Tékozló Homár

Nem adatgyűjtés a mosolyszpotting a Sparban

2009.07.20. 14:23 | jackyll | 101 komment

Whatever mamája a Sparban dolgozik, és szerinte nem adatgyűjtésre, hanem ténylegesen a dolgozók ösztönzésére találta ki a hipermarket az akciót.

a Mosolyszpotting a Sparban című bejegyzésre szeretnék reagálni. Édesanyám a halásztelki Sparban dolgozik, mondanom sem kell, ott is meghirdették a mosolyszpottolós versenyt az alkalmazottak között. A 'mosolyszpotting' elsődleges célja az alkalmazottak hozzáállásán való javítás, nem pedig a lakcímszerzés - a bedobott lakcímeket a sorsolás után semmiféle promóciós anyag kiküldésére nem használják fel. A legtöbb 'szavazatot' kapó alkalmazott jutalma egyébként egy 20.000 forint értékű vásárlási utalvány, a többi nyeremény pedig azért van, hogy a vásárlókat is érdekeltté tegye a dologban.

És igen, édesanyám is hoz haza leértékelt élelmiszert, sorban áll a kasszánál a vevőkkel együtt, sőt mi több, ő is gyűjti a törpöket, amiket a vásárlásai után kap. Ezen biztos sokan felháborodnak, de talán másképp állnának a dolgokhoz, ha tudnák, mennyit hoz haza heti 5-6 napi fizikai munka után. Azt sem tartom igazságosnak, hogy sok vevő úgy érzi, édesanyám kötelessége előreengedni őket a sorban, mert nem tudják, vagy nem érdekli őket, hogy bizony sokakhoz hasonlóan ő is menetrendhez van kötve, örül, ha műszak után mihamarabb letudhatja a napi bevásárlást és hazajöhet kipihenni magát.

Visszatérve a mosolyakcióra, úgy vettem észre, tényleg jó hatással van a dolgozókra. Édesanyámnak eddig is sok visszajáró vevője volt, többségében nyugdíjasok, akiknek segít a bevásárlásban, de egy vak házaspár is az ő beosztásához igazítja a bevásárlást, mert tudják, hogyha így tesznek, biztosan számíthatnak segítségre. Most, hogy meghirdették ezt a szavazósdit, egyre többen kérdzik meg anya nevét, hogy bedobhassák a dobozba. Ő pedig egyre jókedvűbben jön haza esténként, mert látja, hogy a vevői értékelik a segítőkészségét. (Na meg persze elég nagyot dobna a költségvetésünkön az a 20.000 forintnyi utalvány.)

Mondhatjátok, hogy elfogult vagyok, de szerintem nem kéne minden ilyen jellegű akció mögött "klasszikus címlistagyűjtést" sejteni.

Üdv,

Whatever

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.20. 14:31:22

Itt a Sparban - lánykori nevén Plusban ritka undok népség dolgozik.

Egy kivétellel.

Van egy nagyon kedves lány.

Bandi mesélte.

Mert ő jár bevásárolni.

szekrenysor81 2009.07.20. 14:33:50

Kedves Posztoló!

Tudom,ismerem amit leírsz..
Viszont sokan szeretik az összeesküvés elméleteket. :)
Sajnos Agyarországon nincsenek megfizetve az emberek. Balkáni fizetés svéd adórendszerrel.
Mondom, itt addig nem lesz jobb,amig 4 évente gengszterváltás van.

elwood 2009.07.20. 14:34:59

most végre lehet a posztoló anyját emlegetni

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.20. 14:36:43

és Whatever a spar kommunikációs igazgatója/szóvivője/managere is egyben???

a baj az, hogy akciót kell indítani a normális kiszolgálásért

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 14:36:43

it mindenki mosolyog
mondjuk a legszebb mosolya Marynek van
de mar felebredhetne
ezek alapbol mosolyognak
mosma en is, jo regota
egyszeruen nem lehet nem atvenni

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.07.20. 14:36:47

Azok a törpök mi a tökömre jók? Mindet beolvasztottam a bkv volvo buszokba, másra nem lehet jó.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.20. 14:40:55

@hagyma: és Mary mosolya a lövés előtt volt szép, vagy utána lett az?
ez fontosch

Isaura 2009.07.20. 14:44:10

Mindenkinek éljen sokáig az anyukája! Minden anyuka a legjobb a világon, nekem is a világon a legjobb anyum van. De nem baj, mamapicinek igaza van, gáz, ha ezért kell kampányolni, de Te nyugodtan legyél elfogult anyuddal.

