Tékozló Homár

Az igazi magyar helpdeskes nem tud telefonálni

2009.08.07. 00:08 | szily | 64 komment

Klasszikus magyar találmányok sorozatunkban a Rubik-kocka után most az ügyféllekoptató ügyfélszolgálatot mutatjuk be. Működése az adott cég ügyfeleinek megalázását, majd megnevelését célozza. A jó magyar ügyfélszolgálatos az ügyfelet olyan állapotba hozza, hogy az soha többé ne tudjon kekeckedni, így hatékonyabb pédául bármelyik alkohol- vagy drogrehabilitációs szakembernél. Mai példánk az Intelecom tévészolgáltató júzerkínzó csapatát mutatja be működés közben.


Nem szokásom a panaszkodás, mert az ember mégiscsak itt él és már megszokja a nemnormális hozzáállást a szolgáltatóktól ami Magyarországon már általános. Az Intelecom/Fibernet ügyfélszolgálata azonban olyan tapasztalatot nyújtott nekem, amelynél azt gondolom "tollat" kelll ragadnom.

Történetem 06.22-én kezdődött amikor telefonon  megrendeltem az Intelecom kábeltv szolgáltatását. (Ha valakiben kérdésként merül fel miért pont e remek szolgáltatót választottam, azért mert sajnos a mi házunkban nem nyújthat más szolgáltatást a kivitelező remek megállapodása miatt.)

A cég 30 napra vállalja a bekötést. Reménykedtem, hogy ez hamarabb megtörténik, hiszen új építésű házban lakom, minden előkészített, a korábbi tulajdonosnak is volt már kábeltv-je. Nem vagyok egy műszaki zseni, de feltételezem, hogy ez azt jelenti, hogy egy "gombot kell benyomni" valahol a házon belül és már mehet is a szolgáltatás.

A gyors bekötés iránti reményem a napok múlásával elszállt, de türelmes ember lévén nem hívogattam az Intelecom-ot, hanem megvártam a 30 napot, sőt még egy kicsit többet is. Július 28-án telefonáltam rájuk először. Az ügyfélszolgálatos kedves, de sajnos a rendszereik éppen leálltak és nem tud semmi felvilágosítást adni. Esetleg nem tud visszahívni? - kérdezem naivan, mégiscsak az ő hibájuk, hogy nincs kábeltv-m és nincs rendszerük sem. Sajnos nem, kimenő hívást nem tudnak kezdeményezni. (ezt érdemes megjegyezni, mert ebben a kérdésben folyamatos keveredés van az ügyfélszolgálat fejében.)

Még optimistán állok a dologhoz, végül is mindenütt lehet leállás, ha én hívom vissza, akkor sem esik le a gyűrű az ujjamról, csak legyen már tv.

Délután ismét hívom őket, rendszer működik, ügyfélszolgálatos kedves, de a rendszerben nincs info, hogy miért áll az ügy, meg kell kérdezni a műszaki csapatot. Ügyfélszolgálatos ígéri, hogy utána néz, de telefonáljak majd újra, ő a rendszerbe beviszi az adatokat és ha megint telefonálok, akkor már meg tudják mondani mikor lesz tv. Esetleg nem tud visszahívni? - kérdezem ismét naivan, harmadszorra már nincs sok kedvem megint telefonálgatni. Sajnos kimenő hívásokat nem tudnak kezdeményezni...

Hát jó. Közben én elutazok, így hívni nem tudom őket, egy héttel később augusztus 4-én ismét nekifutok az ügynek (kipihenten, türelmesen) Új ügyfélszolgálatos. Segítőkész hozzáállás, de a rendszerben nincs semmi info, hiába ígérte meg a múlt heti kolléga. De sebaj, új partnerem utána néz ÉS megígéri, hogy még aznap VISSZAHÍV. Még egy apró kérdésként felvetem neki, hogy ő hogyan tud visszahívni, ha a többi ügyfélszolgálatos nem tudott? De erre ő nem tud válaszolni. Egész nap reménykedem, de persze nem jön a hívás, így továbbra sem tudom, mikor lesz tv-m.

