Tékozló Homár

A Vodafone az év mobilinternet-szolgáltatója

2009.09.14. 14:52 | jackyll | 181 komment

Nem fér hozzá kétség, bár ugye még nincs vége az évnek, gyakorlatilag behozhatatlan anyázáselőnybe került a Vodafone. Most épp egy "üzleti" előfizető döbbent le, hogyan is kerülhet egy hét nyaralás 130 ezer forintba. Az ügyfélszolgálatos szerint ezt az internetcsomagot azoknak találták ki, akik nem használnak internetet:

Kiváló internetezési lehetőség a Vodafonenál figyelmetlen üzleti! előfizetéshez! Internetezzen csigalassú telefonos modemmel 130e Ft/hét-ért Akció!

Részletesen: Nyaralás. Normál szélessáv hiányában munkámat szabadság alatt a neten, (üzleti!!!) előfizetésemhez tartozó telefonomról végzem. Nyilván lassabban mint máskor. Töbször lebont, nem nyit meg mindent stb. De legalább elvégzem a munkát. A meglepetés a követekező havi számla végösszege: Internet forgalom 109.010 Kb = 130.812 Ft. Na ez mi? Ügyfélszolg felhív, "Jah ezt a csomagot azoknak találtuk ki akik nem használják az internetet..." Mi? Üzleti előfizetés! Nem ezen lógok 24/7, de nyilván ha kéznél van, jobb híján használja az ember! "Kíván panasszal élni?" Igen kívánok. Egy doboz gyufát is berak az ember a kosárba, nem nézi meg az árát. Nevetséges adatforgalomért kiszámlázni tíz havi szélessáv díját RABLÁS!

Gratula VODAFONE!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

staropramen 2009.09.14. 14:55:20

Gratula, bomba üzlet volt az előfizetés

Impega 2009.09.14. 14:58:00

Na megint egy poszt, amihez valoban semmi kozom. Nem tudom kit szidjak. Mindegy. Szidom a Vodafont.
Sunt nekik.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.14. 14:58:05

Uszodabérlet nem úszóknak nincs? Esetleg BKV-bérlet Budapestről kitiltottaknak?

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.09.14. 15:01:57

Kor-lát-lan in-ter-net...

Remélem, nem kell már túl sokszor leírnom.

Ez egyébként a szemétség csimborasszója, egyébként sincs arányban az elvégzett szolgáltatás annak díjával. Egy jó ügyvéddel, meg egy multiellenes bíróval talán-talán...

staropramen 2009.09.14. 15:05:02

Posztoló Sztrovacsek!
Most szépen leírod 1000x, hogy
NYARALÁS ALATT NEM DOLGOZUNK!

agybunda · http://www.failsite.blog.hu 2009.09.14. 15:05:05

130ezer ft. ahhhhw:D Van ez így:/

Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2009.09.14. 15:05:43

Komolyan, annyi ilyen poszt volt már, hogy szinte kár megjelentetni. Elhiszem, hogy az összes multi rabló, de nem kéne tájékozódni egy szerződés aláírásakor, vagyis inkább előtte, hogy mit és mennyiért és milyen paraméterekkel írok alá?

Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2009.09.14. 15:09:07

@staropramen: csak ne az internetbe írja be, mert akkor megint jön a nagy számla :)

j311 2009.09.14. 15:11:36

1. Hülye, aki nem olvas ÁSzF-et.
2. Az sem okos, aki nyaralás közben dolgozik.
3. Aki a vodafone-nal szerződik, sikeres ember nem lehet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.14. 15:12:27

"Az ügyfélszolgálatos szerint ezt az internetcsomagot azoknak találták ki, akik nem használnak internetet:"
Mekkora duma!

Mondjuk az egész telefonos biznisz ara épül, hogy lehúzzanak, szóval ne csodálkozz.

Ja, és külföldre menés előtt mééénem nézed meg hogy mennyibe kerül a teól meg mobilnet onnan?

Tökös Veréb 2009.09.14. 15:13:20

korlátlan internet*

*: nem is!

staropramen 2009.09.14. 15:14:14

@Viktor-a-konyhában:
Esetleg elküldheti a Vodafonnak emelt díjas SMS-ben

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.14. 15:16:17

@staropramen: Esetleg emelt díjas téglával az üfsz. ablakán.

májgeriberi 2009.09.14. 15:22:01

így jár aki nem kérdezi meg előre, hogy "ez mennyibe is fog kerülni?"!

de lehet rosszul látom

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.14. 15:22:46

Csak jelzem, h a Vodafon már platinakártyás.
Nem kell újabb megrendelést leadni.

daat 2009.09.14. 15:25:09

@ColT: "Az ügyfélszolgálatos szerint ezt az internetcsomagot azoknak találták ki, akik nem használnak internetet:" Rosszul olvastad. Csak sima csomag, nem internet.

Ha valaki sima előfizetéssel nekiáll netezni, pláne ennyit, az miért csodálkozik,hogy rámegy a gatyája is? Ne melózz, vagy fizess elő mobilnetre vazze.
Ha nem arra használod az előfizetésed amire való,akkor vajon ki a hülye???

Smacika 2009.09.14. 15:26:48

@ColT: "Esetleg emelt díjas téglával az üfsz. ablakán. "
Most jött egy vevő a bótba, oszt néz mint a vakhangya, hogy vattafakk röhögök.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.09.14. 15:27:12

Lehet hogy túl közel álltál a színpadhoz!!!!

Tökös Veréb 2009.09.14. 15:32:12

@Ni: Nem vagyunk már a lovagok, akik azt mondják: NI! Hanem azok, akik azt mondják: Eki-Eki, Eki-Eki, nipang!

Ni 2009.09.14. 15:33:58

@Fulzsenszio: :)
Hogyan tudnék ilyen kis képecskét odavarázsolni, mint neked ez a kínai fazon?

Énbagoly 2009.09.14. 15:34:56

Na már megint a vodafon. Meg mobilnet.
Állítom, hogy a voda direkt utazik az ilyen helyzetekre!

Énbagoly 2009.09.14. 15:38:03

@Sün‼: dolgozzd meg rendesen!

@ColT: most olvastam, valami másik blogban, hogy az átlag homár olvasó, és kommentelő hülye, mert szétoffol minden posztot.
Én ezt magamra vállalom. Mármint, hogy hülye vagyok. És te? :))

Tökös Veréb 2009.09.14. 15:39:31

@Ni: avatart kell tenni a nicked mellé (ha még nincs a kommentboxnál van ilyen opció)!

Nem kínai, hanem négerpornós, aki Isaura remakekben játszik! :)

Ni 2009.09.14. 15:42:09

@Fulzsenszio: De ott már tettem, meg is jelenik, csak itt a hozzászólásoknál nem.

drhb (törölt) 2009.09.14. 15:42:16

A vodafonenál pofátlanabb, lehúzosabb banda nincsen a világon, ellenben ebben az ügyben a posztoló a hülye. Pontosan ugyanez történt volna a másik kettő(szintén ősi román, de csak 10-ed annyira) szolgáltatónál is, nem ártana előre tájékozódni, ennyi a tanulság.

Impega 2009.09.14. 15:43:43

Reg volt mar autopalyas poszt, meg Karacsonyos is :)

Énbagoly 2009.09.14. 15:43:44

@Ni: mostanában szokott szarakodni ez a funkció. szerintem várj egy kicsit. Majd előjön.

drhb (törölt) 2009.09.14. 15:44:15

Amúgy az ilyen posztok csak jót tesznek a vodafone-nak, mert ezek alapján még arra lehetne következtetni hogy a vodafone elfogadható szolgáltatást tud nyújtani úgy általában csak van 1-2 hülye ügyfelük aki panaszkodik. Unalmas már a sok poszt ahol a posztoló a hülye, pedig a vodafone-nál lenne miért posztolni amúgy.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.14. 15:44:43

@Ni:
Indanet -> jobbra fent "beállítások" -> Indás nickek bekötése.

Ni 2009.09.14. 15:44:52

@Énbagoly: Jó, várok!

Vártam, és még nem jött elő. :)

Ni 2009.09.14. 15:46:07

@Sün‼: Kösz! Pedig milyen egyértelmű volt! :)

Tökös Veréb 2009.09.14. 15:46:15

@Ni: rekettyés kell neked nem avatar :)

Énbagoly 2009.09.14. 15:46:57

@Ni: demár igen! :) Gyönyörű, ezért érdemes volt várni. :) gyaloggalopp!!

