Tékozló Homár

Feleslegesen nyitott folyószámlát a CIB megtévesztett ügyfele

2009.08.13. 08:10 | ge | 118 komment

Kezdő vállalkozó nemrégiben alapított cégével webáruházat szeretne indítani, ahol biztosítani szeretné a kártyás fizetés lehetőségét is. A CIB-re esett a választása, ahol először folyószámlát kellett nyitni, hogy az eCommerce szolgáltatást megrendelhesse. A számlanyitás rendben is ment, ám utána érte a meglepetés: a CIB jelenleg nem nem köt eCommerce szerződéseket, ám erről sehol, senki nem tájékoztatja az ügyfeleket időben.

A CIB Bank Zrt. szolgáltatására esett a választásunk. Mivel a szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy cégünk folyószámlával rendelkezzen a CIB Banknál, 2009. augusztus 11-én céges folyószámlát nyitottunk a CIB Bank egyik fiókjában. A Bank feltételei között szerepel, hogy internetes kártyaelfogadásra legalább 6 hónapos cégmúltra kötnek szerződést, azonban a banki ügyintéző tájékoztatása szerint amennyiben a cég üzleti érdekei megkívánják, egyedi elbírálással a fél éves cégmúltra vonatkozó kikötés csökkenthető vagy elhagyható.

A kártyaelfogadói szerződés megkötéséhez szükséges igénylőlapot a folyószámla szerződés megkötésének napján e-mailben juttattuk el az efizetes@cib.hu e-mail címre. Csatoltuk a kérelmet a 6 hónapos cégmúlttól való eltekintéshez, melyben megindokoltuk, hogy cégünk stratégiai érdekei megkívánják a mielőbbi szerződéskötést.

Másnap, 2009. augusztus 12-én 11 óra 56 perckor küldött e-mailjében a Bank arról tájékoztat, hogy „Köszönettel vettük érdeklődését az internetes kártyaelfogadási szolgáltatásunk iránt, azonban sajnálattal tájékoztatjuk, hogy átmenetileg nem tudjuk biztosítani a szerződéskötés lehetőségét. Amint újra lehetőségünk nyílik a szerződéskötésre, felvesszük Önnel a kapcsolatot.”.

A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény 7. § (1) bekezdés a) pontjának értelmében megtévesztő az a kereskedelmi gyakorlat, amely - figyelembe véve valamennyi tényszerű körülményt, továbbá a kommunikáció eszközének korlátait - az adott helyzetben a fogyasztó tájékozott ügyleti döntéséhez szükséges és ezért jelentős információt elhallgat, elrejt, vagy azt homályos, érthetetlen, félreérthető vagy időszerűtlen módon bocsátja rendelkezésre (…).

Tekintettel arra, hogy az internetes kártyaelfogadói szerződés megkötéséhez szükséges feltétel a Banknál vezetett folyószámla, úgy vélem, a Bank tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytat, amikor internetes honlapján nem teszi közzé azt az információt, hogy az internetes kártyaelfogadásra vonatkozó szerződéskötés lehetőségét nem biztosítja, mivel így tisztességtelenül befolyásolja azon fogyasztók döntését, akik csak az internetes kártyaelfogadás szolgáltatás miatt kötnek a Banknál folyószámla szerződést.

Levelemet elküldtem a PSZÁF-nak és a CIB Banknak is.

Egy kezdő vállalkozó 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 08:34:57

@Énbagoly: a bank tudott róla, hogy miért kell ez nekik, tehát lehet szvsz simán.

mondjuk az elutasítás oka nem világos.

az ecommerce-nek van bírálata. lehet, hogy ez a bírálat eredménye, csak így fogalmaznak, hogy ne menjen el a kedve az ürgének.

lehet, hogy a hat hónaptól nem tekintenek mégsem el, és hat hónap folyószámla után majd felhívja egy kólcenteres, hogy örömmel értesítem, hogy mostantól igényelheti ecommerce szolgáltatásunkat.

azért ezt a posztoló kifejthetné (vagy a cib), hogy utána volt-e valami szócsata a miértről

Énbagoly 2009.08.13. 08:35:49

@É2I: azt hiszem megorroltál a blogmotorra. :)
és most kivárom azt a percet. :)

Énbagoly 2009.08.13. 08:37:18

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Támogassuk az új vállalkozásokat! Nem akarnak vállalni egy kis kockázatot sem. Ez lehet az ügy hátterében, ugye?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.08.13. 08:38:10

A céges számlákkal mindig baj van. Nekünk pl. nem lehetett létrehozni, mert tartozásunk van. Csak éppen nem tudják megmondani, hogy miért/mikor.
Mivel bevétel már 5 éve nincs ezért túlságosan nem zavar, h nem tudjuk megnyitni, majd szólnak miért kell fizetni s akkor megkapják. Eddig nem jelentkeztek...

