Zoltán telefont vett online, az ED telefont is küldött neki, csak éppen használtat, mire Zoltán kérte vissza a pénzét, amit kápéban nem kapott meg. Utalást ígértem neki pár napon belülre, ehhez képet eltelt egy hónap, és semmi. A poszt megjelenése után nem sokkal levelet kaptunk az Extreme Digitaltól, amiből kiderül, online vásárláskor a banké a labda, nekik kell visszautalniuk, amire 30 napjuk van. Mint az alanti levélből, illetve a fenti faxból kiderül, a bank az órákon belül elvégezhető utalással kivárt pont egy hónapot, amihez ezúton is gratulálunk. (Na jó, azt ugye nem tudjuk, hogy az ED mikor jelezte pontosan a banknak, hogy sztornó, a pénzt utalják vissza, de még ha tököltek is ezzel, az OTP hetekig ült máspénzén.) Olvasónk a jelek szerint nem olvasta még az örömhírről tudósító emailt.
A 2009.10.09-én weboldalukon "Használt telefont adott el újként az Extreme Digital" címen közzétett posttal kapcsolatosan az alábbi észrevételt tesszük.
A vásárlók által online módon kifizetett termékek vételárát minden esetben az online terminált üzemeltető pénzintézetnek, jelen esetben az OTP Bank Nyrt.-nek kell a vásárló részére visszatérítenie. A pénzintézeteknek a tranzakció bonyolítására 30 nap áll rendelkezésükre. A panasz bejelentését követően társaságunk intézkedett az OTP felé a kifizetés visszavonatásáról, melynek megtörténtét az OTP részünkre vissza is igazolta, 2009.10.02-án. Ezt az igazolást a vásárló elektronikus levélben a xxxx@vipmail.hu e-mail címre 2009.10.06-án megkapta, és jelen levelünkhöz is csatoljuk, szerkesztőségük szíves tájékoztatása végett.
Tekintettel arra, hogy az Önök weboldalán megjelenő post a vételár visszatérítésével kapcsolatban valótlanságot állít, és alaptalanul sérti társaságunk jó hírnevét, a fentiek értelmében kérjük annak mielőbbi törlését vagy helyesbítését.
Közreműködésüket megköszönve,
üdvözlettel
Keresztes Csaba | Értékesítési vezető
Az utolsó 100 komment: