Tékozló Homár

Az Auchan alternatív panaszkezelése a gúnyolódás és a röhögés

2009.10.07. 12:00 | ge | 86 komment

Ibolya az Auchan-ban olyan csirkehúst vett le a polcról, ami valószínűleg eredetileg nem oda tartozott, így többet fizetett végül, mint amivel számolt. Amikor ezt jelezte az ügyfélszolgálatnál, csak gúnyos röhögés volt csak a válasz, ami természetesen panaszkönyvi beírást eredményezett. Pedig akkor még nem is tudta, micsoda meglepetés éri, ha otthon kinyitja a csomagolást.

2009. október 1-én 15:00-kor fizettem a budaörsi Auchan egyik pénztárában. Számlaellenőrzés után, amit megtanultam hogy itt kötelező, tapasztaltam, hogy a vásárolt 450 gr-os csirkemellcsíkok 1.099.- Ft-os áron került a számlára. A polcon ez az ár a kilónkénti mennyiség ára volt. (Lehet, hogy rossz helyen volt az áru, de arról én nem tehetek). Rövid számolás után úgy döntötttem,hogy 3 gyermeket egyedül nevelve nem tehetem meg, hogy 2.450.- Ft/kg áron vásároljak csirkét.

Az információs pultnál a 3 hölgy közül kettő jóízűen nevetve közölte, hogy ma ilyen drága vacsoránk lesz, majd lassan együk, élvezettel (pontosan idéztem!), visszavenni ugyanis nem áll módjukban, mivel a termék hűtött. Jelzem, a fizetés és az információs pult közt 5 perc sem telt el. Kértem, hívjanak olyan személyt, aki segíteni tud a probléma megoldásában. Először szintén nevetve, majd haragomat látva flegmán közölték, hogy nem hívnak senkit. Ezután beírtam a panaszkönyvbe, bár tudom az efajta bejegyzések válaszát: soha semmit nem ér. De csak addig, amíg más fórumhoz nem fordul az ember.

Elég kár, hogy egy ekkora multi cég ennyire nem figyel a vásárlók megtartására (úgyis jönnek elegen) és az alkalmazottjait sem tanítja meg az igaz kereskedői viselkedésre. Egyébként tapasztalat, hogy gyakran teszik más vásárlók más helyre az elvett, de meggondolt árut, de ha ilyen előfordul, a kereskedő feladata lenne a helyére tenni, nem a gyanútlan következő vásárlót becsapni, büntetni.ű

Hazaérvén vacsorakészítés következett, amikor is a tálca igen drága husit kibontva bűzös szag csapta meg az orrom. És akkor itt elfogyott a türelmem. Természetesen a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Felügyelőséget is megkeresem, remélem Ők korrektebb eljárást fognak kezdeményezni. Ami biztos, többet nem vásárolok az Auchan budaörsi áruházában és erre a környezetemben mindenki figyelmét felhívom.

Ibolya

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.07. 12:03:38

Majdnem első... Sün, szarjál sünt! :-)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.07. 12:04:33

Ráadásul délben.
Nem az Ósünbe kell menni, hanem az Aldiba.
Ott mosolyogva nyújtják át az akciós csirkefarhátat.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.10.07. 12:05:47

A madarasteszkóban mindent szó nélkül visszavesznek, néha még egy mosoly is sikerül. Ezek álmadarasteszkósok lehettek.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.07. 12:06:02

Így elolvasva, én meg szoktam vizslatni, hogy mit teszek a kosaramba, főleg, ha számít az ára is... Mehet a SÜN az Auchannak, viszont legalább akkorát érdemel a naiv ügyfél is.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.07. 12:10:07

@atpijkamo: akár, de azt csak akkor javasolnám, ha nem okoz neki problémát saját magát - akár többszörösen is - kiszarni. Jelentős mazochista hajlamok kellenek hozzá. :)

zsírfeka (törölt) 2009.10.07. 12:13:55

"Elég kár, hogy egy ekkora multi cég ennyire nem figyel a vásárlók megtartására"

minél nagyobb egy cég, annál gecibb, bunkóbb.....

avatartalan 2009.10.07. 12:16:35

viszont mindent visszavesznek lexarják h hütött e vagy sem...

Tökös Veréb 2009.10.07. 12:18:56

emiatt nem veszítenek el vásárlót, amúgy is +/- 1 vásárló mit számít nekik? egyébként te is vissza fogsz menni, csak legközelebb jobban figyelsz. Ebből következik, hogy nem veszítenek vásárlót!

Ez a vásárló megmaradás törvénye : a vásárló nem vész el csak átalakul!

drhb (törölt) 2009.10.07. 12:20:47

Lehet, hogy a csirkét már egyszer visszavitte valaki...

drhb (törölt) 2009.10.07. 12:22:41

@Fulzsenszio:
Pontosan, ekkora cégnél az ilyen ügy nem számít. A kisboltnál számít, itt viszont még egy ingyenreklámot is kapott az áruház a Homáron, mert természetesen mindjárt jön a bocsánatkérő poszt...

