Tékozló Homár

Sosem volt Vodafone-os, mégis ismételten felszólítják a naiv ügyfelet

2009.09.21. 07:07 | ge | 71 komment

Zoltán nem először kapott fizetési felszólítást a Vodafone-tól, úgyhogy most könyörgőre fogta és a Homárhoz fordult. Ugyanis Zoltán sosem volt a Vodafone ügyfele. A Vodafone és a behajtó cég már másodszor túráztatja, ő meg csak telefonál és levelet ír, de úgy látszik hiába. Aki tartozik, az tartozik.


---------- Forwarded message ----------
From: Zoltán @gmail.com
Date: 2009/9/18
Subject: Ismételt fizetési felszólítás
To: @coface.hu, ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com


Kedves A., tisztelt Vodafone!

Ismételt fizetési felszólítást kaptam az Önök cégétől 0908-116009/AM hivatkozási számmal. Előző fizetési felszólításuknál már próbáltam jelezni, hogy nekem a Vodafone-nál sose volt aktív előfizetésem (2008 karácsonya előtt próbáltam szerződést kötni, de mivel olvashatatlan volt a lakcímigazoló kártyám, elutasították).

Felhívtam a Vodafone ügyfélszolgálatot, ahol átirányítottak Önökhöz, mivel sose volt a kezemben szerződés és nem tudtam az állítólagos ügyfélszámomat. Önök megadtak egy számot, amivel a Vodafone nem tudott mit kezdeni, ígyhát kénytelen voltam újra visszahívni Önöket. Sajnos nem tudtak nekem más azonosítóval szolgálni, így az én részemről az ügy megállt, mivel nem kevés telefonszámlámba került nekem.

Tekintettel arra, hogy nem áll szándékomban a semmiért kifizetni 11800 Ft-ot, én szólítom fel Önöket, hogy tájékoztassanak azzal kapcsolatban, hogy mégis milyen módszerrel jutottak a személyi adataimhoz, illetve ki és mikor kötött a nevemben szerződést! Köszönhetően annak, hogy ez már a sokadik fenyegető levél, amit kaptam a Vodafonetól és a Coface Hungary Kft-től, így ezt az e-mailt faxon eljuttatom a Fogyasztóvédelemnek, Nemzeti Hírközlési Hatóságnak és a Tékozló Homár internetes blognak is. Remélem sikerül megállapodnunk és a személyes adataimat Önök is és a Vodafone is elfelejti. Amennyiben nem, úgy állok elébe a pereskedésnek!

Üdvözlettel!
Zoltán
Nem Vodafone ügyfél!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reunalla 2009.09.21. 07:08:40

első? és elolvastam...szar ügy, kíváncsi vagyok a végére...

reunalla 2009.09.21. 07:12:20

mi van, mindenki alszik?

reunalla 2009.09.21. 07:13:25

amúgy, hagynám, hogy bíróságra vigyék az ügyet....

EnZsolt 2009.09.21. 07:37:25

Zoltán, szerintem hagyjad. Aztán a bíróságon úgyis elállnak a dologtól.

Egyébként meg lehet, hogy mégsem volt olyan olvashatatlan az a lakcímkártya csak akkor az a kérdés, hogy miért nem kaptál számlát.

messin 2009.09.21. 07:47:44

Szerintem meg ki kéne törölni a linkeket az emailcímek mögÜl, mielőtt záporoznak majd az emailek a postaládádba, kedves Zoltán!

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.09.21. 07:48:43

Ez elment szerződni, az visszautasította, az rögzítette, az félreértette, az behajtónak adta, ez az ici-pici meg jól megette

megamenn 2009.09.21. 07:49:44

A posztolót lehet már ? :)

EnZsolt 2009.09.21. 07:50:10

@messin: melyikbe a @gmail.com-ba?

Énbagoly 2009.09.21. 07:50:21

Ilyenkor nem lehet a rendőrséghez fordulni? Mégiscsak olyanok tudták meg az adataidat, akiknek nem kellett volna?

Trójai 2009.09.21. 07:51:27

Helyes Zoltán, csak így tovább.
Mondjuk én nem telefonálgattam volna, ezeknek a marháknak. Úgysem veszi észre az óriás, mit akar a hangya. Ezért jobb mindjárt másik óriáshoz fordulni.

