Tékozló Homár

Szarni ne járjanak az IKEA-ba

2009.10.30. 12:17 | jackyll | 124 komment

Mónika gyorsjelenti shoppingolásból, hogy aki csak amiatt menne be az üzletbe, inkább menjen az Árkádba, mert 10 ezer forint lett a vásárlási limit az ingyenes parkoláshoz:

Szeretném figyelmeztetni a gyanútlanul az Örs Vezér téri IKEA-ba betévedő és netán nézelődni kívánó fogyasztókat, hogy immáron 10 ezer forint alatti vásárlás esetén nem ingyenes a parkolás egy óra elteltével. Azért önökön keresztül, mert az áruház elmulasztotta a látható helyre kifüggesztett figyelmeztetés kihelyezését, így csak a pénztáros közreműködésével döbbentem rá, hogy 7000 forintos vásárlásom ellenére sem vagyok jogosult az ingyenes parkolásra. Az egy perccel történt túllépést 200 forinttal büntették.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric_Cartman 2009.10.30. 12:23:36

Maonika, ez hétvégére kevés lesz!

ambbay 2009.10.30. 12:25:13

Nem értem mi a baj a 200Ft-tal, nem maradt pénz szatyorra?

penelop 2009.10.30. 12:27:16

Mónika! Járj az ALDI-ba!

Illetékbélyeges elvtárs 2009.10.30. 12:27:16

Árkád wc drive-in:
az Árkád wc-jébe kocsival is be tudsz parkolni. Ott aztán a dolgodat a kocsiablakon keresztül is elvégezheted (előtte azért ereszd le).

punpa 2009.10.30. 12:33:02

Nagyon egyszerű.

Ha csak 7 ezerért vásároltál, vegyél mellé akármit 4 ezer forintért, így túlléped a 10 ezer forintos limitet. Majd a következő vásárlásnál hozd a cikket vissza, 90 napon belül visszaveszik.

Amúgy én kajálni járok az Ikeába. Viszek magammal szalonnás zsömlét, majd az étkezőasztalos részlegnél kényelmesen megeszem. A fürdőszoba osztályon pedig szarok egy jót.

Eric_Cartman 2009.10.30. 12:34:07

@punpa: és ha elakad a cucc, akkor meg kéznék vagy. :)

hehehehe 2009.10.30. 12:35:57

@punpa: remélem a kézmosást nem felejted el, pozitív példa kell a szemtanúkank :)

betépett felhasználó 2009.10.30. 12:36:50

monika, most erre mit mondjak?

fiatka 2009.10.30. 12:37:46

Jó tudni, én is voltam pár napja,én sem láttam ilyen kiírást.
Biztos sokan hagyták ott az autót egész napra,amíg melóztak ....aztán meg vettek egy 150 ft-os Wc kefét:-)
Így elég olcsó a bejáróknak a parkolás!!!

fiatka 2009.10.30. 12:39:22

Irány az Aldi :-)))

hehehehe 2009.10.30. 12:40:15

@fiatka: ALDI-ban nincs fürdőszoba osztály, szarás kizárva :)

betépett felhasználó 2009.10.30. 12:43:05

amugy mi tetszene jobban, ha megemelnek a szajra arat es boldog lennel, mert 7200 ft.os vasarlasnal mar ingyen dekkolhatsz, vagy az ami van, 7000re paraztal, +200ra parkoltal, es meg a klotyopapirt se szamoltak fel.
nos?

moli 2009.10.30. 12:44:56

kedves ikea! ertem en, hogy sokaknak meg ugy is megerte, hogy bementek (ido) venni (penz) egy patkanyt, de basszus, azert legyen mar ~2000ft a limit!

bldo 2009.10.30. 12:46:59

Az Örs környékén lakom. Hétvégente folyamatosan sorban állnak a parkoló lehajtónál az autósok, mert egy csomóan bemennek, leparkolnak, körbejárnak (Sugár, Árkád sem maradhat ki), majd vesznek valami apró kis szart (szerencsehozó bambusz, fürdőszoba szőnyeg, etc.), mielőtt letelne a 4 órás limit.
Nem feltétlenül az Ikea a köcsög, hanem a sok, a kedvezményeket "nekem-az-jár" besorolásúnak gondoló és a végletekig kihasználó teszkógazdaságos "vásárló".
Az apró figyelmességek, amik jó hellyé tették az Ikeát, lassan kikopnak vagy visszaszorulnak a sok potyaleső miatt.