Tökös Veréb 2009.10.07. 12:32:25

@drhb:
a csirkét eladták >> bevétel 1:0
kicsit morcos a vevő >> talán bevétel kiesés 1:1
jövő héten leakcióznak valamit >> morcos vevő bemegy, mert pénz az pénz >> is mért bevétel 2:1

a végén ők nyertek!

lókupec 2009.10.07. 12:33:50

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

akos147 2009.10.07. 12:43:54

Már nagyon hiányzott egy három gyermekét egyedül, felelősségteljesen nevelő anya írása, ki voltunk rá éhezve, na. Sajnos ők kiemelt célcsoportja az átvágós társadalmi rétegnek.

Manci néni, a szomszéd 2009.10.07. 12:46:24

Hiába mondom én, hogy csak a Józsi henteshez szabad menni, nála mindig van akciós fagyasztott csírkecsőr, garantáltan friss!

Tökös Veréb 2009.10.07. 12:46:31

@akos147: ezt mondjuk nem értem miért írta bele, mivel a történet szempontjából lényegtelen.

staropramen 2009.10.07. 12:46:46

Szevasz Lókupec!
Hol jársz,Sztrovacsek hogy alig hallunk rólad?

akos147 2009.10.07. 12:48:58

@Fulzsenszio: mert egy megfontolt és tudatos anyuka nem engedheti meg magának, hogy három gyermeke éhezzen, ha egyszer drágább csirkét vesz, osztán jön az éhkopp másnap. ez fontos. szerintem. hányszor kell még mondanunk: ALDI!!!! ??

akos147 2009.10.07. 12:51:23

már nagyon várom, hogy Kecskeméten is nyíljon egy, pedig nem eszem csirkét. se.

Tökös Veréb 2009.10.07. 12:53:20

@akos147: és pont ezért is fog vissza menni, mert durcizásból nem fogja otthagyni akciós ajánlatokat!

ez olyan beszoptam, vihar a biliben poszt!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.07. 12:55:19

@akos147: Fasiszta-e vagy? Mi az hogy "átvágós társadalmi réteg"? Elég szétverni, munkára fogni, vagy el kell kergetni, esetleg ki kell irtani őket? Vagy pátyolgatni, hogy rájuk foghassuk a saját balfaszságunkat?

Egyébként én, mint szintén nem sikeres ember, mindig meg szoktam nézni a vonalkódot, hogy stimmel-e a polccímkével az ár. Ha meg akciósat veszek (csak akkor, ha tudok...), megnézem az árellenőrzővel is. Előre csomagolt nyers húsfélét meg nagyon ritkán veszek újabban, miután sikerült már néhányszor örömet szerezni a család kutyájának...

akos147 2009.10.07. 12:57:23

Az Auchan elindított egy tudatos vásárlói tanfolyamot, Kedves Anyuka ezután majd árgus szemekkel fog figyelni, mit vesz meg csemetéinek. Nem is drága a tandíj, tessenek utánanézni, mennyibe kerül egy fél napos tanfolyam ma Magyarisztánban. Egy olyan akármilyen.

moli 2009.10.07. 12:59:16

@Ibolya: """kibontva bűzös szag csapta meg az orrom. És akkor itt elfogyott a türelmem. Természetesen a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Felügyelőséget is megkeresem"""

ANTSZ, nem nfh!

akos147 2009.10.07. 13:00:47

@Kitalátor feljegyzetei: én annál sokkal ultrább vagyok, kiscserkész mozgalmakban nem veszek részt. a megkésett forradlalom rögtön a Centrum parkolósok után az átvágók söpredékét fogja a Duna partra kísérni... addig is Sün kartársat felkérem, hogy sünmozgatással készítse elő a terepet. szorgos népünk győzni fog!

Secnir 2009.10.07. 13:02:26

hmm
elég drága lett a kutyakaja kilója...

DaM 2009.10.07. 13:02:41

Kedves Ibolya, remélem megengeded a tegeződést. Tanácsom, hogy tanuld meg azt is, hogy nem csak blokkot ellenőrzünk, hanem a kosárba tett terméket is (pont, amikor bele kívánod tenni)! Kérlek, ne légy korlátolt, csak mert mások esetleg azok. Gondold át, mit vársz el és mik a lehetőségek kicsiny országunk berkein belül.

1: a boltos felelős az áru pontos elhelyezéséért? Legyen. Mégis hány percenként kívánsz polcleltárt tartatni a boltossal? 5 percenként elég vagy legyen inkább 1-1 ember minden sorban? Ha megoldják, kifizeted azt a 10-20% többletköltséget a termékek árában, hogy pár tucat plusz ember figyeli a polcokat?