Augusztus 5-én ismét nekifutok az ügynek, már türelmetlenül és mogorván.
Ismét új hang és a legkevésbé sem segítőkész. Ő nem tudja mit ígértek a kollégái és ő nem is tud ennek utána nézni, fáradjak be az ügyfélszolgálati irodába személyesen, ott a műszakiakkal kell beszélnem. Azt, hogy miért hívják ezek után őket "ügyfél szolgálatnak" azt nem sikerül megfejtenem. Felháborodásomnak hangot adok, és kérem, hogy nevezze meg a főnökét és adja meg az elérhetőségét. Papagáj üzemmódba kapcsolva úgy tesz mintha nem hallaná a kérdést, majd lerakja a telefont. Ügyfélközpontúság...

Vérnyomásom egekbe szökik. Ismét tárcsázom, új ügyintéző. Nem tudja kivel beszéltem az előbb (minek van akkor rendszer...?), de biztos csak megszakadt a telefon. Mondom biztosan és pont amikor a főnök nevét szerettem volna megtudni... Ő ismét segítőkész, utána néz ésmajd  visszahív. Szegényt frusztrálom egy kicsit, hogy az előző kolléga hogy lehet, hogy azt állította, nem tud utána nézni, de erre nem tud reagálni... miért is tudna... ő próbál segíteni.

Főnökük nevét kérem és az elérhetőségét - hátha: állítása szerint nem tudja a főnöke nevét... egy boldog ember. Egy központi faxot tud adni, oda írhatok panaszt, ha úgy érzem... Hát nagyon úgy, de minek, egy ilyen ügyfélszolgálat vezetője milyen lehet?

Két órája beszéltünk, azóta nem hívtak vissza. De a remény hal meg utoljára, de reméljük a Fibernet/Intelecom már nem húzza sokáig...

Üdvözlettel:

Bálint

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ugyhogy 2009.08.07. 00:15:43

Nincsenek hozzaszolasok?? Az hogy lehet?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.07. 00:21:16

Szegény postoló,add el a tv-t,ebből nem lesz adás:))de majd az első számlát alaposan nézd meg lehet már júliusra fizetned kell,abból lesz a másik leveled a Homáron :))

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.08.07. 00:23:08

Semmi pénzért ülnek ott diákok - mit vársz? Inkább azon törd a fejed, hogyan lehetne a monopolhelyzetet megtörni!

reunalla 2009.08.07. 00:23:44

minek a tévé? most mondd, így másfél hónap tévémentes időszak után, de őszintén: hiányzik?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.07. 00:38:58

Sün! lécci délben hangosan harangozz, hogy felébredjek,köszi :)))

Villy 2009.08.07. 00:41:04

Kedves Bálint! Nem minden ügyfélszolgálatosnak van ugyanolyan jogosultsága. Van aki visszahívhat, van aki nem, ráadásul attól is függ, hogy abban az órában hova van beosztva. Ezen legalábbis ne akadj fenn.

Konkrétan én se vágom a főnök nevét, mert diákmunkában végzik a Hd-s melót sokan, én is. A HD-st is szeretik sötétben tartani, és a minumummal is kevesebb infóval ellátni.

De nehogy azt hidd, hogy a Hd-s hibája. Sajnos a cégek a mi tökeinket is szorongatják. Néha a ránk vonatkozó szabályok teljesen szembemennek a józan ésszel, sőt néha nehezítik a problémamegoldást.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.07. 00:53:02

az mar volt hogy le kell jarni a konditerembe
proteint tizoraizni es elmenni az ugyfelszolgalatra?

kispista2 2009.08.07. 01:36:55

"azért mert sajnos a mi házunkban nem nyújthat más szolgáltatást a kivitelező remek megállapodása miatt.)"

