Tékozló Homár

Félrevezették az ügyfelet a ceglédi Munkaügyi Központban

2009.07.03. 00:08 | szily | 158 komment

Munkanélkülinek lenni nyilvánvalóan rossz, és mi viccesebb, mint rálépni a földön fekvő ember tarkójára. A munkanélkülieket segítő szervezet a maga részéről mindent meg is tesz a jó hangulatért: egy hozzá nem értő munkatársuk hibájából István drágábban teheti a nyelvvizsgát, mint tehette volna. Sztori lent:


Azt hiszem a munkaügyi központokról még nem volt bejegyzés, de a postom
után remélem már lesz xD

Nemrég regisztáltak a ceglédi munkaügyi köpontban, és elküldtek egy
"munkanélkülieknek szóló előadásra". Elmentem és 2 napi beszélgetés után a
hölgy aki tartotta, javasolta hogy fiatal vagyok és nyomjak le egy
nyelvvizsgát mert jól jönne a meglévő szakmámhoz. Amúgy is tervben volt
már, és most mivel melóm se volt, elkezdtem keresgélni a neten nyelvsuli
után. Közben eszembe jutott hogy havonta legalább 1 munkahelyet fel kell
keresni, és beírni a kiskönyvbe amit adtak a munkaügyiben, hogy bizonyíték
legyen arra hogy keresek is munkát. Gondoltam írok nekik emailt hogy a
felkészülés idejére jó lenne ezt eltörölni, mert ha felvesznek akkor
macera a melót egyeztetni a nyelviskolával, az oktatás időpontával, stb.
Vártam 5 napot, nem jött válasz. Felhívtam a munkaügyit hogy személyesen
kérdezzem meg a dolgot.
Egy goromba okoskodó nő vette fel a telefont aki finom stílusban leoltott
hogy attól hogy önköltségen felkészülni+vizsgázni akarok, attól KELL,
KÖTELEZŐ melóhelyet keresni. A stílusából levettem hogy fölös lesz a fenti
problémámat előadni neki. Lemondtam a nyelviskolában a szintfelmérőt, mert
így fölösleges nekifogni, és jelentkeztem egy helyi nyelvtanárnál aki
általános iskolában tanított, ő rugalmas és megoldható vele hogy áttenni
az időpontot máshová, előrehozni, hátratolni stb. DE!
Ma délben kaptam egy emailt egy számomra ismeretlen munkaügyi központos
emberkétől (az ő címére nem küldtem el a mailt) amiben ez a szöveg
szerepel:

------------------
Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatom, hogy a nyelvvizsgára felkészítő tanfolyamon részt vehet.
Annyi a teendője ezzel kapcsolatban, hogy be kell jönnie
kirendeltségünkre, és az álláskeresési megállapodását módosítani fogjuk
úgy, hogy a havi egy munkahely keresési kötelezettséget kivesszük belőle,
és beleírjuk, hogy egyénileg önerős képzésben vesz részt.

Ezzel az együttműködési kötelezettségét a tanfolyamon való részvétellel
teljesítheti.
------------------

Ezzel gyakorlatilag öngólt lőtt magának a Munkaügyi központ. A
magántanrnál már megvolt a szintfelmérő, és megegyeztünk hogy hozzá fogok
járni majdnem 2x-es áron (a vonatot így is megspórolom) így akkora
segítséget adott a munkaügyi, hogy kábé egy ezressel többet kell fizetni
óránként. Nem nagy összeg, de a telefonos picsa hibájából kerül ennyibe a
képzés.

Jó lenne ha olyan ember kezelné a telefont aki ért is ahhoz ami a dolga és
nem bunkóskodna az ügyfelekkel, akiknek nem ritkán 5-6 órát kell
sorbaállni, és a bejutási ceremónia hasonlít a death metal zenekarok
koncertjein az első sorokban lévő mosh pit-hez Wall of death-hez,pogóhoz (
aki nem tudja miaz: youtubeon keress rá: mosh pit vagy nézd meg ezt:
https://www.youtube.com/watch?v=hYopE9SHqaU ) de ez is megérne egy külön
postot.

