Tékozló Homár

Megszüntetett bankszámla után miért kell fizetni?

2009.08.25. 11:02 | jackyll | komment

A Homár emlékei szerint nem kizárólag az Unicreditnél kell fizetni a megszüntetni óhajtott számlánál az utolsó, igazából már nem szolgáltatott hónapért, Király Rák viszont náluk futott bele legutóbb az igazából megmagyarázhatatlan jelenségre:

Régi rajongódként, meg magyar fogyasztóként hozzászoktam a legpitiánerebb lehúzásokhoz, legvadabb ÁSZF-ekhez. Ahol tehetem, igyekszem őket elkerülni, néha sikerül, néha nem. Ám mai kalandom Unicreditékkel méltán pályázhat a "Legpitiánerebb lehúzás"-díjra. Van náluk egy tiszavirág életűnek szánt számlám, amit ma meg akartam szüntetni. Minimális kp volt rajta, és egyébként se ez volt az ügyintézős, ergo semmi szükségem nem volt rá. Valami 100 ft körüli összeget hagytam rajta, és bementem az első útbaeső fiókba (lelkemben azzal az emlékkel, hogy annak idején az OTP-től 10 perc volt megválni, sorbanállással együtt is).

Egy kifejezetten ideges, kimart arcú ügyintéző női hölgyhöz volt szerencsém. Nem igazán szeretem az ilyen típust, de a másik két kollegája éppen egymással teázgatott, a bumfordi biztonsági őr meg valami kondíciós listát olvasgatott (nem csoda, hogy ezeket mindig kirabolják). A következő párbeszéd zajlott le közöttünk:

(Nő): - Tessék!
(Én): - Jó napot kívánok, a számlámat szeretném megszüntetni.
- Miért?
- ?? Nem használom.
- Akkor kérek egy személyit, lakcímkártyát, a bankkártyát és kétszázvalamennyi forintot, mert a megszüntetési idő 35 nap.
- Nem értem, nem azonnal zárják le a számlát?
- De azonnal lezárjuk, de a megszüntetési idő 35 nap, és ez átlóg a következő hónapra.
- Igen, asszonyom 35 nap mindenképpen átlóg a következő hónapra, én viszont nem szoktam olyan szolgáltatásért fizetni, amit nem használok. Ha leadom a bankkártyámat, és lezárják a számlámat, akkor nem tudom igénybe venni a szolgáltatást, TEHÁT önök nem szolgáltatnak a részemre, így én mégis mire fizessek?
- Ez van az szerződésben, biztos nem olvasta el... Kétszázvalahány forintot kérek.
- Nohát én meg azt nem fizetem ki.
- Akkor nem tudom megszüntetni a számlát, viszlát.

Tanulság az nincs. Most nekem van egy számlám, amire nincs szükségem, az Unicredit banknak meg nincs kétszázvalahány (plusz ami a számlámon van) forintja, amit olyan tevékenységért kapna, amelyet nem végez el. Úgy néz ki, a válság annyira megviselte ezt a kitűnő pénzintézetet, hogy talált pénzekre lenne szüksége. Pitiáner ügy, nem is ér meg többet annál, minthogy leírjam. Képzeld el viszont, mi lenne, ha tényleg Biszku Béla veje, Patai Mihály Unicredit elnök, miniszterelnök-jelölt vezetné az országot?

Üdv,
K. Rák

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

staropramen 2009.08.25. 11:33:39

Te Királyrák Sztrovacsek!
mi a búbánatos szomorú búbánat köze van annak, hogy te ilyen rohadt nagyvonalúan nem fogtad fel, hogy kétszáz pénzért ma már egy gombóc fagyit is alig kapsz, nemhogy egy banktól leléphess-annak , hogy ki a bank vezetője kereszttestvérének a bérmakeresztanyja.
Szerintem ülj le szépen , vegyél pár mély lélegzetet, gondold végig mekkora balfék voltál , aztán fizesd ki a fagyid árát és felejtsd el a bankot.
Ja és mások külsején élcelődni ősi tapló román szokás.(kimart arcú hölgy)

Impega 2009.08.25. 11:36:46

@staropramen: 140 FT a magyarok Nyilainal. vagy 170? Mindegy de finom

elwood 2009.08.25. 11:39:39

ezt a végét én sem értem. Tehet-e Patai arról, ha tetszik neki Biszku Béla lánya ?
Tehet-e Biszku Béla lánya arról ha tetszik neki Patai ? Tehet-e Biszku Béla az előbbi kettőről ?

vagy ehhez a bank ügyfeleinek hozzájárulása szükséges ?