Ez nincs így, a társasház közgyűlése bármelyik más szolgáltatót is beengedgheti a házba!

ági anyu 2009.08.07. 01:53:00

Ismerős...nálunk is Fibernet van. De most ráfaragtak, mert hirtelen két szolgáltató is bejött a házba - van is kapkodás erősen

ági anyu 2009.08.07. 01:54:28

@Villy: Ennek az infónak nyilvánosnak kell lennie - de annak mindenképpen, hogy hol tehetek panaszt

balintdamh 2009.08.07. 02:02:48

Ha mast nem, muholdas TV-t tuti rendelhetsz (digi, upc, hello HD meg tan mar a T csop.-nak is van, nem tudom). Ha pedig tullepik a 30 napos bekotesi idohatart, akkor gondolom elallhatsz a szerzodeskotestol. A kerdes csak az, hany TV keszuleket hasznalnal, mert a muholdason az 1 TV utani tobbire sajnos fizetni kell...

/bocs, nincs ekezetem/

Megdobbent 2009.08.07. 02:05:05

Uj epitesu lakast tobbek kozt ezert _sem_ veszunk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.07. 02:24:54

@Megdobbent:
Vician epit barmikor
es valaszthatsz barkit a tv-re

Megdobbent 2009.08.07. 02:39:31

@hagyma: najojo, de az internetre? Telefonra? :(

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.07. 02:56:32

Mi az az ügyfélszolgálat? Valaki magyarázza már el, emrt MAgyarisztániként nekem fogalmam sincs erről, nem találkoztam még ilyennel...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.07. 03:21:23

@Megdobbent:
Vician mindent megold
Mary meg nosztalgiazik
a 3000-ik fotot kellett megneznem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.07. 03:23:42

keresek neki vodkat
attol vagy alszik vagy dugunk
most az elso opcio jobban esne

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.07. 03:27:13

hat en ennyi fenykepet meg eletemben nem lattam
en meg a pajtas fenykepezovel csinaltam 12 kockat ezek mar 345 ezret

Megdobbent 2009.08.07. 04:17:16

@hagyma: maskor gyorsabban a vodkaval :) Es mind a trillio foto rolatok keszult, vagy Mary ifju gyerekkorarol? Mert akkor tied a vodka :>

Pron · http://pron.blog.hu 2009.08.07. 05:09:47

Simán naponta felhivtam volna a helyedben öket még a 30 nap alatt had szokják

DonQuijoteCorporation 2009.08.07. 06:01:26

Nos ezért kel minél kisebb, a lakóhelyhez közeli szolgáltató szolgáltatására előfizetni, ha lehet. Tapasztalataim szerint ők legalább felveszik a telefont, és tapasztalataim szerint, próbálnak is segíteni.

Persze a magyar átlag párszáz forint kedvezményért átmegy a multihoz, aztán meg sír, hogy nem lehet elérni őket, hogy egy vagyont költ a telefonra.

Secnir 2009.08.07. 06:30:59

cikkíró bálint!

megfogsz egy, azaz egy darab szalagantennát, bédugod TVbe és láss csodát! lesz adás
inygyé.

ha több kell és van internet (mer' úgy néz ki van), akkor netTV.
inygyé az is.
és elég az rtl/tv2/m1 szentháromság eldönteni, hogy akarsz-e TV-zni.

én a meccsek kedvéért regisztráltam a bwin-re. online ott is tudom nézni, és nem muszáj pölö otthon lennem hozzá...
...ne legyél tehetetlen.
ja, s friss filmeket meg kizárólag mindenféle warezoladlról szedj le (úyg hallottam vannak ilyenek).
reklámmentes, és akkor kezdődik, amikor te akarod.
OFF
a Chuckot a g**i RTL klub 3 adás után leszedte műsorról. végre volt egy jó sorozat - de magukkal baxtak ki, kb 8 óra alatt lejött mindkét évad
ON

Átlagarcú 2009.08.07. 06:42:01

A lepényhal meg
a remény hal meg
utoljára.

