Tékozló Homár

Őrültekházát csináltak a külföldi fiatalok a siófoki szállodákból

2009.08.19. 06:55 | ge | 191 komment

Zoltán családdal tervezett Balatoni nyaralása nem zajlott zökkenőmentesen: a szállodájukban partizott a Siófokra érkező külföldiek leghangosabb különítménye, ittas turistalányok dörömböltek éjszaka az ajtaján, de hiába reklamáltak, a hotel személyzete csak 10 perc csöndet, vagy egy hasonlóan rumlis szállást tudott intézni a fizető vendégeinek. Zoltán szerint a szálloda nem vette figyelembe, hogy egy 3 éves gyerekkel utazott, ezért panaszt tett mindenkinél, akit csak ért.

Idén a Balatonra egész pontosan Siófokra és azon belül a Hotel Hungáriára esett a "választásom". Hogy miért idézőjelben? Mert nem ezt szerettem volna. Tudom, szerencsés ember nem lehetek, ha már a magyar "vendégszeretetre" számítottam. Kezdődött azzal, hogy a www.balcsi.hu honlapon keresztül fogaltam szállást 3 felnőtt és egy 3 éves gyermek részére.  Igen komoly jelentősége van a 3 éves kornak, nem tudom ki emlékszik erre, de ebben a korban még igencsak hasznos egy kiadós alvás.

Na ez az ami nekünk nem jutott, ugyanis volt szerencsénk megismerkedni a holland-német fiatalok szórakozási módszereivel. Ez ajtócsapokásból, ordenáré üvöltésből, falra vizelésből, és a nem dohányzó szinten történő dohányzásból áll. Mielőtt homártáplálékká válnék, ki kell emeljem, hogy nem beszélhetek komoly generáció különbségről ugyanis még nem töltöttem be a 30-t. Emellett utólag is még egyszer köszönöm az angoltanáriamnak az oktatást, ugyanis ha ők nem lettek volna, akkor nem tudtam volna hajnali 3kor némi káromkodás mellett kérdőre vonni a nyugatról érkezett fiatalokat. Igaz haszna nem volt, de alapvetően "jól esett" megmondani a magamét.

Eltelt az első éjszaka, átaludt órák száma 4 főre összesen 6 óra, persze eltérő időszakokban. Ma úgy döntöttünk panaszt teszünk, elvégre egy ilyen "klassz" éjszaka után mit veszíthetünk. Némi udvariassággal átirányítottak minket a Hotel Európa recepciójára, ahol egy-két perc kedves történetmesélés után  elhajtottak minket melegebb éghajlatra. Ekkor a várandós feleségem kikelve magából kérdőre vonta a recepcióst, hogy ki és mit képzel magáról, erre már kaptunk egy igéretet hogy megpróbál segíteni is. Erre most várunk. 

Addig, amíg választ kapunk, addig engedjétek meg, hogy elmeséljem, hogy milyen indokokkal "kaptuk" a Hotel Hungária szolgáltatásait. 

- a Hotel Európában nem lehet csak hétvégét foglalni csak egy hetes turnust (????????)

-  A Hotel Hungária ugyanazt szolgáltatásokat nyújtja (na persze -se presszó se wifi se külön medence nincs a vendéglátónknál, a Hotel Európa lassabban halad az enyészet felé)

-  Ezért ajánlja nekünk (családosnak) a Hotel Hungáriát, hiszen ott ugyan azt megkapjuk, mint az általunk kért szállodában és foglalhatunk egy hosszú hétvégére is szállást.
 
Siófok update 1 

Megérkezett a válasz a közel sem segítőkész recepcióstól, aki nagylelkűen felajánlotta a Hotel Lidóba történő átköltözést. Miután mondtam neki, hogy ez nem megoldás, azonnal rávágta, hogy ez van, majd ezzel lecsapta a telefont. Most sokan megkérdezhetnék, hogy miért nem jó a Lidó. Volt szerencsém beszélgetni egy szintén kisgyerekes nyaralóval. Ők már aludtak a kocsijukban is a gyerekkel, mert egyszerűen nem tudtak semmit pihenni. Ugyan az a helyzet, mint a Hungáriában.
 
Úgyhogy köszöntük szépen erről a lehetőségről lemondtunk.
 
Napközben kihasználtuk a Siófok város nyújtotta lehetőségeket, ez jó volt. Jó éttermek, rengeteg szórakozási lehetőség kápráztatott el minket. Sajnos megint eljött az éjszaka. Ez sem volt jobb, sőt ha lehet rosszabb volt. Mivel az előző "társaság" hazament ezért egy új csapat érkezett. Ezek korban kicsit talán fiatalabbak voltak, de a szórakozási szokásaik semmiben nem tértek el ez előző csapattól.

Az első meglepetés akkor ért, amikor két hangyányit ittas hölgy az ötödiken a mi szobánk erkélyéről szerettek volna bemászni a saját szobájukba. Természetesen mindezt akkor, amikor végre sikerült a kislányomat le tenni aludni. Ekkor riadtunk fel arra, hogy valami örült ököllel veri az ajtót, és előállt az agyament ötletével. Természetesen nemet mondtunk és még kedvesen kulturáltan megkértem őket, hogy ha lehet akkor ne hangoskodjanak, mert a szobánkban egy 3 éves gyerek próbál aludni. Ekkor még megegyezően bólogattak. Meg is nyugodtam, hogy azért van még némi kultúráltság a nyugatról érkező fiatalokban. De csalódnom kellett. Az előző éjszakai üvöltés, mára sikítozásba csapott át. Nagyjából ezzel be is telt a pohár. Természetesen nem csak a saját problémamegoldásomban bíztam, hanem mindezt jeleztem a recepciósnak, aki elég egykedvűen közölte, hogy felküld egy biztonsági őrt. Lehet, hogy fel is jött a szálloda rend őre mert kb 10 percig csend volt. Ezt még párszor megpróbáltuk és felváltva rohangáltunk a recepcióhoz segítségért. De utána, mint ha mi sem történt volna, folytatódott az üvöltés. Másnap reggel 5kor mindannyian felkeltünk összepakoltunk, megreggeliztünk és vissza se nézve, keserű szájízzel elindultunk hazafele. 

Sok tapasztalattal lettem gazdagabb, halkan jegyzem meg SAJNOS. Ezeket a sorokat már otthonról írom. Előkerestem azokat az e-maileket melyek a foglalással voltak kapcsolatosak. Inkább átolvastam őket, mert senkit nem szeretnék jogtalanul megvádolni bármivel is. De elég világosan volt leírva hogy ki, milyen korú és milyen szállást szeretnék erre a hétvégére. Erre az utazási iroda vagy nem figyelt vagy egyáltalán nem érdekelte. Utóbbi nagyon szomorú lenne, de nem lennék meglepve. 

Fenti "élménybeszámolómat" a TÉKOZLÓ HOMÁR blogjára készült, de emellett másolatban az érintett szállodák, az érintett utazási iroda, és a Magyar Szállodaszövetség részére is megküldöm. 

Tisztelettel: 

Zoltán

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EÖ (törölt) 2009.08.19. 07:01:26

én meg úgy jártam, hogy a Sparos újságban akciós a Yo szörp, de a Pluszból átalakult Sparban azt mondtak, náluk ugyan nem, csak az Intersparban. holott az akciós újságon SPAR felirat van, nem Interspar.
Erről bezzeg hallgat a homár.

Sajnos senkiháziak kezében van a szörp biznisz.

EÖ (törölt) 2009.08.19. 07:06:09

most mindenki alszik?

félek itt egyedül....

EÖ (törölt) 2009.08.19. 07:08:43

Война и мир

Действие книги начинается летом 1805 г. в Петербурге. На вечере у фрейлины Шерер присутствуют среди прочих гостей Пьер Безухов, незаконный сын богатого вельможи, и князь Андрей Болконский. Разговор заходит о Наполеоне, и оба друга пытаются защитить великого человека от осуждений хозяйки вечера и её гостей. Князь Андрей собирается на войну, потому что мечтает о славе, равной славе Наполеона, а Пьер не знает, чем ему заняться, участвует в кутежах петербургской молодёжи (здесь особое место занимает Федор Долохов, бедный, но чрезвычайно волевой и решительный офицер); за очередное озорство Пьер выслан из столицы, а Долохов разжалован в солдаты.

EÖ (törölt) 2009.08.19. 07:10:26

ha nincs senki, akkor atomtitkokat fogok ide beírni, egyszer például volt egy plutónium ügylet, a svájciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.-.......

Énbagoly 2009.08.19. 07:11:55

Itt vagyok én is. Csak hogy ne legyél egyedül. :)))

EÖ (törölt) 2009.08.19. 07:13:37

coming out következik: bevallom, én egy néger mosógépszerelő vagyok, aki azelőtt kínai taxis volt a hitgyülinél.

EÖ (törölt) 2009.08.19. 07:14:55

@Énbagoly: na végre egy asszony a gáton. :)
Schöne morgen und gute panorama! :))

Énbagoly 2009.08.19. 07:16:44

@1éÖ: nagyon megártott ám neked, az egyedüllét! :)

on
kedves postoló! Azt már elég régóta lehet tudni, hogy Siófok a bulizós fiatalok mekkája. És ez nem tegnap kezdődött.
Kisgyerekkel, menjetek egy kicsit odébb. Földvár például nagyon jó hely, és kifejezetten gyerekbarát.

Kálmán Peti 2009.08.19. 07:17:15

Kedves Zoltán,
Amúgy 42 éves kétgyermekes apuka vagyok.
Szolgáltatás ügyben rendben van, viszont ha valaki már 30 évesen elfelejti, hogy Siófok nem igazán a csendben pihenni vágyó kiöregedett és szellemileg elfáradt, viszont a "körülöttem forog a világ" nézetű turistáknak való, az barátom súlyos hiba.
Mellékesen mindig is elítéltem az említett viselkedést, viszont azt sem szeretném, hogy a magadfajták szanatóriumot csináljanak a világból.

.lll. 2009.08.19. 07:18:00

@1éÖ:

ne bomolj,mert elküldünk egy hétig a hotel hungáijába!:D

Énbagoly 2009.08.19. 07:18:18

@1éÖ: Pontosítsunk Bagoly a gáton! :)))
Látod, te is tudsz külföldiül, te is ordibálhattál volna velük egy sort. :))))))

.lll. 2009.08.19. 07:19:25

t.posztoló:

gyerekkel lehetőleg panzió a nyerő választás/és ne idegeskedj annyit,mert savad lesz/

EÖ (törölt) 2009.08.19. 07:21:29

@Énbagoly: ha nem jössz időben, beírom ide az egész Háború és Békét eredeti németben!

@lófő: régi örmény mondás: Bomlik, mint busafej a napon. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.08.19. 07:23:15

Utálom azokat, akik nem maguknak buliznak, hanem a környezetüknek, de az a helyzet, hogy van ilyen. Azokat sem szívlelem jobban, akik elvárják, hogy lábujjhegyen járjon a világ, mert nekik trónörökösük van.
Tudom miről beszélek, feleségem et is rettenetesen tudja zavarni, ha a szomszédban hangosabban sóhajtanak a kelleténél.

.lll. 2009.08.19. 07:27:58

@Énbagoly:

egy kissé hosszúra nyúlt a patakmarti pikniked:D

Énbagoly 2009.08.19. 07:31:29

@1éÖ: a háború és béke japán könyv, te buta! De biztos szépek az írásjeleik! :)

@lófő: azt se tudom, hol van a patakpart! Nem ismerem a piknik szót, és a sünt meg soha nem is láttam! Minden aljas rágalom! :)

Ofélia . 2009.08.19. 07:33:28

Zoltán a részemröl nem vetlek meg, hogy a pénzedért pihenni szerettél volna!!

De figyelembe kell venni, hogy a csóró nyugati fiatalok(és magyarok) emberi értelmet és érzést nem ismerő részeg hordái garázdálkodnak nyáron a balatonnál és minden egyébb üdülőhelyen. Még budapest belvárosában is.

Bántani nem szabad őket mert "EMBERI" jogaik vannak.

Ha legközelebb pihenni akarsz ajánlom a parttol távolabb levő vendégházakat(kivéve edét) vagy bármit ami nem kapcsolatos a parti szállodákkal 5 csillag alatt.

kiskár 2009.08.19. 07:34:33

A reggeli ébredés után, ami ugye kisgyerekkel ellátva néha elég korán bekövetkezik, én bizony viszonoztam volna a figyelmességet.
Némi dörömböléssel az ajtón! :-)
(remélem megtetted, csak kimaradt a levélből)

Ofélia . 2009.08.19. 07:40:15

@1éÖ: A háboru és békét csak ógermán nyelven vagyok hajlandó olvasni:D

@lófő: Ha sava lessz jobban bomlik a busafej:))

Ha egyéves elkezd bomolni akkor edéhez küldjük kicsit faszenesedni:))

Énbagoly 2009.08.19. 07:42:34

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: képzeld el azt a postot, ami abból születne, hogy Egyéves EDÉnél nyaralt!
:)))

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.08.19. 07:47:05

Sajnos eldobható hétvégére nincs garancia.
Amúgy meg a posztoló... Mert miért Siófok? Siófok buliváros, nem pihenőövezet...

magma 2009.08.19. 07:48:46

A post írójával azonos "élményben" volt részem Fertődön egy étteremben.

Az Eszterházy-kastéllyal szemben lévő étteremben fogyasztottuk el ebédünket, miközben német vagy osztrák fiatalok, olyan 14-15 éves korúak, az asztalt csapkodva, élesen vihogva röhögtek.

Habár hangot adtam nem-tetszésemnek, de valójában az étterem személyzete tehetetlen az otthonról hozott kulturálatlan, faragatlan, magukat királyoknak képzelő taknyos külföldiekkel szemben...

Megdobbent 2009.08.19. 07:49:09

Ehehe, csak egy klasszikus a nagy magyar udulesi almanchbol, ki lepodik meg ezen?

Bar igaz, EDE mashol van, de ott all a kisfaszenessel es butan nez ki a vizre (muemleki kornyezetben), hogy hol maradnak a jo magyar bogratsch-gyulolo magyarok az iden.

Naszoval ilyenkor hazat/szintet berelunk, es siofokot plane keruljuk, merthogy ott a bodzaszedes olyan szinten van, hogy szerintem a partmenti szakasz nagyresze feherboru hullakkal van tele, akik valamiert azt hittek, hogy megilleti oket a torveny es a rend a szervezett ciganyhordakkal szemben.

Uuu, de ki leszek ezzel moderalva innen :)

Najo, hat bocs, ez mar lassan ugyis a hetvegi poszt lesz :)

EÖ (törölt) 2009.08.19. 07:57:49

@Énbagoly: akkor azért eszik benne a Tatjána mindig szusit?

Ofélia . 2009.08.19. 07:58:17

@kiskár: Lehet, hogy még éjszaka lemegyek egy érmés fülkéhez és beszólok a rendőrségra, hogy gyanús növények vannak náluk:)))

Jobb mint a dörömbölés:D

Sadaney 2009.08.19. 07:58:33

Hotel HUngária.... Hát nem csodálom. Őszintén, annyi pénzért jobb szálloda is létezik Siófokon, mely igényesen megválogatja vendégeit...Siófokiként sajnálom, hogy ilyen negatív tapasztalat ért...

Énbagoly 2009.08.19. 07:59:49

@1éÖ: azért. És állandóan a kalligrafikus írást gyakorolja. :)

euAgWzgmmtq7K 2009.08.19. 08:00:27

a legolcsóbb szállodától mégis mi a faszt vársz? fizessél igényes szállásért, és ott nem lesznek alkoholista németek

EÖ (törölt) 2009.08.19. 08:02:26

@Énbagoly: ja hogy az egy kalligrafikus, én meg mindig azt hittem, hogy sudokut fejt. :)

és hogy hívják a kalligrafikust, Gárdonyi Gésa? JJ

Énbagoly 2009.08.19. 08:05:01

@1éÖ: Tatjana a levélíráshoz vonzódik, nem a matematikához! :)

EÖ (törölt) 2009.08.19. 08:09:36

@Énbagoly: ezek szerint akkor ő sem tökéletes... :)

Átlag János · http://atlagjanos.blog.hu 2009.08.19. 08:12:15

Menj Kínába nyaralni, ott a recepciósok lelövik a hangoskodókat. :-)

Siófokra meg ki kéne tenni egy táblát, hogy csak 25 éven aluliaknak és 1% feletti véralkoholszinttel rendelkezőknek.

Secnir 2009.08.19. 08:12:35

a bulinak lehet köze ahhoz, hogy a Hotel Hungária közvetlenül a Hotel Menthol mellett van, egy fenyőerdő közepén?

Ofélia . 2009.08.19. 08:13:19

@Énbagoly: Elképzelem:

Érkezés pntosan 14 órára Egyéves vagyok és a homártol jöttem szeretném elfoglalni a kissebbik vendégházat.

Heveny anyázás és kövöldözés után a ház birtokba vételee.

A károk felmérése után kölcsönös feljelentés(a rendőrfőnök kéri a nyugdíjaztatását) megtétele.

Üvegasztalvásárlás és tűzvédelmi engedély kérése a bográcsozáshoz(a tűzoltóparancsnok lemond.)

Meghívók küldése a rokonoknak a temetések helyével kapcsolatban.

Füred felszámolása és behintése sóval.

A parlament vizsgálóbizottságot alakít és a katasztrófavédelem nyilatkozik a sajtóban:DD

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.08.19. 08:15:00

hát igen. a különben kultúrált nyugatiak, ide jönnek hozzánk bebaszós partizni, kurvára tapló módon viselkednek, üvöltöznek, szétrókáznak, és hugyoznak mindent, mert úgy érzik ezt szabad.

és mivel pénzük mint a szemét ezért hotelban laknak nem diákszállón.

balcsin ezért csak a mangánház/ magánlakás bérlése jó ötlet, siófokon semmi, inkább egy közeli kis faluban.

Énbagoly 2009.08.19. 08:16:06

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: :DDDDDDDDDDDDDDD

Tökéletes helyzetleírás! valaki vegye el tőlük időben a puskát!!!

.lll. 2009.08.19. 08:16:13

@Énbagoly:

nem is tudtam,hogy egyéves edénél nyaralt

mesélhetne róla:D

Ofélia . 2009.08.19. 08:16:20

@Secnir: A fenyőerdő közepe az tökéletes siófokon sokat nyaraltam ott gyerekként.

2009.08.19. 08:17:51

Én azért értékelném, ha részeg külföldi lányok nyomulnának éjszaka a szobámba.

Énbagoly 2009.08.19. 08:18:23

@lófő: eddig ő sem tudta, de most már tisztában van vele! :)))

.lll. 2009.08.19. 08:22:06

@Énbagoly:

jó,hogy mi tudjuk,hogy ő nem tudja,hogy mi tudjuk:D

Ofélia . 2009.08.19. 08:23:24

@tff: Feleséggel és gyerekkel??:)))))

ssjoci · http://www.vegzetur.hu/?kar=593 2009.08.19. 08:23:28

Egy hároméves gyerek ha álmos, semmi nem tarthatja vissza az alvástól... Sztem a postolót zavarta a hangzavar.b :D

Ofélia . 2009.08.19. 08:25:00

@Énbagoly: @lófő: Már le sem tagadhatja!!

Homáros szabadcsapataink felderítették:DD

Énbagoly 2009.08.19. 08:30:28

@lófő: majdcsak rájön. :)))

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: azt a kémhálózatot, amit te üzemeltetsz!
na rólam mit tudtál meg? :)))

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.08.19. 08:30:30

Poroltót kiüríteni a szobájukba, aztán a palackkal agyonverni őket.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.19. 08:32:35

@1éÖ: @Egyéves Önkéntes


További részek a Háború és békéből?

Éppen a legizgalmasabb résznél hagytad abbba...


Zsömle és J

rózsarózsa (törölt) 2009.08.19. 08:35:33

@1éÖ: @Egyéves Önkéntes

Na végre!

Az a ..... macska végre hagy írni.


Jól sikerült a plasztikai műtéted?

Most milyen színű vagy?

2009.08.19. 08:35:59

Örülj, hogy nem oroszok voltak a szállodában. Az már a legalja....

potha 2009.08.19. 08:36:13

Hotel Ezüstpart is ilyen.

Régebben mikor odajártunk fasza volt aztán egyik évben ezt kaptuk mi is, buzi német fiatalok egész éjjel üvöltöttek, zenéltek stb.

azóta nem járunk oda.

