Tékozló Homár

Ha nő lennél, le is kurváználak! - ígérte a parkolóőr

2009.07.28. 00:23 | ge | 98 komment

Als két irritáló történetet osztott meg velünk, melyek alapján úgy érzi, valami baj van a világgal. Az idős alkoholista férfi szemetelése és kurvaanyázása, a visszajáróval trükköző, majd ráadásként szintén kurvaanyázó parkolós faszi viselkedése klasszikus példái a környezetünk minden szegletében megbúvó taplóságnak.

Előszóban kihangsúlyozandó, nagyon békés embernek ismerem magam, elég nehezen tudnék bárkit kihozni a sodrából, fellépésem sem igazán harcias.

Történet 1.: 

Pár hete egy ismerősömmel beszélgettem a járdán. Arra jött egy kutyát sétáltató 60 éves alkesz fickó és a pár méterre tőlünk található kukába kidob valamit.

Mivel a kuka teljesen meg volt telve (Hajrá Közterületfentartó vállalat!!), az úriember a mozdulatával egy másik szemétdarabot lökött ki a sajátjával.

Ezt konstatálva, de ezzel mit sem törődve a fickó továbbsétált. Jól neveltként az ilyet nem tudom szó nélkül hagyni, ezért miközben lehajoltam a kiesett szemétdarabért és

visszahelyeztem a helyére, szóltam az úriembernek, hogy legközelebb ügyeljen a tisztaságra. Erre Ő: az nem az Ő szemete, az kiesett. Kifogásoltam a hozzáállását, hogy mivel Ő okozta a szemét kiesését, igazán megtehette volna, hogy felveszi. Továbbá megemlítettem, hogy nem is csoda, hogy így viselkedik, az elmúlt hetekben többször láttam, hogy a kutyája után nem veszi fel a földről a szart. 2 naponta látom az embert kutyát sétáltatni..)

Ezt kikérte magának és beindult a tapló gépezet: letegezés, mocskos gecizés, kurvaanyázás stb.

Persze a bátorság-szint a tőlem lévő távolsággal nőtt.

Teljesen megdöbbenve álltam....Ő persze már messze járt... 

Történet 2.: 

07.26. Visegrád, nyári bob pálya, a visegrádi Fellegvár Parking Kft. alkalmazottja és köztem esett meg: 

(Hogy miért kérnek 900Ft-os napi parkolási díjat egy bob pályánál? Senki sem fog egy egész napot itt tölteni, esetleg órákat. Na mindegy, lényegtelen. Fizessenek a nem túl sikeres emberek, ahogyan ezt én is tettem.)

5000Ft-ost átadtam a parkoló díjat szedő embernek és közöltem, hogy számlát kérek. Na ekkor az embernek felakadt a szeme, mintha épp üríteni készülne.

Nagy duzzogva elővette a számlatömböt és megírta a számlát. Számlát átvettem és továbbhajtottam. Pár méterrel arrébb bevillant, hogy a számlaírás közepette nem is adott visszajárót az úriember.

Gyorsan visszamentem és előadtam a problémámat.

A következő beszélgetés zajlott le:

- Persze hogy adtam visszajárót!

- Ugye most viccel, ne szórakozzon velem!

- Te kezdted a szórakozást, amikor számlát kértél, bazd meg!!! - tegezett le a szintén 60-as alkoholista kinézetű figura.

- Nem gondolom, hogy tegeződnünk kellene, pláne azok után, hogy megpróbál átverni uram!

- Ha nő lennél, le is kurváználak! - jött a válasz. 

Na ekkor döbbentem meg igazán. Tehetetlennek éreztem magam, mint a kutyás sztori esetében.

A saját helyzetemet rontottam volna, ha egy orbitális nagy pofont lekeverek az embernek, pedig nagyon megérdemelte volna. Az elhangzott beszélgetésnek tanúja nem volt az

 Ő kezében viszont volt egy az én nevemre kiállított számla.

Ekkor a pénzt nagy duzzogva átadta, és minden ok nélkül - mint a kutyás kollégája - a legkülönbözőbb szitokszavakat szórva "folytatta a munkáját". 

Mi van ezzel a világgal?

Miért mindig az ugat vissza, akinek inkább meg kéne húznia magát és elsunnyogni? Hol az önkritika?

Miért nő a tuskósági index a két ember közti távolság növekedésével? 

Ezek persze költői kérdések, ebben az országban soha semmi nem fog megváltozni. Biztosan nekem kellene csendben tűrnöm, hogy férgek élnek körülöttem. 

Als

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Achim 2009.07.28. 00:52:35

Welcome to Hungary. A parkolos varta a jattot te meg nem adtal. Hogy kepzeled? :)

Mike007 · http://lookatmylife.blog.hu 2009.07.28. 01:38:03

Szerintem a határozott fellépés sokat segíthet... jó magam közel 180cm és 65 kg vagyok nah most ezt barátok közt sem fenyegető testalkat :D... 1. vagy elég határozottan lépek fel és nekem nem magyaráznak. 2. Soha nem találkozom ilyen emberekkel. Továbbá a tesco-s messziről látszik nyolc általánosa sincs biztiőrt sem nézem le. -> Alapvető tisztelet (köszönés!! akár egy biccentés!!!!!) és mondjuk egy barátságos mosoly és ezt persze mondjuk egy pénztárnál is megteszem. Ha éppen magasan kvalifikált munkatársunknak ép elment a kedve a munkától vagy nem akar számlát írni. Megpróbálom oldani feszültséget. Felmerül a kérdés mi van ha nem megy? Nos ez esetben amíg meg van az alapvető tisztelet tűrök és utána mosolygok egy jót és mélyen szánom "Ha ettől jobban érzi magát hát tessék". Ha tapló paraszt. Nos elmagyarázom neki, hogy 10percen elintézzem, hogy holnapra ne legyen munkahelye majd vázolok egy két kellemetlen következményt mint be nem fizetett csekk és a többi. Erre általában észhez térnek és vissza vesznek az arcukból legalábbis nekem ez mindig bejött nem épp a legelegánsabb megoldás.. de sajnos ilyen országban élünk ahol TE hiába vagy kedves ő csak azért is paraszt lesz. Változtatni akarunk??? Kérjél mindig panaszkönyvet és előbb utóbb kirúgják.... én senkit nem szeretnék kirúgatni ezért nem szoktam kérni meg amúgy sem vág padlóhoz ha valaki paraszt módon viselkedik velem, hidd el az idegesíti majd a legjobban ha te nem leszel ideges. És ki akar ideges lenni? Infarktus és hasonló következmények... RELAX :) hisz ő csak egy parkolós vagy egy paraszt kutyát sétáltató bácsi.... Tedd fel magadnak a kérdést. Nekem több jutott az életbe? Ha válaszod igen, akkor meg kit érdekelnek az ilyen megkeseredett majmok. ENNYI :)

