Pali jóhomáros önbüntető naivügyfélként újfent az Auchanban vásárolt, ahol mitadisten megintcsak egy pénztárgépből kifelejtődött akcióba futott:
Alig egy hónappal az Auchan-átverés kalandom után: Más termék, ugyanaz a recept. Energiatakarékos fénycső, akciós (700 Ft), a pénztárgépben természetesen nincs átállítva az ár és a számlára 1031 kerül. Reklamációra természetesen azonnal visszafuzetik a különbözetet. AUCHANBAN MINDIG ELLENŐRIZNI A SZÁMLÁT!
JMP 2009.07.14. 12:58:46
vazze... 2009.07.14. 12:58:53
Grafit Macsek 2009.07.14. 12:59:29
onopapa 2009.07.14. 13:04:33
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.07.14. 13:07:22
staropramen 2009.07.14. 13:13:03
Valahol a pénztárgép is ember,ő is tévedhet
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.14. 13:14:26
Szódás Lova 2009.07.14. 13:30:22
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 13:33:23
ide is beszpemmelem a mondandóm:
írjon a homár inkább önostorozó posztot, hogy milyen szar a blog, micsoda hibák a rendszerben és mennyire sajnálják, hogy nekünk itt milyen nehéz kommentelni és különböző hazug ígéreteket is tegyyenek, vagy legalább írják oda, hogy kivizsgálják és előre is elnézést kérnek
bocs a szpemért
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.07.14. 13:39:20
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.14. 13:39:55
Most itt egy történet arról, h mit tett vele a szarvas:
www.youtube.com/watch?v=nD5zjUbWpXY&feature=player_embedded
mjordan 2009.07.14. 13:40:51
homár molla 2009.07.14. 13:41:25
homár molla 2009.07.14. 13:45:09
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.14. 14:01:59
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 14:04:32
májgeriberi 2009.07.14. 14:06:31
májgeriberi 2009.07.14. 14:08:55
Sanyi 2009.07.14. 14:09:11
májgeriberi 2009.07.14. 14:11:04
reunalla 2009.07.14. 14:11:15
1. veréb a logója
2. verébinvázió van a kenyeres részlegen állandóan
3. tele van palimadarakkal
amelyik tetszik :D
reunalla 2009.07.14. 14:13:04
homár molla 2009.07.14. 14:14:13
homár molla 2009.07.14. 14:14:48
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 14:17:27
értjük, értjük!
ugyan elsőre nem volt teljesen világos, de másodjára már igen
májgeriberi 2009.07.14. 14:18:48
a logósmadár eddig még fel sem tűnt.
még sosem vettem semmit ott, sikeres-e vagyok? :)
májgeriberi 2009.07.14. 14:19:48
májgeriberi 2009.07.14. 14:20:53
bogyó23 2009.07.14. 14:22:49
persze azért gáz, de ahol emberek dolgoznak ott hiba is van
homár molla 2009.07.14. 14:23:37
oszamaci 2009.07.14. 14:24:07
ragasztót kiirt ár 970Ft blokkon 1023Ft
Azaz 70Ft forint + szedtek be csak tőlem. És valszeg néhányan még lesznek.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.14. 14:24:30
szevasztok.blog.hu/2009/07/14/atallas_5
májgeriberi 2009.07.14. 14:27:00
Ofélia . 2009.07.14. 14:33:08
@májgeriberi: Mert madarak csipkedik a halaspulton darvadzó lények szemeit:))
@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Mit kellene kivizsgálni?? te kis náív! tudják azt ók nagyon jól és a rendszergizdájuk amúgy is 5 Bt.-vel van szerződésben zsebespénzért:)
májgeriberi 2009.07.14. 15:03:52
Ofélia . 2009.07.14. 15:04:43
májgeriberi 2009.07.14. 15:07:06
elwood 2009.07.14. 15:09:30
ha szóvátesz esetleges problémát akkor hisztis picsa, ugye minden megvolt ?
cybergyerek 2009.07.14. 15:12:54
Egy ilyen méretű áruházba többszáz cég több tízezer cikkelemet listáztat be, melyek jó része sosem jelenik meg a legtöbb üzletben. A termékek egy részének az ára folyamatosan változik, hol csökken, hol nő, (az árak a beszállítók miatt változnak) ezt a beszerzés állítja át központilag.
Minden nap reggel lejön egy lista az aznapi árváltozásokról, ezt a listát, és a hozzá tartozó polccimkéket az illetékes osztály kinyomtatja, és szétosztja az osztályok dolgozói közt.
