Tékozló Homár

Ordas Paraszt, az ügyfélszolgálatos, ügynöknek nézte Elveszett Angyalt?

2009.10.29. 00:35 | szily | 240 komment

Elveszett Angyal nem érti, miért bántak vele kegyetlenül a Sony Vaio telefonszámán. Én nem tudok másra gondolni, mint hogy a bemutatkozása miatt a sonys ember ügynöknek nézte. Mit szólna hozzá az, akit úgy hívnék fel, hogy "Szily László vagyok az Index.hu Zrt-től, cégünk informatív és szórakoztató cikkek és blogposztok írásával, helyszíni tudósításokkal foglalkozik"? Talán azt képzelné, PR-cikket akarok eladni neki ezzel a szöveggel. De lehet, hogy az ügyfélszolgálatos egyszerűen egy embergyűlölő paprikajancsi, és én jóindulatúan próbálom megmagyarázni a megmagyarázhatatlant?

Bizonyára mindenki pályafutásában ismert az Ordas Paraszt ügyfélszolgálatost, mondhatni lerágott csont, de egy újabb gyöngyszemet szeretnék megosztani a finom ízlésű közönséggel és veled Homár, aki együtt szoktál érezni az emberszámba nem vett fogyasztókkal.

Egy reklámcégnél dolgozom, és mivel laptopokkal kapcsolatban felvilágosítást szerettem volna kérni, felhívtam a Sony Vaio nyilvános telefonszámát (06 30 366 68 98, megtalálható a www.sonyvaio.hu oldalon).

Tehát felhívtam a telefonszámot, elmondtam, hogy ki vagyok, melyik cégtől, valahogyan így, a következő párbeszéd hangzott el:

-          Jó napot kívánok, én vagyok én ettől meg ettől a cégtől, a cégem ezzel meg ezzel foglalkozik…

-          Nem.

-          Elnézést, mit nem.

-          Nem.

-          De még el sem mondtam, amit szerettem volna!

-          Nem baj, most nem.

-          Rendben, kit és mikor kereshetek?

-          Engem, de biztos, hogy nem.

-          (itt elakadt a szavam, volt egy kis csönd, gondolkodtam, hogy lehet ezt most így megoldani)

-          Értem, és mi az Ön kedves neve?

-          Telefon lecsapva.

Kis gondolkodás után kitaláltam, hogy a neve Ordas Paraszt úr lehet.

Nos, Ordas Paraszt úrnak és csapatának további sikeres ügyfélkommunikációt és üzleti tevékenységet kívánok.
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trójai 2009.10.29. 12:03:34

@horex: :DD
Nem, csak bírom, amikor a szegény posztoló itt védi magát kétségbeesetten...egy ma regelt nicken.
Pedig már páran megmondták neki a kommentekben, hogy hülye.

Ha ordas paraszt úr paraszt volt, a posztíró pedig hülye.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 12:05:29

@staropramen: diszkrét mosolygással esetleg hangos hahotázással kísérve. "
VAgy mint a mentősöket, a cukroslányhoz

Firuse 2009.10.29. 12:05:47

@Miss Luci:
"ügyfélszolgálatos még a bunkóval is kedves és segítőkész."

Nna ez itt a bibi, kérem szépen. Ti elképzelitek, hogy az ügyfélszolgálatosnak kedvesnek és segítőkésznek kell lennie, mert ez a dolga. K*rvára nem! Az a dolga, hogy ha segítséget kérsz, megoldja a problémádat.
Ha te bunkó vagy, ő is lehet távolságtartó, sőt az udvariasság keretein belül ki is oktathat / az én munkaköri leírásomban sincs benne, hogy a suttyókkal kedves legyek. /, és ha te olyan dolgokkal traktálod, ami nem tartozik a tárgyhoz, az az jelenti, hogy nem segítséget akarsz tőle.
Ha pedig nem akarod, akkor húzz a francba és ne stoppold a helyet/vonalat.

Miért gondolják azt az emberek, hogy az ügyfél lehet köcsög? Nem, nem lehet köcsög. Rá is vonatkoznak a viselkedési szabályok! Ez az utolsó napom, más területre megyek dolgozni, de ma reggel is nehézséget okozott, ne küldjem el a redvás f*szba az ügyfelet. Undorító stílusban parancsolgat, nincs felkészülve, azt sem tudja mit akar pontosan, de én legyek kedves, meg segítőkész. Elmész te a jóbüdös p*csába b*zdmeg!

Ha nem vagy egyértelmű telefonon keresztül, akkor így jártál. Az ügyfélszolgálatosnak nem kell kinyalnia a seggedet. Tudd, hogy mit akarsz, közöld vele egyértelműen, és segít megoldani. Ennyi. Ha te nem vagy felkészült, nem tudsz telefonálni, ne várd, hogy örüljenek neked. Hülye picsa

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 12:07:13

@Trojai: Mondom, hogy értem!/te öreg nick a szeptemberi jegyzéseddel/
:))

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 12:13:46

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:
Mik a hirek a Körbevágó Körömolló és Órarugógerincű Felpattanórol
Találkozol néha velük?
:)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.10.29. 12:16:02

Mostanában én olyan telefon***hívásokat*** kapok, hogy felveszem:
-Halló?
-Kérjük várjon munkatársunk kapcsolásáig...
-WTF <leteszem>

