Tékozló Homár

Ma ingyen van a BKV?

2009.06.30. 12:06 | ge | komment

Cori az Árpád híd pénztáránál szembesült azza, hogy már nem árulják a jelenlegi áron kapható BKV jegyeket, a drágítottak viszont ugye csak honaptól érvényesek. Így ő ma lógni fog, és ha a többi jegypénztárban is ilyen jól időzítettek, ezzel nem lesz egyedül.

Holnaptól ÁFA emelés, így növeknek a BKV árak is. Azok közé tartozom, akik a munkáltatójuktól kapják a BKV bérletet, így nem szoktam lógni, de ma reggel elfelejtettem magammal vinni. Ülök az 1-es villamoson, jön az ellenőr, kutatás a táskában... észrevettem, hogy nincs nálam a bérlet, így mondtam neki, hogy sajnos otthon maradt. Nagyon rendes volt, elhitte, leszálltam, hogy vegyek jegyet.

Árpád hídnál BKV pénztár zárva, sehol nincs jegy, mire az egyik bódé árusa felvilágosított, hogy a BKV bevonta a még alacsonyabb áron kapható jegyeket, mert holnaptól ÁFA emelés lesz. Ez minimum jogsértő, de nem hinném, hogy olyan jól állnak, hogy elessenek attól a bevételtől, ami a ma eladott jegyekből jönne. Ha kiteszed az oldalra, akkor innen üzenném a BKV-nak, hogy hazafele is bliccelni fogok, mert NEM LEHET JEGYET KAPNI! Szóval, ma vagy szabad a BKV, vagy csak a bérletesek utazhatnak!

Cori

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.30. 12:09:41

tessék jönni megmagyarázni, és itt vinni a szót, nem bebújni egy irodába szemérmesen

maincoon © 2009.06.30. 12:10:25

ma semmi sem műxik?
az indamail sem jön be nekem...

májgeriberi 2009.06.30. 12:11:48

@maincoon: ott is áfát emelnek, majd holnaptól lesz jó

májgeriberi 2009.06.30. 12:15:07

@az igazi mpl (kurtaszoknyában, mint Gogolák et.nő): nemtom hallgatsz-e rágyijót?
Ma reggel felolvasták az ajánlatokat :D

Isaura 2009.06.30. 12:16:20

Reméljük, a büntetést is visszavonták mára, nemcsak a jegyeket, pusztán az ÁFA miatt...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.30. 12:16:54

@májgeriberi: igen, sztárefemet. nosztalgiázom. tök jó, amikor korda györgy énekli a lédi kárnevált. beleborzongok....

és név szerint említettek? hol, melyiken?

VILÁGHÍÍÍÍÍÍÍRNÉÉÉÉÉÉÉÉV!!!

gratulálok

maincoon © 2009.06.30. 12:17:55

@májgeriberi: és az nem érdekli őket, hogy bukok 5%-ot azzal, hogy csak holnap tudok válaszolni az mailjeimre? :D

májgeriberi 2009.06.30. 12:19:39

@az igazi mpl (kurtaszoknyában, mint Gogolák et.nő): a slágerban. csak az ajánlást, sajna
jót röhögtem :DDD

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.06.30. 12:20:35

Beszéltem Cori-val!
Nem is járt arra! :P
Kamu post!

maincoon © 2009.06.30. 12:24:46

@kulup: nem nyugtattál meg. számokban úgy sem nevezhető meg, hogy mennyit veszíthetek, akár... :)

gt_t 2009.06.30. 12:27:17

@maxt: lehet két ilyen becenevű ember van?

májgeriberi 2009.06.30. 12:33:56

@az igazi mpl (kurtaszoknyában, mint Gogolák et.nő): nameg baxakodtam a reg-gel vagy 1 órát annyi a minimum hogy értékelik (persze rajtad kívül) :)

Xmas 2009.06.30. 13:03:16

A honlapjukon már múlthét szerdán nem lehetett megtudni az akkor még érvényes jegyárakat.

A napijegy árát szerettem volna kideríteni egy másnap ide látogató ismerősömnek, és képtelenség volt.

Nekem már akkor elszállt tőlük az agyam...

Metál -e a bimetál? 2009.06.30. 13:24:09

szedd ki az első kerekét és akkor már csomagnak számít, és nem kell a poggyászjegy.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2009.06.30. 13:28:01

Én tegnap az ELMÜ ügyfélszolgálatán jártam így.
Az informatikusoknak állitólag két napig tart átállitani a rendszert az új ÁFÁra, addig egyik ügyfélszolgálat sem tud semmit csinálni, ami számlázással/névátirással/igazolással kapcsolatos...

DaM 2009.06.30. 13:44:23

Kicsiricsi Karola sajnos most nem ér rá. Jelenleg itt strippel az irodámban és amíg nem végez, nem engedem ki nyilatkozni. Szerintem még kb. 60-70 perc..