Sir Mortzosch 2009.08.25. 11:40:47

200 pengő forint nem éri meg az ideges bajuszrágást.
Amúgy meg : A királyrákot olajon megpirítjuk, sózzuk, hozzáadjuk a fokhagymát, megízesítjük egy kevés prosecco borral, és megpároljuk. Rozmaringgal és a salátával díszítjük.
A borhabhoz 3 tojás sárgáját összekeverjük a maradék Proseccóval, hozzáadunk sót, majd gőz fölött keverjük 3-4 percig (amíg nem keményedik meg). Ehhez hozzákeverünk egy kis olajat. A díszített tányérra rakjuk a királyrákokat, és ráöntjük a kész borhabot.

M. Péter 2009.08.25. 11:43:51

A bankok hulyesege nem magyar specialitas. Kollegam meg akarta szuntetni nem hasznalt angol bankszamlajat, de ahhoz le kellet volna adnia mar reg elvesztett bankkartyajat. Felajanlottak, hogy rendeljen ujat, es majd adja azt le. Ehelyett megtartotta a szamlat, szamlavezetesi dij nincs, viszont a bank azota is kuldi havonta a szamlakivonatot a 0 egyenleggel.

helianthus 2009.08.25. 11:45:10

@az igazi mpl, argentín-polinéziából (ami fhanszia): köszi, bíztam benne, hogy lélekben mellém állsz, ha már fizikailag nem fekhetünk egymás mellett a homokban.
@ColT: persze igazad van, csak néha mégis elfog kisebbségi komplexus (ez most nem AZ a kisebbség!!!,) ha ilyeneket olvasok és lila ködöm sincs róla, kiről beszélnek. Ennek ellenére nem fogok híreket és politikai műsorokat nézni továbbra sem, ezt meghagyom a nyugdíjas éveimre, ha megérem. Majd ülök a többi papával a parkban és fennhandom szidom a rendszert. :)
@☺ágica: ;)

staropramen 2009.08.25. 11:46:28

@Impega - a dolgozô nõ:
Meglehet Sztrovacsek,de kétszázvalahány pénzért ott is csak egy gombóc jár, legfeljebb csokis tölcsért is kap.

Sir Mortzosch 2009.08.25. 11:47:04

@Sün‼: öhm, fahéj minek ? Rozmaringhoz nem passzol?
De te meghintheted a saját adagod :D
A 2 lánynak természetesen jár hozzá ribizli is :D

2009.08.25. 11:50:53

Tényleg nem egy sikeres ember a posztoló, ha kétszáz forintért mailt ragadott és megirta ide.
Ráfázott, mert a bankszámla fenntartása sokkal többe kerül.
Az ügyintéző nem tehet erről, az a bank vezetőségének a döntése volt, kár ővele szívózni.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.08.25. 11:51:30

Sajnos él még a vén geci Biszku Béla, kapja a milliós nyugdíjat, meg mindent.

Impega 2009.08.25. 11:53:03

@staropramen: ja, ertem a logikad. Hat ja. Igy mar igen.
De a maradek 30-ftbol vehetek tejport :)

közlekedési bűnöző (törölt) 2009.08.25. 12:03:26

Felvilágosítalak, hogy az OTP-nél sem 10 perc a megszüntetés. Nekem személy szerint 3-szor kellett visszamennem valami testvérszámla miatt, amit akkor kreáltak nekem, mikor egyszer volt 1.000.000 forintom, amit lekötöttem 3 hónapra. Maradt rajta 400 froncsi és amiatt 3-szor kellett visszamennem.

Mind a háromszor érdeklődtek, hogy miért szüntetem meg a számlámat. Az első kettőnél megmondtam a valódi okát, a harmadiknál azt mondtam, hogy : "...mert szar a szolgáltatás..."

kockásfülű vérnyúlmajom 2009.08.25. 12:06:05

kissé szarrágó a posztíró. Sebaj, pár év múlva már többezer forintot fognak rajta követelni.

