Tékozló Homár

Ügyetlen csaló a játékosztályról

2009.10.05. 00:45 | szily | 40 komment

Az a szerencse, hogy akik le akarnak húzni minket, gyakran egyáltalán nem ördögi ravaszságú csalók, hanem akkor hülyék, mint az a fickó, aki neve elhallgatását kérő olvasónkat akarta lehúzni. Adómentesen!

Bocs, még röhögök...
10 perce hívott a T-Mobile Magyarország játékosztályáról Kojtár Csaba (Kajtár, Kantár, Kollár, bármi lehetett, nem volt érthető másodszorra sem), hogy egy rendszer, amiben az összes kártyás és előfizetéses ügyfelük száma benne van, fél órája kidobta az enyémet, és nyertem. Adómentes pénzösszeget.
-- Ne haragudjon, mi az ön telefonszáma? -- így én.
-- Az én telefonszámom rejtett, mivel számítógépről hívom -- így a játékosztály.
Egy kicsit fújt szegénynek a szél a telefonjába, meg igazából 2 éve a Pannonhoz tartozik a számom, de egyébként szinte be is vettem volna.

Ha valakit még megcsörget az adómentes pénznyeremény, faggassa már ki jobban, engem sajnos egyrészt elfogott a nevetés a játékosztály hallatán, másrészt ösztönösen benyögtem valami rizsát, hogy DM célokra nem használható a telefonszámom, és erre lecsapta.

Szólni fogok az ismerőseimnek, hogy többet ne hívjanak ismeretlenről, mert nem fogom felvenni ilyen elmebajosok miatt.

Üdv:
(nevet ne írjatok, köszi)

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.05. 00:47:28

Gondolom találomra tárcsázott. Én ebben egy kis Palkovicsnés visszatérést érzek. Laptop nélkül.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.05. 00:50:47

Amúgy van ilyen, hogy "játékosztály"? Esetleg én "nyereményosztály"-t mondtam volna. Biztosan bebuksz! Vagy azt mondom, hogy a mobilszolgáltatók szövetségének halvizsgáló központjából beszélek. Tuti megeszed.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.05. 00:59:43

Érdekes, hogy hajnali egykor most milyen csend van... ...hol a násznép?

silent76 2009.10.05. 01:07:18

Ez már a hét eleji post?

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.10.05. 01:20:47

Ha felhívnak engem, hogy nyertem, mindig vissza szoktam kérdezni, hogy betűzze le a nevét, mert nem akarom a feljelentésben eltéveszteni. Ilyenkor általában megszakad a vonal.

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2009.10.05. 02:06:11

8 év uaz a számom, uaz a szolgáltatóm és még soha nem hívott senki ilyen ügyben.
ki vagyok rekesztve, faszkivan.

Secnir 2009.10.05. 03:12:51

engem vonalason szoktak hívni, hogy nyertem bundát, takarót stb.
és én erre mindig közbevágok, jó, rendben, akkor tessék feladni futárszolgálattal, mondom a címet:
áááá azt úgy nem lehet
de, lehet, állom a postaköltséget, mondom a címet
áááá de nem
de igen
de el kell jönni egy bemutatóra
de mondom a címet
erre lecsapják. hihetetlen, hogy milyen faragatlan emberek vannak, akik köszönés nélkül csak úgy, lecsapják a kagylót...

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.10.05. 05:22:05

A sok hülye miatt egyszer le fogunk maradni arról, amikor tényleg nyertünk :)))

Megdobbent 2009.10.05. 06:02:27

@Secnir: ehe a jo oreg cepter nekem ujsagolta, hogy nyertem egy fasza gepet. Mondom mit? napfenygepet! Namondom olyantol szuletesem ota rendelkezem, most pl. juliusban is mukodik. Nadeakkor menjek mas ajandekert. Mondom kuldom a futart, elhozza nekem. Akkor ugy megsem. Akkor kocc. Ennyiben maradtunk :)

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2009.10.05. 06:25:58

az a baj a rejtett számmal, hogy sok hivatal és pénzintézet kimenő mobilkártyája is rejtett számos. szívem szerint én sem venném fel soha a rejtett számosokat, csak lehet, hogy utána meg mehetek be személyesen ügyintézni...