Ja, meg van egy aranyos is:
Azon nem sikeres emberek közé tartozom akiknek otthon van még analóg vonalas telefonjuk (mert ADSL + családnak elég a felezős kedvezmény + néha faxolok is)

egyszer csak úgy este 11-kor csörög.. felveszem... fax... b+olás, letesz.
5 perc múlva ismétlődik...
némítás, de figyelem a ledet
5 perc múlva ismétlődik...
5 perc múlva ismétlődik...
nem szoktam kikapcsolni (mert este is hívhatnak a családból, de jobban preferálnám a mobilt, mert ott csak a család csörög ki, mégis meg kell tartani, mert az idősebb rokonok nem boldogulnak a kütyükkel), így gép beröffent, így xy Kft. aktuális árlistája landolt tiff fájlban akiknek vissza is küldtem emilen, hogy akkor leiratkoznék...
Ha még egy jön akkor kb. olyan módok fogok leiratkozni ahogy itt a homáron az SMSekről szoktak :)

betépett felhasználó 2009.10.29. 12:19:55

Caller: I can't make outbound calls on my cell phone.
Rep: Do you have the phone with you?
Caller: Yes, I'm talking on it right now.
Rep: The phone is working just fine. You just called me.
Rep: OOOOOOhhh, yeah

jpmjpm 2009.10.29. 12:20:40

@Babette: Nem tekintem munkának azt amikor telefonon zaklatnak. Nem végez érdemi munkát.

1x kérdeztem bele érdemben a részeltekbe, rögtön az volt a válasz, hogy majd a kolléganő visszahív, mert ő nem tud semmit a dologról.

Ezt hívják munkának?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 12:22:10

@sambalabammbumbumm: Fax jó
VAlami ismeretlen cég elég régen én is kaptamilyet és kiment a papir a faxbol annyit nyomtak át
Erre a számitogépböl, mint faxbol szabad péntek este, átnyomtam nekik vagy az egész képtáramat ömlesztve

Egy idő után hibajelzés jött, gondolom elfogyott a papirjuk nekik is
:))

akikaztmondjákni 2009.10.29. 12:23:26

@AlulírottFentemlített: :D:D:D::D:D:D::D:D De rég hallottam ezt!:D:D:D:D:

akikaztmondjákni 2009.10.29. 12:29:50

@Sün‼: Már jó lenne vagy három...

avatartalan 2009.10.29. 12:30:39

ha nem hát nem,mit nem lehet ezen megérteni? :-))))))

betépett felhasználó 2009.10.29. 12:31:33

halló
Gyuri vagyok.-.Ne fürgyé le!
ÖÖÖÖ...

Tökös Veréb 2009.10.29. 12:34:52

@AlulírottFentemlített: kár hogy letedd, úgyis visszahívlak! bejelentkezel vagy nem jelentkezel be, lebontalak!"

XCat 2009.10.29. 12:39:25

@Firuse: Valószínűleg nem látod át ennek a működési elvét az ügyfél oldaláról.. megpróbálom szemléltetni.

1. gondom van, valamit nem tudok használni, pedig fizetek érte, hogy használjam.
2. várok, kicsit, hátha rendbejön.
3. nem jön rendbe, felhívom az ügyfélszolgálatot, elmondom a gondom
4. ügyfélszolgálatos nem érti / érti, de nem tudja megoldani + és/vagy úgy csinál, mintha mégis meg tudná >> hülyeségeket mond.
5. levonom a tanulságot, hogy ő is ember, dolgozik, hibázhat
6. felhívom megint az ügyfélszolgálatot, kicsit más leosztásban megismétlődik ugyanez
7. aztán még ötször
8. egyre idegesebb vagyok hogy erre pocsékolom az időmet, miközben ti ültök fizetett munkaidőben, mint tyúk a tojáson, és néha vakargatjátok is a tojást (nőstények esetében a vonatkozó alkatrészt)
9. megint felhívom az ügyfélszolgálatot, még mindig udvariasan, de érezhető távolságtartással
10. egy hozzád hasonló kis picsának eszébe jut, hogy ő is ember, és a büszkeségével együtt kibukik belőle ez, hogy gyerekkorában molesztálták, hogy a pasija csalja, és nem sikerült megkötni a legutolsó pulóvert a burdából, majd mindezek következtében még neki áll feljebb
11. itt küldelek el ordítva a kurva anyádba
12. kérem a főnöködet

(a 11.-es és 12-es pont felcserélődhet)-

Most már érted? :)

Posthoz; csaj elbaszta a bemutatkozást, de az ügyfélszolgálat meg ügyfélszolgálat. Ügyfélszolgálatnak egyébként minek bemutatkozni? Nem tartozik rá, hacsak nem arról van szó, amiért már fizettem. Akkor meg megint kutyakötelessége várni.

Eric_Cartman 2009.10.29. 12:43:48

@Fulzsenszio: Ugye azt mondta, hogy heló tessék. Azt se mondta, hogy ön hanyas. Pedig ugye be is kellett volna jelentkeznie, hogy ön hanyas!

Firuse 2009.10.29. 12:51:35

@CatMother:

3. Elmondod a gondod

Látod? Ezzel kezded a neved után, nem azzal, hogy milyen iskolákat végeztél, hogy hívják a macskádat, stb

10. hozzám hasonló kis picsának...
26 éves vagyok, túl a kis picsa fogalmán, fizetett munkaidőben hallgatom és nézem az okosok szenvedését, mert a többség egy kib*szott csekket nem tud kitölteni, te ostoba öreg tyúk.

