Tékozló Homár

Miért vonta le a forintokat a Pannon?

2009.10.30. 10:10 | ge | 68 komment

Manóka lekövette, ahogy a Pannon két tranzakció alatt 1-1 forintot tüntetett el a kártyájáról. Talán valami kerekítési dolog lesz a megoldás, de a kérdés így is az marad, hogy vajon hány ügyfélnél és milyen gyakran történik meg ez az apró levonás?

A hét elején a Pannon levonta egy általam előfizetett szolgáltatás díját, aminek következményében az egyenlegem 300 Ft alá csökkent, amiről a Pannon sms-ben automatikusan küld értesítést. Az sms-ben az állt, hogy az elérhető egyenlegem 50 Ft maradt. Ezután nem használtam a telefonomat, tartalékoltam, de 2 nappal később reggel egy "ASS", azaz segg márkájú kabátot láttam egy férfin a metróban, amit annyira viccesnek találtam, hogy sms-t küldtem róla a Páromnak. A Praktikum csomagban 1 sms 41 Ft-ba kerül.

Beérve a munkahelyemre megnéztem a Pannon Online-on az elérhető egyenlegem, ami 8 Ft-ot mutatott. Ha 50-ből 41-et kivonunk, az a világon mindenhol 9 Ft kellene, hogy legyen, de gondoltam "biztos valami kerekítési dolog" miatt kevesebb. Az oldalon online egyből fel is töltöttem a telefonomat 1500 Ft-tal, amiről a Pannon sms-ben értesített: az új egyenlegem 1507! Ft lett. Újabb 1 Ft tűnt el, ismét érthetetlenül. Ezért a Pannon ügyfélszolgálatához fordultam, hogy választ kapjak arra, milyen jogcímen, miért vonták le az 1-1 Ft-okat a kártyámról, ugyanis a honlapjukon erre vonatkozó utalást (eddig még) nem találtam. Még nem érkezett válasz, de gondoltam közben veletek is megosztom ezt az aprócska szösszenetet, hátha valaki tud valami érthető és logikus magyarázatot adni. :)

1 ügyfél 2 tranzakció 2 Ft... hány tranzakciót bonyolít le a Pannon hány ügyfele naponta és az hány 1Ft? Sok kicsi sokra megy.

Üdv,

Manóka

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bugajozsinemszepgyerek 2009.10.30. 10:12:50

Fél éve nem jártam itt, divat még az elsőzés?

faqtya 2009.10.30. 10:19:05

te minden seggről küldesz sms-t a párodnak?

buvarpocok 2009.10.30. 10:23:50

:D ez nem új dolog
Még gimis koromban nagyon ment a sms-ezés, aztán ha egymás után többet küldtem el, mondjuk 4 smst, akkor ő automatikusan levont még egyet.
(pl 1 sms volt 20 Ft, akkor 4 sms elküldése után az egyenlegem 100 Ft-tal volt kevesebb. )
Mivel feltöltős voltam, nyomon tudtam követni az egyenlegem..párszor beszívtam.
Úgy vannak vele, hogy ezt nem veszik észre...

Secnir 2009.10.30. 10:26:12

az volt már, hogy a pannonnál -1 forintba is lehet menni?

Eric_Cartman 2009.10.30. 10:28:20

Meghűlt bennem a vér az eset kapcsán!
Azonnal hívom Barbrady felügyelőt!
MUTYIPANNON!!!

Tutanhamon 2009.10.30. 10:30:12

Az 1 Ft az fáj. A horribilis perc- és SMS díjak nem fájnak. Ilyenek vagyunk.

faqtya 2009.10.30. 10:30:26

azt írja:
"az új egyenlegem 1507! Ft lett"
tyűha, az jó sok. 1507 faktoriális. ki se merem számolni. én a helyedben nem szóltam volna sz ügyfélszolgálaton.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.30. 10:31:01

Az van, hogy kompenzálják az inflálódó forintot. Persze a maguk javára.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.30. 10:32:16

@faqtya: dehogynem. sőt, még egy 2 forintos posztot is beküldtem volna "ass" jeligére a homárra.

buvarpocok 2009.10.30. 10:34:45

jaj már, írja, hogy leszarja az 1 Ft-ot, de ha ezt megcsinálja egymillió előfizetőnél, akkor már egymillió Ft :D És persze ezért nem adott semmit...

