Tékozló Homár

Az Auchan kicserélte a javíthatatlan tévét

2009.07.30. 11:20 | jackyll | komment

Csak a rend kedvéért, a múltkori auchanos válaszból nem derült ki, ebből viszont igen, hogy a két héttel ezelőtti tévés dolog még másnap megoldódott:

A homar.blog.hu internetes oldalon közzétett reklamációjára az Auchan Savoya Park a következő választ adja. Levelünkben szeretnénk tájékoztatni az Auchan Garancia feltételeiről, valamint a megvásárolt televízióval kapcsolatos eljárásról.

Az Auchan Garancia egy kiterjesztett garancia, amely a gyári garancia lejárta után lép életbe. A garancia feltételekről részletes tájékoztatást adunk áruházunkban: hitelosztályunkon megtalálható a Biztosítási feltételek c. füzet, valamint minden ügyfelünk megkapja, aki szerződést köt velünk. Az Ön által megvásárolt televízióra még a gyári jótállás vonatkozik, az Auchan Garancia még nem lépett életbe, így ebben az időszakban az még nem érvényesíthető.

A Polgári Törvénykönyv hibás teljesítésről szóló 306. paragrafusa értelmében a fogyasztó elsősorban kijavítást vagy kicserélést követelhet. Pénztár menedzserünk az Önnel folytatott beszélgetés közben felajánlotta, hogy a terméket, amennyiben behozza áruházunkba, elküldjük a szervizbe (továbbá még azt is megoldották volna, hogy a televíziót házhoz szállítónkkal elhozzuk Öntől), illetve a szervizt közvetlenül is felkeresheti. Munkatársunk tájékoztatása szerint Ön nem említette, hogy a szervizzel már beszélt, és hogy a szerviz nem tudja javítani az Ön által megvásárolt terméket. A televízió készülékek szervizeltetésével kapcsolatos információkat beszállítónk biztosítja. Sajnos áruházunknak nem volt tudomása arról, hogy a szerviz már nem javítja ezt a típusú televíziót. Beszerzési osztályunk felé jeleztük a problémát, igyekszünk a szervizeltetés problémáját mielőbb megoldani.

     A terméket a mai napon, 2009. 07. 17-én kicseréltük.

     Munkatársaink telefonhívásai során udvariasan tájékoztatták Önt a probléma megoldásának lehetőségeiről.

     Tisztelettel üdvözli,

     Áruház Igazgató

     Auchan Savoya Park
 

     Budapest, 2009-07-17

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Impega 2009.07.30. 11:22:11

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
█┌───────────────────────────┐█
█│...-dik
█└───────────────────────────┘█
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

.lll. 2009.07.30. 11:24:06

grácia az grácia

Impega 2009.07.30. 11:24:51

Tisztelettel üdvözli,

egyébként, Áruház Igazgató

É2I 2009.07.30. 11:30:18

@Impega:
Másolgatunk, másolgatunk? Elfelejtettem kitenni : ©®

:DDDD

A válasz meg korrekt. (Bár reklamálónknak illet volna beküldeni.)

Na mindegykinek lóétvágyat! Sietek, mert busafej lesz lóbalzsammal és a vaniliás karika közepe lesz a desszert.

májgeriberi 2009.07.30. 11:33:56

dicsőiccsük az Ósönt!
mert végre normálisan reagált, persze másodszorra balhé után!?

nem vagyunk rá méltók
hozsána néked Ósön

.lll. 2009.07.30. 11:34:02

@É2I:
imhol hidegpuliszkapára és malacvisítás leszen az ebéd

Impega 2009.07.30. 11:34:57

@É2I: joetvagyat. Ok tobbe nem kopizok.
©®

Meklén és Tamara 2009.07.30. 11:35:07

ez a levél egy f@s, egyes, leülhet!
Segítek egy kicsit a tisztelt Áruház Igazgatónak.

Tisztelt Vásárlónk,

Először is engedje meg, hogy elnézését kérjem az okozott kellemetlenségekért.A jövőben mindent megteszük, hogy hasonlő eset ne fordulhasson elő...

Még lecseszi szerencsétlent, hogy nem mondta, hogy a szervízzel már beszélt. Ehhh, Multik magyarországon! Bocsánat, hogy mi is itt élünk és nálatok vásárolunk!

rózsarózsa (törölt) 2009.07.30. 11:36:53

Tegyünk úgy,mintha elhinnénk,hogy az áruházigazgató elhiszi,hogy mi elhisszük,amit válaszolt?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.30. 11:38:33

Jó reggelt,mindenkinek szép napot, fáj a fejem ugy hogy hülyeségeket fogok irni és ma kiirtom az összes fűnyiróembert,megint zenéltek 7-11 ig :)))

rózsarózsa (törölt) 2009.07.30. 11:40:09

Az áruházigazgató meg kisbetű.

És ez most nem helyesírás kérdése.

Még akkor is,ha ő nagykutya ott.

Frucsasz 2009.07.30. 11:41:51

Korrekt. Ha nem tudták, hogy nem javítható, akkor nyilván a javítást ajánlják fel, mint opciót. Amúgy a posztolónak egy pici süngyerkőc jár, amiért a választ már "elfelejtette" beküldeni.

maincoon © 2009.07.30. 11:42:02

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: ezeket a fűnyíróembereket már többször írtad. akarsz róla bővebben beszélni? :DDD

májgeriberi 2009.07.30. 11:43:13

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: ütvefúró volt-e?

Impega 2009.07.30. 11:43:27

@maincoon: lehet a csendre vagyo szomszedokrol beszel.@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: vagy az nem te voltal?

helianthus 2009.07.30. 11:43:53

@jesszum: én elhiszem, hogy a beszállítótól kapja a zinfót, aki nem tájékoztatta az Áruház Igazgatót, és így nem tudta, hogy mi van a szervizeléssel.
Én azt is elhiszem, hogy "Munkatársaink telefonhívásai során udvariasan tájékoztatták Önt a probléma megoldásának lehetőségeiről."
bár ezt miért kell mondani, ha így volt, akkor tud róla nem?

szalontüdő 2009.07.30. 11:44:23

@Frucsasz: Biztos, hogy ő is kapott választ?

rózsarózsa (törölt) 2009.07.30. 11:45:07

A levél beküldője azért nem küldte be a választ,mert azóta egyfolytában tévét néz.


De akkor hogyan került a levél a Homár postaládájába?

Magam_a_Mondomét! 2009.07.30. 11:47:53

@májgeriberi: "dicsőiccsük az Ósönt!"

Óh Sün! Óh sün!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.30. 11:48:08

@maincoon: NEM, mert mind Útálom:) minek költöztem ide,és mindig reggel nyirnak mikor aludnék,most persze mind elment,hu de ideg lettem ,hova gurult a bogyóm:)))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.30. 11:49:54

Az volt már ma hogy,Hol van Sün + Lókupec:)))
különben is a postból visszatükrüzödik a magyar posta is 17-ei a levél ma 30 van ,hol járt ez eddig:)))

Impega 2009.07.30. 11:50:42

@jesszum:
Nos a megoldas : az elozo poszt SZILY-tol jott. Aztan elment szabadsagra szolt Jackyll-nek hogy azert "Te, nezzel mar ra neha a postaladamra".
Jackyll nem nagyon ertette, de azert minden nap elment Szily haza elott es ranezett a postaladara.
Aztan megjott Szily es mostanra jutott el ehhez a levelhez.

Vilagos?

A lemaradtak :"""¨¨^^

helianthus 2009.07.30. 11:51:34

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: biztos az MPL logisztikai központjában lopkodták belőle a csavarokat. Nincs is benne egy csavar sem.

.lll. 2009.07.30. 11:52:45

mingyár 12:26
ezt valaki itt mindig leírja

Impega 2009.07.30. 11:54:01

@lófő: engem az jobban aggaszt, hogy sun nincs es sun nelkul del csincs.

Nem tudja valaki a sun mobilszamat?

maincoon © 2009.07.30. 11:55:45

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: az én szomszédom vasárnap reggel 6-kor vág füvet, mert akkor hűvös van. utána egész nap nem látni, majd csak este kerül elő, amikoris átmegy a másik szomszédhoz inni.
idilli környezet.
amúgy meg: nux vomica 9 CH-ban, lehet 3x5 golyót nyugodtan :D

szalontüdő 2009.07.30. 11:57:52

@Impega: Hotel Zante Sun*** - akciós utazás ... Ügyeletei NON-STOP mobiltelefonszám: +36-30-63-84-xxx

Lúúújzi 2009.07.30. 11:58:47

Ha igaz, amit az igazgató bácsi írt a levélben és kicserélték a tv-t, akkor én ennek örülök:) Valaki van még itt?