Én is az vagyok!!!! Ez fontosch!!!!

Sir Mortzosch 2009.07.20. 14:44:22

Headshot után méri mosolya öszinte-e-é?

jesszumpepi (törölt) 2009.07.20. 14:55:33

Sztrovacsekek!


A Viasaton 5 óra 10 perckor kezdődik egy műsor.

Címe:Gordon Ramsay-A konyha ördöge

elwood 2009.07.20. 14:56:52

mi ez tv ajánló ? lesz még vízállásjelentés is

Isaura 2009.07.20. 15:04:05

@jesszumpepi: Hát ez az, jesszumpepi! Elfelejtettem beizzítani a felvevőt! De holnaptól veszem!

theutat villám 2009.07.20. 15:05:07

Azért arra ne vegyél mérget, hogy azt az értékes adatbázist csak úgy kidobják...

neked ugatok 2009.07.20. 15:05:42

engem aztán nem érdekel, ha a sorba beáll a műszak után az alkalmazott is vásárolni, de az már igen, ha elmegy a sor mellett, és beáll előre..

persze szólj be a pénztáros néninek, 120 kiló, és szakálla van..
de legalább ők kp-t kapnak vissza a vásárlási utalványból, 5ezer a cucc amit vesz, odaad vagy 20ezer utalványt, és kpban visszakap 15ezret
fair

EÖ (törölt) 2009.07.20. 15:06:28

@elwood: Engellhartszell 134,3 deciméter, apad, lejjebb árad
hajóvonták találkozása tilos
Mauthausen: nincs jelentve

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.07.20. 15:06:55

:) na jó -akkor én meg a blogomat ajánlom.

Amúgy jövő héten megyek arrafele - majd voksolok egyet a mamádra. Megmondom neki, hogy a fia csinált neki kampányt a homáron. A jó anyák megérdemlik az ilyet!

Cherax 2009.07.20. 15:12:04

Kezdek hülyét kapni a homártól, előbb az áramszünetes, most meg ez a nevetség... szIndex blikkje ez vagy mi?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 15:14:56

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
Mary mosolya fantasztikus de tenyleg
nezd meg ha akarod
/azt a felreertest meg szeretnem elolszlatni hogy a pisztolyt valaha is akarnam hasznalni, hacsak meg nem kell vedeni magunkat, de erre kicsi az esely/
viszont mindig is akartam egyet

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 15:15:38

@Egyéves Önkéntes:
különös. én egészen biztosan emlékszem, hogy elküldtem a jelentést mauthausenből. Egy sima postai borítékba ragasztottam két speckó kis csavarral. Még a gatyámat is összemaszatolta.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.20. 15:15:52

Nálunk gyenge nyugati szél fúj.
Amúgy napsütés van.
A patak nem árad.

Frucsasz 2009.07.20. 15:17:02

Most egy komoly kérdés következik, komoly válaszokat várok rá: Mi a fene ez a sok törp a sparban? A múltkor kivételesen én is ott vásároltam (nem szoktam), és a kezembe nyomtak két törpöt. Mire jó ez? Ha összegyűjtöm a 101 törpöt plusz Hókuszpókot, megnyerek egy utazást Balira? Vagy mire jó? Mert önmagában az, hogy adnak nekem egy műanyag vackot, mint a mekiben a happy meal-hez, az nem sokat dob a vásárlókedvemen...

EÖ (törölt) 2009.07.20. 15:23:25

@Nelson Mandula: egy ragasztós gatya valóban jött két csavarral, a Volvó I.. küldte. Ingyen-tenerifei portóbélyeg volt rajta.
de nem volt jelezve, egyedül az áramszünetet jelző szervízlámpa égett rajta
bánatomban végigzabáltam Gordon Ramsay kéktúra menüjét:
Reggeli: löncshús kenyérrel
Ebéd: kenyér és löncshús
Vacsora: Vagdalt apróhús konzerv pékipari sült késztermékkel

Ez utóbbit késsel-villával fogyasztottam el.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 15:25:45

@Sün‼: amikor a borítékot rákötöttem egy laptopra, hogy feltuningoljam, hirtelen felvillant a duzzadó emlőjű kecske-ikon, ami a fejés szükségességét jelzi, de mivel a végén kiadta a 2 törpöt, nem gyanakodtam.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.20. 15:31:31

Ma láttam a Sparban kecskesajtot.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 15:32:52

@Egyéves Önkéntes: J
ha a ragasztós gatyát küldtem el, akkor most jó eséllyel a jelentés van rajtam.
Pillanatnyilag nem tudom ellenőrizni, mert épp egy szélsz mítingen adok elő "A fogyasztás expanziójának piaci mechanizmusai a spáros törpök mosolymutatóinak tükrében" címmel.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.20. 15:39:37

@hagyma:

Bandi a Kéktúrán van.

Egyik kezében kés van,a másikban villa,előtte meg löncshúskonzerv.

staropramen 2009.07.20. 15:39:38

Sztrovacsekek!
A nap alatt semmi új nincsen.Ezt a mosolyizét lánykori nevén mosolycsekknek hívták és valamelyik áruházcsoportnál (centrum v. Skála) lehetett odaadni a számunkra kedves eladónak.Azt hiszem ,hogy a győztes Zsiguli sorszáma 500-at ugrott előre.(Így már csak 8 évet kellett rá várnia)

staropramen 2009.07.20. 15:39:54

Sztrovacsekek!
A nap alatt semmi új nincsen.Ezt a mosolyizét lánykori nevén mosolycsekknek hívták és valamelyik áruházcsoportnál (centrum v. Skála) lehetett odaadni a számunkra kedves eladónak.Azt hiszem ,hogy a győztes Zsiguli sorszáma 500-at ugrott előre.(Így már csak 8 évet kellett rá várnia)

staropramen 2009.07.20. 15:42:17

Sztrovacsekek!
Pedig csak egyet nyomtam a küldésre.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 15:42:53

@jesszumpepi:

én meg tegnap a szigeten egy helyes kis kecskét láttam. Fehér volt, a hátán hosszanti fekete csíkkal. A gyerek haza akarta vinni, de mondtam neki, hogy nem lehet, mert az a jesszum néni utánpótlása. Hogy visz neki a Bandi bácsi tejet, ha mi elvisszük a kiskecskét? Kicsit még sírdogált, de amikor rávilágítottam, hogy a kecskének ez a történelmi szerepe, megnyugodott.
Még felmostuk a szigetet és már tekertünk is haza vidáman.

moli 2009.07.20. 15:43:34

"""örül, ha műszak után mihamarabb letudhatja a napi bevásárlást és hazajöhet kipihenni magát."""

nabaszki, en meg MUNKA UTAN vasarlok! soha nem erek haza a hiradora!


"""de talán másképp állnának a dolgokhoz, ha tudnák, mennyit hoz haza heti 5-6 napi fizikai munka után."""

:D el lehet menni masik allast keresni.

EÖ (törölt) 2009.07.20. 15:53:57

@jesszumpepi: tényleg, mit esznek?
vittek főzőt? nyársalnak?
vagy pedig úgy osztják be a napi adagot, hogy faluba érjenek?
bár nem hinném, hogy túl sok faluban lehet meleg ételt enni.

és persze tolnak-e maguk előtt bicikli kereket? :D

Jemi 2009.07.20. 15:59:38

de mik azok a törpök? és hány törpért lehet kapni leértékelt buktát?

Szódás Lova 2009.07.20. 16:02:04

@moli: Hát, barátom, nem leszel népszerű. Sőt, már most sem vagy az. Demagógia: 5*

Valamint: A híradó nem létszükséglet. Lehet rádiót is hallgatni, abba' is bemonnyák a híreket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 16:14:03

@Egyéves Önkéntes:
osszeutnek valami rakkal toltott ovakadot
ilyesmi

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 16:24:06

@hagyma: az viszont biztos, hogy az útvonalat felmossák maguk után. ha nem esik, ablakot is pucolnak.

jimaymay 2009.07.20. 16:26:59

arról nem is beszélve, hogy a spúr helyén állt plő-ben volt árpád(jómunkásember) hentesbolt. már nincs

balapety 2009.07.20. 16:37:05

@Isaura: Nem baj.Menj el valami pincészetbe,hátha megengedik hogy megnézd.

balapety 2009.07.20. 16:39:26

@moli: Vagy a neten is elolvashatod/megnézheted őket.
Valamint:Vannak akik nem tehetik meg hogy csak úgy másik munkahelyet keresgéljenek.Például a koruk miatt nem nagyon veszik fel őket máshova.

Ülj le 1-es.:)

jesszumpepi (törölt) 2009.07.20. 16:58:11

@Egyéves Önkéntes:


Konzerveket esznek.

Vendéglőbe is beülnek:az egyikben Bandi tűzdelt őzgerincet evett (nem vicc).

A szombati nagy eső után hazajöttek - felmosott helyettük az eső.

Most visszamentek.

maincoon © 2009.07.20. 17:04:06

vasalódeszka bekészítve tévé elé
jöhet ramsay nagymester a viasat 3-on
vagy ha hoz valami finom vacsit, akkor személyesen is :)

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.07.20. 17:23:44

Amelyik Spar-alkalmazott hajlandó részt venni egy mosolypettingen, annak a hozzáállásán semmit sem kell változtatni.

Tiffauges 2009.07.20. 17:30:40

Asszem elmegyek megnézni ezt a dolgot az ex-Plus Sparba, mert mosolygó dolgozót még nem láttam ott, kíváncsi vagyok hogy oldják meg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 17:30:45

@jesszumpepi:
ja igy konnyu
eszek valami ozet
ha esik hazaugrok kiporszivozni
aztan megyek vissza
a magyarok tudnak elni

Smacika 2009.07.20. 17:32:53

@jimaymay: Aztat a hentest én is nagyon csippáztam:-)Olyan fasza húsokat toltak ottan...
Bár majdnem minden alkalmazottat dolgoztatnak, csak 2-3 ember ment a picsába.
De hát a spár el/megbasz mindent.
Kurvára baszta a csőrüket, hogy a pluszban a kutya se vett húsárut, mindenki a kinti hentest éltette.

Dráááúúútkoszorú 2009.07.20. 18:17:15

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók:

Hát, itt az újpestiben is megszűnt, de nem sajnálom, mert rutinból ment a pultban dohányzás, és a darálthús is mindig a hátsó raktárban készült, olyan finom is volt.... Pedig volt odakint is daráló...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 18:27:22

@hagyma:
pont így túrázok én is. lemegyek a parkba, oszt ha esik beülök a kocsmába. van, hogy akkor is, ha nem esik. csak a biztonság kedvéért. ha nagyon eláztam, hazamegyek, a feleségem meg felmos.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.20. 18:59:28

@Nelson

"jesszum néni" a körösztanyád :-)

jesszumpepi (törölt) 2009.07.20. 19:01:08

@Nelson Mandula:


Az ilyen túra nekem is szimpatikusabb.

Minek 20 kilométert menni a hegyekben,hátizsákkal megpakolva?

Inkább kiolvasok 20 könyvet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 19:03:14

@Nelson Mandula:
az ugy helye
mondjuk en meg embert nam lattam gyikhust enni kessel villaval
mondjuk en imadom
de vagy bicskaval eszem vagy villava
jut eszembe Bandin kivul van aki a kekturara visz villat?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 19:06:47

@jesszumpepi:
visszavonom a nénit, ha legközelebb együtt megyünk a kék kocsmatúrára. :)

a feleségemmel pár éve karácsony előtt, bevásárlás közben megcsináltuk a nagy újpesti kocsmatúrát, minek következtében sikerült megvenni a világ legrondább fenyőfáját. elmondhatatlanul nézett ki, viszont állítólag felalkudtam az árát 500 forinttal. J