Ezzel együtt a változásról nem korrekt, hogy nem tájékoztatják a vásárlókat, a honlapjukon a FAQ pl. még most is a régi feltételeket írja le.

faqtya 2009.10.30. 12:47:07

szerintetek a jackyll több, mint egy órán át szarik?

esef 2009.10.30. 12:47:47

@punpa:
Megelőztél, én is ezt akartam mondani.

Amúgy meg sün a beküldőnek, sün a Homárnak, ez már hónapok óta így van. Bőven a nyáron lett bevezetve. Nekünk reklamáció miatt cserélték a kanapét (pénz vissza, abból vettünk másik fajta újat...), aztán nem akarták érvényesíteni a cetlit. Azt mondták, ez reklamáció volt, nem vásárlás. Kérdem, ha a kezembe nyomnak 250 ezret, majd az én mind otthagyom az új kanapéért, akkor az miért is nem 10e Ft feletti vásárlás. Szó nélkül kaptam pecsétet a jegyre...

punpa 2009.10.30. 12:49:24

@esef: Mármint hogy te is beleszarsz a kiállított csészékbe?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.30. 12:49:45

Az Aldiban mosolyogva lehet szarni.
10000 alatt is.
Ja és: ingyért!

akos147 2009.10.30. 12:50:46

ha a második autómmal megyek az IKEJÁ-ba, akkor az első óra is fizetős? és legalább valaki mosolyog rám közben? ez fontosch!

esef 2009.10.30. 12:52:22

@punpa:
Nem. Veszel valamit a pénztárnál 10e Ft felett, 20 méterrel odébb visszaadod, hogy hoppá mégsem akartam megvenni. Kb. 10 perc és ingyen volt a parkolás... Én egyébként még nem szartam az ikeában. De a fiam a gyerekmegőrzőbe igen. Bibibíííí!!!

esef 2009.10.30. 12:54:46

Egyébként meg a budaörsi ikeába kell járni. Ott ingyen van a parkolás, mellette és a közelben ott a madaras meg a gazdaságos teszkó, sportbolt, barkácsboltok, a híres lenyúlós Agip kutak. Ede felé is útba esik. T-Pont is van...

Secnir 2009.10.30. 12:55:11

tisztelt poszt toló!
menj oda, ahol ingyenes a parkolás*. ha már autód van...

*budaörsi IKEA

vape 2009.10.30. 12:58:52

Ezzel a ténnyel én is szembesültem úgy 1 hónapja.

2010-es katalógusban erről egy szó sincs, üzletben látható helyen tájékoztatás nincs, a weblapon egy eldugott helyen megemlíti a változást, de az sem az Örs vezér téri üzletet ismertető oldal.
Írtam is róla az áruháznak e-mailt. Válaszul azt kaptam, hogy de bizony ők kiírták azt, és a weblapon is rajta van. És remélik, hogy a jövőben még vevőjükként üdvözölhetnek.

Ezzel részemről az IKEA is belépett az átlag magyar eltitkolós, apróbetűzős vállalkozások körébe.
Válság van, na, nekik is valahol csökkenteni kell a kiadásaikat. Aztán majd észreveszik, hogy szép lassan csökken a forgalmuk is, mert senki nem vesz plüsspatkányt náluk.

hehehehe 2009.10.30. 13:13:34

mennyi szarrágó ember, elmegy tízezreket költeni és szarul esik neki a 200-400Ft-os parkolás...

esef 2009.10.30. 13:14:26

@BKV figyelő:
A hotdogból jó sokat kell enni, hogy ingyenes legyen a parkolás. A végén még szarni is kell... :) Vagy menj BKV-val!

viola narvilly 2009.10.30. 13:15:03

Ez érdekes.
Szerdán voltunk az ikeában, és mi észrevettük a kiírást.
Igaz, hogy nem csináltak belőle óriásplakátot, de ki van írva.
(10 ezer felett voltunk, így ingyenes volt:))

É2I 2009.10.30. 13:16:47

Hát ez tiszta Maunika só.

megamenn 2009.10.30. 13:24:59

Az ALDIban is lehet szarni.....bele a gatyádba! :)

akikaztmondjákni 2009.10.30. 13:33:20

Na de fasza!Akkor az összes gyerekes a Budaőrsi fog átjárni...

MesésKrémes (törölt) · http://www.sutemenystylist.blog.hu 2009.10.30. 13:36:10

Nem azért,de én eddig is úgy tudtam,h 1 óra ingyen van,aztán 10 rongy alatt fizess.ezzel mi a baj?egyik plazaban sem ingyenes a parkolás,max 1 órát adnak ingyen.

