Tékozló Homár

Re: Az idegbeteg ügyfélszolgálatos mintapéldánya - Hatott a Homár-power

2009.07.01. 00:10 | szily | 75 komment

Szabolccsal érthetetlenül parasztkodott az Indesit telefonos szakembere, szegény ügyfél levelet írt, mi kitettük, a cég pedig posztunk miatt meghallgatta a hangfelvételeket, majd lecsapott a pokróc munkatársra. Levél lejjebb:


Az onok oldalan talalhato “Az idegbeteg ügyfélszolgálatos mintapéldánya” cimen bejegyzesre szeretnenk reagalni :

“Tisztelt Ügyfelünk!

Cégünk, a Transcom Kft., az Indesit Company Magyarország Kft. részére nyújt vevőszolgálati szolgáltatásokat. Jelen bejegyzést a homar.hu weboldalon a múlt péntek reggel, “Az idegbeteg ügyfélszolgálatos mintapéldánya” címen megjelenő írásra válaszképpen szánjuk.

A kérdéses beszélgetéseket visszakerestük és érintett munkatársunkkal elemeztük az elhangzottakat. Mindenek előtt szeretnénk tájékoztatni, hogy az Ön által említett pár másodperces beszélgetések megszakadását a feleken kívül álló, azóta már rendeződött technikai okok idézték elő.

A beszélgetések meghallgatását követően egyértelművé vált számunkra, hogy a hibabejelentés megnyugató rendezése előtt a hívást kezelő kolléganőnk valóban nem a cégünk minőségi elvárásai szerint kezelte a hívást - amelyért ezúton is szíves elnézését kérjük.

Rendkívül fontos számunkra, hogy ügyfeleink magas színvonalú, kifogástalan bánásmódban részesüljenek. Mindent elkövetünk annak édekében, hogy az ügyfeleinktől kapott észrevételeket kivizsgáljuk, megfelelő visszajelzést adjunk munkatársainknak, illetve lépéseket tegyünk annak érdekében, hogy a továbbiakban hasonló panasz ne fordulhasson elő. Jelen esetben is megtettük a szükséges intézkedéseket, és őszintén bízunk benne, hogy hasonló kellemetlenséggel a jövőben nem kell számolnia.

Köszönjük, hogy észrevételével segítette munkánkat.

Tisztelettel,

Transcom Kft.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.07.01. 00:18:23

Üres levél
Ki sem rúgták
Ez csak PR

Randomerrorgenerator 2009.07.01. 00:23:06

@Cigiző: Ki tudhatja, megtették a megfelelő lépéseket. Ez bármit is jelenthet.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.07.01. 00:26:06

@Randomerrorgenerator: inkább azt, hogy kapott egy kis fejmosást, "továbbképzést" és maradt a helyén.

eternity · http://eternity.blogter.hu 2009.07.01. 01:26:41

@Cigiző:

Vagy...
azóta teste rég négyfelé tépve szikkad az égtájak őrbástyáin...

milyen_Péter? 2009.07.01. 01:55:56

Ez micsoda kamu szöveg: "az Ön által említett pár másodperces beszélgetések megszakadását a feleken kívül álló, azóta már rendeződött technikai okok idézték elő." Muhahaha!!!

Az egész levél egy nagy semmi, de azt fogja meg mindenki jól.

Megdobbent 2009.07.01. 03:48:29

Hazudek, es versurmo. Semmi bocsanat-kero felajanlas, es ez a tecnikai balfaszkodas egy tisztan hallhato felvesz-letesz ugyben nevetseges.
Kedves Transcom Kft., ez egy szegyen, hamarosan az Indesit is olvassa majd, es megkoszoni az eddigi kifogastalan egyuttmukodest, es viszlat tajtparaszt magyar kft.