TakiBá 2009.08.13. 08:38:27

A folyószámla lakossági termék. A levélíró jól átverte magát. Most legalább három percbe kerül neki felmondani.

akos147 2009.08.13. 08:41:18

de ki csinál szódát?

Frucsasz 2009.08.13. 08:46:13

Most hallottam valamit az Atyaúristenről :D

De nem merem elmondani. Lehet, hogy nem publikus, és akkor kitekerik a nyakam. :)

Don Bolesz 2009.08.13. 08:47:04

@akos147: a szikvízgyártó kisiparos.

Frucsasz 2009.08.13. 08:50:39

@Énbagoly: szegénykém egyéni vállalkozó. Nem tud helyettest felvenni, mert akkor be kéne őt jelentenie legalább minimálbérre (az most épp havi 8 alma és 22 földigiliszta), azután adóznia kéne, meg járulékokat fizetnie ( kb fél kiló málna/hó, és a medve ilyen téren elég szigorú). Márpedig Sün!! vállalkozása eléggé közhasznú, és kifejezetten nonprofit. Így nincs miből megfizetnie mindezt. A medve viszont kapitalista, őt nem fogja érdekelni, hogy Sün!! milyen jószolgálatot teljesít.

Szódás Lova 2009.08.13. 08:51:00

Ma ideges vagyok.

Anyámat.

A CIB meg ugyanolyan szerencsecsomag (v.ö. szarkupac), mint a többi bank. Semmin, soha nem kell csodálkozni, az, hogy valakivel még nem genyóztak, csak a vakszerencse műve, de ami késik, nem múlik.

Patkány egy világ ez.

Frucsasz 2009.08.13. 08:52:46

@Szódás Lova: jól érzem, hogy neked múlt hét óta fáj a fejed? Nyűgöske vagy, és ez már nem a front. Mi a baj?

Énbagoly 2009.08.13. 08:58:46

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: milyen gonosz is a medve!
Oké, nyaralhat a sün! :)

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 09:03:09

@É2I: MUSZÁJ!!

Mert velem mar nem tortenik semmi dragam, mert nekem mar ez a szerepem.

Frucsasz 2009.08.13. 09:07:01

@vazsmegyeigerdezsház:
A jóízlés drágám az nevetséges, a botrány a botrány az egészséges. :D

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 09:08:50

@Szódás Lova:


"Gyerekkoromban még lovas kocsin jött a szóda,a legeslegigazibb szóda,igazi szódásüvegben,igazi kocsin,igazi lóval,igazi szódással,aki igazán úgy káromkodott,mint egy kocsis,és úgy verte a lovát,mint egy szódás." (Bacher Iván)

staropramen 2009.08.13. 09:09:08

Sztrovacsekek!
600 komment fölött az ütődött debreceni tyúk posztja.Nem hittem volna.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 09:11:29

@staropramen: szánalmas.hu-ra való

sajnálom a billentyűt pazarolni az ilyen baszatlan picsára. ennyire mélyre nem kéne menni.

na, mindegy, térjünk vissza a cib-hez.

de nincs mit mondanom....

kérjek új posztot?

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 09:13:40

@staropramen:


Pont ezt akarta.

Ez a menő téma:rendőr,polgárőr,biztonsági őr.

Meg egy dinka állandó szereplő,aki köti az ebet a karóhoz(á'la EDE)

Smacika 2009.08.13. 09:14:28

@staropramen: Hát sztrovacsek, kicsit elszállt a picsa most magától, hogy milyen érdekes sztorit hozott ide.
Plussz még a szánalmas blogját is meglátogatta néhány ember.
Remélem többet nem hallok róla, mert elég volt belőle 3-4 életre is.
Bár azért kapta az ívet rendesen, néhány kedves posztoló elküldte oda ahova való.
A CIB az zéerté-e?
Mert ha igen, akkor minden világos.

