Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tékozló Homár

Egy szupertrágár ügyfél anyázza az OTP Bankot (updatelve)

2009.08.10. 15:33 | szily | 245 komment

Picsázás, orális szex, alkoholistázás, drogozás, fogyatékos iskolatárs: nem lennék az OTP Bank lakossági kapcsolattartójának a helyében. A Homár természetesen a megalázott fogyasztók zászlaját lobogtatja, de néha mi is elképedünk, hogy milyen félelmetes verbális teljesítményre képes egy-egy Trágár Ügyfél. J. ezen belül is extrém. Pedig egyébként, ha jól értjük, tényleg vicces módon próbálja megsarcolni a bank: augusztus hetedikén kapott egy levelet, hogy fizessen be egy számlát, aminek a kelte június 16-a, a fizetési határidő viszont május hatodika. J. ennek hatására kemény szavakat használ, aki a csúnyát nem szereti, ne olvasson tovább. Az ilyen levelekben az a misztikus, hogy vajon mit vár a Tomboló Ügyfél? Bármi történt is korábban, egy ilyen után elképzelhetetlen a normális ügyintézés. Élőszóban, telefonon még el tudom képzelni ezt a lelkiállapotot, magam is átéltem már persze, de írásban elvileg jobban kontrollálja magát az ember.

Update 1: Sikerült kifelejtenem a posztból a magyarázatot arról, mi is az alapügy, ami miatt emberünk felzaklatta magát. Elnézést, ez az:

"Röviden a történet annyi, hogy kedves nagymamám 1987-ben kb. felvett egy hitelt. Sajnos jó pár éve meghalt, de anyukám volt a kezes, de ő kifizette a tartozást még 1998-2000 között és az összes csekk is megvan a biztonság kedvéért. Azt az otp egyszercsak 2008-ban elkezdte küldözgetni a leveleket, hogy ez a hitel nem lett kifizetve, stb. Többször, kedvesen, illedelmesen írtam. Az elején fel sem fogták, hogy mit írtunk, hogy ott a csekk bizonyítékként....aztán nagy nehezen rájöttek, hogy hopsz, tévedtek és elég béna dolog 1989-es tartozást most behajtani, főleg, ha nem is létező. Aztán 2009 elején ismét elkezdték. Történet megint ugyanaz.

Most pedig ügyvédi költségként akarnak 19 200 Ft-ot elkérni, merthogy a nem létező tartozást anno átadták a behajtó részlegüknek. Röhej.

Nah, erre írtam a csatolt levelet"


„Tisztelt” OTP Bank!

Hiv.szám: yyyyyyyyy-xxxxxxxx-zzzzzzzzz

„Ügyfél” neve: XY

Cím: 10xx. Budapest, yy utca zz.

Első körben engedjék meg, hogy megkérdezzem, esetlegesen cégüknél szellemi fogyatékosokat alkalmaznak az egyenjogúság érdekében, vagy csak szimplán másnaposan járnak be folyamatosan dolgozni a kedves kollégáik/főnökeik, ne adj’ Isten direkt szívatnak engem, mert este nem kapták meg otthon a párjuktól, ami kell? Ez kérdés, nem állítás (gyengébbek kedvéért.)

Ezt csak azért kérdezem, mert ismét kaptam önöktől egy levelet, miszerint „tartozásom” van, illetve pontosabban a nem létező tartozásomat átadták a behajtó-osztályuknak anno, ezért ügyvédi költségként fizessek ki  19200.- Ft-ot.

(Azt is halkan megsúgom, hogy az ajánlott levél az nem attól lesz ajánlott, hogy felírják a levél tárgyához, hogy „Ajánlott”. Ezt a feladási módot a postán külön kérni kell, és ne ijedjenek meg: a díjazása is más!)

A másik vicc (komolyan hangosan röhögök, és tényleg megkérdőjelezem azt, hogy önöknél emberek dolgoznak, nem pedig előre programozott droidok, esetleg leépült alkoholisták, drogosok):

Valamit beszedtek önök, vagy esetleg feltalálták az időgépet?? A számla és levelük, amit 2009.08.07-én kaptam meg, azon a Számla kelte 2009.06.16; a fizetési határidő pedig 2009.05.06. Önök tényleg normálisnak és épeszűnek gondolják magukat?! Költői kérdés volt, mert ezek után úgysem merik azt válaszolni, hogy igen, hiszen csak magukat égetnék le jobban. Ha nemmel válaszolnak, akkor az biztos, hogy kiplakátozom vele a várost. J

Azt hiszem, még egy szerv felé jelentenem kell hanyagságukat. A könyvelőjük az Ecseri piacon vette a szakmáját, vagy elvégzett valami 2 napos mérlegképes-könyvelő villámkurzust?

Utoljára tájékoztatom önöket a következőkről, és nagyon kérem, olyan alkalmazottnak adják oda a levelem, aki tud olvasni és mondatot értelmezni, illetve életkora 6 éves felett van (ők már érteni fogják, tényleg). Ellenkező esetben valamilyen úton-módon kérvényezni fogom, hogy vizsgálják felül, kik dolgoznak önöknél; van-e engedélyük fogyatékosokat alkalmazni és nincs-e illegálisan foglalkoztatva óvodás vagy gyermekkorú, mert ilyen értetlen emberekkel én rég találkoztam (volt egy iskolatársam – na, ő pont ilyen volt, mint önök: felfogta, amit mondtak neki, egyetértett, de 10 perc múlva elfelejtette, mit mondtunk neki és néha be is kakilt, meg pisilt.)

Tehát:

    * nincs önöknél semmilyen tartozásom, bár erről már párat leveleztünk és bizonyítottam is.
    * ha emlékeim nem csalnak, akkor minimum egyszer (de talán kétszer is) ezt önök is beismerték (max a bíróságon mutatom meg hivatalos levelüket, nem költök önökre többet).
    * mai napig megvannak a régi kifizetett tartozásról a csekkszelvények, melyeket kétszer is elfaxoltam önöknek (puszilom a könyvelőt vagy az adminisztrátort, hogy ilyen gyorsan, precízen kikereste! Ráadásul 5 évig vagyok köteles megőrizni, ehhez képest van arcuk (de még mekkora!) 10 év után számon kérni. Szüleiket is üdvözlöm!) – remélem a sok zárójel és az összetett mondat nem zavarja össze az illuminált elméjüket.
    * a faszolás faxolás hatására ismét elismerték, hogy nincs tartozásom és elnézést kértek tövig.

Ezek után erősen gondolkozom azon, hogy felvessem az orális szex lehetőségét részemre-önöktől.

A fent leírtakat nem fogom ismét bizonyítani; elküldtem elégszer.

Felszólítom önöket továbbá, hogy fizessenek ki nettó 20 000 (azaz húszezer).- Ft-ot az itt megadott számlaszámra:

XY – Unicredit Bank:

zzzzzzzzz-xxxxxxxxx-yyyyyyyyyyy

Indoklás: a folyamatos levéláradatukra folyamatosan válaszoltam postán, faxon. A befektetett időt és energiát, postaköltséget, tanácsadást az ügyben fedezi ez az összeg.

További leveleket nem fogok írni önöknek. Amennyiben ismét kapok olyan küldeményt, melyben pénzt követelnek rajtam, vagy nem értenek egyet levelemben leírtakkal, abban a pillanatban jelentem hozzáállásukat és ügymenetüket a PSZÁF-nek, az Adatvédelmi Biztosnak (adataimat tizenéve nem törölték rendszerükből; olyan családtagjaimat zaklatják levélben, akiknek anno soha semmilyen közük nem volt a hitelhez és törvény szerint sem lehet közük, mégis tudják az adatait); továbbá bírósághoz fordulok és a jelenleg általam kért összeg tízszeresét (most adják oda a számológépet az ügyintézőjüknek, mert nehéz rész jön), tehát 200 000.- Ft-ot fogok perelni, és természetesen a levelezést/levelezésünket, önmaguk leégetését közzéteszem nagy látogatottságú weboldalakon, fogyasztóvédelmi blogokon és fogyasztóvédelni TV-műsorokban is! Valótlant nem fogok állítani, csak a tényeket, így nem állja meg helyét a hitelrontás sem.

Ha nem fizetik ki nekem a fent jelölt összeget, akkor ennél úgyis nagyobb büntetésben részesülnek a felettes szervek által, de ha még ez sem jön össze, mert ennyire béna vagyok, akkor legalább ha nem is nekem, de az ügyvédjüknek fizethetnek pár tízezer Ft-ot munkadíjként feleslegesen, mert úgyis én nyerem a pert, akármelyikünk kezdi, és tudják, ez káröröm, nekem pedig az jól esik, mert szemét vagyok. Tehát akármit is csinálnak, önök járnak rosszul, tehát gondolják át ezt a 20 000.- Ft-ot. Természetesen adok róla számlát, amennyiben visszajelzésük szerint fizetnének.

A számlájukat visszaküldöm. Legyenek környezettudatosak és használják fel WC papírnak.

Ezen levelet megkapja a Tékozló  Homár internetes fogyasztóvédelmi blog is (http://homar.hu; homar.blog.hu), melyet naponta több ezren látogatnak. És ez csak a kezdet… a többi önökön múlik. Mert megbízunk egymásban, ugye?

További szép napot kívánok!

U.i.: kiskoromban volt egy nagyon béna vicc az OTP-ről. OTP rövidítése: óvatosan takarodj a picsába. Ismerik?? J

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lúúújzi 2009.08.10. 15:41:06

Kérjük a kedves ügyfeleket, ne viselkedjenek bunkó paraszt módjára! :)

staropramen 2009.08.10. 15:42:03

Sztrovacsekek! belengi ezt a levelet valami rostandi "lenge báj"
Mindazonáltal meg kell jegyeznem , hogy a szerző nem használja ki a magyar nyelv páratlan lehetőségeit, és jobban megnézve alig 3-4 témát variál-persze azt meglehetősen jó érzékkel.
Javaslatom:küldjön még.

b[ALien] (törölt) 2009.08.10. 15:42:13

Nem is olyan csúnya
De az előbb mintha 3 hsz lett volna
valaki kapált?

Lúúújzi 2009.08.10. 15:42:55

Kíváncsi vagyok az OTP reakciójára!:) Valamint arra, hogy ilyen bunkó stílussal mit lehet elérni?

Lúúújzi 2009.08.10. 15:44:08

@b[ALien] a kopasz baba: igen, kapáltak. engem is, pedig nem is írtam helyezést:( Nem szeretnek "odafenn" :D

Palkovics Ede 2009.08.10. 15:44:08

Velem a Westel játszotta ugyanezt. Kértem őket, hogy ne küldjenek reklám smst. Nem foglalkoztak vele. Majd mikor a sokadik reklám után válasz sms-t küldtem: "megb.szom anyátokat a ravatalon", utána már nem küldtek.
Ja, és J!

b[ALien] (törölt) 2009.08.10. 15:44:25

milyen sör milyen sör:)
hol?

b[ALien] (törölt) 2009.08.10. 15:45:58

@Lúúújzi: lehet szilynek megremegett a keze:)

staropramen 2009.08.10. 15:46:23

@b[ALien] a kopasz baba:
Nem kapált hanem tövestől tépte ki rendkívül alapos, a témát minden oldalról körbejáró elemző, komoly irodalmi értékű kommentemet.

kutymorgo 2009.08.10. 15:46:24

én teljes mértékben meg tudom érteni a postolót (a felháborodást még levélben is!!!).

elwood 2009.08.10. 15:46:37

"Ezek után erősen gondolkozom azon, hogy felvessem az orális szex lehetőségét részemre-önöktől."

Sztem a szopás már megvolt az ügyfél részéről, de csinálhatja mégegyszer az ha jólesett. Lásd még "Vadász te ..."

Lúúújzi 2009.08.10. 15:46:57

@b[ALien] a kopasz baba: lehet:) Most már átszokom az "ejhá"-ra! :D

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2009.08.10. 15:47:29

Az OTP ősi román bank. Már rég fel kellett volna számolni, és a vezetőiket elzavarni Szibériába, banánpálmát szüretelni.

Lúúújzi 2009.08.10. 15:48:29

@elwood: szerintem a "zügyfél" úgy gondolta, hogy ő állna a farok (elnézést!) innenső oldalán:D

rózsarózsa (törölt) 2009.08.10. 15:49:15

@b[ALien] a kopasz baba:


Harmincdekás ma nyávogott is.

Elképesztő halkan.

Viszont dorombolva tud bunyózni.

Lúúújzi 2009.08.10. 15:52:11

Az update-tel azért most már más a leányzó fekvése. Bár ez a hangnem tőlem akkor is távol áll.

Smacika 2009.08.10. 15:52:52

Mi ebben a csúnya?Ez kérem egy tök korrekt iromány.
Ha neaggyisten velem vetetné fel valamely hitelintézet a szopóálarcot, asszem nem lennék ilyen finom és nőies.
Milyen tüchtigen fogalmazta meg, hogy szopják le:-):-)
Hajrá és vesszen az ótépé.

b[ALien] (törölt) 2009.08.10. 15:54:08

@jesszum: :-)
Legaranyosabb korban van
Nekem Yoda meg dorombolva tud enni:)

elwood 2009.08.10. 15:56:10

"gondolják át ezt a 20 000.- Ft-ot. Természetesen adok róla számlát"

ezt megnézném, az lenne ráírva, 1db orális aktus.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.08.10. 15:57:08

és képzeljétek, még így is meg tudja szívatni az ügyfelet az otp, ha az ügy átkerül végrehajtási szakba. a végrehajtó ugyanis nem nézi a végrehajtás jogosságát, mindössze zároltat minden bankszámlát, autót, stb.

elwood 2009.08.10. 15:57:33

@Lúúújzi: egy bankkal szemben, na persze

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 15:58:30

na vége egy jó post, így kell ezt csinálni,csak tisztán magyarul::))))

helianthus 2009.08.10. 15:59:13

Trágár ügyfél meglepő önismeretről is tanulságot tesz:
"mert úgyis én nyerem a pert, akármelyikünk kezdi, és tudják, ez káröröm, nekem pedig az jól esik, mert szemét vagyok." :D

Lúúújzi 2009.08.10. 16:01:31

@elwood: nem vagyunk egyformák, én mindössze erre gondoltam. Lehet, hogy belőlem is ki tudná hozni a bank az állatot, de nem szeretném kipróbálni.:)

krj 2009.08.10. 16:04:09

az igazat megvallva én sem értem, hogy ebben mi a "szupertrágár". szily, hol az adekvát ingerküszöböd? "a macska rúgja meg" és "azt a hét meg a nyolcát" hallatán már megy az "irgumburgumozás"? na ne má'! :-)

Smacika 2009.08.10. 16:05:01

@helianthus: Nincs benne semmi rossz.
Beismeri, hogy nem egy kedves fazon.Na és?
Én magamat is egy szemétnek tartom, aki még irdatlan nílusi palóc is.
Plusz, bunkóparaszt/szemétgeci/büdösgenya/rohadttetű/rasszistaköcsög/embertelenféreg/kőszivű/gonosz is szoktam lenni, ha nem adok cigit-aprót-kaját-buszpénzt-vonatjegyet-drogot-sört-bort, valamely etnikumhoz tartozó embernek.

Bejgli 2009.08.10. 16:06:04

az orális szex talán erős, de ilyen banknak ez jár :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 16:06:07

Na, én is durvábbra számítottam. Ez hellyel-közzel korrekt, ami az ótépét illeti.

májgeriberi 2009.08.10. 16:06:21

lehet-e másképp dűlőre jutni?

végre valaki aki nem azért sír, hogy úristenmitcsináltakvelemezekaszametek!

J

É2I 2009.08.10. 16:09:42

Nos az otp-vel szemben ez egy teljesen kultúrált levél.
Én ilyen hosszúságban kb. ötezer jó magyar káromkodásban fogalmaztam volna ezt meg.
Ehelyett ejöttem tőlük a sunyiba. Szívassák egymást hátul a budiban.

Azóta lett folyószámla csamagjuk is, igaz-e otp-s agytrösztök? Nem tán rohamosan fogy a szivathatók, aljas módon becsaphatók, aka ügyfelek tábora?
Hát lehúzhatják a wc-n mostmár a csomagjaikat, ha már pont ott játszanak.

Hogyis mondaná Ford Fairlane?
- Kutyaütő banda.

És akkor még úriasan konszolidált voltam...

Frucsasz 2009.08.10. 16:10:09

@jesszum: új cicc?

Egyébként ez a stílus nem bunkó, hanem bájosan cinikus, némi iróniával fűszerezve.

A bunkó az, aki buta "paraszt" (és itt kérek elnézést a foglalkozásukra nézvést földművelésből élő emberektől. A valódi paraszt ugyanis nem buta, sőt...) A posztoló korrekt. Én nem találtam a levelében egyetlen trágár kifejezést sem. (Jó, talán a szemét... de még az se dulva.)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 16:11:23

@Nelson Mandula: "Ez hellyel-közzel korrekt, ami az ótépét illeti." biztos , hogy Jól fogamaztál? magyarul ez kijár az otépének:))))
Sün az otéjpé ceggibe:))

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.10. 16:12:05

isteni :D hajrá mérges ügyfél!

májgeriberi 2009.08.10. 16:12:17

@É2I: eszem-faszommegáll?! LOL

Yoss 2009.08.10. 16:13:55

Nekem is határozottan tetszett a poszt..Kicsit lehetett volna durvább is a beharangozás után, de így is nagyon jó és stílusos :)
Ja igen az OTP-nek üzenem: Az enyém mellett sem áll rendőr!
(Mellesleg kb. 10 éve megfogadtam, hogy nem lépem át többé OTP fiók küszöbét. Azóta ezt tartom és már egyre kevesebb az esélye, hogy mégis meg kellene szegnem a fogadalmam)

É2I 2009.08.10. 16:14:14

@májgeriberi:
Jaja!
És a koala sem döglött meg :D

Frucsasz 2009.08.10. 16:15:15

Szily meg épp most törte össze magát virtuálisan. Ugyanis akkorát zuhant a piedesztálról, amire állítottam, hogy csoda, ha még él.
Szupertrágár? Ez? Na, vegyük elő még egyszer az értelmező kéziszótárat... Értem én, hogy hatásvadászat, meg píár, de ez tömény butaság volt.

Mókusélet 2009.08.10. 16:16:17

"a jelenleg általam kért összeg tízszeresét (most adják oda a számológépet az ügyintézőjüknek, mert nehéz rész jön), tehát 200 000.- Ft-ot fogok perelni".....ennél a résznél már hangosan röhögtem:-)
Jóóóóóóóóó

Lúúújzi 2009.08.10. 16:16:31

azt hiszem nekem is el kell sajátítanom ezt a bájosan cinikus stílust. ez szerintem elég szomorú, ezért tart itt ez az ország..(mert így lehet elérni valamit) :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 16:16:54

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
biztos... vagy nem... nem is tudom...
szerintem mi az.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.08.10. 16:17:56

Hehehe,

1. Tok jol szorakoztam a levelen
2. Ugyfelnek maximalisan igaza van
3. Hianyolom a "vegetek lesz, mint a botnak" szalloiget.

Viccen kivul : nem lehet ezeket a kocsogoket jol beperelni ? Akkor majd meggondolnak, hogy kinek kuldozgetik a marhasagaikat. A 2 kilo, amire az ugyfel be akarja oket perelni, nem is olyan sok.

Frucsasz 2009.08.10. 16:19:08

Van új poszt is, de inkább maradjunk még itt egy kicsit :D

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.08.10. 16:19:38

és az megvan, hogy "Van énnekem egy picsányi kis földem..."?

Na, mert az csúnya...

Ui.: Akinek nincs meg, keressen rá!

Don Bolesz 2009.08.10. 16:23:32

@hagyma: jó reggelt. nem baj majd túléled valahogy.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.10. 16:24:25

kérem a levélírót keressen meg a következők miatt:

persze hogy a tré elkúrta a számlát:(

annyi előfizetést számláztak, hogy nincs is annyi tévé a házban, de ha lenne is, akkor meg nincs annyi szettopboxom vagy mi a faxom


megreklamáltam a számlát telefonon (óra perc, ügyintéző neve feljegyezve, aki megjegyzem értette a probléma lényegét, és már ez is nagyon meglepett)

tehát: ha a reklamációm valamiért nem lenne sikeres, egy levelet kellene írni a trének.

hasonló stílusban, de nem kell finomkodni.

előre is köszi

halompasa (törölt) 2009.08.10. 16:24:37

nekem tetszik, paraszt vagyok?

Hubikaaa 2009.08.10. 16:25:57

Azt hittem végre meghallgatták a call centerük beszélgetéseit ésd megtaláltak engem. :)

É2I 2009.08.10. 16:27:46

Egyébként meg gyanítom, hogy a perlésre adott tételek ügyvédi költségét szeretné az otp áthárítani a volt ügyfélre.
Kiderült, hogy hüjeséget adott tovább, de bepróbálkozik, hogy az ügyvédi irodánál felmerült költségeket átterheli a volt ügyfélre.
Hátha lesz 1-2 hüje aki beveszi, az már tiszta pénz.

Bűzlő, gusztusztalan, gerinctelen magatartás, már, ha ez a helyzet.

A kérdés az, hogy meddig engedheti meg magának ezt a "neves" cég? Meddig járathatja le magát ilyen - egyolvasatra is - ökörségnek tűnő követelésekkel?

Bár sajnos egyre több az értve olvasást nélkülöző ember, így lehet még sokáig evickélni a farvizeken.

Smacika 2009.08.10. 16:28:56

Ajánlom a szerpentineket az ótépéseknek.
És már csak tíz másodperc van hátra életük legkínosabb pillanatáig.
Vagy, hogy durva is legyen benne:
Lópéniszt az ánuszrózsájukba, különösen a főnökségnek.

Secnir 2009.08.10. 16:28:58

szupertrágár?
LOL

szily, hallanod kéne, mit mondok, amikor rábaszok a kalapáccsal az ujjamra...

FlybyWire 2009.08.10. 16:29:08

Akinek OTP-s számlája van, sikeres ember nem lehet.
Ugyanez a Matáv és összes alfaja, hiába váltottak pinkbe és flancolnak a T-előtagokkal. Utolsó balfasz kőkori komcsimenedék szarházi mind, egy klikkben a BKV-MÁV-Posta triumvirátussal...

Frucsasz 2009.08.10. 16:29:11

@Hubikaaa: én finom vagyok és nőies, de egyszer sírva fakasztottam egy T-comos ügyfélszolis kislányt. Én nem tehetek róla, de olyan buta volt, mnit a föld.

Don Bolesz 2009.08.10. 16:31:08

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: ezt kikérem magamnak a föld nevében. na de akik rajta élnek ajajajajajajajajajajaj

Rot 2009.08.10. 16:31:17

korrekt

botszerverekről kéne emilben küldeni vagy tízmillió ilyet nekik

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.08.10. 16:31:55

Ugy latszik, megihletett a Homar.
hasonloan szivat a zInternetszolgaltato, mar lassan egy hete. Ezt birtam nekik irni :

Dear madame/Sir

On 5-Aug-2009 I reported, that my Internet connection had been broken.

The connection has not been resumed until today, 0900.

May I hope, that the broken connection is repaired eventually in this decade ? Of course, if the current state of sciene and technology afford it ...

I am looking forward to your reaction. But even more to a working Internet connection I must admit.

With best regards:
-Macskamento maganszemely

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.10. 16:31:58

Szerintem sem trágár, sőt az orális szexet leszámítva nem is túlságoan alpári. Inkább kellemesen gonoszkodó :)

Rot 2009.08.10. 16:32:43

@Wendriner Piroska, sakál és balerina:

Akinek OTP-s számlája van, sikeres ember nem lehet.

lol

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 16:33:17

@hagyma: Jó reggelt hagyma, oszt Mary adott e már juicét meg kv-t,remélem nem rugdostad az éjjel:)))

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.10. 16:33:50

@Scaramella va alla guerra: a hibákat nem is számolva csak annyit, hogy:

'The connection has not been resumed until today, 0900.'

ez annyit tesz, hogy ma reggel 9-kor helyreállt a kapcsolat, ergo a leveled további része tárgytalan.

Hubikaaa 2009.08.10. 16:33:59

Mindenhol vannak hülyék, de az otpnél többször rámtették a telefont és a mai napig nicns elintézve az ügyem. több mint 4 éve. És ők a faszok, egyszer el is küldtem a homárnak, de nem tették ki.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2009.08.10. 16:36:14

Persze ennek csak akkor van értelme, ha tényleg el is küldi az ótépének. Kérem beszkennelni a feladó vényt.

májgeriberi 2009.08.10. 16:38:57

miért trágár az "orális szex" ?

én tudom másképpen és máshogyan is.
mondjam? :)

de nem ez a lényeg...

Zine 2009.08.10. 16:40:02

Banyek, ez ki..szott jó! :-)
Semmi nyomdafestéket nem tűrőt nem olvastam benne, egészen kulturáltan küldi el őket az író melegebb éghajlatra. :-)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 16:40:14

@Az igazi Svarc Enegger: Én közvetlen a CSányi úr titkárságára faxoltatnám,hadd élvezzen az öreg:))))

FlybyWire 2009.08.10. 16:41:51

"The connection has not been resumed until today, 0900"

Ebben az sehol nem szerepel, hogy bármikor is helyreállt volna. Ez így pontosan annyit jelent, hogy egészen ma 09 óráig NEM állt helyre a kapcsolat. Max utána lehet érteni, hogy azóta igen (talán kissé implikálja) de mivel nem írja, nem egyértelmű.

Az mondjuk tény, hogy a "'The connection has not been resumed as of today, 0900" elegánsabb lett volna....

Sok mindenhez nem értek, de spec.
angolból egészen jó vagyok, és nem csak a kint élt 2 év miatt, sőt.

gyrgyvrs 2009.08.10. 16:42:06

Szerintem is nagyon jó! Egyáltalán nem trágár, na jó, amire gondol az igen.
A zsarolásos rész kicsit béna, de a többi nagyon találó!

AvgDvl 2009.08.10. 16:42:09

Nem annyira trágár, mint amennyire modoros.

Frucsasz 2009.08.10. 16:42:28

@Hubikaaa: én meg egyszer elküldtem a világ legédesebb állatfotóját a culiságblognak. Két puszilkodó tevebébiről. Ők se tették ki. Bezzeg a sok kutyát, macskát , tengerimalacot kirakják, akkor is, ha a képen az állat nem is csinál semmit, csak ül és kész. Gondoltam rá, hogy írok posztot a homárnak arról, milyen igazságtalan és részrehajló is a cukiság, de aztá rájöttem hogy ennél sokkal durvább sztorikat se publikálnak egy csomószor. Nem tudom, mi a döntő szempont. Tudom, hogy ez nem tartozott most ide, csak úgy előtört belőlem :D

Ofélia . 2009.08.10. 16:44:51

Könyörgöm @szily Hol van itt bármilyen káromkodás????

Se egy tisztességes Ló@sz se egy tisztességek k@a anyád se egy kó@aszt a seggükbe se egy b@ameg hát akkor ez nekem első és második olvasatban is a papneveldékre emlékeztetett:)))

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.10. 16:45:30

@Wendriner Piroska, sakál és balerina:
'Ebben az sehol nem szerepel, hogy bármikor is helyreállt volna.'

dehogynem. De ezen nem fogok veled vitatkozni :)

FlybyWire 2009.08.10. 16:46:25

@Hubikaaa: ott kellett volna már 20 éve hagyni őket a rákba.
Már persze, ha elkövetted azt a kapitális hibát, hogy hozzájuk mentél eleve.

SLacc 2009.08.10. 16:46:55

A bank logója amúgy is orális szexre utal: a nagyfejű szopatja a kisfejűt, miközben fogja a fülét. Felülnézetből fotózva, zöldítve.

FlybyWire 2009.08.10. 16:48:23

@Rékuc: nem, nem szerepel. Lehet úgy is értelmezni, meg úgy is, hogy nem.
Ezért is gáz ez a nyelv amúgy. Mivel negyedannyi szavuk van, mint a Magyaroknak, minden szarhoz kell kb. egy idióma, hogy érthető legyen.
De most komolyan, milyen talicska nyelv az, ahol az apámnak ugyanazt mondom, mint a szerelmemnek "I love you"? Ennyi.

Frucsasz 2009.08.10. 16:50:27

@májgeriberi: tudom, tudom. De ez egy ilyen nap, előtörnek belőlem a régi sérelmek :D Muszáj volt most kiadnom magamból :D

l.x. 2009.08.10. 16:50:58

"Egy szupertrágár ügyfél anyázza az OTP Bankot"

Egy szuperdiszlexiás ember blogot vezet.

vape 2009.08.10. 16:51:42

Attól tartok, a PSZÁF-et emlegetni mint fenyegetést egy banknak kb. 0 hatásfokú.
Én már vagy 2,5 hónapja írtam a PSZÁF-nek panaszt (elektronikusan) egy másik bankkal kapcsolatban. Elméletileg 30 nap a válaszidő, amit 15 nappal meghosszabbíthatnak. Jött bármi visszajelzés, hogy mi van az ügyemmel? Hát persze, hogy nem.
Érdeklődtem 1-2 hete (szintén elektronikusan), hogy hol járnak az ügyben. Arra sem kaptam választ. Vajon a netes elérhetőségeik csak dísznek vannak, és valójában a kutya sem olvassa az e-maileket? És vajon a PSZÁF-re kinél lehet panaszt tenni?

Ofélia . 2009.08.10. 16:51:52

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: Én jobbat csináltam a cukiságon.

Eszter bemutatott valami palotapíncsiböl egy kazallal.

A reakcióm: az a legkissebb a legfinomabb párolva kapormártással:))

É2I 2009.08.10. 16:52:01

@Wendriner Piroska, sakál és balerina:
A fenti posztból láthatod, hogy lesz.rják, hogy már lassan tíz éve nem ügyfél az ügyfél, még is vegzálják. Ez az ami dulva; nem a levél stílusa ;P

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 16:52:11

@SLacc: Igen a "lógójába" én is ezt képzeltem el mikor láttam,de nem értem miért trágár szó az orális szex,mert ha mondjuk magyarul irta volna hogy kapjátok b., na az akkor már trágár,de igy:))))

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.08.10. 16:53:13

@Rékuc:
hat nem tudom ... pontosan azt jelenti, hogy ma 9ig nem volt internet.
se tobbet, se kevesebbet.
es pont ezt akartam veluk kozolni.
persze ebben benne van, hogy azota akar meg is javithattak, mar amennyiben a technika allasa ezt lehetove tette. Ami felette ketseges ugyebar.

FlybyWire 2009.08.10. 16:53:19

@Rékuc: Amúgy meg segítek, hátha így megérted: ez kivételesen pontosan ugyanígy van magyarul is:

Nem állt helyre a netkapcsolatom ma reggel 9-ig.

