Tékozló Homár

Ordas Paraszt, az ügyfélszolgálatos, ügynöknek nézte Elveszett Angyalt?

2009.10.29. 00:35 | szily | 240 komment

Elveszett Angyal nem érti, miért bántak vele kegyetlenül a Sony Vaio telefonszámán. Én nem tudok másra gondolni, mint hogy a bemutatkozása miatt a sonys ember ügynöknek nézte. Mit szólna hozzá az, akit úgy hívnék fel, hogy "Szily László vagyok az Index.hu Zrt-től, cégünk informatív és szórakoztató cikkek és blogposztok írásával, helyszíni tudósításokkal foglalkozik"? Talán azt képzelné, PR-cikket akarok eladni neki ezzel a szöveggel. De lehet, hogy az ügyfélszolgálatos egyszerűen egy embergyűlölő paprikajancsi, és én jóindulatúan próbálom megmagyarázni a megmagyarázhatatlant?

Bizonyára mindenki pályafutásában ismert az Ordas Paraszt ügyfélszolgálatost, mondhatni lerágott csont, de egy újabb gyöngyszemet szeretnék megosztani a finom ízlésű közönséggel és veled Homár, aki együtt szoktál érezni az emberszámba nem vett fogyasztókkal.

Egy reklámcégnél dolgozom, és mivel laptopokkal kapcsolatban felvilágosítást szerettem volna kérni, felhívtam a Sony Vaio nyilvános telefonszámát (06 30 366 68 98, megtalálható a www.sonyvaio.hu oldalon).

Tehát felhívtam a telefonszámot, elmondtam, hogy ki vagyok, melyik cégtől, valahogyan így, a következő párbeszéd hangzott el:

-          Jó napot kívánok, én vagyok én ettől meg ettől a cégtől, a cégem ezzel meg ezzel foglalkozik…

-          Nem.

-          Elnézést, mit nem.

-          Nem.

-          De még el sem mondtam, amit szerettem volna!

-          Nem baj, most nem.

-          Rendben, kit és mikor kereshetek?

-          Engem, de biztos, hogy nem.

-          (itt elakadt a szavam, volt egy kis csönd, gondolkodtam, hogy lehet ezt most így megoldani)

-          Értem, és mi az Ön kedves neve?

-          Telefon lecsapva.

Kis gondolkodás után kitaláltam, hogy a neve Ordas Paraszt úr lehet.

Nos, Ordas Paraszt úrnak és csapatának további sikeres ügyfélkommunikációt és üzleti tevékenységet kívánok.
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtélyes 2009.10.29. 00:44:32

"Jó napot kívánok, XY vagyok, laptopokkal kapcsolatban szeretnék felvilágosítást kérni".

Ennyi és válaszolnak :) Nyugodtan ki lehet az elején hagyni a céget, ha kell, majd akkor megmodnani, hogy cégnek lesz.

medvetoka 2009.10.29. 00:49:38

Ne haragudj, kedves Reklámcégnél Dolgozó Posztoló, de egy ügyfélszolgálaton mi a halálnak kell elmondani, hogy a cégetek mivel foglalkozik? Releváns ez egy hiba elhárítása közben?

Én nagyon nem csodálkozom az ügyfélszolgálatos reakcióján.

Ivan Kozirev 2009.10.29. 00:54:28

@Rejtélyes: Na jó, de ez szám pont erre van megadva. Én is rühellem, ha meg van adva egy oldalon egy szám, akármilyen szolgáltatás, hívjam bizalommal, aztán úgy veszik fel, hogy: "Halló!" vagy éppen az ember a feleségénél van a telefon a kertben, stb.

Amúgy itt talán nem a Sony a ludas, ez valami kis cég honlapja.

Ivan Kozirev 2009.10.29. 00:58:49

Komolyan emberek, most mindenki a posztolóba fog belekötni?

Nem, ha el akarsz adni valamit, megadsz egy számot a honlapodon, amit hívni lehet információkért, akkor egyszerűen megengedhetetlen a fent leírt hozzáállás. Azért ez már azt hittem mindenkinek egyértelmű 20 évvel az átkos után...

bukott vezérigazgató 2009.10.29. 00:59:51

Bocs, de én ezen k.va jót röhögtem! Marha nagy arc lehet az ügyfélszolgálatos csóka!
(Ja, és a posztolót ez esetben nem érte kár.)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.10.29. 01:03:38

Hát, aki ilyen szöveggel nyit, azt én is lecsaptam volna. Persze nem akkor, ha egy ügyfélszolgálaton dolgozok.

Ha olvas Homárt a T. Postoló, akkor hallott volna az Invitelről, és az ő telefonos szerződéseikről... Na ezért nem kezdünk így egy telefonhívást, még ha cégtől is vagy.

Amúgy Vaio helyett vegyetek HP-ket vagy Lenovo-t, azok nem olyan csicsásak és hűdedrágák, de ugyanolyan jók mint a Vaio-k, csak kevesebbe kerülnek.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.29. 01:21:07

@medvetoka: Amúgy bocs, hogy beléd kötök, de olvasni tudsz? :) Ki beszélt itt hibaelhárításról, te nagyon okos? Fuss át még egyszer a poszton vagy ha már megtetted és még mindig nem érted, hogy mi mondatja ezt velem, akkor őszinte részvétem. :P

INFORMÁCIÓ a kulcsszó, nem pedig hibaelhárítás...

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.29. 01:24:13

Mellesleg Homár drága, nem kerülte el valami iciri-piciri ferdítés a figyelmedet a poszttal kapcsolatban? Na meg persze a beküldő figyelmét is...
Ez a cég NEM a Sony, sőt, erős a gyanúm, hogy nulla köze van a Sonyhoz, mint céghez, hacsak az nem, hogy árulják a Vaio termékeket, illetve voltak olyan ügyesek, hogy még a Sony előtt lecsaptak a weboldalra, így most az övék. 99,9 %-ban biztos vagyok benne, hogy még csak nem is hivatalos viszonteladók vagy ilyesmi, szóval picit javítani kéne a poszt szövegezésén. ;)

prometheus_X 2009.10.29. 01:35:44

1 - A poszt író nem kellően művelt a telefonos illemben. Ha ismeretlen van a vonal másik végén, a bemutatkozás így történik: "Jó napot kívánok, xyz vagyok a ...-tól." (üzleti partner esetén), vagy "Jó napot kívánok, xyz vagyok." (egyéb), vagy "Szia, xy vagyok" (haver). Mivel az író egy üfsz.-t hívott, bemutatkozása után rátér a konkrét kérdésre, értetlenkedés esetén elmagyarázza, hogy a céges tev.köre végett szükséges az infó.
2 - Üfsz.-es valóban faszparaszt volt, azért kap fizetést, hogy a sokadik porszívóügynököt is végighallgassa és csak azután tegye le a kagylót, és akkor is kulturáltan. Az egyetlen elfogadható érv a viselkedésére, ha nem kap fizetést.
3 - Tanulság: mielőtt beszélünk, gondoljuk át amit mondani szeretnénk.
+1 - Személyesen befáradni, panaszkönyvet elkérni, beírni, fogyvédhez elküldeni, várni.

Megdobbent 2009.10.29. 01:43:48

Jah, nem kell bedalolni a cegedet, ha telefonalsz valahova kerdessel, hacsaknem szerzodesben vagytok. Asszem en egyszer mondtam a helyet, ahol dolgozom, es akkor is azert, hogy keresztulszuszakoljak egy csajt egy felvetelin :> Wehehe :)

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2009.10.29. 02:51:16

Ezek bizony egymásra találtak. =)

gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.10.29. 03:18:37

szerintem a levélíró sem teljesen normális, hiszen én pl szeretem a tiszta kommunikációt, amikor aszondom:
- halló, jónapot kívánok, a. gócpont vagyok. (ennyi elég elsőre, mert megtudhatod ezután pl ahogy beleszól, hogy ki ő, tehát:)
- Halló, üdvözlöm, tisztelt a. gócpont, én X. Y. vagyok, a "valaminek a valamije"...
-
a kedves alkalmazott meg ha azt hitte..., akkor is nem itt van a helye, főleg válságban..
-tanulság1(telefonáló):jövőben próbálja meg kevésbé robotként
tanulság2(ügyfélkegyelmű):ki kell rúgni a 'szba, mit képzel magáról?

gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.10.29. 03:19:44

megint elmondom, a postíró a szili l., az, akiről ti beszéltek az a levélíró...

Szűcslaci 2009.10.29. 04:44:41

Engem, mint eladni szerető kereskedőt - magán - nemcsak hogy elijeszt, de egyenesen taszít, ha valaki úgy kezdi a mondókáját, hogy: Jó napot kívánok, Börhecni Krisztina vagyok a Mediaspotrák reklámügynökségtől, mely aranykoszorús kétszeres kiváló munkásőrreklám cég javarészt mások pénzének elherdálásával foglalkozik...stb. Ennek én nem akarok eladni semmit, nem akarok segíteni rajta és ő se segítsen rajtam. Ettől csak az a dühítőbb, mikor úgy kezdik, hogy: "az ügyvezetővel szeretnék beszélni". Miért, ki vagy te, hogy neked csak az ügyvezető jó? Mi? Te is ügyvezető vagy és konferenciát tartanál, he? Ha nekem kell egy cucc, vagy csak info róla, akkor arról kérdezek, nem pedig magamat vagy a cégemet fényezgetem. Jól tette az üefes, díjat neki.

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.29. 06:01:09

Elsimerésem az ügyfélszolgálatosnak! Én a második mondat után elküldtem volna a kurvaanyjába ezt a barmot. Szó szerint... remélem, csak provokáció a poszt és a valóságban még ezek közt a telefonos zaklatók közt sincsenek ekkora idióták.

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.29. 06:03:09

@gócpont: szerinted a levélíró intelligencsebb, mint a szilly?

jpmjpm 2009.10.29. 06:12:26

@Szűcslaci: Tök igazad van. Én kis cégnél dolgozom, de minket is napjában 2-3x megtalálnak ilyen hívások. És igazából rengeteg energia meg el arra, hogy egyáltalán megtudjuk, hogy pontosan mit szeretnének és hogy pontosan honnan is telefonálnak. És amikor valaki már sokadszor telefonál vissza a baromságaival arra nagyon idegesek vagyunk. Sokszor azt sem tudják milyen céget hívnak és a telefonban kérdeznek rá, hogy ez melyik cég. Ami érdekes, hogy idén már külföldről, angolul beszélve is telefonáltak így, hogy a cégvezetőt keresik. És az ember persze, hogy nem bassza rájuk a kagyló, hiszen lehet, hogy fontos a hívás (foglalkozunk exporttal is, szóval a külföldi hívások tényelges munka ügyben nem ritkák, sőt a válság ezek vannak többségben), de amire kiderül, hogy mit is akar elmegy egy csomó idő.

Ha valaki az ügyvezetőt keresi az régen rossz. Mert ha 1x is beszélt volna vele, akkor már tudná a nevét és akkor név szerint keresné.

A posztban említett esetben viszont félreértés történt valószínűleg. A telefonáló überudvarias akart lenni, az ügyfélszolgálatos pedig már túl sokszor kapott ilyen spam hívást. Ezért reagált így.

Ahogy a kéretlen e-maileket üldözik, nem lehetne úgy üldüzni a kéretlen telefonhívásokat is? A válság óta kurva sok van ilyen. Én is kapok magánba rengeteget. Nyelviskola, oktatás, wellness hétvége stb... A legjobb az amikor a hívás végén megigérik, hogy majd akkor visszahívnak 3 hónap múlva. Nem értik meg, hogy nem azért nem megyek wellness hétvégézni, mert nem akarok, hanem mert nincs miből jelenleg. 2-3 éve évente többször mentünk ilyen hétvégékre, de most nem telik rá. És ezt nem értik meg a telefonos zakaltók. És udvariasan megigérik, hogy visszahívnak nemsoká.

