Tékozló Homár

Csak külföldön tartózkodó ügyfeleivel jófejkedik az Unicredit

2009.09.29. 09:20 | ge | 65 komment

Gomes augusztus 20-án, Budapesten szeretett volna pénzhez jutni, ám az Unicredit ügyfélszolgálatosa csak akkor tudott volna neki segíteni, ha külföldön kerül pénzzavarba. A pár perces, egyszerű műveletet így semmiképp nem tudták megoldani, pedig Gomes még Párkányba is szívesen átautózott volna a cél érdekében. Kabarétréfával felérő történet következik.

Nyáron felújítottam a lakásomat és augusztus 19-én este azzal vártak a burkolók, hogy gyorsan hívnom kellene egy vízvezeték szerelőt, mert ahol lebontottak a fürdőszobában, ott jól láthatóan elöregedtek a csövek és ők nem burkolnának tovább, amíg meg nem javíttatjuk, mert esetleg egy hét múlva beázik és akkor mindent újracsempéztethetek. Szentségeltem magamban, hogy ez most nem lesz egyszerű kihívás, de nekiálltunk vizest keresni.

Másnap reggel, nagy nehezen, ismerősökön keresztül sikerült egyet keríteni, aki a négynapos ünnep ellenére hajlandó volt elvállalni, hogy 21-én orvosolja a problémát. Egyetlen gondom volt csupán, hogy nem volt nálam a javításra is elegendő készpénz, mert nem vettem fel az ünnep előtt. Az Unicreditnél ugyanis két számlám van, de előrelátólag úgy kértem, hogy csak az egyikhez férjek hozzá bankkártyával, nehogy egy önfeledt szombat hajnalon elverjem az összes megspórolt pénzemet. Aznap viszont csak ezen volt pénzem (egyébként direkt erre tettem félre a felújításra szánt összeget), ezért felhívtam a telebankot.

Kedves hangú hölgynek elmondtam, hogy szeretnék átutaltatni a másik számlámra, kérdeztem, hogy megoldható-e ez az ünnepek alatt. Rendes volt, elmondta, hogy nem, de látszott (hallatszott), hogy segíteni akar, ezért javasolta, hogy csatoltassam a kártyához a másik számlát (vagy valami hasonló műveletet kellett volna végrehajtani, már nem emlékszem pontosan a hivatalos megnevezésre). Még azt is hozzátette, hogy ez egy néhány perces procedúra és akár már délután hozzájutok a pénzhez. Még azt is felajánlotta, hogy átkapcsol, ráadásul valóban a jó helyre ment át a hívás.

Elővezettem a problémát a kártyaügyekkel foglalkozó hölgynek, akinek az volt az első kérdése, hogy külföldön tartózkodom-e. Némileg értetlenkedve mondtam, hogy nem, de nem értem, hogy ennek mi a jelentősége. Válaszul közölte, hogy az Unicredit előírásai szerint ünnepnapon csak akkor tudják hozzácsatolni a kártyámhoz a másik számlámat, ha külföldön vagyok és valamiért pénzzavarba kerültem. Ezen kicsit vitatkoztunk, mert nem értettem a rációt. Próbáltam magyarázni, hogy tartózkodási helyemtől függetlenül nekik feltehetően ugyanazt a műveletet kell végrehajtaniuk, de nem sikerült meggyőznőm.

Hansúlyoznám, rá egyáltalán nem haragudtam, ugyanolyan bérrabszolga lehet mint én, aki kénytelen tartani magát egy olyan valakinek az utasításaihoz, aki elől a főnöki íróasztal eltakarja a valóságot. Hosszas vita után felajánlottam, hogy most a barátnőmmel együtt beülünk egy autóba, elhajtunk Párkányba, eszünk egy knédlit és onnan hívom fel őket, hogy külföldön vagyok és pénzzavarban. Erre, az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy már rögzítették, amikor közöltem, hogy Magyarországon tartózkodom, szóval ez így nem fog menni. Megint vitatkoztam, hogy ha újra felhívnám őket Szlovákiából, akkor már a cellainformációk és a roamingdíj szerint is elhagytam az országot, szóval megfelelek az előírásaiknak stb, stb. Végül azt mondta, megkérdezi a főnökeit és visszahív. Visszahívott. Főnökei szerint csak az ünnep után tudom felvenni a pénzemet. Nekik lett igazuk, szerencsére a húgom tudott kölcsönadni.

Gomes

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2009.09.29. 09:25:54

hát ez kifejezetten szopatásnak tűnik.