Impega 2009.07.30. 12:00:10

@szalontüdő:"36-30-63-84-xxx " a vegen ezek Lomai szamok? Mert akkor megfejtettem

b[ALien] (törölt) 2009.07.30. 12:01:57

@Sün‼: megint megelőztél:))
látom hasznosak az edzések a nyúllal.

helianthus 2009.07.30. 12:03:07

A strand veszélyes üzem és hajóvonták találkozása tilos.

Impega 2009.07.30. 12:03:43

Szeretik a tik a meggyeeeet

helianthus 2009.07.30. 12:04:12

tényleg tudja valaki miért adnak a petőfin minden hajnali 5 előtt mérőjelet és egyáltalán mi az a mérőjel?

májgeriberi 2009.07.30. 12:05:42

@helianthus: nemtom, de ha adják akkor el kell fogadni

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.30. 12:08:29

Hirejek mondunk:
Megjött Sün, lókupec keresi a lovakat,Hagyma Maryről álmodik, Én meghülyültem, időjárás,hol esik hol fú, lesz is nap + nem is,vizállás jelentésig Jó ebédhez szól a nóta,Ja ki mit főz ma?)))

Impega 2009.07.30. 12:09:02

@helianthus: nem. De orulj neki, hogy nem a hõmérõ jon. Azt is olyantajt hozzak

.lll. 2009.07.30. 12:18:57

ki nyel ma?
a dorongon játszik németmihály
aki hallgatja,nem jár rosszul

rózsarózsa (törölt) 2009.07.30. 12:20:13

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:

A mi lakásunk is parkra néz.

Mindig KORÁN kezdik el a fűnyírást,mindig hangosak,és ha a kánikula miatt alig van egy kis fű,azt is lenyírják.

Ott marad néhány aszott fűcsomó,és nagy darabokon kilátszik a száraz föld.

Azt értem,hogy valószínűleg szerződésük van az önkormányzattal,de esze nincs ott valakinek,aki használná is,és döntési jogköre is van?

Újpest.Semsey park.Nem messze az Index szerkesztőségétől.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.30. 12:26:28

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:

Mirelit paella.Jobb,mint amit én házilag főzök.

Vacsorára párolok egy kis zöldbabot paradicsommal,fokhagymával.

Van egy 7 kilós dinnye,van szilva,szeder,és igazi kerti paradicsom,amit én gyümölcsként eszem.

Sütöttem erőspaprikát.Olívaolajos,fokhagymás pácban áll,sóval,borssal.Ráteszem rozskenyérre,úgy eszem.Olyan erős,hogy sírok tőle.

Frucsasz 2009.07.30. 12:36:31

@szalontüdő: hát, csak feltűnt neki, hogy kicserélték a tévéjét, már másnap. Ezt azért közzétehette volna, az teljeskörű tájékoztatás jegyében.
Vagy szerinted még nem tudja? Lehet, hogy otthon bámulja szomorúan a titokban kicserélt tévét, ami működne, ha bekapcsolná, de hát ő ezt nem tudja, így meg sem próbálja... O-Ó, valaki szóljon már szerencsétlennek...

@lófő: az nyel ma, akinek sok a nyála. Ezentúl nem köpköd, mert megtanulta, hogy az félreértésekre ad okot (például pletykálni kezdenek, miért is van sok nyála...)

Frucsasz 2009.07.30. 12:37:50

@jesszum: a paradicsom rendszertanilag gyümölcsnek számít. Úgyhogy jól eszed :D

Frucsasz 2009.07.30. 12:39:12

Nem szólok hozzá, mert az előbb hozászóltam , hogy " @jesszum: a paradicsom rendszertanilag gyümölcs, úgyhogy jól eszed :)"

Erre nem jeleníti meg. A szemét.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.30. 12:39:22

@jesszum: Én még nem tom mit csináljak valami könnyű kéne,mondjuk rántott libatol, héjában főtt lufi,vagy tán oxigén flambirozva,nem tudok dönteni :))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.30. 12:41:03

@Frucsasz: "A szemét." Nem szúrja a szemét:)))) a blogmotor ma is(se) dolgozik :)))

.lll. 2009.07.30. 12:44:04

@Frucsasz:
kébzelheted mennyi bletyka ember van

helianthus 2009.07.30. 12:44:52

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: hát ha igazán könnyűt akarsz, főzz meg 3 db metélt tésztát vegyél 5 szem mákot szórd rá majd alaposan forgasd össze!!!