Az elején kedves voltam, mostanában egyszerűen lerakom a telefont. Kapják be!

wombatman · http://zalog.blog.hu 2009.10.29. 06:23:59

1. a levélíró nem tud kommunikálni. ehhez képestt reklámügynökség... ezért van senkiháziak kezében a szakma...
2. ügyfélszolgáltaos paraszt, kérdés nélkül
3. ha már notebook, macbook

Koky_ 2009.10.29. 06:29:43

Lehetséges, hogy aznap már a huszadik reklám, közvéleménykutató, stb cégtől telefonáltak és elege volt az üfsz embernek :) Általában "csőstül" jönnek az ilyen telefonok :) Ettől persze még meghallgathatta volna, mit akar....

Koky_ 2009.10.29. 06:33:41

@jpmjpm: A legjobb, mikor várnak az ügyfelek én meg még mindig próbálom kihámozni az ügynökből telefonon, hogy mit is akar, azért mégsem vághatom rá a telefont :)

Tökös Veréb 2009.10.29. 06:54:47

nálam a levélíró hibás! hogy miért?

1. ez nem a Sony, ez csak egy bolt
2. ha az én boltomban csörögne a telefon, hogy jónapot kivánok x reklámügynökségtől vagyok és feltennék pár kérdést.....a (laptopokról) már csapnám is le a telefont :)

mint ahogy itt szerintem a kommentelők 99%-a, mert mikor telemarketinges poszt van, akkor mindenki még a házát is felgyújtaná a köcsögnek! szerintem!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.10.29. 07:07:16

aranyos, hogy máris megjelent néhány félanalfabéta barom, aki a pici puha pöcse miatti komplexust azzal igyekszik kompenzálni, hogy az általa használt laptopmárkát isteníti, a többit pedig fikázza :)

Tökös Veréb 2009.10.29. 07:23:38

@Fulzsenszio: mert tegyük fel jön egy RE: poszt! a boltos írja, tegnap felhívott egy telemarketinges köcsög (pedig ugye nem az), de rutinos homárosként jól elküldtem.

kommentek :
- eslő, második, harmdik, akáhányadik te magadlégy
- jól tetted, dögöljön meg az összes,
- úgy utálom mikor felhívnak ilyen meg olyan cégek
- én mindig szivatom őket
.......

na ugye! szerintem!

CyberPunK 2009.10.29. 07:28:31

@Rékuc: Csak nem Sony Vaio tulajdodnos vagy? :D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.10.29. 07:35:27

@CyberPunK: a félanalfabéta kispöcsű barmokkal ellentétben én nem érzem úgy, hogy a laptopom márkája közérdekű információ :)

CyberPunK 2009.10.29. 07:37:15

@Rékuc: Csak épp a reakciódat lehet úgy is definiálni, mint a sértett női büszkeség. :)

Ofélia . 2009.10.29. 07:38:09

Néha mikor" nem vagyok nagyon szomjas"

végighallgatom az ilyen szöveget"xy cégtöl vagyok(vérnyomás egyböl 190) és ezt meg ezt szeretném mondani amikor elmondja a szerencsétlen, hogy mit szeretne akkor atyai jótanácsként másik állást ajánlok:))

Kevesebb sör alatt a "nem veszünk semmit" címszóval teszem le pláne ha a vasárnapi szunyókálásombol ébreszt fel akkor még néhány gorombasággal is megtoldom:((((

Ámbár ez már nem fordul elő mert telefon kihúz és lőn csend:D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.10.29. 07:43:05

@CyberPunK: ööö, sértett női büszkeség egy homárposzt alatt? nem olvas maga egy kicsit sok Romanát meg Júliát kedves?

CyberPunK 2009.10.29. 07:45:59

@Rékuc: Olvasni és kedves? Micsoda bókok így kora reggel. :)

medvetoka 2009.10.29. 07:50:54

@Micsoda??? Ez nevetséges!!: Nem hibaelhárítás, hanem információkérés. Ebben nagyon igazad van, de a történet szempontjából vajh mennyire releváns ez az információ, hogy megengeded magadnak azt a pofátlanságot, hogy miatta analfabétának nevezz, vagy "nagyon okosozz"?:) Tudom, hogy pillanatnyi, a monitorodhoz (mögötte) és hozzám (távol) viszonyított elhelyezkedésed miatt úgy érzed, hogy erre fel vagy jogosítva, de meglehetősen nagyot tévedsz.
Várom a napot, hogy egyszer egy 10 órás munkanap után Te is félreolvass valamit. És ha a történet szempontjából releváns információn siklottál át, majd jól figyelmeztetlek rá. Normálisan, analfabétázás és nagyon okosozás nélkül.

Béke.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 07:54:50

@prometheus_X:
1 - A poszt író nem kellően "

Akkor olvasd el hogy inditott a posztoló!

Jó hajnalt Mindenkinek!

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.29. 08:12:41

@medvetoka: igen, minket is állandóan hívogatnak ügynökök, és én is hajlamos vagyok az elején lecsapni (persze, mindenféle vita nélkül) Nem szabad ilyen hivatalosan kezdeni a beszélgetést, mert ez lesz

Tomzone 2009.10.29. 08:12:47

Az nem az ugyfelszolgalat, hanem a kommunikacios igazgato szama...

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 08:13:39

@Fulzsenszio:
Én nem!
Mások vagyunk. HA bankszámlát, utazást és tsai-t probálná eladni, vagy szeretetszolgálat pénzt kérni, akkor sem csapom le
Elmondom, hogy messze vagyok attol, hogy a szolgáltatásukat igénybe vegyem és röviden határozottan elköszönnék.
Ha tovább nyomul leteszem.

Hivtak már ugy is hogy a létra tetején voltam, de ezt honnan tudná a hivő a mobil világban
Kuldjem az anyjába ezért?

Ha cégem van és felvilágositást akarnak és udvariasan kezdi elmondok neki mindent ha van időm
Ekkora nagy gond, nem bunkónak lenni?

Szoval, nem az első-második a baj,ez csak humor, hanem az ilyen hozzáállás mint a tied

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 08:18:39

@ofélia. A halálcsillag tulajdonosa:

Miccsodálkozol?
Ez a sonicég a Kádár-rendszer ejtőernyőseinek/munkásőreinek a fedőcége, alvó ugynökök, ha téves telefonébresztést kapnak és még nem állt vissza a "rend" ilyen morcosak

Tökös Veréb 2009.10.29. 08:19:01

@horex: jó, nézz meg egy telemarketinges posztot. Ezzel arra akartam célozni, hogy félreértés lehetett az egész. Nézpont kérdése, csak a homáron az nyer aki előbb küldi be a történetet!

Ofélia . 2009.10.29. 08:21:43

NA TOVÁBBI JÓ ÉS EGÉSZSÉGES ANYÁZÁST:(((

medvetoka 2009.10.29. 08:28:14

@Panni CsP: Ezt egy hozzászólásra reagáltam, a történetben szerintem sem volt meglepő, hogy lecsapták rá a telefont:) Én is nagyon utálom a telemarketingeseket.

kutyavonat 2009.10.29. 08:30:59

jah, szerintem is azt hitte az ügyfélszolgálatos, hogy a posztoló el akar adni vmit :)

betépett felhasználó 2009.10.29. 08:31:34

hallo, udv, akkor ugye holnap hozod a petardat?
hallo, mirol van szo, mit hozzak reggel?
a petardat
a kokardat?
nem, nem, a petardat
nem ertem, kooookaaardaaat?
nem, te hulye, petardat. nem a tomcat kft.t hivtam?
nem, itt a trompet temetkezesi vallalat.
ja, bocs
semmi gond.

ilyen 1xeru lett volna itt is.
csak ra kellett volna jonni, hogy teves kapcsolas miatt a SzenilisOregekOtthonat hivta.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 08:36:57

@jpmjpm:
Mert ha 1x is beszélt volna vele, akkor már tudná a nevét"

És elöször hogy lehet vele beszélni , ha még nem tudom a nevét
Ravasz vagy :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 08:39:47

@ofélia. A halálcsillag tulajdonosa:
Hol vannak már a QUALITÁSOS balatonfüredis, kék IFA-s posztok!
:)

Dr.Bio74 2009.10.29. 08:44:04

Ez az ügyfélszolgálatos olyan mint a főnököm, csak az a nemet nyetnek ejti.

További magyar hang 2009.10.29. 08:45:18

Na most tényleg együtt tudok érezni, remélem a beszélgetést rögzítették minőségbiztosítási okokból és ugyanezen okoknál fogva két lábbal rúgják ki az Ordas Parasztot.

Dr.Bio74 2009.10.29. 08:47:19

Mi az az Ordas Paraszt?

Lexus IS250 (törölt) 2009.10.29. 08:48:44

Palkovicsné felhívta már őket?

staropramen 2009.10.29. 08:51:05

"Tehát felhívtam a telefonszámot, elmondtam, hogy ki vagyok, melyik cégtől, valahogyan így, a következő párbeszéd hangzott el:

- Jó napot kívánok, én vagyok én ettől meg ettől a cégtől, a cégem ezzel meg ezzel foglalkozik…"

Sztrovacsek!
te nem csak azt mondtad el, hogy ki vagy és melyik cégtől, hanem azt is, hogy a cég mivel foglalkozik.Mi köze ehhez az ügyfélszolgálatnak?
Ha a kitudja milyen hosszú tevékenységi kör felsorolás helyett elmondtad volna, hogy mit akarsz, lehet, hogy jobban jársz.

Netuddki. 2009.10.29. 08:57:40

Prosztoló!
Ajánlom megnézésre a Bábel nevű filmet. ;)

eznemisénvagyok 2009.10.29. 09:00:30

Én a Capital Partnerssel még eddig sem húzom az időt. Mégis felhívnak szinte minden héten.

májgeriberi 2009.10.29. 09:01:41

ha ügynök vagy akkor úgy kell. háhá

Ugyandehogy (törölt) 2009.10.29. 09:13:37

Az ügyfélszolgálatos (aki szerintem nem az) bunkó.Szóval a cég alkalmazottja bunkó.
Lehet, hogy ezer ilyen telefonhívást kap mindennap, és ez gátolja a feladataiban, neadjisten még ügyfél is áll előtte, de akkor is. És még az is lehet, hogy ez a munkája, hogy telefonos kérdésekre válaszoljon.
Mindegy.

A beszélgetést ilyenkor siméán rövidre lehet zárni problémamegoldással: kérje meg a telefonálót, hogy küldje el a kérdéseit levélben, és írásban megválaszolják.
Mondjuk én eleve így kérdeztem volna a posztoló helyében, de nem vagyunk egyformák.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.29. 09:15:09

Tapasztalatom szerint aki ilyen hosszan mutatkozik be, az másodperceken belül meg fog próbálni rámtukmálni valakit.
Mondjuk én megvártam volna mit akar, de az biztos, hogy közben már elkezdtem volna kicsomagolni a szalámis szendvicsemet.

homár molla 2009.10.29. 09:16:38

hát kedves posztoló, ha így kezded a telefonbeszélgetést, én pontosan feleennyi idő alatt, kétszer ilyen durván rázlak le a picsába. csak én megmondom a nevem is, hogy ki tudj húzni a listádról, meg mert egyébként is úgy illik. ha ezek után közlöd, hogy félreértettem, nem akarsz rám sózni semmilyen faszságot, akkor elnézésedet kérem, és felajánlok egy ingyenes képernyőtörölgetést (ha már sonyvaio) a bunkóságomért cserébe. de ha csak makogsz meg nagyokat hallgatsz az elbaszot bemutatkozásod után, akkor utána ne egyből a homárra gyere sírni.

betépett felhasználó 2009.10.29. 09:17:19

ismetelje mar valaki meg a sztorit,
szam adott, forgatokonyv ismert
ha masodszor is az |nem, en nem, nem en|-t hozza, akkor le a kalapokkal elotte.
de tessek ugy kezdeni a ontokonrugast, mint a posztolo!

Firuse 2009.10.29. 09:17:47

A telefonos párbeszéd alapján én arra tippelek, hogy az ügyfélszolgálatos telemarketingesnek gondolta a telefonálót. Ezen nincs mit csodálkozni, mivel így vezette elő magát. Én is ezt gondoltam volna, és ha figyelmbe vesszük mennyi hideghívásos /telefonkönyvből, publikus forrásból kiválasztott telefonszámok kéretlen tárcsázása/ telemarketinges hívjafel napjában az ember/céget, hát nem csodálom, hogy kapásból nemet mondott az ügyfélszolgálatos.

Mindemellett az is elképzelhető, hogy felső utasításra neki minden ilyen típusú ajánlatra nem kell mondannia. A századikat egy hónapon belül én sem akarnám végighallgatni.

Ha a hívó fél nem ekkora körmondatban mutatta volna be magát, hanem annyit mondot volna, hogy, XY vagyon ettől és ettől a cégtől és információt szeretnék kérni az egyik termékükről, akkor nem kapott volna elutasító reakciót.

Én ügyfélszolgatos vagyok és k*rvára utálom, hogy bejön az ügyfél és minden olyan dologról fecseg, amihez semmi közöm. Ha problémája van, segítséget vár, akkor arról beszéljen, mert én nem a családtagja vagyok, engem nem érdekel semmi más, csak az, hogy megoldjam a problémáját.

Ha valaki a reklámszakmában dolgozik, meg kéne tanulnia egyszerűen, lényegretörően, egyértelműen kifejeznie magát. Nem mindig az ügyfélszolgálatos a hülye, sok esetben az ügyfél az, aki el van tévedve. Pont. Lehet fikázni.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.10.29. 09:21:09

Szerintem a reklámcégnél elgondolkodhatnának, hogy a nevük és a tevékenységük hallattán miért az a válasza egy stressztűrésre nemesített ügyfélszolgálatosnak, hogy: NEM!

Sőt, az egész "reklámszakma" szálljon magába, telemarketingestől TV-Shopon át a bifidus essen sich-ig...

:)

Komoly kritika ez kérem, nagyon komoly kritika!

Egyéves Önkéntes 2009.10.29. 09:27:59

Az a baj, hogy ha a vezetékes telefont felveszem, akkor 10 esetből 8-szor ügynök van a vonal végén.
Bár a barátaim szerint a KGB-nél ezen nem kéne meglepődnöm. :D

Egyéves Önkéntes 2009.10.29. 09:29:15

Az a baj, hogy ha a vezetékes telefont felveszem, akkor 10 esetből 8-szor ügynök van a vonal végén.
Bár a barátaim szerint a KGB-nél ezen nem kéne meglepődnöm. :D

Tökös Veréb 2009.10.29. 09:30:12

erről ez a vicc ugrott be !

----------
Dadogós fazon betelefonál a rendőrségre
- Jó-jó-jónapot ki-ki-ki-vánok. Ta-ta-ta-lá-lá-lá-ltam egy-egy-egy dö-dö-dö-dö-dö-döglött lo-lo-lovat.
- És hol találta azt a döglött lovat?
- A p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p...
- A Petőfi hídnál?
- A p-p-p-p-p-p-p-p-p...
Erre a zsaru lerakja a kagylót.
Fél óra múlva megint csörög a telefon a rendőrségen
- Jó-jó-jónapot ki-ki-ki-vánok. Ta-ta-ta-lá-lá-lá-ltam egy-egy-egy dö-dö-dö-dö-dö-döglött lo-lo-lovat.
- És hol találta azt a döglött lovat?
- A p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p...
- A Petőfi hídnál?
- A p-p-p-p-p-p-p-p-p...
Erre a zsaru lerakja a kagylót.
Két óra múlva megint csörög a telefon a rendőrségen
- Jó-jó-jónapot ki-ki-ki-vánok. Ta-ta-ta-lá-lá-lá-ltam egy-egy-egy dö-dö-dö-dö-dö-döglött lo-lo-lovat.
- És hol találta azt a döglött lovat?
- A p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p...
- A Petőfi hídnál?
- Ne-ne-nem, b-b-bazzeg, de o-o-o-dahúztam!
---------------

Eric_Cartman 2009.10.29. 09:33:25

Nem reklámcég vagy te öcsém, csak egy sima telemarketinges. Kéretik sz.ni laptopot pendrive-ostul, külső lemezzel, plusz nyitott antennás routerrel.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.10.29. 09:34:44

Helyes reakció.
Én ugyanezt csinálom az ingyenmasszázsosokkal, a meghívnak vacsoráznikkal meg a hol voltam nyaralni az elmúlt három évbenekkel.

T2006 2009.10.29. 09:36:40

"-Jó napot kívánok! XY vagyok a z reklámügynökségtől. Cégünk a, b ,c dologgal foglalkozik, ezen tevékenységekhez keresek megfelelő tudású laptopokat.
-Jó napot kívánok! Igen, grafikai munkákhoz tudom ajánlani ezt, meg ezt.
Videót is vágnának, mert ahhoz egy másik modellt javasolnék..."

Akár így is folytatódhatott volna a beszélgetés, ha Ordas Paraszt Úr nem vág közbe.
De teljesen mindegy, ki és mit ír a lényeg hogy asok gyökér mindenkit anyázhasson!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.29. 09:39:51

Én abakuszt használok.
Még sosem fagyott le.

pjotr007 2009.10.29. 09:40:58

Én is azt mondom, hogy ne csodálkozzon a posztoló.. én is elküldtem volna a fenébe, sajnos az ember már megszokta, hogy így nyit egy cég, akkor el kell zavarni.
Bár én mostanában azt szoktam mondani, hogy kapcsolom az ügyvezetőt, de előtte szeretném kérni a cégük számlázási adatait, mert a cégünk óradíja 72.356Ft+áfa, itt szokták szó nélkül letenni, eddig egy volt aki kitartott, de amikor közöltem, hogy minden megkezdett nap egésznek számít, akkor az is feladta...

Egyéves Önkéntes 2009.10.29. 09:41:22

@T2006: Egyszer olvastam itt a Homáron valakiről, aki ha felhívják kihagyhatatlan ajánlattal, akkor ő is felajánl megvételre 20 kiló mosott belet. Kipróbáltam és rohadt hatásos.

májgeriberi 2009.10.29. 09:44:46

@EÖ: engem egyszer a műtrágya bizniszbe akartak beavanzsálni , jót röhögtem :D

Egyéves Önkéntes 2009.10.29. 09:52:17

@májgeriberi: pedig nem vicces, azóta se tudok mit kezdeni a négy teherautónyi pétisómmal.
:D

bekbórd! 2009.10.29. 09:55:09

A francba! Én is lecsapkodtam a Capital Partners telefonjait, pedig lehet, hogy csak venni akartak valamit. Még vissza is kérdezett szegény, hogy miért mondom, hogy nem érdekel, mikor még el se mondta, mit akar. Most meg már nem hívnak... hhhh...

Tökös Veréb 2009.10.29. 09:56:21

@T2006: gondolom a reklámcéges anagyalkának tanítottak olyat, hogy "hogyan kommunikáljunk telefonon", akkor tudhatná, hogy a lényegre kell törekedni, nem önéletrajzot mondani! persze ettől függetlenül a véghallgathatta volna a boltos, de biztos hívta már pár teleköcsög! nem lehet mindenki egy Polisor László!

Eric_Cartman 2009.10.29. 10:02:43

Én lettem már kitiltva az indexről telemarketing-észrevétel miatt, úgyhogy ezt nem is ragoznám tovább.

Silent Bob 2009.10.29. 10:03:29

Nem azért, de honnan a rákból tudjátok, miért mondta el, hogy a cége mivel foglalkozik?
Lehet, hogy a mondat úgy végződött volna, hogy "a végünk ezzel és ezzel foglalkozik, szeretnénk lecserélni a 40 darab laptopunkat, melyik típust javasolja?"
Na, ezért nem kell bunkónak lenni.

2009.10.29. 10:03:46

@EÖ: részleteket kérünk !!!!!!!!!!!

Nyúlcipó 2009.10.29. 10:05:06

Sziasztok!

Dr. Talapi Alpár vagyok az Jobbraindex.balrakanyarodik.hu Zrt-től, cégünk nonfiguratív és szórakoztató cikkek és blogposztok olvasásával, helyszíni elsőzésekkel és előre megfontolt, aljas célból elkövetett offolással foglalkozik.
Jómagam 1987. januárjában egy hideg, ködös reggelen születtem, a villanyvezetékeken (45%-os réz-mangán ötvözet) még itt ott látszódott a zúzmara, de már látszott, hogy az éltető, bár koránt sem ereje teljében lévő nap végül megnyeri majd a küzdelmet a zord elem ellen. Születésen pillanatában a Hold a Nyilas csillagjegyben, keresztapám pedig a váci gyűjtőfogházban tartózkodott. E rövid bevetést követően kérem kapcsolják nekem a 42-es melléket.

T2006 2009.10.29. 10:06:20

@Fulzsenszio: Igen biztos csinálhatta volna máshogy is, de szerintem ez azért elég lényegre törő egy (hosszú) mondat volt! :) Biztos nagyon idegesítő a sok telemarketinges, de egy ügyfélszolgálatos legalább azt megvárhatná, hogy kiderüljön ügyfél vagy tm-es a hívó.

2009.10.29. 10:07:09

@EÖ: A ráckevei strandon meg hiába várják a platós ifát a pétisóval.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.10.29. 10:10:22

Bocsi, de megmosolyogtatott :)

T2006 2009.10.29. 10:11:54

@Firuse: Igazad van, de azért mert reklámcégnek dolgozik, lehet, hogy a reklámhoz semmi köze. Lehet titkárnő, ügyintéző stb. Azért mert én kórházban dolgozom, nem tudok minden betegséget meggyógyítani! Főleg ha portás vagyok.

Firuse 2009.10.29. 10:13:19

Silent Bob
Az, hogy mivel foglalkozik a céged és hogy szeretnél lecserélni 40 laptopot csak a típus kiválasztásánál lehet izgi. De bejelentkezéskor k*rvára senkit nem érdekel, melyik cég alkalmaz téged, akit nem is ismer az ügyfélszolgálatos.
Ha nem egy telemarketinges dumával kezdesz, hanem csak azt mondod, amit el akarsz érni, nem b*sszák rád a telefont, mint a többi 100 telemarketingesre.
Amikor a haverodat keresed házitelefonon és az anyja veszi fel, neki sem mondod be a címed, csak a neved és hogy a havert keresed.

Firuse 2009.10.29. 10:14:40

@T2006:

Tiszta sor, nem is azt mondod a telefonba, hogy milyen betegségeket tud kezelni a kórház, hanem hogy te ki vagy ott.

Mogyoró007 2009.10.29. 10:14:58

A telefonos pasast öngólt lőtt. Valószínűleg azt hitte, hogy a szokásos jótékonysági felajánlásokkal akarják zaklatni, vagy valami rettentő jó üzleti ajánlattal akarják megtalálni. Ha megvárta volna, hogy a posztoló mit akar, akkor rájörr volna, hogy túl elhamarkodottan ítélt.

Egyéves Önkéntes 2009.10.29. 10:15:02

@Kulics:

Köcsög Ügynök (KÜ)

KÜ: Jónapot, azért keresem kedves EÖ, hogy figyelmébe ajánljuk legújabb termékünket.
EÖ: Köszönöm, de jó, hogy hívott, nem érdekli 20 kiló mosott bél.
KÜ: Tessék, nem értem.
EÖ: hagyjuk az ajánlatát, vegye meg tőlem a mosott belet.
bip-bip.bip (tárcsahang)

Tökös Veréb 2009.10.29. 10:15:50

@T2006: köszönjék meg a sok teleköcsögnek, sajnos idáig jutottunk, hogy ha valaki így mutatkozik be rácsapják a telefont :)

célra vezető lett volna : jónapot kivánok, Elveszett Angyalka vagyok, a cégem venne 40kiló lapos toppot! Majd utánna mikor megkérdezik mire kell? iwiw nézegetésre vagy röppálya számításra, akkor elmondani, azt amit @The Larch: felvázolt!

