Tékozló Homár

Félresikerült a Tesco pontgyűjtő akciója

2009.10.01. 00:17 | szily | 86 komment

Milán levele megmutatja, milyen az, ha egy áruház jól hangzó pontgyűjtő akciót indít, csak éppen nem szervezi meg rendesen, így a pozitív hatás helyett lesz egy rakás dühös vevője.

Érdekes esetről számolhatok be nektek. Családunk belevágott a nyáron a Tesco és a Tefal pontgyűjtő akciójába. Sikerült is 3 lapot teletölteni matricákkal és amikor be szerettük volna váltani ajándékokra, sajnos a zalaegerszegi áruházban már minden üres volt. A vevőszolgálaton kedvesen közölték, hogy felírják a nevünket, a választott edényeket és amikor megérkezik jelzik nekünk. Sajnos írásbeli visszaigazolást az igény bejelentéséről nem voltak hajlandóak adni, ezért ez nem bizonyítható.
Két hete vasárnap este 8-kor kaptunk egy telefont, hogy megvan a holmi, egy hét alatt vegyük át. Pár nappal később elmentem az áruházba, és elkezdték keresni az adataimat. Kb. 1000 ember van várólistára téve, amiből nagy nehezen elővették a mi adatainkat is. A három ajándék edényből már csak egy szerepelt a listán, azt megkaptuk, a másik kettőt állítólag nem is jeleztük. És ezek után mintha csalók lennénk elküldtek minket a ........
 
Nem az a pár ezer forint bántó, csak tényleg a Tefalos edény miatt becsapatva a családtagok aTescot választották gyakrabban, össze is gyűlt a 3 pontgyűjtő füzet, de sajnos az ígért ajándék már elmaradt. És ezzel nem vagyunk egyedül. Azt hiszem nekünk ezzel elment a kedvünk a pontgyűjtéstől.

 


Üdv.:
Milán

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.01. 00:20:20

átmész az út túloldalára az auchanba, és megveszed ott normál áron semmi faxni nélkül tescos 'akciós pontos 'áron őket.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.01. 00:29:17

tényleg nem értem, hogy mi vesz rá embereket, hogy gyűjtsék ezeket a pontokat. bemész bármelyik másik boltba, és ott vannak a termékeke ugyan annyiért, mint a Tescoban pontokkal együtt.

Biyb 2009.10.01. 00:44:47

Aki ilyen spúr..

Tefalt a Tescoban?

Kandras 2009.10.01. 00:48:41

@Biyb: te biztos szarod a pénzt. Vagy anyuciék tartanak el.
Tudod átlagember ott spórol, ahol tud, tudom, hogy szánalmas dolog, de ez van.

Biyb 2009.10.01. 00:51:08

Én meg dolgozzom érte és soha semmi szülői támogatást nem kaptam!

Inkább Én támogatom az édesanyámat!

Biyb 2009.10.01. 00:52:18

Na most lehet fujjólni....

Biyb 2009.10.01. 01:03:08

@Kandras: Amúgy ismerem a spórolás fogalmát. De ne már a saját börőmön...

Inkább pénzbe kerüljön, mint fél hónap múlva dobhassam ki és még fel is háborodjak, hogy a rosszat nem kaptam meg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.10.01. 02:33:48

"ha egy áruház jól hangzó pontgyűjtő akciót indít, csak éppen nem szervezi meg rendesen, így a pozitív hatás helyett lesz egy rakás dühös vevője."

Csak hogy előre szóljak, az akcijjóss cuccok jó részét a dolgozók elrakatják maguknak...

Egyébként, tényleg ez van, ha "fentről" kinyomnak egy akciót, a dolgozók nagy részének elég baja van anélkül is.
De ezért a SÜN az áruházláncoknak jár, en bloc!

