Tékozló Homár

Számlának tűnő spam az Officemarktól

2009.06.29. 16:00 | jackyll | 75 komment

Különlegesen durva képvicc kategóriában indult a magában is elég gyanús webshopot üzemeltető Officemarkt (a kifutó Windows XP-t pl 96 ezerért árulják). Tünde egy számlára igen erősen hasonlító tárgyat kapott tőlük, amiről csak az apróbetű után derül ki, hogy valójában spam:

a mellékelt "ajánlatot" egy irodában dolgozó ismerősömtől kaptam, ahol a cég pénzügyi munkatársa majdnem betette az utalandók közé, mivel elég sokszor rendelnek irodaszert, számítástechnikai kellékeket, és az Officemarkt "ajánlata" megtévesztően hasonlít egy számlára. Igaz, az apróbetűs részben -hol máshol- szerepel, hogy " Ez egy ajánlat, nem jelent fizetési kötelezettséget."

Amikor felhívták az ügyfélszolgálatot azzal, a szöveggel, hogy "Kaptam egy számlát Önöktől" - még mielőtt folytathatták volna a mondatot már rá is vágták az arrogáns választ: " Az nem számla"- mintha még a megtévesztett lenne a totális hülye, mintha nem arra utaznának, hogy ennek minél többen bedőljenek...Végül is teljesen normális, hogy egy  konkrét multimédiás cd-t "ajánlanak" ahol a termékről mindössze ennyi derül ki: Office 9 Pro, Win, Hun CD Többnyelvű - fizetési határidővel, mellékelt átutalási megbízással stb. Minimalista, ésszerű, könnyen átlátható marketing, a "Kell-e Office CD" helyett, "Itt az Office Cd-d amit megrendeltél."
 
Üdvözlettel:
 
K. Tünde

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtélyes 2009.06.29. 16:04:10

Különösen nagy értékű csalás büntette.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.06.29. 16:04:29

Pedig még 20%os ÁFÁ-val befizethette volna.

Persze a könyvelő meg kivágja, mert nincs rajta, hogy "Számla".

Sima beugratás.

Harlequin 2009.06.29. 16:07:19

Nagyon gyenge ez a hétfő...

Frucsasz 2009.06.29. 16:14:03

Ez így biztos ,hogy legális? Elég megtévesztő...

É2I 2009.06.29. 16:19:00

Megtévesztés -> feljelentés -> bunkó paraszt spamcég wc lehúzódik.

Sehanyadikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

É2I 2009.06.29. 16:23:45

@É2I:
Ja és, ha egyszer eljuttok odáig, hogy nagyítani lehet a csatolmányt; akár hinni is lehet a fotoshopnak ;P
De tényleg, ingyen van mindenféle képfelrakó tárhely, mi a faxért nem használjátok legalább azt? Már ha nem tudjátok bélőni a nagyítást a blog alá.

axe666 2009.06.29. 16:25:53

Az ilyen "reklámért" kapásból két hét villamosszék az elkövetőnek. Ügy lezárva.

A magyar cégeknek meg egy kicsit át kéne strukturálni a működésüket. Valahogy soha nem az vesz részt döntéshozatalban, aki ért hozzá, vagy ott van az adott témában, hanem dilettánsok, akik még le is szarják.
Mert hogy kerülnek ismeretlen számlák a pénzügyes kolléga elé (akinek nyilván már nem az a feladata, hogy a számla jogosságát eldöntse)? Ha akkora a cég, hogy nem átlátható az egyes részlegek költekezése, akkor ezeket a számlákat valakinek csak le kéne ellenőriznie, hogy jogos-e. Nem? Ha meg olyan kicsi, akkor meg nem igaz, hogy nem tudja az ember, hogy mit rendelt, meg mit nem.

Ilyen alapon minden céghez küldök 5-6 kamu számlát (megfelelő offshore bankszámlaszámmal) aztán csak várom, hogy csorogjon a nagy lé....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.29. 16:25:55

"csak az apróbetű után derül ki, hogy valójában spam:"
Na most ha én semmilyen interkciót nem folytattam egy céggel, akkornem kaphatok számlát tőle.
Elég egyszerű.

Mondjuk én úgy hívtam volna fel őket hogy xy vagyok a NHH-tól, és megkaptam a reklámlevelüket.
Már ha felhívom egyáltalán.

májgeriberi 2009.06.29. 16:26:44

azért azt vki csak ellenőrzi egy cégnél, mit lehet elutalni meg mit nem?!