EÖ (törölt) 2009.08.19. 08:37:14

@Énbagoly:
@lófő: @ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

Nem nagy ügy, nyertem egy kétszemélyes nyaralást a Busafej Tours nyereményjátékán (fekete titokzoknit kellett párosítani és beküldeni róla a fényképet) mondjuk már rögtön itt volt egy kis félreértés, mert olyan képet küldtem be, amin fekete titokzokniban párosodnak. De mivel egyedüli játékos voltam, kaptam egy harmadik díjat. Az első díj félórás Föld körüli út volt. A második díj készpénz, 54000 forint. A harmadik pedig "Álomnyaralás műemléki környezetben a Kék Szalag hazájában, érkezés pontban 14:00 órakor". Ekkor még nem volt gyanús.
Megvettük a vonatjegyet, bár a feleségem (Rékuc) inkább repülővel ment volna, mert szerinte megérte volna a plusz félmilliót a Székesfehérvár-Balatonfüred távolság. Egy nílusi palóc és egy tadzsik ügyfélszolgálatos volt velünk a kupéban. Na mindegy, odaértünk Füredre, fogtunk egy taxit. A taxis nagyon korrekt volt, mert míg az állomásról elvidd Edéhez, útközben megmutatta a Blahát meg a Kodály Köröndöt, pont útbaesett. Odaértünk pont 14:00-re de Ede sehol nem volt, sajnos nem tudtuk hívni, mert az ájfonumknak lejárt a hűségnyilatkozata, de írásban jeleztük (tértivevényes levéllel), hogy megérkeztünk. Most azt várjuk, hogy átvegye az értesítőt a postán és végre beengedjen, addig befekszünk a Hotel Hungáriába.
Majd még mesélek.

euAgWzgmmtq7K 2009.08.19. 08:37:55

@Hurrá Torpedó: amiről szó van, az csak névleg hotel, amúgy diákszálló. jobban utána kellett volna nézni.

.lll. 2009.08.19. 08:42:48

@1éÖ:

és hol maradt a ráckevei mosógépszerlő?
/és-sel nem kezdünk mondatot/*

EÖ (törölt) 2009.08.19. 08:43:44

@lófő: vele majd a szálláson fogunk találkozni :)))

Koholmány 2009.08.19. 08:51:16

Ilyen posztoknál mindig elképzelem a következőt:
ha csak 100.000 turistát veszek alapul és mindegyik elkölt csak 10.000 FT-ot, az 100 milla.
Valamit valamiért. Ha meg problémázunk, meg betiltunk, meg csendrendeletet alkotunk, akkor az a 100 milla máshol lesz elköltve. Ennyi.

Impega 2009.08.19. 08:52:29

jo reggelt! a poszthoz meg lehet?
Nagy kaland Romaniaban meg kocsog magyar turistak platos kisfurgonban az erdoban mattareszegen enekeltek, uvoltottek, ahol elvileg ugye csendesen turazgatni kellene. a szallason meg ejjel 3-ig uvoltoztek. szepen bemutatkoztak. most csinajjak belole posztot?
ja, egyebkent nem mosogepszerelo

maincoon © 2009.08.19. 08:56:04

Jóreggelt! :)

Na kikezek mikezek akik dörömböltek az ajtón? Kijaza Zoltán? A budapestbankos? Emesével volt ott?

Egyéves Önkéntes nagyon pörög? Azért mert péntek van??

kalapocska 2009.08.19. 09:01:03

En az adrian nyaraltam, es korben sit 3 gyerek, ejjel nappal 1 evnel is kisebbek. es mi nemak voltunk mint a hal...a tulaj meg nem tett semmit a szulokkel akik ilyen pici gyreket hoztak "nyaralni" (vagy szenvedni) en meg nem irtam homar posztot, mert nem az o hibaja volt szerintem.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.19. 09:01:34

Szerintem a poszter egy munkásszálláson vett ki szobát, ahol én a Feri meg a Bíró Imre, felhúztuk Icát a negyedikre.

2009.08.19. 09:03:25

Zoltán teljesen jogosan számított arra, hogy éjszaka csend lesz a _hotelban_.

A külföldi fiatalokról pedig sajnos köztudott: azért jönnek Magyarországra és Kelet-Európába általában, mert itt kitombolhatják magukat, csinálhatják azt, amit otthon nem szabad... Nevetséges.

Lacika_ 2009.08.19. 09:04:54

Szerintem is ha valaki pihenni akar akkor ne az arany partra menjen, már az ezüst parton is jó szállások vannak és sokkal nyugodtabbak a körülmények. Siófokon esténként mindenki bulizik, aki pihenni akar az válaszon városon kívül szállást, pl.Siófok-Szabadi ahol ingyenes a part és nincs iszonyat tömeg sokszor.
Amúgy meg nem hiszem, hogy csak a külföldi vendégek azok akik hangoskodnak, piálnak és szórják a pénzt Siófokon. Magyar fiatalok közül is elég sokan járnak oda. Ők sem sokkal halkabbak sokszor, csak az idegenekre mindig jobban oda figyelnek az emberek.

Emlékszem még pár évvel ezelőtt ezt kiabáltuk át az északi oldalra
www.youtube.com/watch?v=GATj5lpapT8&feature=related
és hogy onnan vagy a déli partról kiabáltak vissza arra ki emlékszik ;)

na és a nagy kérdés: KI A KIRÁLY???
www.youtube.com/watch?v=wEq6gayP-Nk

Siófok a király!!!!!

Ofélia . 2009.08.19. 09:05:31

@maincoon: Szerdán péntek impegánál szokott lenni de már intézkedek az időbíróságnál:))

@Impega - ṼAKÄCÏÔ ☺: Az astóriánál tavaly egy ház be volt állványozva és hajnali ötkor a rendőrség kb 40 német fiatalt szedett le az állványokrol.

Ott randalíroztak a lakók ablakai előtt egész éjjel.

Na az ijen "túristákra" akinek szüksége van akármennyiért az fogadja be a lakásába:(((

Átlag János · http://atlagjanos.blog.hu 2009.08.19. 09:06:55

@kalapocska: Én itt se hibáztatom a szállodát, ők egy foglalásból nem tudják eldönteni, hogy valaki alkoholista-e. Bezzeg az a mocsok kormány, amelyik lebontotta a vasfüggönyt... :-)

májgeriberi 2009.08.19. 09:07:28

aki pihenni akar ne menjen nyáron Siófokra!

ezt nem tudni...

Ofélia . 2009.08.19. 09:08:45

@kalapocska: Nekünk az adrián még a hetvenes években a magyar csoport négy tagja sikítva dugott egész éjjel:((

Na aztán lett másnap olyan büdöskurvázás, hogy ihaj.

Másnap hazamentek:)))

EÖ (törölt) 2009.08.19. 09:10:05

@jesszumpepi:

a továbbiakban a Háború és Béke az oroszokról szól...

a színem jelenleg: talptól bokáig: mokaszin
fölötte egy darabig tejszín, egy kis részen rózsaszín, utána a fejem tetejéig valószín.
JJ

Impega 2009.08.19. 09:10:28

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: egyetertek veled Ofi. nekem negyon egett a pfam Erdelybe, aztan megvilagososodtam. mi se vagyunk kulonbek, sot! mi egy csendes faluba megyunk mimdezert. na mindegy. de nehogy azt kepzeljuk, hogy maskent van ez mas orszagokban.

ma nem tudom milyen nap van de hetfon menni kell dolgozni. csak azt nem tudom, hogy az mikor lesz

maincoon © 2009.08.19. 09:10:40

@Impega - ṼAKÄCÏÔ ☺: Szia! :) még szabin? ;)

amúgy viccet félretéve, én megértem a Zoltánt, mert nagyon rossz alvó volt a kölköm kicsi korában. bárkit meg tudtam volna ölni ha felébreszti. most meg az apja úgy szól neki, hogy kisfiam ebédelsz-e velem? na majd nemsokára jön a suli, lesznek álmos tekintetek reggel! :)

McKelek 2009.08.19. 09:12:31

Nemtom, én eleve nem mennék Siófokra. Azt hittem, mindenki tudja, hogy az egy hangos és drága hely, kisgyerekes családnak nem való...

maincoon © 2009.08.19. 09:12:56

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Sün!! előkerült már? vagy lecsukták, mert valami kiskorú nyuszit fogott magának? csak az időről jutott eszembe..

EnZsolt 2009.08.19. 09:13:35

Kedves Zoltán! A problémát tényleg megértem, de komolyan, őszintén. De tényleg jegyezze meg egy életre, ha 3 éves gyerekkel megyek a Balcsihoz, akkor nem Siófok, még véletlenül sem.


Egyébiránt ha részeg diáklányok dörömbölnének az ajtón és beengeded őket az egyes Álmoskönyvek szerint jót jelent, míg más Álmoskönyvek szerint konfliktust a pároddal :)

euAgWzgmmtq7K 2009.08.19. 09:14:03

@szélsőséges démon: meg lehet azért nézni azt is, hány csillagos a szálloda. siófokon a két csillagtól 4+ig van jópár, valszeg az azúr hotelban, vagy residence-ben nem lett volna ilyen probléma. ha valaki a legolcsóbb kvázihostelbe foglal szállást gyerekkel, akkor ne csodálkozzon, hogy egész éjszaka mászkálás van, be vannak baszva az emberek, a személyzet meg szarik mindenre. ennyi pénzért ez jár.

euAgWzgmmtq7K 2009.08.19. 09:15:35

@EnZsolt ~ avincesztori.blog.hu ~: de, siófok is jó, csak nem főszezonban. ilyen idős gyerekkel, pihenésre tökéletesen alkalmas siófok, aug 20 után vagy mondjuk június közepétől júl közepéig.

Impega 2009.08.19. 09:15:39

@maincoon: helloo, szp az uj avatarod. tetszik. a gyerek meg had aludjun, fejlodik :) meg addig se kell ra odafigyelni.

Tegnap a strandon hallottam hogy volt dél. volt?

Ofélia . 2009.08.19. 09:16:40

@maincoon: Meglátogatta a mosógépszerelőt és beszorult.

A rokonok már mentik:D

Dezür 2009.08.19. 09:17:39

Nekem sokkal jobb dolgom volt...

Csopakon szállás lefoglalva nagynehezen indulás előtti napon. Megérkezünk, 70 éves kisnyugdíjas, özvegy pedagógus mammer szállás tulajdonos. Előre kijelenti, hogy nála fontos a tisztaság, ergo még a wc-t is ki kell nyalni magunk után. Este 10-től kuss van, mert ez egy csendes utca. Eltudom képzelni mit élhetett át mikor meglátta, ahogy cipeljük fel a tálca arany ászokot meg a többi piát. Este már atomrészegen inkább átgyalogoltunk füredre...
Nem vágyok vissza csopakra se...

EÖ (törölt) 2009.08.19. 09:18:44

szerintem aki csak részegen érzi jól magát, az ugyanolyan barom, mint aki blogokon elsőzik...

Dezür 2009.08.19. 09:18:54

@Dezür: Ja amúgy Zoltán figyelmébe ajánlom a szállást...

MosoMasa 2009.08.19. 09:20:03

@magma: Nem tudtál aludni az étteremben?

EÖ (törölt) 2009.08.19. 09:20:28

@Impega - ṼAKÄCÏÔ ☺: ez új avatar nálad is? a múltkori 37-es volt, ez meg 38,5 feles.

webshark 2009.08.19. 09:21:47

A Hungi az egy elég jó szálloda volt, kb 5-10 évvel ezelőttig, akkor kezdték hanyagolni a felújítást, és kezdett visszaesni a színvonal is. Aztán az Accor megszabadult a 4 háztól, előtte persze már elég vacak állapotban volt a külső is már.
Még egy adalék: semmi egyenruha, vagy zakó, netán fehér ing nyakkendő, FARMERban dolgozhatnak a recepciósok, sőt pár éve a JUHÁSZ nevezetű úr kitalálta:
egyenpóló (OK leírom egy üdülőszállodában a beachen elegáns lehet), az össze kötelező és megkülönböztető cucc.

Komment? Szállodára? Egy adott házra tudom hogy a managament írt minden földi jót, aminek fele sem igaz, a negítvat meg töröl(tet)ték.

maincoon © 2009.08.19. 09:26:54

@Impega - ṼAKÄCÏÔ ☺: a kölökre amúgy sem kell már túlzottan figyelni, nagyon megnőtt. tegnap éjjel 11-kor fogta az ágyneműjét és átköltözött a szomszédba, volt ott még vagy 3 kamasz és egy ovis. szerintem még javában alszanak :)

anyós viszont vasárnap este óta nálunk alszik. tegnap este kiültem vele a hintaágyra, dumáltunk. a konyhában meg a fekete füstfelhő kezdett kiszivárogni. a tőle kapott egész csirkét ugyanis éppen grilleztem, mikor kimentünk a lakásból és elfelejtettem. csont fekete színű lett :S a gyerek azt mondta, hogy 'anya, ez jobb lett, mint szokott!' ekkor gondolkoztam el azon, hogy k.rva szarul főzhetek, ha a szénné égett csirke jobban ízlik neki :S

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: a szerelőnek nagyon kijárt már egy tartós látogatás ;)

euAgWzgmmtq7K 2009.08.19. 09:27:35

@Dezür: ahelyett h kerestél volna másik szállást csopakon, persze ehhez nem indulás előtt kell foglalni, azonkívül a fizetővendéglátás tényleg nem azt jelenti, hogy pár ezer forintért széthányhatod az egész lakrészt, és egész éjszaka üvöltve örjönghetsz.

rebeka77 2009.08.19. 09:27:58

Szia! Mi pont így jártunk tavaly nyáron. Mi két picivel mentünk. Egy utazási iroda javasolta nekünk a Hotel Hungáriát. Indok: kertben a Balaton, hatalmas játszótér, gyerekbarát.
Egy hetet fizettünk be. Csak zárójelben megjegyzem, hogy nem a legolcsóbb szálloda, de a 3 csillagot az ottani körülmények nem teszik indokolttá. A 2 éjszaka után szabályosan haza menekültünk.A 4 éves kislányom, aki nagyon jó alvó, utána napokig felsírt álmában és nagyon nehezen tudott csak elaludni. Siófok gyönyörű, nem is azzal van a baj, hanem a szállodával.

chris-v 2009.08.19. 09:28:20

Sztem a legnagyobb gáz itt hogy a szálloda baszott tenni is bármit!
Undorító és idegesítő!

Ha az első éjszaka nem hagytak volna aludni, úgy szájbacsaptam volna valamelyiket hogy 2 hétig kuss lett volna! Teszem hozzá hogy nem vagyok apró termetű, úgy hogy ez ment volna a legkönnyebben!
Ja és én se vagyok még 30, mi is szoktunk bulizni, hangoskodni, de ha valaki megkér hogy kusoljunk akkor kussolunk! Ismerős nyaralójába szoktunk menni, reggel mindig úgy kezdődött szomszéd megkérdezése hogy nem-e voltunk túl hangosak vagy iylesmi mert akkor elnézést és este jobban odafigyelünk majd!

Amúgy meg igaza van a többségnek, nyaraló, apartamn és ott csönd lesz!
Amúgy meg irány Lelle és a parton se lesznek annyian mint a heringek!

vagodeszka 2009.08.19. 09:28:33

Kedves Zoltán!

Tuti ötletem van, a 3 éves gyereket neveld ebben a szellemben és amikor eléri a 14-20 éves kort akkor küld ki Holland és Német nyaralásokra a kedvenc cimbijeivel együtt. Így van rá esély, hogy addigra a most tombolók szintén hasonló élményekkel lesznek gazdagabbak, mint te.

webshark 2009.08.19. 09:29:02

@májgeriberi: lehet pihenni én vagyok az élő példa. Szállodasorra viszont, nem javasolt menni olyanoknak akik nem bírják az életet.Ugyanez igaz, a vasúttól északra lévő összes szállodára/panzióra, kevés kivétellel.

A részeg nőknek vízzel teli kotont kellett volna átb@szni!!

anarcho78 2009.08.19. 09:29:29

hát kedves delikvens, pár éve, még család előtt gondolom marhára örült volna, ha ittas fiatal külföldi lányok kopognak az ajtaján:)

viragimado 2009.08.19. 09:30:46

Eléggé szánalmas, hogy többen a posztolóra támadnak. Azt senki nem várja, hogy "lábújjhegyen járjon a világ". De azt igewn, hogy kultúráltan viselkedjenek, hogy a diszkóban éljék ki a szórakozni vágyó hajlamukat, ne az utcán, ne a szállodákban. Siófok azért lett ilyen, mert nem rúgják ki a hasonló "vendégeket". Magyarul csak lovat adnak alájuk.
Rá kellene jönni, hogy az emberek egyre nagyobb többségének az egészsége, a pihenése lesz a fontosabb. Főleg ma, mikor sokan komoly problémákkal küzdenek, és ebből az éjszakai nyugalom ad némi kilépést, regenerálódást.
Akinek meg gyereke van, az tudja milyen, mikor a gyerek nyűgős, fáradt, nem tud aludni.
Az egyetlen amiben igazatok volt, hogy azt sokan tudják, hogy Siófok ma nem alkalmas a pihenésre, csak télen. Ezt viszont a szállodának, utazási irodának közölnie kellett volna az ügyféllel, mert neki nem kötelessége, hogy ezt tudja!!

greggrant 2009.08.19. 09:31:07

Szerintem a kisgyermekesek is nyugodtan szarjanak sünt, amikor beviszik a 2-3 éves apróságot pancsolni a hatszemélyes dzsakuzziba (hetedik-nyolcadik-kilencediknek), ami fölött jó nagy betűkkel írt tábla lóg, miszerint 5 éves kor alatt használni tilos. Akkor meg egy egész ijedt süncsaládot kívántam nekik, amikor a szaunába is bevitték őket. Mindez magyarokkal történt, a Balatonparton, az elmúlt héten, négycsillagos szállodában, miközben odakint épp esett az eső.

Amúgy meg ne tessék általánosítani :)

Impega 2009.08.19. 09:34:53

@1éÖ: hogyan szurtad ki? a karcolasrol?

chris-v 2009.08.19. 09:34:59

@viragimado: Maximálisan egyetértek!

b[ALien] (törölt) 2009.08.19. 09:39:44

A következő kommentelő csak jesszum lehet!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.19. 09:44:25

ezért kell argentín-polinézián nyaralni.

kicsit megsértődtem, hogy a bikinis csajokon a szállodában, haza is akartam menni, de láttam, hogy nem versenytársak:)))

jelentem Nelsont tegnap nem ették meg a cápák, pedig mélyen és hosszan merült alá a kék habokba.

viszont nemhiába gyakoroltam a vasalódeszkán való szörfölést, mert igazából nagyon jól megy.

ON

amikor a gyerek kicsi volt, nyaraltunk egyszer balcsin. hát, két hétig nem aludtunk....

és teljesn mindegy, melyik részén vagy a világnak, ha bulizó társaság a szomszédod, legfeljebb falba rúghatsz.

rebeka77 2009.08.19. 09:49:43

Én tudjátok azt nem értem, hogy hol éri meg ez a szállodának, mert az a kár, amit azok okoznak sokkal nagyobb, mint amennyi a bevételük lehet. Mindenhol szétvert székek. Összefirkált falak. letört csapok a mosdóban, kitört lábú ágyak, és még sorolhatnám hogy miket láttunk... Ezek nem a szállóban esznek, hanem a sarki közértbe járna kajáért és a piát is ott veszik a leggagyibbat,legolcsóbbat mondanom sem kell. Akkor hol itt a haszon????

Mylady 2009.08.19. 09:51:53

Az volt már, hogy lóbalzsamos péntek reggelt mindenkinek?

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: mi ez az új zavatar???

Ofélia . 2009.08.19. 09:52:58

@rebeka77: Egyetértek ezeket a roburom közelébe sem engedném még tolni sem:)

Ofélia . 2009.08.19. 09:54:05

@Mylady: Már nálad is péntek van??? pedig csak impegának intéztem el:D

viragimado 2009.08.19. 09:55:42

Az igazi gond, hogy miért gondolja valaki, hogy a szabadsága alatt, nyaraláskor úgy kell viselkednie, mint egy állatnak - azaz nem is, az állatok ezért megsértődnének - mint egy nagyon gáz embernek.
Én kicsit kilógok a tömegből. Amit én nem szeretnék "élvezni" másoktól, azt magam sem csinálom. Viszont így el is várom, hogy mások se tegyék. Ha meg mégis, akkor fel is lépek ellene, ahogy kell.
Van egy olyan hülye elvem, hogy másokat igyekszem nem zavarni, nem szemetelek, nem viselkedem mások számára kellemetlenül. Igaz részeg nem voltam még, bár nem vagyok antialkoholista, de amiket szeretek, azokból egy vagyon lenne a berúgás. :-) Na vicc nélkül, képtelen vagyok a részegségig inni, ha egy kicsit szédülni kezdek, az isten sem itat velem több piát. Soha nem drogoztam, mert utálnám, ha nem tudnám kontrollálni a cselekedeteimet.
De nem is értem, és nem vagyok elnéző sem azokkal, akik berúgva, bedrogozva másokat zavarnak.

Mylady 2009.08.19. 10:00:17

@viragimado: na, Te sem lehetsz sikeres...
ezt onnan tudom, hogy én is így gondolom és én sem nagyok az :DDDD

Mylady 2009.08.19. 10:01:28

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: én is reménykedem :D
egészen komolyan megijedtem ezzől a fotótól...

viragimado 2009.08.19. 10:01:51

@Mylady: én is így érzem sokszor!! :-))) De még mindig inkább vagyok ilyen!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.19. 10:03:21

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: @Mylady:

ha úgy gondoljátok, hogy rosszul nézek ki, visszarakom a lábamait és azuramat

Lakusz 2009.08.19. 10:48:04

@webshark: Emlékezetem szerint míg Accor-os volt (sőt miután független is) a szállodasor, az egyen póló mellé a fekete nadrág/szoknya _kötelező_ volt mindenkinek... Életemben nem láttam recist/londinert ott farmerban dolgozni... talán az animátorokat igen, de ők külön állatfaj :). Amúgy még a Balaton szállóban sem farmerban dolgoztak, ahol pedig "csak" a személyzet meg talán néha diák csoportok laktak.