Paó 2009.07.01. 05:39:19

Nos, a véres lepedőt azért körbe hurcolhatták volna még egy párszor, persze nem a hölgy menstr.ciklusával és idegbetegségével összefüggő párhuzamban, hanem mert kinyomni a telefont egy szolgáltató cég ügyfélszolgálatán tényleg nagyon ciki dolog.
Nem hinném hogy bárkinek sokba fájt volna kitenni a hölgy szűrét, mégis a retorziókról vajmi keveset tudtunk meg.
nem tudom, egy hétig ő mossa majd az ügyfélszolgálatuk szennyesét..?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.01. 06:24:26

Jó hajnalt
10 az 0 nélkul az első

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.01. 06:58:49

@jesszumpepi: Hogy áll az EUR-hoz képest most?
:)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.07.01. 07:08:42

Egyem a szivét az összes hülyegyereknek!:) Lószart sem tudtok semmiről, de azt elvárnátok, hogy valakit bemondásra rúgjanak ki a munkahelyéről. Az ideirók nyilván mind kifogástalanul végzik az összes munkájukat, azért találkozom nap mint nap kizárólag készséges kereskedőkkel, hiperszolgálatkész vendéglátósokkal, extrakompetens szolgáltatókkal. Ugyanmár...

EÖ (törölt) 2009.07.01. 07:14:03

@El Topo (Sgt. Elias): nálunk előfordul, hogy valamelyik ügyfelünk betelefonál, hogy rúgjam már ki az ügyintézőt (Sanyit) mert csúnyán beszélt vele. Mindig azt mondom, hogy kivizsgálom az ügyet és szigorúan meg fogom büntetni, és ettől megnyugszanak.
Utána felhívom a Sanyit, hogy bazmeg beszélj már normálisan a nyugdíjas Etelka nénivel.
de szinte kivétel nélkül mindegyik betelefonáló vért akar látni, ha csúnyán beszéltek vele! szerintem ha nyilvánosan felakasztanám a piactéren Sanyit, nagyobb tolongás lenne, mint az ócsósajt miatt a Pennyben. :)

jesszumpepi (törölt) 2009.07.01. 07:17:26

@horex:

Amennyit neked vagy bárkinek megér.

EÖ (törölt) 2009.07.01. 07:18:42

@jesszumpepi: nem törte fel a hátad az "Argentin Polinézia gyöngykavics kereskedelme a középkortól napjainkig" című könyv?
mert nekem sajnos a Fülig Jimmy csak keménykötésben van meg, és az nagyon tört.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.07.01. 07:21:39

@Egyéves Önkéntes:

Erről beszélek. Én büntettem már meg beosztottamat ezer-kétezer forintokra, ha úgy éreztem, hogy nem megfelelően beszélt az ügyféllel, na de kirúgni...
Nyilván nem véletlenül vettem fel és tartottam az adott pozicióban.

1 mezei utas 2009.07.01. 07:26:09

Nos az elszomorító, hogy bár elismerik az ügyfél igazát, mégis ködösítenek:
1. Nem lecsapta az ügyintéző, hanem műszaki hiba
2. Elbeszélgettek vele, de még ott dolgozik. A munkanélküliségi ráta eléri a 10%-ot. Ki tudja, hány a munkakörre 1000-szer alkalmasabb ember elől veszi el a helyet egy ilyen neveletlen p@raszt. Fél-1 év munkanélküliség után megtanulja majd hogyan kell viselkedni.

KáposztaMedve 2009.07.01. 07:31:12

blablabla...
Na most akkor kirúgták vagy sem? Azért még meg kellene hallgatni néhány korábbi hibabejelentést, amit nála adtak le, "minőségbiztosítási okokból" elvileg rögzítik, vagy nem?

El Topo (Sgt. Elias) 2009.07.01. 07:31:17

Sok büdös hippi, meg elmebeteg nyugdijas!:D Hogy tudják a cég ügyvezetője helyett, hogy mit kéne tenni!

1 mezei utas 2009.07.01. 07:44:22

@El Topo (Sgt. Elias):
Nagyságos asszony! Inkább kedvesen bánni az ügyfelekkel!!! Mibe, hogy maga az idegbeteg ügyintéző :D
Tényleg olyan, amikor a Bkv-figyelőn a kallerek osztják az észt, hogy miért nincs igaza a posztolónak amikor a kaller volt paraszt :)

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.07.01. 07:54:07

Egy probléma van!
A "hülyepicsa" nem lett kirúgva, mert minden bizonnyal nem lehet! (vagy a főnök anyósa, ahogy az országot ismerem...)
Lehet, hogy védett korban van amikor gyakorlatilag bármit megtehet, mert a cégnek nincs lehetősége ilyenkor már megválni tőle.
Rengetegen keresnek állást.
Ha taplóbunkó van a vonal túlvégén, akkor keressenek helyette mást.
Nem hiányzik az előző rendszer ökörsége, hogy valaki egy stempli birtokában már atyaúristent játszon.
Azért kap fizetést, hogy szolgáltasson, ha nem tud, menjen a sóhivatalba.

