Az alábbi történet nekem főleg az "unprofi" szó miatt emlékezetes. Amúgy annyi történt, hogy Márk elég drága cipője gyorsan tönkre ment, de a Playersroom üzletvezetője - micsoda oltári meglepetés - nem sietett kárpótolni a vevőt, sőt egészen undokul viselkedett vele. Olvasónknak egyébként hihetetlen mázlija van: 10 hasonló, a Homának elküldött esetből 9-ben szívás a vége, ő viszont visszakapta a teljes vételárat. Éppen ezért nem érti, miért kellett beszólni neki. Részletek lentebb:
Nem hittem volna, hogy egyszer én fogok nektek írni, de megosztom veletek a történetemet, a „profi” reklamációkezelés történetét. Sajnálom, ha egy picit hosszúra sikeredett, mindent pontosan szerettem volna leírni.
A tények:
2009. október 16-án a Westend földszintjén, a Millenium udvar 109. alatt található Playersroom üzletében megvásároltam átmeneti (őszi) cipőmet 24 990Ft-ért. Október 21-én felfedezem, hogy a cipőben lévő szellőzőfémek kiestek, így lyukak tátonganak a cipő oldalán (a talp közelében), ahol a víz simán befolyik. Október 22-én visszaviszem a boltba eredeti számlával. A kasszánál lévő eladónő (aki amúgy egész végig higgadt és kedves maradt) az Üzletvezető Hölgyet hívja segítségül, hogy mit tegyen. Már itt látszott, hogy nem lesz könnyű eset, cinikus és monoton hangon közli, hogy a cipőt a szakértőjükhöz küldik, aki fél hónapon belül eldönti, hogy jogos-e a reklamációm. Itt már leesett az állam. A cipőhöz mellékelt füzetecskében benne volt, hogy amennyiben a vásárlást követő 6 hónapon belül történik hiba, akkor feltételezni kell, hogy az már az eladáskor a cipőben „volt”, tehát a vásárló kicserélést vagy megjavítást választhat. Tény ami tény, az apró betűs részben benne volt az is, hogy az értékesítő szakértőhöz fordulhat, amennyiben nem tudja eldönteni a reklamáció jogosságát. Mivel a cipőt összesen 3 napon keresztül 5 alkalommal hordtam (hétvégén nem), nem igazán értettem a helyzetet. Kérdeztem, hogy addig mibe járjak, a nyári cipőmben? Ő nem tudja, hangzik a cinikus mosollyal kísért válasz. Közben felvették a jegyzőkönyvet mindenféle adatokkal, amikor megjegyeztem, hogy szeretném hogy a szakértőhöz is eljuttatandó jegyzőkönyvbe kerüljön bele, hogy összesen 5 alkalommal hordtam a cipőt, erre az Üzletvezető Hölgy somolyogva közli, hogy az nem kerül bele. Kérdezem miért? Válasz nem érkezett, csak félrebeszélés, erre elkezdtem olvasni a fentebb már említett füzetecskét, amiben szerepelt hogy a vevő fűzhet megjegyzést a jegyzőkönyvhöz és arról egy példát kapnia is kell. Erre beleírták. Ismét feltett kérdésemre, hogy nincs e valami megoldás, hogy legyen egy cipőm, fejforgatás a válasz.
Erre mondtam nekik, hogy már sokszor vittem vissza meghibásodott árut, és eddig még ilyen nem volt velem, egy jobb helyen felajánlják, hogy a vevő válasszon egy másik cipőt az üzletből és még jobb helyeken még elnézést is kérnek az okozott kellemetlenségekért (és nem kuncogják ki a vevőt, ahogy itt történt). Erre már felkapja a vizet az Üzletvezető Hölgy és indulatosan közli, hogy akkor ez nem egy jó üzlet, lehet másikat választani. Erre mondom, hogy én választanék egy másikat de éppen náluk van a cipőm és pénzem is. Mondtam neki, hogy mennyire nem tartom profinak ezt az eljárást és legfőképp a hangnemet és kérdezem ismeri e a homár fogyasztóvédelmi lapot. A válasz igen. Utalok, rá hogy az ilyenfajta eladói viselkedés pont az ilyen blogba illő, erre közli indulatosan hogy nem érdekli a homár. Erre azt válaszolom, hogy arra legalábbis számíthat, hogy akinek csak tudom, elmesélem milyen hangnemben beszélnek itt a reklamációt benyújtókkal. Erre közli, hogy nyugodtan, őt nem érdekli. Visszakérdezek, hogy nem érdeklik a vevők? Azt válaszolja: NEM (!). Itt már kezdtem feladni, aláírtam a jegyzőkönyvet és elhúztam.
Eltelt 14 nap, semmi hír. November 5-én betelefonálok, van e bármi hír a szakértőtől. A telefonnál lévő hölgy közli, hogy nincs. Kérdezem, hogy mikorra várható, azt válaszolja nem tudja, lehet hogy jövő héten. Kérdezem, hogy ugye tudja, hogy 15 napjuk van megjavíttatni a cipőt. Nincs egyenes válasz, félrebeszélés: nem tud beavatkozni a szakértő munkájába stb. Akkor mondom, adja meg valami illetékes fórum elérhetőségét, azt mondta nem tud ilyet megadni. Nyomatékosan kérem, hogy érdeklődjön utána mi van a cipőmmel, mert 1 nap híján eltelt fél hónap és még mindig a nyári cipőben kell járnom. Erre azt mondja, majd visszahív. Nem hívott vissza.
Ma, november 6-án az üzletbe érve nem található sehol az Üzletvezető Hölgy. A kasszánál lévő eladónő elkéri a papírokat és elkezdi írni a számlát a visszafizetendő pénzről. Közben észreveszem, az Üzletvezető Hölgy a kassza mögött függönnyel elválasztott helységben van, ki-kitekintget. Megkérem a kasszást, hogy hívja már ki. Kijön, unott fejjel néz rám. Feltételezem, hogy akkor mégis jogos volt a reklamációm szóval nem én ütögettem ki a fémszellőzőket. Közli, hogy még a 15 napon belül voltak és amúgy meg nem áll módjukban a jövőben engem kiszolgálni. Távozás az üzletből.
Nem értem az Üzletvezető Hölgy viselkedését. Az ő céljuk, nem a vevők hosszú távú bizalmát és megelégedettségét elérni, és így a hossztávú profit elérése? Többször vettem már itt cipőt, de ezentúl biztos nem fogok. Megérte?
Az Üzletvezető Hölgy stílusa és hangneme, cseppet sem vevőközpontú és profinak semmiképp nem mondanám. Művészet, hogy visszakaptam amit lehetett (teljes ár), mégis nagyon rossz szájízzel távoztam. Ha már úgyis visszafizeti a teljes pénz, akkor nem egyszerűbb azt mondani, hogy sajnáljuk a kellemetlenségeket reméljük többször nem fordul elő, vagy ilyesmi? Nem értem. Miért kell ilyen fejet vágni hozzá? Az Üzletvezető Hölgy viselkedése: illetlen, logikátlan, unprofi
Ha valami varázslat folytán visszakerülnék abba az üzletbe és nem szolgálna ki, egyszerűen a fogyasztóvédelemhez fordulnék és nekem adnának igazat.ű
Amúgy meg, ha véletlenül olvassa, nyugodjon meg, eszem ágába sincs egy ilyen üzletbe visszatérni, van még elég cipőbolt a Westend, sőt van egy másik Playersroom, ugyanazon a szinten a Széchenyi nagykörút 2-nél)
Vigyázzatok! Nem tudhatjuk, legközelebb kit tilt ki az Üzletvezető Hölgy!
Márk
olajmunkás 2009.11.09. 01:19:19
joetaylor 2009.11.09. 01:59:08
silent76 2009.11.09. 02:01:46
vauvauvau 2009.11.09. 02:04:17
Szégyeldd magad! Itt büszkélkedsz a 25.000 Ft-os cipőddel, amikor másnak lefagy a lába a 12 fokos novemberi éjszakában?
Eriggy vissza a helyedre!
vauvauvau 2009.11.09. 02:05:35
LOL
vauvauvau 2009.11.09. 02:07:14
Zörgő ribanctakony
XCat 2009.11.09. 02:23:02
@silent76: most írja, hogy az a rohadt ribi? :)
Megdobbent 2009.11.09. 03:02:29
Nah egy heten at mindennap ezzel el lehet utni az ures orakat, egy kis kamerat meg letehetsz nemmessze, es mi is szorakozunk kicsit :>
Azt peszre nem tudom megerteni, hogy ez az uzletvezetoholgy embertipus egyaltalan minek fejlodott ki? Letet semmi sem indokolja, kihalasa felettebb indokolt.
Wandál 2009.11.09. 06:25:16
te egy igazi lúzer vagy, nem viszed soha semmire az életben...
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.11.09. 06:30:04
v150r · http://soundcloud.com/v150r 2009.11.09. 06:50:19
a posthoz: ezeket a boltokat jobb elkerülni. talán elérjük lassan, hogy ezek a proli, nemtörődöm, magukat eladónak nevező, léhűtő életformák kihalnak végre. abban a boltban, ahol nem mosolyognak az emberre, és még csak meg sem kérdezik, hogy esetleg segíthetnek-e valamit, onnan azonnal távozom. nem a seggnyalás hiányzik, hanem a kiszolgálás, és a kettő között óriási különbség van. kéne egy szégyenfal ide, a homárra. talán még jobban meggondolják, hogy hogy mernek bánni azokkal, akikből élnek, még akkor is, ha csak közvetetten.
Taurusz 2009.11.09. 07:17:59
Mylady 2009.11.09. 07:48:30
Mylady 2009.11.09. 07:56:12
fiatka 2009.11.09. 08:10:02
Szerintem Te nem voltál se üzletvezető, se eladó!
Nos én voltam már mind a kettő...
Hidd el nekik sincs mindig könnyű dolguk.
Nem akarom a fent nevezett üzletvezetőt védeni, mert ez a hangnemet tényleg nem lehet megütni, főleg nem egy olyan vásárlóval ,aki erre nem ad okot.
Az meg,hogy ahol meg sem kérdeznek kimész... Te tudod. A vásárlók között van sok ,aki utálja ha ,,zaklatják" (én is), és arcról igen nehéz megállapítani, hogy ki melyik kategóriába tartozik.(Többen mentek már ki azért a boltból,mert köszöntöttük illedelmesen és miután picit körülnézett,megkérdezte az egyik kolléganő....erre ő közölte,hogy hagyjuk békén és kiment!!!
