Tékozló Homár

Gyönyörűen szépített a Reneszánsz Étterem

2009.11.13. 10:00 | ge | komment

Na ezt a boldog ügyfél sztorit nehéz lesz überelni! A visegrádi Reneszánsz Étterem alkalmazottja tévedésből a szünnapjukra vette föl az asztalfoglalást, ám ahelyett hogy egy bezárt, sötét, néptelen hely várta volna Martinm5-t és barátnőjét, a konyha mégis megnyitott.

Kedvesem a hét elején telefonon asztalt foglalt a visegrádi Reneszánsz Étteremben, szerda este fél7-7 körülre, amit meglepetésnek szánt nekem. Meg is érkeztünk szerda este öt perccel 7 után, a nyíló ajtóban rögtön elénk pattant az ismert középkori jelmezbe öltözött pincér. Poénkodva megjegyeztük, hogy tán nem csak minket várt itt az ajtóban? Mosolyogva válaszolta, hogy bizony, délután 2 óta csak bennünket vártak, és ha még 10 percet késünk, haza is mennek.

Ugyanis ezen a napon zárva tartottak, de a rendelésfelvevő nem kért telefonszámot, a nevet is rosszul írta le, ezért nem tudtak elérni bennünket. Ezért beindították az éttermet, a konyhát, és várták az este 7 órát.

Megérkezésünk után nagy zavarban kérdeztük, hogy akkor esetleg milyen korlátok vannak a menüben, de megnyugtattak, hogy kérjünk bármit az étlapról, meglesz. (Szokásos módon) kiváló szinvonalon, kedvesen, nem siettetve kiszolgáltak bennünket, minden fogást ütemesen hozva.

Mikor jó egy óra múlva búcsút vettünk tőlük, akkor hangzott el egymás között "Elmúlt nyolc, zárjunk be és menjünk most már haza".

Szerintem ilyen nem fordul elő sehol. pedig nem álmodtuk!

Martinm5

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hujnnnx 2009.11.13. 10:02:26

Annyira boldog vagyok! :D

gelsystem 2009.11.13. 10:08:30

a könnyem kicsordult vazzzzee:):):
de az is lehet, hogy a párod megvette kilóra az aznapot, hogy csak kettesben lehessetek!

Xmas 2009.11.13. 10:13:22

Ez tényleg szuper! Sőt, reklámnak se utolsó... ezek után szerintem én megnézem, mit tudnak egy egyszerű hétköznapon :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.13. 10:17:49

Hiányolom a hepiendet.
Nevezetesen azt, h mindezért fizetni sem kellett.
A pincér fizette a komplett cuccot.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.11.13. 10:19:28

Az ido penz, mondta a pincer, majd hozzaadta a datumot a szamlahoz.

Eric_Cartman 2009.11.13. 10:21:54

Ezt azért jobban ki kellene bontani.
Túl azon, hogy mindez az Aldiban történt és nem is igaz ebben a formában, mi a rossebnek kell boldog ügyfél hétvégére.

Eric_Cartman 2009.11.13. 10:26:04

Meg még rendeztek kettőtöknek egy lovagi tornát a Salamon-toronyban, koktélozással, középkori csapatépítéssel.
És üdülési csekkel fizettetek.
Kurva idegesítő egy írás.

gelsystem 2009.11.13. 10:31:03

üdülési csekk....rulez:):):):):)

akikaztmondjákni 2009.11.13. 10:32:33

"Kedvesem"...na,ettől hányni tudok!:S

Eric_Cartman 2009.11.13. 10:36:30

@Sün‼: Te Sün, ezzel az írással csinálj valamit légyszi!

Pepin bácsi 2009.11.13. 10:40:12

@akikaztmondjákni: én is :)

posztolót már lehet ....?

Xmas 2009.11.13. 10:40:54

@Eric_Cartman: Lám-lám, így van ez, ha valami normális dolog történik, és nem veled, máris idegesít... Nem vagy te egy kicsit frusztrált? :)

akikaztmondjákni 2009.11.13. 10:44:43

"Poénkodva megjegyeztük, hogy tán nem csak minket várt itt az ajtóban? Mosolyogva válaszolta, hogy bizony, délután 2 óta csak bennünket vártak, és ha még 10 percet késünk, haza is mennek."
Ezt viszont nem értem,ha fél 7-7ig volt lefoglalva,mi az anyjukpi&&ájért voltak ott du. 2 ota???
Ezen kivül,egyértelmü,h ez REKLÁM!:)

@Pepin bácsi: Hát most nem??Miért nem tudja azt irni,h a párom vagy b.nőm,minek itt személyeskedni,senkit nem érdekel,h ők milyen szinten vannak egymással.Ehhh...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.13. 10:45:44

@Eric_Cartman:
Kérjük meg a gabrisesztert, h módosítsa a betűk szinét fehérre!

