Tékozló Homár

Inkább essél fejre, megrühösödni nem érdemes

2009.07.31. 00:24 | szily | 291 komment

Zoltán fiait alaposan megviselte a nyári tábor. Az egyiküket ellepték a kiütések, a másik hazaindulás előtt úgy beverte a fejét, hogy kettőslátása lett. Mint mindenki sejtheti, profi egészségügyi szakemberek jól szervezett szolgáltaást nyújtottak nekik, így órákon belül mindenki problémája megoldódott.


A fiaim a múlt hét végén érkeztek haza nyári táborból.
Az egyik agyrázkódást szenvedett (kettőslátás, vacogás, hányinger, fejfájás ésatöbbi). Elvittük a Heim Pál kórházba, az  volt ügyeletes. Megnézték, kérdezgették, röntgenezték aztán hazaküldték, hogy pihenjen. Ha már úgyis ott voltunk, bemutattuk másik fiunkat akin valamiféle kiütések voltak testszerte. Nem volt bőrgyóygászati ügyelet, ezért a kerületihez tanácsoltak hétköznapra. Mivel a fejreesés figyelésben megelőzte a kiütést csak szerdán mentünk a körzeti (két kerületet ellátó) bőrgyógyász szakrendelésre. Ott nyári szünet van, persze hiszen mikor legyen az ha nem nyáron?
A Heim Pálba irányítottak a szakrendelésre. A szakrendelésre reggel 8-ra kell menni, mert csak 60 sorszámot adnak ki arra a napra. Hát reggel nyolcra nem sikerült, így már nem jutott jegy. Átirányítottak  a szomszédos ügyeletre, majd ott az ügyeletes orvos megnézi és ha kell elküld a bőrgyógyászatra. Kissé kétkedve sétáltunk át az ügyeletre a vasárnapi tapasztalat miatt. A helyszínen nem tudtam meggyőződni ki is az ügyeletes előszűrő orvos mert be sem fértünk az előtérbe. Szomorúan hazajöttünk a természetre bízva a gyógyulást.
 
Kedves Molnár Lajos, Horváth Ágnes és társaik!
Az önök gyerekét is így (nem) látják el?
És ez a főváros, mi lehet Szabolcsban, Somogyban???

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Briguci77 2009.07.31. 11:13:38

De valahogy ez nem így működik hogy megölheted ezzel a saját haragosod.Nem tudom ezt honnan szetted.

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:15:56

@Fairy Girl: Hát ezért lenne jó a központi szabályozás, és nem hogy mindenki azt csinál, amit akar.
Ez van, ezt kell szeretni, vagy így szereted, vagy csinálsz mást.
Persze vonzóvá lehetne tenni mindenféle juttatási vacokkal, hogy a kicsi lelkük is körül legyen nyalogatva.

A probléma annyi, hogy a kutya sem akarja megoldani. :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.31. 11:20:34

bőrgyogyót találni felér a lottó ötössel.

voltunk állami rendelőben T.Macival. hat órát ültünk. bejutottunk.

a nő teljesen fruszrált volt már. ránézett a tinédzserkori pattanásokra és azt mondta: szedjen szteroidot.

mondom azt nem akarunk. más megoldásról is hallottunk már, és mi olyat szeretnénk.

nézett mint a luki nyúl, és megkérdezte, hogy miért mentünk akkor oda, ha én ismerem a gyógymódokat, és tudom mit kellene kenni.

visszakérdeztem: tényleg, miért is jöttünk ide? és kimentünk.

magánorvoshoz járunk.

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:24:37

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Nyah ilyenkor kellene a csajt lealázni a sárga zöldig, hogy mégis mit képzel ő magáról.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én sem szoktam megtenni, mert kultúrált állatpolgár így nem viselkedik, de utána mindig haragszom magamra, hogy miért nem.

Talán a negyvenedik lebaszás után észbe kapna. Vagy keresne más melót.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.31. 11:26:10

@MildJuice (...): a pofánbaszástól engem két dolog tartott vissza:

- ne a gyerek előtt,
- úrinő vagyok.

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:26:27

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: luki nyúl, ez cuki.
Használni fogom.

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:27:42

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: alapvetően verbálisan gondoltam.. de gyerek előtt tényleg nem szerencsés.
Mondjuk kint el lehet neki magyarázva, hogy a doktor néni tahó volt, és ilyenkor ott kell hagyni, mint.. mittudomén, amit otthagyni szokás.

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:29:03

@MildJuice (...): magyarázni, na

És mondjuk mint a nyuszibogyót. Esetleg előtte elásni, mégis csak ojrépában vagyunk. :D

beste 2009.07.31. 11:31:05

@MildJuice (...):
nekem ezen felül a pedagógusok is ebbe a kategóriába tartoznak...
Elég magas bejelentett fizetésem van. A családban van egy óvónő is. Folyton sírt a szája, hogy milyen keveset keres. Elővettük a fehér papírt, és kiszámoltuk, hogy mennyi kedvezményt kapnak (gázártámogatás, adójóváírások, szabadságok, stb.), és én a viszonylag magas fizetésem miatt mit nem. Bizony, kijött, hogy ledolgozott munkaórában ő keres többet...
Senki ne jöjjön a pedagógusok otthoni továbbképzésével és felkészülésével, mert nekem is kell továbbképzenem magam a saját szakmámban, illetve nekem is fel kell készülnöm a másnapokra, főleg, ha tárgyalások vannak.

Angelo_ 2009.07.31. 11:31:17

Első generációs budapestiként gyakran járunk vidékre a gyerekekkel a nagyszülőkhöz. A posztoló által is említett Somogy megye egyik kisvárosában (kb. 5000 lakos) mindig ugyanolyan szakmai színvonalú, de sokkal kultúráltabb, kényelmesebb, tisztább szakrendelői szolgáltatást kapunk mint pl. a Heim Pál kórházban. Ha vidéken lehet ügyeleti központokat létesíteni 50, 100 vagy 200 ezer lakosonként, akkor talán ezt budapesten is meg kellene tenni kerületenként és akkor nem az egész város két-három kórházban tolongana.

Fairy Girl 2009.07.31. 11:38:29

@MildJuice (...): Na ja...
És senki se hozta még szóba azt az őssjetes botrányos dolgot? Háhogyhogy?

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:41:20

@beste: Ebben az országban divat vinnyogni, és főleg akkor, ha látszólag semmi okod nincs rá. Én ezt úgy annyira sosem értettem, viszont egyre kevésbé viselem jól.
Valószínűleg az lesz a vége, hogy keresek magamnak valami élhetőbb közeget.

Pedagógusból talán 15 éve láttam jót utoljára. Szám szerint egyet az általános iskolában, egyet a középben. Mind a kettő halott más sajnos. Akik utánuk jöttek, azoknak már nem a pedagogizálás volt a dolguk, de a többségnél azt is lehetett volna jobban csinálni.

És ahogy elhallgatom az ismerőseimet, még így is relatíve szerencsés voltam.

(Amúgy az áltlánosban a leghülyébb csaj szegénykém, akit mindig azzal ugrattunk, hogy vonalszerű agya van, most tanítónő. Ennek alapján azt hiszem, a helyzet folyamatosan fokozódik. :) )

Fairy Girl 2009.07.31. 11:43:48

@MildJuice (...): Nekem az megy az agyamra, hogy anyós azért nem vált háziorvost (egy köcsög bunkó paraszt öreg f@szfej, elnézész), mert "mit szólna" a doki..

Hát ki a büdös francot érdekel? Meggyógyított, amikor beteg voltál? Nem. Kijött, amikor haldokoltál? Nem. Adott gyógyszert? Nem. Kiröhögött, hogy jaaaaj, nyugi, ez nem rák? Igen. Rák lett? Az lett. (Hálisten meggyógyult.) Akkor meg ki a lóf@szt érdekel, hogy mit gondol egy ilyen utolsó ember, akihez félnek bemenni a betegek, és akkor van a legnagyobb forgalom, amikor valaki helyettesíti mert szabin van?????

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:43:50

@Fairy Girl: Nem tudom, de tényleg nem.
Mondjuk szvsz ott is azért volt "illegális" a dolog, mert a fejenként 5 millából nem adtak az államnak hatot. Vagy nem azt kenték ők sem, akit kellett volna.

2009.07.31. 11:44:49

@MildJuice (...): nem érted... a sorrend rossz. Először megölnek, utána lepapírozzák. Akkor már nem tudsz visszavonni semmit.
Az ampullához gyógyszerészt kell ismerni. Jól.

Fairy Girl 2009.07.31. 11:45:50

@MildJuice (...): Pont azon tűnődtem én is, hogy azért az az 5 misi gondolom többfelé "terült el", de ezek szerint nme elég nagy területre, vagy túl vékony rétegben...

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:48:40

@Kulics: Egyet ismerek, azt jól. Annyira közelről, hogy az már mínusz cm (na nem sok).:D

Viszont ahogy mostanában beszélgettem vele, meglehetősen hülye barommá változott, a pár évvel ezelőtti, "hát kicsit hülye barom, de vonzó tulajdonságai"-hoz képest. Úgy hogy ő kiesett.

Esetleg lefizethetnélek? :)

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:49:52

@Kulics: Sorrend; értem, ez esetben a halottlátó és médiumpiac futna fel.

És az ügyvédek szakosodhatnának a postumus perekre. :)

2009.07.31. 11:50:14

@Briguci77: az emberek a világon mindenhol egyformák és ha ilyen egyszerű lenne megölni egy embert euthanáziának álcázva, akkor azzal élnének is. Nem mi találtuk fel a spanyolviaszt... ezen a témán évtizedek óta sok ember vitatkozik, de talán Hollandián kívül sehol sem legális az eutanázia és ott is csak a passzív, tehát hagyják meghalni...
Ha túlságosan belekeveredsz egy témába érzelmileg akkor az zavarja a tisztánlátásodat.
Ez fontos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:51:11

@Fairy Girl: Valószínűleg nem az anyósod az egyetlen, aki így van vele. :(

2009.07.31. 11:51:44

@MildJuice (...): ha nem sok centi akkor nem segíthetek :)))

MildJuice (...) 2009.07.31. 11:53:22

@Kulics: Jah, hogy Te lányból vagy?
Akkor marad a kenőpénz. :(
:D

szlelesz 2009.07.31. 11:54:50

@AlulírottFentemlített:
Én sem hasonlítom senki végzettségét, de vegyük már tudomásul, hogy a tanulás befektetés.
Amíg az orvos tanul, addig a szakmunkás javába pénzt keres, és építi az életét.

Kicsit azért faramuci a helyzet.
Ha a vasutas nem kap megfelelő fizetést, akkor sztrájkol.
Addig sztrájkol amíg akar, és ezt mi tudomásul vesszük.
Ha az orvos sztrájkolna, akkor mit képzel ő, na de az eskü...
Miért nem mondjuk nekik, hogy "esküt tettél, nincs fizetés, menj havat lapátolni, ha majd valaki beteg, akkor az esküdre való tekintettel meggyógyítod".
Nem teheti azt, hogy nem tesz esküt, mert azzal kezdődik az oktatása, még akkor is, ha ő azt zsebből fizeti.

Ő nem lehet szabadságon, mert esküt tett, és ha valaki mellette lesz rosszul, akkor köteles meggyógyítani.
Ha bemész hozzá hogy rosszul vagy, akkor neki rögtön tudnia kell, hogy mi a bajod, mert ha elkezd kivizsgálni, és kiderül, hogy nem haldokolsz, akkor nem fizetik ki neki, mert nem hozzá tartoztál, de ha nem lát el, hanem tovább küld, és bajod lesz, akkor neki is.

"Az nem lehet alapelv, hogy csak akkor látok el valakit normálisan, ha paraszolvenciát ad és csak akkor fogom a jobb (drágább) terápiát alkalmazni."
Alapelv lehet ezek szerint, hogy ha többet fizetek akkor jobb körülmények között utazhatok a vonaton/ gyorsabb lehet az internetem/jobb autót kapok, de az orvosnak ez nem lehet az?
Mintha az orvos valami különleges állatfajta lenne, akinek nincsenek vágyai, csak a gyógyításért él.

"Amennyiben valaki orvosnak tanult, akkor azt is tudta, hogy az állam nem fizeti meg rendesen őt.
Ennek ellenére mégis ezt a hivatást választotta?
Kényszerítették őket valaki, hogy orvosok legyenek?"
Nem nem kényszeríti. Téged kényszerít arra hogy fizess neki? Nem téged sem kényszerít.

Nem te írtad de ide írom: Valaki írta, hogy évi 600K-t(havi 50K, ami picivel több mint a mai átlag jövedelemre eső TB befizetés) fizet TB járulékot, és hogy ez miért nem elég. Azért, mert a TB nem csak az egészségbiztosításodra megy el, hanem ebből fizetik a nyugdíjakat is. Ma jelenleg kb. 3 millió nyugdíjas van. Az átlag nyugdíj 79K Ft. Ez azt jelenti, hogy 1,58x több aktívnak kellene lennie ma a munkaerőpiacon, mint ahány nyugdíjas van. Jelzem ez csak a nyugdíj, az egészségügy még nem került szóba.

Tomzone 2009.07.31. 11:58:33

Nekem egyszer szornyu fejfajasom volt, igazabol nem is emlekeztem mi tortent velem aznap delelott, csak az utcan kodorogtam es majd elajultam, szedultem, hanytam, soha nem volt meg ilyen velem. Szerencsemre - gondoltam - eppen volt egy korhaz a kornyeken, ahova bementem es gondoltam csak eljuthatok egy orvosig. Mar a bejarat utan lelohasztott egy noverke, hogy most nincs elerheto idegsebesz, valamint az MRI-re is legalabb egy honapot kell varni, ugyhogy probalkozzak mashol, beutalo nelkul meg ne is probalkozzak... Ezt az MRI-t nem is nagyon ertettem. Nagy nehezen hazajutottam, a tukorbe nezve lattam, hogy egy nagy acskapocs all ki a halantekombol...