Azt hiszem ez EPIC FAIL xD

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EÖ (törölt) 2009.07.03. 12:04:38

@Mylady: szorozva szóbeli és írásbeli? :)

Mylady 2009.07.03. 12:05:47

@Egyéves Önkéntes: ja, akkor nyolc :)

nem, általános és szakmai (gazdasági)

EÖ (törölt) 2009.07.03. 12:08:22

@Mylady: nekem úgy van nyolc, hogy nyolcadikra sikeredett! (lovári alap, fémkereskedői szakmaival bővítve) :)

Mylady 2009.07.03. 12:09:24

@Egyéves Önkéntes: ja, az is számít? akkor 24 - én nyertem :)))

verbanan 2009.07.03. 12:09:30

EPIC FAIL?
xD ?
Ezekből a megnyilvánulásokból számomra egyértelmű hogy István barátunk sokat World of Warcraftozik, nem csoda ha nincs munkája (és nem is szeretne)

EÖ (törölt) 2009.07.03. 12:10:21

@Egyéves Önkéntes: ja és van egy Argentín-Polinéz középfokúm, cápafigyelő-koktélkeverő szaknyelv kiegészítéssel

Mr.Brooks 2009.07.03. 12:12:31

Engem a következő bosszant de nagyon: Az még hagyján hogy valaki munkanélküli illetve azzá vált, főleg a "válság" idején. Természetesen, ha nincs más mód, jelentkezni kell a segélyért, az otthon eltöltött időt pedig hasznosan (pl. munkakereséssel) ajánlatos eltölteni. Rühellem azokat azonban, akik tényleg csak azért jelentkeznek, hogy fejjék az államot x hónapig. Értitek, nem elég hogy havi minimálbérrel "segítjük" őket a mi pénzünkből, még 3-4százezres nyelvtanfolyamokra is bekerülhetnek, teljesen ingyen. Egy féléves intenzív tanfolyam ugyanis kb. ennyibe kerül. Na meg persze jár a kedvezményes havi bérlet is, stb.stb.stb...
Én, mint frissen diplomázott fiatal (igazából hétfőn lesz az államvizsgám:D) még csak árkedvezményt sem kapok egy ilyen nyelviskolába, pedig, elhihetitek, én valóban szeretnék nyelvet tanulni!
"A hölgy aki tartotta, javasolta hogy fiatal vagyok és nyomjak le egy
nyelvvizsgát mert jól jönne a meglévő szakmámhoz."
Jaaaa, ez csak így megy?! Hát nekem is szükségem lenne a szakmámhoz, elhiheted. Ami még felháborít, hogy az ilyen munkanélküliekből (főleg fiatalokból) álló nyelvcsoportokat meg lehet nézni a vizsga után, hány százalékuknak sikerül... Ha elsőre nem sikerül valakinek, másodszorra köteles kifizetni a vizsgadíjat. DE ha közben bejelenti, hogy hahó találtam munkát, akkor semmifajta kötelezettsége nincs a nyelvtanfolyamot illetően, ergo az állam feleslegesen fizetett ki neki x százezer forintot... Nagyon sok van ilyen és ez elszomorító... Esküszöm bosszant hogy az én adóforintjaim erre mennek rá!

Mylady 2009.07.03. 12:12:37

@Egyéves Önkéntes: na fogadjunk, hogy azt lóbalzsamos vaniliás karikáért cserélted
mert a cápafigyelő része olyan nehéz, hogy senki sem tudja letenni

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.03. 12:12:53

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
Nem kell igazolni, csak beirni az adatokat a kiskönyvbe, név-cim és milyen módon kereste őket

EÖ (törölt) 2009.07.03. 12:12:58

@Mylady: asszem feladom. :)
megyek beiratkozok a Ring nyelvstúdióba (*SLAP*!)

EÖ (törölt) 2009.07.03. 12:14:49

@Mylady: beismerem! kétszer is voltam pedig vizsgán, álltam a toronyban, figyeltem és nem jött az a k.rva cápa :) úgyhogy a szóbeli része nincs meg
de az írásbeli sikerült

Mylady 2009.07.03. 12:16:25

@Egyéves Önkéntes: ááá, csak irigykedem
mert nekem nem sikerült
biztos azért, mert -ellentétben a latinnal- nem anyanyelvi környezetben tanultam...

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.03. 12:20:14

@Frucsasz: Azért nem ilyen kerek a világ

1 mezei utas 2009.07.03. 12:23:46

@Frucsasz:

Drágaságom!