@Sün‼: :DD

Ni 2009.09.14. 15:48:32

@Fulzsenszio: A rekettyést kivágtam egy heringgel!

@Impega - a dolgozô nõ: ninini, te jössz! :)

@Énbagoly: Nem, ez a Barátok közt. A képne Vili bácsi látható a Julcsi legénybúcsúján. :)

SÜN 2009.09.14. 15:53:15

vodafos engemis szopizzon ki, hogy 1 honap alatt keptelenek egy edsms szamot beaktivalni!

Énbagoly 2009.09.14. 15:54:00

@Ni: ennyire vak nem lehetsz! :)

Tökös Veréb 2009.09.14. 15:54:49

Vodafone - egyre többet kapunk!

Ni 2009.09.14. 15:56:22

@Énbagoly: Ja tényleg! Ez nem is a Julcsi legénybúcsúja, hanem a Lenke nénié.

Don ZOZI 2009.09.14. 15:58:03

Ezt nem nagyon értem. Gyorsan megnéztem a Voda oldalán a külföldi netezést. Nem tudom, hogy milyen csomagot használ, de 100MB roaming netezésért örülj, hogy csak ennyit számláztak.
A legolcsóbb net 1900Ft/MB.

Bár aki szabadságon dolgozik... hát én is kifizettetném vele. Nem lett volna jobb berúgni ennyi pénzből a parton... :)

Énbagoly 2009.09.14. 15:58:38

@Ni: Talán inni sem kellene ennyit! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.14. 15:59:11

@Énbagoly: Simán! ezt mindenki tudja rólam!

Tudod, a barátaid azok, akik jól ismernek, és mégis bírnak :D

@daat: Mondjuk ja, de lehet hogy csak emiatt nem akar egy mobilnetes előfizut. Meg aztán a "csomag" az sok minden lehet... tudod, mint a Bokrosé pl.

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: Örülök hogy tetszett :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.14. 16:01:10

@Ni: Legényanyaként?

@Énbagoly: Sokkal többet!!!!!

@Don ZOZI: Uff, még azt mondják hogy a mobilnet megfizethető... gratula...

Mondjuk az egyik kiküldetésben levő főnökünk sem nézett utána, hogy mennyi az annyi, Brazília - Magyarország viszonylatban (szintén Vodka).
Na neki 800000 jött össze telefonszámlaként.
Kifizette a cég, de majdnem neki kellett :D

MC leeroy 2009.09.14. 16:01:25

Az a szép, hogy ők ezt megtehetik :) Ha én vállalkozó vagyok és nem fix áras terméket árulok, akkor egy doboz gyufát adhatok 200.000-ért is :) Mert megtehetem. De attól még rablás...

Énbagoly 2009.09.14. 16:04:29

@ColT: ezt a barátos mondást én is szeretem! :))
És miért akarsz már megint inni? :)
Azt hiszem veszélyes lenne veled elmenni sörözni, mert még engem is leitatnál. :)

Smacika 2009.09.14. 16:19:51

@Énbagoly: Nálam osztáJtalálkozósdi volt a hétvégén, bebasztunk mindannyian mint a picsa.
Kivéve egy várandós csajt.
Na az csak almafröccsöt nyakalt.
Pedig mondtam neki, hogy biztos jó lenne a picinek is két-három feles seri.
De nem állt kötélnek, csak röhögött, hogy még mindig ua. hüJe vagyok mint húsz éve.

Énbagoly 2009.09.14. 16:23:06

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: Ezen az osztálytalálkozón sem tudtatok meg túl sokat egymásról. :) Csak azt, hogy ki meddig bírja józanul. :)
Ja, és ki szólt le a helyesírásod miatt? :)

aardwark 2009.09.14. 16:24:31

akkor most újra itt...
hmmm, hát mit is mongyak...
aki szabi alatt dolgozik, ok, van ilyen
azt hiszem jár a vodának a sün..., vajon nem unják még?

Smacika 2009.09.14. 16:29:18

@Énbagoly: Senki, magamtól vagyok ilyen nílusi palóc.
A heJesírás sosem tartozott az erősségeim közé.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.14. 16:35:34

@Énbagoly: Nem szoktam berúgni.
Kedvenc kis társaságunk általában napközben 86 fele szakad, így esténként be szoktunk ülni valahova.
Bár tegnap este főleg filmnézés volt terítéken (szerencsére van még aki kollégista, így tud szerezni kisebb termet projektorral).

Meg ugye megesik hogy páran korán kelnek másnap, szóval inkább az a ritka ha hajnalig maradunk.
(Bár a banda fele tanul még, másik fele leginkább kötetlen munkaidőben dolgozik, kötetlen fizetésért = csóró, szóval én vagyok a leginkább melóhoz kötve.)

Énbagoly 2009.09.14. 16:35:47

Oké, megnyugodtam. :)
Bár, ugyan ki merne neked beszólni, ilyen külsővel? :))

farkamatvakarva 2009.09.14. 16:37:34

vodkafon
na ezért vaok inkább témobájlos

Énbagoly 2009.09.14. 16:38:45

@ColT: Nem kell magyarázkodni. :)
Szóval te vagy az egyetlen autóval, és "rendes" melóval rendelkező, ezért a sok egyetemista megtűr maga között. :))
Nem árt, ha van egy ilyen ember is. :))

Az előző kommentem meg @Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: -nak szólt. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.14. 16:43:56

@Énbagoly: Frászost.
Van innen akit 20 éve ismerek :D
Autóra meg nem szokott szükség lenni, közel van itt minden.

Hogy egyetemisták... névleg.
Igazából főleg azért nem fejezték be, mert nem látják értelmét. Én láttam (nem sokat.)
A kötetlen munkaidő meg pl. ügynökmeló mellett nem újdonság.

májgeriberi 2009.09.14. 16:45:38

@aardwark: üdv újbú itt, szebb napokat :)

Impega 2009.09.14. 16:47:29

Ma meg az offolas sem megy

Énbagoly 2009.09.14. 16:48:39

@ColT: Frászost--milyen szép régies kifejezési mód! :)
Barátaid is vannak, ráadásul olyanok, akiket régóta ismersz? És még mindig elviselnek? :)
Na, akkor nem lehetsz olyan unalmas alak. :)

májgeriberi 2009.09.14. 16:50:07

@Impega - a dolgozô nõ: nekem sem, de én erőlködök.:)
jól le lettünk cseszve, voltál?

Impega 2009.09.14. 17:01:48

@májgeriberi: nem voltam hol lettunk lecseszve?. dolgozgattam. Te? En is mindjart kierolkodok meg 1-2 offot

sonran 2009.09.14. 18:29:04

Neeee mááá.
Ilyen szart miért kell beposztolni? Azért mert egy idióta, anélkül, hogy tudná mit használ és mennyiért netezget.. aztán meg nem akar fizetni?
Ez egy agymenés.
Mielőtt valamit igénybe veszek az a minimum, hogy tájékozódom a feltételekről. Ha meg ezt nem teszem meg, akkor benyelem a békát és azt mondom: De egy hülye voltam, hogy nem néztem meg mit használok. Majd legközelebb figyelek!

májgeriberi 2009.09.14. 18:32:46

@Impega - a dolgozô nõ: nemjól láttyuk a dolgokat aszonták többen :)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.09.14. 19:02:07

Sajnálom, hogy a Vodafone-nál egyre több az ilyen aljas húzás. Úgy néz ki, egy több, mint 9 éves együttműködést fogok emiatt megszakítani velük...

aardwark 2009.09.14. 19:09:38

@májgeriberi: viszont üdv, remélem senkinek nem hiányoztam...
csak pár kérdés:

1 lehet már a postolót?
2 első-e vagyok?
3 ez már a hévégi?
4 bogratshozni lehet-e?

oljan nyugtalan lettem, hogy meggyötörtem az arcom

favicc 2009.09.14. 19:39:26

Nyugodtan megírhattad volna nekik e-mail-ben. Neked már úgyis mind1 :)