Vagy az is előfordulhat, hogy többen vannak a vevők a boltban ,mint az eladók, ilyenkor szintén előfordulhat,hogy nem kérdezi meg Tőled,hogy segíthet e!?
Ilyenkor nem az a megoldás,hogy sértődötten kimész...oda lépsz hozzá és megkérdezed,hogy segítene e!!!Tuti ,hogy fog segíteni.Ha nem,akkor tényleg nem jó üzletben vagy,gyorsan távozz.
Hidd el tudnék mesélni azért a vevői magatartásról is, vannak azért köztük is tuskók, csak arról nem hallani. Pl. bejönnek a boltba, természetesen előre köszönünk neki,Ő bele bámul a fejembe és tovább sétál,mintha ő szarta volna a spanyol viaszt....na ki segít neki szívesen?
Akin látni,hogy tanácstalan vagy jelzi felénk....nálunk igen is ki van nyalva a segge!!!!(illetve volt,mert már nem dolgozom)
Persze vannak olyan boltok,ahová bemész látod,hogy az eladók rendkívül jól elvannak egymással,és észre sem veszik,hogy bementél...na innen is menni kell.
fiatka 2009.11.09. 08:11:11
Ott ilyen tuti nem fordul elő:-)
Mialee 2009.11.09. 08:33:18
Tudom hogy az amcsik hülyék, de ott legalább mosolyogva mondja azt a "hi how are you"-t, még ha nem is érdekli, mi van veled.
Walmartban vásároltam egyszer, és vannak a pult ilyen panelek, rajta kérdések a bolt tisztaságáról, az árakról, a kiszolgálásról, vagy hogy kedves volt-e a kasszás hölgy...
Pixie.in.Wonderland 2009.11.09. 08:37:31
Amugy ajanlanek egy kulon blogot a total-hulye vasarlokrol, mindennek ket vege van.
Amugy meg draga Mark ha 25 ezret koltesz cipore, ne magyarazd mar meg h nincsen tobb teli cipod, ugyankerlek, ki hiszi ezt el? KAMU!!
Mellesleg megjegyzem ha kedves vagy az eladoval, es jo arc, akkor sokkal- de sokkal segitokeszebbek, mert nem o vagott teged at egy szar cipovel, hanem a ceg, es a 25 ezres cipodet meg ha nem hagyjak jova a cseret vagy a visszafizetest, vagy nem jar le az x nap, akkor nem fogjak az aznap ott dolgozok osszedobni a cipod arat, mert amugy nekik kellene. Vagy te kifizetned mas cipojet? Nem hiszem, emberek miert kell ennyire parasztnak lenni?
Eric_Cartman 2009.11.09. 08:37:48
Megfigyeltem, hogy mostanában egyre inkább ilyen fogyasztóvédelmis témák vannak itt. Kérem, hogy a jövőben szórakoztatóbb írásokat tegyen ki, pl. vicces videók, táncdalok (Aradszki L. pl. !!!) , iwiwes tréfák.
Köszönettel:
K.Károly
Gávavencsellő
(ugyanitt 20 kiló mosott bél eladó!)
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.09. 08:45:35
Amúgy tényleg elég antiprofi az Üzletvezető Hölgy, ez amellett, hogy az első ránézésre nyilvánvaló a garanciális probléma, inkább ne szólt volna semmit.
Továbra sem értem, hogy miért pont Pest legdrágább üzleteiben kell ilyen drága cipőt venni, lehet gagyibb, de ha ebből az árból 10pár kínai cipőt lehet venni ami ha csak egy hónapig bírja akkor is el leszel a szezonban, ráadásul tisztítani sem kell, ha koszos, eldobod...
Layosh 2009.11.09. 08:46:44
Taurusz 2009.11.09. 08:47:38
Ön, mivel egy bizonyítottan 1304 óta létező település lakosa tudhatná, hogy az iwiw maga a tréfa, így a mondata vége értelmetlen. Táncos videókat meg múltkor is raktam ki (az ablakba), bár nem vagyok homár. Talán ezért is vitte el valaki.
Taurusz 2009.11.09. 08:49:44
Bárzongorista · http://www.pecsibalazs.hu 2009.11.09. 08:50:18
Egy kicsit még árnyald a véleményedet. Vagy legalább tagold, amit írsz, ha már ékezeteket nem használsz.
v150r · http://soundcloud.com/v150r 2009.11.09. 08:51:49
természetesen, a vevők többsége sem tejfel, de aki egy kicsit is műveltebb, az tudja, hogy köszönni kell. arról nem is beszélve, hogy a vevő általánosságban az az illető, akiÉRT dolgozol, tehát, ha még egy utolsó paraszt is, akkor is köszönnöd kell a többi embernek. ezt persze most nem azért mondom, mert előítéletesen téged is ilyennek gondollak, mert nem, és valószínűleg nem is ilyen vagy. azt is előrebocsátom, hogy te az egyike vagy azoknak, akik "alkalmasak" egy ilyen állás betöltésére.
É2I 2009.11.09. 09:13:13
Kedves K.Károly!
Engem érdekelne a húsz kilónyi mosott bél!
Remélem jófajta kuláré!!!!
És aztat is remélem, hogy olcsóért számítja fel nekem!
Továbbá aztat is remélem, hogy el is hozza ide Tokodaltáróra. (Ide még a POSTA is kézbesít! Karcsinak hívják a POSTÁSUNKAT!)
ui.:
Huszonnégyzerkilencszázkelincvenért nem vettem még cipőt! Biztosan azért nem tudom mi az a szellőzőfémek.