Eszt kell csináni e (törölt) 2009.08.07. 06:54:15

@Sörecet:
az nem ugy van :)

a lepényhal megy elöl,
a reményhal meg utoljára.
:)

Frucsasz 2009.08.07. 07:09:22

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: aki éjjel legény... :D

Én nem tevézek már kb 5 hónapja. Jól vagyok. :) Minden, ami miatt kellett a tévé, beszerezhető. Kivéve talán a Miami Ink. De lehet, hogy még az is. :)

akos147 2009.08.07. 07:34:21

Jöhetne már SÜN!

akos147 2009.08.07. 07:37:16

Én már vagy 8,7 éve nem tévézek. Leszokóban vagyok a posztolvasásról is, már csak reagálni szoktam. Anélkül is el tudok küldeni bárkit echinocactus-szal terhelt ánuszvizsgálatra.

Ofélia . 2009.08.07. 07:43:21

Jó reggelt homár.

Már 5tudom, hogy a mulkor egy postolónak miért volt fontos a lakásvásárlásnál a gyors internet és a működő kábeltvé (ezek szerint jogtalanul cikiztük ki)

Új építésü lakást meg vegyen az akinek hét anyja van!! Az olyan apró hibák hogy az egyéves lakás FALÁNAK REPEDÉSEIN KERESZTÜL nyomja be a vihar szele az esővizet(ha nem látom el sem hiszem) rendszeresek.

A kivitelezésük olyan szar, hogy egy kádári korszakbeli művezető földhöz baszná a szakmunkásbizonyítványát ha meglátná azt a szart amit a zsebes feketemunkások építettek:((

A kábeltévés szerződések csak hab a tortán amit ez a sok markait nyújtogató és mutyiban megegyező szarházi elkövet:(((

Ofélia . 2009.08.07. 07:52:00

@hagyma: Nekem az ismerősök a gyerekeik, unokáik fényképeit szokták néha mutogatni RÉMÁLOM és még a szépségüket is dicsérni kell:((

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.08.07. 08:07:23

keLLL, de tényleg. amúgy meg nem csak Magyarországon van ez így.

Ráadásul nálunk még fel is van osztva a piac. Nem mehet be mindenki mindenhová. Például a királyi szolgáltató (belgacom -> olyan, mint régen a matáv /hu/) mellett kevesen rúghat labdába. Ettől aztán nem érdekelt a cég az ügyfelek kiszolgálásában.

De jönnek a tányéros, mikrohullámú netszolgáltatók egyre többen. Azóta kezd kicsit normalizálódni a helyzet.

Layosh 2009.08.07. 08:08:43

Felkell rakatni egy parabola antennát mondjuk a T-home-tól. Több csatornád lesz, olcsóbban és pár nap alatt megvan.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.08.07. 08:18:10

Nálunk azért van TV, hogy a gyerek szombat reggel megnézze Spongyabobot meg a Bajkeverő Majmot!

De egy jó kis Maunika só néha hiányzik picit...

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.08.07. 08:27:36

Mellesleg a TV a legegszerűbb megoldás. Kötsz egy tányéros szerződést és jónapot. A parabolát, meg ott üzemeled be, ahol akarod. Már, ha rálátsz a műhold(ak)ra. És ezzel kiváltod a hagyományos kábeltévét. Én pl magyar júpiszi tányérost nézek Brüsszelben. Még szerencse, hogy a műholdak az űrben vannak és nem egy póznán.

