Tékozló Homár

Rendszergazdája és weboldala sincs az internetszolgáltatónak

2009.07.13. 00:08 | szily | 88 komment

Ismerjék meg a szécsényi Parabola és Kábel bt.-t, a magyar vidék korszerű távközlési szolgáltatóját, akik pírímán elműködnek olyan cafrangok nélkül, mint webszájt és rendszergazda. Péter ismerőse hónapok óta szenved velük, a net akadozik, de a cégnél nincs olyan, aki képes lenne megoldani a problémát. Sztori alant:


Egy régi ismerős kálváriáját szeretném leírni, aki a Szécsényi székhelyű Parabola és Kábel bt.-től nem kap internetet már vagy egy hónapja.

A kedves ismerős még 2 héttel ezelőtt felhívott, hogy baj van a géppel, amit segítettem neki megvásárolni (használt IBM ThinkCentre P4), és hogy nem működik az Internet. Fel is hozta egy látogatóból hazatérő rokona Pestre a gépet a kis falujukból, mivelhogy intenzív trójai támadásra, vagy rossz hálókártyára gyanakodtam. Megállapítottam, hogy a gépen nemhogy trójai vírus nincs, de szűz Windows installáció van rajta, abszolút rendeltetésszerű használattal, a Firefoxon és a szövegszerkesztőn kívül egyéb program nem is volt telepítve.

A gépet itthon bedugtam a routerbe, internet tökéletesen működik. Felhívom az ismerőst, hogy a gépének semmi baja. Erre mondta, hogy az elmúlt 3 hónapban havonta átlag egy hétig nem volt netszolgáltatás, és most már vagy 3 hete nem működik, a szolgáltató háromszor cserélt modemet, de semmi. Ezek miatt régebben az ismerősnek – bevallva a hibát – el is engedtek 1 havi előfizetési díjat.

Windows eseménynaplót alaposan szemügyre véve, valóban megtaláltam az egy hetes kimaradásokat, minden esetben ugyanaz a hiba: a DHCP kiszolgáló nem válaszolt az IP cím kérésre. Jelen esetben is ez a hibajelenség volt.

Gépet visszaküldtem (egy látogatóba épp induló rokonnal), bedugták, kemény 4 órán keresztül (éppen) volt internet. Ember örült. Majd másnap reggel megint megszűnt a szolgáltatás.

Szolgáltató kihív, modemcsere, szerelő laptopján tesztoldal bejött, gép visszadug, semmi. Ügyfélszolgálat felhív, DHCP release megkér, (külön történet, ahogy az ügyfélszolgálat ezt nevezte, IP felszabadításnak), semmi.

A szerelő bevallása szerint az informatikához nem ért, csak a koax kábelek szereléséhez. (kábel TV szolgáltató lévén). Az ügyfélszolgálatostól kértünk valami rendszergazda-féleséget. Ilyen a cégnél nincs, ha kell, Szegedről jön fel a központba, külön óradíjért!

Ezek után – már izgatott jobban az eset – laptoppal, és Linux CD-kkel felfegyverkezve megcéloztam az ismerősöm házát. Első kör: laptop bedug. IP cím nuku. Koax kihúz a modemből: érdekes módon a modem ad IP címet, kábelmodemhez híven. Koax visszadug, központtal szinkronizál. Új IP kérés: nincs IP cím! Jó, mondom, a laptopom MAC addresse biztos tiltva van, lévén a kábel szolgáltatók így szoktak működni. Eredeti gépbe Linux live CD bedug. Hibajelenség ugyanaz, mint a redmondi oprendszer eme szűz installációjával.

Ügyfélszolgálat felhív, megmagyaráz. Ügyfélszolgálat értetlen, hiszen a modemet látja, de „a modem nem lát számítógépet csatlakoztatva”. Én ennek az ellenkezőjét látom: ha a központot leválasztom a modemről, a modem ad IP-t. Ha kézzel állítok be 192.168.100.xxx IP címet, a modem saját állapota elérhető a 192.168.100.1-es címen. Tehát a modem jó, a modem a központot látja. Ezt az Ügyfélszolgálat is tudja… De az ügyfélszolgálat nem látja a PC-t a modem mögött. Pedig látnia kéne.

A gyanúm az, hogy valahogy az ismerős gépe vagy modemje, vagy mindkettő MAC address alapján ki van tiltva a hálózatból, csak az ügyfélszolgálatos ezt nem látja, hiszen nem ért az informatikához, csupán a számára hozzáférhetővé tett admin felületen tudja az új modemeket regisztrálni. Ismerősnek se ideje, se pénze, hogy a 70 km-re lévő szécsényi ügyfélszolgálati irodát betámadja. Így is több havi előfizetési díja ment már el telefonszámlára.