2: Hűtött árut pont azért nem vesznek vissza, mert a minőségbiztosítás az élelmiszeriparban kemény dolog. Még így is előfordulhat, hogy egy tróger vásárló fél óra csacsogás után visszadobja a csirkét, ami persze elindítja a biológiát. Szerencsére ezzel még nem szívtam, de benne van a pakliban, ezért hűtött élelmiszereket különös gondossággal nézegess meg. És a vásárlás végére hagyd a hűtött/fagyasztott élelmiszerek pultjait.

Még mielőtt azt hinnéd, hogy kiröhöglek: a vevőszolgálat hozzáállása és méginkább a romlott hús kiadása felelőtlen, elfogadhatatlan és remélhetőleg számonkérhető.

Sok sikert.

kriszur 2009.10.07. 13:04:11

Ez a "kismagyarpornográfia" újabb eleme. Rosszul fizetett, jellemtelen, rosszindulatú dolgozók, szemét áru drágán.
Magyarországot sajnos "selejtgyarmat" jogcímen tartják számon. Amit egy cég nem engedhet meg Nyugat-Európában, azt eltűri
Szemétlandiában.
Ez egy ilyen ország, a helyzet nem fog javulni, csak romlani -legalábbis a tendenciák szerint-.
Az ember vagy kivándorol valamelyik kultúrországba, vagy megdöglik jó hazafiként ezen a mocskos szemétdombon.
Van még egy megoldás, Kafka-szerű átváltozás, bár ebben a latrinaországba patkánnyá kell transzformálódni, ha aránylag jól akarod magad érezni.
Ez van, gagyi nemzetnek, gagyi országnak, gagyi szolgáltatás. Mi vagyunk a Európa niggerei, akiknek jó minden szemét.

akos147 2009.10.07. 13:06:19

@kriszur: még soha nem niggereztek le. nahát, egy kopasz sünt...

elwood 2009.10.07. 13:10:25

az Auchan-ban és Corában eddig nekem mindent visszavettek.

ami hülyén nézett ki (bontott, üres vitaminos doboz a papírdobozban, tahó vásárló megélhetési vitaminjait boríthatta a zsebébe) azt beíratták a panaszkönybe és elnézéskérő levélben szóltak mikor mehetek a pénzért.

mindkét helyen leszarják, hogy jogos-e a panasz, és visszaveszik. pont azért mert tízmilliós forgalmak mellett nem kekeckednek ezer forinton.

a csirkemell kivétel lehet, jó tudni.

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.10.07. 13:16:29

Ezért kell a hentestől kérni a húsokat. Az előrecsomagoltakkal nagyrészt mindenhol átverik a vásárlót.

kriszur 2009.10.07. 13:22:19

@elwood:
A nagy üzletláncoknál az a szokás, hogy rendszeresen, a vezetőség által megkövetelten hamisítják a lejárati időt.
A lejárt húst és egyéb romlandó termékeket rendszeresen "kezelik" a raktárban, majd újra kiteszik.
Sajnos nálunk a fogyasztóvédelem egy nagy nulla, emellett ismeretlen a nyugaton oly jól bevált civil kezdeményezésű bojkott fogalma.
A nagy üzletláncok hozzáállása egyszerű, miét ne áruljon szemetet, romlott, egészségre veszélyes és káros terméket, ha megéri neki?
Legjobb esetben 10% reklamál, a többi 90% meg kidobja otthon.
Ha a fogyasztóvédelem a nyakukba baszarintana egy 100 milliós bírságot, ha a média és a civil szerveződések felhívnák a figyelmet a tisztességtelen piaci magatartásra, akkor rákényszerülnének a megfelelő teljesítésre. Moslékisztánban viszont mindent meg lehet tenni.
Mondjuk aki járt már például Nagy-Britanniában Tescoban, az látja a különbséget. A termékválasztékban, a kiszolgálásban, a segítőkészségben stb..
Minden társadalom azt kapja, amit kiharcol.

betépett felhasználó 2009.10.07. 13:22:39

kedves ibolya, a csirket NEM feleron vette, hanem a gyereknevelesmellettmegengedheto 1099ftperkgs aron.
A tobbi, a 2450ig a BŰŰŰZ ara volt.

es miert volt buzos, na miert?
azert kedves ibolya, mert mig maga szarakodott a harom hehereszo libaval, addig a neha tyuk elengedte magat....

amugy igaza van.

Secnir 2009.10.07. 13:22:58

én mondhatom a helyes megfejtést? olyan mint egy jó kis mászkálós játék.

post toló két baráttal visszamegy az auchanba
1. lépés: műszaki osztály. kosárba tesz egy hosszabbító, egy ventillátor és egy sniccer. irány a élelmiszerosztály.
2. lépés: élelmiszerosztály. keress egy 220V-os aljzatot. hosszabbító bedug. ventillátor hosszabbítóba bedug.
3. lépés: két barát kertészosztályra el. keres egy zöld overallt, egy szalmakalapot és egy maszkot. irány a ruházati osztály.
4. lépés: ruházati osztály: két barát beöltözik a próbafülkében. irány az élelmiszerosztály.
5. lépés: élelmiszerosztályon te sniccerrel felvagdosod a romlott (és méregdrága) csirkék fóliáját. két barát vegyvédelmi szerkóban a ventillátor elé helyezi, iránya az eladótér.
6. lépés: futás a biztonsági őrök elől.