Szerintem az egyik ügyfélszolgálatos kötött a nevedben szerződést, miután megvoltak az (állítólag érvénytelen) adataid.

Énbagoly 2009.09.21. 07:51:28

@Trojai: mi ez a röhögés, kéremszépen? :)

messin 2009.09.21. 07:59:16

@EnZsolt :D avincesztori.blog.hu D::
Nálam az összeshez kiírja a mailcímet a képernyő alján (állapotsor vagy hogy hívják...)

Trójai 2009.09.21. 08:07:46

@Énbagoly: Milyen röhögés? Gondolom félrenyomtál. :) Mégcsak nem is mosolyogtam. :P

Énbagoly 2009.09.21. 08:12:30

@Trojai: a muhahára céloztam. :))

De azt én sem értem, ha tudta, hogy nincs velük szerződése, akkor miért telefonál, és idegeskedik. Az ilyen dolgokat legfeljebb személyesen lehet intézni. Vagy szarni rá magasról, ha tudod, hogy neked van igazad.

Trójai 2009.09.21. 08:13:08

@Énbagoly: A muhaha az evilkacaj kérlekszépen, nem közönséges "röhögés". :)

A sztori tetszett meg amúgy, a szereplők kaffka-i abszurditásával, a cselekmény szürrealizmusával, és a groteszkbe hajló, kétségbeesett segélykiáltás iróniájával.

Trójai 2009.09.21. 08:14:12

@Énbagoly: 1etértek, riogathatnak számlával, ha nem tudnak hozzá szerződést mutatni. :D

EnZsolt 2009.09.21. 08:15:00

@messin: azt a k..va. Tényleg :O

Mondjuk nem mindegyiknél, ami egy kicsit fura. De nem hiszem, hogy itt pont Zoltánnak mennének majd a levelek, inkább a coface-t sajnálom :)

Énbagoly 2009.09.21. 08:16:59

@Trojai: reggelre kelve így fogalmazni sem semmi. :)
Én még végiggondolni sem tudnám így most. :)
A szerződéshiány, meg elég nyomós érv, szerintem is. :)

EnZsolt 2009.09.21. 08:21:11

@Énbagoly: pláne, hogy ráutaló magatartásról sem beszélhetünk, hiszen nem használta a Vodafone szolgáltatását.

Énbagoly 2009.09.21. 08:24:54

@EnZsolt :D avincesztori.blog.hu D:: ezért nem értem, miért parázott így be.

Egyéves Önkéntes 2009.09.21. 08:28:21

@EnZsolt :D avincesztori.blog.hu D:: volt már olyan is, hogy az is benne volt a szerződésben, hogy ha nem kapsz számlát folyó hó bárhanyadikáig, akkor szólnod kell

szóval ha nem kap számlát az ügyfél, az is az ő hibája, merthogy miért nem szólt.

Persze, hogy itt is erről lenne szó, az egyáltalán nem biztos.

Elég vicces országban élünk.

reunalla 2009.09.21. 08:34:36

@messin: minek...én 2 napja olyan köremailt kaptam, amiben több ezer e-mailcím volt...lehet továbbküldöm a posztolónak is :D

reunalla 2009.09.21. 08:36:35

@EÖ: de ha nem kötötték meg a szerződést, akkor nem is kapott belőle egy példányt se :D

reunalla 2009.09.21. 08:44:01

@EÖ: bár végül is a honlapon elolvashatta volna az Áfsz-t....szóval, miért nem fizetett? :D

én nem foglalkoznék vele...pereljenek

Egyéves Önkéntes 2009.09.21. 08:45:22

@reunalla: hogy fogja bizonyítani, hogy nem olvasta el a neten??? :)

EnZsolt 2009.09.21. 08:46:29

@reunalla: @EÖ: vagy bement a Vodához, akart valamit. Olvashatatlan lakcímkártyát adott, de mivel ő szerződni akart, ez ráutaló magatartás. De nem kapott egy számlát se, ezért szólnia kellett volna. Hiszen az általa alá nem írt, de megkötött és nem megkapott szerződésben ez szerepelt. :)

Mostantól bárki bemegy egy szolgáltatóhoz vigyázzon mit beszél. Azt kell mondani, mint a ruhaboltban. Köszönöm, csak nézelődöm :D

reunalla 2009.09.21. 08:53:49

@EnZsolt :D avincesztori.blog.hu D:: @EÖ:
ne reklámozzátok már, mert ez lesz az új gyakorlat :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.21. 09:01:38

Mi a f... az a Coface?

Kedves Zoltán!
Ez egészen véletlenül nem fedi le a ~ fenyegetés/zaklatás, személyes adatokkal való visszaélés, gazdasági erőfölénnyel való visszaélés és a kényszerítés kísérlete ~szerű bűncselekményeket is? Merthogy az egészet így, ahogy van, el lehetne küldeni a sündőrségnek is, ismeretlen tetves ellen feljelentést tenni, csak előtte a BTK-ból ki kellene keresni a kb. pontos tényállás-megnevezéseket is.
Még az is lehet, hogy elkapják őket, elvégre a kofaszok szerintem jobban emlékeztetnek fűben ülő military-buzikra, mint fegyveres rablógyilkosokra...

EnZsolt 2009.09.21. 09:11:23

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy mivel Ön június 13.-án belépett az egyik üzletünkbe, ráutaló magatartást tett, hogy velünk szerződni kíván. Ezért az ÁSZF figyelembevételével készítettünk egy szerződést az Ön nevére, és címére, egy általunk megítélt csomaggal. Mivel a szerződést nem postáztuk el Önhöz, így az ÁSZF-ünk értelmében a számlákat sem kell. Viszont az Ön szerződésében rögzített havi összeg, és az azon felül nem eltelefonált percek díja nem érkezett meg Cégünkhöz. Mivel az internetes oldalunkon nem vette figyelembe az ÁSZF ide tartozó 67. pontját miszerint: "Amennyiben az a szerződő fél, aki üzletünket meglátogatta, de elmulasztja a fizetési kötelezettségét, kötelesek vagyunk behajtócégünkre bízni." Így az Ön esetében is ezt tettük. Reméljük, így már megfelelő tájékoztatást kapott, és bízunk mielőbbi tartozáskiegyenlítésében.

Köszönjük, hogy minket választott!
Vodafone

mammamma 2009.09.21. 09:19:47

Adjak közvetlen mailcímet egy-két illetékeshez? :)

Dezür 2009.09.21. 09:24:20

Üdv! Sajnos én vagyok a szenvedő alanya ennek a posztnak. Ellenben jól esik így reggel olvasgtani a kommentjeiteket, jó kedvem lett tőle! :)
Köszönöm a támogatás Homár Power!

Dezür 2009.09.21. 09:27:56

Az eddigi fejlemény az, hogy a Vodafone küldött egy válasz e-mailt.

Részlet belőle:
"Tisztelt *** Úr!

Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy az előfizetésekhez kapcsolódó információkat kiadni az Általános Szerződési Feltételek 3.5.1-es pontjában leírtaknak megfelelően ügyfélbiztonsági kóddal történő beazonosítást követően tudunk."

Ezúton köszönöm nekik a hasznos infót, de egyelőre nem sikerült ügyfélbiztonsági kódot csiholnom sehonnan és nem is akarok márkaképviselethez menni ezügyben! Oldják meg...

P75 2009.09.21. 09:30:00

@Énbagoly: Hát, azért van min idegeskedni... Én már kaptam meghiúsult lakás adás-vétel után csekket az Illetékhivataltól... Megírtam nekik, hogy keresgéljenek tovább, meglesz az ellenjegyzett szerződésbontás is a kupacban. Én már el is felejtettem az egészet, amikor jött egy olyan fenyegető levél, ami tartalmazta a fizetésletiltás kulcsszót. Ez azért már nem mókás.

lódarázs 2009.09.21. 09:30:38

Ügyes, nagggggyon ügyes! Csak szegény Mari nénit, meg Józsi bácsit sajnálom Bivalybasznádon, akikkel esetleg ugyanezt eljátszák, ők meg fizetnek....

Énbagoly 2009.09.21. 09:33:42

@P75: Hát, ez tényleg nem az. Megerősít abban a hitemben, hogy ma Mo.-on igazából csak személyesen lehet elintézni dolgokat. :(

lódarázs 2009.09.21. 09:36:50

Birom, hogy ebben az országban ilyen f*szául működik az ártatlanság vélelme. Jóhogy nem rögtönítélő bírósággal nem fenyegetőznek!