É2I 2009.10.30. 13:36:49

Az tényleg úgy van, hogy szarni csak autóval lehet menni?
Le vagyok maradva. ... ... ... ...

eszenix 2009.10.30. 13:42:01

És ha olyan bazi sokan vannak a pénztárnál hogy nem férsz bele az egy órába?

Ofélia . 2009.10.30. 14:10:23

@punpa: @ericcartman:
Csípőböl beszartam szarás közben a röhögéstöl:DDD

@Sün‼:
A csészébe vagy mellé a kocsibol???(mosolyogva) FONTOSCH:))
@É2I:
Otthon csőrepedés volt:DD esetleg josibarát:)

Ofélia . 2009.10.30. 14:12:34

@eszenix:
Egy komoly szarás nem fér bele az egy órába:))

S1lver 2009.10.30. 14:13:27

@vape: nem jo, az Ikeanak nincs kiadasa a parkolo "uzemeltetesevel", ugyhogy nem ez lehet az ok a hatterben. En arra gondolok inkabb, hogy tenyleg boldog-boldogtalan ott parkol es igy nem jut hely annak, aki tenyleg vasarolni akar -> megy mashova.

SXB 2009.10.30. 14:18:07

én is voltam ikejába nemrég, csodálkoztam a változáson, valahol láttam a kiírást... de ezen tényleg nem lehet csodálkozni, a sok potyaleső miatt van ez így... miért nincs ingyen kávé az ikeában már?mert odajárt az összes csövi reggel betankolni kávéból:)

lakókocsival kell járni, akkor csokizhatsz helyben...

penelop 2009.10.30. 14:30:33

@É2I: Nagyon. Egy kicsit kapd össze magad!

pizsama 2009.10.30. 14:39:49

1 órába telik 7000Ft összekaparni? Az én párom képes lenne 10 perc alatt összeszedni húszezer forintnyi piactéri csecsebecsét, ha engedném neki.

É2I 2009.10.30. 14:43:15

@penelop:
Parancs! Értettem!
:)

2009.10.30. 14:44:58

Kib.ott egyértelműen rá van írva az egész a papírra, amit az ember a behajtásnál kap. Ráadásul hónapok óta.

Ofélia . 2009.10.30. 14:49:16

@penelop: @É2I:
Csőő és a tár üres és kérek engedélyt......

É2I 2009.10.30. 15:01:45

@penelop:
Hátha a cső és tár üres, akkor már csak a lelépéshez ;)

Ofélia . 2009.10.30. 15:10:48

@É2I:
Dehogynem nálunk megtették a cinegével:DD

Ők egy hétig tolták a szartalicskát mi meg hülyére röhögtük magunkat:D

@penelop:
A szeszcsempészéshez:)

penelop 2009.10.30. 15:16:02

@É2I: Vagy: Úúúúújra tölts!!
@ofélia. A halálcsillag tulajdonosa: Akkor igyunk...

vape 2009.10.30. 15:30:32

@S1lver:
Nem az a gond, hogy nem ingyenes a parkolás az üzletben. Hanem az, hogy erről nem tájékoztatják megfelelő módon (értsd: feltűnő helyen) a vásárlókat.
És amikor esetleg valaki szóvá teszi ezt nekik, akkor meg nem elnézést kérnek érte, hanem azt mondják, hogy szerintük elegendő a tájékoztatás.

Trójai 2009.10.30. 15:41:34

@ambbay: és a többiek, akik szerint a postoló szarrágó. A tájékoztatás hiánya a felháborító...és miért is nincs tájékoztatás, ha ez az új parkolási rendszer már nyár közepe óta be van vezetve? (ezt valaki írta itt) Talán csak nem átbaszás céljából?
Nem a rendszer megváltoztatása a probléma, hanem az, hogy erről elfelejtettek szólni.

Mindenki nézelődik kedvére, aztán hopp, kiderül a végén, hogy ott kell hagynia + nemtudományhány ezret parkolásra.

A posztoló sztem azért nem szarrágó, mert 1 perces időtúllépésnél hagyott ott 200-at. Szóval nem vagyok benne biztos, de pl ha 1-2 óra időtúllépése van, akkor sokszor 200 ft-ot hagy ott...ami azért kibaszás így, hogy sehol nincs ez kiírva.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.30. 16:02:03

Nálunk minden ikeának van nagy ingyenes parkolója. Hátha az ember csak szarni megy és kifelé menet vesz egy komplett konyhabútort. Megeshet.

kamushamus 2009.10.30. 16:06:54

@Trojai: Ha a kommenteket végig olvasnád,ki van írva,a honlapon is fent van,illetve nehéz lenne ezreket otthagyni parkolásra.Szerintem. "nemtudományhány"mit jelent?

silent76 2009.10.30. 16:07:30

Hőőőha, most itt tényleg 0,7 eurón megy a vita?
Szarrr@gó vagy Mónika, ennyi.
Ha pedig 1 óra parkolás ingyenes, akkor 61 percért már fizetni kell. Valahol meg kell húzni a határt.