Yo! Maaan! 2009.09.14. 19:43:10

Én a T-ről mentem át vodára. Az ok egyszerű: '95 óta voltam előfizető, platinakártyás voltam, igen, igénybe vettem a részletre vásárlást is, semmi gond. Csakhogy eljött az a pillanat, amikor álltunk Bécsben egy rendezvényen a k.vanagy tömegben, minden második szó magyar, telefonba bele. Én meg se telefonálni nem tudtam, se SMS-t küldeni, se semmit. Kint úgy volt döglött a telóm, mint még soha. Jelzem, hogy sokat használtam előtte külföldön, nem vagyok béna, de valahogy ezen a rendezvényen nem sikerült vonalat kapnom. Segített az egyik kollégám és az övéről (szintén T) érdekes módon tudtam beszélni. Na, jött a számla, rajta roaming, a franc tudja miféle osztrák SMS-ek díja, mert az enyémek nem érkeztek meg sehova, kimenő hívások, legalább 11ezres szla mindig, pedig alig beszéltem. Párom Éjjel-nappal dumál (T), 14-18-at fizet. Na, a fentiek után berágtam, szétnéztem, irány a voda. i900 Omnia, havi fix 12, netstart. A gond ott kezdődött, hogy a live! logo kint van a főmenün és véletlenül is rá lehet bökni. (érintőképernyő rlz) Becsatlakozol, 1x-i díj 1200 vagy mennyi, plusz a forgalom. Köszi, beszoptam, OK. Váltás fix 15/hó, 5GB net, no para... 700perc duma, 700 sms, 5GB net. Csakhogy a fix tarifa nem úgy fix ám, hogy befizeted, aztán majd elfogy, neeem... csak belföldi tel, sms, adat ér. Ami ezen felüli (emeltdíjas, roaming, külföldi szám), az +zsé. Működik, de hát köszönöm szépen! Mondjuk még így is jobb vagyok ezzel, mint a T-xarral. Csak-csak rájövök, hogy minden tekintetben korrekt szolgáltató nincs. És kész.
___
Kérdezem én, ha halálra hirdetik a mobilnetet, akkor miért ilyen drága mégis? A külföldi adatforgalom miért extrakik.rt drága? A médiatartalom elérése pl. miért nem ingyenes, vagy kedvezményes?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.14. 19:59:02

@Énbagoly: Csak olyanok vannak :D
az 1-2 újabb mind nő :9

@Impega - a dolgozô nõ: Me' offolni csúnya dolog, már többen megmondták :D

Amúgy a kisgyerekes idegesítős potban lettünk letolva Szily által.

Részemről du. szétszedtem-megjavítottam-összeraktam egy laptopot... Szerencsére elég tök baja volt, de mire szétkaptam...

Énbagoly 2009.09.14. 20:01:54

@ColT: bezzeg nők kellenek újak, mi? :))

Ma több helyen is le lett tolva a homározós szubkultúra. :(
csak hagyják, hagy csináljuk. :)

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.09.14. 20:07:24

Az ügyfél a szerencsétlen, nem értem miért kell minden hülye írást megjelentetni. Mellesleg értelme sincs, leírhatta volna pontosan ki/mivel/hogyan/mikor/hol. Aki meg nem olvassa el a feltételeket, az magára vessen. Az üzleti előfizetés nem arra vonatkozik, hogy mindent ingyen adnak -- pláne nem a netet. Mellesleg nyaralás alatt nem dolgozunk.

báró Leopold 2009.09.14. 20:09:48

Azt hol olvastátok a postban, hogy külföldön volt nyaralni az írója?

anarch 2009.09.14. 20:16:27

Hmm, én azt hittem az üzleti előfizetés azt jelenti, hogy +ÁFával többe kerül a magánhoz képest, azzal a felkiálltással hogy úgyis leírja az adóból.

petyya 2009.09.14. 20:19:50

Csak felhivnám a poszt írojának a figyelmét hogy nekem is üzleti elöfizum van de kettönk közül nekem volt annyi eszem hogy rendeltem 3000 ért egy 1GB-os mobil netet! Ya és van hozzá egy olyan telom amin nem csiga lassú! Jol mukszik a net is és elhanyagolhato azoknak az oldalaknak a száma amit nem nyit meg! Mégegyszer GRATULA! Te vagy minden mobil szolgáltató álma

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.14. 20:23:43

@Énbagoly: Nem kellenek, jönnek maguktól :)
Amúgy nem baj ha frissül néha a társaság, csak ritkán maradnak az emberek hosszú távon.

Jut eszembe, nem is csak nekem van autóm.
+2 ember (mondjuk egynek elvették a jogsiját, de leszarja).

Manyizga (törölt) 2009.09.14. 20:27:53

Azért mert üzleti az előfizetés, az nem azt jelenti, hogy benne van a korlátlan mobilnet. :) Ja, hogy az külön havidíjas szolgáltatás, és nem fér bele az üzleti keretbe? Ez van... :)

kholiq 2009.09.14. 20:34:14

Nagyonokosok, a data roaming sosem szamolodik bele az adatcsomagodba, ezt azert mar illene tudni. Aki melozas cimen 110 megat forgalmaz kulfoldon, az tenyleg luzer. Egy mega ara 1000 Ft volt, igy van. Hat ennyi.

Bambuló Házisárkány 2009.09.14. 20:46:04

Örülj neki, mert nem kellett számlaelőleget fizetned. Így még van remény. Hotspot, netkávézó mindenhol van.

poisonborz 2009.09.14. 20:56:04

Mi a halálnak raknak ki ilyen levelet, mikor egyértelmű a user error... nem néz az előfizetésére adatforgalom-árat (!!!), szabadság alatt gondolom ráadásul külföldről netezik, szóra sem érdemes az ilyen.

mesegomba 2009.09.14. 21:02:50

esetleg ha a posztoló előbb hívta volna a vodát és megkérdezi mennyibe fáj majd neki,akkor most nem sírna a szája..pancser.

ge-za (törölt) 2009.09.14. 21:11:39

nem akarom a vodát védeni,mert tetű egy banda(én is megjártam velük),de aki a nyaralás alatt dolgozik az megérdemelné,hogy ezt az összeget emgduplázzák!!
ja és üzleti előfizetés ez FONTOS!!

Körömcsiga 2009.09.14. 21:16:07

hábazz, ha egyszer van egy előfizum, akkor megnézem, hogy mennyi lesz az annyi, nem előbb forgalmazok aztán nézek... Nincs igazad, ezt a csomagot arra találták ki, hogy ha valaki az ájfonjával akar levelet nézegetni, akkor lehessen... Ha netezni akarsz, akkor internet előfizetésre lesz szükséged, nem telefonvonalra...

Körömcsiga 2009.09.14. 21:21:39

@Kitalátor feljegyzetei: "Uszodabérlet nem úszóknak nincs? Esetleg BKV-bérlet Budapestről kitiltottaknak? "

Nem haver, ez olyan uszodabérlet, amivel a gyerekmedencébe bemehetsz féláron. Nem akarom védeni a vodát, de itt a postoló volt a nemsikeres ember.

2009.09.14. 21:22:33

A kommenteket nem olvastam, csak a poszt írójának mondom, hogy 6 nap Olaszországban, minden egyes nap internet használattal, web+email, kb. 6 Mb/s sebesség, összesen került a Vodafonnál 9600,- Ft-ba. Ésszel kell csinálni, azt meg nem kapsz az 'üzleti' előfizetés mellé, azt hozni kell magaddal, bármelyik szolgáltatónál vagy is.

FUtoSC 2009.09.14. 22:12:20

Üzleti bmeg? Nekem sima előfizetésem van a vodánál, most a vodát hagyjuk, de net bmeg külföldön? Én direkt szanaszét néztem minden külföldi sz.r díjat, mielőtt kimentem nyaralni idén, hogy mi mennyi.

Te meg üzleti. És netezel. Hát kell az üzlethez, ja. Éshát lassú, akkó biztos olcsó. Eszemmegáll. Fizessed ki szépen, de előtte megnézheted, mennyi a külföldi net pl. a D. telekomnál, volt szerencsém.