Itt tartunk most. Az ügyfélszolgálat szerint a gépben a hiba. Ők már háromszor cseréltek modemet, de semmi eredmény. A faluban mások is panaszkodnak az internet akadozására, de átlag pár órán belül mindig helyre szokott állni. A faluban a másik alternatíva az Invitel ADSL, ami szintén nem egy alacsony homárfaktorú cég. Kedves Homár, remélem a blog nyilvánossága meghozza a várva várt eredményt.

p.s. a magát távközlési szolgáltatónak nevező bt.-nek weboldala nincs, google alapján a 3. találat mutatja meg a címüket: http://www.yell.hu/hun/nograd/szecseny/ itt a harmadik sor az elérhetőségük. Ezen kívül még fontos dokumentum, hogy a bt. 1999-ben kapott ORTT engedélyt, mint vezetékes műsorelosztó: http://www.ortt.hu/jegyzokonyvek/kozighat-20060804132922.pdf

Péter

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daniferi 2009.07.13. 00:14:31

főleg hogy még weboldaluk sincs :)

danielkiskutyam 2009.07.13. 00:16:18

Sünt a szolgáltatónak(?) !

ata4100 2009.07.13. 00:26:50

Hát ez hallatlan. :D Mik nincsenek...

ghck 2009.07.13. 00:27:52

mi a szart keres a homáron ez a post? Kit érdekel egy nyomi kockafejű linuxos szenvedése a haverja netjével?!? ááááá!

pocak 2009.07.13. 00:34:33

Jézus, ez komoly?

Freelife 2009.07.13. 00:38:09

Pár hónappal ezelőtt a Fibernetnél játszódott le ugyan ez, kis eltéréssel. Majd a cég által kirendelt külsős hozzáértő sikeresen beállította a központon azt a jogosultság engedélyezést, amit a fent említett cégnek jó pár hét küzdelem ellenére nem sikerült.

KRT 2009.07.13. 01:08:17

Pedig el is olvastam... SÜN!

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.13. 01:11:22

Fölkeltem, 1-sőztem, fekszem vissza

Cherax 2009.07.13. 01:42:05

Csak Pest megyében több céget is ismerek, ez nem hír ilyen a törvény... Elvileg nem lehetne gyakorlatilag nem ellenőrzi senki az ilyen kis cégeket.
Az ínvitelről meg nemigazán értem milyen rossz tapasztalat lehet, az hogy nem olcsó tény de mindig működik és akár hajnak 3 kor is hívható ha hibás a net. 24 órán belül nekem mindig elhárították a hibát. Egyszer volt, h elvágták a kábelt az tovább tartott, de jóváírták...

Megdobbent 2009.07.13. 02:08:46

@juuztre: A magadfajta faszfejek surun elofordulnak? Ijeszto mar ez a beteges faszkodas, btw nektek kellene egycsapatban a cimbeli szolgaltatonal lennetek kotelezoen, bar modemet sem kene kapnotok. Gyik kis kocsogok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.13. 02:38:01

sun sun sun
vissza vissza
bandi hazaert mar a bringazasbol a fahejjas tokfozelekre
mert Mary kivancsi milyen lett
bar o cinnamosnak ismeri

Bambuló Házisárkány 2009.07.13. 05:54:59

Ez nagyon tragikus, főleg a sok rokonlátogatás. Együttérzek veled!

bazinagy 2009.07.13. 07:13:36

Nagyon gratulálok az íróhoz...
1. "Szécsényi" (nagybetűvel)
2. "kis falu" (város)

Igaz, hogy van sok baj azzal a szolgáltatóval, de nem kéne lenézni egy kis kábel tv-t, a Te nagy büdös "faludból"

ghck 2009.07.13. 07:20:25

DHCP release-t IP felszabadításnak neveztek?

Aztakurvavaze!

Kandúrvarázsló 2009.07.13. 07:21:16

Szegény Sün!! had menjen nyaralni, ezért alternatívát ajánlok a kánikulai napokra:

aki sünt érdemelne, az egyen 1 kg chilli paprikát!
(Erről van egy vicc, most inkább nem írom le)

Sir Mortzosch 2009.07.13. 07:55:43

@ghck: ***** hogy van wines lúzerjúzer?