2009.10.30. 16:13:43

Nálunk Svédországban az ikeába csak a munkanélküliek és a bevándorlók járnak. Kultúrember elkerüli nagy ívben.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.10.30. 16:21:52

@Kulics:
és te melyik vagy? a kultúrembert kizárom.

hehehehe 2009.10.30. 16:45:49

@Kulics: "az arca a baj, az arc a baj...."

Trójai 2009.10.30. 17:11:29

@kamushamus: Jaj bocs , bocs, hogy nem olvastam el az összes kommentet!!! Feloldozol vétkem alól??

Amúgy pont hogy elolvastam, és volt mindenféle írva...

pl: "Ez érdekes.
Szerdán voltunk az ikeában, és mi észrevettük a kiírást.
Igaz, hogy nem csináltak belőle óriásplakátot, de ki van írva.
(10 ezer felett voltunk, így ingyenes volt:))"

Meg:

"Ezzel a ténnyel én is szembesültem úgy 1 hónapja.

2010-es katalógusban erről egy szó sincs, üzletben látható helyen tájékoztatás nincs, a weblapon egy eldugott helyen megemlíti a változást, de az sem az Örs vezér téri üzletet ismertető oldal.
Írtam is róla az áruháznak e-mailt. Válaszul azt kaptam, hogy de bizony ők kiírták azt, és a weblapon is rajta van. És remélik, hogy a jövőben még vevőjükként üdvözölhetnek.

Ezzel részemről az IKEA is belépett az átlag magyar eltitkolós, apróbetűzős vállalkozások körébe.
Válság van, na, nekik is valahol csökkenteni kell a kiadásaikat. Aztán majd észreveszik, hogy szép lassan csökken a forgalmuk is, mert senki nem vesz plüsspatkányt náluk."

Na most akkor kinek higyjek?
Amúgy nem neked kéne elolvasnod a kommenteket?

Sztem akkor is ki kéne plakátolni rendesen, nem pedig apróbetűzve írni.

Ja, és sztem akkor sem szarrágó a postoló. +1 perc 200 ft, demennyi lenne pl 1 vagy másfél óra időtúllépés egy figyelmetlen embernek?
Hm?
Na hagyjuk.

Trójai 2009.10.30. 17:15:17

@kamushamus:

Még annyit, hogy a honlapjukon pont nincs rajta a változás, ahogy blackdogone is írta:

"Ezzel együtt a változásról nem korrekt, hogy nem tájékoztatják a vásárlókat, a honlapjukon a FAQ pl. még most is a régi feltételeket írja le."

Ha egy mindenki által ismert és régi rendszer megbváltozik, akkor sztem az a minimum, hogy 10 db óriásplakáton kírják mindenhova, hogy a hülyék is tisztában legyenek vele...Akkor nem lesz reklamáció emiatt, és nem lesz panaszos, vagy elégedetlen vásárló.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.10.30. 17:15:58

Milyen jó, hogy én bútort is csak az Aldiban veszek.

Trójai 2009.10.30. 17:19:26

@kamushamus: www.ikea.com/hu/hu/customerservices/faq#faqAnswers1-27

" Mennyit kell fizetni a parkolásért?
Budaörsön a parkolás ingyenes, míg az Örs vezer téren az első óra parkolás ingyenes, vásárlás esetén az érvényesített blokkal további 4 óra ingyenes, majd minden megkezdett óra 300 Ft."

Namost?
Ha én először megyek életemben ikeába, és megnézem a honlapot, téves infót kapok. Korrekt?

kispista2 2009.10.30. 17:20:27

Miért ne járjunk szarni az ikeába? Egy óra alatt bőven végzünk a szarással.

Nomante 2.0 2009.10.30. 17:25:50

Mi a hivatalos véleménye erről az ALDI-nak?

Ofélia . 2009.10.30. 17:38:02

@Kulics: @szemtanú - alibit nem igazol!:
Csak ezért nézek be néha ide!!!!

Imádom mikor basztatjátok egymást már csak a párttállás hiányzik:DDDDD

Ofélia . 2009.10.30. 17:39:17

Ja és anyázni csak pontosan szépen ahogy a részvény megy az égen úgy érdemes.