Firuse 2009.10.29. 10:19:04

@AnnaM:
Na ja. Halgass te naponta sok-sok bomba ajánlatot, ugyanolyan bevezetővel. A többediknél már te sem hagyod végigmondani, ahogy én sem. Telefonálni is tudni kell. Azért telefonálok mert... Azért kérem ezt, mert...

T2006 2009.10.29. 10:19:33

@Fulzsenszio: Nem tudtam ki a z a Polisor László, rákerestem, végighallgattam! Nagyon jó! Köszi!

Firuse 2009.10.29. 10:23:43

@Fulzsenszio:
Erről van szó kérem. :)

Mogyoró007 2009.10.29. 10:26:35

@Firuse: Megtörtént. Mindig megkérdezem, hogy milyen ügyben telefonál. Az erre adott válaszból egyből kiderül mi újság.

2009.10.29. 10:27:40

@T2006: te normális vagy !? egy Nikolettet keresel egy gumisműhelyben !???

Silent Bob 2009.10.29. 10:28:39

@Firuse: Nyilván én is így értettem, de egy fasz ügyfélszolgálatosnak legyen egy perce végighallgatni egy mondatot, hadd ne kelljen előre megterveznem a szórendet, hogy ne bassza rám a telefont, azért fizetik.

MosoMasa 2009.10.29. 10:35:29

Meg kellene tanulni telefonálni, ügyet intézni.

Tökös Veréb 2009.10.29. 10:37:25

@Silent Bob: egy kiló kenyeret sem így veszel. Jónapot kívánok, derűs estét, Mikorka Kálmán vagyok a Budi Building Kft-től és ha gondolja vennék önöktől 1 kiló rozskenyeret szeletelve! Kit érdekel?
Telefon arra való, hogy információt, gyorsan, röviden. szerintem!

Firuse 2009.10.29. 10:39:37

@Silent Bob:
Neked, mint magánembernek jogod van ahhoz, ne tudd az telefonos társalgás szabályait. De ha a másik tisztában van vele, ne ródd fel neki, ha asszerint kezel, mert feltételezi, hogy te is ismered a szabályokat. A telefon alapvetően nem csevegésre van.

Meg kéne tanulni az alapvető társalgási normákat.
Bemutatod magad, elmondod miért jöttél/telefonáltál.

Én is könnyen mondhatnám, hogy a f*sz ügyfél, mivel naponta többel is találkozok. Az emberek jó része még bemutatkozni sem tud tisztességesen. Ha arra képes lett volna ez h*lye p*csa, akkor sikerrel járt volna.

Snake Plisken (törölt) 2009.10.29. 10:42:15

Szerintem a posztírónak igaza van!

Nemtudom mióta ciki bárhol is bemutatkozni és inteligensen elindítani egy beszélgetést, az pedig, hogy egy cég mivel foglalkozik lehet pozitív eredményt hozó dolog is, csak nem tudjátok, hogy van olyan cég is amire büszke az ember, hogy ott dolgozhat!

Na, anyázzátok a posztolót tovább stuppók!
És sok kellemes dumcsit kívánok a hasonló arcokkal, sőtt lakáshitelt is ilyen arctól kérjél majd... Pusza...

Egyéves Önkéntes 2009.10.29. 10:50:09

@Snake Plisken: bemutatkozni nem ciki.
de amikor Özv. Salánki Andorné fél órán át ecseteli, hogy milyen volt a laborlelete és milyen sűrűn van széklete, pedig csak azért hívott, hogy megkérdezze, meddig vagyunk nyitva, na az bosszantó tud lenni.

Firuse 2009.10.29. 10:54:21

@Snake Plisken:
Inteligensen elindítani egy beszélgetést légyegre törően is lehet. Lehetsz büszke arra, hogy hol dolgozol és ezt a második fordulóban ki is fejezheted.
XY vagyok, egy termékükkel kapcsolatban szeretnék információt kérni. GHZ cégnél dolgozom, mint TRD és cikket írok a termékről.

Ez is intelligens megoldás, mégis egyértelmű. Pusza

Trójai 2009.10.29. 10:54:50

Idióta.
Az volt már, hogy: miért nem csak a nevét mondta?
Mi az fszért kell a cég nevét is mondani? Még akkor is ha a cég nevében telefonál...
Én sem szoktam mondani a munkahelyem nevét, meg az iskoláim nevét, meg az anyám lánykori nevét.

"Jónapot, Kis Pista vagyok, szeretnék érdeklődni a laptopok fajtáiról és árairól. Tudna kérem segíteni?

Persze hogyne! Stb stb."

OFF
Az erőszakos telefonálgatókat én is le szoktam rakni. Mert sosem értik meg, hogy NEM.
És képesek, és abban a másodpercben visszahívnak...
Csak tudnám honnan van meg nekik a számom? Mivel telefonkönyvben már ezeréve nem található meg. (mielőtt belémköt valaki, meg sem szoktam adni jöttmenteknek)

Tökös Veréb 2009.10.29. 10:59:24

@Snake Plisken: bemutatkozni kell, de tudni kell bemutatkozni!

azért kiváncsi lennék a másik fél verziójára is, meg a cégnévre és tevékenységi körre, aminek hallatára lecsapták :)

Neménvótam 2009.10.29. 11:00:22

Gondolom a paraszt szót sértésnek szánta a kedves posztoló, mint felsőbbrendű lény lenézi a vidéki földmunkásokat.

Viktus 2009.10.29. 11:00:54

Elveszett Aggyal inkább a pontos jelző ... mi a francnak ilyen rizsát ereszt le, ha a laptop érdekli bemutatkozik, hogy Mari vagyok a Sony X.Y. terméke iránt érdeklődnék. Ja, akkor nem lehetne postolni? a homár egyre gyengébb.

Miss Luci 2009.10.29. 11:03:28

Posztoló elkezdett bemutatkozni, majd ügyfélszolgálatos, anélkül, hogy meghallgatta volna, elhajtotta a tarka f@szba.
Nem volt szó vérnyomásról és hasonlókról, egy mondat közepén, ahol épp vázolni kezdte volna a problémát rávágták a telefont. Fél mondat után. Még jó, hogy köszönni hagyták.
Ügyfélszolgálatos dolga az, hogy meghallgassa, miért hívják.
Ez az ő munkája, amiért ott ül. Ha elhajtja az ügyfeleket a mondat közepén, nem lesz neki ügyfele, akiből élhet.

Neménvótam 2009.10.29. 11:04:38

Megnéztem közben a honlapot, nem tudom mi lehet az az információ, amit ott nem lehet megtalálni és az üszi tudja megmondani.

Ugyandehogy (törölt) 2009.10.29. 11:08:31

A telemarketinges szót káromkodásként használók figyelmébe szeretném ajánlani, hogy a telemarketinges a MUNKÁJÁT VÉGZI.
Lehet, hogy sokak által lenézett munka, lehet, hogy idegesítő a telefon másik végén ülni, de a TELEMARKETINGES LEGALÁBB DOLGOZIK, ÉS PRÓBÁL PÉNZT KERESNI.

És nem segílykéért kuncsorog.

Miss Luci 2009.10.29. 11:12:04

És az ügyfélszolgálatos is a dolgát végzi.
Nem elmondja 5-ször, hogy nem, hanem megkérdezi, hogy pontosan miben segíthet?
Mert ez a dolga. ha nem tudja, erre kell kiképezni.
Eleve vegye fel bemutatkozva a telefont. És kérdezze meg, miben segíthet?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 11:13:36

Van egy nagyon jo könyv: Dale Carnegie"Amerikai érvényesülés iskolája"
Ugy az ugyfelesnek, mint az ugynöknek elkellne olvasnia az idevonatkozó részt.

Trójai 2009.10.29. 11:14:26

@Fulzsenszio: Pl: cég neve: Arany Kapu- termék - csoport: krémek, piperecuccok-ajánlott termék: aranyérkenőcs

vagy

cég neve: Hajnali Áhítat / csoport: bőrtermékek- termék: szado-mazo felszerelés

cég neve: Elveszett Angyal- csoport: higiénia felszerelések- ajánlott termék: Tampon
cég neve:Elveszett Angyal- csoport: bűnbocsánat- ajánlott termék: arany glóriák különböző méretekben

Mi szüksége van egy Ordas Parasztnak egy glóriára? Na látjátok!

@Neménvótam: Na ja. Aki ilyen néven ír be akárhova,hogy ElveszettAngyal, az normális nem lehet...szerintem. Biztos hogy nő volt.

Trójai 2009.10.29. 11:18:36

@Babette: "És nem segílykéért kuncsorog."
Hát, amit fizetésként kap, az is éppen annyi, mint egy segély... :)
Ja amúgy közben más emberek agyára megy, pont mint az utcai kéregetők, akik "saját kezűleg gyártott" plüssszart, vagy gyufát akarnak eladni neked (jobb esetben) horribilis áron...
haha

Tökös Veréb 2009.10.29. 11:18:38

@Babette: dolgozik, de mi értelme van? az ilyen teleköcsögös bandák fele lehúzos cég, beszopatnak mindenkit, majd mikor buknak új néven csinálják tovább!
Igen munka, de milyen, vagy nem értesz semmihez és ezt csinálod, vagy direkt ezt választod, de akkor perverz vagy, vagy átmeneti megoldás, de akkor lépsz onnan mielőtt idegroncs leszel. Na ilyen munka ez!
Persze aki ott dolgozik az lehet jóhiszeműen ment bele a játékba, de kis idő után rájött, hogy mit művel és az értelmes próbál onnan menekülni!

staropramen 2009.10.29. 11:20:03

Sztrovacsekek!
bukott angyalról már hallottam többféle megközelítésből is.
Node: Elveszett Angyal???

Miss Luci 2009.10.29. 11:20:11

@Trojai:

@Neménvótam: Na ja. Aki ilyen néven ír be akárhova,hogy ElveszettAngyal, az normális nem lehet...szerintem. Biztos hogy nő volt.

ja, minden nőre vágjuk rá a telefont:-)
igazad van!
bruhahah
amikor az orvos asszisztense visszahív, hogy bajod van, kezelni kéne, mi a következő időpont, vágd rá a telefont!

mikor a banki ügyintéző visszahív, hogy megvan a lakáshiteled, gyere be szerződni, vágd rá a telefont!

hajrá!

Trójai 2009.10.29. 11:20:58

Emberek!
Sztem ez a laptpop árak után akartam érdeklődni szöveg kamu. Elmondta a telemarketinges kis szövegét, aztán rábaszták a telefont...mint kezdő telemarketinges, ezen meg megsértődött, felszívta magát, és bizalom-sajnálatgerjesztő néven (Elveszett Angyal) megírta lelki törését a homárra, hogy vele milyen gonosz a világ, és az Ordas Parasztok.

Aki így beszél másról, (még akkor is ha bunkó volt az illető, főleg, ha tudja, hogy félreértés miatt volt bunkó) gerinces ember nem lehet.

ELveszett Angyal, további sok sikert a mennybéli búzamezők kaszálása közben.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.10.29. 11:28:24

Hogy lehet valaki ilyen hülye? - levélíró.
Hogy lehet valaki ilyen hülye? - telefonos.
Hogy lehet valaki ilyen hülye? - mi, hogy még délben is az éjféli posztot rágjuk.

Jónapot kívánok, a "Lógjál Paraszt Kft." ítéletvégrehajtó cégtől vagyok, és a nyaka méretéről szeretnék érdeklődni.

Trójai 2009.10.29. 11:30:17

@Miss Luci: Ne sarkíts már enynire. Mert szánalmas. Igen, ha valaki marketingszöveggel hív fel, igenis leteszem a telefont. hogy miért, azt mindenki tudja. Főleg, ha már 100ezredjére hívnak fel ilyen jóemberek.

Az életszerű példáidra reagálva:
Igen, az otthoni telefonom arra vágom rá, akire csak akarom. Mert az ÉN telefonom az ÉN lakásomban, és ÉN fizetek érte.

A kedves nővérke, pedig nem a vezetékes számomon fog hívni, ha az nincs a telefonkönyvben, és a mobilszámom adtam meg neki (mert az a biztos). Hívjon azon a kibaszott számon, amit megadtam, hogy elérhető vagyok rajta.

És ő se úgy kezdje, hogy a XY kórházból hív, a kórház profilja az emberek gyógyítása, Z osztályon dolgozik, a munkaköre a telefonálgatás és az adminisztráció, és utálja a főnökét, mert egy fasz.

ÉrtEDE?

Egyéves Önkéntes 2009.10.29. 11:32:22

@Fulzsenszio: "azért kiváncsi lennék a másik fél verziójára is, meg a cégnévre és tevékenységi körre, aminek hallatára lecsapták :) "

Szily László vagyok az Index.hu Zrt-től, cégünk informatív és szórakoztató cikkek és blogposztok írásával, helyszíni tudósításokkal foglalkozik

Trójai 2009.10.29. 11:34:21

@Miss Luci: "ja, minden nőre vágjuk rá a telefont:-)
igazad van!
bruhahah"

normális vagy???
Nem ezt írtam. Azt írtam hogy Elveszett Angyal sztem nő, és hogy nem normális.

Szövegértésed 1-es, leülhetsz.

OFF
Viszont most mozgalmat hirdetek:
" A telemarketingesekre mindenki vágja rá a telefont!" Akár nő az illető, akár férfi, akár Elveszett Angyal, akár Ordas Paraszt. :)))

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.10.29. 11:34:28

A reklámcégektől érkező hívásokat nem fogadják kitörő lelkesedéssel sehol...

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 11:35:01

@atpijkamo: mi, hogy még délben is az éjféli posztot rágjuk."

Mé', van uj poszt?
Nincs az a csont amit ne lehetne tovább szopogatni :)
Amugy meloztam egy ilyen lehuzós cégnek, de muszaki vonalon kulsősként.
Elmondták, mi mindent érhet el aki csináltat egy fotosorozatot.
És tódultak a népek, hogy majd az ő lámykájuk vagy önmaguk lesznek világhirűek
Arrol senki nem tehet, hogy soha senkinek nem kellettek./persze láttam, hogy miért nem/
Engem egy érdekelt,adjanak munkát és fizessenek.
Nehogymá' a pénzt eredetét vizslassam

kispista2 2009.10.29. 11:35:20

@Babette: A tolvaj is "munkát" végez szerinted?

Miss Luci 2009.10.29. 11:36:40

@Trojai: nem sarkítok.
nem otthoni telefonon hívták.
a nyilvános, céges, ügyfélszolgálatot hívták, akinek az a dolga, hogy még a síkhülyék problémáival is foglalkozzon.

vagyis, igen, sarkítok.
azt gondolom, hogy az emberek a munkahelyükön a munkaidejükben a munkatelefonjukon végezzék a munkájukat. ha már ügyfélszolgálatosnak mennek.

ügyfélszolgálatos még a bunkóval is kedves és segítőkész.

de itt egy udvarias ember akart tőle valamit - egy cég képviselője egy másik cég képviselőjétől.

Érted-e?

kispista2 2009.10.29. 11:37:26

"Jó napot kívánok, kispista vagyok, a Gruppenszex bt-től, és gruppenpartik szervezésével foglalkozunk."

jpmjpm 2009.10.29. 11:41:29

@horex: Már 1x beírtam a választ, de köcsög blogmotor eldobta. Most kapod a rövid változatot.

1. Ha valaki érdeklődik egy cégnél nem az ügyvezetőt hívja egyből.

2. Mikor kapcsoltuk ezeket az ügyvezetőt kérő telefonálókat, egy idő után az főnök elégh morcos lett és mondta, hogy ne kapcsoljuk őket.

3. Szóval próbáltuk kiszűrni, hogy ki az aki tényleg őt keresi és ki az aki köcsög ügynök.

4. Rájöttünk , hogy aki tényleg őt keresi az név alapján keresi, sőt igazából a mobilján hívják az esetek 90%-ban. Aki csak simán az ügyvezetőt keresi az ügynök.

Hát ilyen egyszerű.

Tetszik érteni?

Layosh 2009.10.29. 11:42:35

Nekem is elegem van a telefon marketingesekből. egy nap vagy 10X hívnak... menjek bort kóstolni, ha nem megyek el is hozzák, váltsak telefon és internet szolgáltatót, vagy csak egyszerűen adjak nekik pénzt. elegem van belőlük!!!
Borra azt mondom, hogy nem iszok alkoholt, internetre és telefonra azt, hogy van hűségszerződésem és már használunk költségcsökkentőt, pénzem meg nincs, kimerült már az idei támogatásra fordítható keret.
Menjenek az anyuk picsájába az ilyen cégek.

Trójai 2009.10.29. 11:47:52

@Miss Luci: Ó te idióta.
"nem otthoni telefonon hívták.
a nyilvános, céges, ügyfélszolgálatot hívták, akinek az a dolga, hogy még a síkhülyék problémáival is foglalkozzon."

Igen képzeld , tudom.
De a sarkításodra, amely szerint ugye azt írtad, idemásolom:

"amikor az orvos asszisztense visszahív, hogy bajod van, kezelni kéne, mi a következő időpont, vágd rá a telefont!

mikor a banki ügyintéző visszahív, hogy megvan a lakáshiteled, gyere be szerződni, vágd rá a telefont!"

A te példáid szerint engem otthon keresnek...nem?
Erre bátorskodram írni, olvassál már bazmeg:

"Az életszerű példáidra reagálva:
Igen, az otthoni telefonom arra vágom rá, akire csak akarom. Mert az ÉN telefonom az ÉN lakásomban, és ÉN fizetek érte."

Igen, sarkítottál.

Miss Luci 2009.10.29. 11:49:41

@Trojai: és te agyatlan, te, aki csak azért létezel mert már a Taigetoszt betiltották, kit érdekel, hogy te mit csinálsz otthon?

itt egy céges ügyről van szó.

Trójai 2009.10.29. 11:50:31

@Miss Luci: Amúgy gratulálok a 2009 10. 29.-én regisztráld nickedhez.
Vagy egy lelki nyomorék vagy, aki nem mer a saját nickjén beszólni, vagy maga Elveszett Angyal??
Utóbbira tippelek

És mi van, ha az ügyfélszolgálatos nem tudja végezni a munkáját, és segíteni a betelefonálóknak, mert állandóan telemarketingesek hivogatják?

Naponta 100 ilyen telefont kap, és már a töke kivan.

Vagy azt az utasítást kapta, hogy minden ilyesmi telefont le kell tennie, amilyen gyorsan csak lehet, hogy a tényleges érdeklődőknek ne foglaltat jelezzen addig a telefon.

ÉRTEDE?

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.29. 11:51:39

@medvetoka: uh-óh mhm... A köztünk lévő távolságtól csupa erő vagyok és izom. Még anyázok is ha kell! Viszont a szánalmas mentegetőzést ki nem állhatom... :P

Trójai 2009.10.29. 11:54:09

@Miss Luci: "kit érdekel, hogy te mit csinálsz otthon?
"

Omg rotfl

Te kérdezted, te marharépa. A sarkítós, "ha otthon felhív téged a nővérke, arra is rácsapod e a telfont" zseniális, idevágó példádra írtam.
Aztán meg magyarázod, hogy nem ottohn hívták, hanem meunkahelyén. Nem mondod?
Elmúltál már 14? Mert a szellemi képességeid alapján lehetsz kb 12.

AnnaM, szar ez a nicked!

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 11:58:16

@Trojai: Ez a fikanik dolog , komolyabb helyeken már nem dívik

Milyen frusztrált ma mindenki!!

staropramen 2009.10.29. 12:03:22

Tessék az Aldi ügyfélszolgálatát hívni.Ott meghallgatják a teljes kórtörténetet, tanácsokat , mindezt előzetes megbeszélés alapján együttérző sóhajtozással, diszkrét mosolygással esetleg hangos hahotázással kísérve.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 12:03:32

@Sün‼: Hoppá, de pontos

Most 12:03:35

Trójai 2009.10.29. 12:03:34

@horex: :DD
Nem, csak bírom, amikor a szegény posztoló itt védi magát kétségbeesetten...egy ma regelt nicken.
Pedig már páran megmondták neki a kommentekben, hogy hülye.

Ha ordas paraszt úr paraszt volt, a posztíró pedig hülye.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 12:05:29

@staropramen: diszkrét mosolygással esetleg hangos hahotázással kísérve. "
VAgy mint a mentősöket, a cukroslányhoz

Firuse 2009.10.29. 12:05:47

@Miss Luci:
"ügyfélszolgálatos még a bunkóval is kedves és segítőkész."

Nna ez itt a bibi, kérem szépen. Ti elképzelitek, hogy az ügyfélszolgálatosnak kedvesnek és segítőkésznek kell lennie, mert ez a dolga. K*rvára nem! Az a dolga, hogy ha segítséget kérsz, megoldja a problémádat.
Ha te bunkó vagy, ő is lehet távolságtartó, sőt az udvariasság keretein belül ki is oktathat / az én munkaköri leírásomban sincs benne, hogy a suttyókkal kedves legyek. /, és ha te olyan dolgokkal traktálod, ami nem tartozik a tárgyhoz, az az jelenti, hogy nem segítséget akarsz tőle.
Ha pedig nem akarod, akkor húzz a francba és ne stoppold a helyet/vonalat.

Miért gondolják azt az emberek, hogy az ügyfél lehet köcsög? Nem, nem lehet köcsög. Rá is vonatkoznak a viselkedési szabályok! Ez az utolsó napom, más területre megyek dolgozni, de ma reggel is nehézséget okozott, ne küldjem el a redvás f*szba az ügyfelet. Undorító stílusban parancsolgat, nincs felkészülve, azt sem tudja mit akar pontosan, de én legyek kedves, meg segítőkész. Elmész te a jóbüdös p*csába b*zdmeg!

Ha nem vagy egyértelmű telefonon keresztül, akkor így jártál. Az ügyfélszolgálatosnak nem kell kinyalnia a seggedet. Tudd, hogy mit akarsz, közöld vele egyértelműen, és segít megoldani. Ennyi. Ha te nem vagy felkészült, nem tudsz telefonálni, ne várd, hogy örüljenek neked. Hülye picsa

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 12:07:13

@Trojai: Mondom, hogy értem!/te öreg nick a szeptemberi jegyzéseddel/
:))

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 12:13:46

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:
Mik a hirek a Körbevágó Körömolló és Órarugógerincű Felpattanórol
Találkozol néha velük?
:)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.10.29. 12:16:02

Mostanában én olyan telefon***hívásokat*** kapok, hogy felveszem:
-Halló?
-Kérjük várjon munkatársunk kapcsolásáig...
-WTF <leteszem>

Ja, meg van egy aranyos is:
Azon nem sikeres emberek közé tartozom akiknek otthon van még analóg vonalas telefonjuk (mert ADSL + családnak elég a felezős kedvezmény + néha faxolok is)

egyszer csak úgy este 11-kor csörög.. felveszem... fax... b+olás, letesz.
5 perc múlva ismétlődik...
némítás, de figyelem a ledet
5 perc múlva ismétlődik...
5 perc múlva ismétlődik...
nem szoktam kikapcsolni (mert este is hívhatnak a családból, de jobban preferálnám a mobilt, mert ott csak a család csörög ki, mégis meg kell tartani, mert az idősebb rokonok nem boldogulnak a kütyükkel), így gép beröffent, így xy Kft. aktuális árlistája landolt tiff fájlban akiknek vissza is küldtem emilen, hogy akkor leiratkoznék...
Ha még egy jön akkor kb. olyan módok fogok leiratkozni ahogy itt a homáron az SMSekről szoktak :)

betépett felhasználó 2009.10.29. 12:19:55

Caller: I can't make outbound calls on my cell phone.
Rep: Do you have the phone with you?
Caller: Yes, I'm talking on it right now.
Rep: The phone is working just fine. You just called me.
Rep: OOOOOOhhh, yeah

jpmjpm 2009.10.29. 12:20:40

@Babette: Nem tekintem munkának azt amikor telefonon zaklatnak. Nem végez érdemi munkát.

