nemet jelent. Ha én lennék Tornócky Anita, akkor most azt kérdezném, hogy "és ezt így hogy"? Ezt a hülye szöveget. Minek a nyilatkozat, ha szarnak rá magasról? Nem tudom, ki volt az okos vezető a UPC-ben, aki ezt kitalálta, de jókora gyökér lehet. Pedig biztosan hosszú manager meetingek előzték meg ezt a fontos döntést, izzott a hálózat házon belül, amíg kitalálták a trágyahangú szövegét. Aki szegény csak végrehajt. És szív, mint egy afrikai torkosborz.

Üdv,
Marci 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koholmány 2009.06.26. 10:43:29

péntek lévén egyedül vagyok? :O csak én dolgozom? vagy nem dolgozom? :)

Fairy Girl 2009.06.26. 10:48:23

Pedig tesóm pont most akar UPC-s lenni. Lehet hogy lebeszélem róla :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.26. 10:49:18

Közvetlen üzletszerzés vagy tájékoztatás célját szolgáló közlemény telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési úton nem továbbítható annak az előfizetőnek, aki úgy nyilatkozott, hogy nem kíván ilyen közlést kapni.


UPC analfabéták gyülekezete ezek szerint.

De ha tudnak is olvasni, nem tudnak szövegérteni, biztos nem jött le nekik, mit jelent a telefon.

staropramen 2009.06.26. 10:51:26

Sztrovacsekek!
Attól eltekintve, hogy az UPC mit csinált eléggé tenyérbemászó modora van a posztolónak.
Mellesleg lehet, hogy neki is trágyahangja van.Nagyképű majom!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.26. 10:51:55

Az afrikai torkosborz nem tartozik az ismeretségi körömbe.
Ezért kérdem: hogyan szív egy afrikai torkosborz?

EnZsolt 2009.06.26. 10:52:20

Mi az, hogy trágyahangú?

Az milyen? Milyen hangja van a trágyának? Nem a trágyázásnak, hanem magának a cuccnak. TUDNI AKAROM!!! Ez Pfhonthosch!

bekbórd! 2009.06.26. 10:54:24

szerintem mindenki hívja föl most a UPC-t, hogy nem gondolták-e meg magukat, nem akarnák-e csökkenteni a szerződésben rögzített árakat.

Zsigmi · http://dkvfigyelo.hu 2009.06.26. 10:54:51

Engem a Vodafone hívogat állandóan, pedig úgy rémlik, én is x-eltem hasonlókat szerződéskötéskor.

Ez már a hétvégi poszt?

homár molla 2009.06.26. 11:00:31

ez olyan mint az engedélykérős spamek. Hozzájárulását kérjük, hogy tájékoztathassuk egy szuper ajánlatról (itt jön 6 bekezdés, képekkel illusztálva, linkekkel teletömve, mostcsaktízezeröccázért), majd a végén: ez nem spam, hanem csak egy engedélykérő levél, hogy küldhetünk-e reklámot a törvény nevében. ha nem, akkor tudomásul vesszük a visszautasítást.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.06.26. 11:03:20

Engem a Füstírtók hívogat, pedig nem is szerződtem Félix Péterrel

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.26. 11:04:05

Engem a róka hivogat folyamatosan a szuper akcióival, de mindig sikerül leráznom.

májgeriberi 2009.06.26. 11:04:25

@EnZsolt: olyan szarszagú, hogy már az ízét is érzed

betépett felhasználó 2009.06.26. 11:06:04

miert lett volan gyoker a tragyahangu fonoke
1xruen csak a vásárlást segítő kedvezmény-koordinátorral van dolgunk.

riszpekt az ilyennek
az schegghibe

AlulírottFentemlített 2009.06.26. 11:10:45

@Sün‼: 2009.06.26. 10:51:55

Egy afrikai torkosborz körülbelül olyan intenzítással, mint Geronazzo M.!

Bocs, ha kiemeltem!