Briguci77 2009.07.31. 11:59:49

@Kulics: Bocs tisztán látok .Pont Hollandiába engedélyezett az eutanázia.
annak se a Passzív formája.
De utána nézek,hogy nem csak Hollandiába engedélyezett.
Passzív eutanáziát meg előszeretettel alkalmazzák nálunk , csak nem reklámozzák.

MildJuice (...) 2009.07.31. 12:00:15

Én sem hasonlítom senki végzettségét, de vegyük már tudomásul, hogy a tanulás befektetés - Így van. Az állam, akit az orvosra vágyó állampolgárok fizetnek, fekteti a leendő orvosba, hogy később legyen neki orvosa.
Hogy ebből mellesleg az orvos is profitál, az egy kellemetlen mellékhatás.

Az orvos azért tanul, hogy ő többnek érezhesse magát mint a szakmunkás az ő felépített életével. Aztán vagy több tényleg, vagy nem, de ez más kérdés.

Nem értem, honnan a francból szedi a te gerenációd, hogy őneki minden jár, azt tehet, ami jól esik neki, merthát ő van, kötelessége meg nulla.

Vonulj ki a sivatagba, ott élhetsz ahogy jólesik.
Egy társadalomban kötelességeid vannak, ha tetszik, ha nem. Azért kapsz kábeltévét, meg internetet, meg összkomfortot, meg tömegközlekedést.

Ébresztő.

MildJuice (...) 2009.07.31. 12:01:32

@MildJuice (...): Hozzáírnám még, hogy szégelld magad, de tartok tőle, hogy a Te számodra ez egy ismeretlen fogalom.

MildJuice (...) 2009.07.31. 12:02:48

@MildJuice (...): pluszipszilon.
Nem kéne másokat cseszegetnem, folyton elrontom a drámai hatást. :D

Szentpéterváron vagy Moszkvában élt már valaki? Érdekelnének a tapasztalatai.
Köszi.

2009.07.31. 12:02:52

@Briguci77: jóvan jóvan... csak olyan sok felkiáltójelet írtál !!!
hogy gondoltam ez fontos !!!!!!!!

Briguci77 2009.07.31. 12:08:41

@Kulics: Kérdőjel volt:).......

Fairy Girl 2009.07.31. 12:13:23

Ááááá nem hiszem el!!!
Képzeljétek
van egy
....
....
....
batz papucsom :-O
De komolyan, most látom rajta a feliratot. Pedig már vagy 8 éves cucc.
Sikeres-e vagyok-e?

MildJuice (...) 2009.07.31. 12:14:26

@Fairy Girl: Nekem is van.
Soem értettem, mi bajuk vele, tökkényelmes, és ha festéskor le nem festik, simán hordható lenne.

MildJuice (...) 2009.07.31. 12:15:48

Hová lett mindenki? csak én tartom gép mellet az ebédszünetet? :)

Fairy Girl 2009.07.31. 12:16:30

@MildJuice (...): Én már dél óta szsabadságon vagyok, de még mindig itt vagyok mégis :D

MildJuice (...) 2009.07.31. 12:17:32

... mellett ...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.

kávét nekem, sokat.

@Fairy Girl: Részvétem. Őszintén.

Bedöglött a ventillátorom. Az teszkós, de eddig ment, napi kb 20 órát. :(

AlulírottFentemlített 2009.07.31. 12:20:23

@szlelesz:

Ebben az országban mindenki alul van fizetve, már ha azt nézzük, hogy ugyanazon tevékenységért nagyonnyugaton mennyit is kapnak az emberek, pedig a szolgáltatások M.o.-on is annyiba, sőt sok esetben többe kerülnek, mint ott.

Én továbbra is azt mondom, hogy nem várhatja el egyetlen orvos sem, mégpedig senkitől sem, hogy paraszolvenciát adjon neki. Amikor gyógyítanak, akkor ugyanis nem azt kell néznie, hogy mennyi lóvét fog kapni, hanem azt, hogy meggyógyúljon a beteg.

Ha alanyi jogon jár valami, vagy jár a TB-t fizetőknek akkor azért ne kelljen külön fizetni! Az orvos ilyenkor nem a saját zsebéből fedezi a gyógyítás költségeit, hanem az állami közösből, tehát nekem nem kell őt szponzorálnom.

Amennyiben valamilyen ellátás nem alapellátás, azért természetesen fizessen mindeki.

szlelesz 2009.07.31. 12:34:32

@MildJuice (...): Én azt hiszem, hogy nem személyeskedtem, kérlek maradj meg te is ezen a szinten.
Nem veszem természetesnek, ezeket a dolgokat, és nem vagyok meggyőződve róla, hogy az én generációm, az nem a te generációd is. Az orvosnak kötelessége gyógyítani, mert miért is?
Egyenlőségről papoltok (mive mindenki egyenlő, köteles az orvos egyenlően bánni mindenkivel), de "kivéve a gyevi bírót". Mindenkinek joga van külföldre menni a suli után, kivéve az orvost. Bárki megtagadhatja a munkát, kivéve az orvost. Ha többlet szolgáltatást nyújt valaki azért természetes, hogy többlet pénz jár, kivéve az orvost.
Ezzel mind nem is lenne még baj, ha azt mondaná a társadalom, hogy magas az elvárás, de magas is a bérezés...ja az már nem akaródzik.
Én nem a paraszolvenciát támogatom, hanem azt támogatnám, hogy az egészségügy igenis legyen fizetős. A TB befizetés - bármilyen szépen is hangzik a befizetett összeg - semmit sem fedez. Ha fizetsz az orvosnak, akkor azt tehesd már rendezett formában, és ne dugiba kelljen nyomni a zsebébe, ha azt szeretnéd, hogy figyeljen jobban oda rád, mint ahogyan az indokolt lenne.

Fairy Girl 2009.07.31. 12:41:40

Na most már elmegyek haza, hamáregyszer szabadság... Jó vitát :)

2009.07.31. 12:45:07

@szlelesz: Nem tudom értesültél-e arról a tényről, hogy ma Magyarországon cirka 2...2ésfél millió versenyszférában dolgozó munkavállaló adójából és TB befizetéséből él mind a 10 millió ember. (közalkalmazott nem ér, mert az is az adóbevételből kap fizetést)
A TB egy társadalmi szolidaritási rendszer, a kevés befizetőre sok felhasználó jut. Emiatt fenntarthatatlan és a II. világháború utáni világ kitalálmánya. Pár évtizeden belül nyugaton is meg fog szünni.

MildJuice (...) 2009.07.31. 12:53:10

@szlelesz: Figyelj, szerintem ezt a vitát hagyd abba, mert lassan elásod magad. :D

"Az orvosnak kötelessége gyógyítani, mert miért is?" "Jobban figyeljen rád, mint ahogy ez indokolt lenne" szentséges atyaúristen:D Te részeg vagy, vagy füvet szívtál, vagy nem látod, amit leírsz?