1x kérdeztem bele érdemben a részeltekbe, rögtön az volt a válasz, hogy majd a kolléganő visszahív, mert ő nem tud semmit a dologról.

Ezt hívják munkának?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.29. 12:22:10

@sambalabammbumbumm: Fax jó
VAlami ismeretlen cég elég régen én is kaptamilyet és kiment a papir a faxbol annyit nyomtak át
Erre a számitogépböl, mint faxbol szabad péntek este, átnyomtam nekik vagy az egész képtáramat ömlesztve

Egy idő után hibajelzés jött, gondolom elfogyott a papirjuk nekik is
:))

akikaztmondjákni 2009.10.29. 12:23:26

@AlulírottFentemlített: :D:D:D::D:D:D::D:D De rég hallottam ezt!:D:D:D:D:

akikaztmondjákni 2009.10.29. 12:29:50

@Sün‼: Már jó lenne vagy három...

avatartalan 2009.10.29. 12:30:39

ha nem hát nem,mit nem lehet ezen megérteni? :-))))))

betépett felhasználó 2009.10.29. 12:31:33

halló
Gyuri vagyok.-.Ne fürgyé le!
ÖÖÖÖ...

Tökös Veréb 2009.10.29. 12:34:52

@AlulírottFentemlített: kár hogy letedd, úgyis visszahívlak! bejelentkezel vagy nem jelentkezel be, lebontalak!"

XCat 2009.10.29. 12:39:25

@Firuse: Valószínűleg nem látod át ennek a működési elvét az ügyfél oldaláról.. megpróbálom szemléltetni.

1. gondom van, valamit nem tudok használni, pedig fizetek érte, hogy használjam.
2. várok, kicsit, hátha rendbejön.
3. nem jön rendbe, felhívom az ügyfélszolgálatot, elmondom a gondom
4. ügyfélszolgálatos nem érti / érti, de nem tudja megoldani + és/vagy úgy csinál, mintha mégis meg tudná >> hülyeségeket mond.
5. levonom a tanulságot, hogy ő is ember, dolgozik, hibázhat
6. felhívom megint az ügyfélszolgálatot, kicsit más leosztásban megismétlődik ugyanez
7. aztán még ötször
8. egyre idegesebb vagyok hogy erre pocsékolom az időmet, miközben ti ültök fizetett munkaidőben, mint tyúk a tojáson, és néha vakargatjátok is a tojást (nőstények esetében a vonatkozó alkatrészt)
9. megint felhívom az ügyfélszolgálatot, még mindig udvariasan, de érezhető távolságtartással
10. egy hozzád hasonló kis picsának eszébe jut, hogy ő is ember, és a büszkeségével együtt kibukik belőle ez, hogy gyerekkorában molesztálták, hogy a pasija csalja, és nem sikerült megkötni a legutolsó pulóvert a burdából, majd mindezek következtében még neki áll feljebb
11. itt küldelek el ordítva a kurva anyádba
12. kérem a főnöködet

(a 11.-es és 12-es pont felcserélődhet)-

Most már érted? :)

Posthoz; csaj elbaszta a bemutatkozást, de az ügyfélszolgálat meg ügyfélszolgálat. Ügyfélszolgálatnak egyébként minek bemutatkozni? Nem tartozik rá, hacsak nem arról van szó, amiért már fizettem. Akkor meg megint kutyakötelessége várni.

Eric_Cartman 2009.10.29. 12:43:48

@Fulzsenszio: Ugye azt mondta, hogy heló tessék. Azt se mondta, hogy ön hanyas. Pedig ugye be is kellett volna jelentkeznie, hogy ön hanyas!

Firuse 2009.10.29. 12:51:35

@CatMother:

3. Elmondod a gondod

Látod? Ezzel kezded a neved után, nem azzal, hogy milyen iskolákat végeztél, hogy hívják a macskádat, stb

10. hozzám hasonló kis picsának...
26 éves vagyok, túl a kis picsa fogalmán, fizetett munkaidőben hallgatom és nézem az okosok szenvedését, mert a többség egy kib*szott csekket nem tud kitölteni, te ostoba öreg tyúk.

Ha elolvastad volna a másik agyoniskolázott panaszát ott jól fent, akkor rájöhettél volna, hogy még nem vett semmit, információt akart kérni, csak nem tud egyértelműen, lényegre törően fogalmazni. Ha T-mobile telefonos ügyfélszolgálatával van bajod, menj be egy kihelyezett irodába, vidd az összes papírod ami ezzel kapcsolatos, és add elő személyesen a gondod.

Én még egyszer sem mondtam hülyeséget ügyfélnek. Mivel személyes ügyf.kapcsolatos vagyok, hamar kiderült volna, ha igen. Amennyiben valamiben csak nem vagyok biztos, megkérdezem a megfelelő embertől.

akikaztmondjákni 2009.10.29. 12:57:49

@CatMother: Olyan ám:)És nem tudom most meghallgatni.Pedig de röhögnék:)

akikaztmondjákni 2009.10.29. 12:59:32

jajjjj,meg a polgármesteres hogy van?

XCat 2009.10.29. 13:03:00

@Firuse: arrogáns vagy.:)

A komment első része neked volt válasz, és nem a posthoz, tekintve hogy már elég sok hülye kollégáddal volt gondom.

Neked, és az összes többinek;

Ahol fizetek, ott én diktálok. Pláne ha előre fizetek, és pláne ha kárt csinálsz nekem a hülyeségeddel.

Ha nem működik, nem nagy baj, tekintve hogy én én vagyok, simán helyrehozom azt, amit a droid elkúrt, aztán elmegyek, és fizetek másnak. (vagy nem olyan simán, de az az én gondom. Megoldom, mert meg tudom oldani. Ezért nem vagyok droid helyén, és ez a garancia arra, hogy sosem cserélődnek majd fel az íróasztalaink.)

Viszont ezek után nem leszek túl kedves a droidokkal. Sem a témobilnál, sem máshol.
Próbáld meg ezt valahogy a pici fejedbe beleverni. :)

Eric_Cartman 2009.10.29. 13:06:29

@akikaztmondjákni: URAM, URAM a kurva életbe már. Hát várd meg amit mondok az isten bassza meg!
Az én beszédem is benne van a magnóba, nem csak a tied, drágám.

Tökös Veréb 2009.10.29. 13:12:30

@ericcartman - Tékozló Komár: az öreg megvan, mikor felhívja valaki ő meg épp aludt.
ÜGYFÉL: és mi alapon, kérem, adja, meg miaalap, buziskodnak itt én velem a délutáni pihenőmön?
TELEKÖCSÖG: uram én csak a munkámat végzem
ÜGYFÉL: mé mi a maga munkája? az hogy másokat zaklat? hát tudja mit mejnel el a kurvanayjába kubikolni.

ez a legnagyobb!

Eric_Cartman 2009.10.29. 13:14:50

@Fulzsenszio:
Aha, értem.
De ha én most csoportvezetőt kérek, akkor miért alszik a csoportvezető?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.10.29. 13:14:57

@Snake Plisken: Nem ciki bemutatkozni. Eloszor adsz az osszes dologtalan keregeto nyikhajnak nemi aprot, viszont egy honap utan mar arra se pazarlod az energiadat, hogy elutasitsd, eloszor vegighallgatod az effele megkereseket, sokszor fel labbal a letran, masik kezedben a pemzlivel, aztan megkered, hogy akarmilyen adatbazis alapjan is hivott fel toroljon ki onnan, hogy legalabb a tarsai se probaljaank meg, aztan mar csak arra mesz hogy minnel hamarabb, minel durvabban lerazd, csak hogy az eletkedve is elmenjen ettol a munkatol, es talaljon valami tisztesseges allast.

Mert bar azt mondjak hogy neked akarnak jot, valojaban csak es kizarolag sajat maguknak.

Es ha radcsapjak a telefont mert ebben a semaban kezdtel neki mondokadnak, akkor fogod magad es atfogalmazod, es megprobalod ujra, nem pedig azon keseregsz, hogy de tusokok is az emberek.

Hat ez az en nagy otletem.

Firuse 2009.10.29. 13:17:49

@CatMother:

Ahol fizetsz egy szolgáltatásért, ott szerződést kötsz. Nem diktálsz, elfogadsz egy szabályrendszert. Nem király vagy, hanem egy ügyfél. Egy a sok közül, nem a világ közepe.
Ahol én dolgozom, ott te nem választasz másik szálgáltatót, mert az önkormányzat nem engedi. Csak, hogy tudd. Ezért nem mondhatok, és is mondok hülyeséget az ügyfeleknek, a monopólium miatt. Én sem király vagyok, hanem a segítőd, ha hagyod. Ha nem, az neked rossz, én pedig lesz*rom.
Ezek után a "neked és az összes többinek" kissé erős.
Nekem ne. Nálam csak akkor buksz el, ha hülye vagy. Ha előzetesen érdeklődsz, én elmondom mit kell tenned, te jegyzetelsz, ha sok az infó /az szokott lenni, minden gúny nélkül/ aztán hozod a papírokat, stb és pedig nekiállok a munkának. Ha nem hoztál mindent, mert elfelejtetted, mert szerinted nem fontos, vagy mert mittomén, akkor feleslegesen jöttél. De ez szintén nem az én lelki gondom, hiszen a te ügyed, neked kell, hogy fontos legyen.

Az "összes többinek" sem jó megoldás, mivel ha te köcsög vagy, megteszik, hogy megnehezítik a dolgod. Tudod úgy is lehet szabályszerűen eljárni, hogy 10x jössz, és úgy is, hogy elég egyszer. Én itt ülök a fizetett munkaidőmben, és ha nem te jössz, akkor más. nekem tökmindegy. Ne általánosíts. Csak te jársz vele rosszul. Egy jól bejáratott ügyfélszolgálatost nem rúgnak ki, de te még mehetsz ki sírva az irodából...

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.10.29. 13:23:13

@Firuse: Mondjuk a 60eves apam, aki a videomagnonal kiesett a technikai ujdonsagok sodrabol, es felrikkant ha a telefonon megtalalja a #-ot, megis honnan kerjen segitseget, a "nezze meg a neten" nem igazi alternativa. Es igen, buta, nem ert hozza, es mar nem is fog, es ez az egesz annyira kellemetlen neki, hogy egy ido utan elhagyja a deru, es valoban nagyon faraszto, en pedig nem tudok neki mindig azonnal segiteni. Nem irigylem azt az ugyfelszolgalatost, akit apam sajat eloadasmodjaban a problemaival traktal, de elvarhato, hogy kepessegeihez merten segitsen, meg ha otthon egy rud uborkaval kell is borogatni a szemet, mert ki akar pattanni a helyebol mint a szollo.

Blava 2009.10.29. 13:28:13

@Firuse: hehe, nem csodálkozom, hogy másik területre mész, nem való neked ez a meló. Ilyen idegbeteg módon lereagáni valamit, nem ügyfélszolgálatosnak való vidék ez. Teljesen igaza van @CatMothernek, h az üsz-osnak még a leghülyébb, ostobább, csekket-kitölteni-nem tudó, stb ügyféllel is a lehető legalázatosabban kell viselkednie.

Szakirodalom mondja, h tapasztalat alapján üsz-osnak a legjobban a homoszexuális és a távol-keleti férfiak válnak be. Sokvane?

XCat 2009.10.29. 13:28:23

@Firuse: Ahha. Szóval te, majd megmutatod. :D Beszarás... Ezt valahogy sosem értettem egyébként. Annyira biztosak vagytok benne hogy nem fordulhat elő, hogy teszemazt, esetleg megbeszélem pár késes kisebbségiúriemberrel, hogy itt ez a liba, itt egy huszas (úgyis többe került már, amit eddig elpocsékolt az istenbarma), rendezzétek már le, erre szokott hazamenni este, tökegyedül. Vagy ilyesmi.