Ewok 2009.06.26. 11:13:08

Ez is UPC
Felhívott telefonon egy hölgy, és UPC-Budapest Bank hitelkártya szerződést ajánlott. Feleségem ellenkezése ellenére szerződést kötöttem. Megjött a hitelkártya. Au első vásárlás alkalmával kiderült, hogy egy korszerütlen, lehúzós kártyát sóztak rám, amiben, bár dombornyomásos, igy pl, internetes vásárlásra is jó, de nincs benne chip, vásárláskor nem kéri a PIN kódot. véleményem szerint ez a kártya nem biztonságos, bár előállitása olcsó. Nem biztonságos, mert elvesztése, ellopása esetén a megtaláló/tolvaj azonnal le tud róla nyúlni szép summát.
Viszont az UPC többi szolgáltatásával maximálisan meg vagyok elégedve. (telefon, internet, tv.), csak ezt a hülye kártyát szívtam meg. No nem, baj, a fiok mélyére tettem, nem fogom használni.

májgeriberi 2009.06.26. 11:14:29

téényleg tud vki vmi-t a GM-es csereberéről?
úgy izgulok, lehet nyertem?!

É2I 2009.06.26. 11:15:04

@májgeriberi:
Ezek szerint az upc-nél már működik a szagos telefon. Belelehelik a fokhagymáslángosvegyigyümi kombót az egyik oldalt a másik meg a HALLÓ után kis is dodja a taccsot.
Ez ám a direkt marketing!!!
Ne Xelt volna a marhája, most jól megkapta.
Bruhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

májgeriberi 2009.06.26. 11:18:44

@É2I: lehet ezért csapkodta a le a telefont

vagy ez egy másik történet? :S

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.26. 11:25:03

Tudom, hogy ide nem szabad sp@mmelni, de azért kérdezném, hogy tényleg nem szabad-e?
Csak mert most lenne egy jó ajánlat, szerintem mindenkit érdekel: 2 hét ingyenes kábeltévézés tenerifén a upc-vel! Non inkluzív de fakultatív programként meg lehet nézni egy svéd asztalos reggelijét.
Bővebb információ: www.jozsaitesz.hu
(A töppedt almáknál lehet jelentkezni)

É2I 2009.06.26. 11:28:40

@É2I:
A dodja olyan mint az upc; semmi értelme ;P

AlulírottFentemlített 2009.06.26. 11:29:24

@Nelson Mandula:

Engem ez csak akkor érdekelne, ha a vidanet szervezné és az exittel utaztatna!
Olyan kis görgős izét pedig vinnék magammal.

pizsama 2009.06.26. 11:31:41

Ez fura. Én soha nem ikszeltem be sehol, hogy a UPC engem nem nyaggathat, mégis békén hagynak.

Brendan 2009.06.26. 11:36:17

Evok!
A Budapest Bank annyi pénzt fizet ki tv hirdetésekre, (emlékeztek Emesére?) hogy valahol spórolni is kell. ezért kaptál ilyen ótvar kártyát. Engem is hivtak ez ügyben telefonon, de elhajtottam a csajt.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.26. 11:41:18

@AlulírottFentemlített: az utazás az Exit a Zéróviva a Nekkerman és Wizzair közös szervezésében jön létre. A Vidranet pedig - a upc-vel való külön megállapodás szerint - utólag perel majd minden utast szűrőbuherálásért.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.26. 11:42:00

Lehet, h Kovács T. Balázs volt személyesen a trágyahangú nő?

AlulírottFentemlített 2009.06.26. 11:51:04

@Nelson Mandula:

Ez már így igazán csábító ajánlat.

Remélem a svéd asztalos reggelijében lesz vasporos műzliszet és üvegcserép a'la mexicana.

A szárított görényt gondolom benne van az alpárban.

Frucsasz 2009.06.26. 11:55:38

Milyen az a trágyahang? De most komolyan.

helianthus 2009.06.26. 11:55:46

A posztot végigolvasva öröm töltött el. Mert én szerencsés (sikeres?) ember vagyok. Aki olyan részén lakik az országnak ahol van más lehetőség. A nevét nem tudom, három csatornát tartalmaz (M1, TV2, RTLklub).
Ja, hogy car a műsor. Többnyire igen. Emiatt még szerencsésebb vagyok, mert tv-zés helyett olvashatok, elmehetek szociális életet élni, stb. Aztán, ha nagy néha van valami jó is, akkor annak örülök, mert megnézhetem.