SpencerBarnes 2009.07.28. 01:53:38

Szerintem ez post nem mond újat, ki ne találkozna naponta ilyen emberekkel, illetve valljuk be, soxor mi magunk is ugyan ilyenek vagyunk mások szemében.Az okok? Pénztelenség, kilátástalanság, gondok-bajok.Ennyi

Freelife 2009.07.28. 02:08:45

Van megoldás:
Járj konditerembe (jó sokat), egyél sok proteint, aggass magadra nagy fukszokat és vegyél valami bömöst. -Leültettetthangossötétítet verdát.
Akkor elkerülnek a parkolóőrök, BKV ellenőrök és úgy általában békén hagy mindenki.
Max néha megjelenik valami hasonló cikk itt rólad...
-De akkor már ez sem fog érdekelni.

Freelife 2009.07.28. 02:11:30

Van megoldás:
Járj konditerembe (jó sokat), egyél sok proteint, aggass magadra nagy fukszokat és vegyél valami bömöst. -Leültettetthangossötétítet verdát.
Akkor elkerülnek a parkolóőrök, BKV ellenőrök és úgy általában békén hagy mindenki.
Max néha megjelenik valami hasonló cikk itt rólad...
-De akkor már ez sem fog érdekelni.

Freelife 2009.07.28. 02:14:04

Van megoldás:
Járj konditerembe (jó sokat), egyél sok proteint, aggass magadra nagy fukszokat és vegyél valami bömöst. -Leültettetthangossötétítet verdát.
Akkor elkerülnek a parkolóőrök, BKV ellenőrök és úgy általában békén hagy mindenki.
Max néha megjelenik valami hasonló cikk itt rólad...
-De akkor már ez sem fog érdekelni.

Freelife 2009.07.28. 02:16:19

Van megoldás:
Járj konditerembe (jó sokat), egyél sok proteint, aggass magadra nagy fukszokat és vegyél valami bömöst. -Leültettetthangossötétítet verdát.
Akkor elkerülnek a parkolóőrök, BKV ellenőrök és úgy általában békén hagy mindenki.
Max néha megjelenik valami hasonló cikk itt rólad...
-De akkor már ez sem fog érdekelni.

Freelife 2009.07.28. 02:18:11

Van megoldás:
Járj konditerembe (jó sokat), egyél sok proteint, aggass magadra nagy fukszokat és vegyél valami bömöst. -Leültettetthangossötétítet verdát.
Akkor elkerülnek a parkolóőrök, BKV ellenőrök és úgy általában békén hagy mindenki.
Max néha megjelenik valami hasonló cikk itt rólad...
-De akkor már ez sem fog érdekelni.

bwinner 2009.07.28. 02:23:41

Egy kis vitakultúra: Ha 100%ig biztos vagy az igazadban és az összes lehetséges érvet felhoztad már, mégis benned szakad a szó, na akkor ÜSS!!!Egy jó kis mellport csodákra képes:P:D

Viccet félretéve emberek, ne hagyjuk, hogy ezekhez hasonlók megtörténjenek akárhol is! Igenis meg kell mondani a frankót a büdös gyökér taplójának, mert még a fejünkre nőnek, azt legközelebb nemhogy a 5ezrest nem adja vissza, hanem még le is ken egyet, "me' miaz, hogy te rágalmazod?!"

DYTA 2009.07.28. 07:54:31

@SpencerBarnes: Valóban nem mond újat, de nagyon indokolt felhívni mások figyelmét is arra, hogyan változik fokozatosan nagyon rossz irányban a mindennapok hangulata, hogyan válik egyre különlegesebbé, ha valaki tisztelettudóan, becsületesen és tisztességesen látja el feladatait!!

JudasPapja 2009.07.28. 08:45:40

Azért fanyalogni hogy milyenek ezek az emberek az oké, de hogy te honnan veszed a bátorságot hogy rájuk mond alkoholistának néznek ki! Kinek képzeled magad? Először mindenki magától várja el a
normális viselkedést!

DOKI 2009.07.28. 08:57:49

HA ALKESZ, HÁT ALKESZ, EZEN NINCS MIT SZÉPÍTENI, ÉS EZ első blikkre is megy a jobbaknak, és nem alkeszeknek...

throbi 2009.07.28. 08:59:19

Michael Jackson megmondta: "If You Wanna Make The World A Better Place Take A Look At Yourself, And
Then Make A Change"!

EÖ (törölt) 2009.07.28. 09:26:50

Nem tudom volt-e már, de szerintem van megoldás:

Járj konditerembe (jó sokat), egyél sok proteint, aggass magadra nagy fukszokat és vegyél valami bömöst. -Leültettetthangossötétítet verdát.
Akkor elkerülnek a parkolóőrök, BKV ellenőrök és úgy általában békén hagy mindenki.
Max néha megjelenik valami hasonló cikk itt rólad...
-De akkor már ez sem fog érdekelni.

Impega 2009.07.28. 09:27:17

Hogy is volt ez tegnap?

I tink ic ö bigining of ö bjutiful frendsip

Szódás Lova 2009.07.28. 09:35:58

"-Alja egy szar világban élünk, Tibor!...-" (napirajz.hu)

Nincs megoldás. Mindenki patkány. Mindenki frusztrált, főleg a mások patkánysága miatt. Belülről fog szétrohadni ez az ország.

Vagy már szét is rohadt.