Sok esetben több száz árat kell reggel kitenni adott esetben 3 embernek, mely termékek 2/3-a esetleg nincs is az áruházban, ami van, azt sem mindig könnyű megtalálni, köszönhetően a hülye termékneveknek.
Figyelembe véve az ember, vagy időhiányt, a beazonosíthatatlan termékeket, stb, egyes esetekben bizonyos termékek megváltozott árai nem kerülnek kihelyezésre.
Ez az arány egy átlagos áruház teljes árkihelyezésének 0,5-1,5%-a legrosszabb esetben, mely esetekben a belső szabályzat előírja kérdés nélkül a különbözet visszafizetését.
Szó nincs tehát semmilyen átverésről, egyszerűen egy nagy számok törvénye alapján fennálló minimális hibaszázalékról beszélünk.
Vannak perssze néha ettől eltérő esetek, de 99,9%-ban ennyi a történet. Mondom ezt több év teszkó után, ahol spec árellenőr csoportvezető is voltam, így az én dolgom volt koordinálni a 3, azaz három fős árellenőr csoportot.
Azóta utálom az említett multikat, sikeres vagyok, mert nem járok oda, csak télleg kérném homár kartársat, ne kiáltsunk feleslegesen farkast.
Sir Mortzosch 2009.07.14. 15:27:28
(Aki beleköt a novis/novum-ba, azt tökönrúgom)
homár molla 2009.07.14. 15:33:52
elwood 2009.07.14. 15:36:06
bikmakk · http://srbija.blog.hu 2009.07.14. 15:40:09
homár molla 2009.07.14. 15:40:41
bikmakk · http://srbija.blog.hu 2009.07.14. 15:43:54
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2009.07.14. 15:44:44
Auchan, Csömör, múlt kedd. Ríszpekt a két nőcinek!
(A polccímkét persze elkérték és nem adták vissza... =D)
staropramen 2009.07.14. 15:58:22
A posztolónak nem az volt a baja, hogy rossz volt az árcédula, hanem a pénztárgépbe nem jutott el az akció híre.Ert pedig nem túlterhelt eladók szokták bepötyögni.
Bakter 2009.07.14. 16:07:58
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 16:08:45
nem az a lényeg, hogy mit ír concrétan, csak hogy ostorozza magát!
@cybergyerek: azért valljuk, be, szar érzés pont benne lenni a 0,1 %-ban.
kiváló példa erre, hogy az akciós kaukázusi kefirt a corában ugyanakkor vásárló tezsvírem ócsóbban vette meg a 23. számú pénztárnál, mint én a 21. számú pénztárnál.
és igen is visszaköveteltem a 20 forintomat, ki a kicsit nem becsüli elv alapján.
de persze értem, hogy emberek vagyunk és tévedhetünk.
ha nem így lenne, isteneknek hívnának minket (bár állítólag nekik is volt néhány tévedésük)
májgeriberi 2009.07.14. 16:18:48
cybergyerek 2009.07.14. 16:25:37
Az eladók nem pötyögnek semmit. Az árváltozás megtörténik, csak nem kerül kiírásra a megváltozott ár. Jelen esetben a villanycső ára 1031 Ft, csak vagy még nem vették le a 700ft-os cimkét, vagy a beszerzés hibájából nem lett beállítva a 700 ft-os ár, viszont a cimke ki lett cserélve.
A lényeg, hogy nem átverés, hanem hibaszázalék.
cybergyerek 2009.07.14. 16:31:55
Elsősorban arra akartam rávilágítani, hogy ez a sztori szvsz nem alkalmas arra, hogy újra, meg újra a homáron csócsáljuk, és próbálom embertársaimat arra ösztönözni, hogy ne bosszankodjanak olyan hibákon, amik a nagy számok törvénye alapján naponta előfordulnak, ám könnyen megoldhatók. Nem éri meg az idegeskedés.
Bakter 2009.07.14. 16:44:00
májgeriberi 2009.07.14. 16:50:08
De ha Ők nem lennének mehetnék a szakítósra vazze.
azt pedig kurvára nem szeretném..:)
Rosszindulatú Vászka 2009.07.14. 16:57:15
Smacika 2009.07.14. 17:26:52
Ha ezekben költöm a pénzt az asszony mindig velem van.Olyan a memoárja, hogy az csuda.Simán tudja mi mennyi volt amikor a kosárba került, ha azóta felment az ára, akkor szóvá teszi.
Én pakolok, ő meg csekkolja, hogy a pénztáros buxa mennyit üt be.