Secnir 2009.09.29. 09:27:22

hát ez így kifejezetten szopatásnak tűnik.
mint ahogy az is, hogy 3* kell elküldeni az első kommentet...

"Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!"

köszi. pedig végigolvastam.

Secnir 2009.09.29. 09:28:31

hát ez így kifejezetten szopatásnak tűnik.
mint ahogy az is, hogy 3* kell elküldeni az első kommentet...

"Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!"

köszi. pedig végigolvastam.
nem értem, most akkor visza kell mondani a posztot, mint valami tananyagot? WTF?

Secnir 2009.09.29. 09:30:09

hát ez így kifejezetten szopatásnak tűnik.
mint ahogy az is, hogy 3* kell elküldeni az első kommentet...

"Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!"

köszi. pedig végigolvastam.
nem értem, most akkor visza kell mondani a posztot, mint valami tananyagot? WTF?

most már Internal Server Error is van.
nagyon fájin.
8. próbálkozás jön.

punpa 2009.09.29. 09:31:44

Ablakpárkány, hahaha.

Secnir 2009.09.29. 09:31:53

hát ez így kifejezetten szopatásnak tűnik.
mint ahogy az is, hogy 3* kell elküldeni az első kommentet...

"Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!"

köszi. pedig végigolvastam.
nem értem, most akkor visza kell mondani a posztot, mint valami tananyagot? WTF?

most már Internal Server Error is van.
nagyon fájin.
8. próbálkozás jön.
kívülről azt mutatja, hogy 6 komment van.
9. próbálkozás jön.

Secnir 2009.09.29. 09:33:10

hát ez így kifejezetten szopatásnak tűnik.
mint ahogy az is, hogy 3* kell elküldeni az első kommentet...

"Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!"

köszi. pedig végigolvastam.
nem értem, most akkor visza kell mondani a posztot, mint valami tananyagot? WTF?

most már Internal Server Error is van.
nagyon fájin.
8. próbálkozás jön.
kívülről azt mutatja, hogy 6 komment van.
9. próbálkozás jön.
különben az Unicredit és az OTP kézenfogva állnak a fal mellett, amikor kitör a forradalom, és a blogmotor viszi őket oda.
10. próbálkozás

Secnir 2009.09.29. 09:34:21

megjelent az összes egyszerre!
eörömebódottá
igaz, így is lenyelt néhányat. blogmotort is etetni kell valamivel...

Secnir 2009.09.29. 09:38:07

"hogy az Unicredit előírásai szerint"
na, pont erre kell szarni.
én biztosítóval voltam ugyanígy, azért nem akart fizetni, mert az ő belső előírásai szerint..
közbevágtam, hogy mivel én nem vagyok az önök alkalmazottja, ezért rám nem vonatkoznak a biztosító belső előírásai. ha gondja van, vegye elő a Ptk-t, az alkotmányt, vagy más hatályos rendeletet. amőgy csinálja a dolgát.
és még megsértődött.

unicredit szvsz dettó. fel kellene fogatni a bankokkal, hogy nem ők az istenek, és nem az van, amit ők kitalálnak.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.29. 09:38:09

@Secnir:
Ez ütős volt!
Különösen a harmadik tetszett.

illemvakond 2009.09.29. 09:38:18

@Secnir: nyugi :)
(Egyébként eltűnt - ha jól számolom -négy kommented.)

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.09.29. 09:38:45

Ez az oka, hogy minimális összeget tartok a számlámon. Inkább otthon pihenjen a pénz...

2009.09.29. 09:39:07

EZt most tényleg nem értem: képes vagy alkudozni egy bankossal, akit szigorú előírások kötznek és visszahallgatják a beszélgetéseit ?
Örültél volna hogy megkapod az infót, megkérdezted volna a telefonszámát és újrahívod, hogy xy vagyok itt állok Malaysiában egy vas nélkül és mindjárt megesznek az oroszlánok, küldjenek pénzt.
De ezt most nekem kell innen magyarázni ???

bekbórd! 2009.09.29. 09:39:37

Az előbb azt volt kiírva, hogy van 2 hsz.. Most elolvastam, és nincs előttem egy se. Meg van hülyülve a radar is.

Azt is meg kellet volna kérdezni, hogy a kedves ügyfél alkoholt fogyasztott-e ma.

illemvakond 2009.09.29. 09:40:29

Egyébként ez tényleg milyen dolog, hogy itthonról nem, de ha külföldön vagy, igen... Semmi máshoz nem kötik.
Van ennek valami értelme?
Meg... ááá, mindegy is.