Amivel javítani lehet rajta (na nem az országon, csak az életérzésen):

Járj konditerembe (jó sokat), egyél sok proteint, aggass magadra nagy fukszokat és vegyél valami bömöst. -Leültettetthangossötétítet verdát.
Akkor elkerülnek a parkolóőrök, BKV ellenőrök és úgy általában békén hagy mindenki.
Max néha megjelenik valami hasonló cikk itt rólad...
-De akkor már ez sem fog érdekelni.

Szerintem.


Mellesleg akik napi érintkezést alkalmaznak munkahelyeken, emberekkel és trollokkal kommunikálnak gyakorta, az esetek többségében elcsodálkoznak, hogy a trolltársadalom teljesen más párhuzamosok mentén mozog, alapvetően a gyűlöltség, irígység és a fékezetlen, önuralom nélküli rosszindulat mozgatja. Örüljünk, ha nem kell kimenni az utcára.

É2I 2009.07.28. 09:36:11

Nem kell vitatkozni szakadt, alkesz barmokkal. Nem véletlenül olyanok, amilyenek. (Aka nem iq bajnok egyik sem.)
A visszajáróra meg oda kell figyelni, hogy elkerüld a hasonlókat.
Alkesz úr úgy gondolta a számla ellenében hagy 4ezernyi boreszt. Oszt' még vissza is kérted. ;P

Frucsasz 2009.07.28. 09:38:54

reggelt.

Nem értem ,miért írja, hogy hajnali 00:23-kor megjelent ez a poszt, mikor pedig nem is.

Az első sztori szomorú, de jellegzetesen magyar. Nem épp homárra való, mert nem fogyasztásról van szó, csak két ember, járókelő közötti összetűzésről. De attól elkeserítő. Itt jegyezném meg, hogy nekem ilyen helyzetekben a posztolónál is kevesebb eszközöm van a helyzet megoldására, lévén 42 kilós, 159 centis pöttöm panna vagyok... Ha én visszaszóltam volna, engem meg is ver a pasi. Megoldási javaslatok ilyen esetre(azon kívül, hogy kussoljak)?

A második sztori majdnem olyan, mintha én írtam volna. Most szombaton voltunk visegrádon bobozni. Az első döbbenet az volt, hogy a parkolás 900 HUF/nap, és nem lehet órákra bontva kérni. Ki az, aki egy egész napot eltölt ott? Senki, 3-4 óra a maximum, tehát egy parkolóhelyet naponta 3-4 alkalommal is eladnak, persze napidíjjal... És ezt legálisan. (Itt jegyezném meg, hogy szerintem ez olyan, mint amikor a strandon az eladók ugyanazt a napi karszalagot eladják még egyszer... és ahogy ott, úgy itt sem adnak blokkot, számlát, akármit).
Velünk is kissé bunkó volt az őr (kb 60-as pasi), mikor szóvá tettük, hogy nem értjük, miért kell egész napos jegyet fizetni. De azért nem kurvázott le.

Frucsasz 2009.07.28. 09:43:59

Hm.

Nelson =Egyéves Önkéntes. Ez adott volt. De:
Egyéves Önkéntes = Szódás Lova.
Szódás lova = Freelife.

Na jó, valljátok be, hogy itt mindenki ugyanaz. Mindjárt kiderül, hogy valójában magammal vitázom. Ideje bevenni a gyógyszeremet.

B@nális Coitus 2009.07.28. 09:45:44

A szívemből szóltál utolsó mondataiddal. Végra valaki úgy látja a mai dolgokat, mint én.
Hasonló mentalitás:
Ma reggel kurva nagy dugó volt az M3-on befelé egy baleset miatt. Hihetetlen, hogy vannak olyan primitív barmok, akik beállnak a szirénázó rendőrautó mögé és úgy mennek előre. A másik meg a sok tolakodó bunkó, autóra, nemre, kinézetre való tekintet nélkül. Mit gondolnak ezek? Hogy a másik több száz autós passzióból várakozik??? Az ilyen szarok miatt nem változik semmi.

Szódás Lova 2009.07.28. 09:48:19

@Frucsasz: Nem kurvázott le: szóban, előtted.

Fejben már akkor kurva voltál, amikor megjelentél a parkoló bejáratában. Szóban csak akkor, amikor hallótávolságon kívülre értél.

Hidd el. Ez sajnos így van.

Ja, az előbb említettem már a gyávaságot is?

Hasonló sztori a kutyás antiszociálishoz:

Jómúltkor vezetés közben telefonálva kanyarodtam ki a Mester útra. Mentségemre szolgáljon, hogy épp egy vészhelyzet megoldásán agyaltunk a szennyvíztisztító kezelőjével, ahová siettem, még mielőtt mindent elönt a környéken a szar.
A sarkon -konkrétan a sarkon- kitakarva előttem a kilátást, forgalomtól elzárt területen, a forgalommal szemben az egyirányú utca torkolatába beállva egy Főtaxis taxis kérődzött a rágóján, az üres droszttól öt méternyire.
Amikor meglátta a kezemben a telefont, űbertrágár paraszt módra szidni kezdett, hogy micsoda gyökér vagyok, vezetés közben telefonálok.

És igaza volt. Valóban be kellett volna raknom a telefonba indulás előtt a headsetet, és azt használni. És az, hogy a taxis suttyó volt, engem még nem jogosít fel arra, hogy telefonálva vezessek.


Ezt csak úgy.

Szódás Lova 2009.07.28. 09:56:12

@B@nális Coitus:

Budapesten közlekedni felér egy klasszikus buddhista elmegyakorlattal: nekik egy nyüzsgő piac közepén, a legnagyobb tömegben kell meditálva megteremteniük magukban a végtelen nyugalmat és csendet.

Pesten közlekedve pedig a mindenki által ismert körülmények között kell elérned azt, hogy ne ölj meg senkit, ne öljön meg senki, se szándékkal, sem véletlenül.