Frucsasz 2009.06.30. 13:50:20

Na most ,ez így hülyeség. bArátom, neked sztem kamuztak, a BKV-s pénztáros nyilván enni/mosdóban/cigizni volt, és nem akaródzott nekik megmondani az igazat. Én épp most, ebédszünetben voltam metrózni, ehhez szükségem is volt kettő db vonaljegyre, amit darabonként 290 HUF-os áron minden további probléma nélkül, uszkve 15 sec alatt tudtam beszerezni az Astoriánál található jegypénztárban.

EnZsolt 2009.06.30. 13:57:01

Most lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de miért is csak holnaptól érvényes a drágább jegy?

@puzzztrewew:
neked is járna már egy:
www.buzievagy.hu

jesszumpepi (törölt) 2009.06.30. 13:58:28

@Frucsasz:

Nono!

Mindenhol előfordulhat,hogy ugyanarról a dologról többféleképpen értesülnek az ott dolgozók :-(

Meg aztán az ő felfogóképességük sem egyforma.

Frucsasz 2009.06.30. 13:58:57

@Xmas: én még most is simán megtalálom a januártól ma éjfélig érvényes jegyárakat. Sztem te néztél el valamit. Nem akarom védeni őket, mert nem szeressem a békávét, de azért felesleges, mg alaptalan dolgokkal nem érdemes vádolni. Van elég valós vaj a fülük mögött enélkül is.

Frucsasz 2009.06.30. 14:03:25

@jesszumpepi: ó, itt nme értesült sehogy :) Mondám neki én: Jó napot, kérek szépen 2 db vonaljegyet. (és itt nyújtottam 600 pénzt.) Erre ő: Tessék. (és elvette a pénzt, majd visszaadott 20 forintot, és két db jegyet). Ennyi volt a kettőnk közti romantikusnak nem nevezezhető, némiképp bágyadt diskurzus. Semmi értesítés, infó, stb.
Nekem gyanús ,hogy Cori nem a BKV-tól(hisz az zárva volt), hanem egy bódé (süti, újság, stb) eladójától kapott infót, az meg aztán azt mond, amit akar. Semmi köze a BKV-hoz. Az lehet, hogy tőlük (mert az újságosoknál is lehet kapni) bevonták, de a pénztáraktól nem.

Mylady 2009.06.30. 14:12:01

Az is előfordulhat (de nem védeni akarom a BKV-t), hogy egyszerűen elfogyott a jegy, nem? Főleg, ha sokan betáraztak az "óccsó" jegyből és nyilván már nem szállítottak nekik a régiből. Egyszerűen annál a pénztárnál alulbecsülték a forgalmat.
Ahogy régen a bérleteknél volt: kb harmadika után már csak bélyegzett bérletet adtak, nem nyomtatottat.

Hősünk automatából nem próbált jegyet venni?

Mylady 2009.06.30. 14:13:46

@EnZsolt: Nem az érvényességével van gond, hanem az értékesítéssel.
Nem adhat el 25% áfával jegyet, ha a hatályos jogszabály szerint ma 20% az áfa.
Szerintem.

Mylady 2009.06.30. 14:20:52

És ezért nem értem az auchanos posztot. Az ember azt gondolná, az adatbázisban úgy tárolják az árakat, hogy van egy adattábla, ahol szerepel az áru nettó ára és az áfakulcs. Egy másikban meg ott vannak az áfakulcsok. Ha változik az áfa, akkor egyszerűen módosítják az áfa adattábláját, a termék bruttó ára meg értelemszerűen változik, hiszen az már számolt adat. (tudom, ennél némileg bonyolultabb, de az elv ez kell, hogy legyen)
Olyan árváltozás, mint amit az auchannál írtak többen, csak akkor lehet, ha az auchan az áfaváltozás ürügyén változtatja az árait (nyilván nem lefelé)

Mylady 2009.06.30. 14:22:09

mondjuk ezt írhattam volna akár az auchanos posztba is :)))

gt_t 2009.06.30. 14:23:11

@Frucsasz: "Árpád hídnál BKV pénztár zárva"
+
"mire az egyik bódé árusa felvilágosított, hogy a BKV bevonta a még alacsonyabb áron kapható jegyeket"

Tehát, ha pénztár zárva, máshol próbálkozik az egyszerű halandó.

Lehet, hogy más a kommunikáció az alkalmazottaknak, és más az értékesítő bódéknak, és lehet, hogy innen bevonják onnan meg nem, de nekem is azt mondták múlt héten egy újságosnál, hogy ha kell ezene a héten jegy, akkor vegyek, mert nem lesz már utolsó nap.
Lehet, hogy csak rossz rendelés eredménye, de ez így is, meg úgy is gáz.

cepulacalului 2009.06.30. 14:40:21

Engem nem erint az aremeles, mindig bliccelek karterites gyanant.

ciki_ciki 2009.06.30. 15:40:41

Jelentem az árpád hídi BKV pénztár reggel óta folyamatosan nyitva van! A külsős árusoktól valóban visszakérték a jegyeket és csak holnaptól kapnak az újból:(((

Sperma 2009.06.30. 17:11:52

Bevezeőben van két nyelvtani hiba, amit kérnék kijavítani: "azza" -> azzal; "honaptól" -> holnaptól.

Most elolvasom a posztot is :)
süti beállítások módosítása