EnZsolt 2009.09.21. 09:37:11

@P75: az tényleg szívás :(

Mondjuk ott legalább volt papír, ami elveszett.

Itt meg nincs papír, de lehet, hogy előkerül??? :O

@lódarázs: na pontosan ezért szemét dolog.

@Dezür: úgy is van. De lehet, hogy kéne konzultálnod egy ügyvéddel, hogy írjon egy levelet, hogy ezt így hogy.

Defmute (törölt) 2009.09.21. 10:00:13

"Üdvözlettel!
Zoltán
Nem Vodafone ügyfél!" GÁHÁHÁHÁÁÁÁÁ! :D

megamenn 2009.09.21. 10:02:09

@tiara:
Azt mondja majd a vodafon, hogy OK nincs igazunk ezt benéztük, de a lóvét azért ki kellene fizetni, majd jóváírjuk. Ha lesz előfizetésed, te kis...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.21. 10:12:03

Csak halkan jegyezném meg, h a Vodafone már platinakártyás ügyfél.
De ez dúlva!!!

banpepe 2009.09.21. 10:30:39

Én voltam sajnos vodás, nagy átbaxás volt, lebeszélhetted az előfizetést, amit valójában nem:D
Muter nevére volt megkötve előfizu, elírta a hülye pin@ a nevet, Istvánné helyett Zoltánné. Ezt személyiből sikerült neki így írnia. Küldtek levelet, fizessek, telefonáltak, h ... Zoltánnét keresik. Mondom Zoltán nincs a családba, nem h Zoltánné. 1 hét múlva elnézést kérő levél vodától a zaklatásért. A kártya azóta is a fiókomba van. Ja, és van rajta be nem fizetett számla is. Vodáról ennyit.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.09.21. 10:48:38

Vajon mit fog lépni a Vodafone?

Fairy Girl 2009.09.21. 10:52:31

@Dezür: Muhaha! :D
Tehát összefoglalva:

1. Nem vagy ügyfél
2. ebből következően nincs azonosító kódod (merugye nem vagy ügyfél)
3. kapsz számlát (pedig nem vagy ügyfél)
4. reklamálni csak kóddal lehet
5. nincs kódod, mert nem vagy ügyfél

:D :D :D és így tovább.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2009.09.21. 11:04:16

Szoktam látni, amikor a Vodafone irodaházából több öltönyös figura távcsővel kémleli a járókelőket.
Olyankor leolvassák a zsebedben a személyidet és az adataidat, majd a statisztika érdekében szerződést készítenek.
Miután a félősebb emberek a gatyájukba rottyantanak a behajtó cég hallatán, így inkább fizetnek a semmiért.
Minden bizonnyal ez lehet az oka az egésznek.

Most mennem kell, megjött a nővér, mert megtalálta a reggel elgurult gyógyszeremet.

papugaja 2009.09.21. 11:05:42

Tisztelt Vodafone!

Ezúton tájékoztatom, hogy személyes adatokkal visszaélés alapos gyanúja miatt feljelentést tettem a rendőrségen. Kérem, hogy a nyomozás érdekében az Önök birtokában lévő információkat, dokumentumokat bocsássák a nyomozó hatóság rendelkezésére.
Köszönettel...

...
A Voda úgy küldi ki a számlát/felszólítást, hogy nincs rajta ügyfélazonosító, szerződészám, telefonszám, semmi?
Hallott már a Voda arról, hogy egy lakcímen bejelentve lakhat akár két ugyanolyan nevű ember is? Sőt több?

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.09.21. 11:29:11

Az email címet tényleg ki kéne szedni (most rákattintva előjön a teljes)

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.09.21. 11:43:09

Ha nem vagy vodafonos, akkor minek levelezel velük? Küldjenek behajtót, miegymás. Nekik kell bizonyítani, hogy te igenis az ügyfelük voltál.

Dezür 2009.09.21. 11:46:01

@Fairy Girl: nem kaptam számlát se, csak a behajtócégtől.

