Tékozló Homár

Ellenőrizhetetlen a T-Mobile adatforgalma (upd)

2009.11.18. 14:17 | jackyll | komment

Úgy látszik a válság elvitte a T-Moblie fejlesztései közül az adatforgalomszámlálót, máskülönben miért rejtegetnék az előfizetők elől? Zoltán 5GB-os csomagjával csak a korlát felére figyelmeztető smst kapta meg, a korlát túllépéséről szólót nem, így mit sem sejtve youtube-ozott tovább:

Mobil Internet 5GB előfizetésemhez tartozó szeptemberi számlával kapcsolatban lenne kérésem Önökhöz.  A hivatkozott számla összege 9930 Ft., amely 5990 Ft. előfizetési díjból, és 3940 Ft. adatforgalmi díjból áll. Az 5Gb adatkorlát túllépését meglepődve vettem tudomásul, hiszen az előfizetésemhez aktiválva van az adatforgalmi értesítő szolgáltatás, amely a meghatározott adatforgalom (esetemben 5 Gb) felénél, illetve a korlát túllépésekor számomra sms-t küld. A szeptemberi hónapban az adatforgalmam 2,5 Gb túllépésénél kaptam is smst (2009.10.17. 14:31:23-kor), de az 5 Gb túllépésénél nem.

Ezt az sms értesítő szolgáltatást, jelenleg is reklámozzák a honlapukon. Az sms-értesítés elmaradása azért is kellemetlen, mert - ismereteim szerint- semmi más módon nem tudom az aktuális adatforgalmamat ellenőrizni. Az internetes oldalukon a My T-Mobile részén csak az Aktuális havi egyenleg (kedvezmények levonása nélkül): XY Ft. látható, aminek az információtartalma nulla.

Mentségemre legyen még mondva, hogy a túllépésem nem jelentős, a havi adatkorlátomat 7,5%-al léptem túl. Ezt a kb 380 Mb-ot amúgy kb 20 perc alatt lehet „elfogyasztani” a jelenlegi sávszélességgel, ami a rendelkezésre álló „időkeret” 0,05 %-a. Az egy év folyamán, mióta partnerük voltam, sok esetben a rendelkezésemre álló adatkeret felét sem használtam el, most először volt ez a apró túllépésem.

Sajnos a Globetrotter programból jelenleg nem tudom mellékelni a csatlakozások logját, mert több számítógépen használom az eszközömet.
 
A számláimat (korrekt szerződő fél módjára) eddig is befizettem, mivel eddig az Önök cége is korrektnek mutatkozott a szolgáltatás minőségét tekintve. A bizalmam viszont most megrendült.

Mivel a hűségnyilatkozatom Önöknél a napokban járt le, ezért választottam már másik díjcsomagot a kínálatukból. Bár megjegyzem, hogy a munkatársuk csak határozott kérésemre volt erre hajlandó, mindenáron rám akart erőltetni egy új előfizetést, új modemmel, két év hűségnyilatkozat aláírásával. Hűségnyilatkozat aláírását mindenképpen el akarom kerülni, főként a történtek tükrében.

A munkatársuknál is szóvá tettem a számlával kapcsolatos problémámat. A hölgy egyrészt letagadta az Adatforgalmi értesítő szolgáltatás létezését, és hívásrészletezőt ajánlotta nekem, ami még 1200 Ft.-omba került volna. Arra a kérdésemre, hogy mi módon tudom az aktuális egyenlegemet ellenőrizni, azt a megoldást adta, hogy tegyem be egy telefonba a SIM-kártyát, és van rá mód lekérdeznem. Ezt nem igazán tartom életszerű megoldásnak (miért is kellene nekem egy T-mobile kártyát kezelni képes telefonnal rendelkeznem, és ilyen szerelést elvégeznem, ha akarom tudni az általam igénybe vett szolgáltatásról az információkat? )

A kérésem az lenne - mivel én jóhiszeműen használtam az Önök szolgáltatását, bízva abban, hogy az adatforgalmi korlát túllépésénél figyelmeztetnek, a kötött szerződésünknek, és a honlapukon jelenleg is kint lévő vállalásuknak megfelelően – hogy az részemre küldjenek egy helyesbített számlát, amelyben a túlforgalmazási díj nem szerepel.

Általában az Önökéhez hasonló méretű szolgáltatók nem tulajdonítanak jelentőséget egy kisebb ügyfél gondjának-bajának, mégis megkérem, hogy válaszoljanak a levelemre. Remélem nem a Tékozló Homár (www.tekozlohomar.hu) oldalairól ismert kioktató, fenyegetőző szolgáltatói választ kapok majd Önöktől, hanem a problémámnak egy korrekt megoldását tartalmazó választ.