Maradok TISZTELETTEL:
xyz!
Mylady 2009.11.09. 09:32:00
Mivel ez volt az egyetlen zárt cipője és a kb nettó 80ezres fizetéséből nem tellett másikra (Mikor megkérdeztem: Hülyevagy? természetesen én voltam a hülye.) ezért néhány hétig vastag zokni+papucs kombóban járt dolgozni. Télen. Aztán szerzett valami ócsóbb cipőt.
Az volt már, hogy nekem még sosem volt 25ezres cipőm? (Pedig nem 80 a nettóm)
akikaztmondjákni 2009.11.09. 09:45:57
Mikor értik már meg,h cipőt MINDIG bevizsgálnak.Kivéve Humanic,Deicmann etc.
Miizu 2009.11.09. 09:50:41
Ariadne12 2009.11.09. 09:51:38
www.bkik.hu/egyeb/bbt/1416-08.htm
De a békéltetők honlapján rákeresve
www.bkik.hu/egyeb/bbt_hat.htm
is látszik, hogy átlag minden ötödik marasztalás a Szinga Sport Kft. ellen szól, ez a Playersroom. Van ott még pár hasonló stílusú cég, de egyértelműen ők viszik a pálmát.
akikaztmondjákni 2009.11.09. 09:53:31
Amugy egyre több poszt van a Playersről:s Én meg ott vettem most csizmát,kabátot...meg tavaly is.De nem volt semmi probléma.Lehet a vevőnek fura a lába:D
pizsama 2009.11.09. 09:54:13
Mialee 2009.11.09. 09:59:51
Gondolom úgy vannak vele, aki ráér délelőtt mászkálni, megteheti hogy többet fizessen.
akikaztmondjákni 2009.11.09. 10:01:26
daat 2009.11.09. 10:06:23
Kérdezted,hogy a vásárló még sosem hibázott? De, amikor oda ment vásárolni. Az Üv. nem hibázott, hanem szimplán paraszt volt. Nem ugyanaz!
Az meg,hogy nincs másik cipője, elég reális. Én sem, mint sok sok férfi sem tart fenn 3 cipőt csak passzióból, mert minek? Az a nők kiváltsága! Remélem te nem boltban dolgozol, mert legalább olyan stílusod van, mint az Üv.-nek. Ha igen, akkor megírhatnád,hogy hol ne fussunk veled össze!
É2I 2009.11.09. 10:07:18
Á, azért én egy szimpla seggkinyalatásért nem fogok Bécsbe menni ;P
akikaztmondjákni 2009.11.09. 10:07:52
Óóó ezt nálunk hányszor elsütötték!Vmikor a gyerekkel.Ott volt a gyerek lábán a cipö és hogy mit fog felvenni.Jo,h nem én vegyek neki cipöt??!@Mialee: Ez érdekes:)Na,ezt még sose figyeltem.Én egyébként már ugy vagyok vele,h nem is érdekel ki milyen,nézelödök,ami tetszik azt meg megveszem.
akikaztmondjákni 2009.11.09. 10:10:17
akikaztmondjákni 2009.11.09. 10:13:07
Ugyhogy ha ilyen van,az a főnök hibája,mert ezt várja el.
akikaztmondjákni 2009.11.09. 10:15:21
Te hol élsz barátom???Ahogy feljebb irtam,ennyi erövel mindenki önként szétk@@ná a cipöjét és havonta uj lenne neki.
akikaztmondjákni 2009.11.09. 10:27:38
akikaztmondjákni 2009.11.09. 10:31:49
Eric_Cartman 2009.11.09. 10:33:46
É2I 2009.11.09. 10:42:18
Na én már láttam olyant, az interneten vagy hogy is híjjákon. Én se nem hittem el, de többen is mondták, hogy az a való igazság, hogy márpedig iLYen van. (Bár még mindég kételkedek egy kisebbet.)
:P
akikaztmondjákni 2009.11.09. 10:45:15
isti77 2009.11.09. 10:51:15
Nem, addig bérelj egyet, ha tényleg csak egy van.
Lehet, hogy a reklamáció jogos, de ha egy kicsit elgondolkozol, biztos megérted, hogy az üzletnek is joga van megvizsgál(tat)ni, hogy jogos-e a reklamáció.
Különben bármikor bármit vissza lehetne vinni, és bemondásra azonnal kicseréltetni, mert ha nem, mindenki jöhetne ezzel az "és addig mit csináljak..." szöveggel.
És ezzel nagyon jól vissza is lehetne élni.
isti77 2009.11.09. 10:54:56
akikaztmondjákni 2009.11.09. 10:55:58
Fairy Girl 2009.11.09. 10:56:12
akikaztmondjákni 2009.11.09. 10:59:45
É2I 2009.11.09. 11:06:36
Cipőboltosnak ne legyen cipője? :)
fiatka 2009.11.09. 11:07:37
Így van, én is egyet értek veled, csak arra próbáltam rámutatni, hogy azok akik nem ilyen helyen dolgoznak és nem is dolgoztak soha ilyen helyen...nem mindig optimálisan látják a helyzetet.
Az is tény, hogy a legtöbb boltban kikent macák dolgoznak és rohadtul fel tud háborodni ,ha hozzá szólsz... mivel magam is járok vásárolni sok ilyet láttam már...ezeket a helyeket tényleg el kell kerülni. Meg kell keresni azokat a helyeket , ahol normálisan állnak a vásárlókhoz.