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 19:09:21

@Nelson Mandula:
na az en harmadik felesegem egesz pontosan olya40-50-orat toltott el, velem egyutt fenyovasarlassal
neki olyan kellett amit a mesekonyvbe rajzolnak
nagy es abszolute szimmetrikus
Marynek nem kell semmilyen hala egnek

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 19:18:12

@hagyma:
mi fél perc alatt végeztünk. mondjuk semerről sem volt szimmetrikus, de ha becsuktam a szemem és épp nem forgott a világ, egy nagyon szép kis fát láttam. amíg haza nem értünk.
a karácsonyfatalpba gyakorlatilag nem lehetett beleállítani, mert az alja is görbe volt. háromszor vágtam el a kezem faragás közben és egyszer a bokám. (senki se kérdezze hogy történt!)végül elfektettük az ónémet komódon és rászórtuk a szaloncukrot.
régi szép idők...

jesszumpepi (törölt) 2009.07.20. 19:18:32

Részlet a mai Velvetből(oda is járok röhögni):

"az Aerovivánál jelenleg is foglalkoztatott Vágó István"

jesszumpepi (törölt) 2009.07.20. 19:20:16

@Nelson Mandula:

Oké.

Akkor én se foglak bácsizni téged.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.20. 19:20:51

off

@hagyma:

az van, hogy én mindig próbáltam megtalálni a tökéletes karácsonyfát, és tavaly először sikerült ilyen vételeznem. hát volt öröm és bódottá. komolyan. annyira szabályos és arányos és nem is tudom elmondani milyen szép volt. persze kellett rá további hat doboz piros dísz, amit legfőképpen az uram értékelt. és azt is mondta, hogy nem fér be, de átrendeztem a nappalit és rögtön megoldottam a problémát.

on

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 19:27:40

@Nelson Mandula:
hat a karacsonyfa befaragasarol 4-5 kotetes regenyt tudnek szorakoztato es dramai formaban irni akar ma ejjel

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 19:29:54

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
O is megtalalta 24-en
ennel hosszab idobe csak a melltarto vasarlasa tartott
de az nem volt gaz mert volt kocsma a plazaban

az en eletem megvaltozott
nem karacsonyfazunk
nem ajandekozunk
itt ez van

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.07.20. 19:37:36

Minden tiszteletem a posztíró mamájáé, innen is csókolom a kezét, de...
Nem hinném, hogy az üzlet dolgozóit beavatják az üzletpolitikába.
Azt sem hiszem, hogy az adatokat további ellenőrzés és nyeremény-elszámolás miatt nem továbbítják az áruház központjába.
Azt sem hiszem, ha az üzlet kezében értékesíthető érték(címlista) van, nem értékesíti.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 19:43:30

@hagyma: engem egyszer kért meg a feleségem, hogy ha már úgyis megyek vásárolni, vegyek neki ilyen meg ilyen harisnyát. (Pontos leírást kaptam: 2-es, lycra vagy mi, betétes -ez máig sem tudom mi lehet- , konyak színű, minden.)
Én meg hazamentem egy XXL-es fekete titokzoknival. Azóta maga veszi a harisnyáit én meg nem kísérem el. El tudja költeni a pénzt nélkülem is. J

Lutzy Fery (törölt) 2009.07.20. 19:50:11

@Frucsasz: Ha osszegyujtod a 101 torpot, AKKOR kapsz egy Hokuszpokot...

addig csak a penztarnal varazsolnak el...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 19:57:36

@Nelson Mandula:
Mary is hogyne tudna elkolteni
de en nem valogattam vele ultem a duna plaza egyik kocsmajaban es vartam mig megveszi a melltartojat
a melltarto se volt olcso, de az en szamlam ketszer annyi
hat igy

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 19:58:59

ja ez nem Mary volt
kicsit felrertheto hanem a hamrmadik felesegem
Mary meg nem volt europaban
es meg sosem vettunk kozosen melltartot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 20:18:22

@Nelson Mandula:
nem mentunk ma el
lusta voltam es nem surgos
holnap tuti
de ezen a gun shown lattam jo puskakat is
es most gondolkodom
de a pisztoly egyelore kozelebb all hozzam
Mary se vesz komolyan
amerikai letere sose volt fegyvere
hat nekem lesz

maincoon © 2009.07.20. 20:30:44

gázspray-t hol lehet venni, azt mondjátok meg légyszi

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 20:34:56

@maincoon: régebben láttam a kínai piacokon. de minek az?