Nomante 2.0 2009.10.30. 17:41:26

Mondjuk ki az aki szarni járna az ikeába... akkor már inkább a teszkó ott FREE FOR ALL a parkolás.

XCat 2009.10.30. 17:41:39

Én szeretem az ikeát. Jó konyhaizéik vannak, meg lehet ötleteket lopni.
Mondjuk azt a rohadék egérfuttató labirintust nem tudom minek kellett belerakni, attól idegbeteg leszek.

elwood 2009.10.30. 17:41:44

én szarni is kocsival járok

Nomante 2.0 2009.10.30. 17:43:50

@CatMother: Sikeres ember kerüli az ikeát. Bútort / kiegészítőket - őstermelőktől!

XCat 2009.10.30. 17:46:28

@Nomante 2.0: Nem tudom, én szeretem azt a stílust.. mondjuk nem mindennél. Az tény, hogy nem tartós használatra vannak kitalálva, meg nem is a prémium kategória, de az elfogadható szintet megüti szerintem.

elwood 2009.10.30. 17:46:34

én szarni is kocsival járok

Nomante 2.0 2009.10.30. 17:48:39

@elwood: szar neked.

@CatMother: A skandinávok perverzek, legalábbis nekem az "ikea" stílus kissé erős.

Persze kinek a pap, kinek a batzpapucs.

XCat 2009.10.30. 17:51:20

@Nomante 2.0: nem tudom, nem láttam még élő skandinávot. Ismerősök szerint jó fejek. Mondjuk az ismerőseim is perverzek..

ave 2009.10.30. 17:54:08

ES????
Konyorgom, ez alap, hogy nem ingyen parkolunk. Vagy az aru dijaban fizetjuk meg, vagy kulon is. A cim nem jo. Helyesen: Ki nem szarja le, hogy az Ikeaban...

Ofélia . 2009.10.30. 17:55:05

@elwood:
Egészségedre:)))

@Nomante 2.0:
Nekem a akandináv letisztult stílus sehol egy recefice és azért szeretem.
Kinek a svéd kinek a kertitörp:)

Ofélia . 2009.10.30. 18:01:26

@CatMother:
nagyon megüti én felsőközépnek nevezem de van aki kínai műperzsát tesz a parkettára mert az olyan szééép:((((((

XCat 2009.10.30. 18:06:12

@ofélia. A halálcsillag tulajdonosa: Nekem a domusos cuccok van a felsőközép környékén (némelyik), de most szegény vagyok, meg válság is van, meg izé, szóval most nem futtya 950 egy sarokgarnitúráért;)

Mondjuk az ikeás cuccoknál a kanapéik valahogy nekem borzasztósak. És ahhoz képest amilyenek, szerintem drágák is. A többivel nincs problémám.

Pdudas 2009.10.30. 18:09:03

Miért kellene az Ikeának a garázsát parkolónak használó, egész nap máshol dolgozók ingyenes parkolását?

Azért mert a belváros fizetős lett, ne várjuk már el hogy egy kintebb lévő bevásárló központ eltűrje a vidékről bejáró és egész nap ott parkoló 'élősködők' rohamát!

Ugyanez volt az Europarkkal. Tudomásul lehet venni: nincs ingyen parkolás az ingázóknak! Aki parkolót épít, az bevételt vár! Max a közterület ingyenes.

Pdudas 2009.10.30. 18:10:17

@Pdudas: a támogatni/eltűrni kimaradt

Secnir 2009.10.30. 18:14:26

@elwood:
mér, a pottyantós túl messze van? vagy az erdőbe jársz?
:D

XCat 2009.10.30. 18:14:54

@Pdudas: szerintem a többég itt a tájékoztatnit hiányolja. Meg is lehetne marketingelni jól, hogy ne fújjanak, hanem örüljenek érte. Mondjuk ha túlparkolsz, kapsz egy sütit, vagy valami.

Pdudas 2009.10.30. 18:14:59

Egyébként a parkolásért sokan nem szeretnek fizetni...

Azonban ha a parkolás nem közterületen történik, akkor jogosan szednek érte pénzt.

Szemtanúja voltam az esetnek, mikor genfben a nagyarcú olasz üzletember megállt a szálloda előtt (ML 6.3) és a kint szolgálatot teljesítő alkalmazottnak nem adta át a kulcsot hogy az leparkolja az autót a garázsban,hanem flegmán elvonult.
Pár perc után jött a 'lopósautó' érte.
Megnéztem volna a fejét :)

Pdudas 2009.10.30. 18:18:06

Mit kell itt tájékoztatni?
Szerintem a jegyre biztosan rányomtatják az infókat, így a tájékoztatás megtörtént.