Secnir 2009.07.13. 07:58:38

Világ DHCP-jei egyesüljetek!

Szabadítsuk fel az IP címeket a modemek gaz elnyomása alól!

Impega 2009.07.13. 08:00:27

Jo reggelt. Azert jo latni, hogy a Homaron dul a baratsag.
Amugy meg nem tudok mit hozzaszolni, mert nem vagyok jartas eme temakban.
Viszont hetfo van.

Secnir 2009.07.13. 08:04:23

nem mellesleg vaószínűleg modem gond lesz. normális esetben (amennyire tudom) a modemnek nem szabad IP-t osztogatnia. valszeg ez lesz a gond is, el tudom képzelni, hogy a WAN oldalára is megpróbál IP-t adni.
érdekes még az is, hogy hol máködik hol nem - ebben az esetben az a másik lehetőség, hogy a szolgáltató DHCP szervere túl nagy lease time-al dolgozik, és több a kliens, mint az IP cím. Hiába vannak rajta kevesen, nem ad IP-t, mivel nincs miből.
javallott kísérletek:
-rakj fel egy routert a modemre, és logold keményen
-ha egyszer működik, produkálj valami folyamatos adatfolyamot, ami nem enged megszakítani (online rádió vagy bittorrent alapú letöltés). ha nem szakad meg, akkor a második eset a valószínű.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.13. 08:10:37

@első@
(Egyéves és Betépett nevében)

Kandúrvarázsló 2009.07.13. 08:13:13

Azt nem értem, miért Szegedről megy a rendszergizda? Szeged-Szécsény: az ország két vége - hosszában. Nem hiszem el, h közelebb nem találtak szakembert! Salgótarjánban esetleg egy szakember?

Secnir 2009.07.13. 08:15:47

@Kandúrvarázsló:
öööö
kicsit bújjál át egy Magyarország-térképet, mielőtt hülyeségeket írsz...

Impega 2009.07.13. 08:18:41

@Kandúrvarázsló: Mert Szeged vilagvaros. Ez FONTOSCH!
@Nelson Mandula: Ez annyira szep gesztus

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.13. 08:19:46

kötelező a weboldal?
és a rendszergazda is?

vagy ha van az jelent valamit?

qvárq semmit

Kandúrvarázsló 2009.07.13. 08:22:27

@Secnir: Szécsény: Észak-Magyarország, Nógrád megye
hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%B3gr%C3%A1d_megye
Szeged: Dél-Magyarország, Csongrád megye
hu.wikipedia.org/wiki/Csongr%C3%A1d_megye

ghck 2009.07.13. 08:25:37

@gothic: lúzerjúzer akinek nem megy a netje. Az enyém megy. A TIED. ;)

Kandúrvarázsló 2009.07.13. 08:28:07

@Secnir:
Még a posztban is ott van a linkben:

"p.s. a magát távközlési szolgáltatónak nevező bt.-nek weboldala nincs, google alapján a 3. találat mutatja meg a címüket: http://www.yell.hu/hun/nograd/szecseny/"
NOGRAD/SZECSENY

maincoon © 2009.07.13. 08:28:18

megfájdult a fejem mire végig olvastam
ráadásul nagy részét nem is értem

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.13. 08:32:23

@Impega:
én is meghatódtam egy kicsit. J

Secnir 2009.07.13. 08:32:49

Szeged-Szécsény : 275 km
Sátoraljaújhely-Szécsény : 254 km

valóban közelebb van. amúgy érdekesebb lett volna, ha Szeged helyett pl. Nagykanizsát (317km) vagy Zalaegerszeget (333km) ír.
ezek is vannak annyira 'hosszában', mint Szeged a maga átlójával.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.13. 08:36:07

Különben lehet, hogy van weboldala a szolgáltatónak, csak pont amögül a modem mögül nem lehet látni.
Még az is lehet, hogy rendszergazdája is van helyben, csak őt meg Gizike az ügyfélszolgálatos nem látja, mert mondjuk nem ugyanabban a szobában vannak.
Bonyolult dolog a technika...

Kandúrvarázsló 2009.07.13. 08:37:41

@Secnir:

"Nem hiszem el, h közelebb nem találtak szakembert! Salgótarjánban esetleg egy szakember? "

SALGÓTARJÁN!!!!