EÖ (törölt) 2009.08.07. 08:29:15

@Itschykhatschy: te kivitted a parabola-antennát Brüsszelbe??? :)

UTakeMe 2009.08.07. 09:30:00

:) Én nem nézek tévét. Nem fizetek eő semmire. Se TV, se telefon, se vonalas net. Mobil telefon és mobil net. Ennyi. Rohadjon meg az összes szolgáltató. :) Ja, és flvágottat sem eszem. meg joghurtot se, és gyümölcsleveket sem iszom.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.08.07. 09:32:43

@Itschykhatschy: a hazban, ahol lakunk(Gentben) nem engedik a parabola antennat. Egy renitens a multkor beprobalkozott, lattam az erkelyen a tanyert. Most ki van irva az ablakra nagy betukkel, hogy TE HUUR (kiado).
Egy ismerosnek a nappaliban van 2, azaz ketto darab tanyer beuzemelve, helyes kis femrudon az ablaknal.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.07. 09:43:18

Reménykedni mindig lehet. Amíg bele nem fáradsz :)

vape 2009.08.07. 10:01:17

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
Na kezdődik.
Ofélia, te sem láttál még sok újépítésű lakást közelről... Eggyel véletlenül összefutottál (ha nem a haverod haverja mesélte ezt, amit most továbbadsz kicsit átírva), aztán rögtön általánosítasz.
Sz*r minőség mindenhol van, nem csak az újépítésű lakásoknál.

Metál -e a bimetál? 2009.08.07. 10:01:33

intelecomos voltam egy évig. azonnal hagyd ott ezt a szemét mocskos bandát.

Defmute (törölt) 2009.08.07. 10:05:19

A héten Netet rendeltem a UPC-nél... Az ügyfélszolgálatos csaj hangja és a betanult, monoton szövege egy végeláthatatlan villamosként haladt át a fejemen. Mégis a kedvencem:

"Ha egyetért a szerződésben elhangzottakkal, megerősítésként mondjon egy erőteljes és hangos IGEN-t, mert felvétel készül a beszélgetésről..."

Alig éreztem hülyén magam, de azért megkérdeztem, hogy esetleg smsben nem lenne-e jobb... :)

Dr.Traktor 2009.08.07. 10:10:03

@afromagyar:
ez de gyász...
nyugateurópa mi? :P

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.08.07. 10:15:21

@Dr.Traktor: igen. De megmondom oszinten, nem hianyzik a Baratok Kozt :).

Defmute (törölt) 2009.08.07. 10:16:57

@afromagyar: Magdus nélkül nem is az igazi már, elhiheted... :D

vanderkaay 2009.08.07. 10:23:57

Az Intelecomot/Fibernetet már nem először éneklik meg itt a homáron... Én öt éve költöztem be egy akkor új társasházba, amelynél a második-harmadik lakógyűlésen kiderült, hogy az Intelecomnak sikerült tíz évre kizárólagosságot szereznie, és ha jól tudom, azóta is ők az egyetlen lehetőség, a közgyűlési jegyzőkönyvek meg másról sem szólnak mint a velük kapcsolatos problémákról. A közös képviselő már beadott panaszt rájuk az NHH-nál, amire kapott egy semmitmondó választ, illetve ha jól tudom pár hónapja rendőrségi feljelentést is tett a társasház, ami nem tudom milyen szakaszban van most. Én személy szerint tavaly nyáron felmondtam az előfizetéseimet, amire persze a fülük botját sem mozgatták, és még vagy fél évig küldözgették a számlákat utána. Végre január környékén abbahagyták, de a tévéadást azóta sem kapcsolták ki, néha ellenőrzöm. A korábbi postokban olvasott kommentek alapján persze simán elképzelhetőnek tartom, hogy egy szép napon majd valami behajtó cég jelentkezik nálam, hogy iksz év díjhátralékban vagyok, úgyhogy az ügyvédem már most hangol jó előre...

kulup 2009.08.07. 10:33:41

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Ne általánosíts. Mi is új építésűbe költöztünk és nincs sok probléma. Ráadásul a kivitelező nem hagyta magát lefizetni, így van Digi, UPC, T-home, de jöhet még több, ha van rá igény.

kulup 2009.08.07. 10:35:40

@vanderkaay: Közgyűlésen szavazzátok meg, hogy bejöhet a többi szolgáltató is. Ennyi. Úgyse mernek pereskedni, a kizárólagosság törvénytelen.