Megdobbent 2009.10.01. 03:36:51

@Biyb: "Én meg dolgozzom érte és soha semmi szülői támogatást nem kaptam!" Ugy tunik kimaradt az iskolai, tanari, nyelvtani, helyesirasi tamogatas is. Ilyen kinos egy dolgot, ugye? Szamolni-e tudsz?

ge-za (törölt) 2009.10.01. 05:29:26

én rühellem a tescot,de a nyáron az asszonypajtás is gyűjtötte a pontokat és minden rendbe volt( ismerőseink körében se volt semmi gebasz)meg is lettek az edények
Igaz ez Szegeden van:)

reunalla 2009.10.01. 05:40:19

@Kontárblog: melyik másikba, mikor ezeknek a tefáloknak a Tesco a magyarországi kizárólagos forgalmazója?

reunalla 2009.10.01. 05:42:05

én felírattam, felhívtak, megkaptam....anyu karácsonyi ajándéka letudva :)

Bambuló Házisárkány 2009.10.01. 06:13:44

Az a poén, hogy én is így jártam. 4 edényt vettem volna, erre mehetek érte hetenként, csak mert így tudják hozni. Hát nem mentem, de a teszkó felé se.

elinor 2009.10.01. 06:54:03

@Kontárblog: Zalaegerszegen nincs Auchan.

torma99 2009.10.01. 06:57:27

@eastwood: vaterán és teszveszen mindig (1 ft-ról indulnak), ahogy most is fenn vannak ezek a pontgyűjtős kacatok.
És milyen érzés tefál privilidzs próban sütni a palacsintát?
Mert ugye mindenkinek kell egy kis privilidzs :)

pitzburg 2009.10.01. 07:11:02

az a legnagyobb baj,hogy ezekkel az akciókkal a fővárosiakat célozzák meg.itt az utolsó napig tömve voltak a polcok ezekkel a dolgokkal,nem is értem vidékre miért nem csoportosították át egy részét.esetleg mehetek oda beszerzőnek? :)

Rocko- 2009.10.01. 07:26:10

@pitzburg: mondom, mint egy fővárosiként: az akció kb. szeptemberig tartott, augusztusban is már várólista volt. ergo megint nem rendeltek eleget. én amúgyis itt vásároltam volna, nem kifejezetten ezért gyűjtöttem a pontokat. mire összejött 2-3 füzet, addigra elfogytak az edények. majd megnéztük máshol, kb. az akciós ár közelében voltak az edények.

valamint nem minden tefalt lehetett akciósan megvenni, csak a kijelölt termékeket. hogy-hogy nem ezek fogytak el a leghamarabb.

szóval nekem károm ugyan nem keletkezett, de azért elég elszomorító ez a pofáraejtés - főleg hogy sorsolás jellegű játékról volt szó.

reader613 2009.10.01. 07:36:36

teszkós pontgyűjtés félárazott edényekért....

húha baszkikám... lúzer-e vagy?

Manyizga (törölt) 2009.10.01. 07:41:10

Én már akkor röhögtem az egészen, amikor kiderült, hogy a pontgyűjtő akcióban Tefal-serpenyőt lehet VENNI. Majd.

Nem is értettem, hogy miért vannak úgy oda az emberek azért a túlárazott vacakért, de sok ismerősöm gyűjti/gyűjtötte ezerrel...

Végülis, együnk szart, egymilliárd légy nem tévedhet! :)

Megmondó ember 2009.10.01. 07:55:25

A Tefal cuccok tényleg nem olcsók, de a pontgyűjtő akcióval tuti, hogy mindenki jóval többet költött, mint amennyi szükséges lett volna (jaj, még megveszem ezt is, mert ugyan most nem kell, de talán holnap még jól jöhet és különben is kövér pontokat kapok érte!), ergó mégis ki tudta volna gazdálkodni a magasabb költségeket, ha a Tescoban kevesebbet költ. Vagyis bosszúságok nélkül, normál boltban, normál áron hozzájuthatott volna a Tefal cuccokhoz...
Éljen a hiszékeny fogyasztói társadalom!

