Tékozló Homár

Mosolyszpotting a Sparban

2009.07.08. 15:04 | jackyll | 82 komment

Darwin Dij egy egészen elképesztő játékot észlelt egy Sparban. A klasszikus címlistagyűjtést ezúttal a legudvariasabb munkatárs kiválasztásával kötötték egybe, nyilván értékes nyereményekért:

A napokban figyeltem fel arra, hogy a Sparban (Plusban) kapott blokk hatoldalan valami fura iras van, igy aztan elolvastam. Kiderult, hogy van valami bigyo, hogy en megfigyelem ki somolyog a legszebben a szerencsetlen alkalmazottak kozul, rairom a nevet a blokkra, meg persze a sajatomat, esakkor majd nyerek jol.

Aham. No van azert par buktato a dologban, igy hirtelenjeben ezeket emelnem ki:

- A szerencsetlen dolgozok nem mosolyognak fuligero szajjal, en sem tennem a helyukben.
- Egyiknek sem lehet tudni a nevet, max ha rakerdezek, de ilyesfajta bizalmaskodast a magamfajta jolszitualt es szepenvasalt egyszeruen nem enged meg maganak.
- Altalaban egy jeltelen, osszetakolt, szakadt doboz van a kosarpulton, rajta tapetavagoval hasitott erdekes formaju lik: ide aztan be nem dobnam a nevem, cimem, telefonszamom, stb...

A jo hir viszont, hogy eltunt a sok kosarpulton hagyott blokk, nyilvan szegeny alkalmazottak toltik ki nap vegen valami rokonuk nevere, bizva a szebb jovoben: kiemelt spar jutalom a meloban, elkepesztoen gazdag ajandek a rokonnak.

Notehat innen csokoltatom a Spar-t, a remek jatekert, alig egy fokkal gyengebb, mint a torpgyujto akcio volt :)

Ui: Felve kerdezem csak meg, de mit tudni a kekszalagrol, nyert-e a muemleki kornyezetben lako baratunk? ;)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 15:05:52

mosoly a fene egye meg a műkörmöket

és egyébként nem járok spárba

ott sok a törp mostanában

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 15:07:36

és meg kell kérdezni a nevét, hogy mancika drága maga itt a legcimpatikusabb, felírnám a nevét? vagy hogy?

Impega 2009.07.08. 15:07:50

Jäjj män mënnÿï pöszt

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 15:08:43

na, itt kell abbafejezni

ijesszen már meg valaki kukacjelmezben. legyen neki dorongja is.

köszi

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 15:10:00

és ezzel akarják elterelni a figyelmet a blokk érdemi részéről

hogy az akciós busafej mégsem egy pénznek lett blokkolva, ahogy a reklámban volt, hanem tizenegynek:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.08. 15:10:21

"- Egyiknek sem lehet tudni a nevet, max ha rakerdezek, de ilyesfajta bizalmaskodast a magamfajta jolszitualt es szepenvasalt egyszeruen nem enged meg maganak."
Rájuk van írva.
De tényleg, mi a f*szt mosolyognának gályázás közben?
Mi ez, mekdonádsz?

Készek ezek hallod.

szekrenysor81 2009.07.08. 15:10:39

Én rendszeresen vásárolok a Sparban..
És nagyon ismerjük az ott dolgozókat.
A dolgozók mesélték illetve a pénztárosok, hogy az egyik pénztáros vén nyanya (banya??) az egész rokonságnak gyűjti ezeket a blokkokat. Múltkor zárás után,amikor nem dolgozott ez a hölgy éppen, kiszedték a blokkokat a pénztárosok. És lám ni..Az összes az ő írásával és rokonságainak adataival volt bedobva. :):)

Egyébként a törpös akciójuk után azt hittem nem lehet lejebb menni..Sikerült nekik. :)

szekrenysor81 2009.07.08. 15:12:07

Ja és elfelejtettem írni..
A pénztárostól tegnap megkérdeztem, hogy az alkalmazott mit nyer?
Válasz:
20.000 Ft-ot.
Azt már meg sem mertem kérdezni hogy bruttó vagy nettó.

