Mi is ismerünk embereket, akik nem tudják használni az internetet, de hogy Bazsi tapasztalata szerint a Tudakozó Plusz ügyfélszolgálatára is ilyen alkalmazottakat vegyenek föl, az igazán nem túl okos dolog. Ráadásul ha végül nem kérünk a percenként 45 Ft-ba kerülő segítségükből, még ők sértődnek meg.
Ma virágboltot kerestem az Interneten a Miskolci Egyetemváros környékén, de nem kaptam megfelelő találatot. Jött az ötlet, hogy felhívom a Magyar Telekom Tudakozó Pluszt, és megkérdezem, hogy "mi a szösz", tud-e virágboltot azon a környéken.
Első hívásomnál V. B. vette fel, elmondtam, hogy mit szeretnék, majd kis türelmet kért, amely gyakorlatilag 5 perc 21 másodperc volt, meguntam és leraktam, ennyit nem ért meg nekem.
Második hívásomnál egy halk hangú hölgy vette fel a kérésem, Ő kérdezett utcát is, majd szintén kis türelmet. Nem tudom, hogy mire számítottam, de mondta, hogy nem talál semmit, még esetleg az Aranyoldalakban tudna keresni, de úgyis csak Miskolcra. Mondtam erre, hogy "akkor szétnézek még a neten", majd erre egy nagyon morcos, fennhangú válasz jött: "ahogy maga azt gondolja", majd letette.
Lehet, hogy tudják, mi a szösz, de hogy egy virágboltot nem tudnak nekem modani Miskolctapolca környékén, az kicsit szomorú. Végülis a valóság az, hogy ül ott néhány alulképzett érettségis emberke a Google és az Aranyoldalak keresője előtt. Ez érne meg nekem 45Ft-ot percenként?
Üdvözlettel;
"Bazsi"
Az utolsó 100 komment: