Tékozló Homár

Az áramszünet sem zökkentette ki a Pizza Kinget

2009.10.08. 14:30 | szily | komment

Bárkit megszívathat egy áramszünet, például egy pizzázót, de sajnos kevesen reagálnak úgy a helyzetre, mint a P. King. Sándor éhen maradt, dühös is lett a cégre, aztán másnap már mosolygott. Hogy miért, az alant rögtön kiderül:

Egy kellemes tapasztalatomat szeretném megosztani veletek. Tegnap (10.06.) lelkesen szurkoltam az U20-as focistáknak a csehek ellen, és megkívántam egy pizzát. 20:30 körül, a netpincéren keresztül, a Pizza Kingtől rendeltem egy tonhalas pizzát, ám egy óra múlva sem érkezett meg. Kicsit idegesen, és éhesen persze, vontam őket kérdőre, kiderült, hogy áramszünet volt. És hívogatják vissza az embereket, a háttérből hallottam, hogy folyamatosan meg a bocsánat kérés. Kérdezték, hogy tudok-e még várni fél órát, hát mondtam, hogy inkább nem. Rendeltem egy másik cégtől. A lemondás után a recepciós korrektül elnézést kért, de hát engem az nagyon nem érdekelt. (jó lakottan persze már tudtam gondolkozni, és azt gondoltam, hogy a helyzetből kihozták a maximumot) A meglepetés ma délelőtt ért, amikor visszahívtak és újból elnézést kérve egy ajándék pizzát plusz egy desszertet ajánlottak fel. Szóval elégedett vagyok, és ezt szerettem volna megosztani veletek!
Üdvözlettel: Szabó Sándor

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ahamm 2009.10.08. 14:31:43

Ritka ez a hozzáállás! Gratula nekik!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.10.08. 14:32:24

Ármszünet idején nem működik a fával tüzelt pizzás kemence?

akikaztmondjákni 2009.10.08. 14:34:06

"A meglepetés ma délelőtt ért, amikor visszahívtak és újból elnézést kérve egy ajándék pizzát plusz egy desszertet ajánlottak fel. "

Képtelen vagyok elhinni.

ZON 2009.10.08. 14:35:37

Javaslom a HONDA kiváló áramfejlesztőit.Vagy szünetmentes tápegységet a villanykemencéhez...:)

jokkmokk 2009.10.08. 14:38:42

gondolom a számítógépes rendelésnyilvántartás állt le.

úgy meg nehéz szállítani, ha nem tudják ki mit rendelt.

Látványpékség 2009.10.08. 14:40:16

Ez annyira szép történet volt

akikaztmondjákni 2009.10.08. 14:41:27

"És hívogatják vissza az embereket, a háttérből hallottam, hogy folyamatosan meg a bocsánat kérés."

Ha nem volt PC,akkor honnan tudták kit kell vissza hivni?Vagy akkorra már helyre jött?:O

É2I 2009.10.08. 14:43:34

@jokkmokk:
Mondjuk egy pc-re lehet a legegyszerűbben/legolcsóbban szünetmentest beszerezni.

/on
Piros pont a Pizza Kingnek!

buvarpocok 2009.10.08. 14:43:41

fúbazze... nem volt áram...ergó talán nem láttak szart se.
Nálunk egy pizzás lapra írják rá, hogy ki mit rendelt, mikor, hová. Nincs számítógépes rendszer :D

buvarpocok 2009.10.08. 14:44:44

egyébként jó fejek voltak ^^

elwood 2009.10.08. 14:44:53

te egy sikeres ember vagy,

csak akkor hiszem el a sztorit, ha kiderül hogy az áramszünet alatt leolvadt a hűtő és most valahogy szét kell hordani a maradékot

staropramen 2009.10.08. 14:45:48

Sztrovacsekek!
1.TótaW ezt sokkal szebben írta vola meg
2.Mi az Aldi szerepe az ügyben?
3Mosolyogtak-e mikor délelőtt felhívták telefonon?
4.Nem emlékeztet ez egy pizzázó reklámszövegére?

Biyb 2009.10.08. 14:48:54

Gratuláció a Pizza Kingnek!

moli 2009.10.08. 14:51:18

ha ezen nincs "boldog ugyfel" tag, akkor lehet sunozni?!

csikóhalacska 2009.10.08. 14:52:27

@elwood: Úgy vettem ki a leírásból, hogy max. 1-2 órát állhatott az áramszolgáltatás, ennyi ideig pedig minden hűtőrendszer tartja a hőmérsékletét. Szerintem korrekt banda.

Hati_x 2009.10.08. 14:52:46

ez az írjátok még le egy párszor , hogy PIZZA KING , hátha ne melég ez a reklám nekeik. a végén még Én is onnan rendelek legközelebb! :)

MosoMasa 2009.10.08. 15:15:32

Köcsög. Aki csak akkor elégedett, ha kap valamit, persze ingyé, és minél értékesebbet.

Az ilyen tetűktől óvjon meg a sors!

Zalzan Kavol 2009.10.08. 15:17:42

- És mindenki kapott, akinek aznap este nem volt megfelelő a fél órás csúszás?
- a másik cégtől rendelve fél óránál hamarabb megérkezett?
- hogy kerül tonhal a pizzára?

sing-lee 2009.10.08. 15:26:58

Ez mai poszt? Akkor gyorsan hívom őket és reklamálok, hogy tegnap óta várok...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.08. 15:29:16

@buvarpocok:
Szeva pocok!^^

Borravalót adtál-e a futárnak?

Amúgy ez most BÜ post?

Secnir 2009.10.08. 15:38:23

"A meglepetés ma délelőtt ért, amikor visszahívtak és újból elnézést kérve egy ajándék pizzát plusz egy desszertet ajánlottak fel. Szóval elégedett vagyok, és ezt szerettem volna megosztani veletek!
Üdvözlettel: Szabó Sándor
Pizza King, termékmenedzser"

igen, így teljes.

Fairy Girl 2009.10.08. 15:46:22

Ezt szinte megkönnyeztem.

omni 2009.10.08. 15:53:45

meg se erdemled :P

Quicksilver 2009.10.08. 16:14:57

Mondhatni meglepő manapság...

Vajmaci 2009.10.08. 16:30:45

Énis tőlük szoktam ritkán rendelni....
Korrektek, a futárjaik normálisak!
Meglepően üde színfolt a pizzakiszállító-cégek sorában!:D

.Adrián. 2009.10.08. 16:40:00

magampista:
"Köcsög. Aki csak akkor elégedett, ha kap valamit, persze ingyé, és minél értékesebbet.

Az ilyen tetűktől óvjon meg a sors! "

+1

10 forintot adtal -e borravalonak?

Ez nem az Aldiban volt?

r_gabor 2009.10.08. 16:44:16

Üdv,
nem akarom látatlanban elvitatni a hely érdemeit, lehet hogy az ő akciójuk volt, de egyébként a Netpincér is megköveteli a szállítóktól, hogy kárpótolják a vevőt, ha baj van a szállítással. Többször volt már olyan, hogy nem kaptam időben valamit, néha az éttermet hívtam, néha viszont a netpincér ügyfélszolgálatot, olyankor mindig volt másnap ajándék pizza, a legkülönbözőbb éttermektől.

Amúgy meg a Pizza King jó hely, egyetek ott Minestrone levest!

deputy sheriff 2009.10.08. 16:47:44

Szerintem az Aldi uzemelteti a Pizza Kinget, ez lehet a kulcs.

Alikam 2009.10.08. 17:09:34

Tényleg korrekt hozzáállás, már már annyira, hogy ironikus módon itt a boldog ügyfél volt a paraszt.

Ha bazd meg azt mondják, várjál fél órát baszod, akkor miért nem vársz?
Főleg ha még bocsánatot is kérnek és hallod, hogy valóban áramszünet volt?

Melyik csicska pizzéria hozzá ki 30 perc alatt a pizzát? Mert ugye ennyit kellet volna várnod.

Ti nem érdemeltek ilyen korrekt helyeket...
Ti a tehénszaros kúrjantós Béla pizziériája való...