mqqq 2009.07.01. 08:02:37

0 tartalom, szerintem egy ISO 9001-en auditált szoftver fogalmazta a levelet.

axe666 2009.07.01. 08:03:29

Az eset vérlázító! Mármint az ügyfélszolgálatos. De azért nem kell első blikkre, felszólítás nélkül kirúgni. Visszahallgatták a felvételt. Reméljük tényleg megkapta fejmosást, és a megfelelő ultimátumot. Talán tényleg ő takarítja 1 hétig a klotyót. :)

Viszont az érintett ügyfél remélem ennél azért európaibb bocsánatkérő levelet kapott! Mert ez a cég hibája és szégyene! Miféle minőségbiztosítás van arrafelé, hogy ilyen esetek csak véletlenül derülnek ki?

1 mezei utas 2009.07.01. 08:09:07

@maxt:

Igen ez az ami az országot jellemzi, nekem sajna nincs ismerősöm diplomásan (nem bőcsész!!!) 5. hónapja vagyok munka nélküli

1 mezei utas 2009.07.01. 08:10:29

Ez a nyanya, nem tudni hány diplomás bőcsész elől szívja el a munkahelyet :)

EÖ (törölt) 2009.07.01. 08:13:33

@axe666: na halottam én már a higgadtnak megismert kolléganőmet üvöltözni egy ügyféllel
némelyik nagyon hülye tud lenni
"Mi az, hogy már megint emelik az árat? Maguk ott a bársonyszékben könnyen döntenek, de mi "kis emberek itt lenn" csak szívunk! De én nem fogom kifizetni, vigyék el a házam, adják oda Gyurcsánynak/Orbánnak/Kádárnak/EUnak!"
na most erre mit lehet mondani?
vagy akit sugároz a szomszédja?
persze arról is mi tehetünk.

Szép kis gyűjteményem van, elélne belőle a homár egy darabig (csak kiderülne hamar, hogy tőlem ment ki)

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.07.01. 08:34:29

Megtették a megfelelő lépést.. előléptették supervisorrá a csajt:)

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.07.01. 08:38:07

@Egyéves Önkéntes:
Ez alapján olyan cégnél lehetsz, amelyik monopol helyzetben van, ergo a fogyasztó számára megkerülhetetlen.
Az ilyen cégek "a zemberek" számára tényleg politikai sorscsapásnak látszanak. (És ha valaki nem lótifuti a cégnél, hanem tisztában van a vezetők politikai összefonódásaival, akkor tudja, hogy az is... ) Pénzpumpa rendeleti hátszéllel. Áram, távhő, gáz...
Abban a pillanatban, hogy nincs verseny, jogtalan bármiféle áremelés, tekintet nélkül az állítólagos költségekre.

@1 mezei utas:
Azért a bölcsész diploma legtöbbször kevés. Sajnos sok esetben nem piacképes tudásra is kiosztják...

milyen_Péter? 2009.07.01. 08:40:15

@Megdobbent: A másik ügyintézővel miért tudott pár alatt megoldani mindent a posztoló? Nem volt ott semmi műszaki hiba, hacsak a kolléganő nem volt saját maga a HIBA.

Én humánus vagyok, nem akarom a vérét, kirúgni sem kell, mert tudom, hogy mennyi időbe kerül valaki újat betanítani, okosítani, stb. Sok pénz, idő, amiből mostanában elég kevés van. HA megmosták a fejét (és nem a Hajas szalonban) és tanult belőle, akkor már célt ért a poszt. Reméljük így lesz.

Parkőr (törölt) 2009.07.01. 08:41:47

Bullshit

A jövendő panelekhez néhány segítség:

Szükséges lenne szimulálni a stratégiáknak megfelelõ vállalati imázst.

Kreatív módon kell rávilágítani a világszínvonalú front-office backstage vonalat.

A menedzsment szeretné targetálni a divergens intermodalitást.

A következõt kell tennünk: kihangsúlyozni a vállalatspecifikus ügyfél-kiszolgálást.

A menedzsment célja támogatni az attraktív ügyfélorientált trendeket.

Kapják be, remélem a válság rendet tesz a piacon, és lemorzsolódik az ilyen vállalat.