Pitta2 2009.09.29. 09:42:28

Még mindig nem értem azokat akik gagyi banknál vezetik a számlájukat. Egy ilyen aktus a CIB-nél max 1 perc.

illemvakond 2009.09.29. 09:43:34

@Kulics: Azért lehet, hogy feltűnt volna, mert gondolom, bankszámlával csak kell rendelkezni. Aminek meg ugye vannak adatai, tehát nyilván csak magadat azonosítva rendelkezhetsz a pénzed fölött. (Legalábbis remélem.)
Akkor meg ugye továbbra is érvényes, hogy már rögzítették a beszélgetést, tehát...
De ennek meg persze továbbra sincs értelme.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.29. 09:46:30

Jelenleg külföldön vagyok.
Innen lehet kommentet írni?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.29. 09:46:43

@Kulics: Lebukott volna. Malajziában ugyanis csak állatkertben vannak oroszlánok, ezt minden banki ügyfélszolgálatos tudja...

Pepin bácsi 2009.09.29. 09:47:45

Én csak azt szeretném megkérdezni, miért kellett a hétvégén vízvezetékszerelő ?

illemvakond 2009.09.29. 09:52:03

@Sün‼: Nem tudom.
Próbáld csak meg, hátha sikerül. :)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.09.29. 09:56:53

Hmmm... a sokat fikázott OTP-nél van olyan, hogy kártyák közötti azonnali átutalás. 7/7 és 24/24-ben. Persze tudom, hogy az OTP egy otthagyni való, szar őskövület, ahol csak a nemsikeres embereknek van számlája.

lódarázs 2009.09.29. 09:58:28

Tóth Gyula bádogos és
vízvezeték szerelő

(Örkény)

hatesz 2009.09.29. 10:01:29

Eszembe jutott egy régi vicc (Fábrytól)

A dadogós Szergej felhívja a tüzoltókat:
-Jjjóóónananapppot kikikiváánoook, sesesegitseseseneeek, mmememegdögdödölööött aaa lololovaaaam
-Értettem uram, ön most a Gorkij utcában van?
-??? neeeem!!!!
És Szergej lecsapja a kagylót.
5 percig gondolkodik a történteken, aztán megint hívja a tüzoltókat:
-jjjóóónananapppot kikikiváánoook, sesesegitseseseneeek, mmememegdögdödölööött aaa lololovaaaam
-Rendben uram, ön ugye a Gorkij utcában van?!
-NENENEEEM!
üvölti Szergej, majd megint lecsapja a telefont.
Egy óra múlva ismét megcsörrem a telefon a tüzoltóságon:
-jjjóóónananapppot kikikiváánoook, sesesegitseseseneeek, mmememegdögdödölööött aaa lololovaaaam
-Értem ura, ön a Gorkij utcában van?
-IIIIGGGEN!!
-Az hogy lehet?
-ÁÁÁTHOOHOHOOZTAM BBBBBBBAAAZDMEEEG!!!

Én 10 perc múlva újra telefonáltam volna, hogy már külföldön vagyok, mehet a dolog...

hatesz 2009.09.29. 10:03:56

na ez aztán meg nagyot ütött, biztos történt már ilyen korábban a posztolóval, ezért is biztosította be maga ellen magát:
"két számlám van, de előrelátólag úgy kértem, hogy csak az egyikhez férjek hozzá bankkártyával, nehogy egy önfeledt szombat hajnalon elverjem az összes megspórolt pénzemet. "

Agyalap 2009.09.29. 10:05:27

Ennyit tud nyújtani egy bank Magyarországon, a kártyadíjért, kezelési költségért, stb.
Elvégre azért születtünk, hogy pénzünkkel eltarthassunk egy bankot.

Sir Mortzosch 2009.09.29. 10:09:09

Hádde mi a jóistenért tartózkodsz te Magyarisztánban?
Noooormális?

Egyéves Önkéntes 2009.09.29. 10:11:13

az volt már, hogy ez így kifejezetten szopatásnak tűnik?

nekem a MOL mondta egyszer, hogy az ő etikai kódexük szerint ezt így kell csinálni. Erre én mondtam hogy üdvözlöm az etikai kódexüket, de egyúttal le is szarom és hogy a köztünk lévő szerződés valamivel erősebb kötelem a zetikai kódeksznél.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.09.29. 10:13:48

Nem is tudtam, hogy ilyen külföldi pénzzavar van...
Mondjuk én nem fizetek 2 folyószámla díjat (egyet sem) ugyanis a citinél van olyan, hogy takarékszámla (ingyenes).