Ha csak ennyit írsz, akkor lehet úgy is érteni, hogy utána jó volt, de ezt NEM tudjuk, mivel nincs infó.
De ugyanígy benne van az is, hogy utána sem volt jó, csak 9-kor voltam otthon utoljára, ezért csak eddig tudom.

Pontosan ugyanígy működik angolul is. Információhiányos a dolog, így bármit is következtetsz, az csak feltételez.

Ja igen, ez már nemcsak nyelvtan és szemantika, hanem logika is. Talán ez zavart meg....

Ofélia . 2009.08.10. 16:55:09

@Wendriner Piroska, sakál és balerina: Az oroszlánszintársulatnak hullik e még a szőre, foga stb:))

És a kőfaragók?:))

É2I 2009.08.10. 16:55:14

@l.x.:

:DDDDDDD

@vape:
A PSZÁF-nak - és még jó néhány kompániának - a /dev/null-ra van állítva a panaszládájuk. ;)

FlybyWire 2009.08.10. 16:55:50

@É2I: nem is neki szól, hanem általános humanitárius infónak szántam...
MINDENKI MENEKÜLJÖN AZ OTPTŐL azonnal!!!!

2009.08.10. 16:55:56

riszpekt a levélírónak, teljesen kultúrált stílusban nyomta. Szellemes volt, ironikus.

Nálunk ez a csúcs etalon levél:

"Tisztelt Bank!
xxxxxxxx szám alatti lakos megkérdezném önöket, elküldvén a jó kurva édesanyjukba magukat, hogyan jött ki az az összeg, amelyről csekket küldtek nekünk..."

na ezzel a kedves felütéssel kezdett, de elárulom: NEM VOLT igaza.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 16:56:25

Lassan alapitani kellene egy "JÓ POSTOLÓ" díjat mert ennek kijárna, otéjpének sün a ceggibe, postolónak "arany sündíj" :))

FlybyWire 2009.08.10. 16:57:06

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Kérem, ne tereljünk, én igazából egy talján autóversenyző vagyok :D

Martian (törölt) 2009.08.10. 16:57:18

"szupertrágár ügyfél"..? Ismerek olyan banknak írott levelet, amit még a kurucinfo-ról is kimoderálnának "túl embertelen verbális antiszemitizmus" miatt.
:)

Ofélia . 2009.08.10. 16:58:14

@É2I: Én minden bankos ügyemet úgy indítom, hogy a sorszám alapján odamegyek a mancikához, megdicsérem a haját, a ruháját és leteszek egy doboz macskanyelvet az asztalra.

Zuhanjak le kairó felé ha ezek után bármilyen ügyintézésem nem készült el 10 perc alatt:)))

spanyol inkvizíció 2009.08.10. 16:59:25

@elwood: plusz egy darab ijesztgetés, természetesen :)

BOB 2009.08.10. 17:00:10

@Tilcsák Bea: Ne keverd a bírósági végrehajtást a sima követeléskezeléssel. Ahhoz, hogy zárolják a banxámládat, meg az ingó- és ingatlan vagyonodat, jogerős bírósági ítélet vagy végzés kell, azt meg elévült követelésre nem fog kiadni a bíróság, lévén ellentétes volna a Ptk-val. A sima "behajtók" meg nem nagyon tudnak mást teni, mint leveleket küldözgetni, fenyegetőzni, majd a végén vagy bírósághoz fordulni, vagy visszaadni az ügyet a megbízójuknak.

Az OTP velem is szórakozott anno, egy behajtócégen keresztül 2006-ban akartak egy 2000-es követelést behajtani, de sajnos nekem akkor már nem voltak meg a csekkkek. Kétszer leírtam nekik hogy elévült - ergo bekaphatják -, azóta békén hagynak.

FlybyWire 2009.08.10. 17:00:14

@Scaramella va alla guerra: nyugi, jót írtál. Lehetett volna elegánsabban és egyértelműbben, de ebből nem fogja úgy érteni a szolgáltató, hogy megjavult volna.

Ofélia . 2009.08.10. 17:01:15

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Az aranysündíly az gagyi olasz vagy szar török vagy tényleg arany is van benne???

májgeriberi 2009.08.10. 17:02:00

Ezek kölcsönök követhetetlenek!

Annyit fizet az ember amennyit csak a bank KITALÁL.

Mivelhogy minden meg lehet magyarázni. (mindent meg is szoktak)

Itt az a mák, hogy már hivatalosan is lejárt dologról van szó.

különben szopás-szopás-szopogatás!

indapasssucks 2009.08.10. 17:02:51

2 év levelezés után szerintem abszolut jogos bunkónak lenni, ha meg az a munkád, hogy alpári levelekre válaszolj, akkor lépj le, vagy kérj fizetésemelést.

a sünit megszavazom én is.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.08.10. 17:03:27

@BOB: lehet, hogy elszomorítalak, de kiadja.
lehet, hogy nem szabadna neki.....
de mikor volt ez akadály ?

Host 2009.08.10. 17:04:10

Klasszikussá fog válni ez a levél.

szaGértő 2009.08.10. 17:04:36

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: Nekem egyszer lecsapta egy t-ügyfélszolis, amikor megkérdeztem, hogy milyen színű a haja...

É2I 2009.08.10. 17:07:19

@Wendriner Piroska, sakál és balerina:

Akkor azt kellene írnod, kiabálnod:
BBBOOOOOMMMMBBBAAA!!!!!!!!
Adott fiók secperc alatt kiürülne.

Persze a mondat végén még el kellene énekelned:

Bomba, bomba, bomba, sexbomba!

Már, hogy a kiérkező sündőrséget meg tudd győzni; Te csak egy jó kis nótát gyakoroltál a legújabb csillag születik válogatóra.
;P

MildJuice (...) 2009.08.10. 17:09:22

Ezen mi a fene a trágár? Én jóval keményebbeket szoktam írni, ha felidegesítenek. Szóban meg ordítok, szintén durva (ezektől durvább) dolgokat.

A dolog működési mechneizmusa ez; ügyfél vagy egy multinál, fizetsz rendesen, multi teljesít ahogy kell, minden rendben sokáig.
Aztán egyszer csak valami nem.

Az első 16 (opcionálisan első 30) alkalommal kedves vagy, udvarias, türelmesen magyarázgatod a fogyiknak, hogy mi a problémád. A tizenhetedik alkalomtól felfelé már célozgatni kezdesz arra, hogy 1. a telefon nincs ingyen, 2. te nem abbl élsz, hogy órákig ugatod nekik, mit kéne nekik csinálniuk, amit mellesleg már legalább tizenötször megígértek, 3. szükséged lenne a szolgáltatásra, amiért amúgy fizetni akarsz/már kifizetted.

Ez megy olyan 10-15 alkalommal.
Na és a negyvedik környékén úgy kezded a telefonbeszélgetést üvöltve, hogy "kapcsold a főnököd, te köcsög barom, vagy bemegyek, és szétverem annak a pofáját is, meg a tiedet is".

Megoldási lehetőségek; 1. Kedves, türelmes ügyfélszolgálatos, aki egyetért azzal, hogy a cég ahol dolgozik, barom, a kollégái tényleg, és elnézést kér (sokszor!) az ő nevükben is. Aztán megcsinálja, amit az előző 45 db nem tett meg.

2. Valóban bemégy személyesen, és nyilvánvalóan ráutaló magatartást tanúsítasz arra, hogy itt asztalborogatás lesz, alkalmasint kicsit ordítani.
Működik. Tíz esetből tízben, és kivétel nélkül.

3. Szerződést bontani, és egy következő, ugyanilyen szolgáltatást nyújtó, ugyanilyen barom céggel elölről kezdeni.


Egy ügyfélszolgálatosnak meg ne legyen se lelke, sem önérzete, sem büszkesége. Mi az, hogy lehetetlen az ügyintézés? Befogod, elnézést kérsz, tudomásul veszek, hogy idiótákkal dolgozol együtt, és teszed a dolgod.
Akutyafáját.

Tomboló Ügyfeleknek pedig ajánlatos az összes hülye ügyfélszolgálatos nevét leírni, hogy hivatkozni lehessen rájuk.
(Esetleg megpofozni, vagy meggyőzően kilátásba helyezni neki, hogy ő mostan meg lészen pofozva.)

Piraeus 2009.08.10. 17:12:29

Nem csúnya ez.
Nem követi a hivatalos stílust. És?
Az OTP sem, ha igaz ami a postban áll.

MildJuice (...) 2009.08.10. 17:13:07

gépelni még mindig nem tudok, és egyszerre vettem be egy heti fogalmazásgátlót.. de a lényeg a lényeg.

májgeriberi 2009.08.10. 17:16:26

nálunk ez úgy működik ,hogy én próbálkozok, aztán ha záros határidőn belül nem sikerül intézni, akkor küldöm az embert.
Ő másképp alkalmazza a "diplomatikus" szót..XD

májgeriberi 2009.08.10. 17:17:26

@fdanika5: találtunk még egy hülyét?

Pista bá 2009.08.10. 17:17:44

belefér - az előzmények ismeretében

bár az én stílusomnak kissé szélsőséges, de az eset is az

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 17:17:57

HAGYMA (csak igy bekiabálom) csak nem ökröt sütött neked a Marryyy, hogy órákig reggelizel:))))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 17:21:02

Már elnézést,jut eszembe(ha volna) de hol a lósünbe van a Süni,hétfő van és nem dolgozik,csak nem megint a patakparton hentereg a nyúllal:))))

CBF 2009.08.10. 17:21:44

Nekem tetszett. :)

mokas_gizi 2009.08.10. 17:24:17

Igaza van ezenfelül meg elég szánalmas dolgokat csinálnak Magyarországon a bankok...!!!

Jó lenne ha lenne egy értelmes felügyelet ami rendbe tennék a dolgokat...
Ezenfelül válságtól függetlenül FULL halálra kereste mindegyik magát és még támogatást is kaptak az államtól nem is keveset...!!!