É2I 2009.06.29. 16:41:21

@axe666: @májgeriberi:
Számlalikvidáció a folyamat.

Ettől függetlenül ez a fenti cucc úgy büncselekmény, ahogy van.

Ez egy nagyobb vállaltnál akár át is csúszhat. Pénz a számlán a "cég" meg tiplizik. Soha meg nem találják, ha hamis adatokkal nyitotta meg folyószámlát...

Tehát, ha gerillamarketing (mint ahogy nem hiszem, vagy csak kib.szottul hüje a marketinges "stáb"), akkora sz.rba tenyereltek, hogy csak na.

akos147 2009.06.29. 16:49:01

sünt ajánlott már valaki?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.29. 16:59:49

@májgeriberi: Öööö, pl. a vezérnek bármit.
A vezér hazaviheti akár a plazmatévét is amit tesztcélokra kapott a cég.
A kicsit kisebb vezető a nyaralóját bővítheti a céghez rendelt polikarbonát fallal.

@akos147: Szerintem többen is.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.06.29. 17:03:16

Kellene fogni egy A/4-es papírt, és ráírni:
"Ez nem számla, csak egy figyelemfelkeltő levél". Utána belecsomagolni egy követ, és be a cég ablakán. Szerintem teljesen korrekt válasz lenne.

Frucsasz 2009.06.29. 17:10:37

életképek:

Az irodámmal szembeni épületben, egészen pontosan az én ablakommal szemben áll egy meztelen pasi, tárt ablakok mellett. Kb. havonta egyszer bukkan fel, kinyitja az ablakokat, meztelenre vetkőzik, és órákon át mutogatja magát, pózol, és néha fotókat is csinál, természetesen saját magáról, tükörben. De az idő nagy részében csak támaszkodik az ablakkeretnek meztelenül, és engem bámul...Most is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.29. 17:13:23

@Frucsasz: És nem röhögted még ki? :D

Ismerősök egyszer egy vonaton találkoztak ilyennel. A szatír a másik vonaton szétnyitotta a kabátját.

A két csaj először meglepődött, aztán visítva kezdtek el röhögni rajta, és behúzták a függönyt.

É2I 2009.06.29. 17:17:06

@Frucsasz:
Valld be, tetszik! Legalábbis én nem nézném megtöbbször, ha elsőre nem jön be az előadás.
:P

Egyébként ennek miköze a szálagyárhoz?

É2I 2009.06.29. 17:18:59


m


(ezek hiányoztak)
Bocsaspamm(i)ért!

jesszumpepi (törölt) 2009.06.29. 17:56:58

Készpénzfizetést kell kérni.

És 54 000-es címlettel fizetni.

KáposztaMedve 2009.06.29. 17:58:22

most nézem csak, OFISZKILENC!!! hát az sem mostanában történt.

májgeriberi 2009.06.29. 18:02:10

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: konkrétan nem erre gondoltam

diák éveim során 4 X találkoztam szatírral - csak mutogattak nem bántottak
na jó azért én beszartam

májgeriberi 2009.06.29. 18:03:31

na meg ha egy épület választana el akkor visítva röhögnék :D

ló fütyi 2009.06.29. 18:04:34

@omat érdekli ezek a köcsögök

Secnir 2009.06.29. 18:09:48

@Frucsasz:
veszel egy csúzlit, és egy jóképű záptojást átlősz.
ha közel van, átdobod.
garantált a meztelen nézelődés megszűnése.
viszont
ha még ráadásul kedveli a záptojást is, akkor rábasztál.

m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2009.06.29. 19:08:09

@Frucsasz: Javaslom, fogj egy ollót, és élénk gesztusok kíséretében játszd el neki, hogy ha még egyszer meglátod ezt, átmész, és levágod neki.