Glosszámnak itt véget vetve kérdem:

Emberek! Tényleg ilyen létszükséglet lett a tévézés? A kaja, pisi, kaki, cex mellett ez is bekerült a Maslow piramis aljára? Csak én maradtam megint ki valamiből?

b[ALien] (törölt) 2009.06.26. 11:57:13

A trágyahang az olyan, mint a vakondriasztó, csak szárított görények ellen jó

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.26. 11:59:58

@AlulírottFentemlített: természetesen. + minden utasnak egy csinos kék szalagot kötnek a hajába induláskor.
Akkor jelentkezel? Teljesen ingyenes!*

(*csak az 999 Euro akciós nyereményadót kell átutalni a bankszámlámra.)

É2I 2009.06.26. 12:01:44

@helianthus:
Én szociális életet majd a szociális otthonban kívánok élni.
És a TV, sok csatornával igenis FHONTHOSH! Nélküle hogy folyna el a sok slájm?
;)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.26. 12:02:34

@helianthus: a tévénézés a Maslow piramis legtetején helyezkedik el "önmegvalósítás" álnéven.

hotten totta 2009.06.26. 12:08:06

Én fél órája szivattam meg egy Kalmár Ildikó nevű telefonon tőzsdei ügyleteket kínáló csajt.

Vezetékesen hívott,véletlenül otthon vagyok, felvettem, majd aztán az ő adatait is. Ui beadtam neki, hogy a BRFK emberellenének a nyomozója vagyok és, hogy az igazi énre most taléltubk rá vérbefagyva. Kicsit izgult a csaj, amikor fordult a kocka. Erősködött, hogy ő az áldozatot nem ismeri, csak üzletet ajánlottt volna neki. Akkor kérdeztem, milyen üzletet, honnan szerezte meg az elérhetőségét stb. Amikor elkezdett hápogni, akkor én is bekeményítettem, hogy az emberölés komoly dolog, és, hogy ezt úgy értsem-e., hogy megtagadja a rendőrséggel az együttműködést. Akor visszavett az arcából, mondtam, hogy majd visszahívják a kollégák, ha még kell tőle adat. Az ötlet nem az enyén youtuben láttam, USA-b játszották el, de büszke vagyok magamra, mert szerintem hitelesen alakítottam. A csaj 1987.07.02-én született és elkértem a mobil számát, ha valaki tovább szivatná, írjon nekem, most meg megyek és lekáderezem az iwiw-en

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.06.26. 12:18:42

Én éppen most készülök átmenni hozzájuk. Lehet, hogy mégse kellene? Kiráz a hideg az akcióktól, meg a kedvezményektől :)

b[ALien] (törölt) 2009.06.26. 12:18:43

@hivatal.blog.hu: :DDD
(hagyjad szegényt, a munkáját végzi)
Azé' jó volt:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.26. 12:19:56

"rágyahangú következő kérdése: nem gondoltam meg magam?"
ÉS ezt így hogy?! Hát bazmeg akkor ugyanezt meg lehet csinálni bármilyen telefonos marketinggel nem?

Hát menjenek ezek a retkek a sünbe vastagon...

Ewok 2009.06.26. 12:22:11

Erre ne legyél büszke. Szerencsétlen csajszinak ilyen hálátlan feladat jutott. Nem őt kell megszívatni, ő csak a munkáját végzi.
A bankot, a brókercéget, meg a hasonlókat, akik pénzt akarnak kivenni a zsebedből, azokat lenne jó fenékbe billenteni.

Ewok 2009.06.26. 12:23:18

Erre ne legyél büszke. Szerencsétlen csajszinak ilyen hálátlan feladat jutott. Nem őt kell megszívatni, ő csak a munkáját végzi.
A bankot, a brókercéget, meg a hasonlókat, akik pénzt akarnak kivenni a zsebedből, azokat lenne jó fenékbe billenteni.