Kandúrvarázsló 2009.07.13. 08:45:10

Nógrád megye megyeszékhelye Salgótarján. Egy köpésre van Szécsénytől....

gftamas 2009.07.13. 08:52:55

Tanulság, egyszemélyes Bt-nél az ember ne vegyen internet szolgáltatást. Mert ha müxik is, akkor se hiszem, hogy egy ilyen csóró cég komoly összegeket költ sávszélesség vásárlásra. Így ha megy is, feltételezem, hogy lassú lesz, főleg a külföldi honlapok letöltése.

DaveSlim 2009.07.13. 08:55:07

@juuztre: Gyökér, szánalmas nyomorék vagy. Anyád szégyenkezhet, h ilyen gyereke született. Menj máshova spamelni a béna hacker oldallal.

Secnir 2009.07.13. 09:14:51

@Kandúrvarázsló:
nem értem
mit keres Tarjánban az a sok salgó polc? és mi köze az informatikához?

MrZed001 2009.07.13. 09:31:09

Ehhez képest, hogy egy megyei szinten 3. legnagyobb alföldi város 1/3 részén SEMMILYEN azaz NULLA internet szolgáltatás van (se ADLS, se kábeltv ... de még a HSDPA is estemese szerűen hol vót hol nem vót, meg alig sávszél vót) ... na az mennyire sün?

Sir Mortzosch 2009.07.13. 09:31:56

@ghck: tutti lopod . Ahogy a wint is.
Flame következik.

Kandúrvarázsló 2009.07.13. 09:39:17

Most, hogy a földrajzi kérdéseket megoldottuk, jöhet az új poszt.

Hétfő-e van-e?

Impega 2009.07.13. 09:42:44

@Szódás Lova: Tegnap voltam gombaszni meg turazni.

Szódás Lova 2009.07.13. 09:44:41

@Impega: Én is szerettem volna, ehhez képest barackot lekvárosítottunk egész nap.

Pedig hetek óta esik az eső, és minden szép zöld, és sok a gomba is.

Nyüssz, nyüssz.

Mit találtál?

Impega 2009.07.13. 09:50:43

@Szódás Lova: Sarga rokagomba. Most "csak" ez volt. Neztunk volna meg nyari varganyat de nem volt. Viszont a heten atmegyunk egy masik helkyre, hatha lesz tobb fogas. Ozlabban is remenykedtem, de semmi, de lehet nem jo helyen kerestuk. Majd talan a hetvegen. Itt is esik es eleg meleg van...hatha

Szódás Lova 2009.07.13. 09:56:14

@Impega: Őzlábat leginkább akácosban leltem régebben. Mostanában sehol, nem tudom, miért, viszont rengeteg a pöfeteg, azt meg nagyon szeretem. A jómúltkor összevadásztam egy ingölbe valónyit, de nem tudtuk megcsinálni. Sajnos.
Hol van az itt?

Impega 2009.07.13. 10:00:29

@Szódás Lova: Franciaorszag Elzasz. Poffeteget meg sose csinaltunk. Meg nem vitt ra minket a lelek. Viszont szeptemberben lehet megprobaljuk. Tavaly rengeteg Ozlabat talaltunk szeptember kornyeken egesz decemberig de nyaron nem. erdemes olyan helyen nezni, ahol az erdo veget er es mar csak bokrok vannak.

É2I 2009.07.13. 10:02:25

A járdaszigetekről jelentem; itt is van NyET. De rendszergizdák nemvannak.

Mérges is vagyok, már korán reggel (1/2 tízkor) sört kellett innom.
:D

@Impega:
Ezt a "gombaszni" -t át kellene gondolni ;P

Impega 2009.07.13. 10:04:09

@É2I: Miert is? Erzem mar megint valami hulyeseg. :) Jaaa, ok, leesett. Gyonyuru. Gombászni. Mily szep is a magyar nyelv

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.13. 10:08:16

@KRT : Vagyok!
Kemény hetünk lesz!
Feljegyezve!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.13. 10:15:09

Akarom mondani: "pírímán" indul a hét.

É2I 2009.07.13. 10:17:15

Najóvanmegyekkapánnyideazértfeltöltömamedansziétisosztestérelecsutakolommagam.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.13. 10:24:25

Javaslom, h szabadítsuk fel az összes IP címet!

Free IP-t!

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.13. 10:30:10

@Secnir:
Figyelj, valaki hulyeségeket gépel a nevedben
:)

Ofélia . 2009.07.13. 10:34:50

Általábam a bt nevú társaságok éjjel nappali kisboltokat szoktak üzemeltetni ahhoz még értenek és nem hiszem, hogyinternetszolgáltatásban kéne nyomulniuk mivel egy ilyen rendszer költsége (ha normális) magasan meghaladja az anyagi lehetőségeiket!!!