Kifordított kacagány 2009.10.01. 07:56:40

@Rocko-: az itt elhangzottak, így ebben a formában nem teljesen helytállóak. egyrészt az akció már elég régóta tart, így nem tartom helyesnek azt állítani, hogy nem vettek eleget. akinek van egy csepp esze és körülnézett mielőtt elkezdte gyűjteni a pontokat, az észrevehette, hogy kifutó terméktípusokról van szó, ami azt jelenti, hogy korlátozott lesz a megvásárolható mennyiség, tehát aki időben észbe kapott az nem esett pofára. mint ahogy mi sem, mert fél éve még vígan lehetett vásárolni akármelyik "akciós" termékükből. ezzel ellentétben a nem "rendeltek eleget" típusú akció arról szokott szólni, hogy van ugyan raktáron, de megvárjuk amíg nem lesz akciós és majd akkor rakjuk ki.
természetesen aki nem volt rest és pár perces időráfordítással utánanézett az akciózott típusoknak, az találhatott mind hazai, mind külföldi online üzletek eltűnő kínálatában ezekből a termékekből, méghozzá a tescós akciós árnál legfeljebb 10%-al drágábban.
a konklúzió az, hogy a tesco felvásárolta a tefal kiárusításra váró készletét és akciónak álcázva árulta, ezzel is minél nagyobb vásárlásra késztetve az akciófüggő vásárlóit. én még csak erkölcstelennek sem nevezném ezt a húzását, ellentétben a fent vázolt "meghirdetjük akcióban és eladjuk ha lejárt az akció" típusú átverésükkel szemben.

Secnir 2009.10.01. 07:57:39

@eastwood:
eh
nekünk nem tefal van, hanem valami noname - igaz elektroworldből, 2500-ér.
és bírja a zindukcióst.

aph 2009.10.01. 07:57:54

nekem is van 2 teli füzet, és jeleztem is a tecsó felé hogy kéne 2 serpenyő. ja, hogy ez is a zalaegerszegi tecsó volt? azóta se hívtak, pedig az asszony nagyon meg van indulva érte, hogy neki ilyen edények kellenek, ezért is ragasztgattunk tele 2 ilyen csicsacetlit. a tecsó sz@rjon rendőröket (izé... sünöket...)

Mogyoró007 2009.10.01. 07:57:58

Mit is mondhatnék erre.... tesco...jó reggelt kívánok.
Én inkább megvenném a tefal edényt az üzletben.

Kifordított kacagány 2009.10.01. 07:59:37

természetesen az a része, hogy 50%-os kedvezménynek hirdette meg a jó esetben is csak 10%-os kedvezményt, ugyanolyan gennyes dolog mint minden más hasonló esetben.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.10.01. 08:01:25

Egyébként rá volt írva, hogy az akció a készlet erejéig tart. Tehát ha nem volt, akkor azért, mert túl sokáig vártál a beváltással. Megelőztek. Így jártál.

Kifordított kacagány 2009.10.01. 08:06:49

@Secnir: minden edény bírja az indukcióst, csak nem mindegyik melegszik fel tőle:)
bár még ez is áthidalható azzal, hogy vágatsz egy vas lapot ami passzol az edényedhez és aláteszed.

aph 2009.10.01. 08:07:21

@Libelle: hát igen... csakhogy afüzetben nem az szerepelt hogy váltsam be azonnal! sokkal inkább olyasmi, hogy a pontgyűjtés A-tól B-ig (itt dátumok vannak, de nem tudom pontosan idézni melyikek) tart a gyűjtögetés, és a beváltás pedig X-től Y-ig. a probléma, hogy sokan már A és B időpont között jelezték hogy nekik kell a cucc, és nem várták meg az X-et. én X után 3 vagy 4 nappal jelentkeztem a cuccért és már nem volt. ezmiezhanemszopatás??? és főleg az ott dolgozók tehetnek róla, pedig más esetekben mindig segítőkészek és barátságosak voltak...

krj 2009.10.01. 08:08:01

2-3 héttel a vége előtt már reménytelen akicós cuccot találni, akár pesten akár vidéki tescokban.

most először akcióztunk tefalra, vettünk két serpenyőt, amit úgyis kellett volna. meg azt vettük meg a tescoban, amit az auchanban vagy az intersparban amúgy is megvettünk volna.

erre "rágyúrni" nyilván nem érdemes, de ha amúgy is ott vásárolnál, miért ne.

Kifordított kacagány 2009.10.01. 08:08:55

@Kifordított kacagány: kiegészítés 2:)
a 10%-os kedvezményt, ami neki legalább 50(ha nem 100)% hasznot hozott(nem számítva természetesen a gyűjtés hatására felfutott forgalom hasznát)

sertésmájkrém 2009.10.01. 08:10:06

Egyébként meg a fogyasztóvédelemnek miért nem jelzed? Szép kis extra forgalomra tettek szert ezzel az akciójukkal.