Eric_Cartman 2009.11.13. 10:47:40

Mikor jó egy óra múlva búcsút vettünk tőlük, akkor hangzott el egymás között "Elmúlt nyolc, zárjunk be és menjünk most már haza".

Illetve még elhangzott:
"A kedves vendég jóízűen elfogyasztotta a 2 adag Mérges pulyka gyümölcslében érlelt mellyehúsa mézzel ízesített sásával, aszalt szolovel abált rizskásával, grulyalabdaccsal-ot.
A teringettét, már 8 óra ? No, induljunk haza, vár a család. Igaz, hogy elment egy szabadnapom, de 5700 forint volt a bevétel. És a kedves Vendég is jól érezte magát. Szép az élet ! "
Ezután nevetve összekacsintottak a pincérek, felsegítették a kabátokat majd mosolyogva integettek a távolodóknak, míg azok el nem tűntek a sötét erdő távoli lombjai közt.

Pepin bácsi 2009.11.13. 10:50:33

@Eric_Cartman: és a sötét erdő lombjai közt jól megrugdalták azt a kollégát, aki elb....ta a szabadnapjukat.
Itt a vége, fuss el véle

Koholmány 2009.11.13. 10:52:08

@akikaztmondjákni:
De most komolyan. Tényleg mi az anyjukért mennek be kettőre?
3 barátom is szakács egy neves budapesti szállodában, ahol 10x ennyi vendég van és ők is csak 2 órával elöbb mennek be, tésztát lefőzni emg ilyesmi...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.13. 10:55:12

@Koholmány:
Az kimaradt a postból, h előtte a cimpér lenyomott 29 pókerpartit a szakáccsal.
Ez nem fér bele a reklámba.
Azért maradt ki.

akikaztmondjákni 2009.11.13. 10:58:09

@Koholmány: Ez mondjuk annyira nem megnyugtató:)Friss a tészta,de remélem,nem a 3 hetes húst rakják eléjük:)

Pepin bácsi 2009.11.13. 11:06:25

@akikaztmondjákni: azért mentek kettőre, hogy legyen idejük lemosni ecetes vízzel a 3 hetes húst. Ha már elb...ták a szabadnapjukat

2009.11.13. 11:07:36

Hiányolok a posztból egy pocaklakót, egy kis faszenest, devergó cipős középvezetőt, rövidgatyás szcientológust, mosógépszerelőt, persze Viciánt, fospumpát ilyesmit.
Szóval nem vagyok kielégítve, boldogügyfélről szó sem lehet.

Mellesleg én nem érezném magam túl jól egy kihalt helyen, ahol csak azt várják a cincérek hogy húzzak már el a vérbe.

greggrant 2009.11.13. 11:09:07

én tudom, én tudom!
az volt, hogy a posztoló kedvese a hely tulaja, hát naná, hogy kinyitott a szünnapon is az étterem, és nem hőbörögtek miatta.
álnéven telefonált, hogy menne szerdára, de a foglalást felvevő felismerte a hangját, és nem merte azt mondani, hogy nem jöhetnek

É2I 2009.11.13. 11:10:42

Ezzel a poszttal úgy vagyok, mint az az öreg székely bácsi, aki megnézte a Csillagok háborúját.
Kijött a moziból, töprengett egy kis ideig, majd megcsóválva a fejét halkan, maga elé mondta:
-Én ezt nem hiszem el!

Pepin bácsi 2009.11.13. 11:14:12

@Kulics: valamint a hosszú platós kék IFAt a ráckevei strandról és Palkovicsnét.

babel 2009.11.13. 11:14:41

Értem én, hogy negatív a köz-hangulat, meg válság van, de én is ettem már ottan és nekem is ízlett a kaja. Ha a történet nem puszta kitaláció, akkor én csak gratulálni tudok! Posztolót felkeresni, TV-stábot rájaküldeni, meg a zétteremre is! Csak, hogy okuljanak a többiek!

AlulírottFentemlített 2009.11.13. 11:16:09

Gondolom itt még az is megtörténhetett, hogy lejátszottak nekik egy forma 1-es időmérő edzést felvételről :-)) és kifelé fordították a tévét,hogy ne csak a pultos lássa.