Nem olvastál figyelmesen, a kommentem elején leírtam, hogy több újság szerkesztőségébe küldetem az alábbi szövegű levelet...
TESSÉK FIGYELMESEN OLVASNI, NE CSAK A HIBÁT KERESNI!!!
Gondolom ennyire ráérsz, én nem!!!
2 állásinterjú között nem azzal fogok szarakodni, hogy átfogalmazzam a levelem, bocs...
Bizonyára nagyon boldog lehetsz, mert biztosra veszed, hogy a lelkembe gázoltál, hát jót röhögtem olvasva a hozzászólásodat, hiszen DIPLOMÁS létemre nem vagyok olyan okos, mint TE :))))))))))

Kandúrvarázsló 2009.07.03. 12:26:53

Most a munkaügyist, a posztolót vagy a kommentelőket kell szapulni? Elvesztettem a fonalat!!!!

1 mezei utas 2009.07.03. 12:29:03

@horex:

Miről, bocs, nem vagyok potenciális homár olvasó

lécci ha tudsz, egy linket???

1 mezei utas 2009.07.03. 12:30:52

@Kandúrvarázsló:

Mindenkit :-)
Mert egyes kommentelők mindig tökéletesen látják a dolgokat, így 'hülye' a posztíró, akinek véleménye is van a dolgokról, a poszt témájához érdemlegesen nem is tud szólni :-)

staropramen 2009.07.03. 12:34:15

Sztrovacsekek!
Elhangzottak a kulcsszavak..." diplomás létemre..."

Kandúrvarázsló 2009.07.03. 12:45:20

@horex: Labirintusból hamarabb kijutok, csak tudni kell elindulni! (tudnillik a fal egyik - bal vagy jobb - oldalán kell végigmenni, oszt már kint is vagy :))

Kandúrvarázsló 2009.07.03. 12:49:38

Szilyék komolyan gondolták ezt a 2 soványka posztot 7végére? Kitört a nyári szünet, vagy mi van?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.03. 12:53:01

@1 mezei utas:
Arrol a stilusu munkahelyröl , ahol belépőként 20,000Ft akartak lekaszálni rólad

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.03. 12:54:23

@Kandúrvarázsló: Csak vigyázz , mert a fal adja amásikat
:)

1 mezei utas 2009.07.03. 12:54:32

@horex:

OK, természetesen nem mentem bele :-)
Csak egy újszülöttnek minden vicc új, pláne, hogy nem olvas homárt...

Szüljenek SÜNT!!!

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.03. 12:55:52

@Kandúrvarázsló: Csak vigyázz , mert a fal adja amásikat
:)

Kandúrvarázsló 2009.07.03. 12:57:19

@horex: majd vigyázok. Különben is a kandúrok tudnak varázsolni is. :)

1 mezei utas 2009.07.03. 13:01:27

@beachball:

Nos, nekem normális ügyintézőm van a munkaügyi központban, normális hangon folyik a társalgás köztünk (eddig kétszer találkoztam vele). De amikor először odamentem regisztrálni, kiálltam a sort, hogy bejelentkezzek a tájékoztatóra (ami maga egy vicc), azt mondták álljak félre ennyi. Majd fél óra várakozás után meg mertem kérdezni:

"Hogy elnézést, nem tetszik tudni megmondani, hogyan fog lezajlani a 10 órás tájékoztató" (Tettem ezt fél11-kor)

Erre odabassza, mint egy kutyának a párttitkár asszony kinézetű hölgy:
"Ez nem információ"

Jó, mondom neki:

"Akkor elnézést uram" (Köröttem szakadt mindenki a röhögéstől)

1 mezei utas 2009.07.03. 13:06:29

@horex:

Egyik ismerősömtől az MPK (Magyar Pénzügyi Közvetítő Zrt.) akart 30-at :-)
Persze gondolhatjátok mit válaszolt, pedig az interjúztató alig akarta elengedni (Azt mondta mennie kell egy másik interjúra, erre mondja neki minek, hiszen itt van élete lehetősége)

Palkovics Ede 2009.07.03. 13:12:44

"nyomjak le egy nyelvvizsgát" hmmm...nem a szintetikust szokták lenyomni? vagy sallert? vagy fekvőtámaszt?
"Egy goromba okoskodó nő vette fel a telefont" és ha rossz napja volt? veled biztosan nem szokott előfordulni.
"telefonos picsa""nem bunkóskodna az ügyfelekkel" ecsém, csodálkozol, hogy így bánnak veled, ha ilyeneket írogatsz?
Hogy is van a mondás? Nem vagyunk mások, mint környezetünk tükörképe.