Smacika 2009.08.13. 09:15:40

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: posztoló=kommentelő.
HüJe vagyok korán van még.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 09:16:45

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: MI értjük mit szerettél volna mondani. és elnézzük neked ezt a súlyos tárgyi tévedést. nem azért mert reggel van, hanem mert rólad van szó. ha más írja, őt megkövezzük.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 09:17:49

Hogy a temahoz is, jol.
Ha en, Bucibaci Pityoka egy vallakozast szeretnek inditani, aholis majd mindenfele szedelgok, es persze vasarlok halmoznak el ajanlataikkal, es ezen probalkozok szuresere keresek egy ceget, akkor vajon milyen alapon engem, a megbizot vizsgaztatnak? Ha en megbizhato vagyok, akkor a probalkozok is azok lesznek, vagy ha en link vagyok, akkor a leendo ugyfeleim is majd megprobalnak faszolni? Mi koze a mikozenek a mihez (he, bakker??), hogy egeszen pontosan fogalmazzak.

Egy jeghegy a keleti sarkon.

gt_t 2009.08.13. 09:17:56

A posztoló megkérdezte, hogy miért? Könnyen el tudom képzelni, hogy ez egy automatikus üzenet, és mivel a rendszerben látszik, hogy most nyitott számlát nem kaphat ilyen szolgáltatást. Nem vagyok CIB-es, de biztos vagyok benne, hogy ha nem megy a szolgáltatás, akkor kérésre be fogják zárni a számlát.
Tudom, hogy mindenki engem fog támadni, de egy pszáf, és egy törvényre való hivatkozást megelőzően érdemes lett volna legalább egy telefont megereszteni a bank felé, a posztból úgy látom, hogy ez nem történt meg, pedig nem ártott volna.
Amikor adót kell fizetni, akkor is remélem ilyen jól ismeri majd mindenki a vállalkozásnál a törvény szövegét, ezzel példát mutatva sok sok vállalkozónak (nem mindenkire gondolok, mielőtt valaki olyan magára venné, akinek nem kellene)
Remélem a posztolónak sikerül beindítania a vállalkozását, és sikeres lesz, őszintén kívánom, de előbb meg kell előlegezni a partnereknek egy kicsit több bizalmat.

☺ágica (törölt) 2009.08.13. 09:19:33

Szép jó reggelt!


Miről van szó?

Smacika 2009.08.13. 09:21:11

@☺ágica: Jó reggelt!
Letelt a szabi?
Ááááá ha végigolvasod a biztosági őrös posztot, megtudod.
De figyelmeztetlek, csak erős idegzettel lehet elviselni.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 09:22:35

@gt_t: a kerdes nem csak az, hogy melyik sorozatot nezed, hanem hogy melyik evadot?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 09:23:19

@☺ágica: és előtte feltétlenül fürgyé le és moss fogat. ha már megtetted akkor is. csak úgy olvasható a biztiőrös poszt. különben kapcs te is, hogy igénytelen állat vagy.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 09:25:22

@☺ágica: a te finom lelkednek nem való az ilyenek olvasása.

én szóltam!

☺ágica (törölt) 2009.08.13. 09:26:30

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: miből gondolod, hogy finom lelkem van? De köszi, hogy szóltál:)

gt_t 2009.08.13. 09:26:33

@vazsmegyeigerdezsház: szerintem az éremnek két oldala van, ennyi, és így nagyon féloldalas a story.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.08.13. 09:27:04

Mióta itt van a cibnél ez a köcsög válságmenedzser, egyre ősi románabb bankká válik, belesimul a magyar bankrendszerbe.

Szódás Lova 2009.08.13. 09:27:35

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas:

Agresszív köcsög állat lettem, és kénytelen vagyok ezt elfojtani, ha meg akarom tartani a munkahelyem, a párom, stb.
E fentebbinek oka pedig feltételezhetően a kezdődő allergia és a gyógyszer birkózása lehet, az első hét mindig ilyen iszonyú. Tudom, hogy nem üthetek meg senkit, és néhány fogcsikorgatós mosolyra is futja, de az agyam szürkeállománya vérben tocsogva hörög, a hormonjaim gyilkolást akarnak.
@jesszum: Elmorzsoltam egy könnycseppet a méltatlanul meggyalázott kolléga sorsa felett.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 09:30:24