Mylady 2009.06.29. 19:09:13

Elmondom, hogy működik ez egy "normális" cégnél: minden költségnemnek (költségfajtának - ebből többszáz van egy cégnél) van egy felelőse. Ez egy olyan vezető, aki megtervezi, engedélyezi és nyomonköveti a költségkeretet és annak felhasználását, és felel azért, hogy az engedélyezett kereten belül maradjanak (pl. álláshirdetések vagy fejvadász költségek a személyzeti vezetőhöz tartoznak, benzin vagy fűtés az üzemeltetési vezetőhöz stb).
Nálunk pl a beszerzés (megrendelés) úgy történik, hogy akinek szüksége van a cuccra, az szól a költségfelelősnek és vagy a költségfelelős rendeli meg, vagy az, akinek szüksége van rá, de a megrendelőlapon a cégszerű aláírás egyik felét mindig a költségfelelős adja (ezzel igazolják, hogy tudott róla, engedélyt adott rá, belefér a keretbe - a költségfelelős nálunk pl nem felelős az olyan megrendelésekért, amelyeket a háta mögött intéztek)
A fizetésnél: jön a számla a pénzügyre, a pénzügy ellenőrzi formailag, hogy megfelelő-e a számla, rátűzi a könyvelési bizonylatot, megállapítja, melyik költségnemre kell könyvelni és elküldi annak a vezetőnek tartalmi igazolásra, aki felelős a költségnemért.
A felelős vezető (illetve nyilván egy beosztottja) megkeresi, ki igényelte az adott beszerzést és vagy az ő költséghelyére terheli a költséget, vagy ha nem egyértelmű (ennek számos oka lehet), akkor elküldi az illetőnek, hogy tüntesse fel a terhelendő költséghely(ek)et a megfelelő összegekkel. A megrendelő ezt megteszi és aláírja. A költségfelelős szintén aláírja, ezzel igazolja, hogy jogos a számla és annak összege. A számlát visszaküldi a pénzügyre, ahol a pénzügyi vezető aláírásával igazolja, hogy kifizethető a számla. Ezután Mancika rögzíti a számlát a rendszerben, beállítja a határidőt és aznap (vagy előtte 1 nappal) futtatnak egy automatikus fizetést és az összes akkor esedékes számlát fizeti a rendszer.

Leegyszerűsítve.
És akkor most nagyon ON voltam :)

Mylady 2009.06.29. 19:12:54

Ja, ezzel csak azt akartam mondani, hogy "normális" cégnél, mérettől függetlenül, nem fizetnek ki egy kamu számlát.

Persze attól még sünt nekik!

Öti 2009.06.29. 19:16:51

srácok, gasztonyi ádám volt már ma?

amúgy ez palkovicsné új cége lehet...

vidak 2009.06.29. 19:20:59

Az ilyet és hasonlót az NHH-ra érdemes bízni... :)
nhh.hu/?id=hir&cid=1279&mid=969&lang=hu

jesszumpepi (törölt) 2009.06.29. 19:28:45

@Mylady:

Ez az egyszerű?

A bonyolult eljárás ismertetésétől eltekintek.

Bird 2009.06.29. 20:04:30

Csodálom, hogy eddig még senki nem említette az ál telefonkönyves cég "számláit",amelyet minden évben elküldenek minden cégnek. A betűtípus és a színek azonosak az igazi telefonkönyves cégével, csak az apróbetűs cégnévben van pici eltérés.

Miután rendőrségi ügy lett belőle, a következő évben ismét eljátszották egy kicsit eltérő újabb cégnévvel.

A papír hátoldalán kétpontos betűvel és olvashatatlan szürke színnel volt, hogy ez egy internetes telefonkönyv és a befizetés önkéntes.

Az átutalási megbízáson még a címzett adatai is nyomdailag ki voltak töltve.

Elhiszem, hogy egy szuper nagy cég nem ugrik be, de egy közepes vagy annál kisebb vállalkozásnál egy ilyen hivatalosnak és számlának látszó papírnak, mivel csak pár tízezer forintról van szó, bedőlnek. Utána viszont nem mennek perelni, mert szégyellik az esetet, legyintenek egyet, oszt jónapot...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.29. 20:05:21

és az én számláimmal mi leszen?

kinek küldhetem?

az adott beszerzéseket T.Macika és én igényeltük. ugyan a költségfelelőst még keressük... de ha ő nem felel azért, amit nem ő rendelt meg, akkor nem keressük tovább.

a költséghely problémáját pedig rábíznám a könyvelőre

formailag teljesen rendben lévő számlákról van szó. alá is írom, hogy rendben megvettem ezt-azt.