KáposztaMedve 2009.10.05. 06:38:04

Én meg már azt hittem az ALDI játékosztályáról hívták...

megamenn 2009.10.05. 07:53:52

Hogy lehet valaki ekkora lúzer, hogy ilyenek felhívják ? :)

ügyfélszolgálatos 2009.10.05. 07:54:32

Azt ne feledjétek, hogy a legkönnyebb úgy kiszűrni az ilyen csalókat, hogy ha valóban a T-mobile-tól hívnak akkor soha nem fognak adatokat kérni, főleg nem nyereményjátékkor. Tehát ha nyereményjátékkor adatokat kér szimplán le kell tenni.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.10.05. 07:58:52

Én még soha nem nyertem semmit. Még majdnem sem.

Joco74 2009.10.05. 08:02:37

Azonnal fel kell hívni a T ügyfélszolgálatot és jelezni, hogy valaki visszaél a nevükkel. Nem szeretik...
Bemondod a pontot időpontot és a számot. Ha rejtett, majd ők utána néznek.

Szerintem ez a legegyszerűbb és legjobb dolog amit ilyenkor tenni lehet.

staropramen 2009.10.05. 08:09:17

@KáposztaMedve:
Az Aldi nem lehet Sztrovacsek, mert ha ott nyertél, akkor a nyereményt személyesen TótaW hozza ki mosolygós polcfeltöltők társaságában, a háttérben pedig Szily bólogat üdvözült arckifejezéssel.

KáposztaMedve 2009.10.05. 08:27:14

@staropramen: És ott mit lehet nyerni? Dekopírfűrészlap-kupont 600 HUF értékben?

staropramen 2009.10.05. 08:45:35

@KáposztaMedve:
Ott bármit lehet nyerni elsősorban pozitív (+) feltöltődést ebben a szomorú agresszív világban.Ha szerencséd van akkor két kupont is kaphatsz, ha nálad a Shell pontgyüjtőd.

floral 2009.10.05. 09:17:25

Egy éve engem is felhívtak ezzel. A sztori annyi volt, hogy ha veszek egy 10 ezer forintos feltöltőkártyát, és elküldöm nekik !!aktiválás előtt!! a számát, akkor kapok 25ezer forintért feltöltést... :) Mondom oké, de előfizes vagyok - erre ő, nem baj az, akkor a számlán írjuk jóvá. Mondom nem kéne nekik ezt tudniuk, mármint hogy előfizes vok? Na aztán én sem bírtam röhögés nélkül és letettem. :))

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.05. 09:40:52

@Itschykhatschy: Az enyém mikor érkezik már? Csak nem cserélték el a futárok a gumimatraccal?

Marr 2009.10.05. 09:56:58

@Joco74: Igen, azóta továbbítottam a T-nek is időponttal, számmal, összeszedettebben megfogalmazva.

movhu 2009.10.05. 10:29:29

Én tudom, hogy a szolgáltatónak nem érdeke, de én évek óta szeretnék egy olyan szolgáltatást, hogy egy webes oldalon be tudom klikkelni, hogy aki egy bizonyos időpontban hívott(ha jött a száma, ha nem), attól többet nem akarok hívást fogadni. Bemondaná neki, hogy "A hívott fél öntől nem kíván hívást fogadni". Sőt, be lehetne állítani, hogy az adott cég teljes számtartományából nem akarok. Az volna az igazi.

Sajtkukac 2009.10.05. 10:48:29

@movhu: Én már annak is örülnék, ha a kábeltévé csatornákat tudnám ugyanilyen módon szelektálni, és csak azokért kellene fizetnem, amit tényleg nézek...