Ha elolvastad volna a másik agyoniskolázott panaszát ott jól fent, akkor rájöhettél volna, hogy még nem vett semmit, információt akart kérni, csak nem tud egyértelműen, lényegre törően fogalmazni. Ha T-mobile telefonos ügyfélszolgálatával van bajod, menj be egy kihelyezett irodába, vidd az összes papírod ami ezzel kapcsolatos, és add elő személyesen a gondod.

Én még egyszer sem mondtam hülyeséget ügyfélnek. Mivel személyes ügyf.kapcsolatos vagyok, hamar kiderült volna, ha igen. Amennyiben valamiben csak nem vagyok biztos, megkérdezem a megfelelő embertől.

akikaztmondjákni 2009.10.29. 12:57:49

@CatMother: Olyan ám:)És nem tudom most meghallgatni.Pedig de röhögnék:)

akikaztmondjákni 2009.10.29. 12:59:32

jajjjj,meg a polgármesteres hogy van?

XCat 2009.10.29. 13:03:00

@Firuse: arrogáns vagy.:)

A komment első része neked volt válasz, és nem a posthoz, tekintve hogy már elég sok hülye kollégáddal volt gondom.

Neked, és az összes többinek;

Ahol fizetek, ott én diktálok. Pláne ha előre fizetek, és pláne ha kárt csinálsz nekem a hülyeségeddel.

Ha nem működik, nem nagy baj, tekintve hogy én én vagyok, simán helyrehozom azt, amit a droid elkúrt, aztán elmegyek, és fizetek másnak. (vagy nem olyan simán, de az az én gondom. Megoldom, mert meg tudom oldani. Ezért nem vagyok droid helyén, és ez a garancia arra, hogy sosem cserélődnek majd fel az íróasztalaink.)

Viszont ezek után nem leszek túl kedves a droidokkal. Sem a témobilnál, sem máshol.
Próbáld meg ezt valahogy a pici fejedbe beleverni. :)

Eric_Cartman 2009.10.29. 13:06:29

@akikaztmondjákni: URAM, URAM a kurva életbe már. Hát várd meg amit mondok az isten bassza meg!
Az én beszédem is benne van a magnóba, nem csak a tied, drágám.

Tökös Veréb 2009.10.29. 13:12:30

@ericcartman - Tékozló Komár: az öreg megvan, mikor felhívja valaki ő meg épp aludt.
ÜGYFÉL: és mi alapon, kérem, adja, meg miaalap, buziskodnak itt én velem a délutáni pihenőmön?
TELEKÖCSÖG: uram én csak a munkámat végzem
ÜGYFÉL: mé mi a maga munkája? az hogy másokat zaklat? hát tudja mit mejnel el a kurvanayjába kubikolni.

ez a legnagyobb!

Eric_Cartman 2009.10.29. 13:14:50

@Fulzsenszio:
Aha, értem.
De ha én most csoportvezetőt kérek, akkor miért alszik a csoportvezető?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.10.29. 13:14:57

@Snake Plisken: Nem ciki bemutatkozni. Eloszor adsz az osszes dologtalan keregeto nyikhajnak nemi aprot, viszont egy honap utan mar arra se pazarlod az energiadat, hogy elutasitsd, eloszor vegighallgatod az effele megkereseket, sokszor fel labbal a letran, masik kezedben a pemzlivel, aztan megkered, hogy akarmilyen adatbazis alapjan is hivott fel toroljon ki onnan, hogy legalabb a tarsai se probaljaank meg, aztan mar csak arra mesz hogy minnel hamarabb, minel durvabban lerazd, csak hogy az eletkedve is elmenjen ettol a munkatol, es talaljon valami tisztesseges allast.

Mert bar azt mondjak hogy neked akarnak jot, valojaban csak es kizarolag sajat maguknak.

Es ha radcsapjak a telefont mert ebben a semaban kezdtel neki mondokadnak, akkor fogod magad es atfogalmazod, es megprobalod ujra, nem pedig azon keseregsz, hogy de tusokok is az emberek.

Hat ez az en nagy otletem.

Firuse 2009.10.29. 13:17:49

@CatMother:

Ahol fizetsz egy szolgáltatásért, ott szerződést kötsz. Nem diktálsz, elfogadsz egy szabályrendszert. Nem király vagy, hanem egy ügyfél. Egy a sok közül, nem a világ közepe.
Ahol én dolgozom, ott te nem választasz másik szálgáltatót, mert az önkormányzat nem engedi. Csak, hogy tudd. Ezért nem mondhatok, és is mondok hülyeséget az ügyfeleknek, a monopólium miatt. Én sem király vagyok, hanem a segítőd, ha hagyod. Ha nem, az neked rossz, én pedig lesz*rom.
Ezek után a "neked és az összes többinek" kissé erős.
Nekem ne. Nálam csak akkor buksz el, ha hülye vagy. Ha előzetesen érdeklődsz, én elmondom mit kell tenned, te jegyzetelsz, ha sok az infó /az szokott lenni, minden gúny nélkül/ aztán hozod a papírokat, stb és pedig nekiállok a munkának. Ha nem hoztál mindent, mert elfelejtetted, mert szerinted nem fontos, vagy mert mittomén, akkor feleslegesen jöttél. De ez szintén nem az én lelki gondom, hiszen a te ügyed, neked kell, hogy fontos legyen.

