Tékozló Homár

Lemondhatatlan T-Kábel

2009.07.21. 11:50 | jackyll | 60 komment

Egy jó ügyfél elveszítése még akkor is mérhetetlen fájdalommal jár, ha a jó ügyfél egy fejlettebb csomagra vált cégen belül. A T-Csoport bár végtelen, a tékábelesek biztos nem nézik jó szemmel az ipétévéseket. Péter talán ennek a rivalizációnak lett áldozata, vagy csak a szokásos "nyári ügymenet" néven ismert betegség érte el az ügyfélszolgálatokat. A tévesen kiszámlázott összeg behajtásához annak idején a UPC is ragaszkodott, hogy majd fél év múlva jóváírják, úgyhogy teljesen "életszerű" az eset:

Mivel sok jót hallottam a T-Home IPTV-ről, ezért 2009.áprilisában beszereltettem. A bevezetett T-Home IPTV miatt lemondtam (szerettem volna lemondani) a T-Kábel előfizetésemet. A Campona-ban lévő T-Pontban rögzítették a lemondásomat 2009.06.04-én, személyesen. Természetesen a számlát egész júniusról küldték 2009.06.07-i keltezéssel. Ok, 3 nap kevés. A szerződés szerint plussz 8 napot számlázhatnak, tehát június 12-ig.  Persze nem fizettem be, hanem 2009.06.29-én telefonáltam, hogy ugyan mikor akarják leszerelni a kábeltévét és rendes számlát küldeni? Közölték, hogy nem tudnak semmiféle lemondásról, faxoljak lemondó nyilatkozatot. Elfaxoltam városomba a megadott számra. Ezután persze jött a júliusi számla is 2009.07.06-i keltezéssel. A júniusi és júliusi díjakról a fizetési felszólítás 2009.07.13-án kelt. Ezután 2009.07.20-án telefonáltam, hogy valahogy rögzítsék már ezt a lassan két hónapja eszközölt lemondást.

Most jön a szépség: az ügyintéző közölte, hogy sürgősségivel próbálja kijavítani a hibájukat, de addig is jobban járok, ha befizetem a jogtalan követelésüket mert különben leszerelhetik az összes szolgáltatásukat: kábletv, IPTV és telefon. Kérdezem, hogy ez zsarolás? Azt mondta nem. Szerintem minimum erőfölénnyel való visszaélés. Most még 30 nap van a nemfizetéssel járó jogkövetkezmények életbe lépéséig, de az ügyintéző nem bízott benne, hogy 2009.08.20-ig képesek lesznek megoldani a problémát, tehát inkább az én érdekemben közli, hogy fizessek. Már nem is merek telefonálni. Hátha épp most nyúl az ügyintéző a lemondási papíromért, hogy berögzítse a rendszerükbe. De akkor csörren a telefonja...   

Tudom, hogy hihetetlen, de a Kábelnet lemondásommal hasonlóan jártam. Faxon mondtam le 2009.04.17-21 között valamikor. Ehhez képest még 2009.06.22-i számlát is kaptam 05.01. - 05.18. teljesítésre. A modem leadását vették lemondásnak, ami 2009.05.07-én történt, bár így sem értem a plussz 8 nappal, hogy lesz 05.18?

A modem leadása volt a legszebb: 30 napod van a modem leadásra a lemondáshoz képest. Én még bőven időben voltam. Felhívtam az 1412-t és kérdeztem, hogy hova vigyem a modemet? Mondták, hogy a Camponaban lévő T-Pont az jó, ott biztos átveszik tőlem. Jelzem, hogy Érden is van kirendeltség, és tudomásom szerint kötelesek átvenni, de nem akartam problémázni, menjünk biztosra. Érdről tehát bementem a Camponába, ahol közölték, hogy ők nem tudják elvenni tőlem ezt a kis pár centis tárgyat. Némi telefonálás után mondták, hogy menjek be Budára a III.kerületbe a Kórház utcába. Kérdeztem, hogy az országban csak itt veszik át? Azt mondták igen!!! Talán azt is ajánlották, hogy kijön házhoz a szerelő a modemért, de nem akartam kifutni a 30 napból, meg nem is bíztam benne. (10 ezer ft-ot fizet aki 30 napon belül nem adja le a modemet.)

Szóval irány Buda. Nagy nehezen 1,5 óra alatt megtaláltam a helyet, ahol persze közölték, hogy ők nem tudják átvenni a modemet. Fáradjak az xy utcába. Mivan??? Ekkor már eldurrant az agyam. Szegény néni megijedt kicsit és megnyugtatott, hogy 5 perc gyalog. Ok. Átmentetem a szervizükbe, ami tényleg 5 perc volt, de halál komoly, hogy ott sem vették át a modemet. Kedves Homár! Gondolom ez már nem hihető, pedig igaz. "Nincs berögzítve a lemondás." - mantrázták a szervizesek is.

Alapszabály: Ha felhívod őket, pontosan megmondják, hogy mikor kapták meg a lemondó faxot, de tudomásul nem veszik sosem. Ekkor már nem adhattam fel. Vissza a Kórház utcába, udvarias fellépés, sztori elmondás, lemondás rögzítése és modem leadása a helyszínen. Mégis át tudták venni a modemet?!?! Én voltam hálás. Csak fél napom ment rá. Akkor még nem tudtam, hogy hibáik miatt nemsokára ki lehetek rúgva az előfizetők boldog táborából.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.21. 11:54:13

"tudomásom szerint kötelesek átvenni"
Be kellett volna dobni az ügyféltérbe, aztán csókolom, ha nem akarják.


Különben meg sünszarás!
Tökömet érdekli a cégen belüli rivalizálás, a T az T, oldják meg...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.21. 11:56:42

"Ha felhívod őket, pontosan megmondják, hogy mikor kapták meg a lemondó faxot,"
Akkor én ott helyben hívtam volna fel a szarvizből az üfsz-t és odaadtam volna a pofának hogy csevegjen el a kollegájával. És ott hagytam volna a modemet.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.21. 11:58:37

A modemet faxon kell elküldeni.
Akkor tudomásul veszik.

Impega 2009.07.21. 12:02:33

@Sün‼: Megyek is enni.

Jo etvagyat mindenkinek

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.21. 12:03:34

Kábelt kellett volna fektetni a T-pontba. Szép barnát.

maincoon © 2009.07.21. 12:06:15

@Impega: neked is jó étvágyat! én fagyit eszek éppen :)

gelsystem 2009.07.21. 12:09:00

akövetkező napokban megjelenő postok elsőzősei között a modem kisorsolásra kerül....
sorsolás hétfőn, végzem én!!!
.
te akarni ip teve, joni hozam! nem atbacc, minden intezni iten nalam azonal! ha nem tuni joni, kuldeni kicsi kinai tehozad, nem leni problema! bekotni hozad minden! ha minden rendelsz te, adni ajandek gyerekcipo! harantemelo meg mindig nem tuni mi az csoda, boltozat mar erteni! ha kohogsz te, kapolsz poharviz inygyen! joni hozam, nem bani meKK! modem veszem at en, kuldeni kicsikinai visszavisz ahol veni at tole, nem problema!!!

Frucsasz 2009.07.21. 12:29:40

hujjujjuj. Ez kemény. Na én az első nagy forgalmú T-pontba bemennék, és ott igen-igen hangosan érdeklődném meg, miért is nem tudom szabad akaratomból lemondani a szolgáltatást? Miért is nem rögzítik a faxokat, és miért nem lehet leadni a modemet?
Ha nem akarják az ott ülő reménybeli ügyfelek megszerzsét kockáztatni, akkor igen gyorsan intézkednek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.21. 12:31:23

@gelsystem: IP teve az milyen? Hálózatra dugható 2 púpú? :D

@Frucsasz: Akkor max. csúnyán néznének sztem... :(
"az ott ülő reménybeli ügyfelek megszerzsét "
Szerintem az ott dolgozók ezt lesz@rják.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.07.21. 12:32:38

NHH és megérne egy próbapert is, ráállva a kártérítésre..

gelsystem 2009.07.21. 12:37:31

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
ezt benéztem...lett volna még benne lehetőség rendesen:)

Secnir 2009.07.21. 12:51:39

hááát
én invitel területen kétszer költöztem.
vittem magammal mindig az ADSL-t is.
mindig kértem végpontáthelyezést.
és mindig kaptam hozzá egy-egy új modemet, a szerelő mindig közölte, hogy ez hozzájár, mert más a vonal
(mondjuk ezt nem értem. ha digitális-analóg vonalra gondolt, akkor jó. de akkor miért van most otthon plusz 2 modemem?
ha viszont azért más a vonal, mert 'más', akkor a faszomnak sem kell ez a buzi modem)
úgyhogy kettő bedobozolva várja az invitel szerelőit, úgy 2-3 éve. azt mondták, hogy sürgős az elvitele, úgyhogy legyen előkészítve. pontosan tudom, hogy hol van - a pincében van 14 még ki nem rámolt doboz, azok közül a 3. nagy vastagfalúban egy 386-os és 2 scsi kártya között.

apropó - ki ígért nekem 386-osba memóriát? 16 megát, ha jól emléxem? meg egy ISA-s 4Mb-os tridentet vagy Mirot?

nácivadász tűsarkúban 2009.07.21. 12:52:52

vazze nekem is le kell adnom akkor, mert most mondtam le. persze egy szóval sem tájékoztattak hova vigyem.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.07.21. 12:53:38

Én datanet IP TV-t akarok (most indult), de nincse' nekik Viasat. Mé' nincse'?

Persze Story meg Budapest TV az van..

jesszumpepi (törölt) 2009.07.21. 13:01:40

Nekem meg valaki Angyalföldről rendszeresen hímzéseket és fekete titokzoknikat küld.

Nem tudom lemondani,mert nem tudom,ki küldi.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.21. 13:03:13

A macska kosarát már több réteg hímzéssel béleltem.

De a titokzoknikat nem akarja felvenni.

Pedig négyet is tudna hordani egyszerre.

somask8 · http://www.linuxempire.hu/ 2009.07.21. 13:07:56

Én április 25-én mondtam le a TV-t és az Internetet T-Pontban, de csak az internetről adott papírt, valamint másnap leadtam a modemet is.
8 nappal számolva az ugya máj. 03.
A májusi számla megjött 15 környékén 5-ei dátummal. ????? Hétvégén T-pontba be és kérdem WTF?
Ott az ügyintéző (mellesleg az akkori ügyeletes főnök) értelmesen el tudta magyarázni, hogy jóval elöbb készülnek a számlák, a jelenlegivel ne törödjek, majd a köv. hónapban küldik a jóváírót a párszázast kell csak befizuetni.
A két szolgáltatásból az egyikre már megjött a jóváíró is, a másikról semmi sem (talán várjam a végrehajtót?)
A poén az volt, hogy árilis 27-én egy telefonos felmérős kisasszony azután tudakozódott, hogy mennyire vagyok megelégedve a T ügyintézésével. Első reakcióm: EZ VICC?
Most DIGI-m van és egyelőre elégedett vagyok. Ez FONTOSCH!
Ja és a laptop is rajta van.

somask8 · http://www.linuxempire.hu/ 2009.07.21. 13:10:57

Az ADSL modemem nekem is megvan, az a kutyának sem kell, ugyanis az adott központ gépében eltárolt MAC címmel más körzetben lófaxra sem mész, valamint az átcipeltetés és az új előfízető is kifizette/kifizeti a modemet.
használt modemmel nem szaroznak
ez van

somask8 · http://www.linuxempire.hu/ 2009.07.21. 13:12:14

@jesszumpepi: tedd fel a vaterára vagy a törpcserére
de ha ráteszed a laptopot akkor biztosan megmutatja a feladót

somask8 · http://www.linuxempire.hu/ 2009.07.21. 13:26:12

@jesszumpepi: tedd fel a törpcserés oldalra, vagy tedd rtá a laptopot és megmondja a feladót

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.21. 13:40:47

@jesszumpepi:

egy titkos rajongód lehet. J
(Az örmény néphagyomány szerint a legnagyobb bók egy férfi részéről, ha a nőnek kézi szőttes fekete titokzoknit ajándékoz.)

májgeriberi 2009.07.21. 13:42:41

T-akony

ennyit tok hozzászólni

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.07.21. 13:43:51

Sencir utsítása szerint átjöttem ide kommentelni, de ezen nincs mit. Tök tipikus. Jöhet a következő post.

staropramen 2009.07.21. 13:44:45

@Nelson Mandula:
És közben halkan búg a duduk(örmény népi hangszer,de komolyan)

staropramen 2009.07.21. 13:47:07

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda:
Ezt a posztot még Sencir bérkommentelői sem tudják megmenteni.Ennek vége.Csak nem Ő a posztoló?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.21. 13:49:02

@Nelson Mandula: Vagy ez a levágott lófejes jelzés utódja! Vigyázz! Lehet hogy a macsekra vadászik valaki :D

bekbórd! 2009.07.21. 13:52:27

Modemet pillanatragasztóval a féltéglára, úgy könnyen átvevődik.

suklemovics 2009.07.21. 13:56:58

Nekem sikerült lemondanom.
Telefon, mi ennek a pontos módja, ügyfélszám bekészítve, , aztán egy óra múlva mégegyszer felhívtam, hátha mást mondanak, de nem, faxon küldjem be a lemondást, letelt a hűségem, így túl van tárgyalva, kapok utolsó számlát. Mondom ok, akkor küldöm a faxot, kérek visszaígazolást, mondja a fax visszajelez. Mondom persze, csak én Önöktől szeretnék egy visszaígazolást, hogy tudomásul vették. ok.
Megjött e-mailen a visszaigazolás, hogy tudomásul vették a lemondásom. Ennyi volt.
A modemet nem is kérte rajtam senki, pedig nem vettem meg.
Azóta is a szekrény tetején van egy dobozban...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.21. 13:58:51

ööööö izé, kezd előttem kirajzolódni a sorsom.... trés lettem..

ja, invitel azé aszitte, hogy megszívat, de nem jött össze.
június 6-án fosztottak meg véglegesen saját kérésemre a netjüktől (egy hét is volt a szolgáltatóváltás, de eztet hagyjuk). sikerült egy hét múlva számlát generálniuk részemre egy olyan hónapról, amikor már elváltunk egymástól. telefonáltam.

elmondták, hogy :

- nem kell befizetni ezt,
- a következő hónapban is küldenek egy számlát, azon 0 lesz, vagy három * (biztos analfabéta írja)
- és akkor telefonáljak ÉN !!!!!!, hogy ők állítsanak ki nekem számlát a júliusi 6 napról.

ja. anyjukat sem hívom fel, pedig lenne mit mondani, nemhogy én kérjem a számlát. van ott valami büdös rendszer, ami a nem létező szolgáltatást is egész hónapra ki tudta állítani, akkor kövesse ez a rendszer azt is, hogy mi van.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.07.21. 14:01:57

Eszembe jutott erről a modem bevitelről az első matáv tulajdonú telefon, amit bérelni lehetett...
Jópár éve amikor már kezdett elkanászodni a havi díja feladva az addigi kényelmes lustaságot megcsörgettem őket, hogy ugyanmár, beszéljük meg mit lehetne tenni, hogy ez ne legyen havi 180Ft ? ... hát pl. vigyem vissza! Öö.. hát én annál kényelmesebb vagyok, és gyenge tippem szerint is a készülék árának legalább 5x-ösét már kifizettük bérletnek ... mégis, mi lenne ha eladnák itt és most? mi a maradványértéke? ... juj, nehezet kérdeztem, de visszahív. Pár perc telefon csörög, és kedvesen közli, hogy a készülék 210 Ft-ot ér! azért megvehetem. Pffff. (meg is vettem, még szép minden más többe került volna)... de ha nem telefonálok szerintem mai napig kérnék érte havonta a 180 Ft-okat :)))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.21. 14:03:22