Amúgy a másik dolog, amit AZONNAL kötelezővé tennék az orvosi egyetemeken, a személyiségteszt.
És azon TE kiperegnél, a legelején, drága fiam.

szlelesz 2009.07.31. 12:53:51

@Kulics: És ezt most miért is nekem írod?
Mintha néhány hozzászólásban pont erre mutattam volna rá.

MildJuice (...) 2009.07.31. 12:56:28

Minden tizen- meg korahuszonéves ennyire hülye?
Néha az az érzésem, átaludtam vagy 80-100 évet.
És most olyan ijesztő, ami van.

nyünyőke 2009.07.31. 13:00:04

MildJuice

Csak azt nem értem, hogy ezt a diploma után fizesse vissza a pénzt, ha kimegy, vagy maradjon x évig itthon, ezt miért az orvosokkal tennéd meg?
A többi szakon meg szabad szerezni államilag finanszírozottan, aztán kihúzni innen? Az nem baj?
Vagy olyat lehet csinálni, hogy szintén államilag finanszírozottan megcsinálsz olyan szakot, amivel már úgysem tudsz elhelyezkedni, ami előre is látható, mert már annyi van belőlük, hogy Dunát lehet vele rekeszteni?

"Amennyiben valaki orvosnak tanult, akkor azt is tudta, hogy az állam nem fizeti meg rendesen őt.
Ennek ellenére mégis ezt a hivatást választotta?
Kényszerítették őket valaki, hogy orvosok legyenek?"

Ez meg no comment... Azért nagy szerencse, hogy nem minden ember gondolkozik így, mert akkor egy szál orvos nem lenne és lehetne nyugodtan megdögleni.. Sőt, még egy rakat szakember nem lenne, többek között belefulladhatnánk a szemétbe meg stb...

MildJuice (...) 2009.07.31. 13:05:12

@nyünyőke: Elsősorban mert utálom az orvosokat. Aljas, szemét, pénzhajhász köcsög bandának tartom őket, akik a saját anyjukat is a sarokra állítanák 10 forintért.

Azon kívül mert alulképzettek, a morális érzékük valahol a bányászbéka segge alatt, kenőpénzért SEM látnak el rendesen, szemtelenek, és ennek ellenére akkora a pofájuk, mint a bécsi kapu.

És ez undorító.
Na, ezért.

A fenti példák magánrendelésen nem jellemzőek, de ilyen is volt már.
Szóval ez a társulat fogja be, és örüljön, hogy nem rúgják ki őket két lábbal a francba.

szlelesz 2009.07.31. 13:06:04

@MildJuice (...):
Tisztelt MildJuice!
Hátrább az agarakkal!
1, nem vagyok orvos. Soha nem is voltam, nem is akartam az lenni, ennek személyes okai vannak.
2, Hála az istennek nem vagyok az Ön fia.
3, Részeg az Ön kedves édes anyukája.
4, Mivel nem őriztünk együtt libát, ezért kérem Öntől mostantól a magázódó hangnemet.

Nem kötelességem Önnel egyetérteni, tudja egy demokratikus országban ez így működik.
Ez nem jogosítja fel Önt sem arra, hogy kioktasson, sem arra hogy alpári módon beszéljen velem.
Jelenleg én azt látom, hogy Ön az aki elássa magát, mivel érvelni az álláspontja mellett nem tud (vagy nem akar), ezért személyeskedni kezd, bár ez nem jelenti azt, hogy Önnek bármiben is igaza lenne.
Ön elvárja az orvostól azt, hogy Önt maximálisan kiszolgálja, ezért fizetni nem akar. Nem csak én állapítottam meg azt, hogy a jelenlegi rendszer nem tartható fent, ergo tekinthetjük ténynek. Lehet ideologizálni azt, hogy milyen szép dolog a gyógyítás, és hogy humanitárius okokból kell ezt végezni, a kapitalista világ sajnos nem így működik.
Bizonyára Ön sem orvos, ezért megkérném, hogy végezze el az orvosi egyetemet (az állam szívesen fizeti), majd az Ön által felállított módon próbáljon praktizálni. Ha pedig ez nem tetszik, akkor illik csendben maradni, lévén Ön akkor csak a kibic, akinek ugye semmi se drága.

MildJuice (...) 2009.07.31. 13:10:53

@szlelesz: 1. kuss.
:)

2. Aki hülyeségeket ír nyilvános fórumon, az vállalja, hogy másoknak esetleg más lezs a véleménye.

Anyámat hagyd ki ebből, mielőtt megkereslek, és felpofozlak, mint szemtelen hülyetaknyost.

Utána meg a szádba nyomok egy nyelvtankönyvet, hogy tanulj meg szöveget értelmezni.

3. az állam nem fizet semmit, tekintve hogy van már diplomám (amit szintén én fizettem, ha neked is lenne, ezt tudnád. )

4. nyuvadj meg kérlek. :D

szlelesz 2009.07.31. 13:12:47

@MildJuice (...): Keszonbetegség nélkül én már a te szintedre nem tudok lesüllyedni.

MildJuice (...) 2009.07.31. 13:14:30

@szlelesz: oda neked először felfelé kéne másznod. :)

Amigdala 2009.07.31. 13:15:08

@szlelesz: "A paraszolvencia ugyanazt szolgálja mint a vizitdíj. Csak nincs az összeg limitálva."
Ez egyszerűen nem igaz. A "hálapénz" nem a vizitdíj helyett van, és nem is a hála kifejezése, mert előre fizeted. Ez bizony színtiszta korrupció, mert az orvos előnyhöz juttatja azt, akitől kap, azzal szemben, akitől nem kap. Ha a saját rendelőjében teszi, rendben van, csakhogy ezek olyan kórházakban tartják a markukat, amiket az általunk összedobott léből építettek, tartanak fenn, tehát az ellátás igenis ki van fizetve. Ha egy rendőr (most ügyész) pénzt kér/fogad el azért, hogy valakinek kedvezzen, azt rács mögé dugják. Láttatok már vesztegetés miatt meghurcolt főorvost?
A vizitdíjjal pedig nem az volt a baj, hogy volt, hanem hogy mindenkit egy kapal alá vett: a vállalkozót, aki horribilis összgeket fizet a TB-nek, az alkalmazottat, aki után tényleg fizetnek járulékokat, meg a munkakerülőt is, aki soha egy fillért se tett be a közösbe. Ha csak arról gombolták volna le a 300 forintot, aki amúgy nem járul hozzá a rendszer fenntartásához, vagy indokolatlanul veszi igénybe a doki idejét, rendben is lett volna, de így a legtöbben kétszer fizettek ugyanazért a szolgáltatásért.

Isaura 2009.07.31. 13:20:53

Hamarabb kellett volna kivinni Ágnes asszonyságot Afrikába, azt ott kellett volna hagyni valami afrikai elefánthímnek.

Én nem az orvosokat hibáztatom, hanem a rendszer gáz. És ezt még Ágnes asszonyságékra se lehet maximálisan rákenni.

Ez itt rohad, de ahogy tájékozódtam nem csak itt, hanem maga a szocháló rohad csomó helyen.

Én az orvosokat sem bántom, ők sem missziósként dolgoznak (mint a harmadik világban), úgyhogy nem szerintem sem kellene feltételeznünk, hogy ingyen és bérmentve, romantikus missziótudatból dolgozzanak, mert a közértben azért nem kapnak semmit. És nem szabad általánosítani, a magánorvosok, és némely szakorvos jól keres, de sokan SZÉGYENLETES módon még mindig a szocializmusban dúló "LE AZ ÉRTELMISÉGGEL!" maradványainak áldozatai, mint pl. a tanárok...

rózsarózsa (törölt) 2009.07.31. 13:21:04

@Egyéves Önkéntes


Ez a poén honnan van?

Kaphatnék forrásmegjelölést?

MildJuice (...) 2009.07.31. 13:24:08

@Isaura: Aki nekem röhögve bejelenti, hogy leszarja ő a beteget, ő azt írja fel neki, amit az a gyógyszercég gyárt, ahonnan ő pénzt kap, az nekem ne nevezze magát értelmiségnek.

Embernek sem.

Orvosnak meg pláne ne.

Megjegyzés; a csóka a mai napig tanít az egyik "legjobb" orvosi egyetemen.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.31. 13:27:25

Az orvosok,és sok más értelmiségi hivatás fizetését a Rákosi-rendszerben TUDATOSAN állapították meg alacsony szinten,bizonyítva,hogy a munkások értékesebbek.

Persze őket se tekintették valóban értékesnek,egy-két idealistától eltekintve.

Szóval ez egy évtizedek óta létező probléma,amit a rendszerváltás óta sem tudtak rendbetenni.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.31. 13:30:44

Azt olvastam,hogy kb. az orvosok egyharmada kap jelentős hálapénzt,egyharmada valamennyit,egyharmada semmit,vagy szinte semmit.Pl.röntgenorvos,patológus,addiktológus.

Bőrgyógyásznak adott már valaki pénzt?

A sebészet,nőgyógyászat,belgyógyászat külön terepek.

De ott is el kell tölteni jó pár évet,mire a ranglétrán odakerül valaki,hogy komolyabb pénzhez jut.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.31. 13:32:52

Én kétszer jártam úgy,hogy gyerekkórházban pénzt adtam az orvosnak,és visszautasította.

Édesanyámtól egyszer elfogadott pénzt az orvosa,másodszorra azt mondta,hogy nem fogadja el,mert ő már kapott pénzt.

Ilyen is van.

szempontpuska 2009.07.31. 13:33:18

jó ez a miniszterezés a végén, kérdés, mi köze van hozzá ?
nekem az elmúlt időszakban sajnos két élményem is volt, egyik a gyerek agyrázkódása, a másik a saját vesegörcsöm. Az utóbbiról írtam a blogunkban.
Ugyanezek a miniszterek, más esetek.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.31. 13:41:18

@Kulics:


Ha viszont nem láttad még családtagodat keserves kínok között,hosszasan,megalázóan, orvosok által megállapítottan reménytelenül szenvedni,morfiummal is,akkor nem tudod megérteni,miért merül fel az euthanázia kérdése.

Én láttam ilyet.

Pár hónappal előtte a reménytelen állapotú macskát el lehetett altatni.

EÖ (törölt) 2009.07.31. 13:47:13

@jesszum: melyik poén? nem működik a hivatkozás!

JDG 2009.07.31. 13:48:04

Múlt hétvége? Kiütés? Kutyafasza!

7 hónapos kislányomnál észrevettük, hogy a térdízületénél ki-be jár a lábszárcsontja, ide-oda kattog, ijesztő látvány volt.

Egyből ügyeletre mentünk, de mivel csak akkor történt, amikor bizonyos irányban mozgatta a kis lábát, ott persze nem csinálta. Hazaküldtek, hogy menjünk a körzeti orvoshoz, ha megint előjön.

Másnap már mind a két lába kattogott, rohanás a körzetihez, ott sem csinálta, mondták, hogy küldenek beutalót ortopédiai szakrendelésre.

Egy hét múlva meg is jött a beutaló, hogy foglaljunk időpontot interneten vagy telefonon. Próbálom, semmi, visszadobja, hogy nincs időpont. Telefonon ugyanaz. Máshova beutalót nem tudnak adni. Várjak.

3 hónapja várunk, csak az időpontra!

Még szerencse, hogy volt egy orvos ismerősünk hasonló szakterületen, aki megnyugtatott, hogy ilyenkor még sokminden alakul a babákon, meg utána is olvastunk, hogy örökletes dolog, előfordul, majd elmúlik.

Azóta szerencsére már nagyon ritkán fordul elő, csak ő maga csinálja néha, ha fáradt, vagy unatkozik, bár mostanában inkább a fogait csikorgatja. :) Vígan áll a lábán egész nap, szerencsére semmi baj nincs vele.

Belegondolni is szörnyű, hogy mi van, ha tényleg valami fejlődési rendellenesség lett volna, amit már késő műtét nélkül orvosolni...

Manchester, Egyesült Királyság

rózsarózsa (törölt) 2009.07.31. 13:48:46

@MildJuice (...):

A Batz papucsos szállóige elferdítve terjedt el.Valaki többet felpróbált egy üzletben,de minden darab meg volt karcolódva egy kicsit.Itt reklamált a Homáron.A Magyarországon forgalmazó cég képviselője itt kért elnézést,és az illető otthonába küldetett ingyen egy méretének megfelelő papucsot.

Aztán szállóige lett,de az eredetére már nem sokan emlékszünk.

NEM FOSZTOGATTAK,HANEM OSZTOGATTAK.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.31. 13:49:47

@Egyéves Önkéntes

A hajóorvosos melyik Moldova-regényben volt?

szlelesz 2009.07.31. 13:52:33

@Amigdala: Ne érts félre, engem is zavar a hálapénz.
De az orvos nem közalkalmazott, hogy azon a fizetésen tartsuk. Vagy ha igen, akkor egy havi fizetésére büntethető, ha hibázik. Olyan felelősséget várunk el tőlük, ami minden más munkakörét meghaladja, ugyanakkor nem akaródzik ezt megfizetni. Ha meg emiatt ki akar bújni a felelőség alól, akkor háborgunk(lásd szegedi TB csalók felmentése). Ha megpróbál más módon pénzt szerezni, akkor elítéljük.

A TB - mint ahogyan fentebb kifejtettem - nem fedezi a jelenlegi egészségügy működtetését. Ezért valahonnan pénzt kell oda vonni. Logikusnak tűnik, hogy attól vonjunk el pénzt, aki igénybe veszi a szolgáltatást (vagy másra nem lesz pénz, mondjuk völgyhídra). A TB fizetése szociális alapon működik. A vizitdíj azért már ne működjön azon.
A társadalmunk szociálisan nagyon érzékeny - ami rendjén is volna - de az árát nem szeretnénk kifizetni.
A kettő együtt nem megy. Vagy tudomásul vesszük, hogy bizonyos ponton túl nem támogathatjuk az elesetteket, vagy azt, hogy ez a támogatás pénzbe kerül.
Az amerikaiak az elsőt választották, a svédek a másodikat. De Svédországban nem olyan az adómorál, mint nálunk.

EÖ (törölt) 2009.07.31. 13:55:17

@jesszum: Lakinger Béla Zsebcirkáló
(ez ugyanaz az orvos, aki vitte a kocsiját a fedélzetre, és azzal járt le a fedélközbe mulatni, a végén néhány szerencsés hölgyet elfuvarozott a kabinig!
sőt az aukciós is ebben van, no meg a szilvalekvár, ami csak a kenőszappannal együtt eladó, mert valami véletlen folytán összekeveredett) LOL
ennek a műnek minden szava arany-állítmány! :)))

2009.07.31. 14:00:49

@szlelesz: lehet rosszul linkeltem.

2009.07.31. 14:04:20

@szlelesz: van szerencsém ismerni a svédeket. Ott azért jó az adómorál, mert azt látják, hogy a pénz nagy része az ország építésére és karbantartására fordítják. Nem ellopják magán és pártkasszákba mint nálunk.
Ha a nép elégedett a kormánnyal és a rendszer működésével akkor elfogadja a drákói szigorúságú adótörvényeket is.
/erősen idealizált leírás olt ez azért, hisz ott is vannak bevándorlók akik városrészeket vernek szét... meg lelövik a minisztert az utcán...stb/

rózsarózsa (törölt) 2009.07.31. 14:04:34

@beste

"nekem ezen felül a pedagógusok is ebbe a kategóriába tartoznak...
Elég magas bejelentett fizetésem van. A családban van egy óvónő is"


Kiegészítem saját véleménnyel:

Engem felháborít,hogy azokat,akik a gyerekemmel foglalkoznak:bölcsődei gondozónők,óvónők,pedagógusok,orvosok,ápolónők,plusz konyhásnénik,takarítónők,adminisztratív és műszaki dolgozók,kevés kivétellel gombokkal fizetik ki.

Az is felháborít,hogy milyen állagú épületekben(óvodák,iskolák,egészségügyi intézmények) töltik a gyerekek életük egy jelentős részét.Aztán panaszkodunk,ha nincs esztétikai igényesség bennük.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.31. 14:13:03

@MildJuice (...):


Figyelj!

Ez egy internetes blog.

Érdemes elolvasni mások véleményét is.

Ne akarj senkit cenzúrázni,elhallgattatni,mert nem ugyanazt írja,mint te!

MildJuice (...) 2009.07.31. 14:14:48

@jesszum: most hogy így mondod, igazad van. :)

uni1002 2009.07.31. 14:14:54

"És ez a főváros, mi lehet Szabolcsban, Somogyban???"
Semmi. Azaz simán fogadnak az ügyeleten is, a bőrgyógyásznál is.
Nem értem, hogy miért kell feltételezni, hogy ha Budapesten sz@r valami, akkor biztos vidéken még sz@rabb.
Mondjuk ha a Pesti tömegközlekedésről értekezne, igaza lenne, Nyíregyházán évek óta várom, hogy bemehessek Sóstóhegyről a Kossuth térre, de az istennek sem akar a hajnali metró elindulni:-)

MildJuice (...) 2009.07.31. 14:23:00

@jesszum: én kiskoromban mindig elbújtam a szünetekben olvasni.. volt egy kényelmes beugró az egyik lépcsőfordulóban, jó hűvös volt, mindig oda mentem. A takarítónők viszontlag ritkán jártak oda, de legalább nem zavartak.
Egyszer ülök, olvasok, pár méterre tőlem pár fekete szemétdarab, nem foglalkoztam velük.
Aztán egyszer véletlenül felnéztem, és azt tapasztaltam, hogy az egyik szemétdarab határozottan közeledik felém, az ő lábán.
Én is közelebb mentem hozzá, hogy most mi van, meg mi ez, és akkor találkoztam életem első, 10 cm körüli poloskájával (legalábbis azt hiszem, hogy az volt, de egy kurvanagy lapos fekete bogár). Istennek hála azóta sem láttam olyat.

Azon akkor úgy meglepődtem, hogy nagyon.. mindig azt hittem, hogy ez nem tud ekkorára nőni, közben meg de.

Na ekkor döntöttem el, hogy ÁLLAMI ISKOLÁBA A GYEREK NEM FOG JÁRNI.
Ez csak úgy az esztétikai igényességről jutott eszembe.

Nanny Vik 2009.07.31. 14:40:11

@JDG: Egyetertek! Itt Torquayban (Devon, UK) sem mas a helyzet.. Az ortopediara kellett szereznem beutalot, es itt a kovetkezokeppen megy a dolog: eloszor idopont a haziorvosodhoz (1-2 het), aztan o megvizsgal, es ha ra sikerul venned hogy neked igenis egy szakorvoshoz kell menned, akkor nekik egy szep kis levelet (2 het); level jon a korhazbol tovabbi 1-2 het utan, hogy milyen szamot hivj hogyha idopontot szeretnel kerni (6-8 het mulvara!).
Hozzateszem, hogy az elso ortoped szakorvosnal kb 5 percet toltottem es egesz vegig olyan erzesem volt mintha mar azt varna hogy menjek mar hazafele.
Otthon meg csak reggel sorszamert kell sorbaallni A SZAKORVOSNAL - es ha nem jutok be, majd sikerul masnap.

Szoval mi itt nyafoghatunk hogy 'nincs orvos' meg ilyenek, de Nyugat-Europaban sem kulonb a helyet ebben a tekintetben. Itt az orvosok sokat keresnek (de itt aztan tenyleg) de mindig megy a nyavalygas hogy 'milyen sokat kell nekik ezert dolgozni'.

Hat, bocs, de ha latnak hogy a magyar orvosoknak sokszor milyen korulmenyek kozott kell dolgozniuk es mennyi fizut kapnak.

Hat, ne tessek annyira a magyar egeszsegugyet fikazni mert nem olyan rossz az. Sot.

zauberpferde (törölt) 2009.07.31. 14:43:37

@1éÖ: Na akkor az értőknek így péntekre:

A verhetetlen tizenegy:

Tirnauer
Ásó Kapa
Steinitz Jascsák Podhola
Sipőcz Kohn Géza
Halász Vadász Madarász

Milagn 2009.07.31. 15:01:22

@Briguci77:
Sosem nyilatkozhatsz, arról hogy a másik mennyire szenved. Te lehet, egy lábatlan tolókocsist, fogyatékossággal, ugy ítélnél meg, hogy jajj, az ő élete mennyire rossz. Ő ezt nem látja így. Ezért nem ítélheted meg azon beteg állapotát sem, aki súlyosan beteg. Lehet ő végig szeretné csinálni, te nem dönthetsz róla. Hatalmas felelősség eutanáziáról dönteni. Lehet egy beteg ezt választaná, miután elvesztette végtagjait egy balesetben, de nem feltétlen beszámítható a döntése. Kivel vizsgáltatod meg, hogy valóban ezt akarja-e, vagy csak átmeneti depresszió??

Más. A laikusok 90%-nak fogalma sincs arról az orvosok mennyit tanulnak, mennyit dolgoznak és mennyiért. Felejtsük el a népszerű szakmákat, egy sima nem sebész, nem nőgyógyász, bruttó 200 ezret keres. És dolgozik érte, éjjel-nappal. És felelősséget vállal minden döntéséért, minden mozdulatáért. Ha hibázik, akkor meg jönnek a jelzők, hogy képzetlen, itthon ragadt "buta" orvos. Közben lehet csak 36 órája nem aludt. Hogy menne a meló nektek heti két ügyelettel és reggel 8-tól este 5, 6-ig tartó munkával? Hétvégén is melóval? ezeket sose gondolja végig senki, mindenki csak tökéletességet, azonnali gyógyulást vár, azonnali kezelést, amint belép. Az ügyelet nem arra való, hogy NEM SÜRGŐS eseteket ott lássanak el. Kifejezetten sürgős, azonnali ellátást igénylő betegeket várnak oda. Ilyen lehet, pl a narkós injekcióstű, ahol azért nem mindegy, mikor kap kezelést ellene. De ha fáj a lába valakinek, hónapok óta, miért az ügyeletet keresi fel??
Bocsi, hogy hosszú és kiakadtam, de én a másik oldalról látom a dolgokat és elég szomorú a magyarok orvoshoz való hozzáállása szerintem.

Milagn 2009.07.31. 15:09:50

@MildJuice (...):
No comment. Alulképzettek az orvosok? No comment. Magyarországon kiemelkedően jó a képzés. Szegedi orvosi egyetem az élvonalban van. Miért is fogadnák szívesen külföldön a magyar orvosokat, ha annyira alulképzettek?
Hogy lehet így beszélni másik emberről? Hogy lenéző, hogy kiállítaná az anyját a sarokra 10 Ft-ért. Uramisten. Hova kerültem??

JDG 2009.07.31. 15:15:44

@MildJuice (...): Heh, az sem olyan egyszerű. Hazalátogatásunkkor orvoshoz kellett mennem, kérte a TB kártyát, odaadom az EU-sat, amit Angliában igényeltem, EU-n belül bárhol elfogadják sürgős esetben. Nééééézi, néééééézi, 15 percig csak néééézi. Gondoltam segítek, elkezdtem volna magyarázni, hogy a kártyán mi micsoda, mi milyen szám, erre az volt a válasz, hogy "tessék csak leülni, tudjuk mit csinálunk". Utána jöttek az elmés kérdések:

- Biztosítótársaság neve?
- Hmm... hát az Angol Állam.
- Címe?
- Ööööö... Anglia. :)

Utána még kb. 15 perc volt, mire ki tudta tölteni a számítógépen a formanyomtatványt, amit a végén el sem tudott menteni, mert a TAJ számhoz csak magyar formátumút lehetett volna beírni. :)

Úgyhogy inkább lefénymásolták a kártyát és a személyimet, így olyan 40 perc alatt végeztem is a betegfelvétellel.

Arról nem is beszélve, hogy itt Angliában a gyerekeknek alanyi jogon jár a betegellátás, biztosítási számuk nincs, éppen ezért nem is lehet nekik EU-s kártyát igényelni, amiből egyenesen következik, hogy hiába van magyar útlevele, hiába van mindkét szülőjének biztosítása, mivel neki nincs TAJ száma, szép összegeket fizethetünk az ellátásért. Vicces.

MildJuice (...) 2009.07.31. 15:16:10

@Milagn: a magyarok magyar orvosokhoz való hozzáállását a magyar orvosoknak köszönd meg.

Akátmeyik vállalkozó ledolgozza szó nélkül a napi 12-16 órát szó nélkül, felelősségteljes döntéseket hozva, amitől a saját, meg a mások megélhetése függ.
Te ha 36 óra meló után elcseszel valamit, akpsz fizetést? Persze hogy kapsz. Hogy a másik életét tönkretetted? Te is hibázhatsz, ugye?

Csak a másiknak ez nem egy munkahelyi hiba, hanem egy nyomorék élet.

Ha neked a narkós hülyegyerek esete előbbre való, mint a becsületes embereké, akiknek az adójából a fizetéseset kapod, hát akkor őszintén gratulálok.
Ahhoz szintén, hogy orvosként annyi empátia nincs benned, mint egy egérben, aminek a segítségével felfoghatnád, hogy ha valakinek baja van, az neki SÜRGŐS.
Azért az ügyeletet keresi, mert ott legalább biztosan lesz valaki, és nem küldözgetik a lusta, hülye, nemtörődöm orvosok egyik háztól a másikig.

Az a baj veletek, hogy ahányszor tetvek vagytok, nem oszt ki benneteket senki, ott helyben, mert még mindig tartja magát az a nevetséges illúzió, hogy az orvos, az valaki.
Pedig hát egy lóherét.

MildJuice (...) 2009.07.31. 15:21:39

@Milagn: Ahová eddig is kellett volna. Ahol azt kapod, amit milliószor elmondanak rólatok.
Csak itt a szemedbe.

Üdvözöllek a valóságban. :)


@JDG: Oké, akkor ne járj. :D
De jó, hogy ezt beírtad, kb tényleg ez lenne a fizetésemelésből.
Ugyanez a vinnyogás, hogy jaj hát szegény orvosok, ők mennyit dolgoznak, azért a kevés pénzért.
És ha az ötszörösét a tízszeresére emelnék, akkor is, csak még magasabb lovon ülnének.

Valakinek le kéne már rúgni őket onnan.
Mondjuk egy műhiba, és megcsináljuk rajtad ugyanazt. Ha a betegben benne felejtesz egy ollót, lenyeletem veled. Ha megvakul, megvakítunk, etc.

Vagy innentől nem praktizálhatsz orvosként. És emellé nem a kórház fizeti a te hülyeségedet, hanem életed végéig vonjuk tőled.