Legalább 2001 óta az megy ott Siófokon a szállodasoron mint amit a kedves postoló leírt... Látom semmi sem változott :)

bekbórd! 2009.08.19. 10:49:14

Megint egy kismamás balatoni panasz...
A posztoló szerintem még nem járt korábban Siófokon, vagy azt hitte, hogy az akkori vendégek lesznek ott most is, és ők is szülők lettek időközben.

DaM 2009.08.19. 11:30:42

Kedves Zoltán, ezt bizony erősen benézted. Persze jogilag teljesen érthető a felháborodásod, de ha arra vártál, hogy ez majd megment akkor és ott - nos, az bizony hiú remény volt. Nem vagyok Balatonra járó típus, de Siófokra csak átutazóként mennék, gyerekkel pedig meg sem kockáztatnék valami T-gazdaságos hotelt. Amúgy macisajt, ajánlok neked olyan helyet, amivel elégedett leszel: BL Yach Klub, Lellén, parton. Gyerekbarát, nincs lelakva. Pénzt kérnek érte, de gondolom ez nem jelent problémát. Ha meg igen, akkor tudod nem asztalt kell csapkodni, hanem jobban megtervezni a nyaralást.

DaM 2009.08.19. 11:32:11

Másik dolog (bár ez a gyereket nem védi): alapvető utazócsomag-kellék a gyógyszertárakban kapható 100 forintos füldugó. Főleg ha nem olyan helyre utazol, ahol már jártál korábban. Élelmesnek kell lenni, különben kicsinál az evolúció 30 éves korodra! :D

rebeka77 2009.08.19. 11:33:33

@bekbórd: Kedves Bejbórd! Nem hiszem, hogy a falra vizelés, az üvöltözés és a rongálás ellenzése csak egy kismama balatoni panasza lenne. Vagy te élveznéd az ilyen körülményeket??? Én nagyon sokszor nyaraltam már Siófokon fiatalabb koromban ( 40 éves vagyok), de ilyen körülményekkel még nem találkoztam ami ott volt. Nem beszélve arról, hogy az utazási iroda gyerekbarát szállodának festette le, de ez emberbarátnak sem nevezhető.

Átlag János · http://atlagjanos.blog.hu 2009.08.19. 11:35:35

> 100 forintos füldugó

Kell még akciós hegesztőtrafó és pár szál 8-as betonvas rácsot hegeszteni az erkélyre. :-)

euAgWzgmmtq7K 2009.08.19. 11:38:47

@rebeka77: az épületet nem újítják fel, kaját amúgy se árulnak az épületben, a helyi idegenforgalmi adót pedig gondolom én, kreatívan kezelik.

rebeka77 2009.08.19. 11:40:42

@d.hardman: adnak kaját. Mi teljes ellátásra fizettünk be. A reggeli a szállóban volt és a mellette lévő szállodában az ebéd és a vacsora. Egy cég!

rebeka77 2009.08.19. 11:44:36

@d.hardman: Az épületet meg valóban nem újítják fel. Nekünk az ágy fadarabokkal volt felpolcolva, mert hiányzott a lába. Az egyik ágyon két matrac is volt mert mindkettő hatalmas helyen ki volt égetve. Siralmas.És így fizettünk reggelivel majd 30 000 -et egy szobáért/ éj. Ne mondja senki hogy ez olcsó szállás.

Dezür 2009.08.19. 11:46:40

@d.hardman: nem terveztem, hogy széthányom a szállást, csak ilyen szintű fegyelmezést még nem tapasztaltam. Egy átlag balatoni szállás esetében odamegy az emberke, megmutatja a tulaj, hogy mi hol van és átadja a kulcsokat. Itt nem ez volt. Minden egyes kis ficaknál elmagyarázta, hogy ezt így és így takarítsuk ki használat után azonnal.

Valamilyen szinten én is tisztaságmániás vagyok, de ennyire azért nem. Arról nem is beszélve, hogy egy szocreál házban mennyire lehet tisztán tartani valamit...

euAgWzgmmtq7K 2009.08.19. 11:50:45

@Dezür: ja, hát ezért legközelebb nézz jobban körbe szállásügyben, előtte több nappal, és esetleg kérdezz rá dolgokra. sajnos eleinte mind2 oldalról zsákbamacska a dolog, de ha találsz egy jó tulajt akkor simán járhatsz oda évekig minden nyáron. csopakot mindenesetre ne írd le :)

Editor Bob 2009.08.19. 11:51:02

Én ugyanilyen szitut, mint a posztoló, Krakkóban éltem át, izraeli fiatalokkal. Másnak mentünk Auschwitzba, de valahogy nem tudtam sajnálni ezek után a meghalt zsidókat, látva, hogy "unokáik", mekkora állat módra képesek viselkedni.

euAgWzgmmtq7K 2009.08.19. 11:52:03

@rebeka77: és? ők meg lehet nem fizettek be kajára, amúgy meg szállodába lehet kaját bevinni. 30e tényleg elég jó ár, fizetővendéglátóhoz mehettél volna 3000 körül / fő / éj, ha nem ragaszkodsz a kajához, bár néhol még az is van, valamint vannak normális szállodák is 9e körül.

DaM 2009.08.19. 11:53:23

@rebeka77: www.blyc.hu legközelebbre. Kérlek ne nézzetek hüjjének vagy kötsögnek vagy ott dolgozónak. Biztosan ott is van min kekeckedni, de hasonló árért faja 2fős apartmant kaptunk, plusz kaját plusz homokkal borított saját strandot és medencéket. Tetszett nagyon, de mondjuk szemben a privát szállások átlag 10-15k körüli árával oda csak akkor megyek vissza, ha passzív pihenésre vágyom, mert akkor számomra fontos a szállás környezete is.

dzsedi 2009.08.19. 12:03:23

sifok buli hajnalig hányás és ordítozás, én speciel azé megyek oda, csak nem szállodába, házat kell bérleni luzerkém.

rebeka77 2009.08.19. 12:12:55

@DaM: Már bocsáss meg, de senki nem néz "hüjjének vagy kötsögnek vagy ott dolgozónak". 131 900 Ft-t fizettünk a szállásért. (5 éjszaka) Számold ki!

euAgWzgmmtq7K 2009.08.19. 12:15:43

@dzsedi: igen, csak mondjuk elég ügyesnek kell lenni hogy valaki kiadja a házát hajnalig tartó hányásra és ordítozásra :) sokaknak siofuckon már a töke tele van a buliturizmussal, bár a helyzet már nem olyan mint pár éve volt, a parti sétányt tényleg jól megcsinálták, az bulizni van, és kész. az meg hogy a teraszomon a várostól 2 kilóméterre egyszerre 3-4 féle zenét is hallhatok a szórakozóhelyekről, hát, elviselem. de a városvezetés is mintha már kezdene elmenni az igényesebb irányba, fürdő, sétányok fejlesztése, csak az a gond, hogy siófokon az égvilágon semmi érdekes látnivaló, vagy műemlék nincs az idősebb/családos korosztálynak, fürdőben rohadni meg ugye főleg nyuggerek szoktak.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.08.19. 12:19:38

Ezért kell magánszállásba menni.

DaM 2009.08.19. 12:23:02

@rebeka77: Bocs, rosz volt a mondatrend, azért mentegetőztem, hogy ne tartsanak online reklámrobotnak a többiek. :)
Most megnéztem az oldalukat, jelenleg 33e/éj+IFA egy 2+2fős apartman, 7 éjszakára főszezon, 3 étkezéssel 4 embernek bruttó 299 642 Ft. Egy főre vetítve az 10.7e pénz naponta. És konyha van, meg én speciel nem szeretek a szálláson letudni minden étkezést, csak reggelit szoktam kérni - úgy pedig minusz 59500. És valóban kellemes, bár tény, hogy kicsit szögletes az épület. :)

DaM 2009.08.19. 12:25:49

Másik végletem idén magánház Badacsonyban, 7e/éj egy kétszobás, kábeltv-s légkondis házikó, olyan vendéglővel a szomszédságban, hogy még a szomszéd 10 ujját is én nyalom meg. :D Tekintettel arra, hogy aktív pihenésre fogtuk a figurát, ez messze megérte. Kinek milyen az igény, ez már csak ijjjen.

Martinicske 2009.08.19. 13:02:29

Úgy látszik egyre inkább lepusztulnak a balaton parti szállodák, mi a Hotel Máriafürdőben voltunk, az egyenesen hányinger.

Kezdve azzal, hogy két felnőtt+1 gyerek részére fele akkora a szoba mint egy lakótelepi garázs, a málló 225 -ször átfestett - nem elírás - tapétával! a fürdőben, folytatva a kommersz pálinka mint welcome drink... nagyon igénytelen.

Igen kiábrándultam az idén a balatoni vendéglátásból.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.19. 13:09:18

Hm, az nem újdonság hogy a kultúrált nyugatiak ide járnak hepajozni.

Nagyanyám elég sokáig takarított hoteleket, tudott érdekes dolgokat mesélni...

A másik a PTE egyik kollégiumában volt egy szint, amit a külföldieknek pucováltak ki, hihetetlen patentül meg volt csinálva (a többi része az épületnek ótvar volt, de a külföldieknek kellett a pucc, azaz csak a nyugatról jötteknek, mert az ukránok simán mentek az alagsorba).

Na a szép folyosót, szobákat a kultúra nagykövetei úgy leamortizálták év végére, hogy minden nyáron mehetett a felújítás.
Arra azét kíváncsi lennék, hogy a saját országukban hogy rúgták volna picsán őket...


Mondjuk ne feledkezzünk el arról sem, hogy a magyarok is megoldják a dolgok leamortizálását ilyen szinten...

Sanyi 2009.08.19. 13:18:04

Hotel Ezustpart detto.

Szinte minden hely ilyen Siofokon. Szar. Ha jot akarsz nyaralni akkor keruld el a varost. En annak idejen kihivtam a rendoroket de basztak kijonni.

Sanyi 2009.08.19. 13:40:56

@DaM: fuldugok mindegyike a magas hangokat jol szigeteli, az alacsony frekvenciat kevesse. 60 db basszus a szomszed szobabol mindegyiken atmegy... es az nem hangos

Saci Pererê 2009.08.19. 13:52:47

Ha az én ajtómat szandálos német lyányok verték volna, hát én biza beengedem őket.
Kizárólag nyelvgyakorlás céljából.
Illetve átismételni a német költészet elfeledett szakaszait.

DaM 2009.08.19. 14:15:40

Nekem 3M-es van, semmi extra, valóban egyértelmű, hogy alacsony frekin könnyebb átlőni a zajt, de azért a hatékonyságának a fele még a mélyeknél is megmarad, legalábbis az alábbi mérések szerint is.

"Részletes adatok:
Frekvencia (Hz):
63 125 250 500 1000 2000 4000 8000
Átlagos csillapítás (dB)
22.3 23.3 24.6 26.9 27.4 34.1 41.6 40.4
Mért értékek szórása (dB)
5.4 5.3 3.6 5.4 4.8 3.1 3.5 6.4
Elfogadott csillapítás (dB)
16.9 18.1 20.9 21.5 22.6 30.9 38.1 34.0
SNR: 28dB H: 30dB M: 24dB L: 22dB"

DaM 2009.08.19. 14:18:31

@Saci Pererê: Hogyne! Egyenek egy kis virslit is a sör mellé, igaze? :D

DaM 2009.08.19. 14:26:24

@Martinicske: Szerintem azok a szállodák már nem fognak megújulni, 1-2 kivételtől eltekintve. Külföldre járó típus vagyok, itthon a hosszú hétvégéket töltöm, de az elmúlt néhány évben volt 3 nagyon jó 0.5-1 hetünk többfelé is a Balatonnál. A déli parton azért sok pozitívumot nem találtam, de pl. Szigliget, Balatonlelle, badacsonyi települések esetében szép emlékekkel távoztam, igaz pl. gyerek nem volt, bár Lellére 2 gyermekes család meghívására mentünk. Persze szálloda kizárt volt. 1x apartmanhotel, 2x magánház. Utóbbi két esetben a parttól azért legalább 1 km távolságot tartottunk.

DaM 2009.08.19. 14:28:13

(Ellenben az igazán déli régiótól, főként Keszthelytől egyenesen hányingert kaptam, oda én biztos nem telepednék le, max. átutazóban viselem el.)

rózsarózsa (törölt) 2009.08.19. 14:49:35

@Saci Pererê:


A nyelvgyakorlás jelenthet csókolózást is...

Saci Pererê 2009.08.19. 14:58:28

@jesszum: persze!
miért, még mi mást? :)

hardrock 2009.08.19. 15:09:42

Egyszer hasonló élményben volt részem szintén Siófokon, de ott a kocsma szomszéd asztalánál őrjöngtek a német tinik. Fölálltam, és sturmbannführer-hanghordozással kérdőre vontam őket németül, hogy ugyan ezt tanította-e nekik otthon az anyukájuk. Megszeppenve elhallgattak, és onnantól kulturáltan szórakoztak. Sz'al én hiszek a nyugati turisták helyreutasítható voltában.

euAgWzgmmtq7K 2009.08.19. 15:16:25

@DaM: kár h felakkora decibel nem feleakkora csillapítást jelent

Frucsasz 2009.08.19. 15:46:02

Posztolót lehet már? Hát ki az az eszement, aki belföldön is utazási irodával nyaral? ÉS ki az az agyament, aki pont Siófokon, a Balatonpart buli-mekkájában vár csendet? Te az a fajta vagy, aki ha a pokolra jut, ott majd klímát fog követelni...

Azért, mert neked gyereked van, még hadd ne kelljen a világnak térdre borulva suttognia.

webshark 2009.08.19. 16:02:01

@Lakusz: én sajnos igen, amikor letett az Accor a normális továbbüzemeltetésről.
Na akkor voltak már utcai ruhában ott emberek a portán, kevés kivételel.

A fingós portásra emlékszik valaki, dagadt állat, egy sima éjszakás nímand volt, aztán 2 év alatt felnyalta magát Front Office Managernak.
(büszke volt arra hogy ő nagyokat tudott munka közben, mások előtt és még hangoztatta is, hogy ez mekkora volt )
A normálisabbja már kb 10 éve kerüli a siófoki szállodasort.

A másik rémálom a Hotel Ezüstpart, 1. épülete - Retro hotel néven, kb negyed csillagot érdemel, a piros ötös sem (II.-IV ihaj!!!) sokkal jobb, de ott vannak még nem romos szobák. Sok szint viszont sírásra fakasztja a vendéget.

webshark 2009.08.19. 16:06:10

Még egy komment:
4 német srác jött át évekkel ezelőtt valamelyik rémnes helyről, könyörögtek, hogy szerezzek helyet, volt egy alkalmas (nem koszos, de nem is szép 2 szintes galériás) szoba. 2 mp alatt ki akarták fizetni. Aztán meséltek, hogy x helyen olyan sok a csótány, a honfitársaiktól nem lehet semmit sem pihenni(igényesebb vendégek voltak), a takarítás kaja csapnivaló. Jól is viselkedtek egész végig.

moli 2009.08.19. 16:06:43

"Zoltan"! "hangfelvetel" "keszult" az "esemenyrol"? "rendorseg" ki lett "hivva"?

akkormeg?!

újváros 2009.08.19. 16:10:30

Ilyen zajos élményben nekünk Horvátországban volt részünk tavaly júliusban, amikor volt szerencsénk Omisaljban üdülni 8 napot. Ott magyar honfitársaink nem voltak tekintettel a pihenni vágyókra. Amint csemetéik szeme reggel 6-kor kipattant, már kint üvöltöztek a szálló folyósóján, és az óbégatásnak, hangoskodásnak a kisgyerekes családok részéről nem volt vége éjfél előtt. Napközben a parton aludtuk ki magunkat a fák alatt.

avatartalan 2009.08.19. 16:22:56

costa brava-n hasonló volt a helyzetünk 3 hete,de sajna nem dörömböltek részeg diáklányok az ajtomon :-(
viszont amikor kikiabáltam hogy polisz,abbahagyták a ricsajt...3bol 2x...az jo arány :-)

viragimado 2009.08.19. 16:44:56

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: de gáz vagy!! Nem kell, és nem azért, mert gyerek van térdre borulva suttognia a világnak. De vannak íratlan szabályok, az egymás mellett élsé, lakás szabályai, amit illik betartani. És senkinek nem kötelessége tudni mi folyik ott, csak az utazási irodának, meg a szállodának. Egy ilyen helyre ne küldjenek családos embert.
Egyébként utazási irodával még külföldre sem utazunk, csak saját szervezésben. De nem vagyunk egyformák. Ezért még nem eszement valaki, csak kevésbé gyakorlatias.

Dr Smit Plagius 2009.08.19. 17:04:58

hehe, tavaly barcelona külsőn kempingeztünk, öt francia huszonéves randalírozott részegen a kempingben. reggel elpihentek. aludtak 10 percet. jött a recepciós, felkeltette őket, mondta nekik, 2 perc múlva hívja a rendőrőket. vidoran integettem a franciáknak, ahogy pánikszerűen távoztak... barcelona jó hely...

Kyrae 2009.08.19. 17:25:08

Sajnos a ház/apartman bérlés sem megoldás. Mi nemrég jöttünk vissza Balatonberényből, féléves kisfiam miatt házat béreltünk. Gondoltam ott minket se zavarnak és mi se zavarunk senkit. A mellettünk lévő házban nyaraló kb 10 fős holland különítmény meg úgy gondolta hogy az egész éjjelt ordítással, sikongatással és magnó bömböltetéssel tölti, és ami nagyobb baj hogy mindezt a teraszon tették. Így esett hogy bezárt ablakkal-ajtóval (30 fokban különösen izgi) töltöttem a kisfiam mellett minden éjszakát mert csak így nem hallottuk az üvöltést. Mégis, hova a rákba kéne mennünk nyaralni ha már egy kis község csendes utcájában sincs nyugtunk???

viragimado 2009.08.19. 17:39:38

@Kyrae: Pont ez a bajom. Senki nem törődik magán kívül senkivel. Sajnos ez világ jelenség, de ebben az országban különösen ez a helyzet. Kicsit elbalkánizálódtunk!

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.19. 20:27:46

Részleteket nem is olvastam
Ilyenkor kell cigánykodni
Posztolo szerint egy cigánycsalád tudott volna aludni/rövid időn belül/?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.19. 20:37:17

Sokan sirnak itt a szar ellátásért/zajokért Siofokon és kulföldön

Anno, hogy ekéztétek azt a bizonyos nevüt B.füreden az apartmanjával
Ott biztos kirugta volna a zajongokat és nem utalja vissza az EURíban számitott, de HUF-ban is fizethető bérleti dijat
Igaz, bográcsolni nem lehetett

failblog 2009.08.19. 20:41:32

Zoltán!
Azt kell mondjam, pancserok vagytok!
Évek óta attól hangos a tévé, hogy Siófok maga a pokol, a németek körében elterjedt, hogy itt mindent meg lehet csinálni, a fiatalok, a magyar partynép, egyszóval a leghangosabb emberek ide járnak. Ezt mindenki tudja! Ép eszű ember családdal nem megy Siófokra ingyen se.
Értelemszerűen a szállodások erre vannak berendezkedve idegrendszerrel, és már leszarják, szezon végén úgyis ujra kell építeni a szállodát.

A németek, a hollandok, az angolok a mienknél sokkal szigorúbb társadalmi hétköznapokból szabadulnak ki a nyaraláskor, amikor viszont nincsenek határok.

Mikor Korfun voltunk nyaralni, az idegenvezető kikötötte, hogy Kavos városát nagyívben kerüljük el, este pedig kifejezetten veszélyes, mert oda járnak az angolok, és ott fehér ember nem éli meg a reggelt :D

Ennyi. Legközelebb menjetek Keszthelyre, vagy valami kellemes, csendes helyre, mi pl két éve Badacsonyvalahol voltunk, és az totál nyugis volt.

webshark 2009.08.19. 21:17:17

@failblog: nem kéne leszólni, a postolót.
Volt olyan a precedensemben, hogy bevakkontottam a szomszéd szálloda vendégeinek,(hazafelé üvöltve húztak, és a mi vendégeinket zavarták) hogy akkor most 2 mp múlva jön az Einsatzpolizei, és meg fogják tanítani úszni a bandát a Sión lefelé.

Úgyanitt a 4 fő 2 héttel később magnó full hangerőre, éjjel 3kor- német bunkók.
Pont azon az oldalon volt egy gazdagabb kisebbségi család- a rendőrök nem értek ki, közben már mindenki lejött morogni, ezek meg kimentek, magnó elvesz, villanyoszlophoz basz, pofonok kiosztva. Kis halk kérdés, miért?

Még két flekk lerepült, közben az egész ház drukkolt nekik, az öregebb németek is, hogy adjál még ne sajnáld.