Kobe 2009.08.10. 17:25:24

hát, azért megérne egy misét a levél szerzője is. Elhiszem én, hogy idegesíti, de speciel egy ilyen levéllel ő állított ki magáról nagyobb szegénységi bizonyítványt, amolyan tipikus "hülyevasutas" benyomását kelti....érvelni, magyarázni minden helyzetben emberi nyelven kell..

májgeriberi 2009.08.10. 17:26:57

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
az "ánuszrózsa-tengerben" oda is jár egy kis szabi!

charon24 2009.08.10. 17:27:57

ú gecc.
nem fika.
kíváncsian várom a rieksönt... mármint a zótépéjét :)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.08.10. 17:27:59

ez a levél nagyon fincsi

én magam eddig 4-szer adtam meg az OTP-nek az új elérhetőségemet, mire átvezették a rendszeren

de nehogy azt higgyétek, hogy attól kezdve oda írnak, nem, még véletlen sem

azóta a feleségemet zaklatják a 7 évvel ezelőtt megszűnt elérhetőségünkön és ő kapja a 3. levelet, hogy fizesse be a tartozásunkat

gyengébbek kedvéért: együtt lakunk folyamatosan és együtt költöztünk is el

ja és persze nincs tartozásunk, ezt telefonon is és személyesen is mind a 7 levél után megerősítették

GRATULÁLUNK MI IS AZ OTP-nek

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.08.10. 17:29:47

még annyit, hogy ez volt az év bankja n+1 alkalommal

nem tudom, mik lehetnek ott az értékelési kritériumok, de elég alacsonyan van a léc az biztos

MildJuice (...) 2009.08.10. 17:33:37

@Kobe: szerintem meg inkább te, aki jól megfogalmazta, hogy ő mennyivel okosabb lenne ilyen helyzetben.
Az ilyen sápítozó széplelkektől tart itt az ország, akik a lelkük mélyén olyanok, mint egy emésztőgdör, de nagy gondot fordítanak rá, a felszín szép legyen, tiszta, és tiptop. Egy hangos "kurvaanyád"tól hülledezel, de közben csendben mérgezel magad körül mindent.

És teszed mindezt a fennsőbbrendűséged teljes tudatában.
Szánalmas. És undorító.

Remélem egysze megüt a guta, miközben arról álmodozol, hogy kitől mennyire vagy különb.

moli 2009.08.10. 17:35:51

tetszik a stilus! J., leszel a baratom?

Frucsasz 2009.08.10. 17:37:04

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: van ilyen, Sün!! már csinált Sün-díjat. Egyéves már egyszer meg is kapta (nem, nem az ánuszvizsgálatosra gondolok, bár olyat is kapott már).

rózsarózsa (törölt) 2009.08.10. 17:40:33

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve:


Új cica annyit evett ma,hogy úgy néz ki,mint aki lenyelt egy labdát.

Ofélia . 2009.08.10. 17:44:58

Most hallottam, hogy 3.2 milliárdot fizettek ki a bkv-nál csak végkielégítésre.

És ez csak a jéghegy csúcsa!!

Na akkor most elkezdek normálisan káromkodni:

Hogy az a rézzel kivert picsáju kurva anyjába menjen vissza minden állami cég vezetője és a magzatvizük lett volna az allien sava:))

Na átmegy??:))

2009.08.10. 17:47:18

Ez ha tényleg az otépének ment, akkor egy felettébb visszafogott, könnyed, nőies, szívhez szóló szerelmetes, romantikus ömlengés.

Nekem sokkal gonoszabb dolgokon jár az eszem az otp-ben!!!

Nemrég majdnem szétütött az ideg, 1,5 milla lekötés, ami úgy nézett ki h csókolom, van a számlámon 1,5 milla, most szabadult föl egy lekötés alól, le szeretném kötni újra.
Mondat alaphangon 4500 forintba került.

Ugyanis h a folyószámláról, ők átrakták a pénzt a lekötési számlára, az készpénzfelvételnek minősült. Tehát ők azt h én játszottam a személyimmel míg a csaj pötyögött a gépén, aláírtam mindent, majd leléptem, ezt ők annak vették h odamentem az autómatához, felvettem 1,5 milla készpénzt, és átnyújtottam az ügyintézőnek lekötés céljából.

És ezért tudnak ők levelezgetni mindenfelé, mert ha bemész az már 1-2.000 ft-odba kerül.
Pénzt kérnek a sorbanállásért, mint a vidámparkban, az realisztikus sorbanállás-szimulátorért.

SLacc 2009.08.10. 17:47:57

@GYUSZI BACSI: A döncsokosan bank három bejelentés után már a jó elérhetőségünket látja. Mondjuk nem mindig azt használja, de nem is az eszükért kapják a fizetésüket. Akkor meg mire?

2009.08.10. 17:49:25

@Kobe:
És te 3adszorra és 4edszerre is elkezded magyarázni ugyanazt, időt, pénzt nem kímélve?

Frucsasz 2009.08.10. 17:49:30

@Kobe: szerintem meg épp ellenkezőleg. Nem szegénységi bizonyítványt állított ki, az akkor lett volna, ha szily igazat írt volna, és a levél tele lenne trágársággal. De pont az intelligenciát érzem megcsillanni abban, ahogy fogalmazott. Finoman, kultúráltan állt ki magáért. Ha meg az szerinted baj, hogy valakinek van ehhez megfelelő stílusérzéke, esze és lelkiereje, akkor lehet, hogy MildJuice-nak igaza van, és veled van a baj.

@szily: elnézem a butaságot, amiért a trágárság kifejezést nem vagy képes helyesen használni, és esetleg visszaemellek a piedesztálra, (most úgyis üres), ha kimoderálod fdanika5-öt. Elég irritáló. Tudom én, hogy szétoffoljuk sokszor a témákat, de nem reklámokkal.

@jesszum: helyes, helyes, várjuk a további beszámolókat :) ÉS a régi cicc? :S

Yeto 2009.08.10. 17:52:46

Full korrekt a levél. És különben is: azért lopnak a bankok mert trágárak az ügyfelek, vagy azért trágárak az ügyfelek mert lopnak a bankok, hm?

Civil Kurázsi 2009.08.10. 17:54:21

Csak a tisztánlátás kedvéért:
a jogszabály értelmében (Ptk. 293.§) részteljesítés esetén a törlesztőrészletek a következő sorrendben kerülnek elszámolásra: költség, kamat, tőke.
Szóval örüljön a poszt írója, hogy egyből a kamatokra és a tőkére számolták el a törlesztő-részleteket,ugyanis ellenkező esetben a fennmaradó tőke tovább kamatozott volna. (Az ügyvéd meg volt olyan jó fej, hogy nem számolt fel késedelmi kamatot, ezek szerint. Némá' ilyen is van?!)

Nem mellékesen: ha 2000 és 2008 között nem küldött felszólító levelet a bank, akkor az elévült, és már rég' azt mondhatják neki, hogy hello. Persze ha átadták a követeléskezelőknek, mondjuk engedményezéssel (általában ez a gyakorlat), arról kötelesek értesíteni az adóst, vagy annak jogutódját (örökösét), így az elévülés megszakadt.

A poszt vicces is volt, de inkább szánalmas. Szerintem egy higgadt, összeszedett levéllel többre lehet menni, valahogyan komolyabban veszik az embert.

Ofélia . 2009.08.10. 17:55:10

@májgeriberi: Na látod már kezdek urias lenni.

Hogy az anyjuk picsája lett volna szecskavágó:))

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: Neked még van hely a piedesztálon???

A szöveg tényleg kultúrált a maga nemében!!

Frucsasz 2009.08.10. 17:58:42

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: nekem még akad. Az összes ember, akit felállítottam rá, előbb- utóbb lezuhant. Úgyhogy per pillanat kissé üres :)


Technikai kérdés: Vajon az 1 nap büntetés az 1 csillagászati nap (24 óra), vagy 1 munkanap? Mert utóbbi esetben kijönnék a sarokból. Nem olyan jó itt a mobilnet :D

facsipesz 2009.08.10. 17:59:48

Hát ez hosszú meg langyi. Legközelebb.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 18:06:07

@Civil Kurázsi: Tudom neked ajánlani az UPDATE részt szóról szóra elolvasni,s lőn évek óta bactatják,hát még jó, hogy betelt nála a pohár,ha szép levelet irt volna ki sem bontják csak ledarálják,én nem küldtem volna hanem az összes otéjpés faxra elküldtem volna:)))hogy fulladjanak bele!!

schdl (törölt) 2009.08.10. 18:06:47

Ez a levél: LOL
Kár hogy FAKE
Ilyet senki nem ír egy pénzintézetnek...

Ofélia . 2009.08.10. 18:12:38

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: Sajnálatos modon csillagászati nap de kicsiny mancsocskádat esedezve nyújtogasd a hóhérod felé es kérj a jó magaviseletedre hivatkozva harmadolást:)))

havajj 2009.08.10. 18:15:30

hát ha ez szilynek durva, kíváncsi lennék mit mond egy 10 kilós elszalasztott pontynál, ami viszi az egész botot is
irgumburgum ikrakorodban kellett volna a fenekedre csapni?
vagy inkább
www.youtube.com/watch?v=BwQ-NiH7d2Q ?

blacklord 2009.08.10. 18:15:31

Hehe, ez nagyon jó! Hajrá a posztolónak, nekem az Ersté-vel volt már olyan ügyem, hogy a végén szívesen írtam volna hasonlókat (de az eredményesség szempontjából inkább nem tettem, és jól, mert végül lezárult az ügy különösebb gond nélkül).

CsigaBige 2009.08.10. 18:27:45

Hát, szerintem nagyon jó volt a levél a maga nemében, végigröhögtem!!!:) És szerintem teljesen érthető, hogy elszakadt nála a cérna...

EÖ (törölt) 2009.08.10. 18:29:10

@májgeriberi: hát gondolom azért, mert azzal a szájjal eszünk is :DDDD

Dwokfur 2009.08.10. 18:38:44

Szerintem a levél hangneme teljesen visszafogott.
Kommunikációs szempontból előzékeny: a távoli félnek számtalanszor megadja a cikis helyzetből való menekülési lehetőséget és több választási lehetőséget is felkínál, hogy az kevéssé égően keveredhessen ki belőle.

Üdv,
Dw.

Gemajel 2009.08.10. 18:43:55

A levél kifejezetten visszafogott hangvételű pl. egy főműsoridőben sugárzott Big Bráner műsorban elhangzottakhoz képest.