Na, ez utóbbi SOKKAL nehezebb.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.28. 10:02:09

Lehet már a postolót? legközelebb kérj visszajárót utána a számlát,pénztártol valo távozás után reklamáció nincs,örülj hogy visszadta.:))))Ez a post ma 1 pontot sem ér :)))

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.07.28. 10:02:41

Pont az ilyen történések miatt kezdtem a blogomat (szegyeldmagad.blog.hu), ha van ilyen akkor örömmel kiteszem, mert ami folyik az má sok

Amúgy én gondolkodás nélkül bemostam volna neki. Főleg ha mondott olyat amivel a testi épségemet veszélyezteti (ha kell akkor kiprovokálom) mert igy már jogilag ő kezdi a verekedést.

www.gyarixenon.hu · http://www.gyarixenon.hu 2009.07.28. 10:10:31

@JudasPapja:
Én írtam a posztot.
Nem igazán értem, miért ne mondhatnám egy alkeszre, ha tényleg az? Ezt az arcába nem mondtam, pedig lehet, hogy jobban éreztem volna magam. Van a szűk családi körömben alkesz, hiddy el: felismerem őket.
Egy dolgot tisztázzunk: én semmi sértőt nem mondtam egyik tuskóra sem, a beszélgetések az itt leírtaknak megfelelően zajlottak le, hideg zuhanyként ért a színvonal váltás, amire nem adtam okot. Ezért született a poszt.

staropramen 2009.07.28. 10:10:40

@Nuunius:
A baj csak az Sztrovacsek, hogy akkor tele lenne a város egymást ütlegelő emberekkel.Ki lehetne írni a határtáblákhoz, hogy: Figyelem, odabent az úri közönség verexik!

www.gyarixenon.hu · http://www.gyarixenon.hu 2009.07.28. 10:16:21

@JudasPapja:
...továbbá a kutyasétéltató tetű rendszeresen a házunk elött sétáltatja a kutyáját és a szórólaptartóba helyezi az üres feles vodka üveget. Már ezt is szóvá tettem neki, sejtjük, mi lett a vége.
A probléma az, hogy könnyed anyáznak, mert tudja nagyon jól, hogy nem valószínű, hogy a másik fél megtorolja. Pláne akkor, ha a sarkon térfigyelő kamera van. Az első kutyás esetben volt. Persze ha nem lett volna, akkor sem hiszem, hogy kapott volna a pofájára. Kb.80 kiló vagyok, megtehettem volna, de mi értelme lett volna? Következő körben megkarcolja a kocsimat és egyszer csak egy hülye játék közepébe csöppenve találom magam....

É2I 2009.07.28. 10:16:56

@Als:
Ha ismered az alkeszokat, nem kell velük szóba állni. Max annyira, amennyire szükséges. Egy segfejjre általában nem érdemes egy másodperccel sem többet pazarolni, mint amennyit muszály.
Ez van, sajnos ilyenné vált az ország. Lehetne feszegetni az okait, de akkor megdöntenénk EDE rekordját ;)

www.gyarixenon.hu · http://www.gyarixenon.hu 2009.07.28. 10:22:13

@Frucsasz:
Legalább valaki, aki visszaigazolja!! :)
Már itthon jutott eszembe, hogy a parkolóból kifelé jövet - tetű mellett elhaladva - 2dl cukortartalmú üdítőt a nyakába önthettem volna. Ezzel úgy érezhettem volna, hogy az elégtétel "kúltúráltan" lezajlott. Sajnos késő bánat..

moli 2009.07.28. 10:25:00

@throbi: """Michael Jackson megmondta: "If You Wanna Make The World A Better Place Take A Look At Yourself, And Then Make A Change"!"""

...majd magaranezett es leszedette az orrat :DDDDD

:D

:DDD

www.gyarixenon.hu · http://www.gyarixenon.hu 2009.07.28. 10:26:06

@É2I:
Már többször előfordult, hogy szemetelő emberekre rászóltam. Sajnos nagyon kevés esetben reagáltak pozitívan. A kb. 15 esetből 1 ember esetében történt, hogy megszégyenülve felszedte a szemetet.
Az arány elég szomorú...

Alikam 2009.07.28. 10:37:26

Hát most azért meg lehetne kérdezni, hogy miért van fullon a szemetes?
Azért vaahol ne csodálkozzunk, hogy ekkora szemét van ebben az országban.

Nekem van egy rossz szokásom. Ugyen dohányzom, de nagyon nem szívesen dobom el a csikket olyan helyen, ami amúőgy kellemes összhatást nyújt. Nemrég pont egy ilyen vidéki falucskában voltam. A poén, hogy 2 km után sem volt a főúton egy kuka sem!

Az meg, hogy fullon van a kuka, ne haragudj nem a vén köcsög tehet. A helyes eljárás az lett volna, hogy felhívod az FKF-et és leordítod az arcukat, hogy mi az, hogy fullon van már a kuka! Igen, pontosan, Hajrá FKF!

A parkolós sztoridnál meg nálam pl. alap, hogy nem adok ki ennyi pénzt a parkolásért, inkább egy kilométerrle odébb leteszem az autót és akkor gyaloglok.

www.gyarixenon.hu · http://www.gyarixenon.hu 2009.07.28. 10:39:36

@Alikam:
Lehajoltam a kiesett szemétért és betettem a kukába. Még belefért. Persze a FKF is hülye, de mivel az ember látta hogy kiesett....

májgeriberi 2009.07.28. 10:43:30

ezért tart itt az ország

volt már?

a legfontosabb ember a világon a portás a takarító a biztonsági és a parkoló őr.
nélkülük nem lenne semmi sem!
kinek nem világos?

www.gyarixenon.hu · http://www.gyarixenon.hu 2009.07.28. 10:43:39

@Alikam:
Nem a parkolási díjjal volt gondom, bár az összeg mértéke szemtelenül nagy volt. Persze nekem kell eldöntenem, hogy kifizetem-e ezt az összeget, az alkesz nem fogott pisztolyt a fejemhez, hogy álljak be a parkolóba.
De a több száz méteres gyaloglás 2 kisgyerekkel most nem volt alternatíva. :) Ezt használják ki a 900Ft-tal.

Alikam 2009.07.28. 10:44:44

@Als: Rendben, becsülendő, de nem a te feladatod...

És a vén köcsögé sem, hogy a megtelt kukával hadakozzon.