Azt továbbra is imádom, hogy ÜZLETI!:D

Énbagoly 2009.09.14. 22:13:28

@ColT: Hát ezek a nők! Hogy csak úgy odamennek, minden hívás nélkül! Ez már igazán pofátlanság! :)))

További magyar hang 2009.09.14. 22:28:53

Namármost nyaralás alatt miért is dolgozol? Az ember vagy nyaraljon vagy dolgozzon, együtt csinálni a kettőt az teljesen hülyeség.

rio.pete 2009.09.14. 22:39:45

Ostoba post. Nem értem mi köze a szolgáltatónak ahhoz, hogy valaki felelőtlenül netezik külföldön. 1270, weblap, ÁSZF. Ennyi. Ha vette volna a fáradtságot hogy utánaérdeklődik, megkíméli magát a kellemetlenségtől.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.09.14. 22:57:49

Jol ertem, hogy ez a sztori arrol szolt, hogy az elofizeto nem nezte meg a tarifat? Es az uzleti elofizetes az valojaban nem tartalmazott internet elofizetest egyaltalan. Arra pedig koztudottan horror arak vannak: kb. 10-12 ft/10kB, 10kB-os egysegekben szamlazva, amit senki nem ert (vagy legalabbis sehol nincs leirva), hogy mit is jelent csomagkapcsolt szolgaltatas eseteben. Special pont a Voda volt az, aki utoljara _emelte_ az arat erre a szintre (talan kb. egy eve), mert elotte 1.2Ft/10k volt, amig a pannonnal es a t-nel ennek 8-10x-ese. Meg mondja valaki, hogy nem mukodik a verseny :).

Ennek egyebkent kb. az lehet az oka, hogy elofizetes nelkul ne hasznalj mobilnetet. Amivel egyben meg is olik a mobiltelefonon futtatott halozati alkalmazasokat ugy, ahogy vannak. Hiszen azert csak nem fog elofizetni valaki, hogy neha kicsit nyomogassa a telefonjat, megnezzen gyorsan valamit a google maps-en, elolvasson nehany emilt. A 10k-s szamlazas pedig azert van, hogy ne nagyon jusson eszedbe mas SMS szolgaltatot hasznalni (vagy akar SMS helyett kicsit kenyelmetlenebb modon 100%-ban internet alapu megoldast).

Ennek ellenere azert aki nem nezi meg a tarifacsomagjat, csak hasznalja, az eleg nagy tulok.

Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2009.09.14. 23:00:22

Na és az milyen, hogy új készülék vásárlásánál, ha internetcsomagot kérsz, nem lehetsz benne biztos, hogy valóban aktiválják a csomagot. A trémobil ugyanis ezt elkövette két általam ismert esetben is. És semmiféle papírt nem adnak arról, hogy milyen műveleteket kér az ügyfél, és hogy azokat el is végezték. Így lehetett, hogy nem egész ötven megás belföldi adatforgalomért kiszámláztak valami 60e forintot. Próbáld bizonyítani, hogy ott jártál, hogy milyen szolgáltatásokat kértél és hogy melyik ügyintézőnél jártál.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.09.14. 23:00:22

A postban szo nincs kulfoldrol, na meg internetelofizetesrol sem.

Körömcsiga 2009.09.14. 23:05:15

@Körticsek: és ez most hogy jön ide? Írj egy postot, majd megoffoljuk :) Szerződést aláírni olvasás nélkül, nem papírt kérni a szolgáltatásról. :) Mehet a két ismerősöd a posztolóval együtt, valóban be lettek palizva, de a saját figyelmetlenségüket meg se említsük.

gitáros 2009.09.14. 23:08:20

Analfabéták posztjaira - amelyek csak saját ostobaságuk ékes bizonyítékai - miért van szüksége a homárnak?

Forest (törölt) 2009.09.15. 00:26:32

Kamionos haver:
Netezés: Notebook, HotSpot
Telefon 1: Céges (a cég fizeti a céges hívást, mást meg nem hív rajta, tehát neki nem pénz)
Telefon 2: Privát, Vodafone-os, az a 10 perc 60 Ft-t vagy mi, na ennek a számát csak a felesége és a lánya ismeri :)
Azt mondja ezzel a voda verhetetlen.

Amúgy tényleg, b@ssza meg az összes rabszolgatartó, amelyik elvárja hogy a slave szabadság alatt is kommunikáljon vele.
Milyen szabadság az ilyen? Apjuk f@sza a hülye munkamániás balf@szoknak..

Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2009.09.15. 02:21:17

Körömcsiga. Úgy jön ide, hogy ez pont ugyanolyan aljas lehúzás, mint a méregdrága adatforgalmi díj. De szerintem nem intéztél még ügyet, mert tudnád, hogy nem adnak róla papírt, és a telefon számláján sincs rajta, így az apróbetűsben sem, hogy aktív-e a szolgáltatás, amit kértél. Lehet okosnak lenni, hajlékony szemű barátom, és könnyű ostobát kiáltani ott, ahol nem feltétlenül kéne.

azallamenvagyok 2009.09.15. 05:38:49

A tanulság mindig ugyanaz: írni-olvasni nem csak azért tanítják meg az embert, hogy homározhasson, hanem hogy lehetősége legyen megtudni, hogy mit ír alá. Nem igaz már ez a szellemi szint.

Shitting Bull 2009.09.15. 05:59:48

"munkámat szabadság alatt a neten,"
És ha lehülyéznek, még meg is sértődsz.

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2009.09.15. 06:56:16

@bloodmn: vettél volna nokiát, azon át lehet állítani a live gombot másra. (eszközök/beállítások/általános/testreszabás/készenléti állapot/hivatkozások - szerintem az omnián is van hasonló opció). nekem csak +1.700 Ft volt emiatt a szívás, aztán gyorsan átállítottam, elsődleges hozzáférésként pedig beállítottam a wifi-t. azóta megint normális számlákat kapok...

hogy a posztolót is szidjam: ászf átolvasása bankkal, biztosítóval, szolgáltatóval kötendő szerződés előtt már három éve rutinná vált nálam. tudom, hogy sok a betű, kevés a kép, de sok idegeskedés megspórolható. vodafone-ék már kértek tőlem írásban elnézést és írtak jóvá a számlámon pár ezer forintot, mert az ászf x.x.x alpontját lobogtattam jogosan...

Ofélia . 2009.09.15. 07:37:21

SZABADSÁG ALATT NE DÓÓÓGOZZ VAZZZZE!!!:)))

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.09.15. 07:46:23

Én soha nem netezek telefonról. Van egy piszok hosszú kábelem, kiskocsin meg húzom a vasat, meg a generátort. Kicsit hangos, de elveim vannak. Csak arra kell vigyáznom, hogy a sarkokon be ne szoruljon a kábli valahová.

Mercer395 · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/gazdasagi-informatikus.php 2009.09.15. 08:34:43

Így jár az, aki aláír valamit anélkül, hogy ne olvasná el. Ráadásul gondolom a posztoló extraüberfontos ember, ha már nyaralás közben is neten végzi a munkáját, tehát gondolom amúgy is konyít valamit a szerződések értelmezéséhez, de ezek szerint szeret saját magával kibaszni. Megérdemelte.

kuglof76 2009.09.15. 08:39:22

Ki az aki nyaralni megy egy hétre, és 130e forintot el bír internetezni??? Most nyaralni megy, vagy netezni??

szaszalino 2009.09.15. 08:45:09

Gerinctelen szolgáltatás ez, ami ezen az európai kontinensen folyik.
Azon szerencsések egyikek voltam a cégemnél, hogy az élet úgy hozta, Amerikában dolgozhattam fél évet. Az itthon maradt családdal a legolcsóbban neten tartottam a kapcsolatot. Bementem az első T-mobile üzletbe, amit megláttam, kinéztem magamnak egy gagyi olcsó készüléket (29,90$) havi 50$ dolláros feltöltésért cserébe járt alapból a korlátlan szélessávú net (ha eléred a 150 giga letöltést, utána visszalassítják) 2000 db ingyen SMS, 120 perc pofázás.
Ebben az elcseszett európai piacon ilyen soha nem lesz, főleg Magyarországon nem!!!

Blackrock (törölt) 2009.09.15. 09:06:33

Aki mobil-internetet használ, sikeres ember nem lehet.

MP 2009.09.15. 09:11:45

Szerintem ott kezdődik a dolog hogy bármit teszek a "kosaramba" annak mindig megnézem az árát. Ha előtte érdeklődik akkor nem jár így. Amúgy meg ha elment szabadságra minek kellett dolgoznia?

2009.09.15. 09:12:28

Nyaraláskor nyaralunk.
Nyaralás nem egyenlő munka.
Mobiltelefonon dolgozni égő.
Kérdezni nem bűn. (Elnézést, külföldre megyek, és mobilnetezni fogok, mennyibe lesz ez nekem?)
Ha muszáj külföldön netezni, akkor 200-500 forintnyi helyi pénzért beülünk egy netcaféba.
Ha az ember fontosnak akatja érezni magát, legyen nagyvonalú, fizessen és ne pofázzon, ha meg a fészbúkot nyomta Horvátbú, még örülök is, hogy így alakult.