cegez 2009.08.07. 10:54:28

A Fibernet ügyfélszolgálatát ismerem, mint a tenyeremet. Bemutatkozol, név-cím, problémát elmond, utána azonnal kérd el a munkalapod számát, mert le fogják tagadni, hogy beszéltél velük. Nem igaz, hogy nincs infója az ügyfélszolgálatosnak náluk, meg nem tudja a főnöke nevét. Van infója, és a főnökét is ismeri. Csak ahhoz egy jól felhergelt férfihangot kell szerezned, hogy azonnal intézkedjenek. Ennyi.

Waikiki boy 2009.08.07. 11:17:13

ne nezzel TV-t, akkor nem butulsz el. es koszond meg nekik, hogy megovnak a butulastol

vanderkaay 2009.08.07. 11:29:06

@kulup: Ha ennyi lenne, valószínűleg már régen megszavazták volna. Nem merültem el különösebben a részletekben, de feltételezem hogy jó alaposan körülbástyázták magukat, és nem lehet csak úgy kiszavazni őket. Ha jól emlékszem, akkor az általam olvasott közgyűlési jegyzőkönyvekben meg a feljelentésben olyanok szerepelnek, hogy kábé háromféle alapító okirat verziója létezik a társasháznak, és ezekben össze-vissza megkavarták ezt a kizárólagossági kérdést, úgyhogy senki nem lát az ügyben tisztán.
De megvallom őszintén engem a dolognak ez a része különösebben már nem foglalkoztat, én egészen remekül megvagyok tévé és otthoni internet nélkül, és az egyetlen kívánságom hogy lehetőleg soha életemben ne kelljen többet az Intelecomról/Fibernetről hallanom. De ez persze valószínűleg hiú ábránd lesz.

DuDe 2009.08.07. 11:42:36

A Fibernet/Intelecom párosról én is tudnék mesélni. Én is újépítésűbe költöztem nemrég, és már jó előre tájékozódtam, hogy milyen szolgáltató van ott, de amikor megtudtam, hogy ez a pancserbanda van jelen "kizárólag", már akkor eldöntöttem, hogy nem fogok velük közösködni. Inkább vártam 7 hónapot a júpíszíre, és közben hallgattam, hogy akik beleugrottak a kizárólagosság miatt az Intelecomba, azok mit anyáznak.

Mellesleg a júpíszís üzletköző is elmondta, hogy valamikor régesrég volt olyan, hogy kizárólagos szerződés, de most már ez törvénytelen, tehát nincs az a mutyizás, ami ellen ne lehetne másik szolgáltatóval szerződni. Én kivártam, és jól tettem. Júpíszí sem csodacsapat, de így is nagyságrendekkel korrektebbek, mint az Intelecom/Fibernet páros, és az ügyfélszolgálatuk is sokkal közelebb áll a civilizációhoz.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2009.08.07. 11:51:02

Az Intelecom rettentően zűrös szolgáltató, nekünk is ő szolgáltat. Egy időben a FiberNet része lett, (most is az), és most beolvad a DunaWeb-be, szóval nem egyszerű az se, hogy kik ők tulajdonképpen.

Az ügyfélszolgálatuk nagyon vicces. Egyszer nem ment a DNS szerver, és közölték, hogy indítsam újra a gépet. Amikor mondtam, hogy muhaha, akkor a srác közölte, hogy ő nem ért hozzá, de ha nekem mond valamit, akkor ő fel tudja olvasni, hogy a DNS szerver IP címe ez meg az. Mondtam, köszi. A másodlagos működött, úgyhogy időlegesen meg tudtam oldani a problémát, na de ezt egy halbiológus hogy fogja kezelni? :D

movhu 2009.08.07. 11:55:23

Néhány cégközeli info a teljes képért.
A Fibernet megvette az Intelecom-ot, amely cég eleve nem jó struktúrában "készült" cég. Ezek után a Fibernet küzdhet azzal, hogy egy szarból-várat struktúrán átküzdje magát, láthatóan lassú sikerekkel.
A Fibernet meg nem a Dunawebbe olvad, hanem a Fibernet a Dunaweb 100%-kos tulajdonosa.
Azaz a Fibernet megvásárol csomó céget, aminek a beintegrálás igen nagy küzdelem, aminek a végén az előfizetőn csattan az ostor.