Az FKF ezért kapja a pénzt.

www.gyarixenon.hu · http://www.gyarixenon.hu 2009.07.28. 10:52:36

@Alikam:
A KFK meg nagyrészt az ilyen és hasonló mocskok miatt van, akik ad-hoc módon eldobálják a szemetüket vagy ha a kuka mellé megy, akkor ott is hagyják.
Miért kell pl. egy KAPCSOLAT koncert után több köbméter szemetet eltakarítani a Felvonulási térről? Idén ott voltam és elegendő kuka volt ahhoz, hogy szemétmentes legyen a koncert végére a tér.

Smacika 2009.07.28. 10:59:54

Ne má, hogy ezért posztoltál a homárra.
Sokallod a parkolás árát?
Én meg a tej a kenyér a sör a cigi és sorolhatnám napestig minek az árát sokallom.
Írok is posztot miatta, mer miazhogy 1 kiló kenyér 200 forint, mikor naponta 2 fogy a családban.
Meghogy a sör 199 forint, mikor 24üveggel iszunk meg a cimborákkal.
Felháborító.
Amúgy a bobozás mennyibe kerül?
Mert elmennénk egyszer, és hamár van elsőkézből info, az király.

eszenagy 2009.07.28. 11:03:42

nem kell elmenni a visegradi bob-palyara es ha mar mind tonkrementek ill. munkanelkuliek lettek, majd talan tanulnak egy lecket es atadjak a helyuket valodi "vendeg latoknak". voltam en is valamelyik telen a bob-palyan, akkor nem kellett fizetni a parkolasert es nem is vagyok hajlando, tehat nem megyek tobbet oda, plane, ha a gatlastalan lehuzasomat meg valami taho is kiseri.

EÖ (törölt) 2009.07.28. 11:09:11

én majd akkor megyek el erre a bobpályára, ha kocsival fel lehet menni egészen a beszállóhelyig
addig meg kapják be
nem azért megyek ki a szabadba, hogy sétáljak meg libegőzzek.

Smacika 2009.07.28. 11:11:14

@1éÖ: Ja, meg valami szolgálat ingyen vigye le a kocsit a pálya végére, nehogymár vissza kelljen sétálni érte.
Mit képzelnek ezek?
Lottón nyertük a lábunkat?

EÖ (törölt) 2009.07.28. 11:14:49

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: a legjobb megoldás persze az lenne, hogy nagyméretű bobot kéne odatenni, hogy be lehessen bele állni kocsival is.
majd kiszállok, mi?

2009.07.28. 11:19:19

Kis kerekes békával lehet kigurítani őket..

rózsarózsa (törölt) 2009.07.28. 11:27:23

@Alikam:


Sajnos sokan akkor is szemetelnek,ha nincs fullon a kuka.

Minden napos tapasztalat :-(

rózsarózsa (törölt) 2009.07.28. 11:28:29

Mellesleg a Volán meg beszüntette a buszjáratot a bobpályához :-(

mav 2009.07.28. 11:31:49

Visegrádon miért nem állsz le a hajóállomásnál aztán egy kényelmes félórás sétával fel lehet sétálni oda. Vagy menj fek a fellegvárig, ott asszem csak 300 Ft a parkolás, de sok helyen meg lehet állni az út szélén a fene se nézi. Magyarisztán.

Frucsasz 2009.07.28. 11:35:44

@Fairy Girl: de Impega is én... Szóval te vagy Impega!

www.gyarixenon.hu · http://www.gyarixenon.hu 2009.07.28. 11:39:37

@mav:
A probléma nem a parkolás mikéntjére volt kiélezve...

Frucsasz 2009.07.28. 11:41:29

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: a bobozás: egy csúszás kb 340 HUF (ha jól emlékszem). De vehetsz egyben 6-ot vagy 10-et is, mi 10-et vettünk, az 3000 HUF volt. Szerintem megéri a pénzét, mert nagyon jó élmény volt.
@1éÖ: el lehet menni kocsival a beszállóhelyig. Csak ott fizetni kell a parkolásért. Az őr bácsi nekünk annyit mondott, mikor sokalltuk a díjat, hogy ha nem tetszik, menjünk le a városba, parkoljunk le ott, és sétáljunk fel ismét. Aha. Két 2 és fél éves gyerekkel, és egy terhes nővel.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.28. 11:51:20

ki az a barom aki nyaron bobozik
az egy teli sport

j311 2009.07.28. 11:57:24

Mégiscsak visszakaptál 4100 HUF-ot? Örülj és tanuld meg: pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.07.28. 12:07:20

@hagyma: de ez nyári bob :)

és akkor a jégszörf vajommiii? :)

kötsög 2009.07.28. 12:07:27

@hagyma: igenis van nyári-bob is.
de szar, mi :D

egy másik történet, ugyan ez a parkolo:
a visegrádi palotajátékok idelyén.
kb 1 orára mentünk be, bobozni.
azért az 1 oráért persze nem fizettem kia 900 HUF parkolodijat/nap és megálltunk az ut mellett.
a taplo, nem kihivta a rendörséget?
még szerencse, hogy csak figyelmeztetett a jard és nem büntetett.
egyébként azért tehetik meg, h napidijat szednek, vagyis lehuznak, mert tájvédelmi körzet és igy nem szabad az ut mellett parkolni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.28. 12:13:47

igyekeztem a poszt hangvetelet felvenni
amugy en oszt nem boboxok se telen se nyaron
egyszer beultem a vilag leghosszabb faepitesu hullamvasutaba es fotok bizonyitjak mit eltem at
ha a fiam rohogni akar mindig megnezi

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.28. 12:17:35

@kötsög:
arra vigyazz hogyha tajvedelmi korzet akkor bogracsolni is szigoruan tilos
viszont kis faszenes van keznel azt hasznalhatod

Azhát 2009.07.28. 12:26:39

Hát igen. Mit lehet tenni ilyenkor?