Miizu 2009.10.07. 13:23:07

Ha jól tudom, a vásárlók könyvébe érdemesebb írni, mert az akár lehet, hogy a felsővezetés környékére is eljuthat.. Egyik barátnőm dolgozott arrafelé és ő mondta, de persze lehet hogy csak legenda. Mindenesetre egy próbát megér, megjelölve a jóízűen kacagó alkalmazottakat, hátha nem lesznek sokáig munkaviszonyban..

DaM 2009.10.07. 13:23:15

@R.T.: szívemből szóltál

Kandras 2009.10.07. 13:29:45

OFF
Elnézést, nem témába vág, de több élelmiszerüzletes cikknél is sokaktól olvastam, hogy az Aldi az bezzeg ilyen meg olyan jó. Mit tud az Aldi, amit a többi nem? Csak mert én még sosem jártam olyanban...

kriszur 2009.10.07. 13:32:47

@Miizu:
A vezetőség jobbára leszarja az egészet, a hamisítás az ő tudtukkal folyik. Ez nem egyedi eset, tisztában vannak azzal, hogy sok-sok tonna lejárt szavatosságú húst "hasznosítanak" újra.
Nekem voltak ismerőseim, rokonaim nagy multilánc központjában.
A vezetőség hihetetlenül korrupt. A lopások és lenyúlásuk nagy részét ők okozzák, a beszállítóktól hatalmas korrupciós pénzeket kapnak. Vannak olyan beszállító multicégek, akik soron kívül vannak kifizetve még hibás teljesítés esetén is, vannak olyan cégek, akiktől nem veszik át a megrendelt termékeket, késve fizetik ki stb..

Bamba Barack 2009.10.07. 13:38:19

@DaM: szerinted mégis ki legyen a felelős az áru elhelyezéséért? a vevő? ne viccelj...

Tökös Veréb 2009.10.07. 13:38:25

@Kandras: egyszer megjelent egy Boldog Ügyfél poszt az ALDIról, azóta mindenki ALDIZIK!

DaM 2009.10.07. 13:44:45

@Kandras: Olvasd el az első "Boldog ügyfél" címkével ellátott posztot, amit Tóta W. írt az Aldiról. Onnan lett szállóige a "bezzeg az aldi". :D Amúgy vannak benne igazságok, bár én magam is csak a tesóvállalatban, a Lidiben jártam eddig.

DaM 2009.10.07. 13:47:01

@Bamba Barack: az elhelyezésért az eladó felel. A VISSZAhelyezésért ne keressünk felelőst, mert olyan nincs. Megfoghatatlan. Meg nem is lehetne, mert nincs olyan, ami mindenkinek megfelelne. Amúgy sokszor láttam ezeknél a mammutoknál is, hogy rakosgatják a helyükre a cuccot, de napi 1x szerintem, mert ezzel mindig késő este vagy kora reggel találkoztam, amikor kevesen vannak vevők.

kriszur 2009.10.07. 13:52:18

Az Auchan csak rosszul hirdette meg a "féláron szalmonella" akciót! Erről van szó, nem vagytok tájékozottak!
A dolgozók viselkedése pedig azért ilyen, mert Csigabaszoá Franszoá Buzoá marketingigazgató jelentős vásárlószám növekedést látott abban, ha a ma szerint oly divatos szadista, megalázó kiszolgálást nyújtja a kedves mazochista magyar vásárlóközönség részére. Ötletének az volt az alapja, hogy aki ebben a mocsok országban képes jól érezni magát, az mazochista.
Aki nem mazochista, az tegyen ki egy kis kitűzőt magára, "véletlenül születtem ide" felirattal!

Majmász Gedeon 2009.10.07. 13:56:00

"Ami biztos, többet nem vásárolok az Auchan budaörsi áruházában és erre a környezetemben mindenki figyelmét felhívom."
Nagyfokú ostobaság volt eddig is ott vásárolni, sőt, bármilyen multinál. Az okos a más kárán tanul, míg a...
Vásárolj magyar boltban, magyar termelőnél, az ország sem így állna, ahogy most.

reunalla 2009.10.07. 14:06:33

annyit megjegyeznék, hogy a húsin rajta kellett volna legyen az ára, ha kilóra van.....ha meg egységcsomag, akkor egységcsomag ára van + apróbetűvel a kilónkénti....

kriszur 2009.10.07. 14:07:44

@Majmász Gedeon:
Magyar bolt, magyar termelő? Aztán fizesse meg ugyanazért az unilever stb.. termékért az 50 %-kal magasabb árat?
A kiskereskedelemtől való elpártolás egyik legnagyobb oka pont az volt, hogy a tolvaj magyar "kereskedőréteg" extra haszonnal árulta a termékeket.
Sajnos falun ez még mindig így van. Az se megoldás, ha kihízott fejű, analfabéta zöldségesnek/boltosnak dobjuk össze "nemzeti összefogásból" az új terepjáróra valót, meg a kurvája nercbundáját.
Engem az érdekel, hogy jó minőségű terméket kapjak, jó áron, jó kiszolgálással. A tisztességes üzleti nyereség pedig oda menjen, aki a megfelelő szolgáltatást nyújtja.