Smacika 2009.08.25. 12:07:29

Oda kellett volna baszni a kimart pofájába kétszáz sztotyinkát -függetlenül az összeg jogosságától- oszt megmondani neki, hogy vegyen magának nyakat.
Aztánmeg közölni vele, hogy nem rá haragszol, mert tudod, hogy a főnökei a tetves, mocskos, rabló, gecik, de ők nem mernek ilyen piti lehúzással a szemed elé kerülni, ezért azon vered le a dühöd, aki közli a hírt.
A régiek is kinyírták a rossz hír hozóját.

halihalo 2009.08.25. 12:08:49

@közlekedési bűnöző: Egyetértek. nekem semmi lekötésem vagy egyebem nem volt az OTP-nél, mégis többszöri visszarendelés és szívózás után voltak csak hajlandóak kb. 5 hét után lezárni.

Amúgy nekem az ERSTE küldözget SMS-t havonta, hogy a hitelkártyámon mennyi a tartozásom, és mennyit kell minimum befizetnem. Nos, sosem volt az ERST-nél számlám.

.lll. 2009.08.25. 12:10:06

12:09

ki nyer ma?
dorongon játszik horákli johann

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.08.25. 12:11:41

@közlekedési bűnöző: Az első kettőnél megmondtam a valódi okát, a harmadiknál azt mondtam, hogy : "...mert szar a szolgáltatás..."

Mind a háromszor valódi okot mondtál.

reunalla 2009.08.25. 12:12:53

@halihalo: valami hülye megadta a számodat nekik...vagy megvették a régi bankodat

É2I 2009.08.25. 12:14:22

Az OTP Szrt is 30 nap. Lezárják helyben, levonják a költségeiket, összevágják a kártyát oszt' mehetsz.
30 nap múlva kapsz egy 0-s záró egyenleget és a búcsú végleges.

De 200-Ft-ért nem szívatnám visszamenetellel, tovább fizetéssel magam.
Legfeljeb elővénném a 200-Ft-ost, lehapciznám és odalökném az asztalra, ha már felbacctak.

reunalla 2009.08.25. 12:15:08

@atpijkamo: amúgy mi közük van ahhoz, hogy miért szünteted meg a számlát?

kockásfülű vérnyúlmajom 2009.08.25. 12:16:06

@reunalla: nem tom, de tőlem még a fibernetnél is megkérdeztem, miért mondom le a kábeltévét.

Sallina 2009.08.25. 12:16:37

Örülj, hogy csak ennyi az OTP valami 500 Ft-ot kér, az Erste-nél meg először a kártyát kell lemondani ami 30 nap és utána számlát.

halihalo 2009.08.25. 12:17:03

@reunalla: aha, de felhívtam őket, hogy töröljék a nyilvántartásból. Azóta is vígan küldözgetik. Most költsek megint a hívásra??? :))

halihalo 2009.08.25. 12:18:19

@reunalla: Minőségbiztosítás... Fontos dolog ám... Megtudják, miért szarok.

2009.08.25. 12:20:27

Ha nem szünteted meg a számlát, akkor továbbra is ketyeg rajta a számlavezetési díj.
Fel tudsz halmozni sok ezer ft tartozást pár év alatt.
Miért jó az neked???

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.08.25. 12:21:03

Az OTP-től én könnyen szabadultam 3 éve LAFO-val, azóta már lehet, hogy ők is keményítettek.

Sallina 2009.08.25. 12:23:50

@Király Rák: én is könnyen szabadultam, csak 1 hónap 40 perc volt :), mert ott is volt kártyám

öreg büzész 2009.08.25. 12:24:27

Kedves királyrák, gondolom ez nem nyugtat meg téged, de majdnem mindegyik magyar pénzintézet így intézi a számlák megszüntetését.A 35 napot valóban a számlához kapcsolodó bankártya indokolja, mert egy esetleges külföndön történő kártyás akciónak ennyi az átfutási ideje. Te csak azért találkoztál ennyire kézenfekvő módon ezzel a módszerrel, mert már nem volt elég pénz a számládon, hogy a bank automatikusan zárolja a havidíjat. Sajnos egy hülye helyzetre a sértetséged okán egy rossz választ adtál, menj be és szüntesd meg azt a számlát anyagilag és idegileg is így jársz a legjobban.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.25. 12:24:52

Megszüntetésért még nem kellett fizetnem. Ezt kicsit furcsállom. Nem a havidíjat kellett volna fizetni?