@Szódás Lova: fel tudok ajánlani egy boxzsákot a feszkó levezetésére. és a szomszédaimat :D

Zuper (törölt) 2009.08.13. 09:30:28

Nekünk is webáruházunk van, CIB-es kártyaelfogadással. Hát nem volt egyszerű már akkor sem... Nekünk sem volt meg a 6 hónapos múlt, ezért üzleti tervet kellett beadni, ami alapján végül engedélyezték. Szerintem azért nem szóltak, hogy most épp nem lehet kártyaelf. szerzt kötni, mert ők maguk sem tudták. Olyan káosz és zűrzavar van a kártyaelfogadásnál, hogy bármilyen kérdést felteszek bármelyik ügyintézőnek, 20 másik embert végigtelefonál bankon belül, hogy valamilyen választ tudjon adni. Ha már megvan a szerződés, akkor sem egyszerű nyomon követni a tranzakciókat, zavaros kivonatokat küldenek róla. Ha a könyveléshez mindent pontosan tudni szeretnél, ahhoz +5 ezer forintért terminált is kell igényelni, mert csak ott látszanak egyértelműen a tranzakciók. Ja de ehhez viszont az a követelmény, hogy ne 300 ft-os számlacsomagod legyen, hanem válts a 4000 forintosra... Őszintén szólva én inkább más bankot javasolnék nektek, ha netes kártyaelfogadást szeretnétek!

Frucsasz 2009.08.13. 09:31:06

@jesszum: bezony. A preparababrakabaré. ha jól emlékszem a címére :D
@Szódás Lova: én is most kezdem az allergia-szezont. De én csak iszonyú álmos és tompika leszek a gyógybogyótól.
Meg kívánós néha. Kedden paradicsomlevest kívántam koviubival.

Frucsasz 2009.08.13. 09:32:55

na, nekem most pattant el az agyam a velvet erőszakolós cikkétől. :( grrr. Kevés olyan pillanat volt az életemben, mikor úgy éreztem ,hogy az illető fejét ütemesen csapkodnám az aszfalthoz, míg a puszta agyveleje szét nem kenődik a köveken, de dr. (???) Csides Kata most ne kerüljön a közelembe.

Szódás Lova 2009.08.13. 09:36:57

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

Boxzsákot hanyagolnám, ha nem sikít kegyelemért és nem vérzik hörögve, nem érdekel. Ennyi erővel a falat is üthetem, az meg itt is van.
Hol laknak a szomszédaid? (igen, tompaságot is okoz)

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: Az álmosság is megvan, meg -megbólintok a számítógép előtt. Az ébrenlétet meg gyűlölködéssel töltöm. A kívánósság is stimmel: vacsorát kívánok gyakran, és ha nincs, balhézok. Sex még csak eszembe se jut; ha nem idegbajos vagyok, akkor úgyis alszom.


Utálom ezt a hónapot.

Szódás Lova 2009.08.13. 09:43:50

@maincoon: El sem mertem olvasni. Folyton mászkálnak a hátam mögött emberek, és ebben nagy betűkkel benn van az "orgazmumus" szó. Valamint ha fasságot szeretnék, akkor csak leveszek a polcról egy tetszőleges mappát és beletekintek.
Az ismerősi körömben van megerőszakolt nő, és azóta sem jött rendbe, pedig nem most vót.

Frucsasz 2009.08.13. 09:43:58

@maincoon: és még a 2000 karakteres kommentemet is elnyelte a blogmotor. :(

staropramen 2009.08.13. 09:44:01

Sztrovacsekek!
Én piszkosul nem értek a webáruház indításhoz.Ha jól vettem le a posztot akkor van egy bank aminél a számlámat szeretném vezetni ezügyben.A folyószámlát megnyitották.
A következőkben azt szeretném, ha a vevőim neten kártyával fizethetnének a már megnyitott számlámra, illetve adott esetben az egyenleg erejéig magam is így is használhassam a számlámat.
Kérdésem: hol van itt a bank kockázata?
Nem kérek hitelt,a befizetőim fedezet nélküli kártyával nem fizethetnek.
Akkor hol van itt a gebasz?

helianthus 2009.08.13. 09:45:10

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: életemben először (és gyanús, hogy utoljára) voltam velveten és elolvastam. De nem értem mi bajod van a D.CS. K-val???
Ez olyan női dolog, hogy én úgysem tudom, miért kell megütni azért, amit írt? vagy esetleg el tudod mondani?(hátha egy lépéssel közelebb kerülök a női lélek megfejtéséhez, :D ha ez megtörténik, kiadom könyvben és soha többet nem dolgozok, mert milliomos leszek)

staropramen 2009.08.13. 09:49:35

@helianthus:
Csak szólok Sztrovacsek, hogy a női lélek rejtelmeinek megfejtésébe normális ember bele sem próbál kezdeni, nemhogy üzleti tervet alapozni rá.