Eric_Cartman 2009.10.30. 10:36:53

Kíváncsi vagy, hogy összeillő vagy-e a pároddal ???
Küldd el a neved és a párod nevét a 17631-re !!!
Pl.: ASS ERZSIKE a 17634-re!!!

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.30. 10:38:42

@ericcartman: "ASS YOU CAN SEE... ...YES" jön majd a válasz :D

Willie 2009.10.30. 10:56:55

@Kitalátor feljegyzetei: en mindig az ALDI-val kuldok sms-t. 3 cent/perc :)))

Willie 2009.10.30. 10:58:12

marmint 3 cent/sms mondjuk a percdij is annyi, ha masik ALDI-st hivok :0

kötsög 2009.10.30. 10:58:16

@Sün‼: vagy ALDI-bol. ott somolyognak

É2I 2009.10.30. 11:04:20

Oda sms:

Itt egy ASS.

Vissza sms:

Tudom.

;P

faqtya 2009.10.30. 11:10:58

menjetek ikejába, mert ott femili kártyára lehet venni vodafone telót és egymás közt inygen beszélhettek, akár a többi femili taggal. és akkor nem kell sms-t küldened.

Almatlan Jozsi 2009.10.30. 11:13:33

ha ass markaju ruhat latnek valakin olyan viccesnek talalnam, hogy egybol kuldenek egy mms-t a paromnak.

Ez kib... vicces lenne

Ennel jobban mar csak egy pussy cat markaju ruhan nevetnek

vagy nem is, mar nem is tudom milyen szon rohognek meg ennel is jobban, de biztos, hogy SMS-t kuldenek rola azonnal

pizsama 2009.10.30. 11:14:52

Feltöltő kártyája van, szolgáltatásra fizet elő, és nem zavarja, hogy 41Ft-ot fizet egy sms-ért, de az a két 1Ft-os tétel igen???

Almatlan Jozsi 2009.10.30. 11:18:09

Az tetszik a legjobban, hogy tartalekolta az 50 forintot valami FONTOSCH! dologra...ez a FAINTOSCH dolog pedig az volt, hogy ertesitje a parjat egy ASS-rol :-)

Kinek mi fontos...

akikaztmondjákni 2009.10.30. 11:20:28

@Almatlan Jozsi: A Pussy Cat Dolls-on röhögtél már?:)

punpa 2009.10.30. 11:23:38

A napokban a Balatonfüredi Vitorlásmúzeumban jártam, hatalmas tömeg volt. A bejáratnál egy feliratra lettem figyelmes a falon: ASS.
Azonnal reklamáltam pannonos telefonomról az igazgatónál, Edelényi úrnál, de ő csak annyit mondott, hogy máskor tereljem arrébb az embereket a kasszánál, hogy lássam az egész feliratot.

betépett felhasználó 2009.10.30. 11:26:14

hogy lehet smsben elkuldeni egy seggkabat-latvanyat?
nem MMSre gondoltal? ja, az nem jott volna ki az 50 ft.bol, es ki tudja azert +ban mennyivel huztak volna le.

tanulsag: forget sms, mms, abs,
metrozasos hajnalok hajnalan egybol fell kell hivni a meg alvo kedvest es jol beleorditani a keszulekbe:

SEGGFEJ MEG EGYSZER!!! SZERETLEK.

es kesz, ez egy sima 1perces dumcsikent taxalodik.

szivesen

penelop 2009.10.30. 11:37:18

@Sün‼: Szeva kedves Tüskéshátú!