Megint egy felesleges és a szarrágásról szóló cikk a homáron!

Az egy óra így is ingyenes, szóval nem értem mi a gond. Az, hogy nem úgy van mint rég? Köszönd a sok ingázónak/Árkádban-Sugárban vásárlónak!

Pdudas 2009.10.30. 18:24:10

Valószínűleg az Ikea/Sugár kiadta bérbe a parkolót, így neki nincs vele gondja, viszont a parkolót üzemeltető minden parkolás után pénzt akar. Szóval ami egy órán túl megy, az az Ikeának pénzbe kerül, így csak a bevételből tudja kigazdálkodni. Több helyen ilyen a parkoló üzemeltetése.

XCat 2009.10.30. 18:33:07

@Pdudas: Azért én szeretem tudni előre, hogy mi van, na. Meg más is. Ha leírják, hogy ez van, akkor jó, ez van, de ha utólag szembesülök vele, akkor az szar. Nem mert 200 vagy 500 vagy 5000 forinttal több, hanem mert nem tudtam.

Pdudas 2009.10.30. 18:45:49

Ha nincs rajta a jegyen, akkor igaza van a postolónak. Ha rajta van, akkor felesleges pánikkeltés az egész.

XCat 2009.10.30. 18:51:01

@Pdudas: Miért pánikkeltés? Nem tudta, megtudta, kiakadt, megírta. Innentől tudja más is.
Ha rajta van is, nem hiszem, hogy mindig elolvasod, és azt sem valószínű, hogy rá volt írva nagy betűkkel rikítóan, hogy változás történt.

Aki meg az ikeában akar vásárolni, úgyis ott fog, ha kell parkolni, ha nem. Mer' szeressük, oszt' azér'.

XCat 2009.10.30. 18:57:04

Mondjuk ezt a posztcím is simán megtévesztő. Azt hittem az ikeás vécésnénivel volt valami. :)

daniferi 2009.10.30. 20:04:57

Hehe, erről a győri árkád jutott eszembe. Amikor megnyílt, kitalálták, hogy az első óra ingyen, utána óránként 200 Ft. Aztán emiatt alig jártak oda vásárolni, akik meg csak melegedőnek használták, azoknak nem esett nehezére óránként kimenni és megfordulás után visszamenni. Így meg is szűnt a fizető parkolás. Igaz, azóta se járnak sokkal többen :)

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.10.30. 22:16:51

Aki ingyen parkolni akar, menjen az Arénába ... ,ha mer. :)

moli 2009.10.31. 00:13:26

@Kulics: ez hazugsag, sajat szememmel lattam.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2009.10.31. 00:53:48

Csak az a baj, hogy az IKEA olyan hülyén van elrendezve, hogy egy izzóért körbe kell járni az egész bótot :)

sakha 2009.10.31. 05:28:35

@Kulics: Nálunk Ugandában pedig be se engedjük ezt a nívótlan céget, a nemmesszi Burundiban is csak a zebukat hajtják be éjszakára az IKEA-ba, persze kifizetik az ötfrankos parkolási díjat.

kispesti 2009.10.31. 10:29:31

teleszarom az ikeát

kispesti 2009.10.31. 10:33:04

@Peti817172M: igazad van,és ha ott egyszer gubanc van érdekesen fognak kimenekülni az emberek,én a tűzoltóság helyében azonnal bezárnám az összes ikeát

grissini 2009.10.31. 12:29:20

Nem azért, de itt keveredik a szezon a fazonnal.

A plázák azok plázák, oda plázázni mennek az emberek, nézelődnek, SOK üzlet van bennük, nem egy cég érdekeltsége az egész parkoló, vagy bevállalja a pláza üzemeltetője az ingyen parkolást, vagy nem - de 1-1 cég ilyen helyeken is simán biztosít ingyen parkolást a potenciális vevőknek (akár a belvárosban is).

Ezzel szemben az Ikea az egy cég, az egész rohadt áruház az ő érdekeltsége - így az is, hogy az emberek minél többet bóklásszanak bent, minél több impulzusvásárlást bonyolítsanak, minél több konyhát terveztessenek, minél több mirelitt xart egyenek az éttermükben.

Minél tovább van ott valaki, minél több pénzt hagy ott, annál jobb nekik, annál magasabb az év végi prémiuma a vezetőknek.