@Secnir: nem fognak érte jönni. nekem is adtak anno. ezt ajándékba adták nekem, rá is kérdeztem telefonon, hogy a veszélyeshulladékgyűjtőbe dobjam, vagy kell nekik. nem kellett.

pedig elolvastam a szerződésemet, amit kva régen kötöttünk. csak ez miatt, nehogy baj legyen.
a modem az az övék. soha nem vettem meg. mindegy. leszarom. de ha akarják, jöjjenek és vegyék el. én nem megyek egy métert sem, hogy visszaadjam.

moli 2009.07.21. 14:06:44

posztolot mar lehet? mert egy rongybaba.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.21. 14:09:16

ja, és a beszerelt trészettopboksz beszart,jött a szerelő, szerelt, szar maradt, de megegyeztünk, hogy hátha jobb lesz, ha nem újra telefonálok.

hát másnap cseng a mobilom (nem tré): automata érdeklődik, hogy a szereléssel elégedett vagyok-é?
- ha igen, 1-es gomb,
- ha nem, 2-es gomb,
- ha később óhajtom értékelni a javítást, nyomjam meg a 3-as gombot.

én barom, megnyomtam a 3-ast. hiszen ezt megbeszéltük a szerelővel, rögzítette is a lapján.

na, onnantól kezdve, a vécén, az ágyban vasalás közben, a tárgyalásokon, a trolin, a kocsiban és ebéd közben naponta legalább kétszer felhívott ez a kurva automata. a másodiktól kezdve nem vettem fel.

aztán egyszer úgy berágtam, hogy felhívtam az ügyfélszolgálatot, és megkérdeztem, mi a faxért spamelnek ezzel az egésszel???? ha később, akkor majd én megmondom, hogy mikor értékelem és kopjanak le.

válasz:
- ez egy gép
- ez automatikusan felhív engem
- a kolléga azt tanácsolja, hogy szakítsam meg a hívást (ez egyébként többször is megtörtént)

én kérdésem:

az ászf melyik pontja alapján zaklatnak orrba szájba?

ő válaszuk:
?

azóta nem hív az ótomata. tehát hiába gép és ótomata, csak ki lehet azt valahol kapcsolni.

hülyék.

Impega 2009.07.21. 14:09:17

@maincoon: eddig nem volt fagyit ehetnekem, de mostmar van. Koszi :))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.21. 14:11:59

PS: és még csak egy hónapja vagyok előfizetőjük. egy évre eladtam nekik a lelkem.

nem, nem csodálkozom, hogy k-nak mentem és megb-nak.

mint a biztosítók, egyforma szarok.

kíváncsian várom az első számlát, amin összehoztam a három trészolgáltatásomat. én tudom, hogy minek kellene rajta lenni, kíváncsi vagyok, nekik sikerül-e eltalálni?

jesszumpepi (törölt) 2009.07.21. 14:21:43

A posztoló küldje be györkő gabi bácsit!

Majd ő leordítja a fejükről a hajat is.

The Good Boy 2009.07.21. 14:29:07

jelentem, a felhivásnak eleget téve átjöttem én is ide kommentelni. szóval első?
Nem vagyok sem invitel, sem trégrúp, de még júpiszis sem. Nem sikeres emberként csak egy digi tányért, meg egy pici netszolgáltató rádiófrekvenciás szerződését tudom felmutatni, azonnalos problémamegoldási opcióval az év minden napján:) Telefonom kékvirágmintáspannonpuma, de az meg céges, úgyhogy számlát még nem láttam tőlük. Tényleg elég sivár az életem:) semmi magyaros izgalom!!! Ez Fontosch!!!!

Impega 2009.07.21. 14:50:34

Nekem van egy itteni sikersztorim. De ez olyan "szarjak sunt, hogy bezzeg itt a dolgok normalisan mukodnek" tortenet.
Leirjam azert vagy hadjuk, mert csak magamra mergesitem a bagazst?

Impega 2009.07.21. 15:00:07

@Nelson Mandula: :DDD. Ez egy szimpatikus megoldasnak tunik.

