Tékozló Homár

Aki a belvárostól messze van, az éhes marad

2009.08.12. 08:15 | ge | 365 komment

Sokszor írtuk már, hogy nincs lejjebb, de újra és újra meg kell lepődnünk, most például az Ebédmester bőrvastagságán: az ételkiszállító cégnél felvették levélírónk rendelését, vissza is igazolták, majd másnap mégsem akarták kihozni, mert Ferihegy annyira messze van, hogy a futár miatta elkésne a belvárosiak ebédjével.

Tegnap éhes maradtam, de csak magamra vethetek. Mindig a Teletáltól rendelek a munkahelyemre ebédet, velük nincs is gond, csak velem, mert folyton elfelejtem, hogy a hétfői rendelést legkésőbb pénteken 16 óráig kell leadni a neten, és nekem mindig 16 óra után, sőt, szombaton vagy vasárnap jut csak eszembe a következő heti munkahelyi ebédem. Fontos momentum, hogy a munkahelyem a reptéren van, és itt aranyáron mérik az ételt, ezért kell rendelni.

Mivel a legutóbbi pénteken is így jártam, elhatároztam, hogy márpedig én akkor se maradok éhes hétfőn, és kerestem egy másik ételszállító céget hétfőre. Rögtön az első, amibe belebotlottam, az Ebédmester volt. Átnéztem a honlapjukat, a menüjüket, a szállítási és rendelési feltételeket és határidőket, minden OK volt, a honlapjuk szerint Budapest teljes területére szállítanak, plusz gyakorlatilag az összes környező településre, így hát kiválasztottam egy minimenüt (leves, főétel és desszert 700 valamennyiért), megrendeltem, megkaptam a visszaigazolást, így hát bizakodva vártam a hétfőt.

A hétfő el is jött, és már éppen azon gondolkodtam, hogy vajon a minimenü adagjai láthatóak lesznek-e nagyító nélkül, és hogy mikor hozzák már, mert elég éhes voltam, amikor csörgött a telefonom, és egy kedves női hang közölte, hogy ugye nem baj, ha nem hozzák ki nekem az ebédem, merthogy nagyon kiesek?

Megkérdeztem, hogy hogyan értik azt, hogy kiesek? A hölgy azt felelte, hogy az ételhordó kolléganőjük most szólt nekik, hogy én nagyon messze vagyok, és ha ő most kihozza nekem az ételt, akkor a Belvárosi kuncsaftok nem kapják meg időben, és ugye megértem? Hát már hogy a fenébe ne érteném meg, inkább maradjak éhen én, mint a belvárosiak. De azért azt megjegyeztem, hogy a honlapjukon a teljes város szerepel, mint kiszállítási körzet, és nincs odaírva, hogy a reptér kivételével. A hölgy szentül meg is ígérte, hogy átírják a honlapot. :) Bevallom, annyira meghökkentem, hogy elfelejtettem verni az asztalt, és követelni, hogy márpedig én az ebédemet akarom, vagy egyszerűen csak megkérdezni, hogy miért a belvárosi ételfutárjukra bízzák a reptéri szállítást, vagy talán ez az egy futárjuk van csak? Azt meg pláne elfelejtettem megemlíteni a hölgynek, hogy ahogy én megértettem, hogy miért nem kapok ebédet, ugye úgy ők is megértik, hogy soha többet tőlük nem rendelek semmit, még ha a jövőben a belvárosban is fogok dolgozni? Tanulság? Úgy látszik, már az ebédrendelés esetében sem árt, ha az ember közel van a tűzhöz, különben nem jut neki semmi. Az eset után 5 perccel egyébként már könnyesre röhögtem magam, viszont csak éhes maradtam ezen a hétfőn is...

Üdvözlettel

Hétfői Éhes

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ofélia . 2009.08.12. 16:45:11

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas:
Folyománya:

Ha a lány felmérést tol eléd az utcán :hú de ronda vagy.

Az ujságot elédtolótol kérj egy százast mert szegény vagy.

Ha ablakot pucolnak a kereszteződésben mosasd le a hátsót is.

A paplanárust rúgd tökön.

Ha cigiárussal találkozol nyiss ki minden dobozt:))

Ofélia . 2009.08.12. 16:47:46

@Nelson Mandula: Akkor a bécsi szelettel szemezgetsz ami 10 juró sültkrumplival:))

Frucsasz 2009.08.12. 16:49:08

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: :D És persze járj le sűrűn a konditerembe, és zabálj tömegnövelőket...

Ofélia . 2009.08.12. 16:50:14

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: Az astória étteremnek jó a konyhája!!

Csak nem a környéken dolgozol ahol naponta megfordulok?? mivel erősen arra lakok:)

Frucsasz 2009.08.12. 16:53:00

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: De-de :) A Rákóczi út elején, az Elte mellett :)

Ofélia . 2009.08.12. 16:53:39

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: Tömegnövelőként a velős pacalt preferálom:))

Konditerembe meg az járjon akinek hét anyja van:))

Csörcsil után szabadon a hosszu élet titka, hogy csak SEMMI sport:))

Frucsasz 2009.08.12. 16:56:44

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: :D

Én csak mint nem olyan rég tőletek elhangzott tökéletes konfliktuskezelési eljárást javasoltam a kondit/gyúrást/tömegnövelőket :D

Smacika 2009.08.12. 17:01:32

A lecsóba csak hagyma, paprika, paradicsom, fűszerek.Esetleg a végén pár tojás, de azt csak a fanatikusoknak.
Bűn eldaszni virslivel (ocsmányság, hulladék) vagy lecsókolbásszal (lásd mint előbb).
Virslit esetleg szilveszterkor, lecsókolbászt soha.

Ofélia . 2009.08.12. 17:03:53

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas:"konfliktuskezelési eljárást javasoltam a kondit/gyúrást/tömegnövelőket"

Konfliktuskezelére javaslom:Szívlapát, 9 mm magnum lángszóró, kalasnyikov, abrams tank kis hordó lőpor,atom stb:))

Ofélia . 2009.08.12. 17:06:55

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: A manapság kapható lecsókolbásszal bármit csal ELDASZNI lehet.
Hogy lőnék tarkón aki gyártja:((((

A lecsóba meg semmit mert attol lecsó!!

Smacika 2009.08.12. 17:11:15

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: Megnéztem a lecsós linket, hát kedvet kaptam a lecsóhoz, pedig a pörköltet igen-nagyon komálom.
Mondjuk nekem mindegy mi a kaja, csak hús legyen.
De asszem estére, kis könnyü estebédnek lecsó lesz.

Ofélia . 2009.08.12. 17:15:19

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: Tokaszalonnával, hogy tényleg könnyü legyen:DD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.12. 17:16:37

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Ez jó :D

Konditerem? Fizikai munka. Iaz, attól nem feltétlen lesz 325672cm bicepszed, de erős leszel... ilyesmi...

Ofélia . 2009.08.12. 17:16:44

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: Egyél hozzá még félkiló hájas tésztát mert az meg majd ELREPÜL :D

Ofélia . 2009.08.12. 17:19:18

@ColT:" 325672cm " Hát ekkora tényleg nem:DD

***kimoderálva*** 2009.08.12. 17:19:23

OFF OFF OFF OFF OFF OFF OFF OFF OFF OFF

Breaking news

Elkapták a Centrum Kft-t a hat kerületben csúszópénzek folytatólagos folyósításáért:

index.hu/belfold/2009/08/12/kenopenzert_kerekbilincselnek_terezvarosban/

Van Isten.


ON ON ON ON ON ON ON ON ON ON ON ON ON

Ofélia . 2009.08.12. 17:25:02

Isten majd akkor lessz ha az illető a szegedi csillagban pucsít egy kiló vazelinnel:))

Ofélia . 2009.08.12. 17:30:27

@ColT: Most képzeld el, hogy ez a százmillás tolvajt beviszik csalésért, lopásért, okirathamisításért a sittre.

Hát dögöljek meg ha befér egy hatfős cellába(és mmiért nem ül vagy szétfolyik már valahol?)

Ofélia . 2009.08.12. 17:54:04

@májgeriberi: Amúgy ha aláhúzza akkor sem létezik olyan széles iv, hogy le ne szarjam:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.12. 17:54:26

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Az a baj hogy a női börtönök nem olyan durvák...
Mondjuk én kizavarnám dolgozni. Olyat szerintem még úgysem csinált.

Amúgy ja, a politikai bűnözőket meg betenni szép méretes pirézek közé. Majd azok megoldanák hogy méltó büntetést kapjon, amíg a jó magaviselete miatt szabadul.

Ofélia . 2009.08.12. 17:57:41

@ColT: DD hát egy biztos, hogy a pirézek pozitív hatással vannak a jó magaviseletre:))

Te eltudnád képzelni, hogy ez az oroszlánfóka dolgozzon:))

Frucsasz 2009.08.12. 18:56:12

lecsó kész ,isteni lett :) kipukkadok :D

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.12. 18:56:39

@májgeriberi: majd ha meg is ismersz, és nem csak utánam járkálsz, na akkor látni fogod, hogy a nyomomban vagy


@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: még frucsaszt is láthatod büntiben. de neki nincs a feneke megett a homár:))

szerintem @szily, @gabriseszter kihúztak a szigetre a fertőbe, és elfelejtették ótomatára tenni a posztkirakó kézikészüléket.

ez megbocsáthatatlan

ja, és egy motoros nő (protektorban és arcot szabadon hagyó bukóban) majdnem belémjött az ótópályán hazafelé. tényleg. de ebből nem vonok le következtetéseket. lehet egyébként, hogy férfi volt feminin vonásokkal.

.lll. 2009.08.12. 19:02:29

jestét,híreket mondunk:

holnaptól kerékbilincs helyett busafejet kapnak a tilosban parkolók Terézcitybe

a szigeten a legmenőbb ital a busafejkoktél/busafej+vodka+ikra

Ofélia . 2009.08.12. 19:02:55

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: Én most hatalmas vegyeszöldséget ettem nyersen kaporszósszal.
Nem kell meglepődni mindenevő vagyok mint tarpa sertése:))

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Nem fékeztél véletlenül?? mert észrevetted, hogy májgeriberi követ??:D

Ofélia . 2009.08.12. 19:04:12

@lófő: Busafejbe ágyazott dinamitrudat:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 19:08:36

Mary spagettit csinalt
megmutattam neki hogy eszik az olaszok
/villa-kanal tekerve/
aszonta erdekes de o inkabb beszurcsoli
sose de sose.....
Kentuckybol abszolute

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.12. 19:12:24

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
de fékeztem volna, nem geri miatt, hanem mert kanyarodni akartam lefele. a tükörben láttam, hogy nem is az utat nézi, előre, hanem kibámul jobbra (zajvédő fal bazdmeg de érdekes) és kurva közel volt már, amikor elrántotta.
vesedonor.
eh, mindegy, én már itthon vagyok, remélem ő is odaért ahová akart

ma este nem nézem a focit. valahogy nem izgat fel a labdarúgás... inkább most megnézem a top geart (nem mintha nem láttam volna ezerszer a bbc-n), utána pedig bringázni fogok. a szobában természetesen. elmegyek vácig és vissza. úgy tervezem.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.12. 19:14:45

@hagyma: Nálam tegnap volt spagetti bolognese,ma csirkepaprikás lesz gakuskával,ubival :)) Jó étvágyat!!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.12. 19:15:26

@Frucsasz megvacsorázott. Már egy sorstársam sincs az éhkopban.
(Most kelek át a svájci alpokon.)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.12. 19:17:40

Sün még mindig a patakparton "nyomkodja" a nyuszit??? Jól birja!!:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 19:20:29

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
hat ma Mary dolgozik en meg lusta vagyok
hamburger lesz
meg az a kerdes hogy hol vagy honnan

jaja a sun nagyon eltunt

Ofélia . 2009.08.12. 19:22:55

@hagyma: Abszolút jól csinálta te csak ne tekergess kanállal nagyképüen inkább tördeld el a spagettit:)))

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Váácig?? már azt hittem öriszentpéterig mivel bringázni az őrség felé kell.

Ott a legszaftosabbak a busafejek és leggyorsabbak a szatírok:))

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Remélem kellő(nagy)mennyiségü tejfölös szaftal és sok noklival nyammmm:))

Ofélia . 2009.08.12. 19:27:18

@lófő: Ja egy 10 granumos töltettöl a rózsa még ki is bimbódzik vagy az már az aranyér maradványa??:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 19:29:11

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

olasz baratom tanitott meg ra aki venezuelaban el
vagy elt
10 eve nem hallottam rola

Vacon Vician a legjobb komuves ezt hidd el

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.12. 19:34:48

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Igen én nagyon sok hagymával csinálom, majd a húst ezen dinsztelem,igy finom szaftja is lesz,és rengeteg tejföllel,valamint barásgaluskával,pergős és fini,+ ubisalival:))))

.lll. 2009.08.12. 19:36:41

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

az egyik legszarabb dolog:aranyér cifrafosással kombinálva

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.12. 19:41:48

@lófő: heti hetesben hallottam,erre a legjobb a citrom,de egészben és nem szabad kivenni:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.12. 19:44:59

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Ó, igavonónak jó lesz.

@lófő: Uhh. Cifrafosást ne emlegesd.
A hétvégi hepajon haver borát ittuk, ami atom finom, de másnap mindenki fosott vagy rosszul volt :D Én kevéssé, mert korán feküdtem, ugyanis a srácotde. el kellett vinni dolgozni... ő is érdekesen bírta végig :D

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Parafadugó? :D

@Nelson Mandula: Dem, nekem még hátravan a vacsi. Most jött egy LCD monitor, hibás, eddig azzal szórakoztam.

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Simán egy buzi? az manapság úgyis divat :/

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.12. 19:50:44

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: azért vácig, mert arrafelé áll a bringa orra. de tőlem őriszentpéter felé is fordíthatom...

@ColT: hát nem tudom. a teste olyan férfias volt (vagy kövér női), de az arca... most divat metroszexuálisnak lenni, tényleg. a fodrászatban is volt egy fiú, aki csajokkal járt, és először azt hittem, hogy ő egy a sok lány közül, és kiderült, hogy ő egy divatos férfi.

mindegy. kinek a pap, kinek a paplan.
nekem a vasaló, mint tudjuk.

birom ezt a dzseremi klárkszont:))

.lll. 2009.08.12. 19:54:59

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:

evvel az erővel a busafej is megtenné:D

@ColT:
a haveretek,ejsze busafejből sajtolhatta azt a bort:D

Frucsasz 2009.08.12. 19:58:51

@Nelson Mandula: te még mindig nem ettél? Kezdjünk aggódni? Vízumod van-e? Mert ha így haladsz, hamarosan kelleni fog...

Ofélia . 2009.08.12. 20:07:24

@ColT: Volt egy ilyen fosási vetélkedő ahol természetesen a magyar nyert mivel a szaros parafadugó egészen vácig repült a VICIÁN birtokra:))

Azt a bort azért analizáltatnám, hogy ne haljon ki az emberiség:))

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Én már vén vagyok a METROSZEXUÁLIS megértéséhez.
Csak arra tudok gondolni, hogy az ellenőrlány a vezetőfiu ölébe tolat és a"kérem a bérletet" felkiáltással rádaszik:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.12. 20:07:28

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Jajj az ilyenektől mentsen meg a sors. Részemről 1db taplraesett, kedves, jópofa, nyugis, nőt szeretnék ide az 1m-es körzetembe. :)

@lófő: Még ha busafejből lenne! De szőlőből!!! :D
Rossz nyelvek szerint noha. De akkor vajon finom lenne?

Klönben is! Ha már lőfő vagy akkor miért busafő az avatarod :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.12. 20:09:04

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Valami japán (mi más) Youtube videón volt a távfosás verseny... persze 18 év körüli japán csajokkal :)

.lll. 2009.08.12. 20:11:25

@ColT:

azért busafő,mert a ló és a busa genetikailag ikertestvérek

a noa bor tényleg fos,nemcsak fosást,de főfájást is kauzál

Frucsasz 2009.08.12. 20:21:21

nesze nekem, most megjött a kedvem a csirkepaprikáshoz

Ofélia . 2009.08.12. 20:22:22

@ColT: Te talpraesett kedves jópofa nyugis és humoros nőt keresel???

Tudok egyet de nem férne el az adott egy méteres sugáron belül:DD

Ofélia . 2009.08.12. 20:24:00

@lófő: Ha most azt mondod, hogy a genetikai változások által a lónak kopoltyúja nő 100 éven belül hát lövöldözni fogok:))

.lll. 2009.08.12. 20:31:06

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

nem-nem,a busa alakult át először vizicsikóvá majd vízilóvá és utána táltossá:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.12. 20:32:13

@lófő: Na ez az.
Bár én ma épp mástól foshattam, mert bort nem ittam tegnap reggel óta :)

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Tudok 1-2 darabot, de foglalt mind :( na nem véletlenül.