Amúgy a legjobbakat!

1 mezei utas 2009.07.03. 13:14:16

@Palkovics Ede:

Megérkezett a munkaügyi központ álláspontja is :-)

"Az ügyfél a hülye, nyilván"

EÖ (törölt) 2009.07.03. 13:14:18

@Mylady: igen, latin amerikában lehet jól megtanulni latinul

az kettőnek számít, ha van egy keletnémet meg egy nyugatnémet szóbelim? :)

1 mezei utas 2009.07.03. 13:15:22

@Egyéves Önkéntes:

Nem, az számít kettőnek, ha van egy osztrák és egy német :-)

EÖ (törölt) 2009.07.03. 13:18:06

@1 mezei utas: na azt a németest is megnézném, aki megérti a salzburgi házinéni osztrákját! :)
úgy beszél, hogy nem egyes szavakat nem értesz, hanem nem ismered fel, hogy német.

1 mezei utas 2009.07.03. 13:19:14

@Egyéves Önkéntes:

Én sajnos angol-franciás vagyok és sokkal jobban megértek egy svájcit vagy belgát, mert az nem hadar :)

EÖ (törölt) 2009.07.03. 13:19:52

@Mylady: azt nem is mondtam, mert természetesnek vettem, hogy tudod, hogy nílusi palóc alapfokúm is van. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.03. 13:21:21

Ez még mindig kint van?
Lesz ma még post, vagy ez a hétvégi ON-olós?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.03. 13:22:33

@Egyéves Önkéntes: És piréz? Bejás?

Palkovics Ede 2009.07.03. 13:22:44

@1 mezei utas: @Frucsasz:
Értem mit írtatok és mit értettetek félre vagy meg.
Pár jótanács:
1. az intelligencia nem diplomafüggő.
2. ne ítéjetek és nem ítéltettek!
3. "te vagy a párom"

Jó hétvégét mindkettőtöknek (is)! :-)

EÖ (törölt) 2009.07.03. 13:22:58

@1 mezei utas: én büfé-ruhatár szakos vagyok, és nem állok szóba külföldiekkel.
tanuljanak meg magyarul, ha hozzám méltóztatnak szólni. :)

Mylady 2009.07.03. 13:25:59

@Egyéves Önkéntes: nem, az három: kelet, nyugat és német :DDD

a nílusi palóc az alap :D

Mylady 2009.07.03. 13:27:10

egészen csendben és félve kérdezem: ez ugye nem a hétvégi?

DaM 2009.07.03. 13:27:47

attól tartok, hogy de..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.03. 13:29:46

@Palkovics Ede: Hogy ez milyen igaz!
A diploma csak azért kell hogy az idióta főnökök/HR-esek eliggyék hogy van agyad, de nem teszi biztossá azt, hogy tényleg van... :(

@Egyéves Önkéntes: De akkor ha te mész külföldre akkor neked is tudni kell külföldiül :)

EÖ (törölt) 2009.07.03. 13:30:37

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: amikor a Ráckevei Polgárőrképző Egyetem Fuzáriumában voltam rezidens, akkor jártam Piréz nyelv és irodalom speciálkollégiumra, de csak télen, mikor túl mostoha volt az időjárás, hogy bushkraftolni menjek.

Mert az egyetem nem kocsma, hogy egész nap ott üljön az ember!

és erről jut eszembe, ha megkérhetnélek, hogy hétvégén igyál meg egy kopstout-ot helyettem is...

EÖ (törölt) 2009.07.03. 13:32:28

@Mylady: de ez a hétvégi
erről jut eszembe, van hétvégi francia és hétköznapi francia vizsgám is.
már azt se tudom mennyinél tartunk :)

elwood 2009.07.03. 13:34:49

nekem francia kulcsom van

maincoon © 2009.07.03. 13:36:06

ahhoz milyen nyelvvizsga kell, hogy a csontrészeg ember kiejtését megértsük?
mert állítólag az egyik kolléga a céges bulin mondott nekem valamit, amire én ugyan nem emlékszem, de most számonkéri, hogy megígértem. vagy én nem beszéltem azonos nyelven vele??? :O