Az "összes többinek" sem jó megoldás, mivel ha te köcsög vagy, megteszik, hogy megnehezítik a dolgod. Tudod úgy is lehet szabályszerűen eljárni, hogy 10x jössz, és úgy is, hogy elég egyszer. Én itt ülök a fizetett munkaidőmben, és ha nem te jössz, akkor más. nekem tökmindegy. Ne általánosíts. Csak te jársz vele rosszul. Egy jól bejáratott ügyfélszolgálatost nem rúgnak ki, de te még mehetsz ki sírva az irodából...

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.10.29. 13:23:13

@Firuse: Mondjuk a 60eves apam, aki a videomagnonal kiesett a technikai ujdonsagok sodrabol, es felrikkant ha a telefonon megtalalja a #-ot, megis honnan kerjen segitseget, a "nezze meg a neten" nem igazi alternativa. Es igen, buta, nem ert hozza, es mar nem is fog, es ez az egesz annyira kellemetlen neki, hogy egy ido utan elhagyja a deru, es valoban nagyon faraszto, en pedig nem tudok neki mindig azonnal segiteni. Nem irigylem azt az ugyfelszolgalatost, akit apam sajat eloadasmodjaban a problemaival traktal, de elvarhato, hogy kepessegeihez merten segitsen, meg ha otthon egy rud uborkaval kell is borogatni a szemet, mert ki akar pattanni a helyebol mint a szollo.

Blava 2009.10.29. 13:28:13

@Firuse: hehe, nem csodálkozom, hogy másik területre mész, nem való neked ez a meló. Ilyen idegbeteg módon lereagáni valamit, nem ügyfélszolgálatosnak való vidék ez. Teljesen igaza van @CatMothernek, h az üsz-osnak még a leghülyébb, ostobább, csekket-kitölteni-nem tudó, stb ügyféllel is a lehető legalázatosabban kell viselkednie.

Szakirodalom mondja, h tapasztalat alapján üsz-osnak a legjobban a homoszexuális és a távol-keleti férfiak válnak be. Sokvane?

XCat 2009.10.29. 13:28:23

@Firuse: Ahha. Szóval te, majd megmutatod. :D Beszarás... Ezt valahogy sosem értettem egyébként. Annyira biztosak vagytok benne hogy nem fordulhat elő, hogy teszemazt, esetleg megbeszélem pár késes kisebbségiúriemberrel, hogy itt ez a liba, itt egy huszas (úgyis többe került már, amit eddig elpocsékolt az istenbarma), rendezzétek már le, erre szokott hazamenni este, tökegyedül. Vagy ilyesmi.

Nopersze, civilizált országban ilyen elő nem fordulhat, nekem is csak úgy teoretikusan jutott eszembe.:)

Önkormányzatot váltani sem nagy show a mai világban, hidd el. :)
Anyám megcsinálta már pár bennfentes nagyonokos picsusszal, és olyan bambán néző fejeket kapott reakcióként, hogy öröm volt látni. :)

Nomindegy, remélem a következő munkahelyednek köze nem lesz a szolgáltató szférához. És remélem, eleget fizetnek majd ahhoz, hogy fussa egy pszichológusra, mert nagyon rád férne. Vagy legalább egy pasit szedj már fel könyörgöm, hátha jobb hangulatod lenne. Meg tisztességesebb hozzáállásod.

Firuse 2009.10.29. 13:32:05

@vazsmegyeigerdezsház:
Az apád nem buta, hanem idős ember. Nincs vele egyedül, sok idős ember jár ide is. De ő ne is telefonon kérjen segítséget. És más se , ami azt illeti, aki nincs otthon a témában.
Ha nem értesz hozzá, mindig menj be, vidd a papírjaidat. Írd össze, mi a problémád, ha több is van. Ha valakivel előzetesen dumáltál az adott cégnél, írd fel a nevét, rá fogsz hivatkozni. Ha hülyeséget mondott azért, ha csak nem tiszta neked a kép, azért is.
Az előadó ilyenkor felkeresi, ha más nem telefonon, és egyeztet vele, ha szükséges.
Telefonon nehéz segíteni, ez tény. De erre van kitalálva a személyes ügyfélszolgálat.

XCat 2009.10.29. 13:32:12

OFF; tudja valaki, mi az a brószerjáték? megnéztem a jenőuras videót, meg egy másikat, és ott van így belinkelve az ikariam..

Firuse 2009.10.29. 13:36:19

@CatMother:
Nem arról van szó, hogy én megmutatom, te ostoba.

Nem UPC-nél, vagy hasonlónál dolgozom, hanem közműszolgáltatónál ennyi.

Az önkormányzatot rendeletek irányítják, nem pedig emberek kénye-kedve, gondolom anyád ezt elfelejtette említeni.

Van pasim, veled ellentétben engem meg is dugnak.

Tökös Veréb 2009.10.29. 13:40:49

@Firuse: jól nyomod! már csak egy medence hiányzik meg iszap. de az utolsó mondatod mindent vitt, az tarolt! :)

XCat 2009.10.29. 13:41:25

@Firuse: Nem-e? :) Pedig abból, amit leírtál, igencsak úgy nézett ki. Közműszolgáltató amúgy egyszerű szokott lenni.. egy kis zsebbedugi, persze csak diszkréten, szegény ügyfelest se utálják ki ilyenért a kollégái, és egyből minden rendben van. Vagy együtt kell szaunázni a főnökével, de azt nehéz összehozni, ha nem alakul spontán.