Pofátlanság netovábbja, egy 15 évesekből álló csapat a frissen betonozott lejárót véste össze , a kis üzeneteikkel,
a dühös tulaj még éjjel járta végig a fél Aranypartot, azt kereste kibe vágja bele a bicskáját.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.19. 21:22:56

en a Balatonnal dugtam eloszor
vagy ez mar volt?

moli 2009.08.19. 21:59:00

@hagyma: jo-jo, de ki dugott mar MOSOGEPEN?
es mosogepszerelovel?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.20. 01:42:37

@moli:
mosogepen egyertelmuen
mosogepszerelot en kihagytam mert meg noi mosogepszerelot nem lattam eletemben

vauvauvau 2009.08.20. 03:31:27

Homár!

Szerinted Te megéled a nyugdíjas kort?
Vagy páncélozott medencében úszkálsz?

SLacc 2009.08.20. 06:57:03

Én a kákán is csomót keresek, sőt, találok is. Fály a hejjesíráss semmibe vétele kultúráltan. Tudom, nem muszály foglalkozni vele, de ha esztet olvasva neked is fáj kicsit, akkor érted, mirül van itten a szó.

Ja, kéne egy mosógépszerelő. 30000 lakosú városban eddig nem bírtam elérni egyet. Hívjam-e a túravezetőt? Tőlem nagyon sok kiszállási díjat elkérhetne. :-)

Riska 2009.08.20. 10:15:35

Zoltán!
Ennyire te sem lehetsz... Mégis, mit vártál, lemész Siófokra és éjjel csak a tücsök ciripelését hallod? Ha 3 éves gyerekkel pihenni akarsz baszod akkor menj bármelyik másik Balaton melletti településre. Igazad van, legyen csönd éjjel, meg minden, de ha én pihenni akarok akkor nem az egyetlen egy Balaton-menti 0-24 buliövezetbe megyek. Erre gondolhattál volna.

VinszentVega 2009.08.20. 14:40:20

Szerintem a posztoló túlságosan elnéző és türelmes volt. Ilyen esetben megmondom mit kell tenni. 3x szépen, higgadtan, kulturáltan szólsz, negyedikre az egyiket úgy pofán vágod, hogy legalább 2 fogát kiköpje. (Persze tanú ne legyen!) Ha kérdőre vonnak azt mondod, hogy nekiszaladt a kinyíló ajtónak. Ennyi.

pazola 2009.08.20. 19:59:31

En csak annyi szeretnek kerdezni:

Jogos ez?
Méltányos ez?
Törvényes ez?

kispestipeti 2009.08.21. 10:48:49

siófoki aranypart, ezüstpart és azok a valaha csodált szállosdák = 22 év felettieknek NEM MENŐ (hogy divatosan mondjam) tele volt az összes médium az utóbbi években, hogy siófokra az őrülten partizni vágyó fiatalok járnak. meg is tesz ennek érdekében mindent a valaha szebb napokat látott város. A sok neveletlen, buta, proli, csóró (mert az igényesebbek már ibizára sem mennek el, hát még a mi jó, öreg balatonukhoz, miért is tennék?) magából kivetkőzni kivánó suttyó siófokra jár, mert itt mindent lehet. a rend őrei gyámortalanul tehetetlenek, a vendéglátósok meg gátlástalanul "okosak".
ki gondolhatja komolyan, hogy itt egy kisgyermekes családdal nyugodtan lehet nyaralni (pihenni)? olyan nagy az a balaton, tele szép, nyugodt (csöndes) kisebb helyekkel is. legközelebb arrafelé kell menni.

kicsirigo 2009.08.21. 11:39:46

Siófokra senki ne menjen 3 éves gyerekkel! De akkor se, ha pihenni akar.
Ha már az a környék a perverz vágya, akkor menjen Zamárdiba, vagy Balatonszabadira, vagy Sóstóra.
De családnak maximálisan megfelelő, nyugodt, kellemes, és nem utolsó sorban olcsó lehetőségeket talál az északi parton pl. a tapolcai térségben (Ederics, Szigliget, Györök, Vonyarcvashegy stb.)

babsz 2009.08.21. 12:55:33

érdekes, én azért nem tudtam aludni utolsó szállodai tripem alatt, mert egy hároméves üvöltött végig, amikor meg abbahagyta, a szülők visongtak neki. kevés idegesítőbb dolog van a kisgyerekes szülőknél, talán a gyerekük az.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.08.22. 15:15:00

Na, a hozzászólásokból megint erősen kijött a magyar "rúgj belém, velem bármit meglehet tenni, ezt érdemlem" - virtus.

Siófok - nem Siófok: egy szállodában megvannak az együttélés szabályai. Bulizzunk szabadtéren, a szállodában meg röhögjünk visszafojtottan. Megnézném a hollandok hány perc után dobnának ki egy amszterdami szállodából, ha lehugyoznám a falat vagy kisgyerekes családokat zaklatnék késő éjszaka. Valószínűleg magyarok sem mehetnének oda többet.

Meg ez: "ne menj Siófokra gyerekkel.." És ha én történetesen oda AKAROK menni??? Ha kötődöm oda valami miatt? Mint egy nagy falu: tudjuk, hova NEM lehet menni, melyek azok a helyek, ahol egy perc nyugta sincs az embernek.
"A Pistáékho nemennyé át! Mer részeg, asztá megdobál körtéve!"
És ez a megoldás, ugye??? Újra és újra elképedek az emberek HÜLYESÉGÉN.
Kedves Zoltán, akkor menj Siófokra, amikor akarsz. Egy szállodának KÖTELESSÉGE biztosítani vendégei nyugalmát. Megnyugtatlak: nem Te mész forgalommal szemben.

lcs 2009.08.23. 14:14:24

Egyszer két oszi srácot a siófoki személyen elrendezett két honfi, hasonló viselkedését. Az egyik azt találta visítani, hogy auszlenderrausz, na erre lehajigálták őket a vonatról :)
By the way, kb. olcsóbban Aranypart kemping, bungaló. Bent alvó gyerekek, teraszokon söröző apukák, anyukák. Tehát Siófokon is lehet.

iurko 2009.08.23. 19:15:08

Aki kisgyerekkel akar pihenni az miért is Siófokon a Petőfi sétányon foglal szállást?

Don Bolesz 2009.08.24. 09:27:30

a legjobb szálloda ha gyerekkel mész csopak, komfort hotel.

alumi 2009.08.24. 10:55:53

Siófok buliváros. Ha ezt egy kisgyerekes szülő nem fogja fel, akkor az őt is minősíti.
Miért nem mentél valamelyik csendesebb balatoni településre a családoddal?
Így max tényleg hülyét csináltál magadból.
Ráadásul nem fogadni el az ajánlatot...?!
A Lidó ezerszer jobb, kultúráltabb, és nincsenek benne dorbézoló külföldiek, merthogy olcsóbb szállásokat vadásznak..

kispestipeti 2009.08.24. 11:59:17

siófok el lett kúrva. nem kicsit, nagyon! a "mesés" szálladasor nem üti meg a kor szintjét, azt már régen hazavágták az alaklmatlan tulajdonosok, a rosszul kiválasztott managerek. korábban valaki írta; aki egy kicsit is ad magára, mint profi vendéglátóipari szakemeber(munkás) az elkerüli siófokot nagyívban. ugyan sorra épülnek a "wellness, fittness, és ki tudja milyen furfangos trendi neveken üzemelő egységek, lakóparkok (bocs; apartmanhouses) de hát milyen vendégkörnek??? a bugris újgazdagoknak, aki a hirtelen jött átlag feletti jövedelmükkel soha, sehol sem tudnak viselkedni? a sok (kevés?) idelátogató túristának? ugyan már! mi is utazhatunk manapság, láthatjuk hová, mivé fejlődött a világ. a siófokihoz hasonló helyek már csak romániában és bulgáriában nyithatnak ki nyaranta. közben virágzik az éjjel-nappal nyitvatartó garázsközértek, diszkont kocsmák silánysága, igénytelenség és felesleges rongyrázás a két véglet. ki is jönne ide önként, kedvvel? azután ott bújkál a masszívan jelenlévő bűnözés a legkülönbözőbb formában és mértékben. hajrá, vágjunk bele; irány siófok!

Alikam 2009.08.24. 13:56:51

@Koholmány: És mit csinálsz a száz millával?
Kié az a száz milla?

labi 2009.08.25. 10:16:42

Nos, ha valaki pihenős helyet szeretne, akkor miért a bulizós Siófokra megy és főleg miért szállodába?
Rengeteg nyugisabb helyet lehet találni ami ennél sokkal jobb.

Mondom ezt tapasztalatból, egy két éves gyerek szülőjeként.

labi 2009.08.25. 10:21:39

Mondjuk nekem is eldurranna az agyam, ha akkor dörömbölnének az ajtómon részeg fiatal csajok, amikor az asszony is ott van... :)

Kasya 2009.08.26. 21:41:05

Mint siófoki, nagyon jól ismerem ezeket a szállókat...
Drága és xar körülmények...egy apartam jobban megéri!
Sajnos a külföldi fiatalok már csak ilyenek...főleg a németek...
Tipp:
Legközelebb apartmant keressetek (ahol elfogadnak üdülési csekket, ha kell)!!

volut 2009.08.27. 08:17:13

Már ne is haragudjatok, de egy kisgyerekes család mégis hogyan gondolja, hogy Siófok bulinegyedében száll meg az egyik leglepusztultabb "szállodában"?!
Legyetek már észnél!
Hiszen ezeket a szállókat szándékosan nem újítják fel, a mocskos tizenéves német és holland(szőröstalpú) buliarcoknak találták ki akik az állatoknál is rosszabbul viselkednek. Ilyen a Hotel Ezüstpart is.
Kisgyerekkel tessék nyugisabb helyre menni! Pl. Tapolca, vagy Bükfürdő! Esteleg Alsópáhok! Na persze az árak ott nem nyomottak, viszont a pihenés garantált! És még valami: ember! A mai világban utazási irodával utazni?! Nem húznak le így is elég bőrréteget rólunk? Az internet korában meg lehet találni az ideális szállást utazási iroda nélkül is!

volut 2009.08.27. 08:29:55

@Kyrae: Menjetek Pl. Bükfürdőre, ott az osztrák nyuggerek este 9 kor mennek aludni, de a kisgyerekeseknek is nagyon sok program van, és a szálloda is bababarát.
Vagy menjetek el Tésenfára, ott este 7 után csak a madarak csicsergését fogod hallani,mer

volut 2009.08.27. 08:43:49

@rebeka77: Akkor az tényleg drága volt. Bükfürdőn ezért a pénzért családi szobát kaptunk (2 felnőtt + két pici), az automata légkondi és a WIFI az alap, az árban félpanzió, a büféasztal kitűnő, és teljeskörü wellness sziget használat.

crow 2009.08.29. 15:10:04

Siófok egy drog tanya!
A "náci, holland" kölkök jointot szívnak a balatonba. a csikket a vizbe oda dobja ahol fürdik a sörösdobozokat beviszi miután kiissza megtölti vizzel és elsülyeszti. ugyan ez az effekt az üveges dolgokkal .. csak vihar után necces egy kicsit a vizbe menni mert előfordulhat hogy felvágja a lábad az üveg..
Itt mindenki nyer a nyaraltatáson.. csak az itlakók nem.. el kell viselni a zajt, és az egyébb többlet dolgot. az élet itt drága .. a turisták miatt minden drágább benzin kajastb ja és megjegyezném 1 köbméter vizet a drv 1000ft ér mér..
mindezt a köztulajdonban álló balatonból teszi!
Utálok itt lakni!
Minden este vip jegyem van minden koncertre.a beszívott részeg köcsögöknek hajnalban felhangosítják a zenét a cocacolán és én 2 km nem tudok aludnide ö 10-15 méterre nem hallja..
Siófok a buli fővárosa.
itt lehet mindent, padokat burogatni a szemeteseket a sióba dobálni...részegen lepisálni a fötéren a szobrokat, házfalat.A turizmus vonza a tolvajokat betöröket.. a sok köcsögöt meg elkapni sosem fogják..