Alikam 2009.10.30. 11:39:37

Mondjuk az egy pillanatra vicces volt, hogy pont ezen téma alatt a főoldalon épp egy Pannon reklám ment.

Fairy Girl 2009.10.30. 12:16:55

Az volt már, hogy ez már a hétvégi, vagy leszoktunk erről?

hehehehe 2009.10.30. 12:32:43

nálam mindig 2x1forint ez a dal....

További magyar hang 2009.10.30. 12:39:48

Keszthely környékén rengeteg ASS rendszámú autó van :)

Tökiböki 2009.10.30. 14:16:55

Egyes éttermekben - főként külföldön - is van már szervíz díj.Lehet hogy a Pannon is bevezette itthon, hogy minden tranzakció +1 forint szervízdíjat tartalmaz, csak elfelejtett szólni.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.10.30. 14:24:20

szerintem aki 41-ért küld sms-t az nem sikeres. aki ilyen drágán minden szart egyből sms-ezik az pláne nem.

csak megsúgom: sms-ben szerintem nem ment át a poén annyira. mms kellet volna. de az csóróknak nem megy (drágább mint 50 Ft)

estig nem bírtál várni hogy személyesen elmondd?

múltkor egy melegítős nénit láttam falun bricajozni. az volt a mackófelső hátuljára írva hogy

SPORT SANDY

Eric_Cartman 2009.10.30. 14:53:06

@További magyar hang: különös tekintettel az ASS-100 frsz. kispolskira, mely a tesco bejáratánál közvetlenül parkol. nomen est omen.

Eric_Cartman 2009.10.30. 14:54:23

aki - ha nem lenne biztonsági őr - bemenne kocsival a húspultig. a büdösparasztja.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.30. 15:05:56

Meghekkelte a Pannont valami belsős informatikus, a Hivatali patkányok (vagy Superman 3, ahogy tetszik) mintájára. EPIC.

hbernadett 2009.10.30. 15:30:50

én épp egy 3000 forintos lenyúlás miatt állok harcan a pannonnal, és ha elég hosszú lesz már az ügy, én is megírom ide, hogy rohadjanak meg ezek a nyomorultak!

hbernadett 2009.10.30. 15:32:26

@Secnir: a kur....va pannonnál sokkkal több minuszba is lehet menni hogy ott rohadjanak meg!

Trójai 2009.10.30. 16:01:12

De jó poszt.
De kár hogy sokaknak csak az ASS felirat maradt meg belőle, meg a drága sms.

A bankok is u.ezt csinálják. Minden szarért levonnak kevéske pénzt.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.10.30. 18:31:43

@Trojai: nem csak az maradt meg.

nagyon jól teszi a posztoló hogy utánajár.

de csak megjegyzem hogyha nincs pénz a kártyámon, és tartalékolok 50 forintot vészesetre, hogy tudjak telefonálni, akkor ennek a négyötödét nem arra fogom elbaszni gogy leírjam a nőmnek SMS-ben hogy te figyu itt a metróba egy embernek ASS feliratú ruhája van.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.10.30. 21:46:21