Szombaton bevasaroltam. Penztarnal minden-fele problemak voltak, leolvaso ami nem olvas le, arkod ami mas arat dob ki, mint ami az arun van, szoval egy csomo dolog. A vegen a penztarosno kinyogi a vegosszeget, fizetek, mondvan magaban, hogy "Uristen de egy draga bolt" (most vasaroltam itt eloszor.) Szoval otthon atnezem a blokkot es kb az osszes tetelnel x4, x5. Innye, hat igy tenyleg draga. Visszamentem tegnap, hogy tul sokszor huztak le az arukat. Erre visszkerestek a videot, kiderult, hogy tenyleg es siman visszaadtak a penzt. Pedig en voltam a bena, mert nem neztem meg a blokkot, de egy szot se szoltak. Elnezest kertek es remelik, hogy meg visszajovok (na jo ezt nem mondtak.)

es most megyek Sunt...

Impega 2009.07.21. 15:03:23

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: na, azert nem, de jol hangzik nem? Mindjart bekopizom az osanos posztba

Frucsasz 2009.07.21. 15:14:21

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: azért ne aggódj :) Én annak idején egy db telefon, illetve egy db fax árán lemondtam költözéskor a T-comot meg a T-izét (netet). Semmi gond nem volt velük. Ilyen is van... :) Én a UPC-vel szívtam meg, hiszen olyna nincs, hogy mindig minden szolgáltatóval habos sütemény legyen a kapcsolat...

MosoMasa 2009.07.21. 15:46:03

Nekünk a megrendelés nem sikerül. Egy fél éve már.
A múltkor kikapcsolták a netet, mert adminisztrációs hiba aszongyák. Egyeztettünk, minden fajin, estére lesz net. Csak azt nem mondták, hogy egy hét múlva este. Sorozatos telefoncsörték után közöltem velük, hogy ne erőlködjenek a visszakapcsolással, mert felmondom a szolgáltatásukat. Erre egy fél óra múlva sikerült nekik rendezni a dolgaikat.
Mondjuk számlát azóta sem küldtek még, de jön a net is a telefon is...
Leszarom. Ha nekik így jó! Buzi egy banda.

2009.07.21. 18:37:16

amikor lemondtam a t-home netet, közölték hogy a modemet ide-oda vigyem el.
Mondtam, hogy a fiókban már aláírt szerződés megszüntető papíron sehol sincs szó a modemről, szóval ha kell nekik a modemjük, lesznek szíves 2 hétre előre leegyeztetett időpontban kifáradni érte.
Néni szerint ez 10.000 Ft-om bánhatta volna, de azóta sem jöttek se a pénzért, se a modemért.

The Good Boy 2009.07.21. 19:42:42

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
Na erre tényleg jól rászóltam: @The Good Boy: "meg egy pici netszolgáltató rádiófrekvenciás szerződését tudom felmutatni, azonnalos problémamegoldási opcióval az év minden napján:)"
Épp irtam volna neked valami válasz hsz.-t (arról, hogy "az ágyban vasalás közben" cimű müsort vizuális tipusként többféle képpen el tudom képzelni, csak azt nem tudtuk meg, hogy ki kit vasalt, ember az asszonyt, vagy asszony az embert. Vagy csak egy vessző tévedt el:::) amikor elszállt a netem. Vártam pár percet, hátha a rádióhullámok tévedtek csak el, de nem... Hivtam az embert, hogy gedasz van, nincs net. Erre mondja, hogy már érzékelte, de valószinüleg kint területen van a hiba, de már rajta van. Én elmentem közbe itthonról, mire hazaértem, már újra minden oké volt. Lehet, hogy nem is itt élek, hanem európa boldogabbik felén? bár nem sok az a 6 km. osztrákiától:)
Szóval megtartom a szolgáltatómat, ettől jobbat úgysem találnék!

The Good Boy 2009.07.21. 19:53:16

@The Good Boy: najó, inkább gyürődni lehet, max a homlokról a ráncokat lehet levasalni (ha vannak) egy jó menettel.

Metál -e a bimetál? 2009.07.22. 11:14:33

ott lebasztam volna a modemet a t-ponty közepére, ha meg jön a végreható, odaadom neki a lemondót, oldja meg.
süti beállítások módosítása