maincoon © 2009.07.20. 20:38:30

@Nelson Mandula: megvédeni magam. de mi van akkor, ha a kínai piacra is csak gázspray-vel merek kimenni?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 20:55:19

@maincoon:
kell venni egy pisztolyt
ezt regen tudom
spray az lofax
mindenki akkor jonne ra hogy kene ha mar keso
na en megelozom
99.9 szazalekban biztos vagyoksenki sem akar bejonni es kirabolni
de ha megis
/olvasunk ezt-azt/
hat le lesz love

maincoon © 2009.07.20. 21:07:53

@hagyma: de nekem sürgős lenne. a pisztolyt csak engedélyre lehet. van egy légpuska itt valahol a garázsba, de avval pedig nem sokra megyek. most beszéltem a főnökömmel, azt mondja nézzem meg a vadászboltban, hátha van.

szalontüdő 2009.07.20. 21:16:12

@Frucsasz: A Tescoban pöttyöket osztogatnak, Pötyi bá keze van-e a dologban? Vagy tárcsája?

jesszumpepi (törölt) 2009.07.20. 21:32:52

@szalontüdő:

Én ennek a reklámját láttam tévében.

Pötyi meg a zernő ott is táncoltak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 21:41:47

@maincoon:
hat itt interneten rendelve
ilyen sprayokat 2-6 napn belul kihoznak
az expressz persze dragabb

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 21:43:43

pisztolyt itt is csak engedelyre
a jogositvanyomra es az ssn szamomra

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.20. 21:52:51

@maincoon: a kínai piac nem olyan veszélyes hely, csak a nyugdíjas terminátoroktól és a kismamaszauruszoktól kell óvakodni. J

elegáns lenne azt mondani, hogy majd elkísérlek, de én már csak ilyen lusta vagyok:
www.frommerkft.hu/prodlist.php?id=61&code=fegyver

maincoon © 2009.07.20. 22:09:04

áhhh, már egy órája keresem a baseball ütőt, de nem találom :( pedig ma éjszakára az is megtenné.

@hagyma: ha előbb kezdek gondolkodni, már simán meg lehetett volna rendelnem és nem itt lennék tiszta para... :/

@Nelson Mandula: jó amit találtál, kösziii! tényleg elegáns lenne, ha nem lennél lusta :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.20. 22:13:55

@maincoon: it minden OK
kicsit felvasztak a masik postban
de inkabb fozok valamit

Okádó Mikádó 2009.07.20. 22:32:18

@Frucsasz:
:))) Sparba állok sorba, előttem egy idős bácsi.
Hozta a törpjeit. Azt mondja a pénztáros csajnak: összegyűjtötte az összes törpöt, most mit kell velük csinálni? Csaj válasza: játszani.

maincoon © 2009.07.20. 23:14:24

na mi van? én szedek csak béres cseppet?

moli 2009.07.21. 10:26:21

@Szódás Lova: nem vagyok raszorulva, nem ertem, miert aggodsz.

moli 2009.07.21. 10:29:04

@balapety: nem szoktam hiradot nezni, ellenben erdekesseg, hogy a hirado a teljes felnott lakossagnak szol, amit azert nem tudok megnezni, mert dolgozom. erted.. olyan, mintha 10-18-ig lennenek nyitva a boltok, amikor mindenki dolgozik.

a kora miatt nem veszik fel irodai munkara, csak raktaros+penztarosnak? valami jobb pelda?