Frucsasz 2009.08.13. 09:49:47

Most viccen kívül elgondolkodtam. A velvetes cikken ugyan, de jogilag.

>>Dr. Csides szerint nálunk még annyira a hagyományos érzelmeken alapuló szexuális kapcsolat a jellemző, hogy számára elképzelhetetlen, hogy bárki élvezze, miközben megerőszakolják. „Kivételt képez természetesen, ha valaki mazochista” – tette hozzá. „Egy egészséges érzelmű, egészséges lelkületű nő nem élvezi és nincs orgazmusa.”

Énbagoly 2009.08.13. 09:50:03

@staropramen: na látod, ez az amit én sem értek. Pedig megpróbálom.

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: @maincoon: @Szódás Lova: én sem olvastam el, mert már a címétől hányok.
aki meg ilyet ír, az tapasztalja meg! Hiszen így nem hiteles, Az újságírás meg arró szól, nem ? :OOOOOOO

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 09:51:47

@gt_t: igen, az erem az egy ilyen joszag, ezert nem pl.: golyo. Kerlek vilagitsd meg tebolyult elmemet akkor a bank szemszogebol.

Frucsasz 2009.08.13. 09:52:02

@helianthus: igen, el tudom mondani. De a téma hosszú, és bár sosem terveztem ,hogy valaha is kiírom magamból, a cikk hatására blogra fogom tenni. Mert én átéltem, engem 16 évesen megerőszakoltak. És ha utána egy ilyen nő kezelt volna, biztos megölöm magam.

Énbagoly 2009.08.13. 09:52:31

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: ugyanúgy, mint pszichológus. A saját problémáit próbálja meg kezelni. Legalábbis azt mondják...

staropramen 2009.08.13. 09:56:12

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
A cexológus pont olyan mint a politológus.Qrvára nem ért hozzá, de azt meggyőzően tudja kommunikálni.
Egyébként a nagy francia forradalom egyik vívmánya, hogy születési előjogoktól függetlenül bárki lehet cexológus.Halbiológus nem mert az szakképesítéshez kötött.

gt_t 2009.08.13. 09:58:19

@vazsmegyeigerdezsház: semmi bántót nem írtam irányodban, egyszerűen csak annyi, hogy nem kell azonnal fenyegetőzni, hatóságokhoz rohangálni, egy egyszerű telefonnal meg lehetett volna kérdezni, hogy egészen pontosan miért? ha valamilyen oknál fogva nem megy, akkor pedig meg kell mondani, hogy ok, nem erről volt szó, így akkor nem kell a számla.
Annyira felesleges azonnal pszáfozni, amikor azt se tudjuk, hogy mi a helyzet.

Smacika 2009.08.13. 09:59:40

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Egyszer az iskolánkban előadást tarott a dr erőss pali bácsi.
Akkor megkérdeztük, hogy miért ezt oktatja-kutatja?
Aszontahogy aki nem tud valamit csinálni az tanítja.
Persze viccesen.
Bár lehet, hogy ez rá igaz.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 10:00:57

@staropramen: manapsag mar a meggyozoero sem fontos, lasd beszedhibas bemondok, koordinaciozavaros szineszek, joly-joker csatakarcuak, akik ugyanolyan jok penz es igazsagugyminiszternek is.
.. mert senkihaziak kezeben van a popszakma...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 10:01:53

@gt_t: én is valami ilyesmit írtam
az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra 2009.08.13. 08:34:57

É2I 2009.08.13. 10:02:10

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
Úgy, hogy neki nem jut, tehát megmagyarázza.

Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 10:03:25

@staropramen:


Nehogy azt hidd,hogy a férfilélek megfejtése egyszerűbb!

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 10:03:32

@gt_t: ez volna az erem masik oldala a bank szemszogebol? Ezt csak en nem ertem?

É2I 2009.08.13. 10:05:50

KétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercetKétkommentelküldéseközöttvárnodkellnéhánypercet!