Sákif za morro? 2009.09.15. 09:17:03

Milyen hülye dolgozik a nyaralása alatt? Meg is érdemled hogy fizess, ha ennyi eszed van. Az ember tartozik magának annyival, hogy néha tökéletesen kivonja magát a munkából. Ha valakinek dolgozol, akkor az kapja be arra az időre, ha saját a cég, akkor meg csukd be ha azt az egy-két hetet nem bírja ki nélküled. És azt hiszem ezzel mindent elmondtam. Ja, nem! Aki a Vodafonnal üzletel, az sikeres ember nem lehet. Mondjuk ez azért látszik is.

csimpi_ 2009.09.15. 09:26:08

@Mercer395: egyetertek.
Az egy dolog hogy ennyit pofatlansag kiszamlazni 100 megaert, de aki olyan hulye hogy a feltetelek elolvasasa nelkul internetezik mobilrol(!) kulfoldon(!) es indokolatlanul sok felkialtojelet hasznal(!) az megerdemli! Az ilyen hulyeket en is lehuznam. Bruhaha(!)

Zee 2009.09.15. 09:34:55

üzenem a felháborodott post írónak,hogy a jobbak minden papírt és szerződést árolvasnak mielőtt aláírják és tudnak számolni.Én szilveszterkor a pannon előfizetésemmel neteztem pár percet és ahogy saccoltam 3 ezer forintomba került.Számítottam rá,mert elolvastam a netről szóló részt abban a hülye papírban amit szerződésnek hívnak.Szarjon sünt,aki úgy ír alá valamit,hogy baszik elolvasni utána meg háborog.

amúgy én sem értek egyet ezzel a rendszerrel,de ez van,ha nem tetszik,akkor szolgáltatót váltasz vagy nem netezel :)

de főképp:elolvasod,hogy mit írsz alá:)

Zee 2009.09.15. 09:37:10

@szaszalino: igen jóbarát,csak annyi a különbség,hogy ott van rá 200 egynehánymillió honpolgár,míg nálunk maximum 10 millió :)

és a nagy számok törvénye alapján-gondolkozz,mielőtt hülyeséget írsz.

Funkey · http://nekimilyen.blog.hu/ 2009.09.15. 09:46:42

nekem kb 6 éve van vodafonos előfizetésem és azóta nem tudok telefonálni vidéken, szóval a posztíró még mázlistának is mondhatja magát hogy volt vétele.

szaszalino 2009.09.15. 10:01:47

@Zee: Tévedésben vagy barátom!!! Az Egyesült Államokban, különböző államok vannak, más-más törvénnyel (Washington állam: 6millió fő csak) de a vállalkozási és üzleti séma teljesen szabályozva van,. Mert ha úgy nézzük ugye, akkor az európai unión belül is vannak 200millóan, de az üzleti és piaci szabályozás Európában viszont még csak terv, addig még néhány kelet európai országnak térden kell maradnia, és nem is fogják siettetni azt sem, hogy Te jobban élj.
...jóbarát

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.09.15. 10:02:30

Internet, otthon, szélessávon...
Dolgozni pedig a munkahelyen kell, nem nyaralás alatt...

CID 2009.09.15. 10:08:33

@szaszalino: Azért megemlíteném a T Ikon 400, vagy MédiaMániaL díjcsomagját. Csak mielőtt leszarozod kicsiny hazánkat.

CID 2009.09.15. 10:11:23

Egyébként T-nél is van ilyen alap díjcsomag ( ami valóban 100 Megára van kitalálva) 13 Ft/10kB, annyi kis finomítással, ha túlléped az 50000 ft-ot, lecsökken a tarifa 0,13 Ft/10kB-ra.

scsaba1 2009.09.15. 10:13:01

Ha nem Ugandában volt a posztoló, akkor gondolom volt nyitott wifi. Egy rahedli szállodában, étteremben, kocsmában, kávézóban ingyen használható. Ill. rengeteg hülye van, aki magánemberként sem zárja le, az csatlakozik rá, aki akar.

Csigalassú, méregdrága mobilnetet, csak akkor használunk, ha tényleg nincs más.

szaszalino 2009.09.15. 10:16:19

@R.T: szerencsés estben nem is kell! Vannak más munkahelyek, ahol kell dolgozni a "nyaralás" alatt is, bár ha politikus vagy, akkor igaz az állítás, akkor nem kell dolgozni. Tudom!!!
Tudom!!!
Nem kell akkor azon a munkahelyen dolgozni, viszont mindennek van ára, és lehet, ennek ez az ára, hogy a szabadság idején is szemmel kell követni valamit, az üzleti partnerekkel kommunikálni, reagálni a türelmetlen ügyfelek kéréseire, kérdéseire, néha mérlegelni kell, minek mi az ára, még ha néha kényelmetlen is, mert szabadság után is kenyeret kéne keresni...

Holdkutyagoló 2009.09.15. 10:17:40

Személy szerint kitüntetném a posztírót egy Darwin és egy Tajgetosz díjjal, és visszaküldeném általános iskola első osztályba ahol az olvasását tanítják. ÁSZF és társai fejezetre gondolok.

szaszalino 2009.09.15. 10:20:56

@CID: Na ja!
24 hónap hűség is jár vele!

Kavehaz74 2009.09.15. 10:25:13

Nyaralás alatt dolgozni????
Maaaargit!!! Noooooooooormális???
Max a hangpostát hallgatom meg naponta egyszer. És ha nagyon fontos üzenet van, arra reagálok. Évek óta bevált.

CID 2009.09.15. 10:26:55

@szaszalino: azért neked sem ártana ÁSZF-et olvasni. MédiaMániához, nem feltétlenül. Persze ha pici pénzért akar valaki telót veni, akkor igen.

szaszalino 2009.09.15. 10:28:12

@Kavehaz74: Te egy jó munkahelyen dolgozol!!!

joszip 2009.09.15. 10:46:46

Nekem ugyanez Pannnonal 50kHUF nyaralás után. Szóljatok, ha van megoldás :)

Blackrock (törölt) 2009.09.15. 10:49:24

@Funkey: van a vodán kívül még 2 másik szolgáltató, és a számhordozást is feltalálták már...

Fat Jew Biatch 2009.09.15. 10:54:04

De most tényleg, én elköltöztem otthonról, és totál meglep, hogy itt egyszerűen van net a levegőben, ha felkapcsolom a gépen ezt a mikrofonjelet (tán vezeték nélküli hálózat?). Igaz, hogy csak 54Mbps, de jó az a youpornhoz. Ezért valaki más fizet, vagy nekem fogják kiszámlázni egyszer?

olvasó080906 2009.09.15. 10:54:08

Én pannonos vagyok, ott 2009 januárban 2 db Pozsonyban történt mobil internet PC-vel használat 15 ezresben fájt.

Ezek után most nyáron az olasz nyaralást azzal kezdtem, hogy vettem ott egy 1GB-os 30 napos SIM kártyát a TIM nevű szolgáltatótól 30 EURO-ért és két hétig interneteztem.
Ennyi!

Mnofőnix 2009.09.15. 10:54:28

Csatlakozom azokhoz, akik szerint a posztolónak nincs igaza. Ha valaki külföldre megy és netezni akar a mobilján keresztül, vagy egyáltalán dumálni rajta, nézzen utána mi mennyibe kerül. Segíthet az adott szolgáltató honlapja, illetve az ügyfélszolgálat is.
Aki figyelmetlen az pórul járhat.

Jártam én is már pórul. Van egy mobilinternet kütyüm (pannon éjjel nappal sim kártyával). Egyszer nem működött mobilom, de valakinek a saját számomról sms-t akartam küldeni betettem a beszédre+sms-re használt normál sim kártyámat a modembe. Sms-t elküldtem, de a kártyát benne felejtettem.
Neteztem, ment is szépen. Jött válasz sms a laptopra. Hoppá, rádöbbentem és kb. 10 e Ft-ot elinterneteztem, mivel a kártyán alapból van valami alapdíj mentes, de horror forgalmi díjú mobilnet csomag. Vagyis a beszédhez használt sim kártyákkal ha internetezel, akkor hozzájuk horror árú internet dukál. Az internetre alkalmas sim kártyákról meg nem lehet dumálni, max sms-ezni.

