Elveszett Angyal nem érti, miért bántak vele kegyetlenül a Sony Vaio telefonszámán. Én nem tudok másra gondolni, mint hogy a bemutatkozása miatt a sonys ember ügynöknek nézte. Mit szólna hozzá az, akit úgy hívnék fel, hogy "Szily László vagyok az Index.hu Zrt-től, cégünk informatív és szórakoztató cikkek és blogposztok írásával, helyszíni tudósításokkal foglalkozik"? Talán azt képzelné, PR-cikket akarok eladni neki ezzel a szöveggel. De lehet, hogy az ügyfélszolgálatos egyszerűen egy embergyűlölő paprikajancsi, és én jóindulatúan próbálom megmagyarázni a megmagyarázhatatlant?
Bizonyára mindenki pályafutásában ismert az Ordas Paraszt ügyfélszolgálatost, mondhatni lerágott csont, de egy újabb gyöngyszemet szeretnék megosztani a finom ízlésű közönséggel és veled Homár, aki együtt szoktál érezni az emberszámba nem vett fogyasztókkal.
Egy reklámcégnél dolgozom, és mivel laptopokkal kapcsolatban felvilágosítást szerettem volna kérni, felhívtam a Sony Vaio nyilvános telefonszámát (06 30 366 68 98, megtalálható a www.sonyvaio.hu oldalon).
Tehát felhívtam a telefonszámot, elmondtam, hogy ki vagyok, melyik cégtől, valahogyan így, a következő párbeszéd hangzott el:
- Jó napot kívánok, én vagyok én ettől meg ettől a cégtől, a cégem ezzel meg ezzel foglalkozik…
- Nem.
- Elnézést, mit nem.
- Nem.
- De még el sem mondtam, amit szerettem volna!
- Nem baj, most nem.
- Rendben, kit és mikor kereshetek?
- Engem, de biztos, hogy nem.
- (itt elakadt a szavam, volt egy kis csönd, gondolkodtam, hogy lehet ezt most így megoldani)
- Értem, és mi az Ön kedves neve?
- Telefon lecsapva.
Kis gondolkodás után kitaláltam, hogy a neve Ordas Paraszt úr lehet.
Nos, Ordas Paraszt úrnak és csapatának további sikeres ügyfélkommunikációt és üzleti tevékenységet kívánok.
Az utolsó 100 komment: