Tékozló Homár

Kanapékrimi Ürömön, villogó rendőrautóval

2009.07.01. 13:40 | szily | 216 komment

Spontán kialakult egyenruhás sorozatunk következő részében a festői Ürömre kalauzoljuk az olvasót, ahol Gáborra szörnyű gyanú árnyéka vetült: lehet, hogy cserbenhagyott egy kanapét Óbudán? A vérvádat a kanapéban talált zöldkártyára alapozták. Az alanti krimiből kiderül, hogy mivel is foglalkoznak a Poirot-ösztönnel megáldott vagy megvert közterület-felügyelők.


Szóval múlt hét pénteken  rendőrautó vijjog a házunk előtt, én nem voltam otthon, csak a csajom, aki a gyermekeim anyja. Szegény kiment, és átvett a rendőrtől egy idézést, amelyben az Ürömi Polgármesteri hivatal tanúkénti meghallgatásomat rendelte el, köztisztasági szabálysértés ügyében. (Azért merem megnevezni a helységet, mert Ürömnek később még jelentősége lesz.) A csajom nem volt rest, rákérdezett, hogy, hogy rendőr hozza ki, mire a közeg  csak annyit mondott, ne is kérdezze, ő ezt az egészet munkaidő után teszi, és különben is. Az idézés tök szabályos volt, a szokásos formulákkal, a végén nem megjelenés esetére elővezetéssel fenyegetés, ilyesmi.

Hétfőn gondoltam, rákérdezek telefonon a szabálysértési osztályon, mi ez az egész, és egyáltalán, most a rendőr rendőr-e Ürömön vagy postás. Az előadó nagy nehezen elmondta, hogy azért rendőrrel kézbesíttette, mert már számos alkalommal nem vettem át az önkormányzattól érkező levelet, ezt pedig már állítólag hatodszor küldte ki. Oké, lehet, de legközelebb akkor vasutassal kell kihozatnia, hogy a rendőr, postás, vasutas szentháromságnál maradjunk.

Ami ezután következett, attól elakadt a szavam. Rákérdeztem ugyanis a konkrét ügyre, mégis, miről van szó, miért kell pár nap múlva bemennem, szeretném tudni. Szegény, némileg szabadkozva elmondta: a III. kerület Közterület Felügyeletének munkatársai találtak egy kanapét kidobva,  egyik mélyedésében egy zöld kártyával, egy olyan autó rendszámával, ami valaha az enyém volt!

Ezért köztisztasági szabálysértés ügyben eljárást indítottak, aminek része az én tanúkénti meghallgatásom. Még egyszer kértem, hogy ezt ismételje el, de a sztori másodszorra is ugyanúgy hangzott. Szóval a közeterületesek találtak egy kanapét kikúrva, benne valahogy egy két éve eladott autóm zöldkátyájával, és ahelyett, hogy felnyesték volna egy teherautóra, nyomozni kezdtek. Leveleket küldtek és szerintem egymást kérdezgették reggelente munkakezdéskor: Te, a kanapés ügy, hogy áll, hol tartunk vele?

Mindenesetre a megjelölt időpontban elmentem a tanú meghallgatásra, gondoltam, akkor már repüljön magasan a sztori, csináljuk végig rendesen. Lehet, hogy hibáztam, és már érkezésemkor összefoglaltam a hölgynek, mit is gondolok az ügyről, mire ő elmondta a saját álláspontját, miszerint itt van egy ügy, amelynek végére kell járni.

Én mondjuk  egészen másképp gondolnám egy szemétnek látszó tárgy megtalálásának és eltávolításának menetét. Kérdésemre, hogy látszik-e rajtam, hogy azt a fajta sportot űzöm, hogy az éj leple alatt kanapékat cipelek Óbudára, ahol aztán ott hagyom őket az utcán, azt felelte, azt soha nem lehet tudni. Üröm nincs messze Óbudától. Elnémultam, és csak néztem kifele a fejemből.

Jegyzőkönyvbe mondtam mindenestre, hogy a kanapét nem ismerem, semmi közöm hozzá, minthogy ez a valóság, négy éve lakom Ürömön, és egyébként nem észleltem egy kanapém eltűnését sem. Fogalmam sincs, hogy került oda a zöldkártyám, az autó többször is volt kölcsön adva, egyébként pedig két éve eladtam, zöldkártyástul, mindenestül, ki tudja mi történhetett az irataival.

A jegyzőkönyvbe szánt szavaimat innentől nem volt hajlandó gépelni, mondván, nem tartozik szorosan az ügyhöz, de neked, kedves Homár szívesen elmondom, hátha akad közterületes, aki olvassa.

Tehát a jegyzőkönyv cenzúrázott része nagyjából így hangzott volna:

A kérdéses autó két éve már nincs a tulajdonomban  egyébként  zöld kártyája kígyóbőrbe volt kötve, és nagyon  szerettem a hátsó ülésén éjfélkor, meztelenül, usankában Kafka Jozef K.-ról  szóló regényét olvasgatni.

Ha a szóban forgó kanapé az enyém lett volna, akkor  előrelátó módon annyi kenyérmorzsát, kekszdarabot, és popcorn-morzsalékot hagyok benne, hogy abból még Bús Balázs és a III. kerület Közterület Felügyelet munkatársai is jól belakmározhatnak, akárcsak Beavis és Butthead, abban a részben, amikor semmi kaját nem találtak otthon. Adófizető állampolgárként adóforintjaim befizetése után nyugodtan hajtom álomra fejem, a pénzem jó helyre került, a hivatalnokok jól sáfárkodnak vele, karnyújtásnyi távolságra hozzák Kafka és Ionesco birodalmát.

Aztán paraszt módon előhozakodtam a nyilvánossággal, mondán ez egy nagyon vicces sztori, mire szegény szabálysértési osztályvezető annyira megijedt és zavarba jött, hogy egyik iratról, még a tanúvallomásról sem adott másolatot.

Hát ennyi lett volna, kíváncsi vagyok a folytatásra.

Gábor

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarkanymese 2009.07.01. 17:03:54

@sarkanymese: bocs, gyerekük, nem gyereküNk, nekünk MÉG nincs.

É2I 2009.07.01. 17:06:22

@É2I:

"Óóóóóóóó!!!!!!!
Szeressss, Szeress, Kis Ganaljtúró Bogaram!!!!!!!!!"

Frucsasz 2009.07.01. 17:08:07

@sarkanymese: igen, full magánügy, hogy otthon ki mit mond, mit szeret. De ez nem egy magánblog, a levél nem a "csajának" íródott. Amikor megírta a levelet, egy közösséghez írta. És nekem, mint olvasónak így már jogom van felháborodni, mert az én fülemet ez sérti. Számomra ez ledegradáló, a tisztelet hiányának a jele. Ami nem az én bajom, de mégis zavar. És ennek kommentben hangot adok, mert nekem meg ehhez van jogom. :)
Hogy te mit engedsz meg, vagy épp szeretsz, szintén magánügy. Van, aki azt szereti, ha ütik, vagy megalázzák. Van ,aki azt szereti, ha azt mondják rá: az asszony. Ízlések és pofonok, nme muszáj akarnod vagy élvezned a tiszteletet. Az is lehet, hogy nálatok ennek ellenére megvan a tisztelet, de a legtöbb férfiban (bocs, pasiban), aki a gyermekei anyját csajomnak titulálja, nem lobog akkora tengermély tisztelet a nő iránt. Általánosítok? Lehet. Miért? Mert megtehetem. Ha valami úgy néz ki, mint egy kacsa, és úgy hápog, mint egy kacsa, akkor az 99,99%, hogy egy kacsa. Nem fogok rögtön a maradék 0,01%-ra gondolni. Nem fogom azt hinni, hogy de egyébként ő a megnevezés ellenére akkora rajongással elegy tisztelettel veszi körül gyermekei anyját.

@É2I: az élettársat én sem szeretem, egéybként is inkább jogi kategória, mintsem megnevezés. De még ez is jobb, mint a csajom... :)Valójában, elég sok minden jobb lett volna...

Megmondom, mi lesz most:
1. én elmegyek moziba, NEM az arénába. 2. közben megjelenik majd Gábor (?) csaja, aki kikéri magának az egész vitát, mert ő bizony imádja, ha Gábor (?) őt a csajának hívja. És jól megsünöz.
3. a kanapé zöldkártyája mindeközben homályba vész.

májgeriberi 2009.07.01. 17:09:07

@É2I: a zöld kanapén, csak figyelj a zöldkártyára nehogy megvágja a fencsid édibédi

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 17:09:54

Én is szeretnék eccer ennyire egyedi és laza lenni. Bár nem igazán tudom mijen állatnak szólíccsam a Nejem, ezen még törpölnöm kell. Csak emlôs lehet, vagy más is?

Vajon Ô minek nevezne? Papucsállatkának, esetleg bélféregnek vagy svábbogárnak?

JDG 2009.07.01. 17:11:44

@sarkanymese: No ez az, én meg egyet sem ismerek, de ha nekik ez jó, ám legyen. Lehet, hogy bennem van a baj, de ha a "hosszú kapcsolat, család, gyerek" mellé tesszük a "csajom-pasim" megszólítást, akaratlanul is a "bmw-kigyúrtkopasz-szőkeribi" kombináció ugrik elő az agyam egyik sötét bugyrából.

májgeriberi 2009.07.01. 17:13:45

@JDG: nekem a "csajom-pasim" az olyan dugós :)

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 17:15:53

Télelg, lehet, hogy az ivarkodást is dugásnak hívják :)

sarkanymese 2009.07.01. 17:16:59

@Frucsasz: miért kellene Gábornak hirtelen "élettársamnak" hívnia a csaját egy Homárnak írt levélben, ha az év 365 napjában a csajának hívja, és a csajának ez ellen nincs kifogása...?

továbbra is azt gondolom, hogy az égvilágon SENKI külső ember beleszólásának nincs ebben SEMMI jelentősége, HA MINDKÉT FÉL ÍGY SZERETI.

Neked jogod van tiltakozni,
nekem meg jogom van állítani, hogy én pl. szeretem, hogy a férjem így hív.

biztos vannak olyan faszik, akik ezt degradálóan mondják, de szerinted azt nem lehet uaolyan degradálóan mondani, hogy "drágám", vagy "feleségem", vagy "élettársam"...?

emlékezzetek csak Jockey Ewingra :D

dehogynem.

Lupus in Fabula 2009.07.01. 17:17:42

@JDG: nekem a "párom" "élettársam" "kedvesem" "drágám" és társaitól megy el az életkedvem.

Az én definícióm szerint (és a barátaim szerint is) aki így hívja a másikat ott már nagy gáz van.... Engem attól ráz ki a hideg amikor meghallom hogy "drágám! gyere ide egy percre"

erről mindig az Amerikai szépség című film jut eszembe, nameg az, hogy nem akarok arra a sorsra jutni, hogy 30 év múlva hidegen drágámozzuk egymást.

no fucking way!

egyetértek sárkánymesével, és én is féltucat olyan párt ismerek, akik csajomoznak/pasimoznak, boldogok, házasok, és úgy néznek egymásra, mintha most fülig szerelmes huszonévesek lennének.

ez van, megszokás kérdése.... kinek a pap, kinek a papír!

májgeriberi 2009.07.01. 17:18:16

na meg egyébkéntmeg mi ez a hülyeség?

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 17:20:28

Gyere csak ide kicxsiszivem.... ez mijen príma horrorfilmkezdés :)

sarkanymese 2009.07.01. 17:25:35

@JDG:

1. KÉRDÉS: és ha a "hosszú kapcsolat - család - gyerek" mellé a FELESÉG vagy az ÉLETTÁRS szót teszed, arról mi jut az eszedbe?

2. KÉRDÉS: és vajon a többi pasinak mi jut róla az eszébe?

csak azért kérdezem, mert ha már a sztereotípiákra utalsz, akkor fordítva is gondolom látod őket.

JDG 2009.07.01. 17:28:53

@Lupus in Fabula: Otthon, barátok közt, mindenki úgy hívja a MÁSIKAT, ahogy jól esik, de ez nálam olyan, mint a melegfelvonulás. Komolyan semmi bajom velük, csináljanak otthon azt, ami jól esik, nem ítélem el őket ezért, de mi a f*szér' parádézik 800 b*zi a k***szott utcán? :)

Ennyi erővel én is újra tudnám definiálni, mondjuk a "baromarcú" szót, ami nekem egy előkelő hölgyet jelent, mégsem ordítom minden előkelő hölgy arcába a villamoson. :)

Deuce Bigalow 2009.07.01. 17:30:31

nem kanapé, hanem szereposztó dívány volt az, az vala a baj vele! Gábor azon válogatta a csajokat magának az ürömi sikátorban, és hát ott maradt a kígyóbőrős corpus delikti (miután a kígyót már elrakta), persze a gyermekei anyjának ezt nem lehetett elmondani, így inkább kénytelen végigjárni ezt a herce-húrcát. nagy zsivány az összes Gábor, ismerünk már titeket, az elmúlt napokból, mind egyformák vagytok, a gebaszt másra kenni, ahhoz értetek! ;)

amúgy meg: nekem is megakadt a szemem a "csajomon", de könyörgöm, nem b@szogassunk már valakit azért, mert otthon, haverok közt ezt használják, de ezt leszámítva jó a levél, már-már kafkai!

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 17:35:32

Esetleg még lehet volt mennyaszonyom is. Az is laza.

JDG 2009.07.01. 17:41:09

@májgeriberi: nekem meg olyan... (meg)húzós. :)

@sarkanymese:

1. család, boldogság, pihe-puha felhő
2. ööö... dugás? börtön? pokol? erről őket kéne megkérdezni

Mondom, lehet, hogy bennem van a hiba, de szerintem nincs azzal semmi baj, ha egy kívülálló rólunk a "család" szóra asszociál a "dugás" helyett, márpedig ha ez a két választás van, a "csajom-pasim"-ra inkább az utóbbi felé billen a mérleg.

sarkanymese 2009.07.01. 17:42:58

@JDG: már látom is lelki szemeim előtt a szanaszét drogozott, meztelenül vonagló csajomozós párokat a bömbölő kamionokon és a "csajom"-ozás ellen tüntetők zászlóinak tömegeit az Andrássy úton.

milyen szép lenne...

JDG 2009.07.01. 17:47:19

@sarkanymese: Hmm... érdekes... a melegfelvonulás szóra egyből a drogra, a meztelenségre és a bömbölő zenére asszociáltál. Akarsz róla beszélni? :)

sarkanymese 2009.07.01. 17:49:48

@JDG: szerintem viccesebb lenne azt megvizsgálni, hogy Te hogy asszociáltál a csajomról a melegekre... ;)

JDG 2009.07.01. 17:55:37

@sarkanymese: Ez tényleg érdekes lenne... Ááááááááááááááááá! :)

Lupus in Fabula 2009.07.01. 17:58:22

tegye fel a kezét minden FÉRFI, aki a FELESÉG szóra beasszociál akár EGYETLEN kifejezésre is a következő listából: (kronológikus sorrendben írom)


félelem, elvárt, kényszer, "már nem lesz ennél jobb", kompromisszum, megunt, hideg, elhízott, hárpia, hiszti, vérszívó


tegye fel a kezét, aki a következő fogalmakkal szeretne együtt élni:

vidámság, vagány, szerelem, fiatalos, szerelem, szex, boldogság


ez nem tisztelet kérdése, hanem választás :)


choose life!

Lupus in Fabula 2009.07.01. 18:02:57

@JDG: tehát ha elég sok idő telt el, már FELESÉGNEK / DRÁGÁMNAK / PÁROMNAK hívod a lehasznált csajodat, és többet nem dugsz vele, mert az milyen tiszteletlen?

így már minden világos, én is értem!

úgy tűnik en ezért hívom a feleségemet CSAJOMNAK, mert még mindig vele dugok!

és amint megunom, kiérdemli a DRÁGÁM megnevezést, és új csajt kell keressek?

ha jól értem, így működik ez mindenkinél :P

sarkanymese 2009.07.01. 18:06:47

@Lupus in Fabula:
Lupus, Te is sztereotipizálsz, ami sztem egyik irányban sem jó.

remélem jó sok olyan pasi van, akiknek a feleség szóról nem csak szar dolgok jutnak eszébe.

továbbra is azt mondom, hogy az a lényeg, ők ketten hogy érzik, nevezzék egymást akárminek is.

Kis Hableány 2009.07.01. 18:22:33

Ez a sztori nudli ahhoz képest amit majd én írok nemsokára a Homárnak.

JDG 2009.07.01. 18:24:22

@Lupus in Fabula: Ennek a kézfeltartós játéknak akkor lenne értelme, ha az alsó szavakat is feltennéd a fenti listába is, hátha esetleg valakinek nem kell "fiatalos" szavakat az agyába erőszakolni ahhoz, hogy jól érezze magát a párjával.

A második kommentedet nem tudom hogyan sikerült összehozni, de én úgy értelmezem, hogy te CSAJODNAK hívod a lehasznált feleségedet, mert ha FELESÉGEDNEK hívnád, már bottal sem lennél képes piszkálni.

Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nincsenek ilyen problémáim, nem kell azért nyílvánosan is csajomnak hívnom, hogy fiatalnak, vidámnak érezzem magam, és képzeld, otthon és barátok közt én sem feleségemnek/drágámnak hívom, de ez csak ránk tartozik, akik nem ismernek, azoknak jó a "párom" is, ezzel nem lesz kisebb a micsodám, nem leszek boldogtalanabb és nem fogok kevesebbszer szexelni sem.

Önjáró Talajgyalu 2009.07.01. 18:30:06

Köztereseknek sürgősen kiutalnék egy süncsaládot. Jövőre parkolóövezet lesz a házunk környéke, következésképpen jóelőre végigjárták és elkezdték a nem azokon a helyeken álló autókat amik majd parkolóhelyek lesznek, végigbüntetni.

Pl. megbüntették a szomszédot, mert nem az úttesten, hanem a járda túloldalán, a saját rohadt alagsorban lévő garázsa előtti(!) 20%-os lejtőn mert parkolni, mondván az közterület, és nincs tábla, hogy ott lehet parkolni...

sarkanymese 2009.07.01. 18:32:47

mi ennek az egész commentáradatnak a tanulsága?

a feleségüket még évek után is vidám, boldog és szexi nőnek látó, és méltóságuk megőrzéséért lovagként harcoló érett férfiak és a feleségüket csajuknak hívó, ám őket ennek ellenére mégsem lenéző, és velük szintén boldogan szexelő pasik commentelnek ezen a blogon.

CSAJOK, IDE!!!!!
DE TÉNYLEG!
van remény.
:)

Kis Hableány 2009.07.01. 18:33:04

@Lupus in Fabula:
Más szemszögből mindezt.
Tegye fel a kezét az aki a következő fogalmakkal szeretne együtt élni:
-Megszokott illatok
-Tiszta ruha
-Jó ételek
-Megértő és szerető lélek
-Rosszban is kitartó társ
-Kedveskedés figyelem
-Biztonságos szex
-Megbízhatóság

Vagy a következővel:
-Megbízhatatlanság mert egy 20 évvel fiatalabb még találhat jobb pasit mint te.
-Mindig megfelelési kényszer felé mert 20 évvel fiatalabb és nehogy elépjen mással.
-Állandó küzdelem a ráncokkal és a kilókkal hogy kellőképp a nőhöz fiatalodva nézzél ki.
-Állandó megaláztatás mert túl fiatal hozzád és ezt érezteti.
-Szexuális kényszer mert heti 10x akarja,neked pedig csak heti 1x áll már fel az is csak akkor ha cerkát dugsz a pöcsödbe.
-Állandó zajos koncertek és diszkók,mikor te már inkább pihenél korodból adódóan.
-Mindenféle nemibaj mert a nő túl fiatal és annyira kacér hogy esetleg más is megszerzi néha néha.
-Folyamatos kisebbségi komplexus mellette,mert túl jó nő.
-Állandó féltékenység érzése mert sokkal fiatalabb és sok a fiatal jó pasi.
-Állandó félelem hogy csak a pénzedért kellesz neki.
-Állandó bizalmatlanság.
-Nulla téma mert túl nagy a korkülönbség és őt csak a divat és a körömlakok érdeklik,míg téged a politika és a horgászat.
-Folyton kirándulni és túrázni akar mikor te már nem bírsz hegyremászni.
-Állandó rettegés hogy mi lesz ha lelép mert elmúlik az apakomplexusa.
-

JDG 2009.07.01. 18:36:44

@sarkanymese: Sőt, az egész blog átalakul, elégedett fogyasztók örömmel teli levelei ömlenek a postaládákba, akik mind arról áradoznak, hogy milyen gördülékenyen intézte az udvarias ügyintéző a panaszaikat (amik persze nem is lesznek). Utópia, utópia. :)

sarkanymese 2009.07.01. 18:39:42

@Kis Hableány: mondott volna Lupus olyat, hogy milyen klassz a nagy korkülönbség...?

Mi köze ennek ahhoz, hogy hogyan hívod azt, akivel élsz, legyen bárhány éves is?

Abban egyetértek Veled, hogy a feleség szóhoz ugyanúgy társulhatnak kifejezetten pozitív érzések is (és reméljük ez a többség), de amit utána írsz ellenpéldának, az nem "névadás" hanem korfüggő probléma szerintem.

JDG 2009.07.01. 18:41:39

@Kis Hableány: No, azért a ruhámat akkor is kimosnám, ha egyedül lennék vagy ő nem mosná, és főzni is tudok. :)

sh00ter 2009.07.01. 18:58:03

rendszámra körözést kiadni Pötyi bá vagy a haverok majd levadásszák

Okádó Mikádó 2009.07.01. 19:03:49

Az volt már, hogy ilyen békán vagy minek hívják lehet a kanapét elszállítani?

Átlagarcú 2009.07.01. 19:20:51

Most mi van ezzel a nyoszolyával? Rendszám alapján lett azonosítva? Aztakurva!!!
Nem csodálkoznék, ha lenne fotó is, amin 180-nal megy belterületen.

EÖ (törölt) 2009.07.01. 19:54:07

most jövök Bács-Moson-Szolnok megyéből, ahol busafejmintás sezlonyt adnak féláron a Polgárőr Akadémia kistermében, ha valakit érdekel, gyöngykaviccsal töltött, ha a gyerek ráesik, nem üti meg magát

és útközben láttam egy nyíltszíni kecskefejést is

kalandos egy nap volt a mai

Tim "ezermester" Taylor 2009.07.01. 20:01:25

Ha jól értelmezem, a közteresek találtak közterületen egy kanapét, ami engedély nélküli hulladéklerakásnak számít. Mivel találtak benne személyes adatokat tartalmazó iratot, kötelezően feljelentést kellett tenniük. Nem tehettek mást. Innentől kezdve már a hivatal szabálysértési hatóságáé az ügy, a köztereseknek semmi dolga nincs az ügyben a továbbiakban.
Semmi kivetnivalót nem találok abban, hogy a hivatal valamilyen módon szankcionálni próbálja az illegális hulladéklerakást. Senki sem örülne, ha a háza elé leraknának egy ilyet. Az már más kérdés, hogy a hulladékgazdálkodási törvény szerint az önkormányzat feladata a gazdátlan hulladék elszállítása és ártalmatlanítása.
A városok környékén lévő szeméthalmokban található személyes adatokat tartalmazó iratok alapján is szabálysértési eljárást lehet (kell) kezdeményezni. Bár az ilyen eljárások ritkán vezetnek eredményre. Azonban belátható, hogy az ország minden pontjára nem jut közteres, hogy állandó őrséget álljanak, megakadályozandó a szemétlerakást. A kedves állampolgárok pedig szemétlerakóvá teszik lassan az egész országot.

File-ba szorult fél reg 2009.07.01. 20:20:58

@gitárnyűvő: miért? lejárt a kanapé zöldkártyája?

Tiffauges 2009.07.01. 20:41:13

Ha a zöld kanapénak zöld kártyája van, akkor teszem azt a sárgához is jár sárga lap?

Tiffauges 2009.07.01. 20:44:15

@Nelson Mandula: Használd gyakrabban a "Lelépett, mint k*rva a sezlonyról" fordulatot! :D

File-ba szorult fél reg 2009.07.01. 20:44:53

@Tiffauges: igen, és ha van 2 sárga, akkor piros, és ki lehet állítani a múzeumban.

File-ba szorult fél reg 2009.07.01. 20:47:17

@Tiffauges: esetleg uj szólás a kib@szlak, mint sezlonyt a zöldkártyával. :D

Tiffauges 2009.07.01. 20:57:43

@File-ba szorult fél reg: méltó párja lenne az "összetörlek, mint Attila az üvegasztalt"-nak

Tiffauges 2009.07.01. 20:59:22

@File-ba szorult fél reg: no és a kék sezlonyra kék szalagot teszünk természetesen :D

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 20:59:25

Két adalék azoknak, akik kifeküdtek a csajozástól:
1. A "csajom" szöveg a Szily sajátja, a posztoló részéről kedves összekacsintás, az "egy brancsból valók vagyunk" verbalizálása!
2. Imádom, ha a zuram csajomnak hív 15 év után!!! Ja, a gyereke anyja is vagyok, de ezt nem mondjuk hozzá! A "páromtól" mennék a falnak!

Megint a sok álszent fapina és fatökű!
Menjetek a cukiba a "párotokkal"!

EÖ (törölt) 2009.07.01. 21:01:22

@szemtanú - alibit nem igazol!: szívlapát díjas még:

életem párja
babaprojekt
pocaklakó

Tiffauges 2009.07.01. 21:05:29

@Egyéves Önkéntes: háromcsaládos ember - én ettől megyek falnak

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 21:14:02

@Egyéves Önkéntes:

A leghányósabb a pocaklakó!
Amikor terhes voltam, majd' megőrültem, hogy mindenki így beszélt körülöttem!!!

Aztán, mikor megszültem a lányom, elkezdtek "anyuká"-nak hívni (orvos, védőnő, hivatalnok stb.)
Többször kikértem magamnak: "Maradjunk az asszonyom megszólításnál, ha kérhetem!"
Na, ez hatott, mint kemotox! Utálat és tisztelet övezte utam:)

EÖ (törölt) 2009.07.01. 21:14:46

@Tiffauges: régen volt a Kreténben egy "Igen? Na majd jól bemosok egyet!-rovat.
abban valaki mondott valami durvát, utána pofán verték.
Abban voltak:
- Öregem, én úgy játszok a nőkön, mint a hangszeren.
vagy
- József Attila híd volt Arany és Petőfi költészetében. (vagy valami hasonló)
vagy
-Mi már egy szebb, jobb világban fogunk felnőni!

majd elő is keresem már őket a padlásról.

Tiffauges 2009.07.01. 21:24:59

@Egyéves Önkéntes: Tényleg volt ilyen, az rémlik, hogy egyszer egy tengerimalacnak is bemostak egyet, bár már nem tudom mit mondott...

É2I 2009.07.01. 21:28:41

@szemtanú - alibit nem igazol!:
Ahh, bár nem vagyok anyuka (Irén kikéri magának), de küldök neked egy virtuális puszit. Persze szigorúan web2-t.
Az említett megnevezés nálam is kiváltja a cölibátust (még, ha nem is így írják ;).

EÖ (törölt) 2009.07.01. 21:29:50

@szemtanú - alibit nem igazol!: engem is az irritál a leginkább

@Tiffauges: volt tengerimalacos is, de én sem emlékszem miért kaptak az arcukba :D

Tiffauges 2009.07.01. 21:40:29

@Egyéves Önkéntes: Most ilyen klasszikusokra kéne pofozni, pölö: "kommunikáció szakra járok és a médiában szeretnék elhelyezkedni" *SLAP!*

EÖ (törölt) 2009.07.01. 21:42:44

a modoroson olvastam:

a devizahitelesek keserű kenyerét esszük! *SLAPSLAPSLAP!* :D

EÖ (törölt) 2009.07.01. 21:53:29

Jó estét! Hajdú Péter vagyok! *SLAP!*

Tiffauges 2009.07.01. 21:54:13

@Egyéves Önkéntes: csak így képregényesen :D
Legjobban akkor tudnék slappolni, mikor a főnököm szemét forgatva mondja: "Úúúgy úútálom már, hogy mindig nekem van igazam"

Tiffauges 2009.07.01. 21:55:57

@Egyéves Önkéntes:
- Jó estét! Máté Krisztina vagyok. Még nem tudjuk hány áldozata van a... *SLAP!*
- Egy.

EÖ (törölt) 2009.07.01. 22:01:32

@Tiffauges: kiskezé *SLAP! tcsókolom

nem akarok windisgréc lenni *SLAP!*

nem halászlé, hanem hallé *SLAP!*

Stahl Judit: ebben a mártásban a vaj beszélget a mézzel *SLAPSLAPSLAPSLAP*!

ej, de jól szórakozom!

Tiffauges 2009.07.01. 22:04:33

@Egyéves Önkéntes:
Stahl Judit: Beletesszük a tölteléket a réte*SLAP!*ba...

EÖ (törölt) 2009.07.01. 22:05:43

@Tiffauges: váó, cifrázza kegyed *SLAP*!
:D

Tiffauges 2009.07.01. 22:11:31

@Egyéves Önkéntes: én kérek elnézést *SLAP!* a zindulat tudatszükitttő hatássa alatt állottam :D
mondjuk kissé eltértünk az ürömi sezlony témájától *SLAP!*

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.01. 22:16:27

jol elmentetek a sezlonytol a megszolitasokig
Marynek is van vagy 34 neve
volt mar hogy lekurvaztam, de az igazi a Woodstock
az egy madar
namost a lenyeg, azert eleg durva, meg ha O dobta volna ki azt a szart, hogy ezert eloallitani akarjak, kenyszerkezbesiteni stb.

kozterulet felugyelok mint sherlock holmes

muhhaha

nekem is van zold kartyam de nema kocsihoz adtak es nem a sezlonyon tartom

amugy itt barmikor barmit kitehetsz a haz ele, apartmannal a szemetes melle es elviszi
mer' ez a dolguk

Rajmond 2009.07.01. 22:23:05

Jó a sztori de kivételesen a kommentek a legjobbak!
Rég szórakoztam ilyen jól .. :)

Rajmond 2009.07.01. 22:26:19

Én úgy szólítom a csajomat hogy tündérkém. Nyálas -e vagyok?

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 22:29:20

@Rajmond:
Csak ha nem tündérke, egyébiránt korrekt!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:35:10

Én azért meghallgatnám a kanapé verzióját is, mert így, a tények ismerete nélkül, nem mondanék véleményt. Minden oldalról meg kell vizsgálni az ügyet.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:39:06

Egyébként ez a csajomozás azért nyomoronc enyhén, mert érződik belőle, hogy a hapi nem meri felvállalni a gyengéd érzelmeit, ezt a csajom-szöveget meg kellőképpen férfiasnak érzi, ezzel nem röhögik ki a haverjai. Ez ilyen Tankcsapda-Deák Bill szindróma. Én rühelleném, ha a PÁROM a csajának hívna, ennél bunkóferisebb már csak a zasszony. Szóval ez a csajomozás kompenzálás, nehogy véletlenül nyilvánosan utaljunk rá, hogy esetleg szeretjük azt, aki velünk van. A csaj egyébként soha nem volt pozitív csengésű szó. Én is használom, de (nem tudatosan) csak a kevésbé szimpatikus egyedekre.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 22:41:35

Ja, és hogy "on" is legyek.
Két éve nekem is volt afférom a rend őreivel.
igazoltatáskor kiderült, hogy lejárt a kocsim műszakija. Oké, jogos, elb..sztam, lekaparták a matricát.
Kaptam egy idézést, hogy ekkor és ekkor jelenjek meg. Mivel akkor ép nyaralni indultunk, betelefonáltam, hogy lehetne-e pár nappal később. az ügyintéző is nyaralt, de a kollégája azt mondta, oké, beírta a naptárába az új időpontot. meg is jelentem, mondom, hogy mijáratban. Erre a százados, vagy mi, nagy látványosan előhúz egypár A/4-es lapot és összetépi azzal, hogy " akkor erre már nem is lesz szükség". Kérdem én: "Mire is nem?"
Válasz: "Hát az elővezetési parancsra."
Kissé lefagytam. Első kérdés: "Kíván-e tanúvallomást tenni? Amennyiben nem, akkor a rendelkezésre álló információk alapján hozom meg a határozatot!"
Na azért eddigre már magamhoz tértem és megkérdeztem: " Ha én nem feltétlenül kellek hozzá, akkor miért is akart elővezettetni egy lejárt műszaki ügyében?"
"Mert így szoktuk."