Nota bene már 60 éve nem bízok az Otthon Tartsd a Pénzed nevezetű ki-mit-lop ktsz-ben, aki ráadásul pofátlanul visszaél piaci helyzetével.

halihalo 2009.08.10. 18:46:33

Nem tudom, mire számítottatok az otépétől. Az egy ilyen cég... Aki tudja, jó messze kerülje.

halihalo 2009.08.10. 18:49:21

@Civil Kurázsi: Te nagyon szerencsés lehetsz, hogy azt hiszed, van olyan helyzet, amikor az otép komolyan veszi bármelyik ügyfelét is. Ezek szerint sosem voltál még ügyfelük! :) Fiatalság, bolondság... :))

Frucsasz 2009.08.10. 18:51:00

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: hóhérom önmagam vagyok, a büntetést hát emelt fővel viselem! :)

Átlagarcú 2009.08.10. 18:54:46

Direk elolvastam. azt hittem jó kis "szopjatokle, kurvaanyátok, köcsögbuzik, faszkalapok" meg ilyesmi.
De sehol semmi.
Már látom előre, hogy megrettentek az OTP-sek.

Blogger Géza 2009.08.10. 18:56:27

@Civil Kurázsi: Csakhogy ez nem az első levele volt. Sokadszorra szerintem teljesen korrekt.

májgeriberi 2009.08.10. 18:59:43

@Sörecet: hátasztán a "szopjatokle" az olyan ilyesztő..

Rókakígyó 2009.08.10. 19:01:39

egyből a pszáf-nél kell kezdeni. Én a múltkor cc-ztem a levelet a pgsm vezérének és hamar válaszoltak, igaz a problémát nem oldották meg, de ismét meg fogom ezt ismételni.

májgeriberi 2009.08.10. 19:04:03

@Rókakígyó: ez nevetséges... LOL

a remény hal meg utoljára?

Megdobbent 2009.08.10. 19:08:46

Nem vagott foldhoz a tragar stilus, inkabb megmosolyogtatott :)

Szily, masnaposan (amikor a feny es a sajat lelegzesed zaja is elviselhetetlen fajdalmat okoz) semmikepp ne minosits egy levelet, mert nem kizart, hogy talan tulerzekenynek tunsz.

Pedig ismerunk :P

Civil Kurázsi 2009.08.10. 19:10:22

@mindenki, aki megszólított:

Olvastam az update-elt részt is (pedig szőke vagyok), de nekem akkor sem kerek valahol a történet. Mint olyan, aki belelát a követeléskezelésbe, jópár momentum hiányzik.

Ha ez a full sztori, akkor az OTP ezt bebukta, ha nem, akkor meg a posztíró.

Voltam én OTP-s, de pár éve otthagytam őket, tudom, milyen az ügyfélkezelésük.
De most a követeléskezelési részlegről van szó, nem?

Nagyon halkan azért megsúgom, hogy az ehhez hasonló leveleknek mi a sorsa: körbehordozzák, jót röhögnek, majd tenyeret dörzsölgetve akkurátus levelet fogalmaznak. Arról nem ők tehetnek, ha a posztíró nem lát a lila ködtől/nem tud szöveget értelmezni.
Az első kommentemben írottakat változatlanul fenntartom, kéremkapcsojjaki.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.08.10. 19:15:35

Ebben semmi csúnya nincs.
Nem néztem meg, ki írta a bevezető szöveget (most meg lusta vagyok felgörgetni), de hogy az illető fingás után is kezet mos, az biztos.
Az OTP kapott már durvábbakat szerintem. És - valamiért úgy érzem - nem véletlenül.

Rókakígyó 2009.08.10. 19:15:40

@májgeriberi: Miért nevetséges? Annak tűnt kezdetben, de télleg gyorsan válaszoltak

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.08.10. 19:18:21

@Civil Kurázsi: megkérdezhetem, hogy milyen követelést kíván a tisztelt OTP behajtani???
Ha nem lenne minden rendben az ex-nagymama családja részéről (csekkek, bizonylatok, etc.), akkor ugyan minek hangoskodna itt???
Látszik rajtad, hogy ott dolgoztál. Az meg, hogy röhögnek az ügyfeleken, elég sok mindent elmond a haverjaidról. Röhögjetek csak. Mi addig dolgozunk.

Artie 2009.08.10. 19:20:40

@l.x.: 10 pont!

10 kulturált pont!

A kultúrált a kedvenc magyar szavam, remek párja az inteligensnek.

Firefox, emberek, ha már a 8 általános kimaradt, az legalább alápirosozza, ha felteszed a helyesírás-ellenőrzőt!

akos147 2009.08.10. 19:22:20

azt írta már valaki, hogy túl hosszú? posztolót lehet már?

havajj 2009.08.10. 19:23:42

@Artie: hehe, nekem a firefox szót is alápirosozza. lehet azért mer operám van.

Civil Kurázsi 2009.08.10. 19:24:34

Voltam ügyfelük, de soha nem dolgoztam ott.

Viszont követeléskezeléssel is foglalkozom, úgyhogy hidd el, itt valami hibádzik...

Azt sem tudjuk, hogy hogyan, milyen módon fizették meg a tartozást.

Pl. lehet, hogy részletfizetési megállapodást kötöttek, vagy peres eljárás során állapodtak meg, és ez a költség a perköltség.Sokszor elmarad, valahogy elsiklik a szem az erről rendelkező rész fölött, mindenki azt keresi, hogy hány részletet kell megfizetnie.

De mindenki fröcsögjön a kedvére, én azért kapom a fizetésem, hogy az ilyen levelekre (is) válaszoljak.

Nem, nem vagyok a sátán gyermeke...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.10. 19:28:18

@Wendriner Piroska, sakál és balerina: hadd mondjak egy egyszerűbb példát.
'It didn't get cold until December.'
Ami hőmérő szempontjából azt jelenti, hogy decemberben már hideg volt!!!!
Persze az eredeti mondatot megbonyolítja, hogy eleve hibás, hiszen a 'hasn't got' környezetében nem sok keresnivalója van egy időhatározónak. Szóval mindenképpen szar a mondat. Aki ennyire rosszul beszéli a nyelvet, az lehetne kicsit alázatosabb is. Na mindegy.

'Mivel negyedannyi szavuk van, mint a Magyaroknak'

ezt azért jó gyorsan gondold át szerintem...

Frucsasz 2009.08.10. 19:32:45

@Civil Kurázsi: na most, ha én jól értem (és igen, én jól értem), akkor te nem érted a sztorit. Vázolom neked, időrendben, hátha a szöszi buksid úgy könnyebben feldolgozza.
1. posztíró mamája hitelt vett fel.
2. posztíró mamája meghalt.
3. posztíró anyukája a hitelt maradéktalanul megfizette. Nem késedelmesen, nem behajtási osztályon keresztül. Simán megfizette. Erről kapott szép kis papírosokat. OTP adott ki igazolást, hogy készen vagyunk, végeztünk, köszönjük. Nem volt behajtás, nem volt ügyvédi költség. Móka, kacagás.
4. OTP egyszer csak bepróbálkozik, hogy hopp, maradt tartozás. Mivel a posztíró szerint meg nem maradt (és ezt tudja igazolni!), ezért nem fizet, átkerül behajtásra, ügyvédi költség felmerül.
5.posztíró lemeccseli ezt a zótépével, kap is levelet tőlük, amiben elismerték, hogy tévedtek, ügyfél nem tartozik nekik.
6. Majd később ezt újra elkezdték követelni. Ismét nem jött be.
7. Végül az 4.pont szerinti követeléssel (amiről elismerték, hogy nem valós!) kapcsolatban felmerült ügyvédi költséget akarják ráverni. Bogárka, ha ott a kezében az OTP által kiadott igazolás, mi szerint nem tartozik, a követelés jogtalan volt, akkor miért is hülye az ügyfél? Miért is kéne ezt megfizetnie?
Tudod, én is bankszakmában dolgozom, megvannak a szépségei, de van pár dolog, amit utálok benne: a hozzád hasonlóan "biztos az ügyfél a hülye" hozzáállású embereket. Átfutottad, fel se fogtad, miről szól, csak pár rutinszó megragadta a figyelmedet, hát gyorsan lecsaptál a lehetőségre, hogy megvillantsd a szakmai tudásod, hogy hát követeléskezelés így meg úgy. Ha felfogtad volna, hogy maga a követelés sosem volt jogos, akkor megértetted volna az ügyfél problémáját is. A szakmai tudás anélkül, hogy magát a szituációt felfognád, szutykot sem ér. És még te szidod az ügyfél szövegértelmezését? Legalább ne reklámoznád, hogy a bankszakmát erősíted. Én kérek elnézést...
Tudjátok, tényleg sok itt a droid.

Frucsasz 2009.08.10. 19:34:45

@Artie: nekem nem pirosozza át. Egyébként már egész nap a sarokban térgyepeltem kukoricán a reggeli elypszilonért, gondoltam, a kultÚrált ezek után már belefér :D

Frucsasz 2009.08.10. 19:38:29

ó, és itt kérek elnézést a szőkéktől is. Természetesen nem gondolom, hogy a szőkék buták. Csak némelyik.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 19:43:38

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: A kulturált és nevelő szándékú kommentért,"arany sünike" dij kiskeresztes fokozta jár neked:))

u.i: ugy vártam valami keményebbet, legalább egy beszólást:))

Ofélia . 2009.08.10. 19:44:24

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: Légyszives leszállni a kukoricárol aki ijjjen szépen fogalmaz az nyugotttan szarllya le a jlyézőket:)))

Ofélia . 2009.08.10. 19:45:57

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Én meg asszittem a mária nagyvalagrendet adományozod az összes lelógó szarcsimbókkal együtt:))

Meridian74 2009.08.10. 19:54:09

De hát ez semmilyen abszurd hangvétel nem volt a levélben.
Én ennél sokkal de sokkal durvábbakat látok ott ahol dolgozok :)
A fenti levélben szereplő ügyfél teljesen normális, azokat amiket én látok azok viszont téynlegesen ostobák :)

.lll. 2009.08.10. 19:54:14

adományozzunk prófétaeper díjat is!

Civil Kurázsi 2009.08.10. 19:55:19

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve:

Nekem az általad vázolt sorrend, plusz az, hogy milyen papírok jöttek mentek, nem derült ki, a szöszi buksim nem tudta feldolgozni. (Bocs, az 1-2. még átjött.) És még gondolatolvasó sem vagyok.(Botrány. Ha befejezem ezt a kommentet, megyek is lemondani.)

Most is hangsúlyozom, hogy ennyi info alapján nem lehet megítélni az ügyet.

Nem akarom védeni magamat, magunkat, de ha jön egy ilyen levél, az első, hogy bekérem a komplett aktát. Átnézem, bekérem a hirdetményeket, tartozás-kimutatást kérek, majd levelet írok. Mivel egy követeléskezelő cégnél iszonyat sok ügy van (és egyre több lesz, hála a bankok által nyakra-főre adott hiteleknek, amik persze az elmúlt hónapokban bebuktak), valóban előfordulnak ilyen esetek.