Nopersze, civilizált országban ilyen elő nem fordulhat, nekem is csak úgy teoretikusan jutott eszembe.:)

Önkormányzatot váltani sem nagy show a mai világban, hidd el. :)
Anyám megcsinálta már pár bennfentes nagyonokos picsusszal, és olyan bambán néző fejeket kapott reakcióként, hogy öröm volt látni. :)

Nomindegy, remélem a következő munkahelyednek köze nem lesz a szolgáltató szférához. És remélem, eleget fizetnek majd ahhoz, hogy fussa egy pszichológusra, mert nagyon rád férne. Vagy legalább egy pasit szedj már fel könyörgöm, hátha jobb hangulatod lenne. Meg tisztességesebb hozzáállásod.

Firuse 2009.10.29. 13:32:05

@vazsmegyeigerdezsház:
Az apád nem buta, hanem idős ember. Nincs vele egyedül, sok idős ember jár ide is. De ő ne is telefonon kérjen segítséget. És más se , ami azt illeti, aki nincs otthon a témában.
Ha nem értesz hozzá, mindig menj be, vidd a papírjaidat. Írd össze, mi a problémád, ha több is van. Ha valakivel előzetesen dumáltál az adott cégnél, írd fel a nevét, rá fogsz hivatkozni. Ha hülyeséget mondott azért, ha csak nem tiszta neked a kép, azért is.
Az előadó ilyenkor felkeresi, ha más nem telefonon, és egyeztet vele, ha szükséges.
Telefonon nehéz segíteni, ez tény. De erre van kitalálva a személyes ügyfélszolgálat.

XCat 2009.10.29. 13:32:12

OFF; tudja valaki, mi az a brószerjáték? megnéztem a jenőuras videót, meg egy másikat, és ott van így belinkelve az ikariam..

Firuse 2009.10.29. 13:36:19

@CatMother:
Nem arról van szó, hogy én megmutatom, te ostoba.

Nem UPC-nél, vagy hasonlónál dolgozom, hanem közműszolgáltatónál ennyi.

Az önkormányzatot rendeletek irányítják, nem pedig emberek kénye-kedve, gondolom anyád ezt elfelejtette említeni.

Van pasim, veled ellentétben engem meg is dugnak.

Tökös Veréb 2009.10.29. 13:40:49

@Firuse: jól nyomod! már csak egy medence hiányzik meg iszap. de az utolsó mondatod mindent vitt, az tarolt! :)

XCat 2009.10.29. 13:41:25

@Firuse: Nem-e? :) Pedig abból, amit leírtál, igencsak úgy nézett ki. Közműszolgáltató amúgy egyszerű szokott lenni.. egy kis zsebbedugi, persze csak diszkréten, szegény ügyfelest se utálják ki ilyenért a kollégái, és egyből minden rendben van. Vagy együtt kell szaunázni a főnökével, de azt nehéz összehozni, ha nem alakul spontán.

A pasi valamit rosszul csináld, hidd el. Egy normálisan helyrerakott nő nem ilyen.

XCat 2009.10.29. 13:43:04

@Fulzsenszio: meg egy dildó a hölgynek. :D

Blava 2009.10.29. 13:43:05

ROTFL!

Gyerekek, hozzatok kólát és csipszet király a műsor :D

Firuse 2009.10.29. 13:43:26

@CatMother:
Honnan tudod, hogy nem vagyok kisebbségi?
Jaa! Mert értelmesen fogalmazok. De ne fenyegetőzz. Nincs értelme. Visszafelé is elsülhet, sosem tudhatod. Esetleg a regisztrációkor megadott e-mail cím alapján kikotorlak a hálóról, megtalállak és még fizetnem sem kell érte. Vigyázz mit küldözgetsz vakon a világba, sosem tudod kivel kommunkálsz éppen.
Tényleg ostoba vagy. Hogy tudsz egyszerre járni és beszélni?

Firuse 2009.10.29. 13:47:13

@CatMother:
Csak hogy tudd, ha kiderül a lefizetés, nálunk úgy kib*sznak, hogy a lábad sem éri a földet. És igen, kiutálnak érte. A főnököm nő, ahogy a legtöbb kolléga is, igaz férjnél is vannak. nem hiszem, hogy bármelyik is leszbi lenne. Ha nem lennél ilyen pesszimista /és talán nem magadból indulnál ki/ nem látnál mindenhol korrupciót.

A pasim jó, több mint jó. Veled ellentétben tök nyugodt és kiegyensúlyozott vagyok. És az anyukámmal sem takarózok.

XCat 2009.10.29. 13:50:17

@Firuse: Könnyen elképzelhető, hogy kisebbségi vagy.. Gondolom valamelyik idegen anyanyelvű kisebbségből, mert a szövegértésed nem az igazi.

EGyébként gy félhibbant volt ügyfélszolgálatossal kommunikálok éppen, akinek agyára ment az előző melója. Akinek ha kicsit peche van, a következő munkahelyén is könnyen észrevehetik, hogy éppen mit rendez itt.
Ugye? :)

Egyébként szerintem nem fenyegettelek. Pusztán rámutattam, hogy ha te köcsög vagy, lehet hogy más is az lesz veled. ;)
Közművesektől asszem egy vizes főmérnököt küldtem eddig el egy picsába, de ő majdnem biztos, hogy nem te vagy. ;)

Firuse 2009.10.29. 13:50:27

@Blava:

Kólát én is kérek szépen...

XCat 2009.10.29. 13:52:57

@Firuse: Lefiztésért mindenütt kiutálnak. Az emberek rosszindulatúak. :(

Nekem meg valami lelki problémám lehet, mert a te alázásodra pocsékolom a drága időmet ahelyett, hogy valami költséghatékonyabbat művelnék. Ha így folytatjuk, tartok tőle, hogy az összes bosszúság rajtad lesz kitöltve, amit eddig akármilyen ügyfélszolgálat okozott, a upc-től az apehig.

Biztos kell ez neked?

Biyb 2009.10.29. 13:54:31

Köszönés, bemutatkozás, cég név, miért keresem és utána jön a cég tevékenysége.

A posztíró 2 lépést cserélt meg, de ez egyáltalán nem ok arra, hogy a másik felet ne hallgassuk meg telefonon.

Firuse 2009.10.29. 13:55:48

@CatMother:

Egészen biztos, nem a Vízműveknél dolgozom. Nem vagyok kisebbségi, és próbáld elsimítani a fenyegetőzésed, ne legyél papírkutya. Szánalmas. Hogy viaszakozol most, hogy vesztettél. Tök jó a szövegértésem, különben nem itt dolgoznék. Ha félhibbant lennék, valószínűleg tele lenne a kommentem Caps Lock méretű betűkkel.
A leendő kollágám olvassa a mi kis párbeszédünket, hiába is próbálkozol.

Veled ellentétben nem húzom be a fülem-farkam, ha vesztésre állok.
Elfogyott a patron? Nekem van fegyverem szellemi harchoz.

Blava 2009.10.29. 13:55:58

@Firuse: Egyébként ez stílus az ügyfélszolgálatos pályafutásod szerves része volt?
Hogy is írtod feljebb?
"Én sem király vagyok, hanem a segítőd, ha hagyod. Ha nem, az neked rossz, én pedig lesz*rom."
"Nálam csak akkor buksz el, ha hülye vagy."
Tehát ha az ügyfél esetleg értetlenebb volt, mintŐnagysága vagy kevésbé volt jópasszban elkezdtél nagyokat "ostobázni"?
Muhaha, hol dolgozol, csak nem a fogaz-nál?

XCat 2009.10.29. 13:56:34

@Biyb: Köszönés oké, egye fene, legyünk kedvesek, mutatkozzunk be neki.. de az összes többihez mi köze van szegény őneki? Arról nem is beszélve, hogy unja.

Bár mondjuk céges megrendelésnél oké, de úgyis elfelejti, és el kell ismételni a végén újra.

Firuse 2009.10.29. 13:56:58

@Biyb:

Alapvetően nem, de..

Áhh mindegy, fent már leírtuk páran...

Firuse 2009.10.29. 14:00:01

@Blava:

Én elmagyarázom, te jegyzetelsz. Ha utána nem kérdezel én úgy veszem, hogy érted. Ezek után mi nem egyértelmű? Ha nem veszed a fáradságot, hogy megértsd, én minek törjem magam? Csak annak lehet segíteni, aki hagyja.

Fentebb már szerepelt, te hülye... nő a főnököm.

Firuse 2009.10.29. 14:02:36

Aki szeretne belém kötni, megtenné, hogy előtte elovassa a többit is amit eddig írtam ehhez a témához? Előre is köszi.

/És még ezek borulnak, hogy az ügyfélszolgálatos így, az ügyfélszolgálatos úgy... /

Ha utálni akarsz, nézd az előzményeket is, készülj fel. Tök ciki, ha olyat írsz, amit már tisztáztunk korábban...

XCat 2009.10.29. 14:03:13

@Firuse: Kezd az az érzésem lenni, hogy te ezt direkt csinálod, és rengeteget röhögsz közben. Ha jól tévedek, akkor nem értem, miért voltál ügyfeles, a szórakoztatóiparban tényleg zseni lennél.

Erről a van fegyverem a szellemi harchoz ez ugrott be;

www.youtube.com/watch?v=3kO0ofad3XI&feature=related

Lángelme vagy. Megnevettettél. Komolyan. :)

Biyb 2009.10.29. 14:03:41

@CatMother:A nevedet is elfelejti, de így illik.
Néha még köszöni is elfelejt némely ügyfélszolgálatos.

XCat 2009.10.29. 14:05:51

@Biyb: Hát.. személyesen erre van a névjegy, amit mondjuk én folyton elhagyok, de akkoris. Na de telefonon.. najó, illeni tényleg illik.

Firuse 2009.10.29. 14:06:14

@Biyb:
Az elég gáz, ha nem köszön, mivel neki kell először. Ti hova jártok ilyen jó tapasztalatokért?

Biyb 2009.10.29. 14:10:17

@Firuse: Te a Földön élsz?

Blava 2009.10.29. 14:11:46

@Firuse: "Ostoba", "Hülye", egyre jobb :)
Komolyan mondom, mentelek: reakcióid alapesetei annak, hogyan nem dolgozhat, kommunikálhat egy vevőszolgálatos.

Egy vidékről a fővárosba felkerült lány lehetsz végtelenül kellemetlen, arrogáns, öntelt személyiséggel.

Firuse 2009.10.29. 14:17:41

@Blava:
Fővárosi vagyok születésem óta. Lehet ez a baj... De ne szídd érte anyukámat légyszi, ő ezt akkor jó ötletnek tartotta.

Amikor dolgozom /értsd ügyféllel beszélgetek, egyeztetek, kinek hogy teszik/ hivatalos szóhasználatot alkalmazok, többnyire mosolyogva. És köszönni is szoktam, plusz le is ültetlek. Így:

Szép jó napot! Foglaljon helyet, kérem!

Persze napszaknak megfelelően. Én jól végzem a dolgom baszki, ne szapulj. Vagy ugorj be és próbáld ki inkognítóban. 4-ig vagyunk nyitva. De utána hess, mert értekezlet lesz.

Biyb 2009.10.29. 14:19:06

@CatMother: Ügyfélszolgálatosnak névjegy?
Soha!

XCat 2009.10.29. 14:20:14

@Blava: Szerintem hagyjuk. A végén tényleg megüti a guta...

@Firuse: Kérlek bocsáss meg, ha a lelkedbe gázoltam. Ugyan az elején volt valami ilyesmi szándékom, de nem ennyire, meg nem ilyen áron... ez már nekem nem jelent sikerélményt.
Sajnálom.

CID 2009.10.29. 14:20:15

@Blava: Fővárosból vidékre került, szerintem :)

@Firuse: Nem akarlak megbántani, de ilyen mentalitással, egy versenyszférában tevékenykedő céghez fel sem vesznek.

Levélíronk, lehet kicsit túlragozta a bemutatkozást, de ha egy nyílvános ügyfélszolgálati számot hívnak, az ügyfelesnek, minimum az a dolga , hogy végighalgatja az emberkét. Az, hogy lebassza a telefont, megengedhetetlen, még ha mosott belet is akarnak rátukmálni ( jelen esetben azt hiszem nem ez volt a cél ). Szerintem is paraszt.