Egyébként én csak azért tartok mobilt, mert olcsóbb mint a vonalas. Gyakran otthon is hagyom. Ha valaki keresett, visszahívom. Vagy nem... :D

helianthus 2009.10.05. 12:45:25

@stonedraider: dettó így vagyok én is. Tiszta diszkrimináció. Amúgy feltöltős vagy vagy előfizetős?

BéLóg 2009.10.05. 12:47:46

csak azt nem írta még le senki, mi lett volna a következő lépés.

Az én tippem: Nyertél 40e Ft-ot a telódra ha veszel tíz percen belül egy 20ezres feltöltőkártyát és bediktálod annak a kódját.

Persze mielőtt te feltötötted volna, s persze amit a bediktálás ALATT már a tettes társa nyomat is a saját telójára.

Egyébiránt tecc a "betűzze a nevét a feljelentéshez" szöveg, de mi van ha az ember azzal próbálkozik, hogy: Visszahívhatom azon a számon amelyet nekem kijelzett a telefon?

Ha elég lúzer, hátha bediktálja a telefonját, mondjuk ha azt mondom, a biztonság kedvéért ellenőrizhetem a NEKEM kijelzett számot és választ se hagyva kezdeni: 06 20/30/70 (attól függ, melyik cég "játékosztályát mondta be) kettő, öt vagy nyolc, elnézést, nem látom, és így tovább.

Mondjuk van olyan hülye rabló aki a helyszínen hagyja az iratait vagy elalszik a székben. Akár összeakadhatunk egy olyannal aki bediktálja a telefonszámát.
Csak erősködni kell hogy dehogynem jelzi ki, itt van csak rossz a világítás, kicsi a képernyő, akármi és nem látom jól!

CID 2009.10.05. 13:16:02

@BéLóg: Szeintem nem 40e-et nyert. Mostanság 500-600e ft-nál kezdődnek a nyeremények, de hallottam már milliós nyereményekről is . Természetesen bankkártyán :)

Annyira azért nem lehetnek hülyék, hogy saját telójukra töltik. Néhány ember már tett feljelentést, ha a sajátjukra töltik, szerintem már elkaptak volna néhányat.

BéLóg 2009.10.05. 13:35:58

@CID: Hidd el, ahogy csak a legutóbbi N51-es akciós Palkovicsné baccpapucsos laptop nyereményre rámozdulnak, ebbe is belefutnak sokan.

Mert milyen jó érzés végre kiválasztottnak lenni, nyerni míg mások nem, munka nélkül pénzhez jutni, tovább mennve abból meggazdagodni, hogy KÖLTÖM a pénzt, satöbbi!

Az hogy egy megvásárolt feltöltőt más aktivál mint aki megvette, EGYÁLTALÁN nem jogszerűtlen, plusz egy pereskedés költsége valószínűleg messze több mint amit az ember elvesztett. Éppen ezért jön ez elő újra meg újra.

A potenciális balekok száma legjobb esetben is konstans %-a egy populációnak, azaz KIMERÍTHETETLEN forrás!

Biyb 2009.10.05. 14:16:46

Úgyan ezzel a szöveggel hívtak fel kb. 5 éve:
"Nyertél 40e Ft-ot a telódra ha veszel tíz percen belül egy 20ezres feltöltőkártyát és bediktálod annak a kódját."

Nem mentek Nálam semmire, mert előfizetésem van és "Piripótypusztán" voltam mellette, ahol vasárnap délután feltöltő kártyát nem lehet kapni.
Erre a csajszi mondja, oh semmi gond, de azonnal üljek kocsiba és száguldjak be 30 km-t a legközelebbi városba, mert akkor elveszik a nyereményem:-)

Még kétszer visszahívott, hogy úton vagyok-e már... Na úgy küldtem el a mint a szél, hogy zaklat a hülyeségével.

CID 2009.10.05. 14:40:59

@BéLóg: Tisztában vagyok vele, hogy mennyien beleesnek abba a hibába, hogy mohóskodnak. Abban viszont már nem vagyok biztos, hogy ez nem e csalás, megtévesztés egyebek.