Röhej.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.08. 15:12:20

@az igazi mpl kurtaszoknyában, ijedt arccal: De tényleg, hullarabló képű - csöves kinézetű biztonsági őrök mászkerálnak a Plusban, írjam be hogy szimpatikus?
Ezzel kapcsolatban leginkább skeptikus vagyok.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 15:13:58

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
ő nem a bolt munkatársa, hanem a cégé:))

tehát alapból nem lehet neked cimpatikus

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 15:15:10

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: mármint a biztonságiőrös cégé na

még mindig rettegek a szörnytől, ezért vagyok szétszórt

folyamatosan úgy érzem követ, vagy a hátam mögött áll, vagy ha kinyitom az iratszekrényt kiugrik bazdmeg és infarktust kapok

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.08. 15:16:58

@az igazi mpl kurtaszoknyában, ijedt arccal: NAgyon egyszerű, vegyél elő egy Balázs Pali vagy egy Hagyó Miklós képet, és a szörnynek mutasd meg mikor jön.
Többet nem ijesztgetne az tuti :D
(Csak vigyázz, erős napszemüveg nélkül ne nézz a képekre :D )

Amúgy egy cimpacikus bolt miért köt uncimpacikus biztonsági zéggel zerződést?

elwood 2009.07.08. 15:26:28

na ezt posztert nem értem mi baja.

sehol egy mosolyszpotting a papíron az áll : a "legsegítőkészebb munkatárs"
ilyen azért lehet.

(mondjuk aki miután rátüsszent a parizerre, letörli a zsebkendőjével)

a nevük ki van tűzve a mellükre, csak 5 centivel kell odébb zoomolnia mint szokott

ha meg nem akarja ne dobja be sehova

Spar rulez. (Ja a 200 -> 150 grammos joghust azért nincs ám elfelejtve)

elwood 2009.07.08. 15:27:45

@az igazi mpl kurtaszoknyában, ijedt arccal: "ijesszen már meg valaki kukacjelmezben. legyen neki dorongja is"

bu

most jöhet a masszázs

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 15:38:03

@elwood: jaj de megijedtem.

és szeretném, ha a 10 centis tűsarkamat is leporolnád....

és akkor már tényleg jöhet a masszázs,d e vitzet ne mesélj, szeretem a csendet...

Dulifuliokoska 2009.07.08. 15:43:38

Épp tegnap vásároltam a Spar-ban. Nem néztem meg a blokkot...az üzletben senki nem mosolygott, én meg nem szeretnék nyerni ezen a játékon semmit. Az ott dolgozókat csak sajnálni tudom, láttam ott már ezt-azt.

elwood 2009.07.08. 15:44:10

@az igazi mpl kurtaszoknyában, ijedt arccal: természetes, a cipőtisztítás és a pokrócfotelépítés inkluzíve

ha a csöndet szereted énekelni sem fogok, meg mint tudjuk dorongolni és énekelni amúgyis nehéz egyszerre

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2009.07.08. 15:44:18

F@asz@. A blokkot dobd be, hogy esélyed se legyen reklamálni, mert mondjuk másnapra megromlott a cucc.

Impega 2009.07.08. 15:48:19

@elwood: @az igazi mpl kurtaszoknyában, ijedt arccal: Vigyazat a talpmasszanzsal! Tudjatok hogy jart Tony Rocky Horror...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 15:51:37

@Impega: itt szó nincs talpmasszázsról kérlek.

ja, és ne zavarkodjál légyszíves, mert meglepően jól csinálja,annak ellenére, hogy ő sem masszőr....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.08. 16:02:27

@Szárnyati Gézа: Hm, ez jó meglátás :D
Kérni kell fénymásolatot a blockról :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.08. 16:04:45

Horálki János extrém túravezetőre is lehet szavazni?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 16:08:14

@elwood: köszi, jól esett

@Impega: ez is megvolt, itt vagyok. remélem elwood nem számít fel túl magas összeget, vagy legalább normális számlát ad. ha igen, mindenesetre bedobom majd a spárba, hátha nyer.

elwood 2009.07.08. 16:09:32

láttad közben a mosolyt az arcomon ? biztos én leszek a hónap dolgozója

kistündér 2009.07.08. 16:15:34

Én is Sparban melózok.Tényleg értelmetlen ez a játék.Fülig érő szájjal jövök-megyek.Olyan kedves vagyok a vevőkkel,hogy az már fel ér egy zaklatással.Eddig még nem kérték a nevemet.Úgy tudom a másét se nagyon.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 16:17:32

@elwood: nálam igen:))

@kistündér: írd ide. akármelyik spárba megyek (mondjuk eddig nem jártam oda), a tiedét fogom ráírni!