Én a 8 évem alatt ,amit a kereskedelemben töltöttem, nagyon sok mindent megéltem.Jót is rosszat, de egy pár éve nagyon megváltozott valami...és nem jó irányba.
Nagyon ki lehet égni ebben a melóban...én éppen ezért határoztam el,hogy valami más munka után nézek...,mert nem akarom ,hogy az egészségem rovására menjen.
Eric_Cartman 2009.11.09. 11:09:27
A sztori nem életszerű akkor sem. Ha mégis, akkor sajnálom. Westend-butikban csóróként nem vásárolunk. Ha igen, akkor nem sírunk. Bár nekem lövésem sincs, mennyibe kerül egy cipő. A csajom hoz néha, felpróbálom, azt ha nem jó visszaviszi, ha jó, marad. (Bár ez sikertelenségre utal.) De biztos nem 25ezerért veszi.
akikaztmondjákni 2009.11.09. 11:13:08
akikaztmondjákni 2009.11.09. 11:18:19
Sajtolás,mi...ejnye:)
Kiványcsi lennék,h milyen márkáju volt a cipő.Playersben ugye több márkát árulnak,nekem a tavalyi lovaglo csizmám tölük van,az a Norah boots.Semmi bajom nincs vele a mai napig.Azon kivül,h kicsit megrágta a kutya...
Ha meg tényleg nincs más cipöje,én se értem minek vett ennyiért.A Deichmannba ezen az áron vbehetett volna ötöt.
Jóóó,lehet azt gondolta beruház egy ilyenre és lesz egy jo cipöje vagy 3 évig...De ezt se hiszem,mert amint irja,ő már többször vitt vissza cipöket,tehát vagy egy notorius cipörongálóval van dolgunk vagy nem tudja hordani.:)
fiatka 2009.11.09. 11:18:19
Igazad van sok üzletben tényleg úgy van ,ahogyan leírtad. Magam is kerülöm az ilyen helyeket. Azt sem mondom ,hogy nálunk mindig 100% volt a kiszolgálás, de nagyon igyekeztünk...hiszen jutalékos elszámolás volt.
Mondjuk nem is olvastunk újságot(mondjuk időnk sem volt rá,örültünk ha a Wc-re ki tudtunk menni), sőt nálunk leülni sem lehetett , még akkor sem ha nem volt az üzletben vásárló. Vannak persze üzletek, ahol nem tilos az olvasás(persze nyilván csak akkor , ha nincs vevő bent)...ezt főnöke válogatja(vagy csak nem tud róla).
Arról meg ,hogy más országokban,hogy van ....itt felesleges beszélni...itt semmi sem úgy van ,mint más országokban.
akikaztmondjákni 2009.11.09. 11:32:17
Take-it-Easy 2009.11.09. 11:34:30
Azoknak, akik az üzletvezető hölgyet védik azzal, hogy idegileg kivan szegény: NEM ÉRDEKEL! Ha nem bírja, keressen másik munkahelyet. Ő problémája, nem a vevőé.
Mylady 2009.11.09. 11:48:43
Mylady 2009.11.09. 11:53:18
hát, ki is fordultam az üzletből kapásból...
akikaztmondjákni 2009.11.09. 11:53:26
A zuram is mindig kivan ha ujat kell venni,h "tavaly azt mondtad ez jo lesz jövöre is":S:S:S
Mylady 2009.11.09. 11:54:26
katjár = karját
na
akikaztmondjákni 2009.11.09. 11:56:05
Én ott nem veszek többet cipőt.Bár ők azok akik ált. vissza adják a pénzt szó nélkül.Tavaly elött néztem ott egy csizmát,15ropi.Kérdem a nőt,h ez bőr e?Mire totál felháborodva:nem,ez olasz műbőr.Kérdem:És???Attol még műbőr bazz...15ért.Műbőr.Köszi.Me'olasz...
Mylady 2009.11.09. 11:58:38
de azért nem vennék rá mérget, elég sokat járok cipőboltba :)))
Biyb 2009.11.09. 11:58:42
Az eladók nem lihegnek a nyakadon, de egy perc alatt találsz eladót ha kérdésed van.
fiatka 2009.11.09. 11:59:22
Senki nem védte ezt az üzletvezetőt!!!
brummancs 2009.11.09. 11:59:36
Megint jönnek védeni az ismerőst,mint a tahó szállodaigazgatót a hülye levelével. A saját anyádat sem biztos,hogy ismered,hogy boltvezető ként hogyan viselkedne,de a kedves ismerőst - az iiiigen!
Hát persze..
Nomante 2.0 2009.11.09. 12:01:58
akikaztmondjákni 2009.11.09. 12:03:27
crow 2009.11.09. 12:15:56
Tapasztalat..
Vettem egy bakkancsot.. 14900 pénz volt.. ugy gondoltam adok érte ennyit mert ezt talán jövőre is fel tudom venni. decemberben vásároltam. Februárban eltört a talpa. Vissza vittem . Útólag elolvastam. Jogom van megvenni a cuccot aztán fogjam be a pofám.
A bakkancsot 3x vitték fel és minden alkalommal úgy küldték vissza hogy külső behatás miatt tört..
közben az egyik minta mellett a repedt a talp.. kb 1 hónapra rá a másik darab is szintén ugyan ott. Saját minőségügyi csoport.. nyílván más az értékelés..
De nézd meg a fogyasztóvédelmi oldalt és nézz utána hány vesztett perük van..
Az ilyen forgalmazókat bekellene záratni..
Bocs .. de megjegyezném ha olyat akarsz venni ami tartós és hosszabb távra tervezel nem 2-3 hónap akkor igen kell rá pénzt szánni . DE jósok pénzért is átvágnak mint fent látható..
Az eladók korreketek voltak. A cégvezetéssel és a managementtel van probléma..
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.09. 12:21:27
Itt be is fejeztem
Majd mondjátok el mi vót!
Különben is a posztolo nem irta,hogy esetleg rendszergazda-e
:)
akikaztmondjákni 2009.11.09. 12:21:31
Na,pedig ott aztán olyan hangosan köszönnek,h ihaj!:)
Mi inkább átmentünk Fehérvárra.Persze az is Players,de reméljük nem kell reklamálni menni.
Az ilyen bevizsgálásokat a legtöbb esetben a vásárlo nyeri meg.Ugye.Akkor a legtöbb forgalmazót be kellene záratni...
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.09. 12:28:02
A Bp. Versely u-i pacon megláttam nagyméretű, mer az kell, bakancsokat és félcipőket, újak voltak, elég jol néztek ki, noname marka
3000-ért vettem egy párat, gondoltam majd veszek még,mert ritka a 48-as méret:)
Persze azota eltunt a román aki árulta.
Ez kb. 3 éve volt, még a fuzője sem szakadt el, semmi baja, pedig motoron és meloba is sokat használom
Szégyenlem is hogy nem a Wesztőhelyen vásárolok
akikaztmondjákni 2009.11.09. 12:37:24
Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.11.09. 12:39:52
Sötét Balkán, Szabadka, Buvják piac. albán szabó, asztalon kitéve a mintakészlet, odamegyek, alkudozok, lemér, azt mondja ein stunde miszter, und komm zurück! mondom neki, cipőt nem tud? de valami kézzel készültet. nicht problém, némen zí plácc, trinken ein kafé auf májn kontó. elmegy, jön egy másik öreg, hozza az öltönyhöz passzoló utolsó divat szerinti cipőt, nagyon fasza. lábamat megméri valami sablonnal, azt mondja másnap menjek vissza. a szabónál hagyok 20 eur előleget, távozom, hogy másnap megyek. másnap érkezem , a ruha kész, gyönyörű, a cipő is, szuper... mindez 120 EUR-ért, + kaptam egy fasza török kávét. ez volt egy éve, a cipő még mindig olyan mintha új lenne, az öltönyt kezdem kihízni...
Take-it-Easy 2009.11.09. 12:42:44
Mylady 2009.11.09. 12:52:13
Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.11.09. 12:57:31
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.11.09. 13:19:55
Btw, a Humanic nem rossz, bár az én városomban sem gerjedzenek a tipikus butik-lányok a lelkesedéstől, de azért megjárja...
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.11.09. 13:27:04
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.11.09. 13:32:11
2009.11.09. 13:49:51
akikaztmondjákni 2009.11.09. 14:53:15
Sztem lehet bement a WECC-be,h menőzzön,szintén menőzésből kifizette a 25öt,otthon meg már nem volt mit enni ezért gyorsan elbarmolta és vissza vitte:S
Szvsz nem akarom elhinni,h 2 pár cipöje vannn!
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.09. 15:10:17
Nyelvtörvény ott is?
:)
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.09. 15:11:35
Mi gondolsz? Biztos egy celeb lesz ez
:)
oknyomozó 2009.11.09. 16:31:30
- Érdekes módon egyből emlékeztek az esetre: mint megtudtam a probléma oka az volt, hogy az elején használt kötelezően kulturált hangnemen elsorolt lehetőségek nem feleltek meg a vevőnek, és folyamatosan az azonnali cserét erőltette. Miután hatodszor is elmondta az üzletvezető, hogy mit lehet tenni, már valóban feszült lett a vevő modorától és konkrétabb hangot ütött meg miután a vevő elkezdett fenyegetőzni.
- És itt felmerül bennem a kérdés: mennyire is vagyunk mi tudatos vásárlók, vagy inkább mihelyt vélt vagy valós sérelem ér minket azonnal lemegyünk a kőbunkó szintjére és azonnal nekünk „teccő” megoldást akarunk kiharcolni.
Nem hiszem, hogy a vevő végig gondolta ebben az esetben hogy ki az igazi ellenfél!
Komolyan azt hiszi, hogy az alkalmazott, aki ott van és keres, mondjuk százezer forintot, az megkockáztatja a vevő két szép szeméért a cserét? És ha az utólagos vizsgálat nem fogadja el a hibát, akkor majd Ő kifizeti, mert a tulajdonosok nem fogják az biztos!
Nem lenne tudatosabb vásárlóra vallóbb magatartás, hogy megnézzük, melyik üzletről van szó és utána nézünk a cégnek vagy a tulajdonosoknak és azokat nyugodtan zaklathatjuk. Hiszen a tulaj gyakran bújik gyáván az alkalmazott mögé és megtiltja neki, hogy megadja a számát kirúgással vagy büntetéssel fenyegetve.