Ez egy minimum kétszereplős játszma.

Ha te kapnál egy ilyen levelet, mit tennél? Persze front-office 32 fogas mosoly, aztán ha bezárt a bazár: Te Józsi, figyelj, emlékszel arra a ...

Summa summarum: mélységes bűnbánattal a bocsánatáért esedezem, bankszakmában dolgozó fényestekintetű Frucsasz Úr(Úrhölgy)!

warezspam (törölt) 2009.08.10. 19:56:09

Nah, akkor sorban:
1: én írtam a levelet az otp-nek
2: valóban nem adtam még fel, mert ma írtam meg és holnap megyek postára, tehát ne aggódjatok, megkapja a bank :)
3: ha a homárt érdekli, el fogom küldeni a választ is.
4: valóban hiányos a történet, de megpróbálom röviden leírni, hogy a követeléskezelő kommentelő is értse :):
- otp, hitel, 1980-as évek vége. Nagymamám felveszi. Sajnos időközben meghal és marad belőle kemény 100e Ft (körülbelül). Anyu a kezes, de nem tud/nem gondolt a hitelre, ezért a fennmaradt összeget valóban nem fizette ki. Viszont 98-2000 körül (pontos dátumot ne várjatok, mert össze kéne szedni minden papírt) kapott levelet, hogy ez a tartozás még nem lett kifizetve. Semmi gond, jogos, kifizetjük 1 év alatt. OTP küldött 12 csekket, hivatalos megállapodás született, eltelt az 1 év, ki lett fizetve minden.
Majdnem 10 év után pedig elkezdik küldözgeti a leveleket, hogy nem lett kifizetve.
- írok anyu helyett szépet, illedelmeset, jót, hogy bocsánat, én kérek elnézést, de kifizettük már, faxolom a csekkeket.
- nincs hatás, otp csesztet. Kicsit, de TÉNYLEG kicsit durvább levél: faxoltam, elnézést, megkapták?
- jaj, bocsánat, oké, nincs tartozás, rendszerhiba
- eltelik fél év, megint
- faxolás megint, megint kicsit durvább levél
- aztán ANYUKÁM ÖCCSÉNEK, akinek soha, semmi köze nem volt a tartozáshoz (oké, ha meghal a hitelfelvevő, akkor családtagot kell megkeresni, NODE ott van anyu, aki bizonyított mindent). Tehát elég undorító, hogy nagybátyámat megpróbálták ugyanezzel lehúzni.
- aztán múlt héten ismét levél anyunak, ügyvédi költségről.
Innentől ismeritek a sztorit.
Ergo: csak pénzt akar lehúzni az OTP, én pedig nem hagyom magam, pontosabban nem hagyom, hogy szüleimet megszívassák.
Vágen zi bitten? :)
És nem vagyok J, mert az egy smile :D

Meridian74 2009.08.10. 19:56:54

"Attól tartok, a PSZÁF-et emlegetni mint fenyegetést egy banknak kb. 0 hatásfokú."

Há de ember! Nem a PSZÁF-hez ugrálni ilyen ügyekben, hanem a banknak van egy ISO minősítése. Nos, ilyenkor az auditor céget kell megkeresni és jelezni számukra hogy némi probléma támadt amit nem értana ha kivizsgálnának, pl egy soron kivüli auditálással...

Hidd el, csodák történnek az ügyintézés terén ilyenkor.

SLacc 2009.08.10. 19:59:41

Ha már kultura, akkor kultúráltság is kell. Sőt, muszály! Inteligenciám kiterjed a fojtatás elfolytására is. Kelletet mást is irnom?
Ésa zíkú hány betű?

warezspam (törölt) 2009.08.10. 20:05:23

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: jól látod a dolgot. Te legalább átlátod. Bár aki nem, nem bántom, mert valóban hiányos infókat közöltem, de így is hosszúra sikeredett.

Civil Kurázsi 2009.08.10. 20:07:03

@warezspam:

Na, ez így már tisztul.(Még nekem is, szóval ez már tuti jelent valamit...)
Akárhányszor olvastam el a posztot, valahogy nem találtam meg a Frucsasz által írottakat.(Mondjuk belőtt a fogorvosom, fél arcom nem mozog, szóval bocs, ha csak a rutinszavak maradtak meg.)

Elévült, régesrég, és lassan a felháborodást is jogosnak érzem.

Ha jól rémlik, írtam én ilyet is, csak aztán elveszett a poszt körül terjengő sűrű lila ködben.

Civil Kurázsi 2009.08.10. 20:08:04

@warezspam: ezért meg kösz. Így inkább lemondom a fodrászt, és maradok szőke (csíkos)... :)

schdl (törölt) 2009.08.10. 20:09:11

@májgeriberi: ezekszerint:
a) nincs hiteled
b) van hiteled, csak nem az OTP-nél :)
Nekem máshol van hitelem, és ők korrektek (direkt nem nevezem meg a céget)

schdl (törölt) 2009.08.10. 20:12:52

Amúgy ezt a blogot egy nagyon jó, alulról jövő kezdeményezésnek tartom, amiről Hegedűs Zsuzsanna is beszél mindig. Nemegyszer voltunk már tanui, hogy egy Homár-post kapcsán rendeződött a delikvens panasza. Hiába, a nyilvánosság ereje...
Grat Homi! :D
(Nem, ezért a kommentért nem kaptam sem busafejlevest, sem sünöket, sem párolt rákollókat...)
:D

Civil Kurázsi 2009.08.10. 20:18:00

@Civil Kurázsi:

Jav.: a felháborodást is jogosnak érzem.

Most kaptam egy levelet a saját ügyemben (2 év teljeskörű garancia kamu, a fülbevaló fülben való hordása rendeltetésellenes használatot jelent; ha van rá érdeklődés, szívesen megírom, aztán lehet kövezni.)

warezspam (törölt) 2009.08.10. 20:28:24

Nem mellesleg (ha már ennyire tetszik néhány embernek a postom :P) a cégem vállal reklamáció-kezelést is, fogyasztó oldalról. Közös megegyezés alapján változó stílusban, sikerdíjért. :)
3 banknál volt 1,6 millió HIVATALOS tartozásom. A végén összesen 1,3 milliót fizettem be. Azért csak sikerült 300e Ft.-ot lealkudni. Természetesen nem ilyen stílusbabn, mint a post. :) Persze ha az ügyfél a hülye, akkor értelmetlen vitázni. Meg kell vizsgálni a körülményeket, ÁSZF-et, szerződést, kiskaput keresni és aszerint cselekedni. Sokszor valóban az efi a hülye, még ha úgy is érzi, hogy nem.
És nem az a cél, hogy megszívassuk a multit, hanem amit ők leírnak, az legyen. Ki olvassa végig a szerződéseket, amikor megrendel egy ADSL-t, vagy bármit?... Nah?

moncayo 2009.08.10. 20:29:36

Nem trágár. Ha mindenki min. így írna a bankoknak, talán nem lenne akkora arcuk.

mokkaczuka 2009.08.10. 20:32:50

Teljesen korrekt, még ha kissé erősnek is tűnik első látásra. De nyilván már hónapok óta ezer helyen basszák fel az agyát szakmányban, és ha még ráadásul kafkai dolgok is történnek vele, mint ezek az idióta levelek, hát persze hogy erősebben fogalmaz. Ami engem illet, mindenki, aki pénzzel levesz, a pokolban rohadjon el, akár jogos, akár nem! :)

NOrban 2009.08.10. 20:37:14

Az egészben az a legszomorúbb, hogy a birka magyarok nagy részének még mindig az OTP a számlavezető bankjuk... Mert megérdemlik...

Frucsasz 2009.08.10. 20:48:09

@Civil Kurázsi: 1. te bekérnéd az aktákat. Ott látszana feketén-fehéren (eh, micsoda rasszizmus), hogy bezony itt minden ok volt. És már meg is lenne oldva az ügy. A posztoló pont ezt hiányolta... többek közt.
2. úrhölgy. :) nevem jelentése: tiszteletreméltó (Nóra) úrnő (Márta). Persze a szüleim nem voltak teljesen egészségesek mentálisan, hogy így neveztek el, de hát... :) Nomen est omen :D

3. a tekintetem csak nagy mennyiségű alkohol elfogyasztása után lesz fényes. :)

4. bármilyen ügyfélszolgálaton előfordul, hogy miután az ügyfél elment/letette a telefont stb, jót nevetnek rajta. Ezen lehet moralizálni, csak nem érdemes, mert emberek vagyunk. De: aközött, hogy nevetek a stíluson, ÉS megoldom az ügyét, meg aközött, hogy nevetek a stíluson, és utána tojok rá, van némi különbség. Láttam, hallottam, tapasztaltam ezt-azt már én is. Lehúztam pár évet ügyfélszolgálaton, banknál. Az alaptételem az volt, hogy az ügyfél kérdését megvizsgálom, a problémáját megoldani igyekszem. Ez hozzáállás kérdése. Igaz, én komolyan vettem az ügyfélszolgálat szó jelentését. Sajnos sok olyat tapasztaltam, sokszor saját főnökeimtől, hogy áh, hagyjam, biztos az ügyfél a hülye. Ezeknek is inkább utánamentem. És nem, sokszor nem az ügyfél a hülye. Néha persze igen, de mindig meg kell nézni. Ha én kaptam volna ilyen levelet, egészen biztos, hogy 1. olvasásakor mosolygok, mert a stílusa tetszik. Sőt, a fenti levél olyan gyöngyszem, amit biztos, hogy másoknak is megmutatok 2. utánamegyek, mi történhetett, és megpróbálom megoldani az ügyfél problémáját, anélkül, hogy zsigerből őt tartanám hülyének. Tisztában vagyok vele, hogy hozzállásom atipikus, de hát, meg kell tanulnom ezzel együttélni.

5. ha jól áll a szőke/csikos, ne fesd át senki kedvéért :) Nekem nem áll jól (én természetes szöszi lennék, így úgy érzem, fel vagyok jogosítva, hogy viccelődjek a szőkékkel), de átfestettem. A sötét színek jobban állnak.

6. a fogadnak jobbulást.

és 7: nem tudom, miért láttam én át. Mindenesetre nekem egyértelmű volt. Lehet, hogy az évek és a rutin:)

ergerberger 2009.08.10. 20:51:25

Ez a levél nem volt trágár.
Homár elvtárs nem tud olvasni.