15év pannonozás után 10.02-án bementem és elhoztam a számomat tőlük. Mentem a pémobilhoz.
Történt mindez azért, mert 3(!!!) nap fizetési késedelem miatt letiltották a kimenőmet. 2009.09.21-én kaptam egy SMS-t, hogy mutizzam meg a befizetést igazoló kutyanyelvet valamék kirendeltségen, vagy faszoljam el nekik. Néztem mint homár a forró lében, hogy hülyék ezek? Nincs nekem semmi számlám! Osztan másnap, kedden jött a postás és kezembe nyomott eccerre vagy 5 (különböző szolgáltatók) számlát. Csodálkoztam, hogy ezt most nem nagyon értem.. eccerre? Ráadásul helyettesítés? Mindegy, semmi baj. Nem tartottam fontosnak, bedobtam az íróasztalra. Van idő...
De nem! Másnap már reggel nem tudtam hívni az ügyfelemet, nem volt kimenőm a mobilon. Eszembejutott az SMS, meg a számlák.
Nem semmi!
A pannon 2009.09.05-én elkészítette és 09.08-án postázta is a csekket, melyet én 2009.09.22-én kaptam meg. 2009.09.20-án lejáró fizetési határidővel.
Azonnal utaltam a lét, majd fél óra mulva hívtam az üffélszógálatot, hogy a pénz utalva, de még nem tudok telcsizni. Megnyugtattak, hogy van 48 órájuk a beérkezéstől, mely úgyis csak másnap lesz ha szerencsém van. De számoljak a visszatérés miatt további 6.000Ft+ÁFA/kártya díjra.
ANYÁD! mondtam nem túl kultúráltan, mert nem értettem, ÉN MIT HIBÁZTAM, hogy 15ezret elkérnek tőlem?
Próbáltam beszélni a portával, a a pannonnnal, hasztalan. Mindenki pingvinest játszik és sajnálkozik, de én csak fizessek.
Nnnnanneee... nem az első csörte, de az utolsó. Mi van ha megenn úgy dönt a Magyar Posta, hogy nem kapom meg a számlámat? Újból 15.000Ft?
Utoljára még küldtek nekem egy számlát 11.625.17-ről. Hogy ez utóbbi 17 fillér hogy jött ki, nekem rejtély... de rájuk hagynám, ha...
...ha nem kerekítették volna fel 11.626Ft-ra a számlát!
Úgy gondolom, a postásnéni is 11.625Ft-ot kért volna el, így én meg annyit utaltam nekik 3 okból.
1 - 17 fillért tudtommal lefelé kerekítünk a nullára
2 - postán is annyit fizettem volna
3 - elegem van a töketlen szarakodásukból és CSAK! :D

champy 2009.10.30. 22:12:18

Nem mindegy, hogy kinek, mit és mennyiért küldött sms-t???
A lényeg az, hogy minden művelet után levont 1 forintot a semmiért.

Trójai 2009.10.31. 02:09:42

@Hurrá Torpedó: és ha nem tartalékolt, csak lusta volt/nem volt ideje feltölteni? :)
különben meg? Azt ír és annak, amit és akinek akar :D Tök hülyeség volt leírnia hogy miért írt sms, ez tény, meg a történet szempontjából lényegrelen, de ez van, lépjünk túl rajta.
Akkor is eltűnt 2 ft. Miért?

Minden előfizetőtől napi (heti) 1-szer eltűnik 1 Ft...az mennyi is?

tŰzkÍgyÓ 2009.10.31. 10:14:04

@Tutanhamon:

A horribilis tarifák ellen nem tehetsz semmit, ha előfizettél valamilyen formában, akkor elfogadtad a játékszabályokat.Olyat sehol nem írtál alá, hogy semmiért nyugodtan levonhatnak 1ft-ot. Ha 1et levonhatnak, akkor még hányat vonhatnak le?

tŰzkÍgyÓ 2009.10.31. 10:24:43

@salapapa:
Velem a következő történt a Pannonnál:
volt egy előfizetésem, amin jó sok forgalmat bonyolítottam, és ezt időnként kicsit késve fizettem be. Történt egyszer, hogy a számla olyan hatalmasra sikerült, hogy kérvényeznem kellet, hogy osszák nekem részletekre, hogy be tudjam fizetni. Ezt a kérvényem benyújtása után egy hónappal meg is tették, és 3 felé bontották az összeget, majd úgy találták, hogy túlmentem minden határidőn, és az akcióban vásárolt készülékem hátralékát (10Eért veszel 30ezres telót, az a hűség alatt 20E hátralékot jelent mindvégig)hozzácsapták. Tehát maradt az első részlet ugyanakkora mint amekkora volt, nulla határidővel. Végülis befizettem, nem volt mit tenni. Bementem a Pannonhoz, és megmondtam, hogy személyesen abszolválnám a kérdéses összeget. Ennek megörültek, és mondták, hogy adjam gyorsan a lét, amit meg is tettem, majd közöltem a munkatársukkal kedvesen, hogy akkor ezt a telefonszámot és előfizetést szeretném felmondani mindörökre. Rövid idő alatt nyélbe ütöttük a bulit, megkérdeztem, hogy akkor ez megszűnt? Mondta igen. Akkor jó, fogtam és széttéptem minden dokumentumot, majd egy hónap múlva hajamig ugró szemöldökkel vettem észre, hogy érkezett egy telefonszámla arról a számról, ami már nem is létezik, sőt érkezik a mai napig is. Természetesen dokumentumok széttépve, az adott kirendeltség megszűnt...
Lehet vitatkozni arról, hogy hülyeség volt kettétépni a szerződésbontást, de azt azért nem gondoltam volna (az összes bosszantó eset után a Pannonnál, amiből volt egyébként elég), hogy miután megszünteted a telefonszámodat, eldobod a kártyádat, és sóval hinted be egykori előfizetésed helyét, még évekig fog havi rendszerességgel számlát produkálni.....

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.31. 23:33:52

reggel egy "ASS", azaz segg márkájú kabátot láttam egy férfin "
Naa, itt É+oldás, az ilyen témájú SMS az nem annyi, mintha a "mélyművelésű bányák légtechnikai problémáinak vizsgálata" témában kuldenél SMS-t
Ez ugyan tényleg nincs feltuntetve a PAnnon honlapján, de az ALDI oldalán megtalálható,mert a bányászat az ALDI-hoz tartozik

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.31. 23:37:03

Lehet vitatkozni arról, hogy hülyeség volt kettétépni "
Nem vitatkozunk rola
Looser vagy egyszeruen
A mai lehuzós világban hat évig kell megőrizni minden papirt
Mit vártál ,őszintén, kisnyulat
:)

miju 2009.11.01. 09:42:39

@salapapa:
bocsika de nem 3 napot késtél :) elolvastam az Ászf idevonatkozó részét.30 nap türelmi idő van.tehát a fizetési határidőt követően van 30 nap.és akkor van tiltás.

SzexcentrikusAnyacsavarBecsavarodása · http://www.youtube.com/watch?v=2RiEy4es6lU 2009.11.01. 09:45:38

A pannonnál nem csak egy-két forinttal lehet mínuszba le menni... :-)

Tavaly kaptam egy sms-t: Egyenleged 300Ft alá csökkent. Elérhető egyenleged -3909Ft.

Mellesleg tényleg érdekesen csinálják a számlázást, ha csúszol egy hónapot akkor a bant kapod, nem az újabb felszólítót. Ez különösen akkor érdekes ha pénteken kapsz sms-t a letiltásról.

De a visszakapcsolás a nagy üzlet...

Akihabara 2009.11.02. 14:31:34

@salapapa: Mar bocsa, de te voltal a balfasz... Miert varsz egy honapot a befizetessel vajon? Masreszt meg ha a posta balfasz az a Pannont hol erdekelje? MInden honapban ugyanakkor jon a szamla... vannak helyek ahol papirnelkuli szamlazas megy es meg emiles ertesitot sem kuldenek... minden honapban egy adott datumig tessek befizetni... interneten lekerheto az egyenleg es online mindjart be is fizetheto a zseton... a pemobil pont ugyanezt fogja csinalni hasonlo esetben... Kifogasokat keresni amikor te vagy a fasz, osi roman szokas...