A pasi valamit rosszul csináld, hidd el. Egy normálisan helyrerakott nő nem ilyen.

XCat 2009.10.29. 13:43:04

@Fulzsenszio: meg egy dildó a hölgynek. :D

Blava 2009.10.29. 13:43:05

ROTFL!

Gyerekek, hozzatok kólát és csipszet király a műsor :D

Firuse 2009.10.29. 13:43:26

@CatMother:
Honnan tudod, hogy nem vagyok kisebbségi?
Jaa! Mert értelmesen fogalmazok. De ne fenyegetőzz. Nincs értelme. Visszafelé is elsülhet, sosem tudhatod. Esetleg a regisztrációkor megadott e-mail cím alapján kikotorlak a hálóról, megtalállak és még fizetnem sem kell érte. Vigyázz mit küldözgetsz vakon a világba, sosem tudod kivel kommunkálsz éppen.
Tényleg ostoba vagy. Hogy tudsz egyszerre járni és beszélni?

Firuse 2009.10.29. 13:47:13

@CatMother:
Csak hogy tudd, ha kiderül a lefizetés, nálunk úgy kib*sznak, hogy a lábad sem éri a földet. És igen, kiutálnak érte. A főnököm nő, ahogy a legtöbb kolléga is, igaz férjnél is vannak. nem hiszem, hogy bármelyik is leszbi lenne. Ha nem lennél ilyen pesszimista /és talán nem magadból indulnál ki/ nem látnál mindenhol korrupciót.

A pasim jó, több mint jó. Veled ellentétben tök nyugodt és kiegyensúlyozott vagyok. És az anyukámmal sem takarózok.

XCat 2009.10.29. 13:50:17

@Firuse: Könnyen elképzelhető, hogy kisebbségi vagy.. Gondolom valamelyik idegen anyanyelvű kisebbségből, mert a szövegértésed nem az igazi.

EGyébként gy félhibbant volt ügyfélszolgálatossal kommunikálok éppen, akinek agyára ment az előző melója. Akinek ha kicsit peche van, a következő munkahelyén is könnyen észrevehetik, hogy éppen mit rendez itt.
Ugye? :)

Egyébként szerintem nem fenyegettelek. Pusztán rámutattam, hogy ha te köcsög vagy, lehet hogy más is az lesz veled. ;)
Közművesektől asszem egy vizes főmérnököt küldtem eddig el egy picsába, de ő majdnem biztos, hogy nem te vagy. ;)

Firuse 2009.10.29. 13:50:27

@Blava:

Kólát én is kérek szépen...

XCat 2009.10.29. 13:52:57

@Firuse: Lefiztésért mindenütt kiutálnak. Az emberek rosszindulatúak. :(

Nekem meg valami lelki problémám lehet, mert a te alázásodra pocsékolom a drága időmet ahelyett, hogy valami költséghatékonyabbat művelnék. Ha így folytatjuk, tartok tőle, hogy az összes bosszúság rajtad lesz kitöltve, amit eddig akármilyen ügyfélszolgálat okozott, a upc-től az apehig.

Biztos kell ez neked?

Biyb 2009.10.29. 13:54:31

Köszönés, bemutatkozás, cég név, miért keresem és utána jön a cég tevékenysége.

A posztíró 2 lépést cserélt meg, de ez egyáltalán nem ok arra, hogy a másik felet ne hallgassuk meg telefonon.

Firuse 2009.10.29. 13:55:48

@CatMother:

Egészen biztos, nem a Vízműveknél dolgozom. Nem vagyok kisebbségi, és próbáld elsimítani a fenyegetőzésed, ne legyél papírkutya. Szánalmas. Hogy viaszakozol most, hogy vesztettél. Tök jó a szövegértésem, különben nem itt dolgoznék. Ha félhibbant lennék, valószínűleg tele lenne a kommentem Caps Lock méretű betűkkel.
A leendő kollágám olvassa a mi kis párbeszédünket, hiába is próbálkozol.

Veled ellentétben nem húzom be a fülem-farkam, ha vesztésre állok.
Elfogyott a patron? Nekem van fegyverem szellemi harchoz.

Blava 2009.10.29. 13:55:58

@Firuse: Egyébként ez stílus az ügyfélszolgálatos pályafutásod szerves része volt?
Hogy is írtod feljebb?
"Én sem király vagyok, hanem a segítőd, ha hagyod. Ha nem, az neked rossz, én pedig lesz*rom."
"Nálam csak akkor buksz el, ha hülye vagy."
Tehát ha az ügyfél esetleg értetlenebb volt, mintŐnagysága vagy kevésbé volt jópasszban elkezdtél nagyokat "ostobázni"?
Muhaha, hol dolgozol, csak nem a fogaz-nál?

XCat 2009.10.29. 13:56:34

@Biyb: Köszönés oké, egye fene, legyünk kedvesek, mutatkozzunk be neki.. de az összes többihez mi köze van szegény őneki? Arról nem is beszélve, hogy unja.

Bár mondjuk céges megrendelésnél oké, de úgyis elfelejti, és el kell ismételni a végén újra.

Firuse 2009.10.29. 13:56:58

@Biyb:

Alapvetően nem, de..

Áhh mindegy, fent már leírtuk páran...

Firuse 2009.10.29. 14:00:01

@Blava:

Én elmagyarázom, te jegyzetelsz. Ha utána nem kérdezel én úgy veszem, hogy érted. Ezek után mi nem egyértelmű? Ha nem veszed a fáradságot, hogy megértsd, én minek törjem magam? Csak annak lehet segíteni, aki hagyja.