Ofélia . 2009.10.01. 08:13:49

Hát ha valaki azért választ egy áruházat mert kap 3 serpenyőt az alappbol nem lehet sikeres!!

Ennél már csak az a rosszabb ha nyereményautóra hajaz.

Hogy miért: Mert soha nem ő fogja megnyerni hanem az aki közelebb van az égő farakáshoz

Azért a vezetőség is kiszarhatná a megfelelő sünöket mert még ezzel is terheli a rabszolgaként kihasznált személyzetet és persze tök ingyen:(((

És persze azoknak is üzenek akik a "pénzemért nyalják ki a seggem" elvet képviselik, hogy akkor menjenek szakboltokba többszörös áron (esetleg) minőségi terméket vásárolni!!

Ott ki fogják nyalni egy de szintén átcseszik a kedves vásárlót!!

Ez egy magyarisztáni mókuskerék mert mindenki ott lóg, csal, organizál, ahol tud:(((((

Kifordított kacagány 2009.10.01. 08:18:11

@aph: "Április 29-én indult és augusztus 19-én zárul a "Legyen Ön is a konyha művésze" elnevezésű nyári pontgyűjtő hűségakció az ország valamennyi Tesco hipermarketében. A promócióban minden ezer forint feletti vásárlás egy, minden ötezer forint feletti 5 db, minden tízezer forint feletti vásárlás 10 db piros pontot ér. 40 pont felett pedig ötven százalékos kedvezménnyel vásárolhatók meg az akcióban résztvevő Tefal Privilege Pro termékek. A beváltási határidő 2009. augusztus 27-e."
nyilvánvaló, hogy a végére már nem nagyon lesz mire beváltani, legfeljebb a maradékra. ezért megsértődni legalább akkora hülyeség mint direkt a gyűjtésre gyúrni.
arról nem is beszélve, hogy 40e jó magyar forint levásárlásáért cserébe vagy jogosult az "akciójukra", ami azért a legtöbb családban összejön 1-2 hónap alatt, így nem kell megvárni az akció végét.
példának okáért, ha én annyira nagy üzletnek láttam volna ezt az akciót, akkor akár 10-15 serpenyőt is vehettem volna, mert itt a munkahelyemen mindenki gyűjtötte és akinek nem kellett odaadta annak aki élni akart a "nagy" lehetőséggel. a vaterán áruba bocsátott pontokról már nem is beszélek. tényleg, van itt olyan hülye, aki vásárolt ilyen pontokat?

2009.10.01. 08:21:50

Én egyébként is a Tescoba járok nagybevásárlásra, volt is rengeteg pontom, de aztán megláttam, hogy ezeket a serpenyőket máshol is lehet ennyiért, némelyiket olcsóbban is megvenni, úgyhogy bekaphatják.

Tökös Veréb 2009.10.01. 08:24:18

Tefal, Te mindenre gondolsz!

Ofélia . 2009.10.01. 08:41:59

@Fulzsenszio:
:DDD De leginkább az emberi hülyeségre:))

Samott 2009.10.01. 08:59:22

Milyen kreten dolog mar telegyujteni harom ilyen pontgyujo izet es utanna balhezni hogy miert nincs mar... bakker amikor az elso betelt meg biztos volt minden.

Werus 2009.10.01. 08:59:22

Mi a Váci úton lévő Tescoban írattunk fel Tefal cuccokat, de még nem telefonáltak... Pedig ezren voltak utolsó nap, akik íratták felfelé az edényeket...
De nem értem, hogy miért nem lehet beszerezni azokat a fazekakat, ha látják, hogy mekkora rá a kereslet... És ugye nem is ingyé' van, mert még fizetni is kell érte...