EÖ (törölt) 2009.07.01. 08:44:36

@maxt: akár igazad is lehetne, de nincs
sok fogyasztó/ügyfél bármin képes felháborodni ok nélkül
és most pont azokról beszéltem, akik ok nélkül háborodnak fel
vagy szerinted melyik monopol cég sugározza atommal a nyolcadik emeleti nyugdíjasokat és melyik mérgezi a méheket az izraeli titkosszolgálat segítségével??
mert vannak ilyen panaszos levelem is!! :DD

b[ALien] (törölt) 2009.07.01. 08:45:43

Műszaki hiba:)
Inkább beszélgessünk a lóbalzsamról.

KáposztaMedve 2009.07.01. 08:55:12

@Egyéves Önkéntes: Igen, sajnos a fogyasztó oldal is átesett a ló túloldalára, és azt várják, ha valahová bemegy akár egy ceruzaelemet venni, akkor is fényesre nyalják a seggét.
Én egyszer olyat hallottam a Tesco ügyfélszolgálati pultja mellett elhaladva, hogy a nénike már a harmadik (TG) gördeszkát hozta vissza cserére, mert egyik sem arra ment, amerre a gyerek akarta!

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.07.01. 08:57:07

@Egyéves Önkéntes:
Sugározhat az elektromos művek is, de ahol pl monopol valamely kábelszolgáltató, ott a szemközti ház márkázott műholdvevői lehetnek gyanúsak.

Az izraeli méh-mérgezők meg annyira gonoszak, hogy lehet elvisz a fekete autó, hogy leírtam! :D:D:D

Komolyra véve:
Fentebb jól írták. Amint más vette fel a telefont, nem volt műszaki hiba, nem volt ugráltatás, számkérés, szájhúzás, hanem pillanat alatt megoldották a dolgot. Ez jellemzően egyet jelent azzal, hogy nem az ügyfél a hibás.

Nálunk teszthívások vannak, hogy felvesszük-e a telefont, és hogyan szólunk bele. Ellenőrizni kell az alkalmazottakat, hogy mindig a legmagasabb szinvonalon szolgálják ki az ügyfeleket. Egy ilyen esetet kirúgással kell "jutalmazni". Tönkre teheti a céget egyetlen ilyen alkalmazott.

EÖ (törölt) 2009.07.01. 09:05:27

@KáposztaMedve: a múltkor fölhívott egy nő, hogy látta a tévében, hogy a cégünk valamit valahol felszerelt és nekik miért nem?
Azt sem tudtam, hogy miről beszél, udvariasan megkérdeztem: Na és mi az a valami, amit valahol felszereltünk?
Erre ő: Azt ő nem tudja.
Ezt mondtam: Utánanézek, és majd tájékoztatom őket.
Viszont ezt gondoltam:
A jók-rva édesanyád, azt se tudod mi az, de neked is kell.
Szóval az ilyennek csak a Fülig Jimmy-féle homeopátiás kezelés használna: a fejét egy kemény és dudoros tárgyhoz kellene többször hozzáütni. :DD

nyúzott arcú lány 2009.07.01. 09:15:51

Vajon mi lehet az "az Ön által említett pár másodperces beszélgetések megszakadását a feleken kívül álló, azóta már rendeződött technikai ok" ?

Hát az hogy a hölgyemény felvette, majd leb*szta a telefont.
Ez a panaszkezelő levél a tipikus, nyugat-európai stílusú, üres bocsánatkérő formulákkal, és hazugságokkal tele lévő levél.("érintett munkatársunkkal elemeztük az elhangzottakat")
Kártérítés? (telefonköltség)Árengedmény? Ezeket kellett volna felajánlani. Akkor érne valamit.

maincoon © 2009.07.01. 09:15:56

na nálunk ez úgy megy, hogy ha valakivel normális hangnemben kell beszélni, akkor a főnök azt mondja, hogy én telefonáljak.
ha számonkérően, cinikusan, kioktatóan - akkor szól a kolleganőmnek. és ezt nem is titkolja. ma viszont kicsit szíven szúrta szegénykémet azzal, hogy a szabija idejére én kaptam a teljes hatáskörre szóló meghatalmazást.