Estünkben is! PlayesRoom szép példája annak mennyire gerinctelen a tulajdonos. Nevezetesen Singa Sport, és Gém Zoltán tulajdonos. Ezeket az adatokat kb. 10 perc alatt szereztem meg nyilvános helyekről. Az Ő általa megszabott feltételeket kell a dolgozóknak betartani.
- Ez ellen két módon lehet védekezni. Elkerüljük a PlayersRoom üzleteit mindenhol és ezt el is mondjuk mindenkinek! A másik hogy a vezetőséget zaklatjuk mindenféle módon, mert az a tapasztalat hogy szemtől szemben már nem akkora legények. És ha ezt mindenki megtenné, rá kéne jönniük, hogy nekik kell szembenézniük a vevők haragjával és az ebből adódó forgalom csökkenéssel. Szerintem ennél nagyobb elégtétel nincs.
A történethez még hozzá tartozik, hogy a vevőt visszahívták, de arra hivatkozva, hogy órán van letette, és csak napokkal később az anyukájával hívatta vissza a boltot felháborodva.
Szóval ha szidunk valakit akkor csak korrekten a tényekre hivatkozva mert könnyen hiteltelenné válhat az ügy.
Biyb 2009.11.09. 16:44:22
Egész szezonban meg büdösödik a lába a egyetlen egy cipőben, és az is "műanyag".
Utána meg csodálkozik, ha lábgombát kap.
Koky_ 2009.11.09. 16:48:47
Biyb 2009.11.09. 17:12:53
Azért vannak az alkalmazottai, akiknek fizet, hogy ezeket az ügyeket flottul kezeljék.
Az eljárási mód korrekt volt a Playersroom részéről.
A magyar vásárló sokszor olyan jogokat követel magának, amik a világon nem léteznek és erről sem az alkalmazott, sem a tulajdonos nem tehet.
Cipőt, ruhát stb. nem a szezon elején kell venni, hanem felkészülni a szezonra.
Fénnyel teli esernyő 2009.11.09. 17:54:48
XCat 2009.11.09. 21:59:39
"dredbíró" 2009.11.09. 23:51:10
Seggnyalást vártok?Az eladók meg normális emberi morált.Kicsit több tiszteletet, miután bementek bmelyik üzletbe, akár kicsibe, akár egy Playersroomba, hányszor köszöntök?hm?Miután a büdös lábatokat szagolják, mert vannak ilyenek, vagy éppen a próbált ruhát vissza is rakják, úgy hogy 3 napos izzadságot éreznek...
Gondolom, te nem ebbe a kategóriába tartozol?!Ütött már meg vadidegen?Persze nem egy discos estére gondolok...bár szerintem amilyen "beképzeltficsúr"vagy biztosan.Ezek az eladók ilyeneknek vannak kitéve.Meg az ilyen sok magadfajtának, akik azt hiszik, hogy ők szxxxták az a bizonyos viaszt!Meg anyucipicifiainak meg lányainak...akiket eltartanak...
A legszánalmasabb az, amikor egy MAGADFAJTA azt kérdezi, hogy mibe járjon addig...Gondolom egy pár telet átéltél,tehát, csak van egy téli csukád "kedvesmárk", és ha nincs, mert kidobtad...ne kelljen már sajnálni:)
Üzenem minden kedves ribancozós és elitélős hozzászólónak, hogy próbálják meg azt, hogy bemennek egy üzletbe és kedvesek az eladóval, tudom, hgy igen meghaladja egyesek képességeit...de hátha...
Egy régi szakmabeli...
HideousGenius (törölt) 2009.11.10. 14:53:20
-1 edzőcipőm (narancssárga- sötétkék-fehér)
- 4 félcipőm (mindig azt veszem fel ami vagy nagyon megy az adott ruhámhoz vagy a legkényelmesebbnek tartom)
- 3 ünneplő fekete cipőm
- 3 nyári szandálom
És az összes nem került 25.000- be. Sikeres- e vagyok?
/tno+DA= 2009.11.10. 17:41:39
Cipőt keresek elkeseredetten.
Eladó lány segít ahogy tud, gyorsan hatékonyan, végül áthozatja a másik raktárból a cipőt ami lehet hogy jó.
várakozás 2 hét.
Másnap telefonálnak, hogy már mehetek is megnézni. Másik ott dolgozó leányzó aki veszprémi vagy környékbeli, beugrott érte és saját benzinen saját időből lecsípve elhozta, mert úgyis arra jön. Pedig nem kellett volna.
Eredmény: Vásárlás elégedettség, kérdem volna e más színben is?
Utánajár az országos adatbázisban, hátha. Van. Kell? Naná. Rendeli.
2 héten belül ez is megjön, korábbi leányzó ígérte utánajár, hogy ez nincs e véletlenül a veszprémi lerakatban hátha el tudja hozni. Úgy tűnik most nem volt.
Na ÍGY is lehet csinálni.
Szereztek egy vásárlót aki megbízik bennük. Van akitől lehet tanulni.
oknyomozó 2009.11.10. 19:55:29
ABWL 2009.11.10. 21:26:10
Egy kis pontosítás:
- a cipő márkája Gant volt
- a telefonáló hölgynek mondtam, hogy épp órán vagyok és hívjon vissza aznap fél órával később 16:10-kor, de nem tette meg
- nem érdekel, hogy az Üzletvezető Hölgynek milyen nehézségei vannak a munkája során és én csak alapján tudom megítélni, ahogy velem viselkedett
Örülök mindenesetre, hogy ilyen sokan elolvastátok.