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2009.08.10. 20:52:40

Az ecseri piacon dolgozók szabad szakszervezete nevében kikérem magamnak....

Frucsasz 2009.08.10. 20:52:48

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: hű, hát ez megtisztelő. Feltéve, hogy nem jár ánuszvizsgálattal. Megvárjuk, míg Sün!! visszajön, majd ő eldönti, megítéli-e véglegesen :D:D

Frucsasz 2009.08.10. 20:54:57

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: ha most felállok, sosem fogok tudni ismét emelt fővel járni köztetek! Tűrök hát tovább!

Civil Kurázsi 2009.08.10. 21:08:29

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve:

Hozzám már csak az ilyen levelek jutnak el, amikor az ügyintéző már eleget küzdött, és nem tudta megoldani a problémát, és az ügyfél perre vinné az ügyet.

Na, és most világbéke, az előbb kicsit elkapkodtam.

Mylady 2009.08.10. 21:09:28

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: őszintén szólva nekem nagyon sokszor nem tetszik amit írsz, de
vagy ahogy hagyma mondaná: buuuuuut
ez most teljesen korrekt volt
minden szavával egyetértek
nagyon jól összefoglaltad, a sztori pontosan így jött le nekem is
lehet hogy azért, mert én is bankos vagyok
(bár nem követeléskezelő)

viktor134 2009.08.10. 21:17:35

@Kobe: ugyan már, belefér.

mondjuk én viccesre veszem mindig a kérésemet, és szerintem ott vannak a faliújságokon, mert szétröhögik rajtuk a belüket. és mivel ilyenek, szinte mindig elintézik, mert annyira jót nevettünk, hogy megérdemli. :D

robinzone 2009.08.10. 21:26:56

Helyes beszéd, szellemes. Csak a fogyatékosokkal óvatosan! És ja, nem trágár. (kiv. orális szexó felajánlása)

H3rold 2009.08.10. 21:28:42

Ez leverte a lécet. Bár a bankoktól amúgy is hányingerem van mostanában.

EganLeni 2009.08.10. 21:31:54

Régen nevettem ilyen jókat!!
Szellemes, frappáns... szuper.
Köszönöm!
Olyan jó érzés, hogy nem csak nekem van bajom az otp-vel!
:-))))))))))))))))

sukmydik 2009.08.10. 21:37:43

Fake


xD "szupertrágár"

chris-v 2009.08.10. 22:20:10

Nekünk is volt gondunk otp-vel, mivel most nincs kedvem nem ragozom le a részleteket!
A lényeg hogy az eset hasonló volt, elévült dolog, kifizetve és azt próbálta behajtani, eme kedves cég.
Na most vesztükre annó az egész ügyet az ügyvédünk intézte, aki ingyen és bérmentve mondta hogy semmi gond, megoldja.
Írt egy levelet, aminek másolatát elküldte nekünk is, ebben elég komolyan megfenyegette az otp-t, meg a behajtó céget, perekkel és egyéb dolgokkal.
Persze szép ügyvédes megfogalmazásba kb 5 sornyi szövegbe!

3 nap múlva jött a 0-ás tartozásos papír!

Ennyi!

Viktus 2009.08.10. 22:20:59

EZ HATALMAS FOREVA ! VÉGRE EGY TUDATOS FOGYASZTÓ

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.10. 22:27:15

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
nem csak kozben oralisan kielegitett, aztan korhazban voltunk mert a nagynenje ott van
valakit kuldjetek ki otthonrol hogy nez ki egy korhaz
ahol a nagynenje van oda holnap bekoltoznek ha persze nem lenne korhaz fobiam
1 agyas olyan ize LCD vagy mi a falon kulon furdoszoba
mindenfele muszerek a falon hatha kell
a tisztasagrol nem ejtenek szot se

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.10. 22:35:23

@Mylady:
Marytol tanultam
ahogy tudja mondani az frenetikus es mindig akkor jon a lenyeg

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 22:43:55

@hagyma: reggeli sexel,háááát jó dolgod van,ügyes ez a Maryyy,komplettt reggeli:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.10. 22:47:19

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
hat nem panaszkodhatok az teny
es most ebed vagy vacsora
nem tudom 5-kor mi az
vegre itthon
qrwa meleg van odakint

Okádó Mikádó 2009.08.11. 03:36:23

:))) nagyon tetszik a levél. Szerintem nagyon szellemesen van megírva. Még el fogom párszor olvasni.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.08.11. 07:14:06

@warezspam:
"Ki olvassa végig a szerződéseket, amikor megrendel egy ADSL-t, vagy bármit?... Nah?"

Én most felteszem a kezem. De elég ritka állat vagyok ezzel :)

genyó kapitány 2009.08.11. 07:37:38

Nem értem szilyt.
Ez a levél igazán visszafogott és szellemes.
A naív ügyfél több körön keresztül próbált türelmes és segítőkész lenni.
Az a baj, hogy ma mai napig az a felfogás, hogy alázatosan, kedvesen kell bánni az ilyen faszkalap, kiskirálykodó bürokrata majmokkal.
Ordítani kell és odaszarni az asztalra, aztán belenyomni a fejét.

Orizatriznyák 2009.08.11. 08:09:31

Egyrészt az agyhalott bankkal szembeni harc miatt totális respect a levélírónak!

Másrészt Szily egy kicsit félrevitte a bevezetőjében a dolgot. Olyan gyönyörű f.szozás van a levélben, hogy minden, magára valamit is adó tudatos ügyfélnek csak a javára válhat!

vidéki suzukis 2009.08.11. 08:16:24

Teljesen igaza van a levélírónak. Először nem, de a sokadik jogtalan felszólításra én is így reagálnék.

el Tiburón 2009.08.11. 09:20:40

@Civil Kurázsi: nehogy azt hidd!
Én most boxolok velük, de nem sok értelme van.
Bemegyek a központba, és megkeresem az illetékest, az lesz a vége...

Lmntal 2009.08.11. 09:46:15

Kedves OTP Bank dolgozók!


A szóbanforgó "kekec" (a monetárdiktatúra és globalizáció lényegi elemeit nem teljesen értő) ügyfelet személyesen ismerem.

Én 19.000,- azaz tizenkilencezer Ft-ért A jelenlegi valós tartózkodási helyét, munkahelyét aberrált szexuális szokásait is megosztanám Önökkel.

Ja és nézzék el nekem kérem a már 5 éve a számlán halmozódó néhányezres tartozásomat is és megigérem, hogy a fizetésemet oda fogom utaltatni...

:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.11. 09:46:41

Hát de ilyet!
Szeretném megjegyezni, hogy számomra bántó, kirekesztő sőt félelemkeltő a "szellemi fogyatékosokat alkalmaznak az egyenjogúság érdekében" kifejezés, ugyanis mem az egyenjogúság, hanem esélyegyenlőség érdekében. (Csupa nagybetűvel, és egy sor felkiáltójellel meg egy sor szmájlival...)

DaveSlim 2009.08.11. 10:03:38

@Kitalátor feljegyzete: teljesen igazad van, bocsánatért esedezem. :) Valóban esélyegyenlőség, de siettem mérgemben és 5 perc alatt, kapkodva írtam meg a levelet.
Köszönöm jelzésed! ;) :)

Leléptem 2009.08.11. 10:31:06

Köszönjük figyelmüket. Önök a Nemzet Népe Frontjának szószólóját halhatták...

Minden elismerésem, így kell ezt csinálni. A legtöbb ügyintézőnek úgyis egy beépíted Spam szűrő van az agya helyén, ami az ügyeket automatikusan a kukába irányítja. Talán ez átjut rajta :)

Csak így tovább...

Hümér a homár (törölt) 2009.08.11. 10:31:14

Ja, ebben alig van ˝csúnya˝. Az otp minket is bepróbálkozott átbszni, erre van ráállva az agyuk. Nagyon is oda kell mondani és amúgy nem csak az otpben dolgoznak írástudatlan sggfejek.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.11. 12:01:25

Egyetlen kérdés a PSZÁF felé, hogy vajon a rendszerük alkalmas-e a követelés/kötelezettség állomány részletes kimutatására, a mindenkori állapotnak megfelelően (mellékletek csatolva).

Ha nem, durvanagy bírság jön.

nsada75 2009.08.11. 13:14:06

Én ma majdnem káromkodtam. Kaptam egy gázszámlát, felhívtam az ügyfélszolgálatot, egész addig szinte hülyének néztek amíg el nem mondtam, hogy 3 éve kiköttettem a gázt. Utána nem győztek elnézést kérni.

Fanatikus Oltás - http://www.dunaferrkikoto.com 2009.08.11. 19:46:08

én nem káromkodok otépénak bazdmeg. de az otépénak számlázásilag bazdmeg ovisok. most milyen finom voltam, ugye?

Coholol 2009.08.12. 19:29:19

Ez a levél olyan hűde nagyon jujdetrágár volt?

Most tényleg komolyan gondolta a homár vagy ez a vicc része?

Thames30 2009.08.12. 21:54:33

@nsada75: Ez majdnem annyira jo, mint maga a poszt :-)

hardrock 2009.08.13. 23:06:09

Teljesen jó levél!!!!!!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.08.14. 17:09:44

@Civil Kurázsi: "Szerintem egy higgadt, összeszedett levéllel többre lehet menni, valahogyan komolyabban veszik az embert." - váháháháhá :)))) A kulcsszó, hogy "szerinted", mert amúgy nem :D

sanpedroy 2009.08.26. 15:40:36

Voltam én is OTP ügyfél! Voltak is gondok , nem is kevés! Azóta már Bank ügyfele vagyok! :)

sanpedroy 2009.08.26. 15:41:59

Azért a dolgozókat sose szídtam és sose aléztem meg, habár nem egyszer nagyon kellemetlen helyzetbe hoztam ügyintézőt , nem is egybe!

CConstantine · http://www.xenu.net 2009.11.18. 19:47:00

Jól megírta az OTP-nek a kolléga :)
nekem sok százezer kárt okoztak téves információadásért, és bár voltak rá tanúk, szartak rá.
rábeszélnek embereket biztosításra, aztán kiderül hogy csak baleseti halálra jó, semmi másra. azt pedig persze fizettetik....

aktuális lövöldözős rövidítést a legközelebbi levélbe ajánlok:
APC mint "Anyád-P*Csáját"
(szküzmi)
süti beállítások módosítása