Zoltán nem először kapott fizetési felszólítást a Vodafone-tól, úgyhogy most könyörgőre fogta és a Homárhoz fordult. Ugyanis Zoltán sosem volt a Vodafone ügyfele. A Vodafone és a behajtó cég már másodszor túráztatja, ő meg csak telefonál és levelet ír, de úgy látszik hiába. Aki tartozik, az tartozik.
---------- Forwarded message ----------
From: Zoltán @gmail.com
Date: 2009/9/18
Subject: Ismételt fizetési felszólítás
To: @coface.hu, ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com
Kedves A., tisztelt Vodafone!
Ismételt fizetési felszólítást kaptam az Önök cégétől 0908-116009/AM hivatkozási számmal. Előző fizetési felszólításuknál már próbáltam jelezni, hogy nekem a Vodafone-nál sose volt aktív előfizetésem (2008 karácsonya előtt próbáltam szerződést kötni, de mivel olvashatatlan volt a lakcímigazoló kártyám, elutasították).
Felhívtam a Vodafone ügyfélszolgálatot, ahol átirányítottak Önökhöz, mivel sose volt a kezemben szerződés és nem tudtam az állítólagos ügyfélszámomat. Önök megadtak egy számot, amivel a Vodafone nem tudott mit kezdeni, ígyhát kénytelen voltam újra visszahívni Önöket. Sajnos nem tudtak nekem más azonosítóval szolgálni, így az én részemről az ügy megállt, mivel nem kevés telefonszámlámba került nekem.
Tekintettel arra, hogy nem áll szándékomban a semmiért kifizetni 11800 Ft-ot, én szólítom fel Önöket, hogy tájékoztassanak azzal kapcsolatban, hogy mégis milyen módszerrel jutottak a személyi adataimhoz, illetve ki és mikor kötött a nevemben szerződést! Köszönhetően annak, hogy ez már a sokadik fenyegető levél, amit kaptam a Vodafonetól és a Coface Hungary Kft-től, így ezt az e-mailt faxon eljuttatom a Fogyasztóvédelemnek, Nemzeti Hírközlési Hatóságnak és a Tékozló Homár internetes blognak is. Remélem sikerül megállapodnunk és a személyes adataimat Önök is és a Vodafone is elfelejti. Amennyiben nem, úgy állok elébe a pereskedésnek!
Üdvözlettel!
Zoltán
Nem Vodafone ügyfél!
reunalla 2009.09.21. 07:08:40
reunalla 2009.09.21. 07:12:20
reunalla 2009.09.21. 07:13:25
Dr Gregory House 2009.09.21. 07:25:43
EnZsolt 2009.09.21. 07:37:25
Egyébként meg lehet, hogy mégsem volt olyan olvashatatlan az a lakcímkártya csak akkor az a kérdés, hogy miért nem kaptál számlát.
Trójai 2009.09.21. 07:46:19
messin 2009.09.21. 07:47:44
ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.09.21. 07:48:43
megamenn 2009.09.21. 07:49:44
EnZsolt 2009.09.21. 07:50:10
Énbagoly 2009.09.21. 07:50:21
ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.09.21. 07:51:17
Trójai 2009.09.21. 07:51:27
Mondjuk én nem telefonálgattam volna, ezeknek a marháknak. Úgysem veszi észre az óriás, mit akar a hangya. Ezért jobb mindjárt másik óriáshoz fordulni.
Szerintem az egyik ügyfélszolgálatos kötött a nevedben szerződést, miután megvoltak az (állítólag érvénytelen) adataid.
Énbagoly 2009.09.21. 07:51:28
messin 2009.09.21. 07:59:16
Nálam az összeshez kiírja a mailcímet a képernyő alján (állapotsor vagy hogy hívják...)
Trójai 2009.09.21. 08:07:46
Énbagoly 2009.09.21. 08:12:30
De azt én sem értem, ha tudta, hogy nincs velük szerződése, akkor miért telefonál, és idegeskedik. Az ilyen dolgokat legfeljebb személyesen lehet intézni. Vagy szarni rá magasról, ha tudod, hogy neked van igazad.
Trójai 2009.09.21. 08:13:08
A sztori tetszett meg amúgy, a szereplők kaffka-i abszurditásával, a cselekmény szürrealizmusával, és a groteszkbe hajló, kétségbeesett segélykiáltás iróniájával.
Trójai 2009.09.21. 08:14:12
EnZsolt 2009.09.21. 08:15:00
Mondjuk nem mindegyiknél, ami egy kicsit fura. De nem hiszem, hogy itt pont Zoltánnak mennének majd a levelek, inkább a coface-t sajnálom :)
Énbagoly 2009.09.21. 08:16:59
Én még végiggondolni sem tudnám így most. :)
A szerződéshiány, meg elég nyomós érv, szerintem is. :)
EnZsolt 2009.09.21. 08:21:11
Énbagoly 2009.09.21. 08:24:54
Egyéves Önkéntes 2009.09.21. 08:28:21
szóval ha nem kap számlát az ügyfél, az is az ő hibája, merthogy miért nem szólt.