É2I 2009.08.25. 12:25:14

@É2I:
Jobban mondva a kártyát nem akarta összevágni, kilukasztani meg nem a mágnescsíkot lukasztotta.
Mondtam neki, hogy ezt így, harminc napos zárással nem vállalom. Rohadtul nem érdekel, hogy neki hogy kell leadnia.
Úgyhogy vágva lett kártya.
Asszem megúsztam egy lehúzást.

scsaba1 2009.08.25. 12:26:55

Hehe. Unicredit. Érdekes logikájuk van más dolgokban is.

Mi számlát nyitottunk, és le akartuk mondani havi, lévélként küldött bankszámla-értesítőt, mert ugye van már netbank, ahol napra pontosan lehet követni, másrészt a helyi postásjózsik permanensen nem a postaládába dobják a levelet, hanem összehajtva beletűzik a bedobónyílásba, vagy csak egyszerűen beletűzi a kerítésbe, ahonnan szél lefújja, eső eláztatja, illetéktelenek kihúzhatják, stb...szóval ennyit a banktitokról. (Vidéken lakunk egyébként, ha valakinek nem lenne még világos)

Tehát mondjuk, hogy köszönjük, nem kérünk havi értesítőt. Mire a kishölgy: Jó, az 500 Ft lesz. Mondom, jól értem? Nem azt mondtam, hogy kérek, hanem azt, hogy nem kérek. Igen, jól értettem. Ha küldik, akkor az "ingyen" van, ha lemondjuk - tehát papír- és postaköltséget takarítunk meg a bankmak - az 500 Ft. Havonta.

Más bankoknál, pl BB bank, simán tudomásul vették és pont. Nem írtak jóvá a számlámon +100 Ft-ot (amit el sem vártam), de nem vettek le 500 Ft-tal sem, mert nem kérek egy szolgáltatást.

KolomparVinetu 2009.08.25. 12:27:08

Pedig ilyen van. Én 2x is szüntettem meg folyószámlát a Zótépénél, mind2x 30 nap körül volt az átfutási idő, talán még több is. A második esetben volt a szlán még vagy 2-300 Ft, és mondta a csaj, hogy még fizetnem kéne 3-400 Ft-ot. Mondom mire? Hát még izé meg josé meg számlavezetési díj, stb. összeráncoltam a szemöldököm, de kifizettem, siettem is, meg mindegy volt, csak ne legyen szlám. Mondom akkor most már rendben vagyunk?
Igen, kapok értesítést róla, ha megszűnt.
Értesítést azt kaptam. Hogy van 1500Ft hátralékom és fizessem be HALADÉKTALANUL!
Olyan cifra levelet írtam az otp-nek erre első felindulásból, (leírva az előzményeket és felemlegetve néhány anyai ági felmenőit a mélyen megvetett vezérigazgató úrnak), hogy azóta nem kaptam tőlük semmit. Biztosan nagyon szégyellték magukat.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.08.25. 12:29:35

Még egy fontos infó: a kimart arcú nem a fenti hölgy szépségére, illetve annak hiányára utal, hanem arra, hogy az úriasszony rosszul kezeli a stresszt, feszültséget, ezért az arcát kapirgálja, amitől az kisebesedik, pattanásosodik, elfertőződik.

É2I 2009.08.25. 12:29:48

@tárhejj:
Attól függ hol és hogy, volt-e a számládon annyi, amit zárolni tudtak. Önkent nem mondják, hogy fizetned kell érte, csak ha rákérdézel.

dezso__ 2009.08.25. 12:31:01

200-at csak megér, ha tényleg meg akarsz szabadulni tőlük. Vagy talán mégse olyan "kimart arcú" a hölgy és úgy döntöttél, hogy maradsz a banknál, hátha máskor is ő ügyintéz? :))

Amúgy nem értem, 200 Ft-ért felhúzni magad? Nemrég láttam a Szomszédokból egy ismétlést. Na ott idegeskedtek 200 forint plusz kiadásért 1993-ban kábé. :))

atti1234 2009.08.25. 12:31:22

Én tavasszal szüntettem meg a számlámat az OTP-nél, és mivel a kártyám már nem most óta nem volt meg, a végén mindennel együtt közel 2000ft-ba került a megszüntetés, pedig a számla 600ft pluszban volt. És még így is örülhettem.

É2I 2009.08.25. 12:36:12

@KolomparVinetu:
Szerintem ne dőlj hátra a székben, ha nem kaptál hivatalos értesítést arról, hogy tévedtek, simán belefuthatsz egy OTP-s elefánt pusziba.
Egyik ismerősömnek 50eFt-ba került ez a hanyatt dőlés, ja és 200Ft-ot sikerült nekik egy év alatt ennyire felpörgetni :O

Fairy Girl 2009.08.25. 12:40:48

OTP-nél is ez van, csak ott nem kétszázvalahány, hanem ötszázvalahány volt... Úgyhogy ne csodálkozz. Eddig Unicredit volt az egyetlen normális hozzáállású bank az én tapasztalataim szerint, persze minden banknak vannak seggfej alkalmazottai. OTP-t nekem annak idején (mint már sokat emlegettem itt) fél évembe (!!!) került megszüntetni. Közben használni nem tudtam, kártyám nem volt, de fizetni, azt bezzeg kellett.

KolomparVinetu 2009.08.25. 12:40:55

@É2I: Hát ennek már jópár éve, ezért is nem emlékszek a részletekre, de akkoriban volt OTP-s ismerősöm, és azt mondta, ilyen kis összegnél nincs para, csak ha újra szlát akarok nyitni náluk, akkor ki kell fizetnem. Nem akartam még azóta.

gftamas 2009.08.25. 12:40:57

Szinte minden szolgáltatás esetében van felmondási idő. Ez néha rossz, néha meg nem. A cikk írójának üzenem, mit szólna hozzá, ha mondjuk a munkáltatója kirúgja, mert nincs a munkálataira szüksége, így nem is akarná kifizetni a felmondási időre járó bért. Na ugye ez gondolom neki sem tetszene? :) Szerintem ez tipikus vihar a biliben ügy. Már csak az összege miatt is.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.08.25. 12:44:26

Ja, én ezen egyébként nem idegeskedem, csak mosolyogtam, azért ez tényleg nem egy rettenetes érvágás

staropramen 2009.08.25. 12:45:13

@Király Rák:
Magyarázhatod Sztrovacsek onnan ahonnan akarod,megismétlem:
... mások külsején élcelődni ősi tapló román szokás.(kimart arcú hölgy)

Netuddki. 2009.08.25. 12:46:54

@ColT: "Ehhez, ami itt politika néven fut, szerintem jobb ha semmi köze az embernek."

Hát ki kell, hogy ábrándítsalak, nem tudsz kibújni alóla, hogy legyen közöd hozzá. A számlát Te is ugyanúgy fizeted, mint mindenki ebben az országban. Hacsak nem külföldön élsz, adózol.

az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2009.08.25. 12:50:02

Nekem Ausztriában volt egy számlám, rajta közel 100 USD. Felmondták, mert nem volt rajta mozgás. Amikor írtam nekik, hogy hova kérem a maradék pénzt, küldtek egy számlát, hogy "számlamegszüntetési díj". Fillérre annyi volt, mint a maradék pénzem.

az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2009.08.25. 12:52:03

és még valami:
a szerződéskor hiába olvasod el és érted meg a legutolsó apróbetűt is, a banknak bármikor joga van úgy módosítani a feltételeket, ahogy neki tetszik.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.08.25. 12:55:08

El kell lopni észrevétlenül a bukszust az előtérből! Majd akkor észbe kapnak! :-/

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.08.25. 12:56:55

És most már az 1 forintos módszert sem lehet alkalmazni :-(

pudibundo 2009.08.25. 12:57:19

Remélem, hamarosan megjelenik a feketelista ami ezeket a lehúzós, kapzsi bankokat felsorolja. Kevés a kivétel - megjegyzem.
Nekem spec. az Allianz Bankkal van hasonló problémám már két hónapja. Nem különbek ők sem.

Netuddki. 2009.08.25. 12:57:27

@gftamas: Hát igen, nálunk a bank az úr. Így nem kell azzal törődnie milyen szájízzel hagyja ott valaki.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.08.25. 12:58:16

@staropramen: sőt, a biztonsági őrt is lebumfordiztam. Shame on me.

EnZsolt 2009.08.25. 13:01:58

Nem értem a postolót, most sikerült evvel elérnie, amit akart? Nem.

Ha ez van leírva, akkor ez.