Ewok 2009.06.26. 12:25:00

No, meg magamat is felpofoznám, mert hülye fejjel, belementem a lecsóba...

helianthus 2009.06.26. 12:25:22

@É2I: jóvanna na ne gúnyolódjál Te kézszemű, én se csúfolászlak.
Ezt amúgy baráti körben találtuk ki a Hol voltál? Hova mész? kérdésekre mondjuk, hogy szociális életet élni. Ez szebb, mint hogy kocsmázni, berúgni, csajozni.. És ebbe minden belefér, a hétvégi családi vacsora is! :D
@Nelson Mandula: ó, hát ha ez így van, én örülök, hogy a piramis alján vagyok.
(brutálisnagysátániankacagószmájli)

dextercapo 2009.06.26. 12:28:05

tragyahang : szetdohanyzott , rekedtes .

winston01 2009.06.26. 12:34:29

@hivatal.blog.hu · hivatal.blog.hu/ 2009.06.26. 12:08:06

Ugye tudod, hogy rendőrnek kiadni magad törvénysértő? :)

helianthus 2009.06.26. 12:35:03

Szily és Homár!
puzzztrewew 2009.06.26. 12:29:06 egy spammer, méghozzá elég alja.
Kérlek szíves intézkedéseteket ebben az ügyben, mert én már unom.
Köszönöm!

winston01 2009.06.26. 12:35:33

puzzztrewew-t meg tilcsákmárki! Köcsög szpemmer!

◄ViZion 2009.06.26. 12:36:49

Ne legyél júpíszís, legyél digitévés. az is mindenhol elérhető, garantáltan nem zaklatnak, és van AXN is.

Mellesleg a mítingen vip-ként regeltek téged, mint end-usert, ezért lehetnél hepi, de semmiképp' nem depi... :)

b[ALien] (törölt) 2009.06.26. 12:37:55

@helianthus: vajon sokan kattintanak egy olyan oldalra, aminek a nevében szerepel a hack szó?:)
Amúgy engem is zavar már

◄ViZion 2009.06.26. 12:38:51

@winston01:
CSatlakozom.
Ha lehetne az univerzumból is töröljétek.
Jobb lett volna, ha anyád lenyel puzzztrewew...

johevi 2009.06.26. 12:46:10

Ahelyett hogy örülnél, hogy beérkezett a leveled és fel is dolgozták 2 hónap alatt...

É2I 2009.06.26. 12:46:29

@helianthus:
Nanemán! Hát én csak aztat akartam bepötyögni, hogy ráérek majd hüjékkel beszélgetni a cociális ottban. Addig meg hagyjon békén az összes. Ja és Te nem tartozol közibük. (Már az itteni tapasztalatom alapján) :D
A második ugyan gúny, de nem a Tied, hanem a silány TV műsoroké. ;)

/off
Ezt a puzzztrewew gyereket meg ne etessétek, mert még ideszokik.
Bár szerintem nemsoká ki lesz dobva, mert mindenhova odapiszkít.
Csak azt nem értem ezekben a kiszáradt görényekben, hogy mi a tosznak görcsölnek? Ki az a hüje, aki a buzi linkjükre kattint?
Miért nincs annyi süpeténye, hogy beletegye a nevébe a csökött linkjét, 'oszt akkor nem gyomlálnák?
Mennyi kérdés, még a végén elmegyek hivatalos kérdezőnek a stázihoz :D
/on

jesszumpepi (törölt) 2009.06.26. 12:57:14


Nelson Mandula 2009.06.26. 11:59:58

És mi lesz a kopaszokkal?

helianthus 2009.06.26. 13:03:08

@b[ALien] a kopasz baba: hát én egyszer kapkodva olvastam és már nyomtam is rá, bár megmondom őszintén fogalmam sincs mit hekkel.

@É2I: értettem ám a tréfát, nem kell mindjárt védekezni. Azért magyaráztam meg a dolgot, mert nem biztos, hogy mások is értik, aztán még azt hiszik valami sárga lapos egyén vagyok.
"Ja és Te nem tartozol közibük." elhamarkodottan ítélsz. :):):)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.26. 13:05:07

@dextercapo: akkor Janis Joplinnak is trágyahangja volt.