Szóval én voltam a hülye és nem a szolgáltató.

FlybyWire 2009.09.15. 10:56:01

@staropramen: pont ezt akartam írni.

A vodafone a legkirályabb banda, végre valaki beleveri a workaholic fejébe, hogy NYARALÁS ALATT NEM DOLGOZUNK!!!!

A legnagyobb parasztság a család/barátok stb-val szemben....

FlybyWire 2009.09.15. 11:01:36

Amúgy meg az a hülye, aki nem nézi meg, mi mennyibe kerül, és utána sír.
Mintha beülni a Kempinskybe zabálni és inni, kifizetni a 100 ezres számlát, majd jönni ide sírni, hogy jajdedrága.

A tudatlanság a bűntett alól se mentség, a hülyeség pedig elnyeri méltó büntetését. Kiválóan megérdemelted :D

ODIV 2009.09.15. 11:04:01

A mi kutyánk kölyke üzleti előfizetéssel 800.000 Huf-ot tudott netezni 3 hét alatt Kínából vodafonnal.
Vodafone örült, céges poliszink módosult...

joszip 2009.09.15. 11:08:37

Az az érzésem, ti eddig csak nyári munkán voltatok mekdonaldszban. Fogalmatok sincs a mai magyar valóságról; a parasztság pont az, amikor osztod az észt gondolkodás nélkül.
Apám a Kádár-rendszerben nyilván nem internetezett a SZOT-üdülőben, én már kénytelen voltam. Nem külföld, belföld, sátorozás. 5 nap. Ennyi jutott, jó volt, esténként amíg asszony tusolt, én megírtam pár emailt, letöltöttem 1-2 doksit. Annyit kerestem is vele, hogy kifizettem a kempinget. Aki nem olvasta a híreket az utóbbi egy évben, annak mondom, hogy válság van, a magyar családok 60%-a sehova nem megy nyaralni. Ha nincs mobil internet, mi sem megyünk.
Ami meg a forgalmat illeti, sosem neteztem előtte telefonon, meglepett a kilencvenes évek tarifája, de a tanulópénz megvolt, befizettem.

szaszalino 2009.09.15. 11:09:52

@Wendriner Piroska, sakál és balerina: Te magadtól vagy ennyire hűje, vagy segítenek is?

joszip 2009.09.15. 11:15:43

@szaszalino: nem hülye, csak fiatal. Hasonlatot tudni kell képezni. Emberünk nem a Kempinskibe ment, hanem a Westendudvarba, ahol egy lepukkant koszos büfében húszszoros áron kapott szendvicset, mert nem vette észre, hogy az a hiltonhoz tartozik, pedig ott volt a pulton a tábla a hamutartó mellett. Csak jól körül kellett volna nézni, de az ember a körülményekből nem ezt szűrte le.

MLaca · http://mlzphoto.hu/ 2009.09.15. 11:19:01

aki nyaral minek dolgozik? így járás esete.

gabcigirl 2009.09.15. 11:22:05

Vodkáékat se kell ám félteni, az a helyzet. A panaszos nyilván valami marha fontos menáger-ez az a típus, aki, ha a dolgozó véletlenül merészelt kivenni pár nap szabit, már megrovóan néz rá, csak mert munkaalkoholista.

Valahol meg is érdemli. Különben is: nyaralás alatt minek dolgozni??????

FlybyWire 2009.09.15. 11:23:22

@laja73: még csak fiatal sem.
Sőt, pont azért nem vagyok hülye, mert nagyjából mindig előre tájékozódom, hogy mi mennyibe kerül.

Az a hülye, aki ezt nem teszi meg, megszívja ÉS MÉG utána sír :)

Aki csak simán nem tájékozódik, és megszívja, önmagában még nem hülye, hanem csak figyelmetlen.
Aki viszont még dobra is veri azt, nos, az tényleg hülye - de legalábbis nincs igaza!

szaszalino 2009.09.15. 11:25:31

@Wendriner Piroska, sakál és balerina: miért érzem azt, hogy úgy pofán tudnálak baszni???

FlybyWire 2009.09.15. 11:29:11

Eddig akárhány helyen dolgoztam, mindig az volt a normális, hogy az ajtón kilépés után céges telefon átmegy magánba, laptop (ha nagy ritkán elhozom egyáltalán) szinte mindig kikapcs, VPN, céges dolgok szabi alatt SOHA. Még sales-es koromban is :)
Most is ügyfelekkel melózom, most is baromi sok a dolog, de ha szabin vagyok, megvan mindig, aki helyettesít.
Ez egy normális munkahely (eddig az összes ilyen volt).
Meg kell tanulni, hogy az élet nem áll meg, még ha a mi saját becses munkánk is esik ki.
Mert ha igen, akkor az egy gyökeresen szar cég, aminek jobb is, ha bedől.

Természetesen nem saját cégről beszélek, az más tészta, de nem is véletlen, hogy nekem az nem kellene sosem.

FlybyWire 2009.09.15. 11:30:15

@szaszalino: mert frusztrált vagy, zavar, hogy igazam van, ráadásul fel se tudsz idegesíteni :)
Dőlj hanyatt, igyál egy kávét, vagy sétálj egyet, jót fog tenni :)

joszip 2009.09.15. 11:33:14

@Wendriner Piroska, sakál és balerina: az a baj, hogy a hazai piacon van egy - szerintem - jelentős igény egy bizonyos szolgáltatásra, jelesül egy kötelezettségektől (hűségnyilatkozat, hardver, stb) mentes, rövid ideig, jellemzően nyaralás alatt használható internet-hozzáférésre. A szolgáltatók jellemzően hazai, poszt-szocialista felfogásban nem a piaci igényeket igyekeznek kielégíteni, hanem kartellszerűen, közösen intenek be ennek az igénynek, és éves előfizetésre ösztönöznek (kényszerítenek). Ez egy igen helytelen piaci magatartás, és bár lehetne változtatni rajta, a kommenteket olvasva különösebben nem látom szükségszerűségét ennek, a szolgáltatók felől nézve.
Ellenkezőleg, óriási örömet okozunk nektek a problémáinkkal.

szaszalino 2009.09.15. 11:33:19

@gabcigirl: Talán, egyszer ki kéne próbálni mi az, hogy felelősség, és mi az, hogy döntéshozás?
Persze, ha valaki csak pénztáros a Tescóban, az nem fog mailezni a szabadsága ideje alatt, nem mintha értéktelen ember vagy lenézendő lenne a feladata, de gondolom, nem keresik a vevők mailben….

FlybyWire 2009.09.15. 11:33:20

@szaszalino: mellesleg segítek: a túlárazott termék (mint a mobilinternet, és a roaming külön-külön is) egy abszolute felháborító dolog, de én nem erről beszéltem. Az egy külön téma.

Az élet viszont teli van hasonlóan kib.tt értelmetlen, szemét dolgokkal ("intfelejtett"30-as tábla, mindennapi szívatások hivatalokban stb stb stb.), de éppen pontosan az ilyenekkel kell tisztában lenni: mivel változtatni nem tudsz rajta, ismerni kell, hogy elkerülhesd. Know your enemy :D

kaboca36 2009.09.15. 11:35:12

A baj az hogy a cégek azt csinálnak velünk amit akarnak.
Oké hogy a roaming drágább mint a normál hivás de azért legyen már észszerü egy kicsit.
Amugy az egész árazás csak átverés és direkt nem tájékoztatnak rendesen.

Az internetnek már ideje lenne hogy korlátlan legyen, hiszen az emberek szeretnék használni azt amiért fizetnek.

És akkor csodálkoznak ha az ember inkább skypet használ ha teheti.

FlybyWire 2009.09.15. 11:38:33

@laja73: teljesen félreértettél, itt 2 totálisan külön probléma van.
Az egyik a szolgáltatói gerinctelenség, melyet pontosan úgyanúgy elítélek, ahogy ti.

A másik viszont a pont emiatt kialakuló fogyasztói öntudat és óvatosság, amit viszont nagymértékben hiányolok, és említettem.

Van egy harmadik téma is, mégpedig munkához való egészséges hozzáállás, de ez lényegesen komplexebb téma, és elég határozott véleményem van róla, de azt elismerem, hogy talán tényleg kicsit off most :D

FlybyWire 2009.09.15. 11:40:17

@szaszalino: engem is keresnek a vevők emailben, telefonon, mindenhogy a szabim 1-2 napja miatt.
Erre találták ki a hangpostát, az out of office emailt, és a kollégákat, akik átveszik a munkát ;D

szaszalino 2009.09.15. 11:40:18

@Wendriner Piroska, sakál és balerina:
A frusztráltságom téged ne zavarjon, mert engem sem zavar, viszont aki ennyire tenyérbe mászóan tudja az észt osztani az annál jobban zavar!
Tudod, te pont az az ember vagy, aki annak örül igazán, amikor a szomszéd tehene megdöglik, utána pedig odaállsz a kapuja elé, és ordibálsz befelé, hogy mit nem, vagy mit kellett volna tennie, hogy ne pusztuljon el a jószága.

FlybyWire 2009.09.15. 11:44:14

@szaszalino: a frusztráltágoddal pedig érdemes lenne kezdeni valamit, mert már olyan szinten van, hogy el se olvasod, de főleg nem is értelmezed mások kommentjeit (az enyémeket biztosan nem). Félre ne érts, tőlem lehetsz ilyen nyugodtan, anyázhatsz is akár, ha ettől jobb (még tán segít is:), ezzel együtt szerintem írtam olyat, amiről lehet beszélgetni, mint ahogy másnak sikerül is...

Phimp 2009.09.15. 11:44:59

A Vodafone mostanaban valoban rablogazdalkodast folytat.

Esetemben az tortent hogy a szerzodesben levo idointervallum lejarta utan, a havidij elmaradasa miatt a modem arat is ram akartak terhelni, valami 20e forintot.

Az erdekes az az hogy a modem es a havidij ugy van megallapitva hogy havidijra lebontva letorleszted a modem arat. Ez az idoszak letelt, a szerzodes viszont nem lett felmondva mert kulfoldon tartozkodtam. Utolag ok bontottak fel a szerzodest.

Viszont ha a szerzodesben foglalt idointervallum lejart es hianytalanul volt fizetve akkor miert terhelik meg ram pluszban a modem arat???

Ez a ceg is egyenes uton halad afele hogy lejarassa magat, a baj csak az hogy meg nincs eleg konkurense hogy be is csodoljon. Ennek ellenere nem hiszem hogy jogaban all hulyenek nezni az ugyfeleit..

szaszalino 2009.09.15. 11:46:32

Wendriner Piroska, sakál és balerina 2009.09.15. 11:40:17
„engem is keresnek a vevők emailben, telefonon, mindenhogy a szabim 1-2 napja miatt.
Erre találták ki a hangpostát, az out of office emailt, és a kollégákat, akik átveszik a munkát ;D”

…én ezt nem engedhetem meg magamnak, és mikor egy hosszú távú befektetést irányítasz, nem hinném, hogy szívesen átadnád másnak a kikapart gesztenyét, és gondolom, az ügyfelem sem érezné jól magát, ha a szabadságom miatt lepattintanám.

joszip 2009.09.15. 11:47:54

@Wendriner Piroska, sakál és balerina: valóban 2 dologról van szó, de mindkettő esetben ellentétes véleményen vagyok a többséggel.
Egyrészt a tisztességtelen szolgáltató magatartást passzív, vagy egyenesen helyeslő, "aláreklámozó" (mé nem vetté ilyenolyan előfizetést) hozzáállással soha az életben nem fogjuk megváltoztatni.
Másrészt aki Magyarországon el tud menni úgy egy hétre nyaralni, hogy közben egy sms-re, emailre vagy telefonhívásra nem kell válaszolnia, az nagy valószínűséggel sikeres ember - sajnos - itt ma nem lehet. Ez nem normális, hogy így van, de attól még így van.

FlybyWire 2009.09.15. 11:50:51

@szaszalino: miért, az ügyfél sosincs szabadságon?

Totálisan téves, és rossz beidegződés ez, olyan szinten, hogy nyilván el se tudsz képzelni mást.

"átadni másnak a kikapart gesztenyét" - már az értelmezés is hátborzongató. Ha nem figyelsz pár napra, "ellopják" a projekted? Ez a cég egyre ijesztőbb.... most mondhatnám azt, hogy ez biztos magyar mentalitás, de nem igaz, mert én otthon is mindig olyan cégnél voltam, ahol csapatmunka volt, és a projektben is több ember segítette egymást, nemhogy lopkodták volna a gesztenyéket.

Őszintén sajnálom, hogy ilyen szar helyen dolgozol, és teljesen megértem a feszültségedet is. Tudom, hogy nehéz, de én előbb váltanék, minthogy az egészségem rámegy. Az mindennél fontosabb, hidd el.

FlybyWire 2009.09.15. 11:52:48

@laja73: ez előző kommentem nekem is szól.
"aki Magyarországon el tud menni úgy egy hétre nyaralni, hogy közben egy sms-re, emailre vagy telefonhívásra nem kell válaszolnia, az nagy valószínűséggel sikeres ember - sajnos - itt ma nem lehet"

Ez óriási tévedés, a sikernek semmi köze ahhoz, hogy távollétedben van-e, aki tud és képes kisegíteni a munkában.
Sőt, az igazán sikeres emberek olyanokkal veszik magukat körül, akik lojálisak, és ki tudják őket segíteni, sőt.

Sajnos, igen mélyen gyökerezik a szar a munkakultúrában Magyarországon, de akkor sem igaz ott sem mindenhol!!!

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.09.15. 11:55:19

Engem meg agyonspammol a Vfon mindenféle akcióival. Meg minden hívás után elküldi az egyenlegemet. Én is nagyon gondolkozom a váltáson.

joszip 2009.09.15. 12:02:29

@Phimp: "Ez a ceg is egyenes uton halad afele hogy lejarassa magat, a baj csak az hogy meg nincs eleg konkurense hogy be is csodoljon."

Hát épp ez az. A hazai szolgáltatók (ez még a Matávos pszeudo-kapitalista, valójában ős-szocialista felfogás öröksége) hatóságként tekintenek magukra. Te nem a megszerezni kívánt ügyfél vagy, akin ha tudnak, segítenek - nem, alig várják, hogy te, akin százezreket kaszáltak eddig is, elkövess egy adminisztratív hibát, és rádterhelnek pár tízezret. Mint a közterület-fenntartók. Aranyos, nem? Van választásod? Nincs, mert ugyanez van a másik kettőnél is.

joszip 2009.09.15. 12:04:41

@Wendriner Piroska, sakál és balerina: "az igazán sikeres emberek olyanokkal veszik magukat körül, akik lojálisak, és ki tudják őket segíteni, sőt."

Na hát nagyon kíváncsi vagyok, hogy havi minimum (ha már sikeres) 4-500ezres fizetés mellett hányan tehetik ezt meg. Én konkrétan egy ilyet sem ismerek :)

joszip 2009.09.15. 12:08:41

Na jóvan asse sikeres aki a blogon lóg egész nap úgyhogy mentem termelni :)

FlybyWire 2009.09.15. 12:12:44

@laja73: nem értelek. Ez nem az adott sikeres ember dolga, mármint a társak fizetése, hanem a cégé.
A sikeres ember dolga a felvételi beszélgetéseken kiválasztani az ilyen embereket. Fizetést pedig a cég adni nekik.

szaszalino 2009.09.15. 12:22:50

@Wendriner Piroska, sakál és balerina:
Nem mondanám szar cégnek a cégem.
Sőt!
Mikor Amerikában kint voltam az anyacégemnél, és ugye az ember csak csodálkozik az életszínvonalon, arra is rá kell ébrednie hogy mennyi munka van mögötte. Persze nem ész nélkül, és szervezetlenül, hanem átgondolt filozófiával.
Megdöbbentő volt az is, hogy Amerikában azok a vezetők, akik nem tudnak szabadságra menni, eladják az évi szabadságkeretüket a cég dolgozóinak, vagy csak egyszerűen elajándékozzák. Teljesen más világ, és furcsa ez a számunkra, de ne felejtsük el, ezek az emberek tudnak élni, még akkor is, ha a válságot ők okozták.
A „kikapart gesztenyéről” csak annyit, hogy amit én irányítok, és én ismerem azt az egyedi helyzetet és minden felelősség is engem terhel, gondolod, más kollegám szívesen venné át a projektet tőlem.
NEM!
Nem venné át tőlem, sőt a vállalat filozófiájával is ellenkezne.
Persze, most jól elkanyarodtunk a mobil túlszámlázástól, de nem árt tudni azt sem, ezek a kiskapuk azért vannak résnyire nyitva, hogy egy-két balek beletévedjen. Mondjuk ne ekkora összeggel, mondjuk csak a töredékével, éves szinten hihetetlen összegre rúg.
Persze, vannak okos emberek, akik soha nem sétálnának ebbe a csapdába bele, viszont engem sért, pedig semmi közöm ezekhez az emberekhez, de undorító az eljárás.
Egyszer, Soros György előadásán elmesélt nekünk egy rövid történetet: New-Yorkban egy belvárosi parkolóban: 20 dollárt kértek egy óra parkolásért tőle. Soros erre azt mondta, nem fizeti ki, mert nincs összhangban a szolgáltatás ellenértékével. Mi magyarok meg, mindent elfogadunk mint a birkák…