Az OTP-nél, mikor lemondtam a számlám (nekem nem 10 perc volt, és vártam, pedig zárás előtt voltam ott 1 órával.) akkor is volt ilyen átfutási idő, ott úgy oldottuk meg, hogy volt 700 Ft a számlán, ebből vont le mindent az ügyintéző hölgy. Így kaptam 300 valamennyi forintot. Egyszerűen van egy ilyen idő és kész.

És most nézzük a tényeket.

Postoló nem hajlandó fizetni, mert nem szolgáltatnak és amúgy sem használja azt a számlát. Mi történt? Postolónak van egy számlája, amit nem használ, és fizet érte. De legalább szolgáltatnak.

johevi 2009.08.25. 13:05:51

Az átfutási idő az esetleges kártyaforgalom miatt kell, minden banknál van, hányan fognak még ezen fennakadni?

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2009.08.25. 13:27:05

sirályság van, csak a bankoknak...

viharboszorka 2009.08.25. 13:29:17

OTP ugyanezt csinálja....

Dr Kangörény 2009.08.25. 13:30:17

Női hölgy? Megérteném a felháborodást, ha férfi hölgy lett volna.

É2I 2009.08.25. 13:38:02

@Kangörény_:
Most emlegetnek valamilyen ilyesmi felvonulást...

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.08.25. 13:38:33

Hat igen, kicsinyes dolog ez a bank reszerol.

Viszont.

Ha nem mondod le a szamlad, akkor havonta raterhelik a szamladijat, evente raterhelik majd a kartyadijat (amig le nem jar, hacsak nem terheltek ra elore), egy ido utan mar a felszolito levelek dijat is rad terhelik.

Szerintem ha nem nyeled le most a 200+ forintot, akkor kesobb sokkal tobbet fogsz rajta idegeskedni.

Dike 2009.08.25. 13:39:40

@Sallina: Érdekes, nekem 2 hete az Erste se szó, se beszéd megszüntette első szóra a számlámat, kártyástul, mindenestül, plusz díjat nem kért (csak a számlán levő 215 forintból 100-at levontak kp felvétel költsége címén), küldött egy utolsó kivonatot és ennyi.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.08.25. 13:41:17

De, kedves posztíró, van tanulság.Van egy számlád, amire nincs szükséged, a banké már a számládon lévő pénzed és mindaz, amivel ezután is folyamatosan terhel még hónapról hónapra számlavezetési díj címen. Remélhetőleg annak tudatában nem fizetted ki azt a 200 Ft-ot, amivel most szabadulhattál volna a banktól, hogy a későbbiekben sokkal többe fog ez neked kerülni. És esetleg nem te ballagsz el ráérősen a következő menetben megszüntetni, hanem ők küldenek neked felszólítást, hogy fizess. Valamiért, amire ugye régesrég nincs szükséged. Szóval, bölcsen döntöttél. Gratulálok az éles logikádhoz.

Mocoria 2009.08.25. 13:43:43

Látom, a "női hölgy" másoknak is szemet szúrt... Tényleg, azt miért nem írjátok, hogy "férfi úr" vagy "úri férfi", egy szimpla pasinger (ügyintéző, járókelő, akármi) meghatározásához?!

halihalo 2009.08.25. 13:44:46

@johevi: Ez azért hihetetlen, mert ha használod a kártyád, az azonnal megjelenik a banknál. És ha van internetes bankod, akkor Te is láthatod. A használat után pár másodperccel. Miért kell ezért harmincakárhány napot várni??? Várom az ötleteket! :)

halihalo 2009.08.25. 13:47:57

@Mocoria: A magyar nyelv nincs felkészülve a nők kezelésére. Hogy szólítasz meg levélben egy nőt?? Pl akit Kovács Hajnalkának hívnak? Mert a férfiaknál Írhatod Tisztelt Kovács úr!
De a nőknél? Tisztelt kovács kisasszony? És ha nem az? A Tisztelt Kovács Hajnalka! meg udvariatlan.

halihalo 2009.08.25. 13:49:09

@Cyr: A döntés hülye volt, de a bankok hozzáállása viszont nagyon szemét!
Nem csak ebben az ügyben, hanem sok egyébben is.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.08.25. 13:49:58

Ezt a kártyaforgalom dumát nehezen fogadom el. A világ másik feléről is fél perc alatt látom a kártyamozgásomat (sőt, sms-t is kapok róla max pár percen belül).