Szódás Lova 2009.08.13. 10:07:24

További, érdekes kérdések:
-Elélvez -e az a férfi, akit éppen érzéstelenítés nélkül, az utcasarkon egy bicskával kiherélnek?
-Van e a farbaerőszakolt férfiaknak organizmusuk?
-Elélvez -e a mazochista, ha levágja a lábát combtőben a villamos?
-Boldog -e a domina, ha a szeme előtt egy bézbólütővel addig ütik a szerelme fejét, amíg az agyveleje a fülén keresztül csorog ki?
-Tapsikol -e a lábfetisiszta, ha megkapja hűtött postai csomagban a kedvese bokából leamputált lábfejét?

Vannak még ilyenek, amit csak egy igazi picológus tud megválaszolni.

Fákk óll.

staropramen 2009.08.13. 10:08:38

@jesszum:
persze, hogy nem,csak ez akkor ott nem volt kérdés.A napraforgó(vagy csicsóka) csak a női lélekről beszélt.Eszem ágában nem volt új frontot nyitni.
Tudod Karinthy Frigyes mondta: a férfiak és a nők soha nem értik meg egymást, hiszen mindketten mást akarnak.A férfi a nőt, a nő a férfit.

staropramen 2009.08.13. 10:10:19

@jesszum:
Jogerős Pál

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 10:17:34

@staropramen:


"Álmomban két macska voltam.

Egymással kergetőztem."

Szódás Lova 2009.08.13. 10:19:17

@vazsmegyeigerdezsház:

Ezek szerint te egy igazi picológus vagy.

Ebben az esetben megértél a rettenetes kínhalálra.

Báj dö véj: az általános iskolai osztályfőnököm szerint buzi valék (hogy ezt hogy tudta megállapítani egy tízenpár éves gyereken?), ami gyógyítható pszichológussal. El is küldött izibe, a szüleimnek levelet írván egyben, hogy ez kötelező. A pszichológussal jót beszélgettünk, kiröhögtük a kiváló pedagógust, majd apám bement ordítozni.
Úgy látszik, ez is gyógyítja a buzinak levést, mert az osztályfőnököm szerint onnantól már nem is voltam buzi.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 10:19:45

@jesszum: es hogy kerul ez a kard az agyra?
Tegnap katonak meneteltek, nagy szel volt, biztos felfujta valahogy..

É2I 2009.08.13. 10:23:34

Fájafejennemtudomhogymitakarokhülyevagyokegészenjajjjajjjajjjajj

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 10:25:19

@Szódás Lova: ketszer melle, es egyszer a kozelebe:) Pedagogus(ok, nagyszulok is 4/2) gyereke vagyok.
Apamnal bepanaszoltam az osztalyfonokot, mert meghuzta a pajeszom. Apam bejott beszelni vele, a vallamat fogta kozben, megmaradt ahogy ezt mondta:
"Ha pimasz a gyerek, pofozza meg."
En is tudtam hol a hatar, az ofo is. Tobbet nem is volt konfliktusom vele.

É2I 2009.08.13. 10:32:31

@vazsmegyeigerdezsház:
Kokszi maxi for buksi.
Mennyit is kaptam annó. :P

gt_t 2009.08.13. 10:34:15

@vazsmegyeigerdezsház: mivel semmi közöm a CIB-hez, nem tudom mi az álláspontjuk, én csak annyit írtam, hogy nem ez a helyes elintézési mód azonnal fröcsögni, kérdezés nélkül, egy nap után.

kornel1234 2009.08.13. 10:36:41

ebben az esetben szegény pórul járt ügyfélnek van igaza . meg kell szüntetni a számlát és annyi. azért lenne egy kérdésem ugye nem bukósisakban nyitottad a számlád:D

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.08.13. 10:48:45

Velem annó az erste feleslegesen nyittatott euró számlát, mert aztán valamiért soha sem lehetett arra utalni, csak a forintra, ahol jutalékért konvertálta az eurót forintra. Egy év után azért már vicces volt.