Fentebb már szerepelt, te hülye... nő a főnököm.

Firuse 2009.10.29. 14:02:36

Aki szeretne belém kötni, megtenné, hogy előtte elovassa a többit is amit eddig írtam ehhez a témához? Előre is köszi.

/És még ezek borulnak, hogy az ügyfélszolgálatos így, az ügyfélszolgálatos úgy... /

Ha utálni akarsz, nézd az előzményeket is, készülj fel. Tök ciki, ha olyat írsz, amit már tisztáztunk korábban...

XCat 2009.10.29. 14:03:13

@Firuse: Kezd az az érzésem lenni, hogy te ezt direkt csinálod, és rengeteget röhögsz közben. Ha jól tévedek, akkor nem értem, miért voltál ügyfeles, a szórakoztatóiparban tényleg zseni lennél.

Erről a van fegyverem a szellemi harchoz ez ugrott be;

www.youtube.com/watch?v=3kO0ofad3XI&feature=related

Lángelme vagy. Megnevettettél. Komolyan. :)

Biyb 2009.10.29. 14:03:41

@CatMother:A nevedet is elfelejti, de így illik.
Néha még köszöni is elfelejt némely ügyfélszolgálatos.

XCat 2009.10.29. 14:05:51

@Biyb: Hát.. személyesen erre van a névjegy, amit mondjuk én folyton elhagyok, de akkoris. Na de telefonon.. najó, illeni tényleg illik.

Firuse 2009.10.29. 14:06:14

@Biyb:
Az elég gáz, ha nem köszön, mivel neki kell először. Ti hova jártok ilyen jó tapasztalatokért?

Biyb 2009.10.29. 14:10:17

@Firuse: Te a Földön élsz?

Blava 2009.10.29. 14:11:46

@Firuse: "Ostoba", "Hülye", egyre jobb :)
Komolyan mondom, mentelek: reakcióid alapesetei annak, hogyan nem dolgozhat, kommunikálhat egy vevőszolgálatos.

Egy vidékről a fővárosba felkerült lány lehetsz végtelenül kellemetlen, arrogáns, öntelt személyiséggel.

Firuse 2009.10.29. 14:17:41

@Blava:
Fővárosi vagyok születésem óta. Lehet ez a baj... De ne szídd érte anyukámat légyszi, ő ezt akkor jó ötletnek tartotta.

Amikor dolgozom /értsd ügyféllel beszélgetek, egyeztetek, kinek hogy teszik/ hivatalos szóhasználatot alkalmazok, többnyire mosolyogva. És köszönni is szoktam, plusz le is ültetlek. Így:

Szép jó napot! Foglaljon helyet, kérem!

Persze napszaknak megfelelően. Én jól végzem a dolgom baszki, ne szapulj. Vagy ugorj be és próbáld ki inkognítóban. 4-ig vagyunk nyitva. De utána hess, mert értekezlet lesz.

Biyb 2009.10.29. 14:19:06

@CatMother: Ügyfélszolgálatosnak névjegy?
Soha!

XCat 2009.10.29. 14:20:14

@Blava: Szerintem hagyjuk. A végén tényleg megüti a guta...

@Firuse: Kérlek bocsáss meg, ha a lelkedbe gázoltam. Ugyan az elején volt valami ilyesmi szándékom, de nem ennyire, meg nem ilyen áron... ez már nekem nem jelent sikerélményt.
Sajnálom.

CID 2009.10.29. 14:20:15

@Blava: Fővárosból vidékre került, szerintem :)

@Firuse: Nem akarlak megbántani, de ilyen mentalitással, egy versenyszférában tevékenykedő céghez fel sem vesznek.

Levélíronk, lehet kicsit túlragozta a bemutatkozást, de ha egy nyílvános ügyfélszolgálati számot hívnak, az ügyfelesnek, minimum az a dolga , hogy végighalgatja az emberkét. Az, hogy lebassza a telefont, megengedhetetlen, még ha mosott belet is akarnak rátukmálni ( jelen esetben azt hiszem nem ez volt a cél ). Szerintem is paraszt.

Firuse 2009.10.29. 14:20:41

@Biyb:

Én igen, bár néha kételkedek benne.

Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy jól végezzem a munkám és elkeserítő, hogy az ügyfelek többsége sz*rik a saját ügyére. Nem tudom más cégeknél mi a módi, de nálunk viszonylag jó a hangulat. Persze van rossz nap is, több, mint kéne, de ha te /ügyfél/ akarod, akkor én minden követ megmozgatok, hogy neked jó legyen. De ha te nem akarod, és nem töröm magam feleslegesen.

akikaztmondjákni 2009.10.29. 14:22:07

@Sün‼: EZ AZ!:D:D:D A Jenő!:)
Köszi.

Blava 2009.10.29. 14:23:04

@Firuse: figyelj drága, tudom, hogy imádod ezt a felvett szerepet, hogy egy ügyfélszolgálatost defaultból utál a legtöbb ember, de hidd el, ez a szakma nem így működik. Persze 26 vagy, most végezted el az iskoláid, mindenkinál okosabbnak és királyabbnak érzed magad, gondolom a 4-es 6-oson is fennhangon becsmérelsz mindenkit akit csak látsz. Persze, ez is csak a korral jár, majd kinövöd ha tényleg olyan okos vagy, amilyennek hiszed magad.

akikaztmondjákni 2009.10.29. 14:23:14

@ericcartman - Tékozló Komár:
"Az én beszédem is benne van a magnóba"
:D:D:D:D:D:D

Biyb 2009.10.29. 14:25:25

@Firuse:
Szép jó napot! - alapból nem használnak semmelyik ügyfélszolgálaton. Ui. ez nem hivatalos forma.