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.08.25. 13:51:33

a számlát NYILVÁN meg fogom szüntetni, NYILVÁN úgy, hogy ne kerüljön nagyon sok pénzembe, de azért köszönöm a jó tanácsokat. :)

@halihalo: hopp, én is ezt írtam, csak később.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.08.25. 14:01:01

@Király Rák: @halihalo:

Az egy dolog, hogy az adatbazisban megjelenik azonnal, de addig nem vegleges egy kartyatranzakcio, amig a bolt be nem kuldi a kartyabizonylatot es azt el nem szamoljak.

Azon is mulik, milyen kartyarol van szo, dombornyomott eseten elvileg fizethetsz vele elektronikus kapcsolat nelkul, persze ez ritka.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.08.25. 14:03:51

@halihalo: Percig nem vitatom. Felháborító, amit művelnek a bankok. Én is szüntettem meg számlát, pontosan tudom, mivel jár, úgy voltam vele (OTP) inkább szabadulok tőlük, ha utoljára még lehúznak pár száz Ft-tal, az kevesebbe kerül nekem, mint ha még egy napig maradok. Azt a pénzt meg költsék patikára. Vagy jobb, ha megsértődök, fizetek még pár hónapot a semmiért és után ugyanúgy fizetek a megszüntetésért?

Unbiased 2009.08.25. 14:06:26

A kimart arc nyilván attól van, hogy az előző számlamegszüntető ügyfél a 200 forint hallatán savval leöntötte a női hölgyet.

É2I 2009.08.25. 14:08:00

@halihalo:

Tisztelt Hölgyem/Úram!
v.
Tisztelt Kovács Úrhölgy!

Ezek se jobbak, de ezek a legtöbb helyen bevett formák.

halihalo 2009.08.25. 14:13:02

@É2I: A "Tisztelt Hölgyem/Uram!" személytelen. Ha tudod a nevét, akkor kezdődnek a gondok. Az Úrhölgy nevetséges (szerintem).

M_R 2009.08.25. 14:14:33

Kimart arcú női hölgy... Pun(c)icredit Bank

mcsontos 2009.08.25. 16:03:02

jól értem, hogy kétszázvalahány forinton akadunk fent?
(vállveregetés)

bounty123 2009.08.25. 16:38:58

@É2I: "Úram" - ezt így biztosan nem

_CaD_ 2009.08.25. 16:57:13

Figyuzz ide, ha tényleg benne van a szerződésben akkor milyen alapon vagy felháborodva? Ha aláírtad vessél magadra, és nem reklámoznám a helyedben hogy ennyire hülye voltam!

Örülj neki hogy a figyelmetlenséged ára 200 valamennyi, és nem pedig többszázezer Ft volt (ha gondolod, szívesen összekapargatjuk neked, csak adj egy számlaszámot, meg egy pontos összeget)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.08.25. 17:01:24

" ügyintéző női hölgyhöz"
van nem női hölgy is baszki?

ReggieHammond 2009.08.25. 17:05:23

"Van náluk egy tiszavirág életűnek szánt számlám"

No comment.

Kivancsi 2009.08.25. 17:14:31

Akkor az en esetem!

A raffihez vittem a CASH Eurom-at kamatoztatni 3honapra. Amire jar most evi 5% -t azaz erre az idore 1.25% kamat. Ebbol lejon a kamatado 20% azaz a vegen 1.00%. Na most ha visszaszeretnem kapni a naluk fialtatott penzecskem a kezecskemben akkor ez meg -0.5% lesz. NOS a vegen 0.5% ot kapnek a 3 honapra :)..

Ki van ez talalva!!!

De meg szerencse hogy van belga ING szamlam ahol mindenfele penzkiveteli tranzakcio INGYENES!!
redekes mi?

Szoval fogom a penzecskemet es mikor ki akarom vanni akkor 5-8Euroert inkabb kiutalom es felveszem a belgaknal ingyert..

De nem is tudom mit sirok itt??
Oruljek, hogy van penzem es nem lett kevesebb:)

Nos ez az allapot jellemzi az egesz magyarorszagi helyzetet, mindenhol..

Feco is megmondta el lehet menni az orszagbol...

CSINALJUK ezt!!!!

májgeriberi 2009.08.25. 18:20:30

220 Ft azért, hogy megmozdultak..

neharaguggyá..:)

ergerberger 2009.08.25. 18:36:22

"Kimart arcú": összevagdosta magát borotválkozás közben.