2009.08.07. 11:57:27

@Eszt kell csináni e:
előre és még előrebbre
így jutunk a legelőre.

Lun_Istar · http://lunistar.uw.hu 2009.08.07. 11:58:43

Az én mumusom a Rubicom... (fót környéki szolg.)

Ők legtöbbször korrektek voltak velem, nem beszéltek mellé, ha azt mondta, hogy beszél a műszakissal, akkor a műszakis hívott mobilrólm, hogy merre hány méter.

Bár náluk is van néhány bunkó HD-s, de általában elégedett vagyok.

A múltkor fél napig nem volt net, korrekten közölték, h valami f**zarcú elnyalta az üveget Vác mellett... Dolgoznak rajta, hamarost lesz, ne aggódjak.

reunalla 2009.08.07. 13:48:50

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
mit akarsz egy kis repedéssel? Ezt nézd meg:
www.oritel.hu/index.php?menu=1&mgroup=1&app=oritel&page=cikk&cikkID=830

valami oknál fogva a régi épületek tetői a helyükön maradtak és nem 200-300 méterre voltak a darabjaik :D


És nem itt lakom hála istennek :D

lolperec 2009.08.07. 14:43:49

FIbernetet énis rühellem..
de legutóbb kellemes tapasztalatom volt..
kérdeztem az ügyfélszolgálatot a digitális TVről, mert szeretnénk mégegy dobozt, de panaszkodtam a már meglévőre, hogy egykét adónak nem elég erős a jele..
másnap már ki is jöttek és megállapították, hogy nálunk xar minden :D
mondjuk egy erősítő beiktatása orvosolta is a problémát..

de az ügyfélszolgálatos rémisztően segítőkész volt..

Villy 2009.08.07. 22:31:08

@ági anyu: Máshol is csak panaszfax van. Nem akarok cégnevet mondani, de gyanítom sok helyen van ez még így.

pitzburg 2009.08.08. 07:51:35

Mit kéne tenni az op.nak?Álljon fel a telefon mellől,menjen ki és kösse be neked a szolgáltatást?Igen,a helpdeskes egy külön állatfaj.Csak sajnos ennek az állatnak is kötve van a keze.

Thames30 2009.08.08. 14:42:00

Miert van az, hogy szolgaltatok azt csinalnak amit akarnak? Felugyeleti szervek miert nem tesznek valamit ha panaszok erkeznek?

Shekeras 2009.08.08. 16:43:28

Nehogy rendelj egy ilyen társoságtól! Egy ruppojuk sins csak telefonjuk /befelé/ van. Összeszednek egy kis pénzt aztán agyö. A következő ötletig.

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2009.08.09. 20:13:23

Az már régóta nyílt titok, hogy az autókereskedők, műszaki cikk forgalmazók nagyságrendekkel többet kapnak jutalékot a hitelfinanszírozó bankoktól, lízing cégektől és a biztosítóktól azokra a korántsem ügyfélközpontú szerződésekre, melyeket a termékek mellé ajánlanak.

Az ingatlanpiac pang, döbbenetes mértékben visszaestek az újlakás eladások, tehát csak egy pici idő kellett ahhoz, hogy ezekkel a mutyizásokkal az ingatlanpiacba is átivódjon ez a lenyúlós, jutalék-orientált hozzáállás

És lám-lám, a legszarabbhoz képest mennyire képesek örülni emberek a kicsit szar szolgáltatóknak... :-)
süti beállítások módosítása