Ha valami nem stimmel, akkor van dasztatás.
cybergyerek 2009.07.14. 17:29:28
Fiona_kedvence 2009.07.14. 17:30:12
vagy hogy is van ez?
nem kellett volna már ezeket a gépeket átállítani?
Sati 2009.07.14. 17:46:22
Tegnap is sikerült ezzel a mutatvánnyal pozitívan kiakasztanom a férjemet és gondolom negatívan a többieket egy Penny Marketben. A nem akciós füstölt tarja áránál 80 ft. különbség volt. Jelzem a pénztárosnak, hogy nem annyi van a kijelzőn, mint amennyi a zacsin. Ő meg, hogy erről nem tehet, nem árat üt be, hanem leolvassa a kódot. oké, de ez engem nem érdekel. na odacsenget egy főnökszerű képződményt, akinek az a reagálása,hogy: na, boldog vagyok! mondtam neki, én inkább a megoldást keresném. A pénzt visszakaptam, kiderült, hogy nem volt átárazva az egész kupac. Vajon hányan vettek aznap ilyet??? Ja,és csaknem 20 % volt a különbség.Ennyit az 5%-os áfa emelésről...
A férjem meg csak csóválta a fejét, hogy ő ezt biztosan nem vette volna észre, főleg már a kijelzőn.
hiába, a rutin.... :))))
cybergyerek 2009.07.14. 18:06:03
májgeriberi 2009.07.14. 18:07:17
átverés vagy sem-e?
májgeriberi 2009.07.14. 18:08:59
vagy nem-e(de)?
májgeriberi 2009.07.14. 18:10:05
szalontüdő 2009.07.14. 18:11:13
májgeriberi 2009.07.14. 18:11:52
szalontüdő 2009.07.14. 18:14:52
májgeriberi 2009.07.14. 18:19:44
tanulságos hozzászólásai voltak 5 diplomával!
Csak tanulhatott az ember!XD
szalontüdő 2009.07.14. 18:21:02
májgeriberi 2009.07.14. 18:22:15
nzo 2009.07.14. 18:33:51
Közben rájöttem, hogy hiába olvassa az apeh, őket nem bünteti meg.
cybergyerek 2009.07.14. 18:44:09
Bushman 2009.07.14. 19:21:50
4,5 év óta múlt héten fordult elő először, hogy más volt az ár a kasszában, mint a polcon (amúgy akciós termekről van szó), így ingyen kaptuk.
Itt miért tudnak figyelni?
cybergyerek 2009.07.14. 19:23:03
Sati 2009.07.14. 19:28:53
jesszumpepi (törölt) 2009.07.14. 19:40:35
Akkora átmérőjűt,mint Pötyi tárcsája.
jesszumpepi (törölt) 2009.07.14. 19:44:23
reunalla 2009.07.14. 20:17:36
@cybergyerek: amúgy a hibaszázalékhoz annyit, hogy ahányszor az interspúrban vásárolunk a vevőszolgálaton kötünk ki, értsd ahogy írom minden alkalommal, a vásárlásaink 100 %-ban...mondjuk évente 10 alkalommal járunk oda kábé, bár látogatásaink száma rohamosan csökken (tatabányaI)
napi szintű bevásárlásaimat a lidliben intézem, 1 alkalommal kellett reklamálnom, mióta megnyitottak - 20 mp alatt egy elnézést kérünk kíséretében visszakaptam a különbözetet (akcióváltás napja volt, korán reggel) (oroszlányi)
Rosszindulatú Vászka 2009.07.14. 20:21:00
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 21:37:20
ja, és gábornál könnyes búcsút vettem tudjukkitől. végleg. írtam neki egy levelet, hogy vége, már másért rajongok. nagyon nehéz volt.
banpepe 2009.07.14. 22:45:09
Megdobbent 2009.07.15. 02:48:55
Silent Bob 2009.07.15. 10:36:28
Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.15. 13:19:05
Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.15. 13:22:25
manuáltrackback: Történetek a vevőszolgálatról
hiper.blog.hu/2009/06/19/tortenetek_a_vevoszolgalatrol
reunalla 2009.07.15. 13:51:49
John Beehive 2009.07.15. 14:50:12
egyébként meg elmagyaráznék valamit: a hiperek azért olcsóbbak, mert amin lehet, azon spórolnak. ezért nincs 500 eladó, hanem osztályonként max 1-2 ember, akik árut töltenek, így az árak ellenőrzésére/frissítésére is kevesebb idő jut. ha 50ezer cikkből 10-nek nem jó az ára, az 0,02%-os hibaarány.
John Beehive 2009.07.15. 14:53:57