Sanyi 2009.07.30. 13:01:28

aruhaz igazgatonak nincs neve?

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.07.30. 13:09:03

Homár Power!

Amúgy a fenti ki is tűnik, már nem merik vállalni a cégek alkalmazottai a nevüket, csak mindenféle titulusokat kettyintenek a levél aljára, ráadásul még azt is helytelenül... Ha azt sem tudja, hogyan kell leírni a beosztását, akkor mennyire lehet képben más dolgokat illetően? :)

Amúgy meg szerintem is paraszt a válasz, mert "na most aztán jól megaszondom" stílusban lett írva. Bizony úgy kellett volna kezdeniük az egészet, hogy "Kedves Vásárlónk, Elnézését...."

Szóval Auchan-nak ügyfélkezelésből továbbra is egy bazi nagy EGYES!

akos147 2009.07.30. 13:18:07

13:18, de már nem sokáig

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.07.30. 13:33:41

Amúgy meg lefordítanám a levelüket köznapi nyelvezetre is.
Legalábbis a válasz megfogalmazása, illetve általánosságban
a stílusa ezt sugallja:

---------------
(megszólítás minek, egy ilyen parasztnak nincs rá szüksége)


Rinyáltál a Homáron te tanyasi paraszt? Olvasd el
ezt és utána nyivákoljál.

Először, rettentő nagy balfasz vagy, hogy megvetted az
Auchan Garanciának nevezett átverést. Miért? Mert szart
sem ér az egész. Az Auchan Garancia egy kiterjesztett
garancia, amely a gyári garancia lejárta után lép életbe.
Ezt te, mint átlagos vásárló, úgyis csak akkor fogod megtudni,
amikor már késő, mert NEM KÖZÖLJÜK veled azt a tényt.
Arra apellálunk, hogy a balfaszok úgyis csak a garancia szóra
koncentrálnak, ez pedig könnyen összetéveszthető a hétköznapi
értelemben vett garanciával. Utána meg lesz, ami lesz. Ha
elromlik a szarod és idejössz rinyálni, akkor majd tudálékos
arccal elmagyarázzuk, hogy "Kérem szépen, tetszett volna
elolvasni az ÁSZF-et" és nem csak benyalni azt, amit az értékesítőnk
az arcodba hazudott. "Hát persze, garancia, megcsináljuk,
átvesszük, elvisszük, csak fizess már bazeg."

Arra a szarra, amit megvettél, még gyári jótállás vonatkozik.
Lényegtelen, hogy a gyár időközben megszűnt, az nem a mi
problémánk, minek vettél olyat, amilyet. Pénztár menedzserünk,
akinek egyébként halvány lila FINGJA nincs semmiről (tekinve
hogy nem tudta, hoyg a szerviz ÉVEK ÓTA megszűnt szervizelni
az adott márkát) és jó nagy hülyét csinált saját magából, elfeledkezett
arról, hogy mondtad a telefonban, hogy a szerviz nem létezik.
Most persze azt állítja, hogy Te nem mondtál neki ilyet és ebben
az esetben mi inkább az alkalmazottunknak hiszünk (akinek nem
áll érdekében hazudni semmilyen körülmények között sem), mint
az ügyfélnek, elvégre az ügyfél az csal, lop, hazudik és meg kell
motozni minden egyes vásárlás után, nem lopott-e el két darab kiflit.
Az már lényegtelen, hogy az esetek többségében a magas beosztásban
lévő áruházi alkalmazottak lopják szana és széjjel a boltot, de ez más téma.

Szóval a fentiek fényében, alkalmazottaink elmondták Neked telefonon
te félkegyelmű hülye balfasz, hogy mi a helyzet, de te akkora retardált
állat vagy, hogy nem voltál képes ezt felfogni. Ennek ellenére, mi voltunk
olyan jófejek, hogy kicseréltük a szarodat, ezért minimum a lábunkat
csókold meg minden alkalommal, amikor kegyeskedünk neked lehetőséget
biztosítani arra, hogy az áruházunkban költhesd el a pénzedet.

A beszerzési osztályon szóltunk Lajcsi bácsinak, hogy ugyan nézze már
át azt a 8 évvel ezelőtti szerviz listát, hátha nem korrekt. Ő azt mondta,
hogy majd valamelyik ebédszünet után ezt megteszi. Hogy melyik után,
azt nem tudjuk és kurvára nem is érdekel.

Munkatársaink telefonhívásaik során próbálták udvariasan beleverni abba a
gyepes agyadba te barom, hogy milyen lehetőségeid vannak a probléma
megoldására.

Akurv@nyádat b@sztassad legközelebb panaszokkal

Magasbeosztásúnévtelenvalaki
áruházIGAZGATÓ

Fairy Girl 2009.07.30. 13:59:49

@winyetta: :D könnyezve röhögök :D

májgeriberi 2009.07.30. 14:16:03

Ez egy ilyen sablon levél mindenkinek ezt osztogatják!
A postán is van ilyen csak azt akkor küldik ha megharapja a kutya postást!
Ja, és a TB kifizetteti a harapás kezelési költségét a kutya gazdájával.

Leléptem 2009.07.30. 14:44:29

@akos147:
Köszönöm a fordítást. Régen elhagytam már szép hazánkat és elfeljtettem a sorok között olvasni. De hála neked visszatért-e képesség, ahogz elmémben előkerültek szép magyar nyelvünk leporolt gyöngyszemei.

Amúgy tényleg gáz válaszlevél. Hiszen két eset lehetséges

1.) Az ügyfél tuskó volt. Ez esetben elmondom mi történt valójában, javaslatot teszek a többi ügyfélnek, hogy hasonló helyzetben könnyebben megoldódjanak a problémák.

2.) Az ügyfél igazat mondott, az Igazgató úr most védi a mundér becsületét még akkor is, ha úgy kell hazudni mint egy politikusnak.

Mivel jópár évet töltöttem a pult másik oldalán, megérzésem szerint az utóbbi eset áll fent.

Ha esetleg a készüléket mégsem cserélték ki, hát kit érdekel. Aláírás sincs. Igazából senki nem vállalja ezt a levelet. Az ügyfelet meg már elásták a készülékével meg a garancia papírjaival és az internet modemével együtt :)

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.07.30. 15:10:21

@Fairy Girl: Pedig ez nem vicc. Halálosan komolyan így gondolta a fazon. :-)

EÖ (törölt) 2009.07.30. 15:28:46

erről az áruházigazgatóról jut eszembe, hogy a múltkor voltam egy kábé 3 négyzetméteres játékboltban és a boltos hölgyön volt egy tábla, Kabd Bea*, Áruházigazgató-helyettes
kérdezem, hányan dolgoztok ti ebben e kis boltban.
Erre ő: ketten, a főnökasszony, meg én.
de b@zmeg áruházigazgató-helyettes volt.


* a neveket és címeket a történetben megváltoztattam

moli 2009.07.30. 15:55:49

"""Pénztár menedzserünk"""

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


ezt meg a wikipedia sem ismeri, tessek gyorsan beirni!
en.wikipedia.org/wiki/Special:Search?search=checkout+manager

yappyapp 2009.08.18. 14:11:37

@É2I: A válasz kicsit sem korrekt, pláne annak tükrében, hogy a mai napig nem keresett meg az igazgató levélben........amúgy pedig az egy arcátlan hazugság, hogy kedvesek voltak a vevőszolgálaton, mert elsőre simán elzavartak, de ezt le is írtam.....azonfelül mi abban a korrekt, hogy nincs a tv-nek a mai napig sem olyan szervize, ahol a garanciális jaítást elvégeznék????????.......a korrektség nálam ott kezdődik, hogyha létrejön egy üzlet akkor az érvényes mindkét fél részére.....nem bikmakkal fizettem azért a xaros tvért.....comprende amigo......

yappyapp 2009.08.18. 14:17:13

@Micsoda??? Ez nevetséges!!: Nagyvonalakban ennyi........erre mondtam azt, hogy nem kéne a Balkánra költöznünk....
süti beállítások módosítása