Nem hiszem, hogy a feltöltőkártyákat saját telefonálgatásaikra költik. Nyílván, próbálnak belőle készpénzhez jutni. Szinte biztos, hogy szervezett formában csinálják.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.05. 16:14:52

@CID: Tudod te milyen sok telefonos egyeztetés kellett ahhoz, hogy a moszados meg a kbh-s srácok megszervezzék a legdolgosabb romák kilövését?

BéLóg 2009.10.05. 16:28:45

@CID: Mivel ez a csalásfajta létezik, ráadásul nem is csak magyar nyelvterületen, pontosan lehet tudni hogy saját telefon feltöltésére használják.

Asszem amikor az első ilyet olvastam (Homár?) ott az volt a gyerek mázlija, hogy aktiválta a telefonján mielőtt őt visszahívták volna, ezért csak annyiban járt rosszul, hogy két évre előre fel volt töltve a telója...

Persze a "játékmester" elárulta magát: Már aktiválta! Azt meg honnan a búbánatos fenéből tudná, ha nem az ő (tettestárs) telefonjának mutat be a szolgáltató? A "játékosztályost" aztán marhára nem érdekelheti, a frissen vett kódot egyben fel is használták!

Vaze, ha nem aktiválta, akkor tényleg az alatt az idő alatt amíg a delikvens bediktálja, ő (tettestársa) MÁR nyomatja is saját feltöltést ez tuti.

Gyerekeket kell erre figyelmeztetni, mint a nigériai levélre meg a "gazdagodj meg abból hogy pénzt költesz", az ingyé' SMSből laptoptelefon és társai, meg adja meg banszámláját és pinkódját mer' különben felrobban a tévéje, hasonlóan ingyé' MP3 a telefonra, meg efféle. A gyerekek fokozottan veszélyesek. A buta felnőttek meg tanulnak a saját hibáikból vagy megérdemlik.

silversurfer 2009.10.05. 18:16:20

Engem is felhívtak anno, röhögés nélkül kibírtam a beszélgetést... akkor majdnem sikerült, amikor közölte a vonal túl végén lévő úriember, hogy akkor küldik ki a nyereményt, ha bemondok 3, egyenként 15 ezer forintért vásárolt domino-kártya sorszámot. Sztem van olyan, aki megteszi :)

Bibo65 2009.10.05. 20:12:47

Engem is felhívtak, és Trés is vagyok, tehát ült a szitu. Mondja van nyeremény, azonnali, csak azt kell tennem, hogy veszek egy dominó kártyát 5000.-ért, és beolvasom neki a számot (feltöltés előtt). Mondom neki, hogy az nagyon jó, mert erről az akcióról én is olvastam a fogyasztóvédelem honlapján. Erre, az eddigi kedves hangja megváltozott, és az kiáltotta a telefonba: Kurv@ @nyád, dögölj meg! Majd lecsapta. Később jutott eszembe, hogy vissza kellett volna hívatnom magam, hogy holnapra meglesz a kártya, de a hívást már a rendőrségen várni. Kíváncsi vagyok, mi lett volna...

And21 (törölt) 2009.10.06. 02:59:37

Amire meg figyelni kell!

ut mellett all az auto segelyt kerve,tobbnyire ciganyok vagy romanok magyarazzak,hogy nincs benzin de penzert cserebe odaadnak aranyat rogton a nyakbol vagy az ujjrol.
az arany persze hamis es szart sem er, amint te eltunsz a kepbol ok mennek a masik iranyba.