Vittorio Gatto 2009.10.01. 08:59:29

Egyébként is komoly volt ez az akció, ugyan az az edény amit a tesco x-ért adott x/2 volt egy tefal outletben :D Pontgyűjtögetés nélkül :D

sorica123 (törölt) 2009.10.01. 09:04:16

@Kontárblog: egy helyen láttam, hogy tud működni ez a pontozás, ha már röpködnek a márkanevek, a Kaiser's-nél. Érdekes, ott nem volt várólista, örüjjé-hogy-kapsz-valamit-történet, rohangáltatás. Hogy lehet az, hogy ott meg bírták szervezni, a Tescóban meg nem? Akkor inkább egyáltalán ne legyen...

tugezőőr uuuii uuillö 2009.10.01. 09:06:41

Hát igen, a gyüjtögető ösztön. Csináljunk egy dicsőség falat, ahova mindenki feltöltheti saját pontjainak számát!

Kandras 2009.10.01. 09:15:08

Annak ellenére, hogy nem gyűjtöttem a pontokat (azt a párat, amim volt másnak adtam) szánalmasnak tartom ezeket a cinikus megjegyzéseket a pontgyűjtő emberekre vonatkozóan. Persze tudom, hogy sokaknak szüksége van erre, hogy arctalanul fikázhasson másokat, de akkor se értem, hogy miért zavar titeket más öröme? Mert én nem egy embert ismerek, aki szereti az ilyesmiket gyűjteni és örömét leli benne. Jobb lenne, ha tefal pontgyűjtés helyett kocsmázásban lelné az örömét? Biztos vagyok benne, hogy az itt fikázó emberek közül nem egy sokkal szánalomra méltóbb dolgokat csinál a szabadidejében...

Miss Marple 2009.10.01. 09:49:07

Ez itt NEM a reklám helye, de a holland eredetű közértlánc a hasonló matricás akciójában a pontbeváltást meghosszabbította egy hónappal, folyamatosan igyekeznek tölteni az edénykészletet és ötven feliratban kérnek bocsikát, hogy megcsúsztak egy kicsit. Tévedni, mellényúlni is lehet kulturáltan.

ProShopper 2009.10.01. 09:50:03

pontgyűjtő akciók a Spar-ban sokkal jobbak szoktak lenni mint a Tesco-s Tefal. az edények, kések stb is sokkal jobb minőségűek és a kedvezmény is nagyobb. és nem mellékesen egy interspar vagy Kaisers élelmiszer minőségben is veri a gazdaságos csikos társát.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.10.01. 09:53:26

Én a MOL-os pontokat gyűjtöttem, táskára. Duplán jól jártam, mert amikor be akartam váltani (az akció közepén), nem volt táska. Így a pontokat eladtam, és nem költöttem egy olyan táskára, amire nem is volt akkora szükségem :)Mert persze a MOL is úgy nyomja, hogy gyűjtsd a pontot, és akkor nem kell a táska teljes árát kifizetned, csak egy kicsit...

eszembejutottvalami 2009.10.01. 09:54:13

Mi is gyűjtöttük a pontokat össze is jött két füzetnyi. (Mert sikeresek vagyunk!) De csak azért mert a fiam szerette beragasztgatni a pontokat.
A betelt füzeteket elajándékoztam kollégáimnak. Az akciós edények árát még féláron is sokallottam.

kedves kis monca 2009.10.01. 10:02:22

Én is pont-gyűjtöttem. Feliratkoztam, nem hívtak...
Aztán a metróban láttam ugyanezeket a tefálokat lényegesen olcsóbban. Végül mégsem tefált vettem, hanem a nem emléxem a nevére típust, ami 2500 forint környékén volt.Ebből is van különböző méretű serpenyő, palacsinta sütő, stb. Különös ismertető jele, hogy különböző színű nyelekkel kaphatók.
Kicsit paráztam, hogy ennyiért lehet, hogy megint beválasztok egy gagyit , de nagyon jó minőségű.Érdemes kipróbálni.

papugaja 2009.10.01. 10:07:37

Leszarom a pontgyűjtést.
Ne ajándékozgassanak, hanem adják annyival olcsóbban a portékájukat. No reklám, no adminisztráció, no költség, no átverés, no elégedetlen vevő.

Dugják fel maguknak a pontjaikat!