@Mylady: remélem rendben lesz így

.lll. 2009.06.29. 20:15:32

bocsánat a hiányzásért,de belső-dálkelet-mongoliába voltam ahol a fehérpettyes busát kereszteztük a yakkal

Nody 2009.06.29. 20:26:51

Ilyennel már én is találkoztam, nem nevezném meg a céget, de 2-3 havonta telefonálnak, mert nem fizettük ki a számlájukat, ami amúgy egy valódi számla, egy hirdetési szolgáltatásról. A baj az vele, hogy soha nem igényeltünk ilyet. Többszöri kérésünkre sem tudtak megrendelést, szerződést, vagy legalább egy kapcsolattartót megnevezni aki ezt rendelte tőlük. Minden alkalommal megbeszéljük, hogy amig nem küldenek vmi. igazolást arra vonatkozóan, hogy mi kértük és igénybe vettük a szolgáltatásukat nem fizetünk, ekkor eltűnnek és néhány hónap múlva újra jelentkeznek. A számlát 1x láttuk, de visszaküldtük. Próbálkoznak hátha vki. fizet! Persze a hirdetést sem látta senki...

É2I 2009.06.29. 20:46:26

@Mylady:
Ja, igen. Akkor ha az adott főnők nem napi ötszáz számlát iazol, kétezet ímél melett. ;)

@Secnir:
Minden nagy cégnél (fo)sap van. Sikerült nekik az egész világot becopatniuk. Most már mindenki azt hiszi cool cég lett. Attól függetlenül, hogy bizonyos modulok jól működnek, de van számos, ami torkosborz szindróma ;)

É2I 2009.06.29. 20:50:14

@É2I:
"Ja, igen. Akkor ha az adott főnők nem napi ötszáz számlát iazol, kétezet ímél melett. ;)"

Ahh, tele van íráshibákkal, attól még remélem érthető volt.
Hamu szemeimre ;)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.29. 20:54:41

@lófő:

Nagyszerű!

A keresztezett lényből busafejlevest lehet főzni.

Ha meg valamelyikünk érdelkődik a tibeti gasztronómia iránt,ihat jakvajas teát.

Hurrá!

EÖ (törölt) 2009.06.29. 21:09:09

@lófő: és mi lett belőle? BKV ellenőr?

É2I 2009.06.29. 21:12:11

@jesszumpepi:
Uhh, úgy megszomjaztam egy kis rozmárzsíros teára, persze pingvin szárnnyal megkavarva, hópihével díszítve.
:)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.29. 21:17:02

@Egyéves Önkéntes:

Nem.

Magánjátszóterek építését vállalja.

A kívánt alapzattal.

Ami lehet gumi,vagy gyöngykavics,vagy amit a tisztelt megbízó óhajt.

jesszumpepi (törölt) 2009.06.29. 21:18:28

@É2I:

Beszélj lófővel!

Úgy látszik,ehhez is ért.

jesszumpepi (törölt) 2009.06.29. 21:20:49

@Egyéves Önkéntes:

További felárért játék közben vállalja,hogy kiszedi Hanna és Máté szandáljából a gyöngykavicsokat.

jesszumpepi (törölt) 2009.06.29. 21:22:47

@Egyéves Önkéntes:

De csak akkor viselkedik szépen,ha barátságosak vele.

Ha ő is leülhet a télikertben meginni egy sört.

Fűnyírást nem vállal.

EÖ (törölt) 2009.06.29. 21:25:35

@jesszumpepi: van hely, leülhet sörözni :)
én is csak azért nyírok füvet, mert akkor ihatok sört.

É2I 2009.06.29. 21:29:35

@jesszumpepi:

Ahh, én már mindent feladtam ezzel kapcsolatban, mivel ez csak és kizárólag délisarki hópihével az igazi. És úgy néz ki, senki nem tudja garantálni, hogy eredetit kapjak. Amit eddig hoztak, azokról kiderült, hogy kínai hamisítvány.
Hát nem is tudom hova fajulhat a világ....

Secnir 2009.06.29. 21:33:55

@Egyéves Önkéntes:
"én is csak azért nyírok füvet, mert akkor ihatok sört."

mijafaszom, asszony eldugja a gazba, és ha fűnyírás közben megtalálod, akkor megihatod?

hát ez szopóg nagyon...

jesszumpepi (törölt) 2009.06.29. 21:35:09

@É2I:

Lehet,hogy lófő ezt is meg tudja oldani.

Minden lehetséges.

EÖ (törölt) 2009.06.29. 21:37:02

@Secnir: mindenki olyat szagol, amilyet szakít :DDD

@jesszumpepi: óh, Hanna és Máté :)

É2I 2009.06.29. 21:44:05

@jesszumpepi:
Igazad lehet. Megpróbálom.
:D

Mylady 2009.06.29. 21:52:38

@É2I: mert mire tartja a beosztottakat?

redanetta 2009.06.29. 21:59:18

Sziasztok!

Én a www.officemarket.hu webáruházat üzemeltetem. A mai napon kaptam már több emailt amiben jeleztek felém, hogy jogtalan számlát állítottam ki és kérik a megrendelésről szóló bizonylatot. Most már végre rájöttem,hogy miért volt ez a fennforgás ma. :D
Úgyhogy borzasztóan örülök ennek a spammernek. :(
Tudjátok pontosan melyik cég ezért a felelős? Weboldal?

Előre is köszönöm.

Secnir 2009.06.29. 22:02:46

@redanetta:
na kíváncsi lennék ennek a hozzászólásnak a valóságtartamára.
de egyszerűen meg tudod oldani:
ha te vagy az üzemeltető, készíts egy weboldalt az officemarket.hu/homar/index.htm címmel, amibe belinkeled ezt a blogot.
akkor elhisszük, hogy valaki a nevetekben spammelt.

Secnir 2009.06.29. 22:06:43

előre is köszönöm

redanetta 2009.06.29. 22:16:40

@Secnir: Kedves Secnir!

Nem a nevünkben spammelt. A mi weboldalunk az officemarket.hu és a cégünk neve nem Officemarkt(a számláink sem ezen a néven készűlnek) de ezt a weboldalunkon elolvashatod.
De mivel a weboldalunk neve és a számlán látható cég neve között csak 1 karakter a különbség, ezért kaptunk ma kétes emaileket.

Amúgy megnézheted ezt is ha gondolod beraktam @Secnir: Kedves Secnir!

Nem a nevünkben spammelt. A mi weboldalunk az officemarket.hu és a cégünk neve nem Officemarkt(a számláink sem ezen a néven készűlnek) de ezt a weboldalunkon elolvashatod.
De mivel a weboldalunk neve és a számlán látható cég neve között csak 1 karakter a különbség, ezért kaptunk ma kétes emaileket.

Amúgy nézd meg ezt ha nem hiszed www.officemarket.hu/index?page=partners&IMRSID=blse4dqfjd1mtkq0bqki0b3p90

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.29. 22:28:00

Mary aszonta foz valamit hetvegen
mondom neki, hat meg csak hetfo van
aszongy
latod en elore tervezek
sose vegyetek el amerikai not

ezzel az izevel nem tudok mit kezdeni eredendoen a normalis szamlaimat is elfelejtem befizetni, nemhogy ilyen @xart

bocs hogy kiemeltem

neet 2009.06.29. 22:31:30

Hagyma,
nem emelted ki.

telemarketinges friss élmény jöhet-e? Off, de nagyon jó. Én sokat nevettem.

neet 2009.06.29. 22:43:02

Na, leírom, hátha addig megdob valaki egy IGEN-nel.
Perverz hangulatba jöttem, és felkapcsoltam a matávos szörnyet. Offról onra. És megszólalt. és felvettem. És persze ügynöknéni. De engedékeny hangulatban voltam, így nem ráztam le olyan hamar. Mondta, engem keres, mondtam, én vagyok én. Mondta, van neki nagyon jó víztisztítója, mondtam, mi igénytelenül csapból iszunk, és boldogan élünk. Erre mondta, hogy van neki levegőtisztítója is, mondtam, remek helyen élünk, harapni lehet a levegőt, nem kell. Mondta, hogy ha esetleg van a családban allergiás.. itt közbevágtam, hogy fasza egészséges családnak örvendek, nincs ilyetén tag. De itt már nagyon kacarásztam volna. Erre végre elköszönt, én már csak röhögni-röfögni tudtam, h visszhall, de nagyon jó estém lett tőle. Olyan hangja volt mindehhez, hogy az volt a csúcs. Azt nem tudom visszaadni, de kb mint Jerry a Tom mellett. Annyira szerény néni volt, és annyira bármit el akart adni.. és nekem annyira nem kellett...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.29. 22:45:24

@neet: de ki@kartam
nekem van allergiam add meg a szamat
vizet nem iszunk csak floridai narancslevet esetleg aqvafinat

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.06.29. 23:03:27

Na, aki ennek bedől, az is elég újonc lehet a neten....