kiccsibe · http://noionmegvalositas.files.wordpress.com/2009/04/csibe1.jpg 2009.07.21. 11:05:27

sajnos a magyar mentalitas es a fizetes nem olyan, hogy az eladok allandoan mosolyogjanak. a fonokok sem kovetelik meg..
a kornyekemen levo egyik kozertben par napja kimondottan leszurtak, mert nem talaltam meg az arat, es megkerdeztem. vegul kiderult, hogy valoban nem volt kiirva. ekkor megsertodve elvonult az elado, es kitalalta valahonnan.. :|
szoval sajnos ilyenek vagyunk mi magyarok, es ha ilyen ovodas modszerrel lehet osztonozni egy kis kedvessegre, akkor miert ne? talan jobb, mint a kirugassal fenyegetozes, nemde? es hatha hozza is szoknak nehanyan. :)

de..
azert az erdekelne, hogy ha nem hasznaljak fel a cimet, akkor minek megadni? miert nem eleg egy nev? ha valaki tobbszor akar szavazni, akkor ugyis megteheti: ir hamis nevet, hamis cimet. ennyi.

májgeriberi 2009.07.21. 11:54:00

ez lenne a normál, de minimum a vevőkhöz kedvesnek lenni ha már a mosoly el is marad!

jó kezdeményezés :)

nihilia 2009.07.21. 22:00:15

én múltkor kitöltöttem és mivel nem tudtam senkinek se a nevét a pénztárosét írtam rá, mer az még látótávolságon belül volt...
és miután a többség csak a nyeremény miatt tölti ki, az esetek többségében úgyis az éppen aktuális pénztáros neve fog rákerülni.. szerintem.

JDG 2009.07.22. 14:11:20

Mosolyspotting bazzeg, az. Annyit kéne tenni, hogy aki nem viselkedik tisztelettudóan a vevőkkel, kirúgni a picsába. Pont. Itt a válság környékén van épp elég munkakereső, aki nem bír vevőkkel dolgozni, annak semmi keresnivalója ott. Vagy talál más munkát, vagy legközelebb elgondolkodik az utolsó penészes kenyércsücsök után.

Cég dolgozói ne vegyenek részt a cég által szervezett akciókban. Ezért tart itt...

balapety 2009.07.22. 21:28:32

@moli: Esetleg nincs olyan végzettsége hogy felvegyék irodai munkára.Nem mindenki agyoniskolázott.

moli 2009.07.22. 21:59:18

@balapety: mindenki a maga szerencsejenek kovacsa, ne panaszkodjon.

Whatever 2009.07.25. 01:42:06

Biztos meglepő, de nem tehénszarral kirakott vályogkráterben élünk vakondhúson és napfényen.

Nem tudom mire vélni ezt a sok bunkó hozzászólást (tisztelet a kivételnek), biztos én vagyok vidéki paraszt, mifelénk még az járja, hogy az a szégyen, ha az ember nem dolgozik.

Halkan jegyzem meg, hogy köszönöm szépen, szakmám is van, munkám is van és folyékonyan beszélek két nyelvet.

A testvérem is hasonló eredményekkel 'büszkélkedhet', és akinek ezt köszönhetjük, a legtöbben még emberszámba sem veszik, mert nem "agyoniskolázott". (Hányni ér?)

belga80 2009.07.25. 23:00:47

@Whatever: Minden tiszteletem a kedves MAMÁDÉ!!! (biztos már SZÉP KORBAN VAN foglalkozását ALÁZATTAL VÉGZI!)DEEE!!!! Nem érted a sok bunkó hozzászólást?!MEGSÚGOM NEKED MIÉRT VAN ENNYI BUNKÓ HOZZÁSZÓLÓ!Mert nagyon sok a BUNKÓ beképzelt KI HA ÉN NEM.... tényleg ISKOLÁZATLAN SZAKKÉPZETLEN ELADÓ.(akik emberekkel fognak dolgozni! nem elég 2 hét betanítás 1 másik hipermárketbe ) Kedves Mama és FŐNÖKSÉG tud róla,hogy drogos kolleganője van,(ennyit a mosolypontról ő vihog ha kell ha nem!) akit már a gyámügy is keres. Baráti társaságba Drogos barátjával beszívva röhögve mesélik , hogy kell lopni a Spárból, Pénztárban ülő barátnő ,egyes tételt nem húz le az ott vásárló agyontetovált Drodos barátjának ,( leltárhiánynál a Kedves MAMA és többi kollega fizetéséből vonják le amit ők ellopnak )SZERINTED?!ez a nő agyoniskolázott! egy betanított drogos TOLVAJ!!! (HÁNYNI ÉR?)
süti beállítások módosítása