FlybyWire 2009.09.15. 12:41:20

@szaszalino: ez teljesen rendben van, megértem, sőt a második (a túlározott, balek-csapdás résszel) egyet is tudok érteni.
Viszont, pont emiatt, mert egyedül nem tudunk mit tenni, összefogás meg igencsak bajos és nehézkes, jól ki kell ismerni ezeket a szemétládákat, és odafigyelni. Sajnos ez van, dog eat dog, védje az ember a saját bőrét, baromira figyeljen oda mindenre.
Ezzel együtt jó lenne ezeket a szemeteket bedönteni, a nagy kérdés, hogy hogyan.

Az első részre reflektálva: ismerem az amcsi munkastílust, egyenesági gyereke a puritán eszmének, és mint olyan, a lehető legtávolabb áll tőlem. Lehet, hogy meggazdagodni OTT lehet vele (itthon ezzel sem lehet önmagában, sőt), de akkor sem lennék képes sem elfogadni, sem eltűrni. Kinek mi a fontos: nekem az egészség. Túl sok embert láttam 50x évesen, gyakorlatilag a munkából kidőlve meghalni, hogy ne legyek képes magam tökéletesen függetleníteni magam a munkától, amikor csak akarom. Az egészség a legfontosabb, az élet pedig rövid, de főleg nem tudjuk, meddig tart. A szabadság a legszentebb dolgok egyike!

FlybyWire 2009.09.15. 12:50:52

@szaszalino: még annyit, hogy én is dolgoztam projektvezetőként, igaz, nem sokáig... de szabit akkor is meg kell valahogy oldani, talán a projekt tervezési stádiumában figyelembe venni (nyilván volumentől és típustól függően) az esetleges szabit is. Ha X ember dolgozik alattad, sosem számolhatsz teljes létszámmal, azaz mindig kell tartalék: saját magadra, mint erőforrásra valahol ugyanígy kéne tekinteni, nem? :)
A partnerekkel való kommunikációra pedig igenis kell egy bizalmas ember, ha más nem egy titkárnő, aki X infót önmaga is át tud adni, vagy egy asszisztens/junior emberke, aki neadjisten pár dolgot saját hatáskörben is meg tud tenni... vagy egy főnök?
Szóval szerintem normális cégnél nem létezhet olyan, hogy valaki bármilyen szempontból is pótolhatatlan legyen, akár X hétig. Mindenki lehet beteg, mindenkit érhet baleset, ha a projekt fontos és nem várhat, akkor kell valaki, aki átvegye.
Ilyen alapon szabi idején is....

pelinkovac 2009.09.15. 12:54:40

"Bírom" a jellemző negatív hozzászólásokat, melyekből alapvetően kétfajta van.

1. Minek használ vki internetet nyaralás közben.
2. Miért nem néz jobban utána a szolgáltatásnak.

Az elsőhöz szerintem senkinek semmi köze. A második esetében meg el lehet gondolkodni, hogy ki mennyire néz utána a szolgáltatásoknak, amiket nap mint nap használ. Én senkiről sem tudok, aki elolvasta volna a bank üzletszabályzatát bankkártyája igénylésekor. Úgyszintén kevesen vannak azok, akik átolvassák a telefon, mobiltelefon és internet előfizetés szerződési feltételeit ... és még lehetne sorolni...

Persze biztos jól esik sokaknak mások kárán ismeretlenül örömködni és következmények nélkül beszólni. Nagy összeget mernék felajánlani jótékony célokra, abban az esetben, ha egy hasonló bejegyzésnél egyetlen kommentelő sem élne negatív kritikával. Azt hiszem, nem kockáztatnék túl sokat...

szaszalino 2009.09.15. 12:55:17

@Wendriner Piroska, sakál és balerina:
Ez így rendben is van, amit írtál!
Nekem, csupán az írásaidban egy korábbi mondatod verte ki a biztosítékot nálam:
„A tudatlanság a bűntett alól se mentség, a hülyeség pedig elnyeri méltó büntetését. Kiválóan megérdemelted :D”
Valahol igazad van, és valahol meg mégis annyira embertelennek tartottam ezt a mondatodat ezért is kötöttem beléd. Mivel látom mégis, hogy vannak emberi érzéseid, tán még ebédelni is meghívnálak :)
Szép napot!

FlybyWire 2009.09.15. 13:02:43

@szaszalino: ugyan már, a posztolót égetni itt nagy hagyomány... persze tudom, nem kellemes érzés, anno én is kaptam, mikor volt egy sztori, ahol szívtam (600 ezer forintos vízszámla).
Még ott is kihozták sokan, hogy én voltam a hülye :D
Jó étvágyat :D

pelinkovac 2009.09.15. 13:14:46

Homárba kívánkozó blogbejegyzés, bár nem olyan nagy ügy. Arról szól, hogy mennyire nem olvassuk át a szabályzatokat mindennapi szolgáltatások igénybevétele esetén, ill. hogy mennyire működik az emberek közötti bizalom.

Röviden. Szállást foglaltam egy kollégámmal közösen interneten, a foglalást utána telefonon módosítottam legalább egy hónappal az érkezés előtt. Nem volt más lehetőségem, mert a foglalás visszaigazolása a kollégám e-mail címére érkezett, s ő a módosításkor szabadságon volt. Az érkezés utáni első éjszakát követően a hoteltulajdonos közölte, hogy másik szobákba kell költözzünk, mert egy nappal később érkeztünk (amit be sem jelentettünk). Mondtam neki, hogy egy beosztottjával telefonon egyezettem, aki regisztrálta a foglalás módosítását. Kioktatott, hogy ennek nem ez a módja, le van írva az internetes foglalás szabályzatában, s ő különben is meg tudja mutatni a fogalalást. Mondtam, hogy nem kell megmutatnia. Pontosan tudom, hogy mi állhat benne, ha nem történt meg a módosítás. A helyzet végül is megoldódott. Kaptunk rosszabb (persze jobbnak beharangozott, hogy lássuk: a tulaj milyen rendes) szobákat, s többet már költözni sem kellett. Én viszont kellemetlenül éreztem magam egyrészt a kollégám előtt, aki azt gondolhatta, hogy még egy foglalást sem tudok elintézni, másrészt a tulaj előtt, akinek hiába bizonygattam, hogy én márpedig módosítottam a foglalást. A telefonos kolléganővel nem volt szerencsém találkozni...

CID 2009.09.15. 16:07:59

@pelinkovac: e név láttán összefutott a nyál a számban.

Arra azért, kváncsi lennék, mit kellett volna tennie a Vodának. Emberkénkben fel sem merült, hogy amikor használta a netet, annak valami költségvonzata lesz majdan ? Oké, hogy nem nézett utánna, de a 100 MB elhasználása tetű lassú net esetén nem két perc.

Undi 2009.09.20. 05:04:39

@pelinkovac: Na persze, senki sem szorít pisztolyt a fejedhez mikor aláírod a szerzit, továbbá azt sem követeli tőled senki, hogy ne olvasd el csak írd alá. Nem is kötelező, de könyörgöm mást okolni a saját felkészületlenségem miatt.. no komment! Csak egy pédla: Senki sem mondta, hogy majd autok jönnek velem szembe mikor leraktam a jogsit... pff

Undi 2009.09.20. 05:13:22

@CID: ezt látod nagyon jól látod :) Magyarországon mindenki azt hiszi, hogy amit használ az ingyen van... ha meg esetleg fizetni kell érte akkor teljesen fel van háborodva...
süti beállítások módosítása