Ha olyan kell amit a posztoló írt akkor webbankon átrakok onnan ide és annyi (ingyenes, azonnali). Ha nincs net, megy telefonon is (ingyenes). Külföldről is (ingyenes).

Más kérdés, ha sem a kártyán, sem a takiszámlán nincs pénz. Erre van a hitelkártya aminek ugyan büntetően magas a kamata, de ha 45 napon belül visszakerül a pénz akkor ingyenes... Kivéve sajnos a készpénzfelvételi díj, mert az horribilis, de ilyenkor elmegy az ember a teszkóba, vesz egy túrórudit és egy plazmatévét, majd úgy ahogy van visszatolja a tévét a vevőszolgálatra és szépen udvariasan elmondja, hogy a feleségem épp az imént vett egy LCD-t a másik teszkóban, szóval ezt most köszönöm nem.

Éééés lőn fény s világosság: 200eFt készpénzfelvét ingyen kb. 5eFt helyett! J

facsipesz 2009.09.29. 10:21:08

Szánalmasan rugalmatlan banda.
Mert a főnökök olyanok, mint általában nálunk: nem merik vállalni a felelősséget. Nyugodtan mondhatta volna, hogy mehet, és akkor nem lenne ez a poszt, vagy a BÜ rovatban jelent volna meg. Vagy nem akart magának egy plusz emailnyi munkát a köv. hétfőn.
Gyökérbank gyökérfőnökkel.

szucsi1 2009.09.29. 10:28:02

Halló: Szeretnék pénzt átutalni a saját számlámról.
Nem lehet,ünnepnap van.
kérem ellenőrizze a számlámat!

Egy perc múlva:

Halló: elnézést,nagyságos Úram.A futár már úton van a kért összeggel.

Secnir 2009.09.29. 10:49:20

@facsipesz:
a BÜ rovatban nem jelenhetne meg.
az, hogy a bankom két számla között pénzt mozgat, az nem extra SZOLGÁLTATÁS, hanem minimális ELVÁRÁS.
ezért nem kerülhet be.

Deren 2009.09.29. 11:08:08

Unicredit? Ezért kell normális bankhoz menni! Mondjuk biztos ügyfélszolgálatosa is válogatja, de nekem még sosem volt problémám az FHB-val, CIB-bel és a Lloyds-al sem.

garage 2009.09.29. 11:11:10

@Csokis: úgy tudom, bankon belül a CIB-nél is 7/24 lehet utalni.

akos147 2009.09.29. 11:11:24

Sikeres ember nem Agyarországra születik. De én így szeretem, ez gyönyörű történet.

Fiona_kedvence 2009.09.29. 11:15:54

na ezért kell a pénzt HASITASIBAN TÁROLNI
ott csak átteszed egyik zsebből a másikba és meg is van...

Egyéves Önkéntes 2009.09.29. 11:17:36

@SzGEE: hasitasi nem kér kódot! :DD

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.29. 11:24:25

A sikeres emberek nagyonnyugaton laknak.

The Good Boy 2009.09.29. 11:34:42

na ezt sem gondoltam volna, hogy egyszer akár előny is lehet, hogy itt az osztrák határ mellett az osztrák mobilszolgáltatók agyonnyomják térerővel a magyart...
Nekem csak kézi hálózatváltásról automatára kellene állitani a buksifont, aztán rögtön vagy 3 erősebb osztrák veszi el a dobogót szegény pannon puma elöl. Unicredit meg bacchatná a hülye szabályait, mert máris osztrákiában lennék telefonügyileg.
Még szerencse, hogy nem vagyok unikredit ügyfél, csak nem sikeres zótépés.

The Good Boy 2009.09.29. 11:35:38

az lemaradt a végéről:
Mutyiország! Én így szeretlek!

Sátán meg a Jocó 2009.09.29. 11:37:24

@Sün‼: pontosan. Ahol kolbászból van a kerítés és keep similing!
Bár sok magatokfajta menne már el és hagyna minket békén a nyafogásával...