Ha én épp lakást rendezek be akkor szeretek nézelődni, méricskélni, tervezgetni. Ehhez idő kell. Abban az óriási labirintusban meg extra sok idő kell. Nem úgy megy az, hogy kinézem, bemegyek, elveszem, kifizetem, kimegyek. Itt úgy megy, hogy bemegyek, kóborolok mert a cuccok fele vagy csak fent vagy csak lent van, eladóra vadászok mert épp nincs a kiszemelt cuccból, kínkeservesen összeszedem, a pénztárhoz vonszolom.

2 óra alatt kb. lezavar az ember mindent, kivéve ha az eladókat hajkurássza mert mondjuk nagyobb értékű cucc miatt kérdezgetne és sor áll előtte a pénztárnál (ami karácsony körül simán lehet akár fél óra is - ha nem több).

Ehhez képest ezek a nyomik bevezették a hajléktalanelltást (ingyen kávélőtty, filléres mirelitt kaják akciósan), aki viszont vagy most vagy a közeljövőben vásárolni szeretne (tervezgetési időszak) az le van xarva, fizessen 2-400-600 ft-ot azért, hogy körülnézhetett a nem belvárosi áruházukban.

Akkor nevezzék ki kiállítóteremnek és szedjenek belépődíjat.

(vagy ha ott a rohadt vásárlókártyájuk akkro mondják azt, hogy havonta X óra ingyen jár a kártyához ha alkalmanként 1000 Ft felett vásárolnak - kecske is, káposzta is ráadásul lesz egy jó adatbázisuk... de neeeem, itt nem a probléma megoldása a cél hanem a lehúzás)

vape 2009.10.31. 13:51:20

@grissini:
Ezzel 100%-ban egyetértek.
Az impulzusvásárlásoknak ezzel a húzással nagy eséllyel búcsút inthetnek.

2009.10.31. 16:43:37

@moli: a hazugságot a szemeddel láttad ? De melyikkel ? a vaksi szemeiddel vagy a süket füleddel, a tompa agyaddal ? A nemzetközi helyzet fokozódik !

XCat 2009.10.31. 17:04:20

@Kulics: mi bajotok az ikeával egyébként?

beste 2009.10.31. 17:49:49

Csókolom. A kezedben tartott parkolójegyen rajta van. Míg bandukolsz befele, vagy állsz a sorban, el lehet olvasni.
Mindamellett az ikeát csak akkor lehet 1 óra alatt bejárni, ha pontosan tudod, hogy mi hol van...

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.10.31. 21:45:40

Nem vagyok egy nagy ikeajáró, de sikerült már párszor 15-20 perc alatt végeznem. (amikor nem volt sok gyerekes/melegedő/bámész)

moli 2009.10.31. 23:01:04

@Kulics: huha... neked elmagyarazom: "ez a dolog letezni hazugsag, mert en a sajat szememmel cselekedtem latni, hogy az az."

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.31. 23:53:53

@hehehehe: Nagypolgári lakásosztályon ,nincs együtt a WC a furdőszobával
Az olyan proli mentalitás

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.31. 23:57:06

@S1lver: nem jut hely annak, aki tenyleg vasarolni akar -> "

Minek menne autóval vásárolni??
Proli szokás
Otthon interneten kiválaszt, onlány megrendel, 3-4ezerért kihozzák DHL-lel

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.01. 00:00:05

@grissini: Neked is mondom*
Onlány, fotelböl,kiszállitás éés közben akármit nézhetsz a TV-ben

* nem mindent szállitanak ki és nemmindent tucc megnézni a katalogusban

puffancs 2009.11.01. 09:04:37

teljesen jogos. na nem a felhaborodas, hanem a parkolasi dij. magyarorszagon mindenki ingyen akar parkolni, ingyen sort akar, ingyen jarna szarni, es kozben meg elraboljak az eletet a feje folul. ha nem fizetned adoba be a fizetesed tobb mint felet, nem kene kiakadnod 200 forintos parkolasi dijon.

T3raYon 2009.11.01. 13:41:01

Micsoda hisztériakeltés, hogy fizetni kell és persze index.hu címlapon a gonosz IKEA. LOL.

No amikor elsőre én is belefutottam ebbe akkor kicsit dühös voltam, de azért ha valaki a vérgőzős, anyázós fejét félreteszi és belegondol akkor jogos az IKEA lépése.

Előszőr is a tájékoztatásról: ahogy előttem írták, a parkolójegyen rajta van. Annak jár a sün, aki nem nézi meg a papírt amit kap.