Persze, hogy itt is erről lenne szó, az egyáltalán nem biztos.
Elég vicces országban élünk.
reunalla 2009.09.21. 08:34:36
reunalla 2009.09.21. 08:36:35
Egyéves Önkéntes 2009.09.21. 08:37:39
reunalla 2009.09.21. 08:44:01
én nem foglalkoznék vele...pereljenek
Egyéves Önkéntes 2009.09.21. 08:45:22
reunalla 2009.09.21. 08:45:46
EnZsolt 2009.09.21. 08:46:29
Mostantól bárki bemegy egy szolgáltatóhoz vigyázzon mit beszél. Azt kell mondani, mint a ruhaboltban. Köszönöm, csak nézelődöm :D
Egyéves Önkéntes 2009.09.21. 08:49:33
reunalla 2009.09.21. 08:53:49
ne reklámozzátok már, mert ez lesz az új gyakorlat :D
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.21. 09:01:38
Kedves Zoltán!
Ez egészen véletlenül nem fedi le a ~ fenyegetés/zaklatás, személyes adatokkal való visszaélés, gazdasági erőfölénnyel való visszaélés és a kényszerítés kísérlete ~szerű bűncselekményeket is? Merthogy az egészet így, ahogy van, el lehetne küldeni a sündőrségnek is, ismeretlen tetves ellen feljelentést tenni, csak előtte a BTK-ból ki kellene keresni a kb. pontos tényállás-megnevezéseket is.
Még az is lehet, hogy elkapják őket, elvégre a kofaszok szerintem jobban emlékeztetnek fűben ülő military-buzikra, mint fegyveres rablógyilkosokra...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.21. 09:02:54
EnZsolt 2009.09.21. 09:11:23
Tájékoztatjuk, hogy mivel Ön június 13.-án belépett az egyik üzletünkbe, ráutaló magatartást tett, hogy velünk szerződni kíván. Ezért az ÁSZF figyelembevételével készítettünk egy szerződést az Ön nevére, és címére, egy általunk megítélt csomaggal. Mivel a szerződést nem postáztuk el Önhöz, így az ÁSZF-ünk értelmében a számlákat sem kell. Viszont az Ön szerződésében rögzített havi összeg, és az azon felül nem eltelefonált percek díja nem érkezett meg Cégünkhöz. Mivel az internetes oldalunkon nem vette figyelembe az ÁSZF ide tartozó 67. pontját miszerint: "Amennyiben az a szerződő fél, aki üzletünket meglátogatta, de elmulasztja a fizetési kötelezettségét, kötelesek vagyunk behajtócégünkre bízni." Így az Ön esetében is ezt tettük. Reméljük, így már megfelelő tájékoztatást kapott, és bízunk mielőbbi tartozáskiegyenlítésében.
Köszönjük, hogy minket választott!
Vodafone
mammamma 2009.09.21. 09:19:47
Énbagoly 2009.09.21. 09:21:40
Dezür 2009.09.21. 09:24:20
Köszönöm a támogatás Homár Power!
EnZsolt 2009.09.21. 09:26:58
Dezür 2009.09.21. 09:27:56
Részlet belőle:
"Tisztelt *** Úr!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy az előfizetésekhez kapcsolódó információkat kiadni az Általános Szerződési Feltételek 3.5.1-es pontjában leírtaknak megfelelően ügyfélbiztonsági kóddal történő beazonosítást követően tudunk."
Ezúton köszönöm nekik a hasznos infót, de egyelőre nem sikerült ügyfélbiztonsági kódot csiholnom sehonnan és nem is akarok márkaképviselethez menni ezügyben! Oldják meg...
P75 2009.09.21. 09:30:00
lódarázs 2009.09.21. 09:30:38
Énbagoly 2009.09.21. 09:33:42
lódarázs 2009.09.21. 09:36:50
EnZsolt 2009.09.21. 09:37:11
Mondjuk ott legalább volt papír, ami elveszett.
Itt meg nincs papír, de lehet, hogy előkerül??? :O
@lódarázs: na pontosan ezért szemét dolog.
@Dezür: úgy is van. De lehet, hogy kéne konzultálnod egy ügyvéddel, hogy írjon egy levelet, hogy ezt így hogy.
tiara · http://szomszedaim.blog.hu 2009.09.21. 09:38:02
Defmute (törölt) 2009.09.21. 10:00:13
Zoltán
Nem Vodafone ügyfél!" GÁHÁHÁHÁÁÁÁÁ! :D
megamenn 2009.09.21. 10:02:09
Azt mondja majd a vodafon, hogy OK nincs igazunk ezt benéztük, de a lóvét azért ki kellene fizetni, majd jóváírjuk. Ha lesz előfizetésed, te kis...
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.21. 10:12:03
De ez dúlva!!!
banpepe 2009.09.21. 10:30:39
Muter nevére volt megkötve előfizu, elírta a hülye pin@ a nevet, Istvánné helyett Zoltánné. Ezt személyiből sikerült neki így írnia. Küldtek levelet, fizessek, telefonáltak, h ... Zoltánnét keresik. Mondom Zoltán nincs a családba, nem h Zoltánné. 1 hét múlva elnézést kérő levél vodától a zaklatásért. A kártya azóta is a fiókomba van. Ja, és van rajta be nem fizetett számla is. Vodáról ennyit.
Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.09.21. 10:48:38
Fairy Girl 2009.09.21. 10:52:31
Tehát összefoglalva:
1. Nem vagy ügyfél
2. ebből következően nincs azonosító kódod (merugye nem vagy ügyfél)
3. kapsz számlát (pedig nem vagy ügyfél)
4. reklamálni csak kóddal lehet
5. nincs kódod, mert nem vagy ügyfél
:D :D :D és így tovább.
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2009.09.21. 11:04:16
Olyankor leolvassák a zsebedben a személyidet és az adataidat, majd a statisztika érdekében szerződést készítenek.
Miután a félősebb emberek a gatyájukba rottyantanak a behajtó cég hallatán, így inkább fizetnek a semmiért.
Minden bizonnyal ez lehet az oka az egésznek.
Most mennem kell, megjött a nővér, mert megtalálta a reggel elgurult gyógyszeremet.
papugaja 2009.09.21. 11:05:42
Ezúton tájékoztatom, hogy személyes adatokkal visszaélés alapos gyanúja miatt feljelentést tettem a rendőrségen. Kérem, hogy a nyomozás érdekében az Önök birtokában lévő információkat, dokumentumokat bocsássák a nyomozó hatóság rendelkezésére.
Köszönettel...
...
A Voda úgy küldi ki a számlát/felszólítást, hogy nincs rajta ügyfélazonosító, szerződészám, telefonszám, semmi?
Hallott már a Voda arról, hogy egy lakcímen bejelentve lakhat akár két ugyanolyan nevű ember is? Sőt több?
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.09.21. 11:29:11
itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.09.21. 11:43:09
Dezür 2009.09.21. 11:46:01
Énbagoly 2009.09.21. 11:47:30
@Itschykhatschy: hát lehet, de ijesztő lehet azért a behajtó.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.21. 12:00:07
Pont azt akartam mondani ami a levél végén is van. Menjetek csak bíróseggra, aztán lehet kérni egy kis kártérítést.
Kérdés, mennyien fizettek nekik ezekre a kamu felszólításokra.
winston01 2009.09.21. 12:18:04
Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom 2009.09.21. 12:22:40
Fairy Girl 2009.09.21. 12:38:29
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.21. 14:12:07
pulykamaki 2009.09.21. 14:30:51
2009.09.21. 14:36:51
Tronik 2009.09.21. 15:18:38
Mobilnetet próbáltam próbaidő alatt. De visszaadtam, mert nem igazán jött be.
Mondták, majd küldenek számlát. Nem küldtek, el is felejtettem. 1 év múlva jött a levél a Coface Hungary Kft-tól, hogy nem fizettem be a számlát. Írtam emait, hogy fizettem volna, ha jött volna számla. A tartozást elismerem, de volt valami eljárási költség is, amit én nem voltam hajlandó megfizetni. Telefonba a Coface Hungary Kft állította, de pedig küldött a Voda csekket és felszólítást. Mondom akkor jó biztos nem emlékszem és nekik van igazolás amin én átveszem a fizetési felszólítást.
Ekkor mondták, hogy eltekintenek az eljárási költségtől, fizessem be a tartozást valamelyik ügyfélszolgálaton.
De azt nem mondták, hogy ők basztál el és nem is küldtek még számlát sem, nem hogy fizetési felszólítást.
Abban csak bízok, hogy nem vagyok feketelistán mint anno az OTP-nél akik egy nem használt számlám ami negatíva volt pár ezer forinttal. Megszüntettem és kiegyenlítettem a számlát, de a rendszerben nem így szerepelt. 3 bankjukba mentem el, hogy egy irattárból kikotorják, hogy tényleg rendben vagyok.
Tom$ 2009.09.21. 17:32:31
ge-za (törölt) 2009.09.22. 06:18:43
akkor a voda már nem csak a saját előfizetőit húzza??
az ember már sehol nincs biztonságban:D
S@nyci ® 2009.09.22. 07:34:55
Természetesen higgadt fejjel, de magabiztosan.
Személyesen valószínüleg nem kapcsolgatnak. :)
Támadás a legjobb védekezés!
S@nyci ®. 2009.09.22. 09:49:19
A Voda az az izé, ami reklámozza a F1-et?