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.03. 00:18:36

@tŰzkÍgyÓ: Látod, én meg pont a másik fele vagyok: fogtam az összes szarságot és bescanneltem pdf-ként, oszt elfér. Nincs hangulatom mégegy forintot ennek a tetű cégnek fizetni. Megtanultam a leckét. 15ezeré'... :S

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.03. 00:24:26

@Akihabara: @the-real-tika: Tudod, lehet hogy balfasz vagyok, de a szövegértelmezésemmel nincs probléma.
Veled ellentétben. :)
Egyszerűsítem, hogy megértsd:
Számla kiállítva: 2009.09.05.
Számla postára adva: 2009.09.11. (vonalkód szerint)
Számla befizetési határideje: 2009.09.20.
SMS a pannontól: 2009.09.21.
Számlát megkaptam: 2009.09.23.

Vagyis:
Ugyan a számlát a pannon elküldte időben, de a posta jóvoltából én később kaptam meg, mint az várható lehetne. Viszont mind a posta, mind a pannon mossa kezeit.
Ezt szoptam én be 15ezer értékben.

OJeremy 2009.11.07. 18:08:08

@salapapa:

- Bár lehet nem tudod, az összes szolgáltatónál(Értsd víz gáz villany tv is) lévő leveleink nem megérkezését nekünk kell figyelni ez benne van minden ÁSZF-ben.Rengeteg ember azt játsza,hogy jah nem jött csekk akkor nem is kell fizetni :)
- Azt már csak tudom belső infótól,hogy 1 lejárt számla miatt a Pannon se kapcsol ki számot,és főleg nem az esedékesség hónapjában.Nem lehet ,hogy céges telefonod van több számmal,vagy valami flottatag vagy és más se fizetett?
-Ettől függetlenül nyasgem a Pannonnak is,nekem mind 3-nál van valami szerződésem, hát mindegyiknél nyílott ki már a bicska a zsebembe.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.01. 07:39:14

@OJeremy: tudod én vagyok az a balfék, aki ha meghozza a postás a számlát (és időm is engedi azonnal), ülök a gép elé és utalok. van, hogy kimegy a fejemből, de péntekenként amikor rendet teszek az íróasztalon úgyis a kezembe kerül és akkor utalok.
álmomban sem gondoltam volna, hogy lejárt esedékességű számlát fog az a köcsög kihozni.

azóta beszéltem a postással. megértettem a szakállas fejével, hogy amennyiben 3 napnál régebbi a postáspecsét a küldeményen amit kihoz, hasbarúgom. csodálkozva nézett, elkezdett hápogni de amikor dühös pofával megkérdeztem kezdjük e most azonnal, megértette: nem viccelek.
fura, de azóta van amikor 2 napos sincs a dátum a küldeményeken!
érdekes...

ha egy agresszív állatként kell viselkednem megteszem, de a családomtól senki ne LOPJON el 15ropit!

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.01. 07:47:06

@OJeremy: ja! és ha az embernek nem csak 5db számlája van havonta?

tavaly decemberben én hívtam az ELMÜ-t, hogy ugyanmár nincs nekem utalnivalóm?
2 hónapig valamitől nem jött szla. elnézést kért az üffélszolgálatos és küldte.
januárban, FELSZÓLÍTÁSSAL(!!), hogy amennyiben...
bementem a bécsi útra és megkérdeztem, hogy a szájbavert sarkonállva pénzt kereső édes nőnemű legközelebbi felmenőjükkel szarakodjanak. a biztonsági őr is (vagymi :D) megértette, hogy halkabban nem tudok üvölteni.
kibasznak nekem 3havi villanyszámlát azonnali befizetésre januárban, amikor melóm is alig van és mindezt az ő faszságuk miatt, amikor én havonta becsületesen diktálom a villanyóraállást?
mail amit küldtem nekik megvan, de túl sokat kellene javítani rajta, így nem férne el itt a homáron sem.

talán ennyit a számlák fejbentartásáról.
süti beállítások módosítása