EÖ (törölt) 2009.07.03. 13:38:29

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: a múltkor jött volna egy friss diplomás hölgy dolgozni hozzánk, azt mondta a tulaj, hogy beszélgessek el vele, mielőtt felvesszük és ne csak a melleit nézzem, hanem kérdezzem meg tud-e számolni
na bejön, azzal kezdi, hogy ő volt az évfolyamelső, és hogy nála okosabb talán nincs a környéken, és őt a Salánki prof is imádta meg a portás meg a takarító is, stb.
viszont nem tudott százalékot számolni (mérnök volt) meg átváltani egymásba két mértékegységet
de azért felvettük, mert jó melle volt :D

komoly rész: (nem vettük fel)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.03. 13:40:09

hosszuhetvege
julius 4
a legfontosabb unnep itt

EÖ (törölt) 2009.07.03. 13:40:57

@elwood: elfogadjuk! :)
svédtorna is jöhet,
angolnátha dupla pont
finn szauna
spanyolcsizma
orosz lán

Palkovics Ede 2009.07.03. 13:42:01

@1 mezei utas: értem a tréfát, csak nem szeretem ;-) (ha a kommentemből bebizonyítod, hogy a másik oldalt képviselem, + hogy hol írtam azt, hogy "az ügyfél a hülye", akkor kapsz egy piros pontot. Nah, ezért tart itt ez az ország...:-)) István sem fog az önsimeret útjára lépni, ha elolvassa kommentem, de próbálkozni, azért lehet.:-)
Sokan Istvánnak adnak igazat, mert megtapasztalták, ahogy én is, hogy milyen a bürokrácia nálunk. Amióta másképpen állok az ügyintézőkhöz (ők is emberek, mint mi), azóta nem tortúraszerűen élem meg a várakozást, kommunikációt, papírozást. S mily' érdekes: mosolyt, kedvességet kapok vissza.
Próbáld ki egyszer, milyen érzés objektívnak lenni, kivülről is megfigyelni a dolgokat, és nem a végletek emberének lenni.
"2 állásinterjú között nem azzal fogok szarakodni, hogy átfogalmazzam a levelem, bocs..." Hanem inkább homárt olvasol. Ríszpekt!:-)

EÖ (törölt) 2009.07.03. 13:42:22

@maincoon: ja céges buli volt, akkor könnyű lefordítani: AZT akarta :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.03. 13:43:50

@Egyéves Önkéntes: Mi az a kopstout? :D

A Ráckevei egyetemen nem csak strandőröket képeznek?
Vagy már akkreditálták a polgárőr szakot is? Mert akkor jelentkezek! Van levelező képzés?
Mer' a zinformatikus diplonya már nem jó semmire, orknak kell menni!

@elwood:
Az jó a svédcsavaromhoz?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.03. 13:45:26

@Egyéves Önkéntes: "viszont nem tudott százalékot számolni (mérnök volt) "
LOL vaze! Legalább építész? Szóval ha elbasz valamit akkor meghalnak emberek? :D

De ez jó duma volt :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.03. 13:45:30

@hagyma: Nektek viszont nincs Augusztus20
:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.03. 13:47:05

@maincoon: Hűha, vigyázz mert meglepődhetsz :D

@hagyma: És ez neked pihenés, vagy meló nagy pénzért? :)

EÖ (törölt) 2009.07.03. 13:47:13

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: levelezőképzés a polgárőr szakon? hülye vagy? ahhoz tudni kéne írni! :D

nem baj, ha nem tudod, igyál egyet helyettem

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.03. 13:52:31

@Egyéves Önkéntes: Azt nem írtad bele milyen szakma... De ez kész...
De ilyenekel tele van minden... és van ahova viszont felveszik... És pl. főnök lesz valahol, gyártást szervez.
Na miért tart itt ez az ország...

Oké, este megiszok egy csomót :D

maincoon © 2009.07.03. 13:53:09

@Egyéves Önkéntes:
@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
ez az egy, amire nem gondoltam ;)
mert ismerem. és magamat is :DDD
munkáltatói igazolást kért állítólag. biztos hitelt akar felvenni szeszre :/
de ezt olyan nyelven mondhatta, amit én nem értek. de a válaszomat honnan szedte, az rejtély...

Egyéves, a munkaerőfelvételetekhez annyit, hogy ezért tart itt ... :DDDDDDD
Meg is kérdezem a főnökömet majd, hogy ....