NICKTELEN 2009.10.06. 08:50:53

Szerintem meg az ilyennek a hívását fel kell venni, és részletesen érdeklődni a szerencséről, mindent megígérni, pontos és hosszú útmutatást kérni a teendőkről. Aztán nem kell csinálni semmit. Ha velem sokat beszél, majd mást nem fog tudni felhívni a nagyon rejtett számáról.

puerto01 2010.01.29. 19:04:21

Az imént nekem is jött egy telefon T-mobile csalás témakörben. Kajtár Csaba hívott személyesen, anonim számról, aki teljesen hibátlanul lenyomta ugyanazt, mint a 4 év alatt minden alkalommal. 10 ezer forintos vásárlásra kialkudtam nála fél órát, mert mondtam, hogy épp vacsorázok és nem tudok elugrani feltöltőkártyát vásárolni. Ez nem zökkentett ki az urat, engedékeny volt. fél óra alatt hívtam a 112-t a t-mobile ügyfélszolgálatot, az első feljelentésre bíztatott a másik utánanézéssel nyugtatott. LEírtam 17 számot a papírra, mert mindjárt hív... hívott a beszélgetést rögzítettem. Akkor is hihetetlenül profi volt. A 3x17 számot készségesen megköszönte, majd az elsőt mégegyszer beolvastatta a biztonság kedvéért. MAjd adott egy számot 06 30/5833213 ezen hívjam fel őket az utólagos egyezetetés végett ahol Tóth Árpád fog készséges lenni velem. Ha nem hívom őket akkor majd ők hívnak. Mivel én nem hívtam őket, ők sem hívtak.
Szóval vigyázni kell, és minél többet beszélgetni a csalóval, hogy a lehető legtöbb pénzt kelljen neki kifizetnie telefonálgatásra. Ennyi amit tehetünk. NA meg persze azt, hogy elfelejtjük, hogy valamit is nyerhetünk akkor ha nem hivatalosan meghírdetett akcióról van szó. MErt hogy ez az úr szerint titkos nyereményjáték volt...

Andi777 2010.07.07. 23:03:01

Engem ma hívott fel egy nő, xxx-né, természetesen nem lehetett hallani tisztán, mert a "t-... játékosztály" vonala meglehetősen szakadozott a fontos részeknél. A telefonszámát nem adta meg, azt mondta majd visszahív negyed óra múlva, ha már megvettem a feltöltőkártyákat.
Velem is 20.000.Ft értékben szerettek volna vásároltatni D. feltöltőkártyát (1.900.000.Ft nyeremény fejében).
Én nem tudtam, hogy ez már ennyire szakállas csalás, ezért felhívtam a t- ügyfélszolgálatát, ahol persze felvilágosítottak...
A csaj visszahívott, és mondtam, hogy a központban nem tudnak erről a nyereményjátékról.
A nevét persze most sem értettem, mert a "T- játékosztály" vonala még mindig szakadozott.
Szóval még megpróbált rábeszélni, merthogy ez a játékosztály, ami egy más cég - ezért nem tudnak a dologról.
Én meg inkább a t- nek hiszek - mondtam, úgyhogy gyorsan le is tette, amikor rájött, hogy nem tud már meggyőzni. :)
Én tartom a rekordnyereményt az 1.900.000. forintommal? :))))

notung 2011.04.25. 16:57:05

Engem ma hívtak fel a "játékosztályról". Azt leszámítva, hogy húsvéthétfő van, amikor normális ember nem dolgozik, max. tényleg csak a benzinkutasok, ő, Marton Krisztián, boldogan végezte "munkáját". Ahhoz képest, amiket eddig írtatok, sokat fejlődtek, sokkal hitelesebbek! Nem volt háttérzörej, és a számát is kiírta a kijelzőm! 10.000 Ft-ért kellett volna feltöltőkártyát vásárolnom, a nyereményem viszont "csak" 350.000 Ft lett volna. Jól kifaggattam részletekről, amelyek másodszori "magyarázat" után is homályosak maradtak, aztán vissza is hívattam magamat, mondván, hogy megkérdezek valakit, hogy tudna-e segíteni, mert nem vagyok benzinkút közelében. Felhívtam valakit, aki szerencsére ismerte ezt a csalássorozatot, és felvilágosított a tényekről.
süti beállítások módosítása