Palkovics Ede 2009.06.26. 13:05:58

@hivatal.blog.hu: jáj, szegény lány :)

Posztolót lehet már?
"mert az ország azon szegletében, ahol lakom, más tévézési lehetőség sajnos nincsen" És a helyi kocsma? Az olvasást ajánlam inkább, bár felesleges lenne neked.
Trágyahangú: a telefonod már szagot is továbbít? A tied biztos virághangú lehet...
"Ha én lennék Tornócky Anita" Az vesse az első követ...
Akár rejtett, akár publikus számmal hívnak, jogodban áll eldönteni, fogadod e a hívást.
Öszzegezve: ecsém, szálljál le a földre, mert hatalmasat fogsz zuhanni, mint Jacko orra! (bocsánat, minden érintettől a hasonlatért)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.26. 13:10:38

@jesszumpepi: hát mi legyen velük? Nem merek semmit írni, mert nem tudom a Bandi kopasz-e.

Rafael Jiménez Valéra (barátoknak csak Rafi) 2009.06.26. 13:23:18

Így tényleg gázos, de érdemes néha mégis időt szánni rájuk: a múltkor azzal jött, hogy olcsóbb lehet az előfizetésem. És tényleg, van egy társasházi kedvezmény, amivel a programcsomagod ára lecsökkenhet. Belementem, nem volt benne semmi átbaszás.

Kérdeztem az ügyintézőjüket, ebben nekik mi volt az üzlet? Válasz: ügyfél megtartás.

É2I 2009.06.26. 13:33:50

@helianthus:
Védekezni? Csak tisztázni kívántam, hogy semmi ártó szándékom nincs irányodban. ;)
Mások meg tanulják meg a tréfa értést, vagy nyaljanak sót. Nekem mindegy :D

papamaci1 2009.06.26. 13:34:09

NE NÉZZ TV-t ! Internet+DVD elég.....

EnZsolt 2009.06.26. 13:40:37

@puzzztrewew: anyád is találhatott volna mást...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.06.26. 13:56:47

Én ha felveszem meg szoktam kérdezni, hogy hogyan jutott a telefonszámomhoz, majd egy köszönöm szépen nem érdekel az ajánlata kíséretében elhajtom.

De tényleg: a biztosításaimat haveriasított ügynök intézi, aki összehasonlítható adatokat küld néha. Így nem annál kötök aki a legnagyobb sikerdíjat adja. Neki meg az a biznisz ebben, hogy lehet, hogy nem 10ezret kap egy sikeres üzletért, hanem csak 8-at, de ha ajánlom másnak is akkor már 16-ot...

A szolgáltatóim pedig olyan csomagot adnak amilyet a lapjukról kiválasztok: az ilyen egyedi ajánlatokról és kivételezésekről nem hiszem el h valódiak

Tilcsák Bea (törölt) 2009.06.26. 13:57:31

ismeretlen számokat nem veszünk fel.
mikor tanuljátok már meg?

AlulírottFentemlített 2009.06.26. 14:20:35

@Nelson Mandula:

Bocs, hogy csak most válaszolok, de váltottam ojrót.

Nem ba, hogy elmút 14:00?

hánszolopléh a házmester 2009.06.26. 14:21:12

Naon egyszerű a történet... Mi átlagos termékfogyasztók hiába x-eljük be hogy nem kérünk reklám anyagot, meg kéretlen telefont, stb... annak ellenére valahogy mindig betalálnak ilyen hülyeségekkel. Sajnos nagyon jól tudom hogy nem kevesen foglalkoznak és nem keveset keresnek azzal, hogy a telefontársaságok, biztosítók adatbázisait eladogatják szépen mindenféle telefonos értékesítő cégnek és hiába kérdezed őket, nem mondják meg honnan van a telefonszámod meg nekik...