Soványka 2009.08.30. 00:30:00

@crow: plusz tavaly volt ott még egy 150 fős felvonulás is...ugye? Menjen a t.köm siófokra!
---------------------------és a posztolónak:
3 éves gyerekkel Siófokra?......és csodálkozik, hogy ott zaj van...uramisten!

Maaaaargit! Nóóóóórmális?

Blafit 2009.08.31. 18:38:51

@crow: ezer Ft/ m3 vízdiíj igaz, és sajnos a többinek is van alapja-...

a bunkókról nemcsak a vendégfogadó, a küldő is tehet.

Nurit8320 2009.09.03. 21:16:09

Tisztelt Zoltán!

Jómagam több hétvégét töltöttem el az Ön által említett szálloda „komlexum” több épületében is. És itt ragadnám meg az alkalmat, hogy kicsit helyesbítsek a leírtakon. Ugyanis alapvetően bontsuk ketté a dolgokat: az, hogy az utazási irodában milyen jellegű felvilágosítást kap, ahhoz a szállodának semmi köze (bár lássuk be az emberek 90%-a tudja, hogy nyáron mit jelent Siófok), a másik: az Ön által említett oldal (www.balcsi.hu) tanulmányozása után megfogalmazódott bennem a kérdés: főszezon kellős közepe, közvetlen vízparti szálloda Siófok aranypartján és „kemény”7.495 HUF/éjszaka/fő a szobaár...lássuk be, ez vagy sejtet valamit, vagy az említett iroda ráfizetéssel nyaraltat vadidegeneket. És itt jöhetnek majd a kommentek, hogy ennyi pénzért magánapartmanba lehet menni és csilli-villi jakuzzival és kivehető ajtajú német turmixgéppel is felszerelt kérókat lehet lefoglalni. Nos kérem ez így is van...aki keres és aki feláldozza azt, hogy saját strandon, közvetlenül a vízparton legyen, az talál is. De mint tudjuk: ízlések és pofonok (csak akinek nem ízlik, az pofozkodik).
A külföldi fiatalok bulizási szokásainak a leírásával nem szeretnék vitába szállni, mert szerintem mindenki tudja, vagy mindenki tapasztalta, hogy ez mit jelent, ha máshonnan nem is, de a televízióból biztosan. Tavaly nyáron szinte semmi másból nem állt a kereskedelmi TV-k fél órás „hírműsorainak” a tartalma, mint a balatoni (és döntő részben a siófoki) éjszakai élet bemutatásából. Én nem vagyok családapa, nincsen gyermekem, átérezni nem tudom, hogy milyen lehet, de biztos, hogy 3 éves babával az utolsó hely lenne ebben az országban Siófok, ahova elvinném, akár egy napra is.
És akkor utoljára hagytam a szállodák említését. Mint ahogy kezdtem a kommentet többet végiglaktam közülük csak ebben a szezonban. Saját tapasztalataimmal nem szeretném az olvasókat fárasztani, jó volt és pont. Azt, hogy a Hotel Európában csak hétvégét és hetes turnust lehet foglalni, azt nem teljesen értem...kinőttünk már a SZOT üdülős rendszerből és ez mindenhol érezhető. A vizsgált szálloda honlapját tanulmányozva ilyen jellegű információ nem szerepel sehol, de lehet én voltam a vaksi. Ez még megbocsájtható, ha nem 2 éjszakát töltöttem volna ott HÉTKÖZNAP (!), amit a honlapon talált számot felhívva sikerült lefoglalni. De lehet én nem bírom a cseresznye pálinkát és végigaludtam 5 napot, vagy talán a Zoltán által említett információ téves... Mindenki döntse el maga! Aki meg nem hiszi, próbálja ki.
A személyzet amennyire én tapasztaltam (és nem csak velem, hanem másokkal is) abszolút önzetlen és segítőkész. Természetesen ez nagyban függ attól, hogy milyen stílusban kezdjük és folytatjuk a beszélgetést. Szerintem senkitől nem lehet elvárni, hogy egy alpári stílusban kommunikáló emberrel hosszútávon is megértő legyen. Ezzel nem Zoltánék stílusára utalnék, hiszen azt nem tudom milyen, de elgondolkodtató... Akinek nem inge, ne vegye magára... Ha jól olvastam felkínálták a másik épületbe való áthelyezést, amit nem fogadtak el. Ennél többet egy recepciós (egy másik épületből) nem igazán tehet. A „presszó” (!) ismertebb nevén a „bár” tényleg nem működik a Hungáriában, de a többi szállodában igen, nekem ez komoly fennakadást nem okozott. És végül a medence...az adott szálloda „Club Hotel” néven üzemel, tehát több épületből álló komplexum, ahol a szolgáltatásokat mindenki használhatja, bármelyik épület vendége is.
A wifi, nekem működött a Hungáriában, bár lehet erről is a fránya cserkó pálinka tehet... :)
Nos, tovább nem szeretném fárasztani az olvasókat, úgyhogy vonjuk le a végső következtetést: lehet, hogy az éjszaka hangos volt, lehet, hogy voltak problémák, de olyan vádakat amik alaptalanok, vagy az író hiányos információin alapul talán nem kéne közzé tenni. Mindenki tud vádaskodni és sz*rral dobálózni, ez nem teljesítmény, kulturáltan viselni és viselkedni, valamint megoldást keresni a problémára, ez tesz emberré egy embert.

Biyb 2009.09.09. 20:30:20

@Nurit8320: Egyet értek, pedig soha nem vettem igénybe e szálloda szolgáltatásait. Az árak általában egyensúlyban szoktak lenni a szolgáltatás minőségével.

missnikol 2009.09.29. 23:35:27

Mi is itt voltunk idén nyáron, és hasonlókat tapasztaltunk.
Szerencsére csak egy hosszú hétvégére mentünk párommal, és már az elején megbeszéltük, örülünk, hogy nem egy teljes hétre terveztük a nyaralást.
Ismét bebizonyosodott, hogy olcsó húsnak híg a leve...

dansiofok 2009.10.26. 13:58:37

Tisztelt Posztoló és Hozzászólók! Nem szeretnék okoskodni a világért sem, és nem a reklám kedvéért írom, de én pont egy siófoki, aranyparti szálloda recepcióján dolgozom, és úgy érzem hozzá kell szólnom. Nem a szóban forgó "komplexumban" vagyok alkalmazott, de természetesen én is tisztában vagyok a helyzettel, ami a poszt lényege. Hozzátenném csendben, hogy magyar fiataljaink sem fogják vissza magukat ha bulizásról és Siófokról van szó, de sajnos a holland-német bulituristák tényleg abszolút "győztesek" ebben a kategóriában. Az idei szezonból egyetlen egy problémás esetről tudok beszámolni, történetesen pont én dolgoztam éjszakás műszakban. 6 osztrák fiatal 2 szobában, hangoskodtak, "alapoztak" az éjszakára. Kisgyermekes családok laktak mellettük, akik folyamatosan jöttek le hozzám a recepcióra (este 11-éjfél körül) hogy csináljak valamit, többször is felszólítottam a fiatalokat (telefonon és személyesen is) hogy csendesebben vigadjanak, de nem nagyon használt, végül a 2 panaszos családdal megbeszéltem, hogy tudok adni másik oldalon, lentebbi emeleten ugyanolyan szobát mint amiben laknak, átköltöztek, egyik család megköszönte, a másik nem, panaszkönyv, stb. Szívük joga természetesen abszolút megértem. Én az adott helyzetben minden tőlem telhetőt megtettem, sajnos mi sem tudjuk az ilyen elemeket 100%-osan kiszűrni, de úgy vélem, hogy egy ekkora szállodában (220 szoba), a siófoki aranyparton, a posztban említett szállodáktól kb. 300m-re úgy végigdolgozni egy főszezont, hogy többezer vendégből csupán ez a 6 fiatal okozzon némi kellemetlenséget, egy elég kellemes tény. Munkahelyemen a főszezoni ár 8,5e/fő/éj volt idén felnőtteknek reggelivel, 3 éves kor alatt ingyenes, családbarát a környezet is, lehet, hogy nem egy Hilton, de a vendégkörünk 70%-a a nyáron kisgyermekkel érkezik, és lehet, hogy a Petőfi sétánytól nem 50, hanem 400 méterre található, de nem hinném hogy bármelyikük hasonló posztot tudna írni pihenése után.

BMWE30 2012.09.12. 15:16:18

Sziasztok!

A szóban forgó szállodák már azóta átestek 1-2 tulajdonos váltáson.
A balcsi.hu oldalt ebben az időszakban a HTS iroda használta valahogyan,
de csak egy rövid ideig! Valóban nem törődtek azzal,hogy a családos
vendégek ki mellé kerüljenek, sokan megtapasztalták a német fiatalok
köcsögségeit! Kinyomoztam anno, hogy mi volt.
A balcsi.hu oldal azóta már erre ügyel, erre én vagyok 3 éve az
élő bizonyíték! Idén is a Hungáriában voltam napi 6.000.- Forintért,
svédasztalos kajával reggelente, fantasztikusan éreztük magunkat.
A hotelt fel is újították, ajánlom mindenkinek, a hotelnál közvetlenül
drágább lett volna a felével!!! www.balcsi.hu
süti beállítások módosítása