Smacika 2009.08.13. 10:54:40

@jesszum: De lehet, hogy az.
Olyan régen volt, hogy már a tököm sem emlékszik a nevére.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 10:56:10

@gt_t: az igeret szep szo, a Landwirtschaft Ausstellung még szebb! Ha a banknak elvarasai vannak veled szemben, ezzel parallel a tieid is epp olyan jogosak. Ha te nem adsz le valamit hataridore megb@bonaznak f@szekkel, ez visszafele is ugyanigy jogos. Hat ez az en nagy otletem.

gt_t 2009.08.13. 11:08:07

@vazsmegyeigerdezsház: pontosan. az alapállás ahogy a posztból látszik: 6 hónap után lehet ilyen szolgáltatás, 6 óra után nem. Ez egyszerű, minden egyéb kivétel, ami vagy van, vagy nincsen. De ha meg is ígérte volna bárki, akkor is egy telefont előbb le lehetett volna zavarni, nem pszáfozni.

2009.08.13. 11:13:06

Most komolyan. Amennyiben a cég érdekei megkívánják, akkor a cég alatt a bankot kell érteni, nem a szerződő partnert.... omg
Mellesleg tényleg kezdő a vállalkozó, ha a számla megnyitását eleve nem a kártyaelfogadás szerződéséhez kötötte... :)

gt_t 2009.08.13. 11:14:55

ez van a cib oldalán:
"· Milyen feltételeknek kell megfelelni, hogy igénybe vehesse a szolgáltatást?
A cégmúltra vonatkozólag az alábbiak vonatkoznak: elıírásaink szerint minimum fél éves cégmúlt
szükséges, vagy a CIB Banknál töltött minimum 3 hónapos számlavezetési múltat írunk elı."
www.cib.hu/system/fileserver.xml?file=/Internet_Bank/pos/eCom_ugyfel_GYFK_hu.pdf&type=related
ezért nem lehet ilyen a posztolónak.
Nem védeni akarom őket, de ez le van írva.

EÖ (törölt) 2009.08.13. 11:38:18

@Szódás Lova: ugyanígy jártunk mi is!
csak nekem apám bement rózsaszín magassarkúban és leugatta a tanárt, hogy mit buzizik itten? :))

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.13. 11:38:31

Levelemet elküldtem a PSZÁF-nak és a CIB Banknak is. "
Pszáf meg elkuldi a Cib-nek aki meg elkuldi ugyanazon levelet a Pszáfnak is meg a kuncsaftnak is
Kell a munka a bürokráciának is

Corydon 2009.08.13. 11:41:54

@gt_t: a CIB weboldalán valóban ez van, de mint a levélben szerepel, ezektől a feltételektől egyéni kérelemre el lehet térni.
És a CIB válasza nem az volt, hogy a vállalkozással nem köt szerződést, hanem hogy átmenetileg nem tudják biztosítani a szerződéskötés lehetőségét, ergo senkivel sem kötnek ilyen szerződést, ami tekintettel arra, hogy erre a tényre nem hívják fel a leendő ügyfelek figyelmét, ez valószínűsíthetően tisztességtelen piaci magatartás.

Érdekes módon a KHB jelezte, hogy ők örömmel kötnek velünk szerződést. Szerencsére verseny van.

Martinicske 2009.08.13. 12:12:40

Geci egy bank lett ez a CIB mostanában, remélem az emberek megjegyzik, hogy így hisztiznek a kitalált válságban és amikor vége lesz akkor se felejtik majd el, hogy melyik bank maradt normális ezekben az időkben.

Nem is értem, hogy a CIB -nél nem gondolnak bele, hogy ha ezt művelik akkor a balekeken kívül nem fog velük szerződni senki?

gt_t 2009.08.13. 12:50:02

@Corydon: a mérvadó az ami le van írva. Az egyedi elbírálás más kérdés. az ha eltérnek egy kedvezmény. Emiatt a pszaf mit csináljon? Azért büntessenek meg valakit, mert azt mondta, hogy a feltételektől esetleg el lehet térni?
Megkérdezted, hogy senkinek nem nyitnak e, vagy csak mentél a pszáfhoz?
Célszerűbb egyeztetni, mint fenyegetőzni, és hatóságokhoz rohanni.
Örülök, hogy találtál mást, sok sikert a vállalkozáshoz!

u.i.: Aztán ugyanilyen pontosan tessék venni az adótörvényeket is!

Corydon 2009.08.13. 13:26:24

@gt_t: senkinek sem nyitnak, nem vizsgálták a beadott nyomtatványokat. Belső információ szerint a terméket átdolgozzák és bizonytalan ideig nem fogadnak be új szerződéseket.