Viszont olyan mint én, aki egy tárgyalás közepén többször felveszi a telefont hátha a családnak van baja az megszívja... Olyanok miatt hogy tanulj meg angolul olcsón meg hogy utazzak most külföldre mert az milyen jó lesz nekem, na ettől meg megugrik tárgyalás közben a vérnyomásom. ÉN nem adtam meg senkinek a telefonszámom, sőt minden lehetőségnél ahol csak lehet X-elek hogy NEM KELL, NEM KÉREK, NEM AKAROK...

Persze mint mindenre van megoldás erre is. A telefonokra (Symbian, Windows mobile) pedig lehet telepíteni mindenféle okos programot ezekkel pedig pont az ilyen kéretlen akciókat lehet elkerülni. Persze más tészta hogy anyukád sem ér utól mondjuk telefonfülkéből, de a mai világban ahol mindenkinek minimum 1 mobilja van, erre talán nem is kerül sor. Szóval be kell állítani hogy ismeretlen számról ne fogadjon hívást és ennyi. Én egyszerűen azóta csak beállítottam hogy a hívószám nélküli és a telefonkönyvemben nem található telefonszámokról ne érjenek utól. Azóta nem is kapok mindenféle csodás és jobbnál jobb kihagyhatatlan ajánlatot telefonon.

De így a blogon is üzenném minden telefonszám adatbázissal ügyeskedőnek hogy szarjon 4 család sünt ha lehet, mert az meg neki lesz jó, illetve engem személyszerint boldoggá tenne.

májgeriberi 2009.06.26. 14:23:07

@Tilcsák Bea: te hol élsz vagy mit csinálsz, hogy téged ismeretlenek nem kereshetnek mobilon pl. üzleti szándékkal.
te nem szoktál ismeretlen embereket felhíni?

Tilcsák Bea (törölt) 2009.06.26. 14:55:20

@májgeriberi: nem.nem.
vonalasom nincsen, a mobilt meg annak veszem fel, akinek kiírja a számát.
és nem hívogatok ismeretleneket, minek tenném?

májgeriberi 2009.06.26. 15:09:59

@Tilcsák Bea: el vagy szigetelve mindentől? vagy marhára biztos vagy a dolgodban?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.26. 15:43:05

@Tilcsák Bea:

az otthoni számom titkos. hív a kölyköm, mert nyűgje van.

a melóm számai szintén nem íródnak ki.
hív a főnököm.

szerinted?

te semmilyen telefont ne vegyél fel.
jobb lesz mindenkinek.

LucecitaGonzales 2009.06.26. 17:06:17

@az igazi mpl (kurtaszoknyában, mint Gogolák et.nő): az én melóhelyem számai sem íródnak ki, ha ismeretlen szám, már kapásból ugrik is össze a gyomrom. Kész felüdülés, ha felveszem és csak el akarnak valamit adni. Feszültséglevezetésképp rögtön el is tudom küldeni a telefonon-tukmálóst az édesanyjába.

soseleszekelső 2009.06.26. 17:12:32

július 1-től van egy jogszabályváltozás, mely szerint az ügyfél csak a pozitív beleegyezése után kereshető meg direkt ajánlattal. Tehát nem elég, ha nincs tiltó nyilatkozat.

Ezért most több cég próbálja megszerezni a beleegyezést, megkeresve összes ügyfelét.

Ha az ügyfél most igent mondott volna és ráadásul az ajánlatot is meghallgatja, két legyet ütnek egy csapásra.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.06.26. 17:17:28

@májgeriberi: francokat. nekem egyszerűen ez működik. mellette azt gondolom, aki nem íratja ki a számát, annak valami rejtegetnivalója van. legyen már benne annyi kraft, hogy kiíratja.

dr nmate 2009.06.28. 17:02:25

én egy falusi gyerek vagyok, és mindenhol bejelölölm, hogy kell továábi reklám, de nem küld senki... tényleg mindenhol...
évente egy Chevrolettlevél jön... nem is értem a problémátok... fel kellen költöznöm...vagy nektek ki a városból!

dr nmate 2009.06.28. 17:03:33

a lényeg... tehát vásárló erőt jelentetetk... én nem
süti beállítások módosítása