Mindez csak azért történhetett így, mert a vendéglősök olvasták az Aldis posztot és a pozitív példa jó hatással volt rájuk.

Hát ezért tart itt ez az ország!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.13. 11:20:04

@Kulics:
Azt sem említette a post toló, hogy vacsora után Horálki János magánszámot adott elő a vendéglő hátsó udvarán.
Ilyen fontos részletek nem értem, miért maradtak ki.

akikaztmondjákni 2009.11.13. 11:21:03

@Pepin bácsi: Palkovicsnés sztorit mondja már el nekem valaki!!!(sok felkiáltójel)FONTOSH!

2009.11.13. 11:24:50

@Sün‼: jaja tízezer + 17.5% áfáért dorombolt nekik a szomszéd kandúrral duettben. :)

Eric_Cartman 2009.11.13. 11:25:13

@Sün‼: :) az tökéletes lenne!
Xmas: 2009.11.13. 10:40:54 : nem mondtad, hogy te voltál a posztoló. Majd nézd meg nap végén, kb. ki mit hisz el ebből.
Esélyesebb kifejlet MO-n, hogy a pincér átugrik a Silvanus-ba az ominózus ütvefúróért, amikor megérkezik a párocska.

É2I 2009.11.13. 11:30:14

@Kulics:
Helyesen: doronGolt, és tette mindezt egy medvével; óvatosan, hogy meg ne sérüljön.

2009.11.13. 11:30:55

Mint az Ételfotós Kamara tiszteletbeli elnöke tiltakoznék a nevezett étterem étlapján bemutatott fotók gyenge színvonala okán. Nem lehet ilyen igénytelenül minden kaját barna tányérba és reménytelen szürke háttérrel lefotózni... semmi surlófény, semmi mélysélesség kiemelés... beleborzongok :(

Pepin bácsi 2009.11.13. 11:49:56

Valaki keresse meg Palkovicsnét.
Én nem lelem

Koholmány 2009.11.13. 11:51:57

@akikaztmondjákni:
voltam bent párszor és a munka ugy kezdődik, hogy minőségi ellenőrzés.
Megszagolják a húst és ha nincs szaga akkor mehet :D

akikaztmondjákni 2009.11.13. 11:52:54

Mindjárt dél,ezek nyitva vannak?

akikaztmondjákni 2009.11.13. 12:04:27

@Sün‼: Kösz megint:)Beszarás a poszt:)

Eric_Cartman 2009.11.13. 12:56:28

Én tavaly voltam egy szállodában. A helyszínen derült ki, hogy még nincs kész, csak szerkezetkész állapotban van. A recepciós össze volt zavarodva, mert azt hitte 2008-ban lesz kész a hotel, nem 2009-ben, ezért elfogadta a foglalásomat. Értesíteni nem tudtak, mert a lánykori nevemen (Pocsayné) néven jelentkeztem be.
Elég zabos lettem, de nagyon segítőkészek voltak, délután kettőre befejezték a hotelt. Addig Horálki Művész Úr dorombolt nekünk, plusz ijesztgetett egy kicsit.
Kellemes hetet töltöttünk a szállóban és Tüzép-utalvánnyal is tudtunk fizetni.

2009.11.13. 13:36:29

@Eric_Cartman: Én basszus, szórol szóra így jártam ! Befizettem egy utazási irodában egy szép déltengeri szigetre. És mikor odaértünk, kiderült, hogy az egész Atlantisz elsüllyedt, de nem tudtak értesíteni, mert a telefont akkor még nem találták fel. Úgyhogy kicsit odébb ugyan, de csak összekotortak pár szigetrevaló homokot és klassz villákat építettek fel a kedvemért Dubainál. Nekem nem a horálki dorombolt, hanem a britniszpirszt odahakakniztatták, hogy arra a pár órára elszórakoztasson.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.11.13. 13:39:15

Fotósop.
Vagy a rendelésfelvevőt kirúgták, miután kifizettették vele a béreket meg a rezsit.

Barnebyte 2009.11.13. 14:17:33

A "kedvesem" nem menő, a párom az gáz. A zokni, na annak van párja. Jó esetben.
Hogy mi a menő, és az ultralaza?
"egy csaj, akit dugok".
Na tessék figyelembe venni.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.13. 14:21:53

Tegye fel az a kezét aki szerint is a rendelésfevevő volt megfőzve, megsütve és flambírozva !