MySQL 2009.10.08. 18:47:01

Amerikában az ilyen reklámot már büntetik.

rennie 2009.10.08. 18:58:52

pizza king tényleg jó, normál árakon lehet egész jó kajákat rendelni. múltkor a futár 20 perc alatt kiért, holott a vállalási idejük valami 49 perc. szinte sajnáltam, mert ha nem érnek ki időben, akkor egy desszertre a vendégük vagy :) mondjuk én jellemzően pont nem pizzát rendelek náluk hanem mindenféle mást, de eddig még nem kellett csalódnom.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.08. 19:05:35

Nem régen rendeltünk egy pizzát(mivel nem reklám, ezért a nevét nem írom) és egy frissensültet a netpincéren keresztül. Majd kb. háromnegyed óra elteltével felhívtak, hogy elfogyott a pizzatészta, kérnénk e mást, vagy csak a frissensültet. Hát, mondom, ez most komoly? Elmentek ti a pi*ba, dehogy kérek mást, még azt sem, sőt soha többet nem rendelek tőletek.
Ez vasárnap este, hétkor volt...és másnap nem hívtak vissza az ajándék pizzájukkal!

josef_k 2009.10.08. 19:12:17

Én elég gyakran rendelek a cégtől, mert van ajándéküdítő, és elég hamar kihozzák. Eddig kétszer fordult elő velük probléma: egyszer nem tettek a dobozba kis fehér biz-baszt, ezért a tetejéről kellett (volna) levakarnom a feltéteket, másodszor pedig a futár cserélte össze s dobozokat.
Mindkét alkalommal telefon a cégnek, ahol azonnal foglalkoztak a problémámmal, és csak annyit kértek, hogy a problémás cuccot küldjem vissza. És kiküldtek egy megfelelő pizzát.
Ez igazából nem lenne olyan nagy szó, de amikor más cégeknél ez nem így működik, akkor az ember elkezdi értékelni azt, amelyiknél így működnek a dolgok.

Ipari-antidepresszió 2009.10.08. 19:12:38

A Pizza King az tényleg jó.

◄ViZion 2009.10.08. 19:39:22

fizetett hirdetés, vagy nem magyarországi a történet... vagy bele sem merek gondolni, de szerintem az éhség az agyára ment :)

Ha 1ik sem, akkor max respect.

Nomante 2.0 2009.10.08. 19:47:10

Ilyen az Aldiban nem történhetne meg, mert mindegyik saját "ALDI" márkás bio-atomreaktort üzemeltet.

PuruttyaIrto (törölt) 2009.10.08. 19:53:17

"visszahívtak és újból elnézést kérve egy ajándék pizzát plusz egy desszertet ajánlottak fel."

Holnap a Pizza Kingtől rendelek. Ezek tudják mi az a kapitalizmus ellentétben az Iltrével, a Donpepével, és az Avantival. Ez utóbbi mind átbaszott és pofátlankodott már velem, adjunk egy esélyt a King-nek, Oh Yeah!

kangep 2009.10.08. 20:03:37

Nekem a Theo Papával volt az, hogy rendeltem egy fehérboros kacsahúsos tésztát, amit előtte már próbáltam, és jó volt nagyon.
Ez alkalommal azonban rendesen büdös piaszaga volt az egésznek, úgyhogy pusztán a kibontás után fel is hívtam őket, hogy ez így nem kóser.
Mondták, hogy bocsánatot kérnek, és küldenek egy másikat.

Küldtek. Az is büdös volt. :D

Bellagio 2009.10.08. 20:31:06

Ugyes, holnap majd en is irok valami jot a cegemrol :)

...ja es a Pizza King marketingese irhat nekem, ha tenyleg ilyen jo talalunk neki valami jo poziciot :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.10.08. 20:52:23

Ha egy hűtő 1-3 órás áramszünet miatt leolvad azt javaslom inkább gardrób szekrénynek használni. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.10.08. 20:55:42

Amúgy ha Palkovicsné laptopjáról üzemelne a P. King lehet a pizzatésztát is meg lehetne rajta sütni....

biorobot (gyönyörű fosbarna) 2009.10.08. 20:56:16

Ez marha jó, tehát egy vagon lóvét kell bebuknia a helynek, és akkor jár el helyesen?

/tno+DA= 2009.10.08. 21:18:55

Korrekt.
Bizonyára a P.King pizza-sok is lelkes Homár olvasók. :)
Megkívántam egy jó homárt némi fűszeres fehérborral... :D

facil.j 2009.10.08. 21:52:24

én múltkor rendeltem tőlük és a tel.számomat csak a rendelés leadása után változtattam meg a netpincéren amin el lehet érni, de ez annyira lesokkolta őket valamint hogy nem működött a kaputelefon hogy nem nagyon sikerült kihozniuk a pizzát, a netpincértől hívtak fel ,érdekes ők el tudtak érni aztán adtak egy számot hogy azon hívjam a pizzakinget, kb 10x hívtam fel ki volt kapcsolva, én is hibás voltam elismerem de azért elég bénák voltak

serwer 2009.10.08. 21:55:48

szarházy szily, pr poszt?
Most mosakodj :)))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.10.08. 22:07:31

Én pont most rendeltem tőlük pizzát, utána vettem észre, hogy poszt van róluk. Azért szeretek onnan rendelni, mert gyorsan kihozzák, viszont ma a futár lusta volt felhozni a negyedikre. Én meg még adtam borravalót is neki. Nem vagyok sikeres ember...

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.08. 23:05:19

@atpijkamo: áramszünet esetén az illúziók átlátszóbbak.

Hack.Elek 2009.10.08. 23:40:56

A Pizza Kinggel nekem is jó tapasztalataim vannak, nagyon korrektül kezelték egy korábbi reklamációmat az egyik futárral kapcsolatban (én is kaptam aztán másik pizzát).
Szóval valami ilyesminek képzelek el egy igazi szolgáltató céget. Azóta sokat rendeltem tőlük, szerintem mindenki jól járt.
Pirospont.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.10.08. 23:48:40

@SilentSound: lusta? felvinni a negyedikre? Te meg fizetsz a semmiért? Minden ok?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.10.09. 00:06:37

@Bandi_jóválasztás: Na jó, azért nem kapott olyan vastag borravalót, mint amit terveztem. De igazából nem érdemelt volna semmit. Túl jószívű vagyok. :)

Ellenőrző szerv · http://indexfuck.hu 2009.10.09. 00:50:37

@SilentSound: Csak el ne terjedjen hogy a paraszt VW-eseket is te szoktad beengedni...

Megdobbent 2009.10.09. 02:45:53

es akkor o nem boldog ugyfel, az csak w lehet? :o

renugard 2009.10.09. 05:33:13

A jobb pizzázókban fatüzelésű a kemence és benzinnel jár a futár motorja :)

Komment Elek 2009.10.09. 05:44:31

„Ha egy fogyasztó saját pénzén megvásárol egy terméket, és személyes blogján vagy elektronikus üzenőfalon dicséri, az nem minősül reklámnak – áll az FTC-nek a júniusiakhoz képest átdolgozott új, októberi irányelveiben, amelyek december 1-jén lépnek hatályba. – Ezzel szemben az a blogger, akit fizetnek azért, hogy megemlítse egy hirdető termékeit, a rendelet hatálya alá tartozik, függetlenül attól, hogy a bloggert közvetlenül a hirdető, vagy egy annak nevében eljáró harmadik fél fizeti.”

Index, 2009.10.06

index.hu/tech/2009/10/06/befellegzett_a_titkos_berbloggereknek/

Majd csak felnövünk egyszer ide mi is.

Michael Collins 2009.10.09. 07:51:02

@akikaztmondjákni: Esetleg a papír cetlikből, amiket a telefonos rendelés felvételnél kitöltenek!

2009.10.09. 10:10:38

álljunk meg egy szóra.... ha egy tonhalat ráraknak egy pizzára akkor az felismerhetetlenül kilapul...egy tonhal sok száz kilós... tiszta horror.

avatartalan 2009.10.09. 11:14:44

a jólakottan is egy szó

jandihu 2009.10.09. 20:50:37

Hali mindenkinek!

Ehhez én annyit tennék hozzá, hogy a Pizza Kingtől rendeltem kb. egy hete és a honlapon nagyon hirdetik, hogy 49 perc alatt kihozzák, ha nem kapsz desszertet. Plusz, ha online rendelsz 5% kedvezményt kapsz. Nos 1 óra 10 percet vártam a pizzára és a desszert sehol és a rendes árat kérték...erről ennyit.
Írtam is nekik rögtön, de semmi reakció.