Impega 2009.07.08. 16:18:49

@az igazi mpl kurtaszoknyában, ijedt arccal: Hogy egy kis masszazsert mit meg nem teszel :)

illemvakond 2009.07.08. 16:23:21

„Hozzájárul-e, hogy más alkalommal is kikérjük véleményét”
Ez jóóó! Mér, ha nem, legközelebb nem kapok blokkot?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 16:24:48

@Impega: hát ja, jó az néha az ilyen megfáradt csotrogányoknak, mint amilyen én vagyok....

és ezek szerint már fizetek is érte :D

kistündér 2009.07.08. 16:25:11

azt nem tehetem hogy leirom hol melózok mert ez a többiekkel szemben nem lenne tisztességes.De a Határ úti Intersparban igen udvarias,kedves és mosolygós eladók dolgoznak

elwood 2009.07.08. 16:28:03

@kistündér: és miért nincs kiírva a nevetek ? (és a telefonszámotok)

kistündér 2009.07.08. 16:32:44

@elwood:ezt én sem értem.De jelzem a központ felé.Habár ezt te is megteheted.www.spar.hu

elwood 2009.07.08. 16:34:34

@kistündér: úgy értem, nálunk a sarkon a Sparban mintha ki lenne kis táblácskákon a nevük, de lehet rosszul emlékszem ... meg ők sose mosolyognak

kistündér 2009.07.08. 16:39:02

@elwood
Gyere be hozzánk.Igérem úgy ,de úgy fogok mosolyogni,hogy nagyon.És a táblácskám is ott fog lógni rajtam valahol.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.08. 16:41:30

@az igazi mpl kurtaszoknyában, ijedt arccal: Olyat mint a PK ZRT-nek a Mecsekbusz vagy mi a halál?
A bama.hu-n volt a kézzel írott számla 2,2 milláról :D


@kistündér: Hehh, inkább adnának normális fizut a nyereménypénz helyett, nem?

esef 2009.07.08. 16:47:20

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
Az a 2,2 milla az majdnem 2,5 milliárd volt. Csak három nullával több...

reunalla 2009.07.08. 17:05:40

azért megjegyezném azt a problémát, hogy a blokk eldobálásával szépen lemondok a szavatossági igényeimről.....

Megdobbent 2009.07.08. 17:26:07

Nade Ede akkor most nyert vegulis? Ez engem is foglalkoztat egy ideje. Amugy az itteni sparban sincs kint a nevuk, de nem is mosolyognak (ergo udvariasak) :o

Na nembaj, van vagy 6 torpunk, ugyhogy majd azok kitoltik a blokkot, hogyaszonya "Hokuszpok, Aprajafalva kulso, Sziamijau leveleivel" :>

(igen, az egyik torp hokuszpok, asszem. Olyan fekete :I)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.08. 17:59:17

@Megdobbent: Ez érDEkes késrdés volt, én is kíváncsi lennék :)

Ofélia . 2009.07.08. 18:42:07

Na most tört ki belőlem a k-anyázás mivel ez nekem ismerős(mosolycsekk) csakhogy abban a régi szép időkben nem a végletekig(ez már egészségügyi szint) kizsákmányolt állásukat a végtelenségig féltő szerencsétlenek kapták.

Ők még mosolyogni is tudtak.

A cég vezetését sünnek azonnal átadni a legkeményebb kezelésre.

Ehhez azért hozzátartozik a pénzemért nyalják ki a seggem szindrómában fetrengő és sztem embernek nem annyira nevezhető honfitársaink csoportja akik embereket tesznek tönkre felsőbbségük (pénzük) tudatában:(((((((((((((((((

Ofélia . 2009.07.08. 18:44:47

@Megdobbent: Hókuszpók nekem is megvan!!!