Ofélia . 2009.08.12. 20:40:31

Ki tudja, hogy kell usb kábellel galambot fogni???

A helyes megfejtőnek arany busztolókártyát sorsolok ki!!

Ofélia . 2009.08.12. 20:57:44

@ColT: Na akkor elárulom:

Szerzel egy lavórt(mpl szerint lavoárt) aminek az egyik oldalát egy 25 centis fapecekkel kitámasztod és alája szórsz búzát, kukoricát és egyébb magvakat.

A 15 méteres usb kábelt rákötöd a pecekre, bevezeted a ház ajtaján és vársz.

Mikor a galamb a lavór alatt falatozik megrántod a kábelt a pecek kiugrik a lavór leesik és a vasárnapi leveske alapanyaga mári a tied:))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.12. 20:59:27

@ColT: hát, ha huszonöt évvel fiatalabb lennék, most mondanám, hogy átmegyek, mert én mind rendelkezem ezekkel a tulajdonságokkal. de hát én már férjes asszony vagyok, és öregecske:)) így csak drukkolok neked.

Ofélia . 2009.08.12. 21:04:11

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Mi az, hogy öregecske???

Idősödő szépasszony!! talán egy kicsit már macerás:)))))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.12. 21:07:48

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
hát így is lehet mondani.

ja, és nem vácig mentem, hanem csak dunakeszi alsóig. ki is dögöltem. úgyhogy most már megyek, és megnézem belülről az agyamat.

mindenkinek jóccaka.

remélem éjfél után jönnek az új posztok. ezért csak utolsózni fogok.

.lll. 2009.08.12. 21:10:40

akkor ezt a nótát mpl-nek dedikáljuk,hogy:

szép asszonnak urizálok,de urizálok...

Ofélia . 2009.08.12. 21:10:54

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: HEHE én a margitszigeten futottam egy félkört de többet nem teszem.

Nincs ismerősöm az intenzíven:)) szintén jóccakát.

Ofélia . 2009.08.12. 21:12:20

@lófő: Amikor urizálsz akkor a busa filéjét is megfőzöd??:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.12. 21:13:46

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Ááááááá :D

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: A fene! :(
Na mindegy, szaladgálnak még nők a világon :)
Meg aztán öregecske, hiszem ha látom :D


Én megyek súlyt emelni :) Mármint korsókat :)

.lll. 2009.08.12. 21:14:49

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

dehogy,olyankor creme brullée-t csinálok busaszemből:D

kicsilara 2009.08.12. 21:43:33

főőőzééé otthon wazze occsóbb és tutira az van benne amit szeretnél és nem maradsz éhes.ennyi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.12. 21:47:23

Na mentem sörni, mindenkinek yó éyt :)

Gastroger 2009.08.12. 22:54:19

Szóval renitensként mindig későn rendelsz kaját, de azt kihozzák.
A fikázás elmarad.
Rendeltél 1, azaz egy adagot egy ételfutár cégtől, akik FELHÍVTAK és közölték, hogy problémás a 210 Forintos levesedet kivinni a picsába, mert kb. 3200 ember a belvárosban várja az ebédet. Oké, Te vagy a vevő.

Nem vagyok pesti (nem győzöm hangoztatni), de ebben az esetben nem ilyen készétel futártól rendelek, hanem valami pizzéria, vagy ilyesmi, nem ilyen "nagyüzemi készételes".

Nekem is egy X cég hozza a kaját, néha jól, néha rosszul. Néha kaja sincs. Hát be van bazva egy sóletkonzerv, meg egy marha vadasan konzerv a szekrénybe ilyen esetkre. Oszt ennyi. Másnap max kapok egy extra adag kaját. :)

Ha sokszor hibáznak naná lemondom. (Posztolok a Homárnak).

De Te írtad: " ...hétfőn, és kerestem egy másik ételszállító céget hétfőre" AZNAPRA.
ezek a kajaszállítók cégek már előtte lelogiszttikázak, mit hova , hogyan mennyit. Az biza már vasárnap (ha nem szombaton), meg van sütve.

Felhívod a pizzaszervízt, emberrel beszélsz, ihozza, kihozza. Mikor, ekkor. Na ezek után reklamáció.