Vidék!

Firuse 2009.10.29. 14:25:34

@CID:

Az, ahogy a csaj is tudhatná /mivel ő is cégnél dolgozik/, hogy telemarketingesnek csillanó dumával pofira esik. Ha reklámszakmában dolgozol, kétszer is igaz, hogy légy szemfüles. És ha seggberúgtad magad, ne sírj hogy fáj.

Firuse 2009.10.29. 14:27:46

@Biyb:
Dehogynem használnak. Én baszki, az előbb írtam. Az ügyfelek meg mosolyognak tőle, mert mindenhol máshol a szokásos formulával találkoznak. Azt írtam, hogy beszélgetek hivatalos formában, a köszönés nem beszélgetés. Most tényleg én magyarázzam el? Ti honnan jöttetek?

Firuse 2009.10.29. 14:29:35

@Blava:

Nem járok a 4-es vonalán, a 6-osén sem. Rég befejeztem a tanulmányaimat. Nem okosabb vagyok, vagy királyabb, logikusan gondolkozom. Ennyi a különbség.

CID 2009.10.29. 14:34:12

@Firuse: a reklám és telemarketing között van egy lehelletnyi különbség, azt hiszem.
Egy normális cég alkalmazottja, nem engedheti meg magának, hogy ennyi miatt lebassza a telefont. Ezt kár is ragozni.

Blava 2009.10.29. 14:34:18

@Firuse: Köszönöm, hogy megerősítetted az általam három szóba összefoglalt jellemrajzod.
Mondjuk, nem voltál egy összetett eset.

Biyb 2009.10.29. 14:35:47

@Firuse: Az, hogy egy ügyfél nem foglalkozik olyan intenzitással az ügyével az rajtad is múlik, mert azért vagy Te, mint kis malomkerék a nagy malomban, hogy tanácsot adj, javasolj helyes megoldást.

"De ha te nem akarod, és nem töröm magam feleslegesen."

Javaslom, hogy ezzel a mentalitással soha ne akarj bekerülni a versenyszférába, mert 1 hónapon belül kiszornak.

Blava 2009.10.29. 14:38:03

@Firuse: Ha már 18 évesen befejezted a tanulmányaidat, ez sok mindent megmagyaráz, eh!

Biyb 2009.10.29. 14:40:10

@Firuse:
A köszönés a beszélgetés nyitó eleme.

Általános iskola alsó tagozat....

Vaki 2009.10.29. 14:45:00

csak azt nem értem miért Sony-s emberről beszélünk... a cég amit írt nem a Sony...

Smart&Mobile a cég neve... az övék a sonyvaio.hu

Üdv:
VAki

XCat 2009.10.29. 14:48:05

@Vaki: Mert ha sonyt írsz, arra többen felfigyelnek, mintha azt, hogy köveácshuszonkilenc dezső Úr sufnibóttyának az alkalmatottya tahó volt.

Vaki 2009.10.29. 14:50:07

@CatMother: csak azt nem értem, ha már a notijával gond van akkor miért egy sufni boltot hív fel és miért nem tényleg sony-t...

az ő elérhetőségük pedig ez:

Ügyfélszolgálat (Call Center) elérhetőségei

email: support.hu@eu.sony.com
telefon: +36 (1) 235 5349

Irodánk címe
Sony Central and Southeast Europe Kft.
1023 Budapest
Árpád fejedelem útja 26-28.
Fax: + 36-1-346-8225

XCat 2009.10.29. 14:58:55

@Vaki: Mert nem volt neki még ilyen notija. Csak akart, gondolom. De mondjuk ha elcsattogott volna a westendig, minden sarkon árulnak ilyet, bemehetett volna akármelyik boltba, és megkérdezi amit akar. Szerintem.

CID 2009.10.29. 15:00:28

@Vaki: Lehet azért, mert a sony kicsit lecsúszott a www.sonyvaio.hu weblapról, és ha beírod a böngészőbe ( ha keresek valami én is így kezdem első nekifutásra ) akkor egy sufnicég ugrik be, nem a hivatalos Sony oldal. Ebasztátok :)

Vaki 2009.10.29. 15:02:06

@CID: én nem :) "Irodánk címe" csak copy paste volt :P

Firuse 2009.10.29. 15:10:00

@Biyb:

Nyitóelem, nem beszélgetés. Köszönöm, hogy rávilágítottál, remélem így neked is leesett.

"@Firuse: Az, hogy egy ügyfél nem foglalkozik olyan intenzitással az ügyével az rajtad is múlik, mert azért vagy Te, mint kis malomkerék a nagy malomban, hogy tanácsot adj, javasolj helyes megoldást.

"De ha te nem akarod, és nem töröm magam feleslegesen."

Javaslom, hogy ezzel a mentalitással soha ne akarj bekerülni a versenyszférába, mert 1 hónapon belül kiszornak. "

Már megint nem figyeltél. Én elmondom, te teszed. Ha nem, az a te döntésed. Olvass már vissza, mielőtt hülyeséget írsz.

Blava:
A tanulmányaimat 22 évesen fejeztem be. Honnan jött neked a 18?

CID 2009.10.29. 15:10:02

Az más :)
Mondjuk én a Sony Central and Southeast Europe Kft. helyében rájuknéznék. Kicsit rontják a Sony renoméját, ha ilyen parasztok veszik fel a telefont.

XCat 2009.10.29. 15:27:43

@Firuse: "Én elmondom, te teszed. Ha nem, az a te döntésed. Olvass már vissza, mielőtt hülyeséget írsz."

Nem, nem, nem... én mondom el, ti csináltok valamit... mindegy mit, csak működjön, amiért fizetek. Én fizetek. Nekem itt ennyi a dolgom, minden más a szolgáltatóé.

Ezzel lehet a probléma. Ez nem versenyszféra, ez a nagyságosságos szolgáltató méltóztatik csinálni valamit - nem azt és annyit, amennyit kellene, de mégis valamit - , és az ügyfél legyen boldog, hogy fizethet. És azért is legyen hálás, hogy még őrá ügyfélszolgálatost pocsékolnak, pedig mennyivel jobban el lehetne beszélgetni körömdíszítésről, meg hogy ki kivel szeretne mit csinálni.

Nem a Firuse a hibás, (persze ő is), de alapvetően a cég ilyen szerintem. Elrontották szegénykét. :(

Firuse, pereld be őket. :D

XCat 2009.10.29. 15:33:32

@Firuse: Abba kéne ezt hagynom tényleg. A kutya sem fizet érte, hogy itt nevelgetlek.

:(

XCat 2009.10.29. 15:44:48

Előbb jön telefon, nem vettem fel, beszéltem a másikon. Számkijelzéses, visszahívom, ember felveszi, mondom volt innen nemfogadott hívásom. Hát ő nem tudja, ezt a telefont egy csomóan használják. Mondom remek, és ők kik? Erre leteszi.

Ilyenkor mi van? :D

Biyb 2009.10.29. 15:51:40

@Firuse: "Nyitóelem, nem beszélgetés."
És a nyitóelem mióta nem része a beszélgetésnek.

Vagy szerinted egy könyv bevezője, se része a könyvnek?

@CatMother: "Nem, nem, nem... én mondom el, ti csináltok valamit... mindegy mit, csak működjön, amiért fizetek. Én fizetek. Nekem itt ennyi a dolgom, minden más a szolgáltatóé."

Egyetértek!

Biyb 2009.10.29. 15:53:49

@Biyb: Vagy szerinted egy könyv bevezetője, se része a könyvnek?

Biyb 2009.10.29. 15:59:39

A fogyasztók azért nem kapnak megfelelő tájékoztatást, fölösleges leveleket kapnak, több hónapos ügyintézési idővel megspékelve stb., mert az ügyfélszolgálatosok blogon lógnak munkaidőben, ahelyett hogy a munkájukat végeznék és a lemaradásukat behoznák.

Silent Bob 2009.10.29. 16:05:05

@Firuse: Bemutatod magad, elmondod miért jöttél/telefonáltál.

"Jó napot kívánok, én vagyok én ettől meg ettől a cégtől, a cégem ezzel meg ezzel foglalkozik…"

Ezzel kezdte.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.10.29. 19:57:18

Na igen. Ha nem mondja a cég nevét akkor meghallgatják. Én is el szoktam az ilyeneket egyből hajtani, úgy látszik a kedves posztolót nem szokták ilyenek hívni...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.10.30. 20:07:01

-Jó napot kívánok, Maszarik István vagyok, a Maszarik és Tsa. Bt-től, cégünk vasvillafényezéssel foglalkozik...

- Tessék parancsolni, miben segíthetek?

Verzió A (avagy telemarketinges van a vonal másik végén)

- Érdeklődnék az Önök cége vasvilla-ellátottságáról...

- Köszönöm, de nem vagyunk érdekeltek. Viszonthallásra.

- Viszonthallásra.

Verzió B (avagy a Hívó valóban akar valamit)

- Tessék parancsolni.

- Cégünk új laptopokat szeretne vásárolni, érdeklődnék, milyen feltételekkel szerezhetnénk be nagy tételben, illetve szeretnék referenciaanyagot kérni, stb.

- Természetesen, máris adok egy nevet-címet, ha ad egy e-mail címet, átküldök egy árlistát, stb., blablabla.

Ez persze ki van zárva bunyevácéknál.

"Hát, ha így mutatkozik be, én is elhajtom!"
Tökös gyerek vagy akkor, nagyon. Ha azért fizetnek, hogy egy telefonban jópofizzak, akkor BÁRKIVEL normálisan tárgyalok. Fura, hogy ez az - egyébként extrém - megoldás senkinek nem jutott eszébe.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2009.10.31. 20:18:25

mi azt csináljuk, hogy udvariasan megkérjük a telefonálót, hogy ajánlatát küldje el írásban emailben angol nyelven, mert az ajánlatfelelősünk csak angolul beszél, 100-ból átlag csak 5 teszi ezt meg, s abból néha 1 még érdekes is

izarane 2009.11.01. 16:37:02

a protokoll szabályai szerint valóban így kellene bemutatkozni hivatalos telefonálásnál (ez meg ugye az), ezért Ordas Paraszt Úr valóban O.P., mert ügyfélszolgálatos létére halványlila fingja nincs a protokollról.. de azok is közel vannak hozzá, akik a posztolót szidják -.-
süti beállítások módosítása