Milagn 2009.07.31. 15:37:05

@MildJuice (...): Nem is vártam más választ :)
Pár dolgot félreértettél. A narkoshülyegyerekről én nem beszéltem, én arról beszéltem amit valaki itt írt, hogy a gyereke egy narkós tűvel megszúrta magát. Szerinted sem sürgős?
Szerinted tényleg sürgős eset a 3 hónapos bokafájás?
Nem, az orvos nem hibázhat. Ezért kéne több orvos, több pihenő, mert különben hibázik. De semelyik orvos nem akar hibázni, hidd el, nem azért lesz orvos valaki, hogy mást tönkretegyen. Kár hogy így látod.
Én nem akarlak sértegetni, de neked mért esik jól mindenkit sértegetni? Jobb lesz tőle a napod?
Csak ha már etika, akkor egy kis bibliai etika: Tedd azt másokkal, amiről szeretnéd, hogy veled is megtegyék.
A mai etika legfontosabb szempontjai: Az autonómia tisztelete, Ne árts!, Jótékonyság!, Igazságosság!. Ezeket kell a mai orvosnak az etika szerint mindenkor szemelőtt tartani.

Milagn 2009.07.31. 15:41:20

De jó lenne ha egy orvos se lenne!!:D Szerintem te se ezt szeretnéd. Te mit dolgozol MildJuice?

MildJuice (...) 2009.07.31. 15:52:12

@Milagn: Nem, szerintem a narkós gyerek nem sürgős. Vagy túléli magától, vagy így járt. Ha nem, legalább nem lesz belőle hülye felnőtt. (Vagy orvos.)

És igen, a bokafájás baromirasürgős, ha az én bokám fáj, ugyanis azt a kiesést, amit az orvos okoz nekem azzal, hogy őszerinte ez nem sürgős, nekem senki nem fogja kifizetni. Három hónap után nem tudom mi lenne, én valószínűleg az első hét után leordítanám a kedves tökörésző orvos fejét.

Nem akarsz hibázni? Erre mit mondjak? Ha mégy át a zebrán, és én véletlenül elütlek, mert hullafáradt vagyok, én sem akartalak elütni.
Attól te el vagy ütve? El hát. Vigasztal, hogy én ezt nem akartam? Dehogy vigasztal.
Na, veletek is így vannak mások, annyi különbséggel, hogy kifijezetten segítségért mennek oda, abban a hitben, hogy te majd segítesz nekik.
Nem ingyen, pénzért. Nem is kevés pénzért.

Én személy szerint téged nem sértegettelek, azt írtam le általánosságban, amit eddig tapasztaltam. Igen, legutolsó aljas pondrónak tartom az összes orvost, ez van. Néha hasznos pondrónak, de alapvetően akkor is csak egy húsban vájkáló puhatestű, gerinctelen valaminek.

Ha te ezt magadra vetted, annak biztosan megvolt az oka.

És akár hiszed, akár nem, ha én úgy viselkedem majd akárkivel, ahogy a többség közületek naponta megteszi ötvenszer, akkor igenis elvárom, hogy kőkeményen le legyek baszva.
Ugyan tisztában vagyok vele, hogy úgysem szállsz magadba, és mondasz fel a jövő hétfőn, nem leszel jobb orvos, vagy ember, stb.. de igen, jól esett hogy elmondtam.

Etikából meg a következőket ajánlom; az emberek javát szolgálom, az ő jólétükért mindent megteszek az erőm végső határáig, alázattal, kedvesen, maximális felkészültséggel, és gyógyítok. Nem képzelem magam istennek, nem is viselkedem úgy, nem erőltetem rá a saját hülyeségeimet másra, nem azt nézem, mennyit dug a zsebembe.

Ezeket gondolom először hallod.

MildJuice (...) 2009.07.31. 15:58:16

@Milagn: vállalkozó vagyok. :)

rózsarózsa (törölt) 2009.07.31. 17:43:04

@Milagn:

Két malomban őröltök.Te észérveket hozol fel,ő negatív érzelmektől vezérelt.

Erre mondják a Homáron: Hagyjad,Imre!

b[ALien] (törölt) 2009.07.31. 18:04:20

@szlelesz: "De az orvos nem közalkalmazott, hogy azon a fizetésen tartsuk."
Az orvos közalkalmazott.
Már aki nem magánorvos
Ezt biztosan tudom:)

b[ALien] (törölt) 2009.07.31. 18:06:31

jajj,erről annyit tudnék amúgy mesélni
az orvos témáról
jót is, rosszat is
inkább nem teszem

MildJuice (...) 2009.07.31. 18:16:12

@jesszum: Jah, viszont az én érzelmeim alapján te normálisan működő, megbízható egészségügyet kapnál.

Az ő észérveinek köszönhetően meg szívhatod tovább a szart. :D

MildJuice (...) 2009.07.31. 18:18:07

@jesszum: erre mondják máshol; hagyjad, megérdemli. :DD

szóló szölö 2009.07.31. 19:31:30

Nem biztos,hogy jól,de én úgy értettem,hogy a játszótéren az eldobott fecskendővel szúrta meg magát egy ott játszó kisgyerek Azért vitték az űgyeletre

MildJuice (...) 2009.08.01. 07:27:26

@szoló szölő: ez esetben a drogost megkeresni, keresztre feszíteni, felnégyelni, stb.

Persze ha jól hallottad, az eset valóban szomorú.

b[ALien] (törölt) 2009.08.01. 12:03:08

@jesszum: hát Puhafülű Dagi szokás szerint körbenyávogott most, aztán aranyosan lefeküdt a monitor elé
most nem takarja ki
azért az öngyújtómat bevédte:)
Kiscica meg szerelmes belém 1 hete
folyton simogatni kell
ja és Dagi múltkor jött velem fürdeni
és a mosógép tetejéről úgy nézte a zuhanyból kijövő vizet, mint aki bekapott egy LSD-s bélyeget:)
ezt szokta amúgy
bele is markol a vízsugárba
biztos nem érti, miért nem tudja megfogni:)
van egy törcsim
el van szakadva, és lóg róla pár szál
na ha azt használom,beugrik mellém a kádba, és játszik vele:)

EÖ (törölt) 2009.08.01. 12:17:57

@b[ALien] a kopasz baba: "na ha azt használom,beugrik mellém a kádba, és játszik vele:)"

mármint mivel??? :)

rózsarózsa (törölt) 2009.08.01. 12:52:26

@b[ALien] a kopasz baba:


Ez jól hangzik.

Viszont utána meg kell szárítani a vizes macskát.Nem?Bár most kánikula van.

b[ALien] (törölt) 2009.08.01. 14:55:36

@1éÖ: a törcsiből kilógó szálakkal:)
teeeeeeee:)

@jesszum: törölközéskor már nem sok víz van benne
csak a lábait hajlandó összevizezni:)
én amúgy is zuhanyzom
Fekete Yoda Mester meg olyat szokott, hogy fürdés után odajon, elkapja a vádlimat, és beledörgöli a fejét, közben meg dagaszt rajta
kicsit fáj, és nagyon csikiz
de annyira dorombol, hogy hagyom neki
közben persze simogatnom kell
(meg röhögnöm)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.05. 16:39:37

Nem olvastam el a hozzászólásokat, de jelzem, hogy vidéken, konkrétan Debrecenben időpontot kell kérni a bőrgyógyászatra. Ez "év közben" is több hét, nyáron több, mint egy hónap. Kis szerencsével egy leprás addig megfertőzi a fél várost...
süti beállítások módosítása