De hát mondom korábban olyan jók voltak és vendégünk volt, hát rendeljünk onnan. Adjunk esélyt...és megint ugyanaz történt, bár most kaptunk desszertet, de még majdnem hogy be is szólt a futár, hogy 1 óra 20 perces késés után nem adok borravalót.

Tőlük, többet, soha! (sajnos, mert finom a pizza, de ennyire azért nem)

Vajmaci 2009.10.11. 08:26:42

@jandihu:
Akkor olvasni már tudsz...
Ugyanis a P.K.-nél, ha a 49. percet túllépik, a következő rendelésnél kell jelezni ezt, és akkor kapod a desszertet ajándékba!
Nem gondolod ugye, hogy akármelyik hasonló feltételekkel működő cég futára tart a moci dobozában 2-3 somlóit, hogy "háthakésekkkicsit" és majd odaadom a megrendelőnek!
Néha gondolkodhatnál, mielőtt ökörséget írsz!!

KenGuruL 2009.10.11. 22:35:01

kicci óccó gerillamarketing?

Peetee 2009.10.12. 11:23:10

Dolgoztam én is évekig pizzériában, és sajnos az ilyen esetekben NINCS MÁS MEGOLDÁS.
Áramfejlesztővel nem lehet 5-7kW-ot előállítani, ami a sütőhöz kell, és akkor se szeletelő, se villany, se hűtő-fagyasztó...
Áramszolgáltató bármikor bármit megtehet, ha 2 naponta 2 napig nincs áram, akkor is bekaphatja a fogyasztó.

Az ilyen (szerencsére ritka) esetekben ami is hasonlót szoktunk felajánlani, vagy pl. aki törzsvendég sé pár napon belül rendel, automatikusan megy neki az elnézést-kérés és egy ajándék Desszert, üdítő, akármi.
Ennél többet tenni nem lehet, a rossz hozzáállás az, ha a tulajdonos lesz@rja.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.10.12. 13:58:20

@Ellenőrző szerv: Erre gondolsz? autozz.blog.hu/2009/10/06/a_varosi_utak_kiralyai
A mai napig előfordulnak olyan okosok, akik azt gondolják, hogy minden, ami a blogra kikerül, velem történik meg. Régebben a fejem fogtam ilyenkor, most már legfeljebb kiröhögöm. :)

-= If =- 2009.10.13. 07:19:09

Pizza King rulez! egy csomagolási/szállítási baki miatt
a. nem kaptam üdítőt
b. lemaradt a desszert
c. petrezselymes krunya helyett sültet kaptam.
Mit tesz a naív ember? Felhívja a céget. Mit tesz a cég? Kiröhögi, elküldi havat lapátolni a déli-sarkra? Neeem. Kevesebb mint negyed óra múlva itt volt a szörpi,a nyalánkság, és kaptam még petrikrunyát is... szóval nem csak a kaja jó, de az ott dolgozók munkamorálja is jobb mint a magyar átlag. Csak így tovább!

Dohányzó Zsiráf 2009.10.13. 09:23:38

Több, mint 1 éve történt, h telefonon rendeltem a Pizza Kingtől vmilyen tésztát, és akkoriban az volt a policy, h ha a kiszállítás (asszem) 49 percnél tovább tart, akkor féláron kaptam a cuccot. 1 óra várakozás után felhívom őket, h mi újság. Mondják h nem is volt ilyen megrendelés. De mondom volt, 1 órája beszéltem 1 hölggyel. Mindegy, akkor küldik a tésztát. Kijön a futár, nagy kopasz csávó. Mondom akkor ugyebár féláron lesz a cucc, mert hogy 49 percnél tovább tartott. Elkezdett minősíthetetlen hangnemben anyázni, meg h én mlyen szarrágó vagyok, meg h nem is volt késés meg mittudomén. Mondtam, h márpedig volt késés, nem veszem át teljes áron, akkor vigye vissza. El is ment. Felhívom a központot, h most akkor ezt mégis hogy, és megállapodtunk, h OK, megkapom féláron. Mondok köszi, csak lécci 1 másik futárt küldjetek, mert ennek az alaknak én még1x nem merek ajtót nyitni. 20 perc múlva ott volt egy másik futár, kedves, barátságos, viccelődős. Odaadta a kajámat, kapott borravalót.
Azóta inkább neten rendelek. Igen, a PK-től is.
süti beállítások módosítása