Biyb 2009.11.11. 00:15:36
Amúgy nem!
Biyb 2009.11.11. 00:21:34
"dredbíró" 2009.11.12. 21:34:15
Ugye nem telefonközpontos boltban vetted a cipőd?Ha nem hívtak vissza, Te miért nem érdeklődtél?Gondolom nem volt éppen feltöltve a kártyád, ezt is csak azért merészkedem hinni,mert egy cipőd volt....
Őket meg a "te" nehézségeid nem érdeklik...
Az üzletben teszik a dolgukat és kész.:)
Jancsika99 2009.11.14. 00:40:08
Én egészen véletlenül ismerem az esetet, illetve a Playersroomban dolgozó hölgyeket...
Visszaviszed a cipőt,elmondják neked a dolgok menetét,amelyet nem az eladók találták ki. Te, mint kis elkényeztetett hüegyerek, nyávogsz, hogy most mégis akkor miben járjál, mert neked a 3hónapos 20000ft-os cipő már ciki. Ne haragudj, de nem úgy nézel ki, mint akinek 1 cipője van...
Nagyon jólnevelt gyerek módjára, érdeklődsz telefonon 14 munkanap eltelte után, hogy mi van már a kis lábbeliddel, és természetesen mindezt nagyon kedvesen, türelmesen teszed. A telefonban összevissza beszélsz, hogy a veled beszélgető eladó képviseli a céget, meg hogy rég lejárt a 15 munkanap...lehet, hogy a westendben hétvégén is dolgoznak,de megosztanám veled, hogy ettől az még nem számít munkanapnak.
Ezek után az eladó megígéri, hogy egyéb teendői mellett utánanéz, hogy mikorra várható az eredmény, mert te türelmes vagy.Visszahívna,de te fontos ember vagy, téged nem lehet ám akármikor zavarni...
Szerinted majd egésznap téged fognak hívogatni..? Ugyanmár...Állandóan agyelhagyás van bent, tele a bolt...Nagyon bunkók lehetnek az eladók,ha ennyi elégedett vásárlójuk van..
Visszakaptad anyucipénzét, akkor meg mi a probléma..Örülj és ne vegyél többé 25ért Gant cipőt a Playersroomban...
A másik players a Westendben megszűnt, te kis plázakandúr...meg amúgyis női bolt volt(PlayersWOMAN)...
Próbáld meg egyszer milyen boltban dolgozni,aztán írkáltass levelet ide anyucival...
"dredbíró" 2009.11.15. 17:54:00
Ha már szart folyatsz a szádból,azt tisztességgel tedd, mert sajnos elég átlátszó volt a sztorid.Szerintem messze kerüld el a Playersroomokat, mert anyudnak nincs annyi pénze, amennyiért neked hisz a Nagyérdemű.
További szépeket:)
Dredbíró
Jasmin32 2009.11.15. 23:14:09
Megvallom kételkedve olvastam soraid, mert Én több évig együtt dolgoztam ebben a boltban a fent említett üzletvezető hölggyel, és nem ilyennek ismertem meg. Nem egyszerű egy ilyen bolt vezetése. Naponta 1000-nél több ember fordul meg ebben az üzletben és ezt szó szerint vedd, ugyanis van egy számláló, ami ezt méri. A lányok egész nap rohannak, eladnak, pakolnak, árut vesznek át-küldenek el, és persze intézik a panaszos ügyeket. Azt írtad, hogy először a kasszánál lévő eladó hölggyel beszéltél, aki végig kedves és higgadt maradt. Ezen egy kicsit elgondolkoztam. Higgadt maradt? Miért, talán valami miatt akár fel is idegesíthette volna magát? Esteleg egy oda nem illő hangnem miatt a részedről? Igen, azt hiszem ez lehetett, bár Ő végig kedves maradt. Gondolom miután több percen keresztül értetlenkedtél és kötötted az ebet a karóhoz, hogy Te cserét vagy pénzt akarsz, odahívták a vezetőt. Nem voltál felkészült a témában, csak kiragadtál pár kulcsszót a vevőtájékoztatóból, amit összeraktál magadnak úgy, ahogy az Neked tetszett. Persze otthon utánaolvastál és kiderült, hogy az apróbetüs rész nem azt mondja, amit Te addig hittél és szajkóztál. Én tudom milyen a vevőtájékoztató. Minden betű egyforma méretű, nincs semmi apró betű! Egy az egyben ki van másolva minden információ a törvénykönyvből egyforma betűvel, csak tudni kell értelmezni. Szomorú, hogy ahelyett, hogy gondolkodnál inkább a hiúságod vezérel, és veszed a fáratságot és egy olyan embert akarsz lejáratni, akit nem is ismersz, csak azért, hogy bebizonyítsad a nagy semmit. Remélem elolvastad oknyomozó írását! Roppant tanulságos és igaz! Tudod a cégeket semmi és senki nem kötelezi arra, hogy azonnal kicserélje a termékeket! A bevizsgáltatás a kötelező! Egy ekkora cég nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy mind a 80 bolt vezetőjének szabad kezet adjon. Ez van! És a kedvenc részem, hogy visszakaptad a pénzed. Hát igen, nincs igazság ezen a földön, igaz? Én a helyedben magamba szállnék, és bocsánatot kérnék. Ez a legkevesebb, amit megtehetsz! Szép estét, Jasmin