Secnir 2009.06.30. 06:49:10

@redanetta:
korrekt válasz, köszönjük.
:)

Jackyll!
tessék updatelni!

Frucsasz 2009.06.30. 08:05:42

@misztral: @jesszumpepi: nem, nem csinos :) Kb 50 lehet, kövér, mint az anyakoca. Valójában ez inkább áldás, mert a hája úgy rálóg a himbilimbijére, hogy teljesen kitakarja.

@É2I: sajnos pont a látószögembe esik... áradásul, ez olyan, mint amikor azt mondják, ne gondolj a rózsaszín elefántra...

@Secnir: én egy gyenge nő vagyok, az út, amiről szó van, a Rákóczi út a belvárosban (astoria környéke). Elég sok sávos, én nem tudok ezen se átdobni, se átlőni...:)

Az olló jó ötlet lehetne, de sztem ebből a távból ő nem biztos, hogy a pantomimet minden részletében felfogná.

papugaja 2009.06.30. 09:25:35

Spüm! Spüm! Spüm! Spüm!

neet- 2009.06.30. 11:41:47

@Matschkássy Lukrécia: Ja, ez jó! Ahányszor meghallgatom, annyiszor sírok a röhögéstől.

[nikk] 2009.06.30. 13:11:14

Ravasz népek vannak. A mi kis cégünknél egyszer csak megcsörren a telefonom ( egy hónapja lehetett), hogy nemrégiben egy kollégám jóváhagyta, hogy küldjenek egy utánvétes csomagot 5.000 forintért, ami pénzzel valamilyen betegségben szenvedőkön segítek, a csomagban meg amúgy tán egy képeslap van. De szerinte sajnos akkor nem vettük át a csomagot ( és nem fizettünk 5.000 forintot) amikor kiküldték, így most telefonon megkérdezik tőlem, hogy küldhetik-e ismét? Mondtam is, hogy azért ennek előbb utánajárnék, kivel is beszélek és kivel is beszéltek Ők? Katt.

Kollégákat kérdezem, természetesen senkit nem hívtak, senki nem engedélyezett ilyent. Nagyobb cégnél szerintem tuti bedőlnek nagy százalékban, és azt mondják, persze, mehet. Hátha a főnök télleg...

Sajnálom, hogy kocsiban voltam, és nem tudtam felírni még az elején hogy ki az... Bár lehet, hogy kamu cégnév volt már az is...

Hát ennyi a szerintem igen hasonló történetem. Ha nem figyelünk egy percre, valaki megpróbál lehúzni minket... De ne hagyjuk magunkat!

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.06.30. 14:07:55

@redanetta:

Szia!
Én úgy raktam volna be:
"Figyelem megtévesztés! Tisztelettel felhívjuk cégünk ügyfeleit, hogy OfficeMarkt néven egy csaló valótlan számlákat küldözget, a mi cégünk neve ugyanis OfficeMarkEt, számlaszámunk xxxx-xxxx-xxxx. Kérjük mindig ellenőrizzék átutaláskor ezen adatokat!
További részletek - link a homárra"

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.06.30. 14:17:34

Amúgy tisztítószerekkel csinált hasonlót egy cég: Küldött "termékmintát" de az üres dobozokat ha nem adtad vissza 2 héten belül akkor megkaptad a számlát is 42e Ft-ról (akkoriban ez egyhavi mérnöki fizetés volt)

Beraktuk befőttes üvegbe azt a 2-3 deci monitortisztítót és törlőkendőt a csomagot meg visszavittök hozzájuk személyesen aznap az összes dobozával :)

A CD tisztító dobozát is visszakapták - lemez nélkül persze.

Ariadne12 2009.07.01. 15:45:06

Ez egészen pontosan fedi azt, ami egy új EU irányelv szerint tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősül. Itt leírják részletesen:
www.isitfair.eu/blacklist18_hu.html
Magyarországon a 2008. évi XLVII. törvény tiltja ezt, a szépséghibája csak az, hogy csak természetes személyeket tekint fogyasztónak...
süti beállítások módosítása