Énbagoly 2009.09.21. 11:47:30

@Dezür: hát, azért ezt rendesem megszívtad. Nem jelentetted még fel őket?

@Itschykhatschy: hát lehet, de ijesztő lehet azért a behajtó.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.21. 12:00:07

"Ugyanis Zoltán sosem volt a Vodafone ügyfele. A Vodafone és a behajtó cég már másodszor túráztatja, ő meg csak telefonál és levelet ír, de úgy látszik hiába. Aki tartozik, az tartozik."
Pont azt akartam mondani ami a levél végén is van. Menjetek csak bíróseggra, aztán lehet kérni egy kis kártérítést.

Kérdés, mennyien fizettek nekik ezekre a kamu felszólításokra.

winston01 2009.09.21. 12:18:04

Kijaza Cockface? Olyan, mint a Zrt? (Arról se tudom, mi az.)

Fairy Girl 2009.09.21. 12:38:29

@Dezür: Ja igen szóval hogy kapsz felszólítást. (A többi marad :D )

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.21. 14:12:07

Most akkor ki is hágja meg P. Zoltán személyiségi jogait?

pulykamaki 2009.09.21. 14:30:51

Úgy látom jönnek a választások, és elkezdték a pártok ( párt ) osztogatni a simkártyákat, mint anno Csepelen

2009.09.21. 14:36:51

@Itschykhatschy: Bizony ez esetben a voda lépéselőnyben van, mert minden személyes adatát tudja a delikvensnek. Itt kezdődik a probléma.

Tronik 2009.09.21. 15:18:38

Coface Hungary Kft a behajtójuk.
Mobilnetet próbáltam próbaidő alatt. De visszaadtam, mert nem igazán jött be.
Mondták, majd küldenek számlát. Nem küldtek, el is felejtettem. 1 év múlva jött a levél a Coface Hungary Kft-tól, hogy nem fizettem be a számlát. Írtam emait, hogy fizettem volna, ha jött volna számla. A tartozást elismerem, de volt valami eljárási költség is, amit én nem voltam hajlandó megfizetni. Telefonba a Coface Hungary Kft állította, de pedig küldött a Voda csekket és felszólítást. Mondom akkor jó biztos nem emlékszem és nekik van igazolás amin én átveszem a fizetési felszólítást.
Ekkor mondták, hogy eltekintenek az eljárási költségtől, fizessem be a tartozást valamelyik ügyfélszolgálaton.
De azt nem mondták, hogy ők basztál el és nem is küldtek még számlát sem, nem hogy fizetési felszólítást.
Abban csak bízok, hogy nem vagyok feketelistán mint anno az OTP-nél akik egy nem használt számlám ami negatíva volt pár ezer forinttal. Megszüntettem és kiegyenlítettem a számlát, de a rendszerben nem így szerepelt. 3 bankjukba mentem el, hogy egy irattárból kikotorják, hogy tényleg rendben vagyok.

Tom$ 2009.09.21. 17:32:31

Nekem anno volt egy panaszom. Csak úgy levontak 2ezer vmennyi forintot. Előtte jött egy egyenleg info. A levonás után meg még 1. (kb 5mp telt el a kettő között) Már sms-re sem volt elég lé. 1221-en hosszabb beszélgetés. Jött egy levél postán, hogy az esetemet vizsgálják. Pár hét múlva jött egy sms: Jogosnak vették a panaszomat és a leemelt pénzt visszarakták. :)

ge-za (törölt) 2009.09.22. 06:18:43

ez kemény:D
akkor a voda már nem csak a saját előfizetőit húzza??
az ember már sehol nincs biztonságban:D

S@nyci ® 2009.09.22. 07:34:55

Be kell menni a legközelebbi kirendeltségbe (ismerőssel, hogy legyen tanúd), megkeresni a "főnököt" (megjegyzni a nevét), bevinni a személyes adatokat és a felszólitást, és közlni, hogy bepereled őket jogi úton, ha nem intézkednek.
Természetesen higgadt fejjel, de magabiztosan.
Személyesen valószínüleg nem kapcsolgatnak. :)
Támadás a legjobb védekezés!

S@nyci ®. 2009.09.22. 09:49:19

Hmmm....
A Voda az az izé, ami reklámozza a F1-et?
süti beállítások módosítása