"Női hölgy": pinával rendelkező hölgy, ellentétben a pöcsöslányokkal*.


*puruttya.blog.hu/2009/08/25/lapszemle_a_pocsoslanyok_koztunk_elnek

Koppi70 2009.08.25. 18:57:16

Kapaszkodj minden banknál igy van a bankkártya miatt 35 nap szünik meg a szla mert nem tudhatják te hol fizettél kártyával ha Balin fizettél egy szállodát előző nap az nem ér ide 1 nap alatt te leurited a szla-t és lezárják, kértya bevon a bank meg fizet.

Legfejebb nem modta el neked a kimart arcú.

De én durvábban jártam F--- és Vidéke Tksz-nél mindez 60 nap volt még úgy is hogy 03.31 lejárt a kártya előző hónapban szóltam nem kérek uj kártyát 05 hóban le akartam zárni a számlát 60 nap mulva lehet csak a kártya miatt. Milyen kártya bazzd. leadtam. de 03.31.-hez számolja a 60 napot. 60 baszki ha a holdon fizetsz akkor is ideér ha gyalog hozod. Ja és a szla havi 2000.-

Rohaggyon meg minden Pénzintézet és Takszöv az élen.

gumby 2009.08.25. 20:00:08

gugli:

"floor limit"


"offline tranzakció"

azt már ide sem írom, mennyi időt vállalnak a bankok egy kártyareklamáció ügyintézési idejére, mert rossz hír hozójának minősítenétek

Coholol 2009.08.25. 23:49:18

Basszus én pont most készülök megszűntetni az unicredites számlámat és nincs rá 200 forintom.

Most utálni fogtok?
Komolyan elkérnék tőlem is?

200 forint az egy sör, ha pedig így nézzük már nem is olyan kevés! basszus...

Majmász Gedeon 2009.08.26. 09:40:21

@Coholol: Nem megszűntetni, hanem megszüntetni!

MosoMasa 2009.08.26. 10:01:15

Dobd el a kártyát, egy darabig erőlködnek rajta aztán mínusszal megszüntetik maguknak. Én is így tettem, -15000 volt rajta. A másikon meg ~ mínusz 10ezer

Nimphas Corp. 2009.08.26. 11:31:23

Nekem is volt otp-s számlám. Mikor már nem használtam jó ideje, jött a levél, hogy tartozom párszáz forinttal, fizessem be, vagy azzzzzonnal megszüntetik a számlámat... Gondoltam, szüntessék. Küldtek még két három ilyet, aztán bementem. Még több mint ezer forintot kellett fizetnem, azután hajlandók voltak megszüntetni.

Manyizga (törölt) 2009.08.26. 15:32:37

Amikor kb. 1 hónapja a Unicreditnél nyitottam számlát, akkor külön megkérdeztem, hogy a számlamegszüntetés mennyibe kerül? Merthogy az ÁSZF-ben sehol nincs rá adat. A bankárhölgy szerint természetesen ingyenes.

A posztoló helyében kértem volna a hivatkozott szabályzat megmutatását és utána panaszt tennék. :)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.08.26. 15:43:18

@Manyizga:

Hát kérlek szépen, a számlamegszüntetés természetesen ingyenes. Azaz olyan díjtétel nincs, hogy "számlamegszüntetési díj".

Csak hát sokáig tart, istenkém. És amíg tart, addig még létezik a számlád, tehát az esedékes havi díjat fizetned kell. Ez csak természetes, nem? ;-))

Kokas 2009.08.26. 18:08:28

Emlékszem, annak idején az Inter-Europa Bankos számlámat alig akarták megszüntetni. Valahogy mindig lett rajta egy kis mínusz. Hirtelen kiszámlázták az éves kártyadíjat és hasonló trükkök. Majd az ügyintéző megsértődött, hogy miért akarom megszüntetni. Apró lehúzások. De inkább az erre pazarol idő a bosszantó nem a párszáz forint.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.08.26. 20:05:21

@Manyizga: köszönöm, ezt bepróbálom. :D Amúgy a számlát már régóta nem használom, egy kis játékot megér nekem még pár havi havidíj, fejleményekről beszámolok.

missnikol 2009.09.26. 19:06:47

Csak annyit tennék hozzá, hogy azért van 35 napos bezárási idő, mert addig érkezhet a számlára elutalt összeg, illetve bármilyen terhelés is...
süti beállítások módosítása