Kandras 2009.10.01. 10:09:36

@kedves kis monca: az a veszélye ennek, hogy ha 1-2szer kifogsz gagyit (és nagyon könnyen lehet gagyit kifogni), akkor már drágábban jössz ki, mintha egyből vettél volna egy minőségi terméket.
Mi jelenleg úgy vagyunk ezzel, hogy inkább egy hónappal később veszünk minőséget, mert sajnos nagyon sokszor megjártuk vele. Persze szerencséje is lehet az embernek, mint a te esetedben, ahogy mondani szokták: kockázat nélkül nincsen haszon.
Nálunk a családban porszívó a legtipikusabb példa erre: régen évente-két évente vettünk új olcsó gagyi porszívót aztán egyszer megvettünk egy drága, minőségit és az 5 év után is jobban szív, mint az összes korábbi együttvéve :) De konyhakésekkel is hasonlóan jártunk például és még sorolhatnám.
Mosőgépből viszont nekünk is egy olcsó nóném van és tisztességesen teszi a dolgát évek óta.

kedves kis monca 2009.10.01. 10:17:17

@Kandras: Hát, a porszívó-témával mi is "szívtunk" már.Késsel, ollóval kb. ugyanez a helyzet. (Mondjuk nálam a "gyerekek" végzik ki az késeket, ollókat. Hogy mit vághatnak vele, nem tom. Lehet, hogy hatos kazánlemezt:-)

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.01. 10:25:59

Mifelénk is vannak ilyen csodás akciók. Pontgyűjtőkártya csoda. Minden elköltött 1000 euró után kapsz egy 5 eurós bónt, amit levásárolhatsz. Szeretem az ilyen hűség dolgokat. Akkor már ajánlom a Readers Digest előfizetést is.

bela2 2009.10.01. 10:30:24

A "hajaz" azt jelenti, hogy "hasonlit". Kerem ezt eszben tartani!
(Mostanaban tobbszor fordult elo kulonbozo hajmereszto jelentesekkel felruhazva...)

Sákif za morro? 2009.10.01. 10:38:51

Azért kíváncsi vagyok, hogy a sok nagypofájú teszkóbancsakahülyékvásárolnak okostojás hol vásárol? Ósönben? Lidliben? Macsban? Vajon az egyet fizet kettőt kap, aznap lejáró szavatosságú olasz felvágottat megveszik-e? Netán mindezért elmennek 5km-rel arrébb, hogy ne a teszkóban kelljen megvenni?

Vagy arról van szó csupán, hogy a feleségük/anyukájuk vásárol a teszkóban? Lúzerszagot érzek.

Aki az akciós teszkós Tefal ár feléért látott ilyen edényt, ossza már meg velem a helyet!

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.10.01. 10:39:03

Már a pontgyűjtő füzeten is rajta voltak a nem éppen kedvező árú akciós Tefal edények, jobban körülnézve máshol féláron meg lehet kapni azokat akció nélkül is...

KáposztaMedve 2009.10.01. 10:39:38

Tesco, Tesco, Tesco = birka, birka és még több birka. Ölik egymást a kínai low-end cuccokért, mert több tízezer forint levásárlása után meg megvehetnek majdnem ugyanannyiért egy serpenyőt, mint amennyibe egyébként kerülne, csak az okos mánágerek kitalálták, hogy legyen HŰSÉGAKCIÓ(!!!), és amire egyébként nincs is szükségük. Beszarás a köbön...

Bezzeg az Aldi, ahol szombat este egy akciós rönkhasogatót követelő vevőn és az egész üzletben egyedül lévő pénztároson kívül senki sem volt, ahol roskadoztak a nevenincs német árucikkektől a polcok, és mégis képes voltam Törley pezsgőt venni.

A tékozló fiú visszatért :P

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.01. 10:39:39

@bela2:
Okés.
hajaz=hasonlít hajaz=hasonlít hajaz=hasonlít hajaz=hasonlít hajaz=hasonlít hajaz=hasonlít hajaz=hasonlít hajaz=hasonlít hajaz=hasonlít hajaz=hasonlít

Tökös Veréb 2009.10.01. 10:40:05

@Ben Zinkoot: az ALDIban vásárolnak! ez alap!

KáposztaMedve 2009.10.01. 10:58:02

@Ben Zinkoot: Vásárolok Tesco-ban, sőt mindjárt a spar-ba. DE csak ésszel. Az a baj általában az emberekkel, hogy ha beszabadulnak a Tesco-ba, ész nélkül pakolnak mindent a kocsiba, "mer' óccsó".