Esetleg azt, hogy járj konditerembe (jó sokat), egyél sok proteint, aggass magadra nagy fukszokat és vegyél valami bömöst. -Leültettetthangossötétítet verdát.
Akkor elkerülnek a parkolóőrök, BKV ellenőrök és úgy általában békén hagy mindenki.
Max néha megjelenik valami hasonló cikk itt rólad...
-De akkor már ez sem fog érdekelni.

mokkaczuka 2009.07.28. 12:30:56

@Mike007: Nézd... nem mondom, hogy nincs igazad, sőt, a tiéd a legkulturáltabb megoldás. Csak épp kimarad valami az egyenletből. Az, ha mi van akkor, ha az én idegeim is fel vannak baszva. Na most ott vagyok én az egyik oldalon, aki akkor mosolyog vagy durcáskodik, amikor csak akar, és ott van a másik, aki köteles engem legalábbis minimális udvariassággal kiszolgálni, nyikkanás és durcáskodás nélkül számlát írni, még ha nem is kap jatott, és még ha lerí is a szituról, hogy csak rossz kedvemből és szívatásból teszem. Fokozottan áll ez a nap mint nap egyre ingerültebb tömeggel közvetlen fizikai kapcsolatba kerülő, ún. egyszerű emberekre, és még fokozottabban azokra, aki különösképpen közutálatnak örvendő cégek (BKV, MÁV, Volán, közművek, egyes lehúzós telefon-, internet- és kábelszolgáltatók, no meg a legrohadtabb szemetek, a horribilis összegért SEMMIFÉLE SZOLGÁLTATÁST NEM NYÚJTÓ parkolási társaságok) alkalmazottai. Tudod, mosolyogjon őrájuk a kurva anyjuk a ravatalon, az. BKV-ellenőrnek, parkolási ellenőrnek állni ma annyi, mintha valaki hóhérnak vagy sintérnek szegődne. Alapból társadalmon kívüli egy ilyen ember. Hát legalább próbáljon meg úgy viselkedni, mintha mégis belül lenne.

msadmin 2009.07.28. 12:36:17

mégeccer beírja vki a konditerembejárós proteinevős posztot, felgyújtom a bobpályát, a P őrt , és a zsindexet is! :-)

mokkaczuka 2009.07.28. 12:36:20

@Alikam: Egy kilométerrel odébb, a fellegvárban?

talán egy kilométerrel lejjebb?

klacus 2009.07.28. 12:36:33

Áh a parkolóőrt pofánvágod, a kutyásnak utánnaszaladsz és plazmává zúzod a fejét. Nna ekkor elmondhatod, hogy megint egy megszokott nap, és az Érdem a Tied, egy kicsit jobbá tetted a világot.

A sok balfasz csak az erőszakból ért, meg az üvöltésből. Mert ez a szintje. Ha nem alacsonmyodsz, akkor fizetsz, meg hunnyászkodsz, és eltaposnak hrghhhh

redriot77 2009.07.28. 12:44:22

"A sok balfasz csak az erőszakból ért, meg az üvöltésből."

Így van. Nekem is volt olyan munkatársam, aki azzal büszkélkedett, hogy ő csak azt tiszteli, aki meg tudja verni. Vannak emberek akik így működnek.

Megnézik mekkora vagy, mennyire tűnsz befolyásos embernek, milyen a fizikai kondíciód, és ha ez egy bizonyos szint alatt van, akkor nem vesznek komolyan. Ezek az emberek megrekedtek a civilizációnak egy kb. 2000 évvel ezelőtti szintjén, de együtt kell élnünk velük.

csubus 2009.07.28. 12:45:58

A kutyás csóka és a parkolóőr egy bunkó.

De azt azért áruld már el nekem, hogy vasárnap miért is kérsz számlát a saját nevedre? A nbyugta miért nem elég?

Milyen gazdasági tevékenységeddel függ össze a bobozás?

Költségelünk, költségelünk?

Baszunk adót fizetni?

klacus 2009.07.28. 12:51:42

"Baszunk adót fizetni?"

Nyilván, és tök igaza van. Remélem leírod, mint marketing eseményt. Miért csak az csalhat akinek politikus az apja/ anyja / nőpvére / szomszédja.

Nyilván a kilómétert is elszámolta, a kis ügyes... :-))

NGA 2009.07.28. 13:06:09

Ez a blog most miről szól? Egyáltalán szól valamiről? Tiltsuk be az alkoholistákat? Vagymiafranc?

KolomparVinetu 2009.07.28. 13:30:57

@throbi: Igen, de ő egy pedofil buzi volt.

www.gyarixenon.hu · http://www.gyarixenon.hu 2009.07.28. 13:41:48

@mokkaczuka:
Nem mókából kértem a számlát, céges autóhoz kellett. De egyébként az ilyen élősködő rohadékoktól mindig kérek számlát, ha elszámolható, ha nem.
És neki kutya kötelessége szemrebbenés nélkül adni, ha kérek.
A számlatömb szinte új volt, így egy ilyen parkolósdi kamuintézmény aranybánya. Az általuk adott papírfecni véleményem szerint nem bizonyít semmilyen pénzátvételt részükről. De a sztori lényege nem ez volt.... :)

csubus 2009.07.28. 13:54:56

Céges autóhoz kellett...muhahaha...látom nem érted.

grunk 2009.07.28. 13:55:24

hú, hát akkor a következő eset is megér egy postot:
Bememntem egy híres üzletlánc elég kicsi ABC-jébe vásárolni. A kasszánál köszöntem a pénztáros hölgynek, az fel sem nézett, még csak nem is biccentett!! Csak pittyegtette az árut.(húha) Teszem hozzá nem volt tömeg vagy nagy forgalom. A fizetés után udvariasan elkértem a blokkot, egy mozdulattal odadobta. Aztán elköszöntem hogy viszontlátásra, és nem köszönt vissza. Lehet unalmas minden embernek napi több ezerszer köszönni, meg ilyesmi,(tudom, én is voltam pénztáros) de ez szerintem hozzátartozik az alapvető kulturált társadalmi érintkezéshez. Szóval mindenki köszön, ha volt gyerekszobája.

Amúgy meg kár ilyeneken picsogni, engem is kurvaanyázott már részeg, akkor is amikor még gyerkőc voltam, meg mostanában is, csak amúgy random, hobbiból, amíg mentem A-ból B -be és meglátott. Pedig én nem is tettem szóvá sem kutyapiszkot, sem szemetet.