EÖ (törölt) 2009.07.01. 09:20:14

@maincoon: én meghatalmazás nélkül is számonkérő, cinikus és kioktató vagyok! :D

élő szövet a belső mészvázon 2009.07.01. 09:24:47

Az ügyfélszolgálat lényege az, hogy kiszolgálja az ügyfelet, megfelelő módon, akkor is, ha igaza van és akkor is, ha hülye. A megfelelő mód alatt pedig mindig udvarias, türelmes eljárás értendő. Ez nem párbeszéd egyenlő felek között. Ha nem tetszik, akkor nem kell ügyfélszolgálatosnak menni. Egy ÜF-os sem nélkülözheti az intelligenciát és hiba azt gondolni, hogy bármilyen hülye el tud látni egy ilyen munkakört.

maincoon © 2009.07.01. 09:27:05

@Egyéves Önkéntes: ezért nem dolgoznék nálad! :DD
nekem ugyan régi emlékeim vannak csak ügyfelezésről, de azt hiszem ma már nagyon nehezen bírnám egyiket-másikat elviselni. esetleg ha a dokim adna valami tudatmódosító szert, esetleg homeós bogyót :)

betépett felhasználó 2009.07.01. 09:29:39

vazeeee.. mar csak ilyen fanyelven lehet kommunikalni?
nem lett volan 1xrubb visszairni, hogy oks. a ribanc tevedett, van fel honap bonuszod, oszt ha elfogadod, kezet ra. maskor jobban vigyazunk a szankra.
de igy, hogy "partunk es kormanyunk eloutemezte, hogy mint olyan a ...stb"
brrrrr

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.07.01. 09:34:02

Ügyfelesként soxor "leszarom" tablettával kell menni dolgozni.
Biztos vannak olyan ügyfelek akik jól felb....ák,felborzolják az ügyfeles idegeit,aztán jön egy normális ügyfél akivel viszont az előző miatt nem tud rendesen beszélni az ügyfeles.
Idétlen ügyfél után kellene valamennyi szünetet tartani (lehiggadni) és utána fogadni következő ügyfelet.
Én nem csinálnám, mert hamar kiosztanék pár emberként, mondjuk ilyen "nekem is kell olyan ,de nem tudom mi az" félét.

EÖ (törölt) 2009.07.01. 09:40:31

@maincoon: nem ügyfelezek, ahhoz nekem túl heves a vérmérsékletem (ez milyen szó már?)
hozzám az jut el, ha panasz van az ügyfelesre

maincoon © 2009.07.01. 09:50:01

@Egyéves Önkéntes: nekem is van olyan szitu, amikor túl heves a 'vérmérsékletem', de apukámtól nagyon sok önuralmat örököltem/tanultam/láttam és ez nagyon sokszor volt már segítségemre :))
ez persze sokszor belső feszültségekhez vezet, úgyhogy néha irigylem azokat akik rögtön kiadják magukból az indulataikat és utána kutya bajuk sincs.
persze egy ügyfelesnek és az ügyfeleknek sincs könnyű helyzetük és ez soha nem is fog véglegesen megváltozni :/

Frucsasz 2009.07.01. 09:50:46

Msot akkor kirúgták? Nem rúgták ki? Mi van? Nem kívánom én a kirúgását, csak kiváncsi vagyok. De sztem ennyiért nem is lehet elbocsájtani, max fegyelmit kap. Aztán a másodiknál meg útilaput.

vape 2009.07.01. 10:03:02

Ezért a levélért kár volt pazarolni a biteket.
Valami word dokumentumsablont előszedett a Transcom Kft. képviselője, aztán beleírta a megfelelő helyekre, hogy "homar.hu" meg "múlt péntek", és már csatolta is az e-mailhez, és nyomta a küldés gombot.

Ez nem bocsánatkérés, a cég jó hírnevének helyreállítására meg végképp nem alkalmas.

Kis Hableány 2009.07.01. 10:13:39

De most még is mi a szart vártok?Gyilkolják meg a dolgozójukat egy idegbeteg ügyfél miatt?D

É2I 2009.07.01. 10:33:48

Aki a műszaki hibát vitatja, annak mondanám létezik ilyen. Dolgoztam ilyen munkahelyen és sajnos előfordult.
Persze azt még hozzá kell tenni, hogy szándékosan is lehet ilyet generálni és teszik is, hogy jobb legyen a statisztika ;(

Mondjuk a legbosszantóbb hiba az volt, amikor te hallottad az ügyfelet, ő meg nem téged. Hát voltak bemondások, de inkább nem idéznék. :DDDD

Ja és nyilván nem kell kirugni ezért egy-egy dolgozót, de alaposan ki kell mosni a száját.

leslie nilsen (törölt) 2009.07.01. 10:36:38

Jelen esetben is megtettük a szükséges intézkedéseket


KIBASZTÁK?

moli 2009.07.01. 11:02:47

@El Topo (Sgt. Elias): bemondasra?