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.03. 13:56:38

@Egyéves Önkéntes: Minek számolni tudni?
Ott a gugli + a sok matek fórum :)

hazank fia 2009.07.03. 13:57:01

@elwood:

Ott a pont!
Csatlakoznek en is az ingyeneloket "onkent" eltarto adofizetok taboraba.

1 mezei utas 2009.07.03. 13:57:54

@Palkovics Ede:

Én alkalmazom a stratégiát, mosolyra általában mosoly a válasz, kivéve extrém esetekben...
Eddig én is minden ügyemet el tudtam intézni, és tényleg fényévente egyszer volt problémám ügyintézővel...

EÖ (törölt) 2009.07.03. 14:02:46

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: na akkor ezt figyeld:
felhív egyik haverom felesége, hogy tegyem le a nyelvvizsgát az ura helyett, mert addig nem kap diplomát
mondom nem teszem
de miért
több okból
1. ha lebukok, lecsuknak vagy ha le nem is de felírják és megjegyzik nekem
2. de ha ez még nem elég, akkor azért sem teszem, mert van egy léc, azt át kell ugrani, ha nem ugorja át, akkor ne legyen diplomája
mondom mit szólnál bevinnéd a lányodat a kórházba és pont egy olyan doki lenne benn, aki helyett más tette le a vakbélműtét szigorlatot? a lányod meg rábaszna, mert valaki lusta volt.
szerinte ez akkor is korrekt, ha más teszi le.
és végül is harmadik haver letette helyette.
eleinte zavart, de már kezdem megszokni, hogy így működik a világ
az ács vagy asztalos két egész számot nem tud összeadni

@maincoon: nem vettük fel!!!!!!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.03. 14:02:54

@horex:
hat szombaton nem melozok halistennek csak vasarnap
baseball sor Mary tuzijatek kaja

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.03. 14:05:26

@Egyéves Önkéntes:
van egy elegge neves fiatalember aki helyett egyszer vizsgaztam
nem ert ra
mentsegemre szoljon ado es illetekugyekbe meg senki sem halt bele,, igy azt hiszem megusztuk a dolgot foleg hogy 12 eve tortent

maincoon © 2009.07.03. 14:08:05

@Egyéves Önkéntes: értem én :D lehet, hogy ő nem tudott mértékegységet átváltani, de én tudok olvasni!!!! :DDDDDDDD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.03. 14:12:10

@Egyéves Önkéntes:
a fenet
de nem adom ki a nevet
egy sima adovizsga volt
ettol nem tud muteni

1 mezei utas 2009.07.03. 14:13:51

@Egyéves Önkéntes:

Tényleg, aki lusta az nem érdemel semmit, amikor mentem az egyik egyetemre csakúgy (hangsúlyozom a diplomámhoz nem kellett, elég volt 2 középfokú) felsőfokúra jelentkezni, odajön egy fura kinézetű srác, olyan "minden este partyzom valahol féle", hogy hallotta, hogy az ügyintézővel felsőfokúra jelentkeztem és neki kell egy közép ugyanebből a nyelvből, nem mennék-e helyette?? Még fizetne is érte...
Sejthetitek a válaszom, de nem akarta feladni, aztán úgy tettem, hogy belemegyek. Megadtam neki egy hamis nevet és egy hamis telefonszámot, azt otthagytam :)

EÖ (törölt) 2009.07.03. 14:16:14

@maincoon: nem tudta, hogy a polgárőrség SI mértékegysége a "megak.rvaanyád" :D

a lidércnyomásé pedig: szellem/négyzetméter
a szüzességé: 1 volt
az ellenállásé: a partizán/négyzetméter

több nem jut eszembe, nagy nagy szerencsétekre

EÖ (törölt) 2009.07.03. 14:17:18

@1 mezei utas: azóta hívogatlak, te szemét! :D

maincoon © 2009.07.03. 14:22:12

@Egyéves Önkéntes: hogy a jó életbe tud egy ember ennyire pihent lenni péntek délután, ekkora forróságban és kóla nélkül???????? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

EÖ (törölt) 2009.07.03. 14:26:43

@maincoon: éppen Szudánban szaunázok a barátaimmal, de hogy forróság lenne, az túlzás :)

A Tyne folyó déli partja 2009.07.03. 14:28:23

havi egy nap munkakereses az nulla. arrol nem is beszelve, h. gondolom bizonyitani se kell, ha beirod a kiskonyvbe, h. jartal X. allaskereso oldalon, akkor mar Ok. legalabbis itt igy van.
a nyelvsuli. amikor intenziv tanfolyamot tartottam, az is napi 4 ora volt, hetfo-csut a tanuloknak, penteken volt elvileg az otthoni gyakorlas nap. utana meg nyugodtan intezhettek barmit. akinek meg volt munkahelye, az az esti, heti ketszeri tanfolyamra jott, 6tol 8ig, vagy valahogy igy. rugalmasak otthon a nyelvsulik (nem ugy, mint itt, minden tanfolyam kizarolag munkaidoben van, nehogy el tudjon menni tanulni az, aki dolgozik).