Mayday - mayday. Itten repülünk 16 aeroflottal a ferihegy fellett, aztán miaz, hogy nem szálhatunk le? Tele a légtér? Ki a faszomat érdekli, a pilóta éhes, az utasok türelmetlenek. Jóóóó, nem szóltunk előre, csak most..
De valahova le kell szálllni, nem?


Értem, én hogy "félrevezető" volt a hirdetés, de jól értem, ez egy alakalom, és még fel is hívtak?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 23:00:20

hamburgert ettunk
30 dollar volt\mongyuk picser sorrel es tipsel egyutt/
de jo
es most ejtozunk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 23:03:51

ezt az ebedredeles maniat meg nem ertem
levest rendel
hat beszarok
nagy a jolet otthon

Mylady 2009.08.12. 23:09:45

@Gastroger: Az ilyen cégek (konkrétan ezt nem ismerem) oda szokták írni a honlapjukra, hogy akár egyetlen napra, akár egyetlen adagot is lehet rendelni. Van valami minimum összeg, kb 300-500 Ft, de ha azt ütöd, kihozzák.
Megmondják a határidőt, amíg elfogadják a rendelést.
És azt is feltüntetik, hova szállítanak.

Namost: ha vállalta az adott napra az adott helyre az adott mennyiségű étel kiszállítását, de végül nem szállított, akkor nehogymár a poszter legyen a hibás...

És igen, ha egyből egyet nem teljesít, az szerintem is elég gáz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.12. 23:25:43

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
"a pecek kiugrik "
Jó-jó, de melyik ikonra kell kattintani és hányat?

Ofélia . 2009.08.12. 23:49:27

@hagyma: Ezek rendelnek mert azt sem tudják, hogy a leves nem a zacskónál kezdődik!!

@Gastroger: Hofi mondta nagyon régen a 6-órás szesztilalomnál, hogy akinek annyi büdöspálinkája sem maradt estéröl, hogy 9-ig kihúzza hát száradjon ki:))
Nekem is van a munkahelyen legalább 1 teljes napra való kajám mert bármi bejöhet.
A sólettkonzerv csípős kolbásszal meg még finom is persze az orsi sólett pácolt libamellel veri az összes többit csak ritkán lehet kapni és drága de egy szar pizza árábol még mindig kettőt veszek:))

Ofélia . 2009.08.12. 23:51:40

@horex: Ha lenézel akkor hármat kattints reája:))))))))

Ofélia . 2009.08.12. 23:58:44

@hagyma: Van mellettem egy diszpécser kolléga aki rendszeresen rendel kaját magának á=1800 huf

Na ebböl kihozom @maincoon levesét 6 személyre:(((

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.13. 01:31:00

Az volt már ma, hogy? ez már a hétvégi??? Mi van sztrájkol a Homár? elaludt a szily bácsi vagy csak bedöglött a blogmotor? na akkor Jó éjt:)))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.13. 03:46:34

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
hat en ugy voltam vele hogy eleinte volt ilyen etkezde
ott zabaltunk ilyen ebdjegyert
kesobb nem volt
akkor vettunk Viciannal 20 deka turistat vagy ilyesmi
estere meg fozott az asszony valamit
itt amerikaban se rendelunk ebedet
ez egy baromsag
vacsorara neha egy pizza ha lustak vagyunk

Mylady 2009.08.13. 06:57:39

Én nem a belvárosban lakom, qurva éhes is vagyok (bocs, hogy nem emeltem ki)
szerintem megérdemlek egy új posztot :D

Frucsasz 2009.08.13. 07:18:36

Pálinkás szép jó reggelt!

Meg vagyok viselve.

Felébredtem, és teljes 8 percig úsztam abban a boldog tudatban, hogy péntek van. mikor rájöttem, hogy nem, eléggé letörtem.
Feljövök ide, gondolván, legalább az éjféli poszthoz hozzászólok. Erre nincs éjféli poszt.

Mi jöhet ma még? :(

@Mylady: megjavult a géped/neted/homárod?

.lll. 2009.08.13. 07:27:47

1etértek!
a csütörtök szar

lóreggelit!