Én itt "az igéret szép szó de ha nem teljesítem perelj be" címü örökbecsü magyar (leszarom a vavőt úgysem éri meg perelni) hozzáállást látom!

Ha már nem ért hozzá és nem ő mint beltag a rendszergizda akkor egy normális szakemberre sincs pénze!!

Vagy a sógor aki messze lakik az ingyen van?????

Na ezért tart itt:(((((((

Szódás Lova 2009.07.13. 10:37:06

@Impega: Igaz,ad van, a fiatal akácos pont ilyen. :) A legtutibb cucc szerintem az óriáspöfeteg rántva, de valami fantasztikusan király. Nagyon -nagyon ritkán és keveset találtam, de ha igen, nem adtam volna oda egy vak lóért.
Találtál már szarvasgombát? Annak arra nagy divatja van, és nagyon kíváncsi lennék rá, hogy hogy kell keresni. A neten már olvastam, meg a nagy szarvasgombász könyvet is, elsőkézi infók jobban érdekelnek. :)

staropramen 2009.07.13. 10:42:41

Sztrovacsekek!
Most akkor mi a fő prücök: a Gumikutya és Gumikacsa Bt, vagy a Szécsény, vagy a gép, vagy a rendszernek a gazdája, vagy csak símán nem szolgáltat a szolgáltató?
FONTOS kérdés:EDE helyezett lett-e ?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.13. 10:44:57

Nálunk az erdőben a gyík foglalkozik internetszolgáltatással.
Ezért gyors a netünk.
Akkor van gond ha napozhatnékja van.
Olyankor akadozik a szolgáltatás.

Impega 2009.07.13. 10:46:24

@Szódás Lova: Itt nincs szarvasgomba vagyis ezen a kornyeken nem nagy a divatja. Ezen a videken azt sem tudom van e egyatalan. Meg se kutyam, se disznom. Azt tan azzal kell keresni. Amugy az kizarolag tolgy menten no. es mar mestersegesen is allitanak elo olyan tolgyfat, ami szarvasgomba-fonallal van "oltva." De mast nem tudok rola. Erre a pöffeteges temara meg majd odafigyelek, utananezek .

staropramen 2009.07.13. 10:49:50

@Szódás Lova:
Sztrovacsek!
Amit erről én tudok az annyi, hogy szarvasgombát keresni nem egy nagy mutatvány ,gyakorlatilag bárki tud és bárhol lehet.Persze találni...na az a mesterség.
Ennyit tudtam segíteni.

Impega 2009.07.13. 10:50:41

@Szódás Lova: Na tessek! Csak evett a kivancsisag. Van itt is szarvasgomba. De semmit nem tudok rola. Latod? Meg ezt sem tudtam. Amatõr :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.13. 10:57:45

@staropramen:
így van. én például már évek óta szarvasgombát keresgélek angyalföldön a kutyával, de semmi eredmény. egyszer pedig már majdnem találtunk, de az sem az volt.
előtte persze elolvastam a szakirodalmat is. (Handel, Kishorpácsi vonatkalauz c. képének a 128. oldalán van egy nagyon jó leírás.)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.13. 10:59:55

Én a vadkannak szoktam szólni szarvasgomba beszerzés ügyében.
Neki jó orra van a megtalálásához.

Ofélia . 2009.07.13. 11:04:23

@Szódás Lova: Egyszer a kollégám telkén voltam és mivel korán kelő vagyok pirkadatkor kinéztem a hegyoldalba és fehér gömböket láttam!

Csak sejtettem , hogy mi lehet ezért(dacolva a lelővéssel történő fenyegetéssel) felébresztettem mindenkit:)

A hozzáértő kolléga belenézett a távcsövébe és már rohantunk is!

Kb 45 kiló pöffeteg volt a koránkelés eredménye:)))

Na ilyen mázli is egyszer adódik egy életben:))

jesszumpepi (törölt) 2009.07.13. 11:06:46

@Szódás Lova:

Óriáspöfeteget néha árulnak az újpesti piacon.

Bandi is rántva szereti.

Ofélia . 2009.07.13. 11:08:51

SOS kollégák!!

Anyámnál a társasház közös megeggyezéssel átáll a digire!!!

Már húzzák a kábeleket!

Mi a véleményetek megmaradhat a upc-nél amivel 9 éve semmi hiba vagy alsó gangon programozhatom újra a tv-t???