DaM 2009.10.07. 14:59:12

@kriszur: ezt úgyhiszem, egyik piaci résztvevő sem teljesíti maradéktalanul. a putri termékre mindenütt úgy érzik, hogy szükség van, mert a sok proletár arra jön be, nagy tömegben meg húsz fillérből is sok lesz. franciáknál már hallottam változást pár éve. ott a kiskereskedők kitalálták, hogy a szolgáltatás minőségét növelik meg és így veszik fel a harcot a kizsákmányoló tőkés multiboltok ellen. állítólag sikeres igen széles rétegben. én most épp a magam példáját tudom: bemegyek a barkácsmultiba, azt csupa xar dolog van, drágán. néhány minőségi, még drágábban. minőséget kerestem volna, de kínálat nem volt, így vehettem a gagyit, mert sajnos este 7kor nincs nyitva egy barkácsbolt sem. evvan.

kriszur 2009.10.07. 15:11:52

Az olcsó terméknek is lehet megfelelő minősége. Bár élelmiszernél azért az alapanyagköltség miatt......
Nyugaton működnek ezek a dolgok, de én nem látom reális lehetőségét, hogy ebben az országban valaha is működjön valami rendesen.
A kis boltosoknak mérsékelni kellene az árrésüket, közösen beszerezni a termékeket -mintegy szövetkezetként-, növelni a termékválasztékot, "ántivilágbeli" hozzáállást tanulni. Én nem hiszek a változásban ebben az országban.
Az átlagos magyar túl önző, túl kapzsi,túl "okos" ........ Ameddig nem kulturálódik ez a nemzet, ameddig nem veti le beteg attitűdjeit, aztán sorolhatnám tovább..., addig itt nem lesz változás. A magyar elsősorban agyilag és jellemben rohadt, ezen nem is akar változtatni, mert nem jellemző, hogy elismerje hibáját, meg nem szeret tenni semmit a panaszkodáson, siránkozáson, utálkozáson, szarkeverésen kívül.
Amelyik "nemzet" meg agyban és "érzelmileg" rohadt, az nem jut semmire.
Én már évek óta tervezgetem, hoyg kitelepülök, csak én is egy pöcsmörgő, tehetetlen magyar vagyok, aki nem lépi meg, csak tervezget!:P De remélem egyszer sikeresen megundorodok annyira, illetve lesz megfelelő lehetőség, hoyg elhagyjam ezt a szeméttelepet.
Addig meg el kell viselni a "magyar nyomort",:)

Alikam 2009.10.07. 15:18:15

Mi a kibekúrt faszért vásárolsz bazz az Auchan-ban?????
MIért?????

Fos a minőség???? AZ!
Pofátlanok? Azok!
Kiviszik a profitot? KI!

Akkor meg mi a bánatos faszért kell ott vásárolni?
Főleg húst, bazz, húst az Auchan-ba....:(((((((((((((((((

hardrock 2009.10.07. 15:19:46

Jaj basszus, hányszor kell még leírni, hogy a madaras és madár nélküli tecskóban frissárut TILOS vásárolni? A legtöbbször olcsóbb, és mindig sokkal szebb cucc kapható a sarki hentesnél és zőccségesnél! Tecskóban kizárólag tartósárut szabad vásárolni! Na és persze a sport- és műszaki osztály is nagy ívben kerülendő, mert végül az utánajárással és az idegnyugtató bogyókkal együtt úgyis drágább lesz.

hardrock 2009.10.07. 15:22:48

@Alikam: Azért, mert a tészta, üdítő, konzerv, tejtermék (ez mondjuk nem mindig), háztartási cikk, pipere, kisállatcucc, sör, csipsz, mélyhűtött, stb. jóval olcsóbb ott, mint máshol, és nem tuskógazdaságos minőség, mert a gyártó ugyanaz, mint máshol.

hardrock 2009.10.07. 15:26:53

@DaM: Az Aldiban mondjuk a nemgagyi termékek általában kábé ugyanannyiba kerülnek, ráadásul mindegyik áruháza kint van a retekben (benzinpénz), szóval anyagilag nem éri meg, viszont nincs az a halálos dzsuva, mint a tuskóban, és a pénztárosok se olyan analfabéta tetvek, mint a tuskóban.