A postírónak: Részegekkel nem kell foglalkozni. A kukát elszállító emberke nyilván felszedi a kuka mellett lévő, kipotyogott szemetet is, kár a strapáért. Aki részeggel leáll vitatkozni, még ha udvariasan is, az szerintem "sikeres ember nem lehet".

A parkolóőrös sztoriban igazad van, de hát ne legyél ennyire figyelmetlen, visszajáró az fontos. A helyedben viszont a hosszantartó anyázás közepette lett volna időm bekapcsolni a telefonomon a diktafon funkciót, meg a fényképező funkciót, esetleg a kamera funkiót(ha van). És megörvendeztettem volna a szolgáltató főnökét azzal, hogy elküldöm neki a felvételeket...

A költői kérdésedre válaszolva, megjegyzem sokkal több, kulturáltnak kinéző 'nemrészeg' szól be nekem az utcán, mint részeg. Csak amúgy passzióból, szintén. Vagy látom hogy taknyos kölkök (nem, nem cigányok, hófehérek) szemtelenkednek járókelőkkel, egy bolt előtt, fényes nappal, és ha rájukszól valaki, netán egy kívülálló, akkor mégjobban csinálják. Miért van az, hogy nekem gyerekkoromban sosem jutott eszembe ilyen? Hogy vadidegen embereknek beszólogassak? Felnőttekkel tiszteletlen legyek? És kaptam akkora pofont ha tiszteletlen voltam, meg megfeddést, ha nem köszöntem elég hangosan Sári néninek amikor összefutottunk vele a boltban, pedig városban laktunk, nem falun.

Teszem hozzá hasonló, amikor bunkó pasik szólogatnak be egyáltalán nem alulöltözött nőknek az utcán, fényes nappal. És még csak építőmunkásoknak sem kell lenniük hozzá, meg kocsmatöltelékeknek sem.

A kérdésedre a válasz: neveltetés kérdése a dolog sztem.

NGA 2009.07.28. 14:07:56

"Bememntem egy híres üzletlánc elég kicsi ABC-jébe vásárolni. A kasszánál köszöntem a pénztáros hölgynek, az fel sem nézett, még csak nem is biccentett!! Csak pittyegtette az árut.(húha) Teszem hozzá nem volt tömeg vagy nagy forgalom. A fizetés után udvariasan elkértem a blokkot, egy mozdulattal odadobta. Aztán elköszöntem hogy viszontlátásra, és nem köszönt vissza. Lehet unalmas minden embernek napi több ezerszer köszönni, meg ilyesmi,(tudom, én is voltam pénztáros) de ez szerintem hozzátartozik az alapvető kulturált társadalmi érintkezéshez. Szóval mindenki köszön, ha volt gyerekszobája."

Amikor a pénztáros már 12-dik órája ül a pénztárban, és még pisilni is alig tudott kimenni, akkor a legkevésbé az fogja érdekelni, hogy köszöngessen neked. Ez nem ismerkedési est a falusi restiben. Elég neki az, hogy ott ülhet egész nap.

oszamaci 2009.07.28. 14:57:29

@NGA: Igazad van.
A pincér se köszönjön főleg ne a 100. leves után.

NGA 2009.07.28. 15:15:29

@oszamaci: Egyszer próbálnád ki milyen egy multinál pénztárosnak lenni, hogy még tampont sem cserélhetsz, mert annyi időre sem szállhatsz ki a kasszából. Aztán amikor bezár az áruház mondjuk este 8-kor, és a hülye vevő fél kilenckor tántorog oda a pénztárhoz, és hőbölög, hogy miért zárnak ilyen korán. És a pénztáros amikor reggel elmegy még alszik a kisgyermeke, este amikor hazaér, akkor meg már alszik. Hétvége nincs, mert a pihenőt hétközbenre adják ki stb... És nem jószántából választotta ezt, hanem közölték, hogy ez van, 100-ak várnak munkára. Ezek után nem biztos hogy van kedve veled jópofizni.

oszamaci 2009.07.28. 15:32:57

@NGA: Én se késeltem meg a pénztárost meg senkit amikor mondjúk kirugtak a melóból mert ezek szerint megtehettem volna merugye nincs kedvem jópofizni.
A tűzoltó is 20.00kor eldobja a tömlöt és nem olt mert lejárt a műszak. Sőt a műtőben a doki ránéz az órára és azt mondja 6 órát műtöttem se cigi se 10 perc pihenő a műszak is lejárt csá műtét.
És nem kötelező pénztárosnak lenni és erre rossz válasz hogy csak ott volt munka.
Dolgoztam 3 műszakban is.

NGA 2009.07.28. 15:39:54

@oszamaci: Kötelező? Nem pénztárosnak ment oda. De áthelyezték, mert nincs ember, leépités van. És mindezt minimálbérért. Valószinűleg a doki és a tűzoltó is kap havi 62e Ft-ot nem?
A 3 műszak nem azonos a 12 órázással.
Na erről enyyit részemről.

oszamaci 2009.07.28. 15:50:53

@NGA: És akkor mi van? Elvállalta.
Ha meg nincs megfelelő munkakör meg nincs megfelelő pénz eljövök és keresek.
És aki keres az talál.

klacus 2009.07.28. 16:19:56

@NGA: Oszt, menté volna agysebésznek, vagy fororvosnak. Tudom miniszter is lehettél volna. Szar pénzért szar állását bármikor találsz.

Clearvoyance 2009.07.28. 17:23:42

Nyilvánvaló, hogy azért van a napi parkolás, mert komoly problémát jelentene a parkolóőrnek a ténylegesen eltöltött órákat számolgatni.
Még egy analóg karórán is.

A dohányosoknak meg tudom ajánlani a mindössze két doboz cigaretta árába kerülő zsebhamutartót. Jól bírja akár a 12 km-s gyalogtúrát is.

grunk 2009.07.28. 17:46:06

@NGA: ó te...(káromkodás, szép szavak)

1. Látom nem túl fejlett az irónia és szarkazmus érzéked. Az esetet azért írtam le, mert kb olyan semmitmondóan mindennapos mint a postoló sztorijai.