Egybéként, hogy kontkrét helyet mondjak, augusztusban talán a VasEdény kirakatában láttam valami hasonló high-tech Tefal serpenyőt, annyiért mint a Tesco-s hűségpontos. Nem biztos, hogy ugyanazt, de nem hiszem, hogy a két serpenyő között akkora különbség lenne, hogy kétszer annyiért adja a forgalmazó. Mindkettőnek világít a közepe ha meleg, egyikben sem ragad le az omlet és ennyi.

megamenn 2009.10.01. 11:12:19

Boci Tejivó, Szeged: 10 üres palacsinta 480 Ft. A faszom fog otthon füstölni a palacsintasütővel. Ez-e itt a reklám helye-e ?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.01. 11:14:20

Fél tekercs TESCO-pötty Akciós Áron* eladó!
Klaviatúra-színesítésre pl. remek...

*nál

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.01. 11:38:13

Nem gyűjtök pontokat.
A katicabogár foglalkozik ilyesmivel.

AlulírottFentemlített 2009.10.01. 11:52:14

Ha valakinek kellenek még pontok, akkor itt küldök néhányat:
..................................
..................................
..................................
..................................

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.01. 11:55:48

@Sün‼: Az a feketéket gyűjti, ezek meg (nagyrészt) pirosak. Amúgy a legvérmesebb 10-12 pöttyös ázsiai katicabogár sem versenyképes pöttyileg a lucernaböde nevű rokonával, aminek - mint neve* is mutatja, 24 pöttye van...

*Subcoccinella vigintiquatuorpunctata

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2009.10.01. 12:08:17

ez kellemetlen... a teszkótól azonban nem meglepő a húzás.
www.tulajdonkeppen.blog.hu

fabien 2009.10.01. 12:08:30

Nekem is összegyűlt a család által a 3 pontgyűjtő. 1 Tefált már sikerült megkapnom a lista alapján, de a maradék 2re pedig okt.31-et választották határidőnek. Legalábbis ez volt az utolsó infóm.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.10.01. 12:11:23

@Megdobbent: Kérdés hogy akkor egy számítógépet hogy tud kezelni :D

Kifordított kacagány 2009.10.01. 12:28:42

@Werus: mert már nem gyártják, lesz helyette másik, esetleg jobb is, hasonló áron

@sorica123: mert mohók és az utolsó 3 darabot is el akarják adni, ezért összeszervezik az árukészleteket

@Kandras: ez is igaz. mondjuk egyet mi is vettünk, bár tisztában voltunk vele, hogy nem spórolunk vele semmit, de annyit megért, a többi pontot meg másnak adtuk(miért maradjon a tesconál, legyen nekik is költségük).
azokat viszont akik még vásároltak is ilyen pontokat soha nem fogom megérteni.

@Libelle: a hülyék

@Anulu: azért ez is túlzás. azok a típusok kb 5-10%-al drágábban voltak kaphatók. most, hogy kiárusítják őket, lehet, hogy máshol is olcsóbb lett, de azt kizártnak tartom, hogy bárhol megkapod tömegével fele annyiért mint az akciósnak kikiáltott ár. egész biztosan árulják máshol is a maradék készletet, még az is lehet, hogy van ahol olcsóbban, de azért túlzásokba sem kellene esni.

@megamen: ilyen helyen nem veszünk palacsintát, mert csak tojást nem látott édes palacsintát tudnak gyártani, rendes sós palacsintát sehol nem árulnak.
más kérdés, hogy tefal palacsintasütőre sem áldozunk, mert a 200ft-os óccsó eldobható palacsintasütők is kibírnak pár évet arra a konkrét feladatra.

Magam_a_Mondomét! 2009.10.01. 12:32:02

Pedig a TECSÓ tanulhatna, annak idején karácsonyra valami KRISTÁLYEDÉNYPOHÁR akció volt, abból is elfogyott minden októberre.

Tomi Papa 2009.10.01. 13:00:33

Én ezt nem is értem...

1, Miért nem tudták a kiadott pontok számából kikövetkeztetni hogy kb. mennyi edényre lesz szükség?
2, Csak nem lepte meg őket, hogy mindenki rákattant az akcióra?