Alikam 2009.10.07. 15:27:38

@hardrock: Én utoljára egy éve voltam abban a szennytengerben és alig alig volt olcsóbb a helyi kisboltnál. Ez halál komoly, nem reklámszöveg

Max amikor megnyílt akkor volt jóval olcsóbb.

hardrock 2009.10.07. 15:34:16

@Alikam: Akkor neked mázlid van a helyi kisbolttal, és természetesen erősen ellenjavallt tuskóba járnod (ahogy nem is jársz). De ez messze nincs így mindenhol, például itt a környékemen (nyócker) se.

kriszur 2009.10.07. 15:37:56

Szerintem rakjunk ki minden Auchan elé egy magyar fenyőfából gyártott, természetbarát fakeresztet, feszítsünk rá egy-egy elhízott igazgatót, s gyújtsuk meg népünnepély közepette!
A mozgalom által megkívánt öltözet:

Férfiak, illetve nem túlságosan jó természeti adottságokkal megáldott hölgyek részére

Szabványosított magyar parasztlengő, vadkenderből készült köpeny, kendercsuklya, kenderkötél!

Jó természeti adottságokkal rendelkező hölgyek esetében:

Az isteni magyar hon teremtette szépséges honleányok úgy tudják legjobban a haza, s mozgalom üdét szolgálni, ha isten teremtette pőre valójukban vesznek részt a szertartáson

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.10.07. 15:58:52

Mindig előjön az ÁNTSZ... higgyétek már el, hogy felejtős, nem tartozik hozzájuk a téma. Amit hívni lehet az az MGSZH, itt spec a Budai Kerületi Főállatorvosi Hivatal. (hogy mit tesznek arról passzolok, de ha sok a telefon hátha mozdulnak)

Átdátumozás. ÁÁÁÁÁ! kizárt. Hova gondoltok...
Azt kéne megérteni, hogy kétféle termék van a polcon:

1.) Iparilag, egy üzemben csomagolják, rajta az üzem neve, címe, stb. - ez jellemzően védőgázas/vákuumcsomagolt, szép, színes címkével és jellemzően ezek drágább termékek is - ezt az üzletben nehézkes lenne átcímkézni, a gyártó meg visszaszállítás után (ilyen természetesen nincsen) inkább felvágottat gyárt belőle.

2.) Másik verzió a helyben, hátul csomagolt termékek.(lásd csomagolta....) Namármost ennél technikailag adottak a feltételek, hogy ha úgy adódik este beszedjék és másnap kitegyék újracsomagolva, szépített dátumokkal...
Természetesen ilyen biztos nem fordul elő, hiszen jogilag nem helyes és természetesen ilyet még én sem feltételeznék senkiről, csak írogatok itt magamban :)

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.07. 16:05:38

Imádom az Auchant. Kár, hogy nálunk nincsen, mint ahogyan T-Csoport sem. Minden jóból kimaradok.

Kivéve a királyságot.

kriszur 2009.10.07. 16:15:17

Én arra várok, hogy mikor költözik be egy echte zsidó üzletlánc, akkor talán lesz pozitív változás!:D

Karl Boro 2009.10.07. 16:21:05

Ibolya hazudik. Nem viselkedhettek így az eladók, mert ha valóban így történik, akkor nem így reagált volna :-) panaszkönyv lol. szamurájkarddal térdrekényszeríteni a mocskos kurvákat hogy térdenállva esedezzenek a bocsánatomért.

2009.10.07. 16:28:33

együttérzek a posztolóval. Abban a boltban már én is mexivtam a tálcás csirkét, hogy duplaáron számláztak. Ezentúl OTT NEM VESZEK csirkehúst, vagy minimum ellenőrzöm a kirakott szekenneren az árát.
Vigyázzatok !
Ez tényleg egy lehúzós hely csirkehúsügyileg.

2009.10.07. 16:31:34

@Alikam: a budaörsi auchanról volt szó. a helyi kisbolt alatt budaörsi kisboltot értesz ? mert ott kb 100%kal drágább majdnem minden.
Azért ez népmesei túlzás hogy a kisbolt olcsóbb.
Nem lehet olcsóbb mert azok is az auchanból vagy a metróból szerzik be az árut és ráteszik a 60% árrésüket.

j311 2009.10.07. 17:53:41

Akár egyedül nevelném a 3 gyereket, akár nem, egy csirkét ott felbontottam volna és a véres lét szétkenem a pulton...

kriszur 2009.10.07. 18:17:50

A dolog roppant egyszerű, nem kell ragozni.
A fogyasztóvédelem, a tiszti orvosi szolgálat, vagyis az illetékes állami szervek korruptak, impotensek tehetetlenek, a jogalkotók teljesítménye szintén nulla, civil összefogás a döghúst áruló multik ellen nincs. Tehát folytatódik az Auchan-Tesco-stb. döghús akció.
Nem kellene mást tenni, mint a különböző állami szerveknek súlyos szankciókat hozni a döghús -mert a Tesco és Auchan hús sokszor érett döghús minőségű, enyhén rohadt- árusok ellen, plusz a bíróságnak pedig elítélni a lakosságot egészségét súlyosan veszélyeztető cégek felelőseit, a lakosságnak pedig bojkottálni a döghúsintézményeket, avagy az osztályokat.
Ha nem lennének korrupt, impotens, bűnöző férgek a különböző hatóságok, akkor rend lenn, de sajnos ebben az országban az nem így működik.
Tehát vagy marad a sarki hentes, vagy a döghúsveszély.

kriszur 2009.10.07. 18:22:01

Oláh-Kavirnya Bt.