Ja és a saját netem 1/256 helyett mátol 4/1 mértem és igaz:)) áremelés nélkül!

Ofélia . 2009.07.13. 11:10:05

@jesszumpepi: A lehelen is láttam 11000/kg áron:((

Impega 2009.07.13. 11:10:21

@jesszumpepi: Es hogyan kell elkesziteni?
Ehhez a poszthoz mar ugy se fogunk tul sokat hozzaszolni.

Ofélia . 2009.07.13. 11:16:35

@Impega: Mivel a mennyiség hatalmas volt mi az egyharmadábol azon frissiben pőrköltet csináltunk! a nagyobbik részét kiszárítottuk és abbol lett a gombapor! és hatalmas mennyiséget rántottunk ki ebédre!

Egyébként pontosan úgy kell elkészíteni mint bármilyen más gombát:))

De ha veszed nem éri meg mert azért annyira nem különleges az íze viszont iszonyuan drága:))

Sir Mortzosch 2009.07.13. 11:21:55

Rengeteg eső volt errefelé.
Eredmény: 1,5 óra alatt 12 kg. rókagomba és 2 rafiaszatyornyi hirip.(vargánya). És mivel xarrá áztunk és mindenünk vizes volt, abbahagytuk.
Érik a kokojza is már, oda is kell menni.

Impega 2009.07.13. 11:24:33

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: aha, ertem. Kozben utananeztem. Es sosem rantom a gombat, mert nem azert keresem orakon keresztul, hogy aztan a pizsamaval tonkre tegyem. De ha mar ilyen hatalmas azert kiprobalnam. Koszi a tippet. Azt irtak ugy kell csinaln mint egy borjuszeletet :)

Edesanyad ugyeben nem tudok segiteni.

staropramen 2009.07.13. 11:29:47

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
A bérmakeresztanyám anyai nagynénje aki rendszergazdasszony Szécsényben busa far-hát pástétomot szokta ilyen gombaporral ízesíteni.

Szódás Lova 2009.07.13. 11:35:39

@staropramen: :DDD

@gothic: Mi az a kokojza? Én csak Kököjsziről és Bobojszáról hallottam , de azok manók.

@Impega: Van egy kiskutyám, igazság szerint már izzítom gombakeresésre -merthogy állítólag magyarországon is lakik szarvasgomba. De egy ilyen tőgyfát azért el tudnék képzelni az udvarban... :)


@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Gusztustalan mázlista vagy. Ennyit még nem is láttam egy kupacban.

Szódás Lova 2009.07.13. 11:37:38

@jesszumpepi: Tényleg? És hogyér' vesztegetik?

A gombaporról jut eszembe, hogy a laborból kidobtak egy szárítószekrényt. Lecsaptam rá, otthon már aszalódik a sárgabarack. Este megnézem .:D
Szerintem gombára is jó lehet...

AlulírottFentemlített 2009.07.13. 11:40:58

Hamár gombáról van szó, akkor a szolgáltatónak ajánlanám a bujavala-gombát!

b[ALien] (törölt) 2009.07.13. 11:54:27

nekünk van rencergazdánk
sört inni azt nagyon tud:)

Ofélia . 2009.07.13. 12:08:00

@Szódás Lova: Na te is egy gusztustalan mázlista vagy!! Naná, hogy megfelel!!!

KolomparVinetu 2009.07.13. 12:37:33

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

Nagy bölcsességet mondtál ismét, mint mindig. Minek ez a sok fasz rendszergazda, weblap (mondod ezt egy weblapon...) megy az magától is.

ghck 2009.07.14. 10:42:04

@gothic: egyiket se! buktad. Jóindulatból egyes. Biztos örökölted.

T. Péter 2009.07.14. 15:28:15

Megkésve bár, de én követtem el a posztot, még szombaton.
A szécsényi (mint köztségi) tényleg kisbetű, ezért elnézést.
Szécsény város, de a vonzáskörzetébe tartozó több faluba, így az ismerősömébe is szolgáltat az oda bejegyzett szolgáltató.
A hiba megoldódott, részletekről nem tudok beszámolni, valószínűleg a túl magas lease time lehet az ok. (egyébként az ügyfélszolgálat szerint ez 6 óra lenne, de amíg le nem jár a lease time, addig a megadott modemre másik kliens nem köthető). Szerintem itt a lease time, beenged-nem enged be dolog körül volt a probléma, mint fentebb valaki írta is, egy nagyobb szolgáltatónál (Fibernet) is gondot okozott.


Üdv, Péter
süti beállítások módosítása