Saci Pererê 2009.08.13. 07:31:52

hát ez meg milyen blog már???
nekem ez nem tetszetős!
és milyen nickek?
maincoon? ki se tudom ejteni bazmeg
Nelson Mandula? ez meg afrikai? vagy mi van?
Egyéves Önkéntes? Há' ki se fér egy sorba!
frucsasz? beletörik a nyelvem mikorra kiolvasom?
na ezé megyek inkább a Szigetre.
:)

Mylady 2009.08.13. 07:42:32

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: köszönöm kérdésed, egyelőre otthon vagyok :)
a gondok leginkább az irodában jelentkeznek...
unalmamban kénytelen vagyok dolgozni
bááár van néhány könyv a gépemen
most a mondjátok meg zsófikának van soron
vagy ez nem enzsolt könyvesblogja???

maincoon © 2009.08.13. 07:53:08

@Saci Pererê: hélohélohélo! kikezek, mikezek?

ezenkívül jó reggelt mindenkinek!

jelzem, hogy a Coladanak ismét ellenálltam, de ma lehet nem fogok :)

és hogy veszek inkább egy szobabiciklit és elmegyek @mamapicivel vácig, az sokkal biztonságosabb. tegnap már másodszorra sérültem meg a héten :S

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.13. 07:57:51

@Mylady:
Erről jut eszembe: Debrecenben a Piac téren van a Szabó Magda könyvesbolt és kávéház. A teraszon minden asztal egy könyvéről van elnevezve, rajta az adott könyvből vett idézetekkel. Szívesen elkávézgatnék most ott. (Bár nem tudom, Zsófikás asztal van-e.)

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas:
még mindig nem ettem, épp a francia alpok felett járok, innen jól látsznak a mentősök is.

@Saci Pererê:
szólíthatsz Imrének! J

staropramen 2009.08.13. 08:11:04

Jóreggelt Sztrovacsekek!
Remélem kihúzza ez a poszt holnapig és akkor tudunk szólni amnéziás barátunknak, hogy ne felejtsen el hétfőre kaját rendelni.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 08:11:14

bakker, jobb helyeken kiírják, hogy


SZABADSÁG MIATT ZÁRVA!

ez a homár meg egy olyan bolt, hogy bemehetünk, de nem kapni semmit. csak a konzumidióták lébecolnak a posztok között, de mindenhol csak lejárt szavatosságú van.

üdv a többi homárfogyasztónak.

É2I 2009.08.13. 08:14:14

@Saci Pererê:
A Sacit még ki lehet ejteni, de hogy a túróba lehet a Pererét?
Bár van egy ismerősöm, aki Saci és perelni is tud. Saci te vagy az?

Na mennyé szigetelni, jobban jársz!
;P

Frucsasz 2009.08.13. 08:42:55

@Saci Pererê: :D:D:D
@Mylady: akkor a géppel van gond, nem a homárral. Ami gyanús, mert kb hétfő óta az én gépemmel is gond van :)
És de, ez már lassan könyvesblog lesz.
Az én gépemen a 11 ezer vesszőcsapás, a tesco-titok és egy salátás receptkönyv van. Most egyik sem vonz...
Ellenben most jövök rá, hogy nincs letiltva a MEK :D Azt olvasok, amit akarok :D:D

@Nelson Mandula: kissé lelassultál, nem? Az Alpok környékén már tegnap is jártál. :) Lassan enned kéne.
Én a tegnapi lecsóból hoztam ebédre. Nyamm.

Mylady 2009.08.13. 09:45:17

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: napközben van gond
de valószínűleg a cégnél is
bővítették az internetes kapacitást + a fél cég szabin van = tizedére csökkent a sebesség

de a blog.hu-n is gond van, amit az is bizonyít, hogy napközben otthonról is szar és a bejelentkezést is elég hektikusan engedi

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.08.13. 11:38:19

Hát már ne is haragudj...

A posztban lévőkkel egyet értek, tökéletesen igazad van, de:

Otthon vagy szombat vasárnap és nem vagy képes annyi kaját főzni, hogy hétfőn tudj mit vinni?

Inkább ezzel szarakodsz?

Ti fővárosi puhányok meg is érdemlitek a sorsotokat!

Még hogy válság? Milyen válság???

Saci Pererê 2009.08.13. 13:45:06

@maincoon: Na mostanra esett le, hogy te is abból idéztél!
Nagyon zsír az a reklám.
:))
süti beállítások módosítása