Nem jelentettem fel a pénztárost:))

Ofélia . 2009.07.08. 18:51:14

Edénk már nem a kékszalagra hajt hanem a tengeri nagyhajós bajnokságra:))

Malta
Juhász Béla

Finta Ede, Pálfalvi Gábor, Kovács Gábor, Pécsváradi Ákos, Kovacsics András, Pósz István dr.,

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.08. 19:19:45

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: :/ Figyu, a pénzemért szerintem nyalják ki a seggem, mert belőlem élnek.
De a másik oldal : a munkáltató becsülje meg a dolgozóit, mert ő meg belőlük él!!
És ez utóbbi kb. annyira van jelen itthon, mint az előbbi hozzáállás. Semennyire.

ED-e meg a Kék spagót úgysem tudta megnyerni, akkor miből gondolja hogy nagyobb méretben jobb lesz :D

Megdobbent 2009.07.08. 19:25:37

Najojo, en sem varom el, hogy nyaljanak korbe. Viszont amikor latom, hogy pusztan genetikai adottsag miatt bunkozik valamely szolgaltato alkalmazott, akkor altalaban jelzem. De ez igazan ritka. Sot! Ma pl. nem volt kiirva valaminek az ara a pluszban, naugye verhettem volna az asztalt, hogy ide a panaszkonyvvel, elvegre torveny. Ehelyett udvariasan megszolitottam egy arrahalado eladot, hogy segitsen mar. O hozott cseles kezikeszuleket, lepittyentette az arat, es elnezest kert, amiert nem volt kiirva. En megkoszontem, es mondtam, hogy semmi gond reszemrol.

Es plane, mivel latom rajtuk, hogy erejuk vegen jarnak (mittomen kollegina 6. honapja szabadsagon, helyett 2 masik dolgozza le az idot), igyaztan kerulom a konfrontaciot.

Nade, hogy plane kozpontilag 20 rugoert csinaljanak bohocot magukbol, hogy megnyerjek a blokkhatuljat, hat nemtom, rendkivul cinikus huzas, dehat a spar... ;)

Ofélia . 2009.07.08. 19:27:12

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Az előzőhöz nem mondom hogy kinyalják a seggem (ferrarim nincs sajna) de ha emberileg beszélek emberekhez néha tényleg kinyalják mert minden emberi hozzáállásra pozitívan reagálnak.

Én a leszarlak vazze stílust irtanám ki a delikvensel együtt.:(((

Nagy hajó nagy egó nagy bukás:)))

Megdobbent 2009.07.08. 19:28:42

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Nah, akkor megsem vagta foldhoz a dohanyzoasztal, es a kisszenes meghozta a nagylovet, ami ugye FONTOSCH! Telleg, az apeh korbenezett nala vajon, hogy minden oke es legalis, ha egyszer tengeri hajokazasra is futja? ;>

Anno szegeny Fa Nandor 3 evig koldulta ra a penzt, egy ilyen ede meg csak horukk, es mar szarik is a muemleki kornyezetre :I

Ofélia . 2009.07.08. 19:52:20

@Megdobbent: A műemléki környezete közel van a vasúthoz mint vágányhoz be NEM az állomáshoz.

És aki volt már füreden az tudja , hogy a vasút a parttol 400 méter és hazafelé hegynek fel.

Ez 40 fokban rémálom pláne ebéd és néhány sör után:(((

Ofélia . 2009.07.08. 20:21:28

Előkerült a lipidus effendi helyett valami egyéb szirszar az anorexiásoknak ami védi a belet a velőspacal ellen:))

É2I 2009.07.08. 20:32:42

Ismerek egy embert - nem nagy bajusszos -, de nyert a spúrtól egy tojótajáriszt. Annyi volt a dolga, hogy este összeseperte az eldobott blokkokat.
Ráírta a barátja nevét és címét, oszt' nyertek.
De megérdemelte, mert senkit sem érdekelt, hogy eldobta a blokkot ott, ahol éppen jól esett nekie.
.
.
.

A legudvariasabb munkatársnak való bényalálásnak pedig ez kiváló lehetőség.
Még egy kis dorongolásra is adhat esélyt. Persze kinek a spúr pénztáros jányka, kinek a spúr hentes srácoska.
J
.
.
.
"O"

maincoon © 2009.07.08. 20:37:08

komolyan elgondolkodtam, hogy elmegyek söprögetni a spárba. imádnék egy toyotát :D
viszont nálunk nincs spár. így jobb híján elmegyek fürödni, inni valamit és átnézni a bérszámfejtést :((((( valószínű, hogy este 11-ig, mint tegnap :((((