Firuse 2009.10.29. 14:20:41

@Biyb:

Én igen, bár néha kételkedek benne.

Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy jól végezzem a munkám és elkeserítő, hogy az ügyfelek többsége sz*rik a saját ügyére. Nem tudom más cégeknél mi a módi, de nálunk viszonylag jó a hangulat. Persze van rossz nap is, több, mint kéne, de ha te /ügyfél/ akarod, akkor én minden követ megmozgatok, hogy neked jó legyen. De ha te nem akarod, és nem töröm magam feleslegesen.

akikaztmondjákni 2009.10.29. 14:22:07

@Sün‼: EZ AZ!:D:D:D A Jenő!:)
Köszi.

Blava 2009.10.29. 14:23:04

@Firuse: figyelj drága, tudom, hogy imádod ezt a felvett szerepet, hogy egy ügyfélszolgálatost defaultból utál a legtöbb ember, de hidd el, ez a szakma nem így működik. Persze 26 vagy, most végezted el az iskoláid, mindenkinál okosabbnak és királyabbnak érzed magad, gondolom a 4-es 6-oson is fennhangon becsmérelsz mindenkit akit csak látsz. Persze, ez is csak a korral jár, majd kinövöd ha tényleg olyan okos vagy, amilyennek hiszed magad.

akikaztmondjákni 2009.10.29. 14:23:14

@ericcartman - Tékozló Komár:
"Az én beszédem is benne van a magnóba"
:D:D:D:D:D:D

Biyb 2009.10.29. 14:25:25

@Firuse:
Szép jó napot! - alapból nem használnak semmelyik ügyfélszolgálaton. Ui. ez nem hivatalos forma.

Vidék!

Firuse 2009.10.29. 14:25:34

@CID:

Az, ahogy a csaj is tudhatná /mivel ő is cégnél dolgozik/, hogy telemarketingesnek csillanó dumával pofira esik. Ha reklámszakmában dolgozol, kétszer is igaz, hogy légy szemfüles. És ha seggberúgtad magad, ne sírj hogy fáj.

Firuse 2009.10.29. 14:27:46

@Biyb:
Dehogynem használnak. Én baszki, az előbb írtam. Az ügyfelek meg mosolyognak tőle, mert mindenhol máshol a szokásos formulával találkoznak. Azt írtam, hogy beszélgetek hivatalos formában, a köszönés nem beszélgetés. Most tényleg én magyarázzam el? Ti honnan jöttetek?

Firuse 2009.10.29. 14:29:35

@Blava:

Nem járok a 4-es vonalán, a 6-osén sem. Rég befejeztem a tanulmányaimat. Nem okosabb vagyok, vagy királyabb, logikusan gondolkozom. Ennyi a különbség.

CID 2009.10.29. 14:34:12

@Firuse: a reklám és telemarketing között van egy lehelletnyi különbség, azt hiszem.
Egy normális cég alkalmazottja, nem engedheti meg magának, hogy ennyi miatt lebassza a telefont. Ezt kár is ragozni.

Blava 2009.10.29. 14:34:18

@Firuse: Köszönöm, hogy megerősítetted az általam három szóba összefoglalt jellemrajzod.
Mondjuk, nem voltál egy összetett eset.

Biyb 2009.10.29. 14:35:47

@Firuse: Az, hogy egy ügyfél nem foglalkozik olyan intenzitással az ügyével az rajtad is múlik, mert azért vagy Te, mint kis malomkerék a nagy malomban, hogy tanácsot adj, javasolj helyes megoldást.

"De ha te nem akarod, és nem töröm magam feleslegesen."

Javaslom, hogy ezzel a mentalitással soha ne akarj bekerülni a versenyszférába, mert 1 hónapon belül kiszornak.

Blava 2009.10.29. 14:38:03

@Firuse: Ha már 18 évesen befejezted a tanulmányaidat, ez sok mindent megmagyaráz, eh!

Biyb 2009.10.29. 14:40:10

@Firuse:
A köszönés a beszélgetés nyitó eleme.

Általános iskola alsó tagozat....

Vaki 2009.10.29. 14:45:00

csak azt nem értem miért Sony-s emberről beszélünk... a cég amit írt nem a Sony...

Smart&Mobile a cég neve... az övék a sonyvaio.hu

Üdv:
VAki

XCat 2009.10.29. 14:48:05

@Vaki: Mert ha sonyt írsz, arra többen felfigyelnek, mintha azt, hogy köveácshuszonkilenc dezső Úr sufnibóttyának az alkalmatottya tahó volt.

Vaki 2009.10.29. 14:50:07

@CatMother: csak azt nem értem, ha már a notijával gond van akkor miért egy sufni boltot hív fel és miért nem tényleg sony-t...

az ő elérhetőségük pedig ez:

Ügyfélszolgálat (Call Center) elérhetőségei

email: support.hu@eu.sony.com
telefon: +36 (1) 235 5349

Irodánk címe
Sony Central and Southeast Europe Kft.
1023 Budapest
Árpád fejedelem útja 26-28.
Fax: + 36-1-346-8225

XCat 2009.10.29. 14:58:55

@Vaki: Mert nem volt neki még ilyen notija. Csak akart, gondolom. De mondjuk ha elcsattogott volna a westendig, minden sarkon árulnak ilyet, bemehetett volna akármelyik boltba, és megkérdezi amit akar. Szerintem.

CID 2009.10.29. 15:00:28

@Vaki: Lehet azért, mert a sony kicsit lecsúszott a www.sonyvaio.hu weblapról, és ha beírod a böngészőbe ( ha keresek valami én is így kezdem első nekifutásra ) akkor egy sufnicég ugrik be, nem a hivatalos Sony oldal. Ebasztátok :)

Vaki 2009.10.29. 15:02:06

@CID: én nem :) "Irodánk címe" csak copy paste volt :P

Firuse 2009.10.29. 15:10:00

@Biyb:

Nyitóelem, nem beszélgetés. Köszönöm, hogy rávilágítottál, remélem így neked is leesett.

"@Firuse: Az, hogy egy ügyfél nem foglalkozik olyan intenzitással az ügyével az rajtad is múlik, mert azért vagy Te, mint kis malomkerék a nagy malomban, hogy tanácsot adj, javasolj helyes megoldást.

"De ha te nem akarod, és nem töröm magam feleslegesen."

Javaslom, hogy ezzel a mentalitással soha ne akarj bekerülni a versenyszférába, mert 1 hónapon belül kiszornak. "

Már megint nem figyeltél. Én elmondom, te teszed. Ha nem, az a te döntésed. Olvass már vissza, mielőtt hülyeséget írsz.

Blava:
A tanulmányaimat 22 évesen fejeztem be. Honnan jött neked a 18?

CID 2009.10.29. 15:10:02

Az más :)
Mondjuk én a Sony Central and Southeast Europe Kft. helyében rájuknéznék. Kicsit rontják a Sony renoméját, ha ilyen parasztok veszik fel a telefont.

XCat 2009.10.29. 15:27:43

@Firuse: "Én elmondom, te teszed. Ha nem, az a te döntésed. Olvass már vissza, mielőtt hülyeséget írsz."

Nem, nem, nem... én mondom el, ti csináltok valamit... mindegy mit, csak működjön, amiért fizetek. Én fizetek. Nekem itt ennyi a dolgom, minden más a szolgáltatóé.

Ezzel lehet a probléma. Ez nem versenyszféra, ez a nagyságosságos szolgáltató méltóztatik csinálni valamit - nem azt és annyit, amennyit kellene, de mégis valamit - , és az ügyfél legyen boldog, hogy fizethet. És azért is legyen hálás, hogy még őrá ügyfélszolgálatost pocsékolnak, pedig mennyivel jobban el lehetne beszélgetni körömdíszítésről, meg hogy ki kivel szeretne mit csinálni.

Nem a Firuse a hibás, (persze ő is), de alapvetően a cég ilyen szerintem. Elrontották szegénykét. :(

Firuse, pereld be őket. :D

XCat 2009.10.29. 15:33:32

@Firuse: Abba kéne ezt hagynom tényleg. A kutya sem fizet érte, hogy itt nevelgetlek.

:(

XCat 2009.10.29. 15:44:48

Előbb jön telefon, nem vettem fel, beszéltem a másikon. Számkijelzéses, visszahívom, ember felveszi, mondom volt innen nemfogadott hívásom. Hát ő nem tudja, ezt a telefont egy csomóan használják. Mondom remek, és ők kik? Erre leteszi.

Ilyenkor mi van? :D

Biyb 2009.10.29. 15:51:40

@Firuse: "Nyitóelem, nem beszélgetés."
És a nyitóelem mióta nem része a beszélgetésnek.

Vagy szerinted egy könyv bevezője, se része a könyvnek?

@CatMother: "Nem, nem, nem... én mondom el, ti csináltok valamit... mindegy mit, csak működjön, amiért fizetek. Én fizetek. Nekem itt ennyi a dolgom, minden más a szolgáltatóé."

Egyetértek!

Biyb 2009.10.29. 15:53:49

@Biyb: Vagy szerinted egy könyv bevezetője, se része a könyvnek?

Biyb 2009.10.29. 15:59:39

A fogyasztók azért nem kapnak megfelelő tájékoztatást, fölösleges leveleket kapnak, több hónapos ügyintézési idővel megspékelve stb., mert az ügyfélszolgálatosok blogon lógnak munkaidőben, ahelyett hogy a munkájukat végeznék és a lemaradásukat behoznák.

Silent Bob 2009.10.29. 16:05:05

@Firuse: Bemutatod magad, elmondod miért jöttél/telefonáltál.

"Jó napot kívánok, én vagyok én ettől meg ettől a cégtől, a cégem ezzel meg ezzel foglalkozik…"

Ezzel kezdte.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.10.29. 19:57:18

Na igen. Ha nem mondja a cég nevét akkor meghallgatják. Én is el szoktam az ilyeneket egyből hajtani, úgy látszik a kedves posztolót nem szokták ilyenek hívni...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.10.30. 20:07:01

-Jó napot kívánok, Maszarik István vagyok, a Maszarik és Tsa. Bt-től, cégünk vasvillafényezéssel foglalkozik...

- Tessék parancsolni, miben segíthetek?

Verzió A (avagy telemarketinges van a vonal másik végén)

- Érdeklődnék az Önök cége vasvilla-ellátottságáról...

- Köszönöm, de nem vagyunk érdekeltek. Viszonthallásra.

- Viszonthallásra.

Verzió B (avagy a Hívó valóban akar valamit)

- Tessék parancsolni.

- Cégünk új laptopokat szeretne vásárolni, érdeklődnék, milyen feltételekkel szerezhetnénk be nagy tételben, illetve szeretnék referenciaanyagot kérni, stb.

- Természetesen, máris adok egy nevet-címet, ha ad egy e-mail címet, átküldök egy árlistát, stb., blablabla.

Ez persze ki van zárva bunyevácéknál.

"Hát, ha így mutatkozik be, én is elhajtom!"
Tökös gyerek vagy akkor, nagyon. Ha azért fizetnek, hogy egy telefonban jópofizzak, akkor BÁRKIVEL normálisan tárgyalok. Fura, hogy ez az - egyébként extrém - megoldás senkinek nem jutott eszébe.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2009.10.31. 20:18:25

mi azt csináljuk, hogy udvariasan megkérjük a telefonálót, hogy ajánlatát küldje el írásban emailben angol nyelven, mert az ajánlatfelelősünk csak angolul beszél, 100-ból átlag csak 5 teszi ezt meg, s abból néha 1 még érdekes is

izarane 2009.11.01. 16:37:02

a protokoll szabályai szerint valóban így kellene bemutatkozni hivatalos telefonálásnál (ez meg ugye az), ezért Ordas Paraszt Úr valóban O.P., mert ügyfélszolgálatos létére halványlila fingja nincs a protokollról.. de azok is közel vannak hozzá, akik a posztolót szidják -.-
süti beállítások módosítása