A többi sima rutin, nem szívóztam tovább, kifizettem 25 e ft-ot, levizsgáztattam a kocsit, nem gondolkodom azon, hogy engem, mint veszélyes bűnözőt mennyi pénzből akartak volna előállítani az utca legnagyobb szórakoztatására....

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:42:19

Viszont halállistámon: pocaklakó, manócska, anyuka - apuka (különösen, ha házaspár tagjai hívják így egymást - broáf),HUSIKA, mucika, nyuszika, mókuska, kerekecskegombocska.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:43:49

Bocs, most már negyedszer....
@Frucsasz, teljesen egyetértek veled.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 22:50:52

@morrisal_:
Hja édesem, majd 40 felé a te szíved is megdobban, ha a pasid a már nem oly feszes seggedre csap (persze az enyém olyan, akár a kőszikla:)) és azt mondja: a csajom! Még sok-sok év kapcsolat után is:)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:54:06

@szemtanú - alibit nem igazol!:
az ilyen 'imádom, ha a paskerom a csajának hív' típusú nőjellegű emberek szoktak vagányságból fingóversenyt rendezni a boroshordóban.
mert az nagyon emancipált.

akkor most vagány leszek, minden álszentség nélkül (biztos tetszeni fog): menjél te a halál faszára sípnak.

ja, egy kimondottan busabajszos-gumicsizmás kifejezés: az URAM. pörköltszag-lyukacsos trikó-magyar bajnoki-rogyadozó panel fíling. guszta.

nem értem, a párom kifejezéssel mi a probléma. szerintem semmi érzelgős nincs benne.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:58:27

@Lupus in Fabula: félelem, elvárt, kényszer, "már nem lesz ennél jobb", kompromisszum, megunt, hideg, elhízott, hárpia, hiszti, vérszívó ----- tehát ezeket a kifejezéseket hozod összefüggésbe azzal, ha valaki párjának hívja a párját. kicsit messzemenő, nem gondolod? eszembe sincs megházasodni, gyereket szülni, holott hat éve van PASIM/MANUSOM/PACÁKOM/FICKÓM (remélem, elég forradalmi voltam - böff). szóval szarok az elvárásokra a párom egy szabadúszó színész, baszunk a nyolctól-négyig melókra, satöbbi. Ettől még hívhatom a páromnak, ugyehogy?! Ne baszogassatok a színészes izével, nem diplomaszámolgatás volt, csak érzékeltetni akartam, hogy nem olyan helyről jövök, ahol fingás után is kezet mosnak.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 23:06:49

@morrisal_:
Na szerencsére erre nem is kell mit mondanom, magadért beszéltél:)

Hülyepicsa! Kimutatkoztam!

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 23:11:39

@morrisal_:
"eszembe sincs megházasodni, gyereket szülni, holott hat éve van PASIM/MANUSOM/PACÁKOM/FICKÓM (remélem, elég forradalmi voltam - böff). szóval szarok az elvárásokra a párom egy szabadúszó színész, baszunk a nyolctól-négyig melókra, satöbbi."

EGY IGAZI COSMO-LÁNY!
VAN 10 TIPPED A JÓ SZEXRE IS?
EPEDVE VÁROM!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.02. 00:00:34

@szemtanú - alibit nem igazol!:

vagy 2 eve engem is megalliitott hogy lejart a rendszamom
tenyleg elfelejtettem
mondom akkor most mi lesz
aszongya, holnap hosszabitassam meg
viszlat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.02. 00:09:20

sweethart, bitch,honey, my life, woodstock, my wife,
ducki, my bird, big ass/ ez az indian neve/ Mary T. Maggy, Theresa stb.

hat igy kapasbol, de van tobb is
a csaj is elmegy fiuk kozott, hog a csajom, de otthon sose hivtam senki csajnak, mert azt nem lehet ragozni
csaj, gyere mar ide vagy hogy?

a paromrol mar szoltam nehanyszor

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.02. 00:12:19

ha nem teszik valami
pl rosszul vezet akkor a lanykori neven hivom:
Miss Weikel please......

mar ha elmentunk erre az iranyba a sezlonytol

EÖ (törölt) 2009.07.02. 08:05:21

@Tiffauges: eltértünk, nem baj

no még egy: Én a makarenkói nevelés híve vagyok! *SLAP!*

@hagyma: gondolom odavan az indian neveert? :DD

Frucsasz 2009.07.02. 08:55:19

@Rajmond: hm. Lehet, hogy te vagy a pasim? :D Engem is tündérkémnek szólítanak, és idegesít (még a csajomnál is jobban). Ha te vagy az, hagyd abba! Most! :)

Frucsasz 2009.07.02. 09:00:33

@szemtanú - alibit nem igazol!:
Nekem nem kell, hogy a párom a csajának hívjon ahhoz, hogy fiatalnak érezzem magam. Nem attól leszel fiatal/menő/modern, hogy valaki a csajának hív.
Az, hogy megadják a tiszteletet, ami nőként megillet, még nem öregít. Az, hogy te nem tartassz erre a tiszteletre igényt, még nem fiatalít.