2009.09.29. 13:07:29

@illemvakond: ne már hogy ennyi logikát gondolj egy banki ügyfélszolga munkájába !
A következő hívásoddal már egy másik call centerest találsz meg és simán megcsinálja neked. Gondolod, hogy minden bejövő telefonnál elemzést végeznek hogy az elmúlt 2 órában telefonált-e ez az ügyfél és tényleg külföldön van-e... ne légy sztrovacsek :)

Egyéves Önkéntes 2009.09.29. 13:09:24

@Kulics: villog a falon a nagy térképen, hogy honnan hívod. pont mint a dzsémszbondban.
:)

2009.09.29. 13:11:20

@illemvakond: ne legyél már ilyen technokrata. Mit gondolsz egy banki ügyfélszolga a hívások előtt elemzést végez, hogy az az ügyfél már telefonált-e ma, visszahallgatja és összeveti az állításaidat, majd hazugság és dns vizsgálatot végez ???
A következő hívással már egy másik call centereshez kerültél volna aki megcsinálta volna neked a dolgot.
Ha telefonba belemondod, hogy KÜLFÖLDÖN vagyok, akkor nem tagadhatja meg a kiszolgálásodat. De egy telefonhíváson belül nyilván nem hazudhatsz, mert az visszahallgatható.

Sanyi 2009.09.29. 13:11:42

ezen jot rohogtem

amugy gratulalok a problemamegoldo kepesseghez, atugrunk parkanyba knedlit enni. nyami :)

2009.09.29. 13:12:52

jó hogy kétszer ment el a poszt...internelservererrornak csókoltatom az anyukáját.

Sanyi 2009.09.29. 13:16:52

amugy ordnung ist ordnung, szoval atmehettel volna parkanyba. ha akkor nem szolgalnak ki, akkor megsertik a sajat szabalyzatukat. a call center managert pedig ajanlom Sun!! figyelmebe mert tokeletesen hulyesegeket mondott szerencsetlen beosztottjanak

illemvakond 2009.09.29. 13:43:22

@Kulics: Jaj, most melyikre válaszoljak? :D
Persze, ez mindenképpen f*szság.
Sehogyse nincsen értelme.

É2I 2009.09.29. 14:37:40

....Hasi-tasi nem kér kódot....

Én kérek elnézést!

Pilgram (törölt) 2009.09.29. 14:44:54

egyébként netbankon ha utalsz, akkor bankon belül azonnal teljesül a megbízás, mert nem kell (vagy nem ugyanúgy) kell könyvelni, mint a más bankba történő utalás esetén.
csokifutyi.

Kicknick 2009.09.29. 15:15:11

Szerintem a posztoló a hülye.
Ha meg volt kitől kölcsönkérni akkor meg mit izél.
A mesterember meg szerintem kibírt volna négy napot míg megkapja a pénzét.
Na visszaalszom.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.09.29. 15:25:53

@Pilgram:
Mármint bankon belül. Mert ugye kívül már más tészta, ott könyvelni kell.

Amúgy lehet mondani a mesterembernek is, hogy fizu később lesz, vagy ott előtte netbankon feladod a számlájára - úgyis csak köv. munkanap foglalják be, az enyémnél általában délben. Nem tudom miért nem reggel, de biztos azért, hogy aki a telefonját az ágya mellett tartja és éjszakás volt, ne ébredjen fel az SMS értesítő prünnyögésére... J

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.09.29. 16:02:22

Külföldön élő ügyfeleit egyenesen szopatja az Unicredit. Nem vicc. Nekem spec kb 100 pénzbe került a "fasszopó gyökér külföldi, tologassuk már az aktáját, mert nem találjuk, szóljon vissza, letagadjuk".

flea 2009.09.29. 19:13:27

@lódarázs: nem Örkény, hanem Weöres Sándor: Az éjszaka csodái c. verse.

www.csipetnyiso.hu/1366.delfin.weores_sandor_az_ejszaka_csodai

nagy kedvenc

Lexus IS250 (törölt) 2009.09.29. 20:54:05

Secnir, te egy állat vagy...:))) Fél órán keresztül röhögtem a padlón fetrengve...:))))

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.09.30. 10:53:29

@garage: Ez a logikus, meg normális. Azért írtam a Lótépét, mert azt minidg fikázzák, hogy milyen szar, rudalmatlan őszkövület.

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.09.30. 22:05:20

könny szaladt a szemembe, annyira meghatott a sztori...

Mátyás, az igazságos 2009.10.06. 06:59:33

nem volt kedvük dolgozni és mindent megtettek érte, hogy ne okozz nekik szombaton munkát. Máskor, nyugodtan ugrjatok át Párkányba, és követeljétek a jogaitokat. Ők mondták mit kell tenni....
süti beállítások módosítása