1 mezei utas 2009.07.03. 14:29:48

@Egyéves Önkéntes:

Csak nem a Capital Partners-től vagy, te szemét!!!! :D :D :D :D :D

Onnan is hívogatnak :))))))))))))

sosi53 2009.07.03. 15:06:02

Ti nem tudjátok mi az munkanélkülivé válni!Nem kívánom senkinek ezt azt élményt.Aki meg olyan nagyra van most,hogy ő tarja el ezeket az embereket majd gondoljon arra amit most itt írdogált amikor már neki sem lesz munkája.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.07.03. 15:23:27

Erdekes dolog ez a szemoldok.. eszre se veszed hogy van, amikor egyszercsak nincs.

illemvakond 2009.07.03. 15:26:20

@sosi53: Szerintem senki nem szidta általánosságban a munkanélkülieket. Feltételezem, mindenki tudja, hogy ez egy szar dolog, valószínűleg a kommentelők közül sokan voltak is már ilyen helyzetben (ha éppen nem most is épp munkát keresnek).
Olvasd el még egyszer figyelmesen a posztot, és megérted, miért nyílt ki a bicska sok zsebben.
(Természetesen svájci bicska. :) Vagy ez nem ér, mert olyan nyelvvizsga nincs is?)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.03. 15:52:29

@hagyma: ilyenkor esznek almás pitét, nem? :)

Frucsasz 2009.07.03. 15:54:56

@Mylady: mit jelent az, hogy kampányszerűen jártál nyelviskolába?

Kiskatica 2009.07.03. 16:04:16

Én napi 8 óra munka mellett jártam egyetemre, + állást is kerestem közben, havonta nem csak egy meghallgatásra mentem. Ja, és még magánéletem is volt. Nehogy már ne tudjon nyelvet tanulni a post írója, mert esetleg felveszik egy munkahelyre. A havi egy munkahely keresés abszurd dolog, ilyen intenzitással hogyan szeretne bárki is munkát találni?

Frucsasz 2009.07.03. 16:06:32

@1 mezei utas: engem nem boldogít, ha mások lelkébe gázolok. Pusztán zavart, hogy kommentként közöltél valamit, ami így furán jött ki (és mivel vagy fáradt voltam, vagy nem vagyok okos, vagy-és ez a legvalószínűbb- a kettő kombinációja állt fenn nálam, ezért nekem nem jött le, hogy te ez most idézted egy előző levélből. Így már érthetőbb. A lévén-létemre különbségét fenntartom. Ellenben ha tényleg röhögve olvastad a kommentemet, akkor már megérte felkelnem, mert valakinek egy kis vigyort loptam az arcára :) Azt, hogy okosabb vagyok-e, mint te (vagy mint egy ötödikes... jah nem, az egy másik téma), azt így elég nehéz megítélnem, mivel nem ismerlek, és így látatlanban nem fogadnék magamra, mert veszíthetek is. Azt meg nem szeretek :)
Az okosság fokmérője egyébként nem a diploma. Legalábbis remélem...

@Egyéves Önkéntes: lehet, hogy nem kéne több sört innom, mert vagy 3 percig gondolkodtam a cápakeverő-koktélfigyelő kombón.

@horex: a világ nem kerek, hanem gömbölyű. Majdnem teljesen, de állítólag kicsit behorpadt itt-ott :) Amúgy nyilván sarkítottam (nem csak ide megy el a fizetésem fele, pl.), de a lényeg átjött így is.

Frucsasz 2009.07.03. 16:17:10

@Palkovics Ede: szívemből szóltál :) Neked is jó hétvégét. :)
@sosi53: neked is van igazságod. A gond nem a munkanélküliekkel van. A gond azokkal a munkanélküliekkel van, akik nem is akarnak munkát.

1 mezei utas 2009.07.03. 16:22:14

@Frucsasz:

Szerintem részemről a vita lezárva, tévedni emberi dolog...

Peace

EÖ (törölt) 2009.07.03. 16:38:58

@Frucsasz: elgépeltem, bocs
természetesen cápakoktél-keverőfigyelő a helyes

b2 2009.07.03. 17:00:31

Az egész poszt hülyeségen alapszik!

1. Mi az hogy nem fér bele az idődbe, hogy beugorj egy melóhelyre és aláíratsd velük, hogy te érdeklődtél állás ügyében náluk??? Nem tán reggel 8-tól este 5-ig tart az angol tanfolyam a hónap minden napján???

2. A másik dolog, hogy már rég nem kötelező aláírnia a munkahely képviselőjének a kiskönyvedet! Elég ha beírod, hogy hol kerestél melót, nagy ívben leszarják, hogy voltál-e ott vagy nem.

3. Nem rég sajnos nekem is meg kellett fordulnom néhányszor az adott helyen és egy hónapra még munkakeresési támogatást is kaptam. Úgy is, hogy a "kötelező" eligazításon meg sem jelentem, tehát elvileg nem is voltam együttműködő.

4. Én is utálom, hogyha egy közületnél vagy hivatalban tapló módon viselkednek velem, de a munkaügyiben pont jófejek voltak. Négy alkalommal voltam bent, és mindig másnál. Mindannyian segítőkészek voltak. Mindezt annak ellenére, hogy kb. reggel 7-től circa 100 ember vár az udvaron a kapunyitásra, aztán úgy rontanak be mint az állatok, ha az megtörténik. Nagyon durván le vannak terhelve.

Szal ez a cím sztem erős és az ott dolgozók nem is érdemlik meg a posztban sugallt rossz színben való feltűntetést. Mondom én ezt, mint volt munkanélküli és nem hivatalnok.

beachball 2009.07.03. 17:04:48

Morrisal, ha nem tetszik az, ha egy posztban lepicsáznak valakit, akkor már tutter hivatalnok lehetek csak?:o
Nem, nem vagyok az és azt sem gondolom, hogy a poszt szerzője-elindítója eleve bunkó lenne.Mindössze azt írtam, hogy a nő szó picsával való helyettesítése elég sokat elárul az illetőről szerintem.Merthogy ugye egy nyilvános posztban picsázva bizonygatni,hogyén intelligens voltam, na,az gáz.
Szerintem.
Biztosan van neurotikus ügyintéző csakúgy,mint ügyfél.De ez a kérdés ettől független.

JDG 2009.07.03. 17:30:41

Az a "telefonos picsa" nem-e a csajod, gyermekeid anyja? Akinek büdös a munka, enni sem kötelező. Meg ne szakadj a havi 1 alkalmas munkakereséseddel! E.f. megáll!

1000 Ft / óra nem számít? Jó lett volna, ha én is vidám munkanélküli lettem volna, de amikor nem találtam programozói állást, gond nélkül megcsináltam bármilyen szutyok munkát, hogy legyen hol laknom, legyen mit ennem. Úgy vélem rá férne a posztolóra is egy hasonló ösztönzés.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.03. 18:42:12

@Kiskatica: mert nem akar meozni csak eleget akar tenni a torvenyben eloirtakbak

Mylady 2009.07.03. 19:07:49

@Frucsasz: ahogy a politikusok nyomulnak a választások előtt

tanulgattam otthona, aztán mikor úgy éreztem, hogy ok, akkor bejelentkeztem nyelvvizsgázni és előtte elmentem egy párhetes felkészítő tanfolyamra

Frucsasz 2009.07.03. 20:51:50

@Mylady: hát ez tetszik :D Kampányszerűen :) ez eddig nem szerepelt a szókincsemben (legalábbis nem ilyen vonatkozásban), de engedelmeddel felveszem :D
Akkor van olyan, hogy kampányszerűen dolgozik, kampányszerűen tanul az egyetemen (v.ö. szorgalmi időszak-vizsgaidőszak), stb.

Mylady 2009.07.03. 20:55:40

@Frucsasz: igen, pont a tanulással összefüggésben alakult ki ez a szófordulat még anno a gimiben :)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.07.04. 20:27:52

@Egyéves Önkéntes: Ne menj, mert még mindig nem fizettek ki bennünket, legalábbis engem nem.
süti beállítások módosítása