nyomika 2009.07.02. 09:16:07

Ez a kanapés sztori nagyon ütős! :-))))
Még mindig röhögök rajta, pedig már a kommanteken is átrágtam magam.
A "párom" dumával ki lehet kergetni a világból. Már csak azért is, mert mindenki egyedi, senki nem lehet a párod, max. ha ikrek vagytok, de még akkor is van különbség. Ki a fene találta ki ezt a szar kifejezést? Undorító!
Legyen inkább: barátnőm, menyasszonyom, feleségem, de élettársam semmiképpen sem! Vagy barátom, vőlegényem, férjem. Mi a baj ezekkel?
Megyek a párommal moziba. No ettől hányok! Van neve is az illetőnek, szólítsuk akkor azon, ha róla beszélünk egy harmadik személlyel. Otthon pedig úgy hívod ahogy csak akarod, ahhoz senkinek semmi köze.
Bizonyos társaságban és szövegkörnyezetben a csajom és pasim is elmegy, de csak módjával.

hatesz 2009.07.02. 09:50:47

@nyomika: minek irod le azt amit gondolok, he?:)
párom... pfuj
kicsim... KICSI???? :))))

Okádó Mikádó 2009.07.02. 10:58:33

Nálam az lenne slap, ha bárki a csajomnak hívna. Van akinek tetszik, én kifejezetten kérném, hogy ne tegyék ezt.

piszkosfred 2009.07.02. 12:36:16

@sarkanymese: teljesen igazad van, hihetetlen, hogy ebben az orszagban meg ebbe is belekot mindenki. szanalmas. en orulok, hogy ugyanugy hivjak egymast az emberek, es nem ugyanazt szeretik. attol viszont fel tud fordulni a gyomrom, hogy ebbe masok bele akarnak szolni.

tobbiek. orulok, hogy ezen akadtok fenn, kivanom az legyen a legnagyobb gondotok az eletben, hogy hogy szolitja egymast egy par. semmi gondot nem latok ebben annak ellenere, hogy en sem igy fogom hivni a felesegem (ha lesz :)). beszukult egy nepseg vagyunk (tisztelet a keves kivetelnek)

JDG 2009.07.02. 13:02:16

@piszkosfred: Az összes hozzád hasonló hozzászóló félreértelmezi a "felháborodás" tárgyát. Pont leszarom, hogy hogyan szólítják egymást otthon, haveri társaságban, stb. De azért nem árt, ha a nyilvánosság előtt kicsit több tiszteletet mutat gyermekei anyja felé, hogy ne nézék taplónak. És ettől senki nem lesz öregebb, senki sem lesz impotens, vagy kevésbbé boldog, viszont legalább intelligens emberi lény benyomását kelti. Ennyi.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.07.02. 14:18:50

Értelmeset nem tudok hozzátenni, örülj neki, hogy a helyszínelők nem valami DNS minta alapján azonosítottak :)

Mondjuk ez engem (akinek a nevén nincs vagy 12 éve kocsi) büszkeséggel tölte el, megvillantanám az izmaimat és mondanám, hogy adja írásba, hogy ezekkel cipeltem a kanapét 20...30 km keresztül, hegynek fel ! :)

Az meg van mi a nagy kanapé TÖBBESSZÁMA?

Nagy kan a pék ! :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.07.02. 14:42:10

@thinker_: Rendes cigány rányinak hívja, mer a csajnak még nincs gyereke.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.02. 20:23:11

@szemtanú - alibit nem igazol!:
jót röhögnél, ha ismernél... cosmo-lány, basszus. ezen nagyot röhögtem. ez az internet varázsa. ilyet még sosem mondtak nekem. (by the way nem azt mondtam, hogy nem dolgozom, hanem azt, hogy ki nem állhatom a formalizmust. ezzel ellenpontozva azt, hogy a páromozásnak semmi köze a merevkedéshez.)
a hülye picsát magadra értetted? vagyhogy? én mondtam volna ilyet itt valakire? nem emlékszem. de nem vagyunk egyformák. (azérse teszem hozzá, hogy hál'istennek.)

Megdobbent 2009.07.02. 22:11:41

Biztos raj csaj lehet, ha orul, ha a gecitirpak faszija nyilvanosan csajozza. A purgye meg orulhet, hogy nem kurtak ki a kanapeval egyutt, es nem nyestek fel egy teherautora, elvegre bazdmeg obuda, es kulonben is csipszmorzsak.

Lupus in Fabula 2009.07.03. 18:07:51

@JDG: "Az összes hozzád hasonló hozzászóló félreértelmezi a "felháborodás" tárgyát. Pont leszarom, hogy hogyan szólítják egymást otthon, haveri társaságban, stb. De azért nem árt, ha a nyilvánosság előtt kicsit több tiszteletet mutat gyermekei anyja felé, hogy ne nézék taplónak. És ettől senki nem lesz öregebb, senki sem lesz impotens, vagy kevésbbé boldog, viszont legalább intelligens emberi lény benyomását kelti. Ennyi."

Hát ha előttem ledráhámozza a feleségét, nyilvánosan, kurvára meg lesz róla a véleményem. :P

Mások vagzunk, ennyi.

csőgörény 2009.07.07. 10:32:58

Csak megjegyezném így utólag zárójelben meg kisbetűkkel, hogy a kanapé NEM sezlony.

ciluvagyok 2009.07.07. 16:36:12

Figyi, ha én a férjemet nem Györgynek hívom, hanem Gyurinak (vagy urambocsá' Gyurkának) akkor szar alak vagyok?
süti beállítások módosítása