"""A kérdéses beszélgetéseket visszakerestük és érintett munkatársunkkal elemeztük az elhangzottakat."""

igy mar megvan?

KáposztaMedve 2009.07.01. 11:21:45

@Egyéves Önkéntes: Egy szintén Hipermarketes sztori, ez szinte mindennap megtörténik: Alapszituáció, megy a vevő a pénztárhoz, kezében egy darab műanyag valami, vonalkód, címke, felirat, csomagolás nincs rajta.
Pénztáros: Ezen nincs vonalkód.
Vevő: Egyiken sem volt!
P: Az árát vagy nevét nem látta véletlenül?
V: Nem volt kiírva.
P: Honnan vette el?
V: Hát onnan a konzervek közül, de ez volt az UTOLSÓ!
P: És mégis mi ez?
V: Nem tudom...

Fairy Girl 2009.07.01. 11:30:51

@Egyéves Önkéntes: Az azért jó, mert nem ragad rá a segged nyáron, mint a (mű)bőr főnöki fotelokra :D

EÖ (törölt) 2009.07.01. 11:43:07

@Fairy Girl: egyszer nem veled szenyóztam valami szék ügyben? :D

Fairy Girl 2009.07.01. 11:44:06

@Egyéves Önkéntes: Szerintem nem, de az is lehet, hogy igen :D ki emlékszik már arra? Velem valaki valamilyen segg-ügyben szenyózott egyszer, de az meg mintha nem te lettél volna? :D

XD

most elmgyek mert ma amúgy is munkaszünet van a köz.... miatt.

EÖ (törölt) 2009.07.01. 11:45:14

@Fairy Girl: az tényleg nem én voltam! :DDD
aviszonlátás

Passzivista 2009.07.01. 13:49:34

Tisztelt Transcom Kft,

Sajnalattal ertesitem Onoket, hogy valaszukat nem fogadom el. Az idiota urholgyet kirugni, ugyfelnek benyalni, a telefon lebaszasarol nem hazudozni! Remelem e kis iranymutatassal vegre kepesek lesznek meghozni a megfelelo lepeseket.

Mely tisztelettel,

Passzivista

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2009.07.01. 14:09:32

Azért milyen webkettes módszer már egy homár poszt alapján kivizsgálni egy ügyet.
Az azonnali kirugásért nyavajgók monnyanak le.

GZoli 2009.07.01. 14:24:27

@Fairy Girl: Nálunk a főnökön mindig van nadrág.

Páneurópai Harci Kos 2009.07.01. 15:15:16

Hmm, azé kakiljanak sünt azok, akik a kirúgás mellett voksolnak.
fejmosás hatásosabb + kifizetetlen túlóra:)

chron 2009.07.01. 18:44:30

Kedves Hozzászólók!
Olvasom a kommenteket, és őszintén szólva nem értelek Titeket… Mindenki arra vár, mikor akasztják fel azt az ügyfélszolgálatost.
Biztosan hibázott, mert bunkó volt, beszólt, ne adj Isten, valóban kinyomta a telefont. HIBÁZOTT…
Tegye mindenki a szívére a kezét, ki nem hibázott még soha életében a munkájában? Képzeljétek csak el, hogy ha az első panaszos ügyfél írása, rossz lépés, elhibázott feladat alapján Titeket is azonnal kirúgtak volna… Honnan tudjátok, hogy mi történt, történhetett aznap azzal az EMBERREL? Tudom, ez nem lehet kifogás, de azért gondoljatok bele, ha történt már Veletek rossz az életetekben, akkor az kihatott a munkátokra is, ugye? ...
Azon kívül pedig, ha egy idegen ember sztoriját egy csapásra elfogadjátok és igaznak tekintitek, akkor minimum járna a másik félnek is ugyanez, és illene elhinni, hogy valóban lehetett akár technikai problémája, és igenis megtörténtek a szükséges lépések… Ami nem az azonnali kirúgás lehet kizárólag.
De a következő hibátoknál kérjétek meg a főnökötöket, hogy rúgjon ki, nincs több esély, mert hibázni nem lehet. Ugyan már, aki dolgozik, az hibázik, mert EMBEREK vagyunk mind…
Arról pedig, hogy kit hogyan lehet kirúgni, olvassátok el a Munka Törvénykönyvének erre vonatkozó paragrafusait. Nem olyan egyszerű…
Persze egyértelmű, hogy mindenki próbálja meg a munkáját száz százalékosan végezni vagy még jobban! Legalábbis aki azért dolgozik, mert szereti, amit csinál. Aki meg nem, az keressen olyan munkát, amiben örömét (is) leli…

chron 2009.07.01. 18:51:23

Bocsánat, helyesbítenék, NEM Mindenki akasztana, de nagyon sokan.. Főleg az első poszt hozzászólói közül.

nervus 2009.07.01. 20:03:02

Szerintem nem kell kirúgni az ügyfelest. Én úgy döntöttem, hogy soha a büdös életben nem veszek indezitescuccokat. Ha még így leszünk ezzel néhány százezren, akkor úgyis megszűnik a cég, ügyfeles meg munkanélküli sgílykéjért állhat sorba. Amúgy is vacak az indezitescucc, a családom bizonyíthatja..

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:06:54

Horváth Istvánné volt az ügyfélszolgálatos, én már kiderítettem. Megpróbálta leszorítani a reklamálót, de nem ment.

Passzivista 2009.07.02. 09:31:26

Tobb mint gyanus, hogy a holgyemeny nem csak ebben az esetben jatszotta ezt el. Tobb mint gyanus, hogy nem vegezte a munkajat. Nem elve eltemetni kell, de ha kirugjak, eselyt adnak neki, hogy megtalalja a szamara megfelelo munkat. Pl. sunoket szamolni. Jha, es ugy nem bassza el rendszeresen szamara ismeretlen emberek napjat pusztan a szemelyisegebol fakadoan...

moli 2009.07.02. 10:39:48

@chron: :DDDDD

:DD

:DDDDDDDDD

:D

csakatied 2009.07.02. 18:25:43

Nálunk is vannak technikai problémák,van hogy épp a "legszebb bókokat" nem hallom,mert bont a vonal.
Nem egy hívás érkezik 1 perc alatt hanem 300 ilyenkor mégis visszahívom,ha már egyszer sikerült "kilőni az éterbe" a delikvenst.(Természetesen ha nem hívástiltással hív...)
Akkor ha üvölt,akkor is ha problémás és akkor is ha nem érti amit 4000x elmagyaráztam már neki.
Nem kezdek bele másik ügyfélbe addig.
Nem nagy cég a mienk,nincs 600 alkalmazott és a főnökre sem szakadt rá az otp, mégis megteszem ezt,mert fordított helyzetben a sztoriban említett ügyfélszolgisnak is habzott volna a szája...
Na,persze én is követek el számtalan hibát......Viszont a Boss egyetlen jelképes könnycseppet sem morzsol el értem,ha éppen megvan vagy mással kufircolt a párom tegnap este,netán egy új diétába kezdtem és emiatt már reggel úgy nézek ki mint egy felizgatott wc kefe.
De így van, emberek vagyunk,hibázunk és mindenki másképp intézi, "kezeli" az adott szituációkat.Ettől szép ez a világ...Boooooaaaaaf:)

sanpedroy 2009.08.07. 12:36:12

@Paó: én is telefonos ügyfélszolgálaton dolgozom, és szerencsére nagyon finoman és illemtudóan tudom közölni az Ügyféllel, hogy ön kérem egy utolsó tajparaszt akinek halvány fingja sincs semmiről :) . Mindenhol emberek dolgoznak és néha besokalnak, ez ennyire egyszerü. Persze szerencsére rám még soha nem érkezett semmilyen panasz mert türelmes vagyok és kedves az ügyfelekkel. Csak akkor bontom a vonalat ha a cég helyett engem kezd el szidni! Mert szerencsére munkáltatóm védelmünk érdekében ezt belefoglalta az üzletszabályzatba , sőt akár még szankcionálhatom is a kurvaanyázó ügyfelet ha kedvem tartja :D :D :D
süti beállítások módosítása