Vagyis a PSZÁF dolga az lenne, hogy ha a Bank egy termékére nem köt szerződést, és ennek ellenére a honlapján szerepelteti, és nem tünteti fel, hogy jelenleg nem elérhető, akkor ugyan nézzen a PSZÁF a bank körmére.
Ez ugyanolyan, mint hogy a teszkau katalógusban benne van, hogy 1 ft a narancs, aztán odamész, és nincs narancs.

facsipesz 2009.08.13. 13:29:42

Új a főnök CIB-éknél, még nem hallottátok?

Frankó kis seprűt kaptak: aki sokáig benn dolgozik, azt is kibassza, mert nem tudják rendesen beosztani az idejüket, tehát nyilván semmirekellők, hálás. Ha nem tetszik az ügyfél, kivágjuk, pénzt vissza, azonnal. Minimális kockázati termékeket (ilyen lehetett ez az ecommerce is) szó nélkül beszüntetjük. Kicsit lassan követik a hírlevelek az állat főnököt. De megérdemlik a köcsög bankárok, nehogy úgy érezzék, ők a világ közepe, végre kicsit nekik is szopóra áll a szájuk:

www.fn.hu/penzugy/20090728/bankhorror_valsagkezeles_cib_nel/

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.08.13. 14:59:01

Ez is csak azt bizonyítja, hogy zsidók vannak a bankok élén...

bbt62009 · http://www.pannon.info 2009.08.13. 15:24:58

A CIB-el sok a baj, lejtőn vannak:

"Szégyenlistán" a CIB Bank

A CIB Bank Zrt.-t elmarasztalta a Budapesti Békéltető Testület

A CIB Bank Zrt. egyik ügyfele 2008. november 7.-én internet bankon kezdeményezte a CIB Ingatlan Alapok Alapja befektetési jegyeinek visszaváltását amit a bank nem hajtott végre és az ismert PSZÁF felfüggesztés miatt ez a fogyasztónak kárt okozott. A bank telefonos beszélgetésekben kártalanítást ígért de később ezt változó indokokkal megtagadta.

Az ügy a Budapesti Békéltető Testület elé került, amely BBT/6/2009. számú határozatában kötelezte a bankot az ingatlan jegyek 2008. november 24.-i árfolyamon történő visszaváltására (megtekinthető: www.pannon.info).

Ezen túlmenően megállapította a következőket:
• Az bank az Ingatlan alapját a fogyasztókat megtévesztő módon reklámozta és vonzó befektetésként tüntette fel még 2008. november 7.-én is.
• A Bank nem tagadhatja meg a fogyasztókkal készült hangfelvétel kiadását, és azt adja ki az ügyfélnek.

Ezzel szemben a CIB Bank Zrt:
• A megtévesztő reklámozást még 2008 végén is folytatta és a fogyasztókat megtévesztette mivel az ingatlan alapot az állampapírokhoz hasonlóan vonzó és biztonságos, de annál nagyobb hozamot ígérő befektetésként mutatta be akkor amikor azok árfolyama már folyamatosan csökkent. Kockázatát az állampapírokéhoz hasonlónak állította be.
• A Bank nem hajlandó kiadni az ügyféllel készült hangfelvételt.
• A CIB Bank nem rendezte az előírt árfolyamon a jegyek visszaváltását és azokat csak 2009. áprilisában váltotta vissza az előírtnál jóval alacsonyabb árfolyamon ami a fogyasztónak jelentős kárt okozott.

A fentiek alapján a CIB Bank Zrt. joggal szerepel azon cégek "szégyenlistáján" amelyek a a Budapesti Békéltető Testület (BBT) honlapján is helyet kaptak. Ezen azon cégek szerepelnek akik nem hajtják végre a BBT határozatát és a fogyasztó jogait semmibe veszik.

További információ a www.pannon.info oldalon!

gt_t 2009.08.13. 16:23:28

ha hivatalos az info, akkor nem kicsit gáz, hanem nagyon, ha csak bizalmas az info megbízható informátortól akkor bármi lehet.
A posztban nem írtad, hogy bárhogyan tájékozódtál volna az e-mail-en kívül.
Mennyire hivatalos az a válasz akkor?

Megdobbent 2009.08.13. 18:46:19

Nem irok se butat, se okosat. Annyit irok csak, hogy ongyujto. Koszonom.
süti beállítások módosítása