.lll. 2009.07.08. 20:42:40

hát én sok mosolygós kiszolgálót láttam mostanság,jó lenne,ha nyernének egy ijesztegetős túrát

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.08. 21:16:37

azta@rwa
hazajottem es Mary eddigre megette az osszes lecsomat

maincoon © 2009.07.08. 21:35:30

@az igazi mpl kurtaszoknyában, ijedt arccal: ittam inkább egy martinit jégkockával. heinekken nem volt itthon :) a munkát meg jól visszaraktam a táskámba ;) fáj a fejem, nem értem miért, nem szokott :( megyek alszom. és majd inkább holnap dorongolok le valakit ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.08. 22:20:12

@lófő:
de az nem baj ha nem enekelek kozben?

.lll. 2009.07.08. 22:27:58

@hagyma:
nem,de legalább fütyörésszél

Kis Hableány 2009.07.08. 22:29:32

@az igazi mpl kurtaszoknyában, ijedt arccal: Csak tudnám ki adja neked ezeket a fasz nickeket folyton.

Kis Hableány 2009.07.08. 22:30:39

Szerintem ne mosolyogjanak, mert a legtöbbnek nincs egy szál foga sem!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.08. 22:56:33

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: "Én a leszarlak vazze stílust irtanám ki a delikvensel együtt.:(((

Nagy hajó nagy egó nagy bukás:))) "
Csak nem a kékszalagosra gondolsz :)

@lófő: Szerintem egy ijesztgetős túra semmi ahhoz képest ami a Sparban folyik.

@hagyma: Meg kell ijeszteni :D
Egy fáról ugorj elé :D

@Kis Hableány: Hohó, az milyen jó látvány volt, amikor a munkahelyemen a tesztcucc előtt áll a cigányasszony (100+ kg), 26 alsószoknya, felette ESD köpeny!
Úgy megijedtem, hogy nem tudtam sikítsak vagy röhögjek :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.08. 23:16:26

ma Mary foz
valamit a grillen
ha tudna milyen @rva ehes vagyok, de egy oraja a multjarol beszel
igaz en is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.08. 23:17:37

na vegre kiment
de lehet csak pisilni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.09. 05:45:30

isteni marhat csinalt a grillen krimplival
azota is csak pihegek
mindig aszittem az amerikai nok benak a fozesben
hat nem
Mary kulonosen nem, meg Bandi is megnyalna 10 ujjat

betépett felhasználó 2009.07.09. 09:14:42

es honnan tudni, hogy a "mosoly" mosoly e, vagy egy berrabszolga fajdalomtol eltorzult vigyora?

facsipesz 2009.07.09. 09:54:02

@az igazi mpl kurtaszoknyában, ijedt arccal:

az nem szörny, hanem "szőőőrny". És én is be vagyok szarva, mert vérszemet kapott a vérszagomtól.

Okádó Mikádó 2009.07.09. 10:40:55

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
Adria bajnokság????
Ez összefüggésben áll a balatoni fotó tengerpartira cserélésével?

moli 2009.07.09. 13:18:25

@É2I: en el szoktam kerni ezeket az idiota gyujtogetos matricakat hogy odaadjam a neniknek. meg szoktak lepodni.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.07.10. 00:36:01

Ebben az a jó, hogyha a főnöknek nem tetszik az általad kedvelt dolgozó (például csóreszol), akkor vele együtt téged is elveret.

nigo1 2010.06.24. 22:32:55

Ez kész vicc

Először - nem volt kötelező kitölteni
- a dolgozókon névtábla van. Olvasni azért remélem tudsz?
- van olyan ember akinek 20 000 Ft is pénz.
- ja és a törpök. Azért gondolom nektek is van otthon egy társasjátékra való

kicsicsücsök 2011.03.23. 09:53:56

Nem reális, mert ha be megy a vásárló mire a kasszához ér már rég elfelejti, hogy pl a zöldség osztályon mosolygós, kedves eladót. Főleg ha addig más osztályon atrocitás éri, vagy mert várnia kell a kasszánál stb. Arról nem is beszélve hogy ha a kedves dolgozónak nem egyszerű régi magyar neve van hanem pl. Pelestyák-nak hívják ember legyen a talpán aki megjegyzi ezt első hallásra/ olvasásra a kedves és mosolygós eladót!
süti beállítások módosítása