2. Lehet szelektíven olvasol, de írtam hogy "én is voltam pénztáros". Diákmelóban, egy rabszolgatartó nagy szép cégnél, aminek nem írom le a nevét. Igaz én csak 10 órát dolgoztam nem 12-őt. De képzeld!!! Nekünk még mosolyogni is kellett a vevőkre, nem csak köszönni! Előírás volt. Ha nem tettük, jól leb...sztak. Még ahhoz is mosolyogni kellett ha fasz/ pina volt a kedves vevő. Nemszeretem dolog volt, de hát volt 100 gyakornok diák, aztán ebből 30éat vettek fel az első 3 hét után, hát mosolyogtam b.zmeg, meg köszöntem is.

Hülye.

grunk 2009.07.28. 17:50:48

@NGA: Hát a te szövegértésed is 1-es, te sem látod hogy írtam, hogy én is voltam pénztáros.

Kettő, a szövegből pl annak gúnyosságából,a felkiáltójelekből a (húha) szócska zárójeles közbeszúrásából sztem egyértelmű volt hogy ironizálok. Mert ez kb olyan kaliberű "probléma", ami mindenkivel megesik nap mint nap, mégsem írja meg mindenki homárra, mint a postoló.

Tamponcsere nem lehetségességét már volt alkalmam tapasztalni jópárszor, kösz, a felvázolást. (a tampon + betét kombó a megoldás)

Amúgy meg neked is a kurva anyád, hogy frecsegsz egyből, de holmi finomságokra meg értelmezésre nem vesztegeted a drágaidőd B+.

Megdobbent 2009.07.28. 18:32:01

Ehehe atlag bunko sztoribol azert nem kene a homarnak szemelgetnie, mert ez ebben az orszagban az alsohang, erre meg minek pazarolni a savszelt, csokolom :>

puncipöcögtető 2009.07.28. 19:08:00

@grunk: jueszejben van a legnagyobb kereskedelmi lancnal, hogy az a kutyu, amin a kartyat is le kell huzni, megkerdezi eloszor toled, hogy a penztaros kedves, baratsagos volt-e veled...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.28. 20:35:47

@Clearvoyance:
amugyis bunko aki utcan cigizik


ha itt bemegyek egy boltba nem tudom megelozni az eladot ha ott van

meg vannak dobbenve ha nem kerem a szamlat vagy a blokkot
nyujtja es mondom nem kell
es nem erti
most nem mondhatom el mindenkinek hogy amerikai vagyok de magyarorszagon szulettem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.28. 20:40:52

@oszamaci:
dokinal sem jellemzo
de a tuzolto/ csinaltam veluk riportot/ az oszt nem
az ott van amig eg
es megy ejjel nappal
talan a legnagyobb hivatas a tuzoltosag a vilagon

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.28. 21:05:56

@Frucsasz:
"De azért nem kurvázott le. "
Irjál be a panaszkönyvbe és kérd, hoyg az őr személyesen és nyilvánosan kurvázzon le
Ez nem eljárás!
:)

Kobe 2009.07.28. 21:21:46

A post kapcsán: Magyarországgal az a legnagyobb gond,hogy kurvaokosak az emberek. Értem ez alatt, hogy amikor tőzsdéről, politikáról van szó, egy részeges buszsofőr is a legnagyobb higgadtsággal és a legnagyobb beleéléssel kritizál egy politológust/közgazdászt, amikor fociról van szó, hirtelen mindenki sportközvetítői szintű tudással rendelkezik. Szerintem megérne egy misét egy szociológiai kutatás, neten pl érdekes volt látni, hogy a szocialisták első ballépései után mindenki fidesz-szavazóként jelölte meg magát (akkor hogy nyertek választást a pirosak ???), illetve a jövedelmeket általánosan felmérő kérdőívben kiderült, valójában nálunk csak napi 4 órával 250 nettót kereső mérnök informatikusok vannak....
így válság idején különösen vicces volt látni, a végén még kdierült volna hogy valójában 1 forintnyi magyar hitel nincs az egész országban....
Szerintem ez onnan jön, hogy valahol onnan a döbrögi meg a pató pál féle alföldről származó móricz-féle úrhatnámság még mindig magyar "születési előjog", valahol midnenkiben él egy kicsit az úri virtus, és szeret ehhez mérten viselkedni. Erre szoktam azt mondani, hogy jó ha van egésyzséges nemzeti szintű önbizalom, de mára ez nem más, mint a legnagyobb parasztok országa, ahol nem mellesleg az egyik legnagyobb a felsőoktatást végzettek aránya....

Mylady 2009.07.28. 21:57:26

Én csak a címet nem értem. Hogy lehet feltételes kijelentést ígérni???
Ha azt mondta volna, hogy "ha (amikor majd) nő leszel, lekurvázlak!" az teljesen rendben van. De feltételes módban?
mint például:
Ha lenne pénzem, vennék egy ferrarit - ez a cím
Ha lesz pénzem, veszek egy ferrarit - max ez lehet ígéret

Mylady 2009.07.28. 21:59:48

vagy ez csak engem zavar?

LyukasBogrács 2009.07.28. 23:45:36

Nem kell ehhez nyugger-korú faszinak lenni, láttam én már ilyet 28 éves (bár már kopaszodó) nő(?)ben is. Kérésre iwiw lapot linkelek.

lolperec 2009.07.29. 00:50:38

a parkolást mi leettük az étteremben.. :)
aztán átmentünk bobozni.. :)

NGA 2009.07.29. 11:37:15

@grunk: "Hülye. " "Amúgy meg neked is a kurva anyád"

Nem hinném, hogy én igy beszéltem volna veled.
"A kérdésedre a válasz: neveltetés kérdése a dolog sztem."

Ez is. Látszik is ezek alapján.

kimilabanc 2009.07.29. 19:22:49

Szerintem azért mindenki tanuljon abból, hogy mindig oda kell figyelni, ha pénzzel bánunk. Sok helyen a pénztártól való távozás után nem fogadnak el semmilyen kifogást, ha csak nem 5 méteres luxus terepjáróval vagyunk és nem nyomunk legalább 120 kilót, és ha már van akár egy szál hajunk is, akkor megette a fene az egészet.

flea 2009.07.30. 14:20:02

@moli: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!! :D :DDD

renugard 2009.08.01. 11:35:04

Szituált köcsögök! :D
süti beállítások módosítása