Az "írjuk rá tollal egy papírra, majd utána keressük 15 percig" módszer pedig igen kőkorszaki, nem is értem hogy mindezt miért nem kompjúterizálták...:)

egggyüttműködő partner 2009.10.01. 14:12:17

Van 3 lütyő, imádják, ha az asszony palacsintát süt. Vettem hát egy ilyen katicás Tefal-t. Az asszony azt mondta, hogy kaszott jó a cucc. Lett ezért más is, a lellei tesco ügyfélszolgálatosai pedig hívtak, ha megérkeztek a később kinézett darabok, ha pont nem volt készleten, ami kellett, magyarán hercigek voltak erősen.

Szóval egy igazi happy end a mi történetünk, filmen Tom Hanks lesz majd a főszereplő.

reunalla 2009.10.01. 14:48:25

valahol el vagytok tájolódva, aki aug. végéig feliratkozott, azoknak okt. végéig meghozzák az edényeket a pontos árért

ezek nemhogy kifutó, hanem a legújabb szériás edények és nagyon jók, még a nem 50 %-os árat is megérik, amiért a külföldi webshopokban árulják őket

movhu 2009.10.01. 15:35:38

Nekem annyi az élményem ezekkel a pontokkal, hogy hazavittem őket, leraktam, a 11 hónapos lányom meg olyan, mint a porszívó, le is szedett 3-at, és megette. De később kiderült, nem emészthető, mert sértetlenül távozott :D

movhu 2009.10.01. 15:38:23

@eastwood: Az lehet, hogy ilyen csilivili Tefal Privilege Pro palacsintasütőt nem lehet 5000-ért kapni, de hogy olyat, ami megfelel az indukciós tűzhelynek, és még jó minőségű is, az biztos.
Amúgy meg az indukciós főzőlap árához képest egész olcsó egy palacsintasütő :)

2009.10.01. 15:43:33

Sok lúzer van ebben az országban, de a pontgyűjtő-beváltó (azt megpróbáló) emberek nem azok.

Lúzer - bár a szerencsétlen jobban tetszik - az, aki odamegy a penny elé és összeverekszik az 50 forintos sörön, vagy a párszáz forintos sajton.

Manci néni, a szomszéd 2009.10.01. 19:42:54

Teszkóban nem veszünk semmilyen húst! Teszkóban csak utángyártott tintapatront veszünk!

festéktüsszentő hapcibenőke 2009.10.01. 20:26:39

nálunk egy kisméretű serpenyő lett megcélozva.

gyűlt is a pont (keresztgyermek imád ragasztgatni ), aztán elfelejtődött.

mit látnak szemeim múlt héten: a pontgyűjtős akciónál több mint ezer forinttal olcsóbban adják a tescoban a szóban forgó serpenyőt.
így már megvettük..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.02. 08:25:43

Kipróbáltam: Nagyon jól néznek ki a szemüvegemen a pontok. Palacsintát meg süt az asszony amúgy is.

Kifordított kacagány 2009.10.02. 15:42:13

@reunalla: aha, persze, el vagyunk tájolódva. ezek annyira legújabb szériás termékek, hogy a tefal már a saját oldalán sem jegyzi őket. és pláne megéri a kétszeres árat is, mikor soha nem került annyiba.
idióta

KeeganBong 2009.10.03. 17:20:12

Nem szép dolog, hogy valaki nem kapja meg a 2009. április 29 és 2009 augusztus 27 közti akciós időszakban hirdetett terméket. Megjegyezném, hogy az omniózus Tefal Privilege Pro C60tökömtudja mennyi cikkszámú palacsintasütő mifelénk 24 euró volt nem akciósan.Jól néz ki a prospektuson, hogy 8580 forint helyett az akció időtartama alatt 4290ért lehet megvásárolni, mert megközelítőleg amúgyis annyi az ára.A kivételekről, és a játékszabályokról a www.piros.tesco.hu -n lehet olvasni.
Engem baromira nem téveszt meg amúgy a reklámszöveg indukcióról, nemesacélról, thermo-spotról. Baromira elvárható egy palacsintasütőtől, hogy a tűzön ne égjen rommá a szerkezete és attól még akkor is 24 euró az ára profittal együtt európai országokban.
süti beállítások módosítása