Amúgy a srác helyében tuti mondtam volna, hogy nagyon próbálkozik itt a pincér, de hát az egész éttermet megvettem kilóra, hogy kajálhassunk kettesben, de ha hazaérünk legyen baszki orál szex végre mert már megérdemlem :D

flea 2009.11.13. 14:30:32

Én voltam már ebben az étteremben, kiválónak bizonyult.

Mondjuk hogy miért voltak ott kettőtől, na azt mocsokul nem értem. Hacsak nem az volt, hogy a tulajnak így is, úgy is egész napot kell fizetnie, és azt mondta, akkor már tartsanak is nyitva, hátha valaki arra jár és betéved. (A 10-es úton elhaladók is jól láthatják, nyitva van-e.)

@Xmas: és a hasonlóan gondolkodók figyelmébe. :)

akikaztmondjákni 2009.11.13. 14:38:03

@Barnebyte: És forditva?
"A csávó aki dug"-ja?

ziffy 2009.11.13. 16:23:47

Az Aldiban nincsen szünnap.

Trójai 2009.11.13. 16:52:11

@akikaztmondjákni: miért, mit írjon? "a csajom, aki a gyerekeim anyja" ?
(régi posztban volt,milyen népszerűis volt,kapott is érte a posztoló, hogy hogyan csajozhatja le a párját, ha már szült neki gyereket)

Szóval akkor nem kedvesem, mert hánysz tőle, lenyen csak "csajom". Vagy attól nem hánysz, ha neked bókolnak,csak akkor, ha másnak? :)

A más villogány 2009.11.13. 17:21:20

"Õzgida húsával készült citromos, tejszínes lé, pirított hagymával készült kolompérgombóccal"
Ismerem a helyet, hangulatos, a hús kissé száraz a fent idézett leves szenzációs.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.11.13. 18:19:33

Hát nem tudom, de én egy étteremben nem 1 órát szoktam tölteni...

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.11.13. 18:29:21

Ez egy nagyon profi étterem, és tényleg jól főznek. Ha arra járunk ott eszünk, de nem emlékszem, hogy lenne szünnapjuk, legalábbis nyáron még nem volt.

Fagyees 2009.11.13. 18:51:11

vajon akkor is ilyen készségesek lettek volna, ha a hölgyön dolcségábbána papucs van?? amúgy jó a sztori

deputy sheriff 2009.11.13. 20:27:52

Ez a Reneszansz Etterem veletlenul nem az Aldi leanyvallalkozasa?
Kar hogy a konyhaba nem lattatok be, tuti mindenki mosolyogva, sot kacaraszva dobalta a magasba a palacsintat.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.11.13. 22:06:17

@akikaztmondjákni:
jaja, milyen gáz már a "kedvesem", bazer, csajom, pinám, a CSöcsös, a luvnyám, stb. Hisze luk-luk, csak a keret más, höhöhöhö.
Ne felejtsd el havonta lecserélni a pörköltszaftos trikódat, legalább szellőztetés céljából. :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.14. 14:17:45

@megélhetési sünöző - fuck you you fuckin'fuck:
Csaodállak, hogy tucc 1 ásványviz elött tovább uldogelni?

Biyb 2009.11.14. 15:37:16

"Ugyanis ezen a napon zárva tartottak, de a rendelésfelvevő nem kért telefonszámot, a nevet is rosszul írta le, ezért nem tudtak elérni bennünket."

Hibáztak, persze, hogy kinyitottak. De mi köze van a vendégnek ahhoz, hogy ők hibáztak???
Ezzel csak lelki nyomást gyakoroltak a vendégre, hogy gyorsan egyél mert zárni akarunk.

Mylady 2009.11.14. 17:40:16

Én csak a címet nem értem: mi az, hogy "szépített"? Van már valami a rovásán és azon javított ezzel az akcióval? Vagy hogy?

lionking 2009.11.14. 23:58:26

Tipikus fos magyar mentalitás.
Ahelyett, hogy örülnétek, hogy ilyen is megtörténik idehaza, inkább a posztolót zrikáljátok, és oltári baromságokat írkáltok.
Remek, gratulálok.
Ha valami jó dolog történik nálunk, annak is sikerül pár ostoba által negatív hangot adni.
Remélem, ha egyszer azok az okosok akik itt osztogatják tenger sok eszüket, hasonlóan járnának, csak anny eltéréssel, hogy őket nem várja csak egy cetli az ajtóban, hogy bocs de ma zárva vagyunk, csak a telefonos rendelésfelvevő elfeledte, de máskor nagyon szivesen...