Másodszor: sajnos az IKEA parkolóját az Őrsön leginkább NEM IKEA vásárlók használják. Viszont az IKEA fizette az építését és azért, hogy aki vásárolni akar és odamegy annak legyen helye. BÚTORÁRUHÁZról lévén szó a 10ezer forint nem egy elrugaszkodott limit. Igaz?

Azt pedig már lécci ne az IKEÁN verjük le, hogy az Őrs Vezér tér környékén nem lehet nagy tömegben ingyen parkolni úgy általában - az Önkormányzatnak is van némi szerepe ebben, nem?

Végül pedig a magyar mentalitást se hagyjuk ki: ha mondjuk az IKEA ingyen adná a parkolót, akkor ugye boldog boldogtalan a környékről oda járna, akárhol és akármilyen dolga van. Sajnos mi itt ebben a kis honban nem arról vagyunk híresek (már statisztikailag), hogy kultúráltan és korrektül élünk az ilyesfajta lehetőségekkel. Mindenki túlságosan önző.

Ja és ne legyünk már álszentek sem: aki IKEÁBA megy AKÁRMIÉRT annak ugyan ne fájjon már 200-300 forint parkolási költség...

bozs 2009.11.01. 19:20:20

IKEÁs bútorokat vegyetek inkább egymástól online, ingyen. Itt tuti nem kell parkoló díjat fizetni: www.olcsobbikea.hu ;)
Bocs, de már megint nem tudtam kihagyni...

Dr Kangörény 2009.11.01. 19:57:20

A parkolójegyen teljesen olvasható a tájékoztatás.

Pdudas 2009.11.01. 22:54:20

@Kangörény_: tehát kiderült hogy a postoló egy idióta szarrágó :)

Mylady 2009.11.01. 22:55:41

@horex: Magyarországon nem lehet online vásárolni az ikeából.
Szóval oda kell menni. Annak, aki vásárolni akar.

Bozdurgán 2009.11.02. 09:26:04

Mi műlt hét vasárnap voltunk ott, vásároltunk majdnem 20e-ért a pénztárost megkérdeztük, hogy kell e érvényesíteni a parkolójegyet, mire azt a választ kaptuk, hogy nem, mert vasárnap ingyenes.
Nem volt az.

kellemes volt a vásárlás, de a végén mégis átbaszva éreztem magam.Gyűlölöm az Örsön léva IKEÁT, ha tehetem inkább elmegyek a budaörsibe, mert az sokkal kultúráltabb.

DaM 2009.11.02. 10:07:59

Ma reggel én leszek a beszólogatós vízgyűjtőterület - azaz a KioszTó. :)

1. 1 óra parkolás ingyé van, ugye? Szarni 1 óra alatt akár többször is tud egy normál humanoid, ugye? Akkor tehát a cím nem stimmol. Hasmenésesek és krónikus székrekedők meg úgysem vásárolni mennek, hanem kórházba.

2. A sok vaksi ember, betojok. :D Ahogy mész befelé a parkolóból, ott van kimatricázva az üvegen, hogy mi a stájsz. Szerintem észrevehető. Weboldalt meg úgysem néznék emiatt, szerintem mások sem a parkolási szabályozás után nézelődnek az ikea.hu-n

3. a budaörsi banda nem rossz, sőt, érdemes figyelni, hogy melyiknél mi olcsóbb, mert sűrűn van párezres eltérés egy-egy akció kapcsán. a parkolódíjat megúszod, viszont amit nem: minden alkalommal kifogunk legalább 1 házalót, zugbukmékert, kéregetőt a parkolójukban; az éttermük jóesetben egy büfének menne el, ugyanis kicsike, tehát ebédidőben ne nagyon számíts rá, hogy ott fogsz kajálni (ellenben örs vezér tere)

XCat 2009.11.02. 11:21:16

@T3raYon: Miért, az ikea drágának számít? Néztél már szét máshol? Akáhol máshol? :)

Zahal 2009.11.05. 09:02:04

hát hamár Bp-en nincsenek nyilvános WC-k, akkor oda járunk intézni, ahol lehet.

gyorséttermi kibaszás (csak vendégek WC-zhetnek) elkerülésére azt kell mondani, hogy kézmosás nélkül nem eszel (nem veszel semmit). aztán kijössz a húgyozás után, és "jaj, mégsem veszek semmit!:-)"

Diódejó · http://www.festekszer.hu 2010.03.11. 09:47:48

Én már meg sem lepődök az IKEA-s dolgon. Ez jellemző. Persze valahol őket is meg lehet érteni, de azért Na! :)
szobafestesfestekszer.blogspot.com ; mindennapokmindene.blog.nlcafe.hu
süti beállítások módosítása