Friss döghús,csak most,csak Önöknek!

Lápi oláhok által kiásott érlelt, földben nyomatott döghús, autentikus eladó! A konkurens Tesco és Auchan árainál 10%-kal olcsóbban, azaz mindössze 2.500 forintért! Macskabunda, kutyafarok szintén akciós!
Mutassa meg, hogy Ön nem rasszista! Vásároljon tőlünk!

torma99 2009.10.07. 19:32:09

Itt írom be, hogy a szentendrei úti osan még a tegnapi nap is árult már 3 napja lejárt Pick sertéspárizsit, a fél kilós rúd csomagolásban. Kéretik figyelni ,mert összekeverték a 10.03-án lejárt rudakat a 11.16-án lejárókkal. Átcímkézés nem volt.

torma99 2009.10.07. 19:34:15

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda: nagyon sokszor az áruházban címkézik fel a tálcás szalámikat, vagy kapnak matricákat, vagy tudom is én, de az átcímkézés nagy népi sport. Vannak még helyek ahol annyira lusták, hogy csak ráragasztják a régire, ott rögtön látszik.

Matiz Papa (törölt) 2009.10.07. 19:37:09

vevoszolgalat.auchan.hu/gyakori-kerdesek#26
"Miért csörög a bevásárlókocsi?"
Ez megérdemel egy külön posztot.

silent76 2009.10.07. 21:19:39

Helyesen 1-jén és nem 1-én.
MIÉRT NEM LEHET HELYESEN ÍRNI??????

flea 2009.10.07. 23:46:51

Az "igaz kereskedői viselkedés" kifejezés ezekszerint csak nálam okoz azonnali sírvaröhögő-rohamot?

FalóNyúl 2009.10.08. 00:48:39

Fotosopp. Budaörsön 10 éve hetente vásárolok, soha semmi gond nem volt. Meg kell nézni a címkét az árun mamika! Ha a jégoldó mellett van, az sem tűnik fel? (Volt rá példa!)

FalóNyúl 2009.10.08. 00:58:27

Fotosopp. Budaörsön 10 éve hetente vásárolok, soha semmi gond nem volt. Meg kell nézni a címkét az árun mamika! Ha a jégoldó mellett van, az sem tűnik fel? (Volt rá példa!. Amúgy az Aldi tényleg jó.

ergerberger, a FINGLI (fucking szingli, aki gyakra 2009.10.08. 01:17:38

"Lehet, hogy rossz helyen volt az áru, de arról én nem tehetek"

1. Bárcsak lenne valami azonosító az áru és az árcédula között! JA, de hiszen van: a vonalkód számsora rajta van az árcédulán is! NAHÁÁÁÁT!

2. Bárcsak ne lenne retardált a kedves vevő, és össze tudná hasonlítani a kettőt!

Magg (törölt) 2009.10.08. 06:23:49

@akos147: Hány ALDI is van az országban??
Hány ALDI is van Bp-en?

Mindenre azt mondod, menjetek az ALDI-ba.
De mi van, ha olyan városban lakom, ahol Tesco és Auchan van, de ALDI nincs.
Utazzak egy csirkemellért egy másik városba?

2009.10.08. 09:13:12

@FalóNyúl: Neked nem volt. Másnak meg igen. Te hazudsz és még fested is magad.
Üdvözöljük az asan menedzsereit a homáron, de inkább az áruházukban rakjanak rendet, mint itt.

2009.10.08. 09:14:18

@Magg: kedves naiv sztrovacsek ! ha nem vagy képben, hogy mi ez az aldizás a homáron, akkor ne reagálj inkább. Csókoltat a Pocsay család.

akos147 2009.10.08. 10:45:43

@Magg: a finoman megbújó iróniát tessenek keresni a sorok között. ha nem megy, SÜN kartárs szívesen segít.

zitoka 2009.10.08. 15:21:32

Árat megnézni, lejáratot megnézni, majd egy határozott mozdulattal fóliát kilyukasztani, húst megszagolni, és ha jó, nagyon gyorsan hazahúzni, és nagyon gyorsan elkészíteni. Na így elkerülheted az auchan, tesco szalmonellát.