2009.11.15. 10:37:30

@lionking: istenem ! Ilyen kevés humorérzékkel is lehet élni, mint neked van ? Vedd ám vérese komolyan a homárt meg a kommenteket és írj szakdolgozatot a világ romlásáról és az apokalipszis eljöveteléről.

Rebca 2009.11.16. 01:05:44

Velünk is volt ilyen. Bár az kicsit más.
Olasz Tészták Háza. Időben mentünk, de mivel kicsi a forgalma (annak ellenére hogy milyen jó a kiszolgálás és milyen eszméletlen finom a tésztájuk) ezért nem volt senki, be akartak zárni aznapra. De látták, hogy jövünk, így mégse tették ezt, behívtak, kedvesek voltak, mint mindig. Furcsállom, hogy egy ilyen jó hely miért nem rendelkezik nagyobb forgalommal.

Martinm5 2009.11.17. 14:05:30

@Eric_Cartman:
Ha ez neked idegesítő, akkor mi nem az?

végtelenül sajnálom azokat, akik látva mi megy ebben az országban szolgáltatás címén, most ezt is fikázzák. Ugyan én sem vagyok ehhez hozzászokva, de nagyon jól esett.
Ettől ilyen az ország.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.11.17. 20:56:47

@Koholmány: 2 órával előbb bemennek tésztát lefőzni? Na oda se mennék szívesen enni, ahol a 3 barátod is szakács...bocs...

nem mellesleg ettem már a helyen, rendben volt, nagy baj nem volt vele...szerintem egyszerűen rájöttek hogy egy lefoglalt asztalt megszívatni = 2 ember szájhagyománnyal legalább 50 embernek mondja el - minek a negatív reklám? Inkább bemennek, a jó híreket is legalább 50 embernek mondják el + most itt...

Tirpákia rózsája 2009.11.18. 21:52:31

Ahogy látom, itt mindenki mesterszakács. Amennyiben aznap zárva tartottak, és bármit lehetett az étlapról kérni, azokat elő kellett készíteni. Az értetlenkedőknek a bigéjük (mert nem kedves nekik a némber, az már lejött) mikrós kaját főz, ezért nem szoktak 8 percnél többet tölteni zacskónyitással, tányérra kotrással, mikrózással és tálalással. De ha nem világos: a konyhai gépeket be kell üzemelni, csak köretből gyanítom, van vagy 5 féle, amihez a zöldségeket fel kell dolgozni. És akkor még a feltétekről nem is beszéltem. A kádáristáknak, ha malacuk lesz, nem lesz ilyen élményben (többet) részük, mert az országon már a pusztulat erősen eluralkodott. Örülhetnek... Magam is dolgoztam szakácsként és, amikor reggelire is kinyitottunk, akkor is a délutáni műszakra 4 órával előtte ott kellett lenni, bár az ételek jó része már előre el volt készítve. De én nem tudhatom, csak azok, akik itt osztják az észt...

shouse 2009.11.21. 12:50:31

@Rebca: Na ezt alátámasztom: oda mi is sokszor járunk és tényleg isteniek a kaják.
Mindenkinek ajánlom, hogy kóstolja meg a tiramisut :)

tigrisesUSAdollar 2009.12.12. 05:28:28

Autóban ülsz éjjeli 11-körül vezetgetsz hazafelé, mikor csörög a telefonod -(éttermi Rád van irányítva, mert bármi lehet (hűtők, tűz stb.) Éjjel 11-kor pedig teljesen normális dolognak tartják a legtöbben az asztalfoglalást. Természetesen nem nyomod ki, mert ebből élsz ez már nem GulyásTurizmus.

A kedves hívó asztalt foglal.
Nem küldöm el forróbb helyekre hát felveszem a rendelést. Hibázok. Elfelejtettem, hogy már utószezont írunk és mi pedig zárva.
Mit lehet tenni?

Nos így én magam is jártam. Mindenki egyszer kétszer ebbe a gödörbe belelép akinek ezen a területen dolgozik. Ez egy mindennapos dolog és szerintem normális vendéglátós kinyit. Ez alap, a startvonal. Itt kezdődik.

Vendéglátás, idegenforgalom területén azért ők elég ismertek.

tigrisesUSAdollar 2009.12.12. 05:29:34

Bocsika a hibákért, túl gyorsan gépeltem, csak megéheztem egy kis nyúlfi kedvencére.

MacskaÖsszeZavaróKft 2010.01.07. 11:25:45

jók a kommentek. mikor lesz legközelebb ZÁRVA az étterem? :>
süti beállítások módosítása