NorbArt 2009.10.08. 20:23:11

AUCHAN pedig úgy gondolom még mindíg a jobb kategóriába tartozik, messze előzi a tescot vagy cora csodát ahol nem mellékesen tényleg debileket alkalmaznak.
Én pedig nagy VISSZAVETETŐ, ÁRKÜLÖNBSÉGEZŐ BAJNOK vagyok, RUTINOS visszavivő pultverő.
Auchanban valóban 5 termékből egy biztosan rossz áron lesz kiszámlázva. De vannak megoldások én rendre jól lakok, leeszem iszom a különbséget, nem csak az árkülönbség miatt hanem a sosem kikelős fűmag, az elszáradós tuja, alapból lemerült elemek miatt...
Velem sosem mernek packázni az ügyfélszolgin, egyszer packáztak mikor a büdös darálthúst visszavittem, de mikor "véletlenül" levertem a virágot, majd szétkentem a büdös húst a pulton, nevetgélés nélkül megoldották a problémát.
TESCO eset egy hete:
Akciós pelenka az újságban, el is megyek s valóban a polcon is iszonyat nagy betűkkel kiírva az akciós ár. 1799.- De pénztárál hoppá az eredeti ára kerül a blokra 2800.- Azért mégis egy ezres...
Sebaj pénztárnál szolók hogy hívjon valakit csoportvezető, szolgálatvezető stb mert én addig ki nem fizetem. Ember érkezik VELE visszaséta a polchoz majd ő is hümmög, s mondja hogy hát igen rossz helyre tették, de ugye ez nem az én bajom..? Erre megkérem hogy adja nekem oda a papírt bele a kezembe hogy tudjam bizonyítani. Elmegyek pénztárhoz, persze a pénztáros droid nem tudja olcsóbban adni de sebaj majd az ügyfélszolgi visszaadja.
És itt jönne a csavar ha nem én lettem volna. Ügyfélszolgin jön a betanult szöveg hogy ő honnan tudja hogy én honnan vettem le a papírt... És itt jött a koppanás, mire mondtam hogy nem én vettem le hanem a skedves kolleganője vette le és adta a kezembe és ő is megállapította hogy bizony ott volt bár rossz helyen amiről én persze nem tehetek. - Kerek szemek, kolleginát hív - kollegina megerősit én meg olcsóbban megvettem - szerintem én egyedül azon a napon ... :)

NorbArt 2009.10.08. 20:27:06

Ja és az Auchan még egy dologban segít, átvállal tőlem havi 2000 forintot kb.

2*br 2009.10.09. 18:06:22

Kicsit jobban ki kell verni a balhét, amíg küldenek egy vezetőt, és hidd el, ki fogják cserélni, csak nem szabad hagyni magad. Egyébként az ilyen multiknál igenis foglalkoznak azzal, hogy megtartsák a vásárlóikat, ezzel kapcsolatosan az alkalmazottak is részesülnek oktatásban, aztán aki alapból nem lát rá arra, hogy milyen fontos, hogy hogy viselkedik a vásárlóval, az marad bunkó. Ez van, ki kell rúgni, de ezért nem a cég a hibás, illetve azért sem, hogy a magyar olyan paraszt, aki nem képes visszarakni a mégsem kívánt árut oda, ahonnan elvette. Azt te sem gondolhatod komolyan, hogy ez teljes mértékben, és azonnal orvosolható probléma. A termékek egyébként el vannak látva pl vonalkóddal, ami az ártáblán is fel van tüntetve, illetve egyéb adatok ( súly,stb. ) alapján is beazonosíthatóak.
A büdös hússal meg el fognak hajtani a fogyasztóvédelemnél, mert az hazafelé úton is megromolhatott...az ilyet azonnal vissza kell vinni, és itt visszautalnék az első mondatomra.... :)

Sákif za morro? 2009.10.12. 10:57:04

Komolyan nem értem a hölgyet. Ha egy embernek nincs annyi esze hogy megnézze mennyibe kerül amit vesz, ill. nem tudja értelmezni hogy kiló/csomag/egység ár van-e feltüntetve, azzal mit lehet csinálni? Állítsanak minden polc mellé egy dolgozót, hogy a hülyéknek elmagyarázzák mi mennyibe kerül? Tényleg nem értem. Megjegyzem, ha én felfedezném, hogy droid voltam, akkor nem állok neki hepciáskodni, hanem hazaballagok, és lassan, ízlelgetve megeszem.

fatality666 2009.10.12. 20:04:15

na ebből a tanulság, hogy oda kell figyelni, amikor a droidok húzzák lefelé a termékeket és lesni az árat (ez főleg hűtött termék esetében igaz), ha nem annyi, mint ami ki van írva, akkor hívatni a "kiütő" droidot, hogy vételezzék ott helyben vissza, ha nem, akkor ki sem kell fizetni, hanem mindent ott kell hagyni, majd visszapakolják akkor maguktól és átmenni egy másik boltba, ahol rendesen kiszolgálják az embert és rendesen feltüntetik a termékek árát.

Illetve egyéb lehetőség, ha már kirakják a kódolvasó vackokat, akkor azt időnként használni, ha bizonytalan az ember a termék árában...

badblood 2009.10.21. 23:40:37

Én osanos dolgozótól hallottam olyat, hogy a félig megevett kolbászt visszavették...
süti beállítások módosítása