UPDATE: A T-Mobile válasza: Webes felületen tényleg nem lehet megnézni adott előfizetés adatforgalmát ingyen, csak az 1730-as számra küldött smsben 56 forintért. Az elkavarodott 5GB-os értesítés miatt viszont jóváírták neki a korláton felüli forgalomat.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.18. 14:21:24

Először is: én magam mérném a forgalmam, ha forgalomarányos lenen a csomagom

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.18. 14:23:43

Másodszorra persze szép próbálkozás, de volt és lesz is ilyen még, nem kell a "hitnek megrendülni"

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.18. 14:25:16

Nem jött be :)
Süni, Te milyen netet használsz az erdőben?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.18. 14:27:24

@sambalabammbumbumm:
Betárcsázóst.
A rigó összefütyüli magát a közelben levő kollégájával, így jön létre a kapcsolat.

Layosh 2009.11.18. 14:30:02

Le lehet kérdezni a neten is, asszem 56-Ft a díja.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.18. 14:34:06

A Pannonnál viszont lehet minuszba menni.

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2009.11.18. 14:34:46

Jé, ezen a webcímen is elérhető a homár? Nem tudtam...

Xmas 2009.11.18. 14:36:44

NE KÉRJ JAVÍTOTT SZÁMLÁT!

Alkalmatlanok egy ilyen előállítására! Utoljára mikor ilyennel próbálkoztam, 5 számla előállítási próbálkozás után feladtam, és kézzel számított különbözetről e-mailben egyeztettem az ügyfelesekkel, akik készséggel elismerték az igazamat, és szépen visszafogták az igényeiket.

akikaztmondjákni 2009.11.18. 14:43:10

Ezt nem hsizem el,megint itt vannak a tűzoltók és megint bepakoltak egy szőnyeget!:D
Mi folyik itt???( nem Gyöngyösön)

Neménvótam 2009.11.18. 14:45:48

Ha valaki nem kap sms-t az nem jelenti azt, hogy nem is küldtek. Az ÁSZF az sms küldésének lehetőségét garantálja, a kézbesítést nem, ez így van minden szolgáltatónál.

zooDoo 2009.11.18. 14:46:50

Mivel a fenti szerző állítja, hogy nem kapott sms-t, neki is kellene bizonyítania. Addig akár az is lehet, csak nem vette észre az sms-t.

akikaztmondjákni 2009.11.18. 14:52:31

@Sün‼: De most komolyan.Miért jön a tűzoltóság minden nap egy ujabb szőnyegért a NAGY szőnyeg boltba???

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.18. 14:57:04

@akikaztmondjákni:
Valószinüleg rendszerbe állítják a repülőszőnyegről történő tűzoltást.

Kardi13 2009.11.18. 15:07:33

Én ugyanígy jártam a Pannonnál. Ott is benne volt a szerződésben, hogy a korlát 80%-ának és 100%-ának elérésekor küldenek SMS-t. Nem küldtek, és 500 MB-tal túlléptük az internetet, amiért 10000 Forinttal nagyobb lett a havi számlánk. Mivel a mi Pannon internetünk is a Globetrotter családjába tartozik, ezért ott nem tudtuk az aktuális internethasználatot ellenőrizni.

Aztán ajánlotta ismerősünk a Netmeter nevű programot, amit letöltöttünk, és onnantól kezdve sosem léptük túl a korlátot.

Rejtélyes 2009.11.18. 15:09:14

Voda korlátlan, csak lassít a max átlépése után... És most emeltek 2-2 gigát minden csomagjukon :) Szerintem válts.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.18. 15:14:00

@Sün‼: Vagy a személyi állomány változása miatt imaszőnyegekre lett szükség, vagy gruppenszex-filmet forgatnak két riasztás között...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.18. 15:21:10

most ne haragudjatok de ezeken az internetes meg telefonos storykon/ sms, stb/ konnyesre rohogjuk magunkat
sorry
de teny

VinszentVega 2009.11.18. 15:24:42

@Kardi13:
A NetMeter semmit sem ér, ha több gépen használja a modemet. Ezért kellene a szolgáltatónak a honlapján hivatalosan mutatni, hogy ki mennyit használt egy adott időszakban. Nem hiszem, hogy ez a szolgáltatás olyan baromi nagy erőforrásokat igényelne a mobilcégektől 2009-ben, hogy ne lehetne ilyet beüzemelni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.18. 15:37:30

@Sün‼: Éljen a megbonthatatlan szovjet-magyar gázolajoshal!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.18. 15:45:16

@Kitalátor feljegyzetei:
Éljen!
Éljen és virágozzék az extraszűz olivabogyófa!

Píter 2009.11.18. 15:46:42

A T-mobilenál az adatforgalom mérése minősíthetetlen!!! Hónap elején akartam váltani díjcsomagot, de hogy a váltás miatt nehogy kapjak egy 100-200ezres számlát, le akartam kérni az adatforgalmamat, hogy ki tudjam számítani napra lebontva nem-e léptem túl a díjcsomagomba foglalt keretet, hogy büntetés nélkül válthassak.
09.01. 56-Ftos sms ment, válasz: 08.28-án adatforgalma xy ??
09.02. 56-Ftos sms megint, válasz:
08.30-án adatforgalma xy ??!!
09.03. 56-Ftos sms megint válasz:
08:31-én adatforgalma xy
...
Elbasztam vagy 400Ftot mire megtudtam, hogy az adott hónapban, magyarul szeptemberben hol járok. Nem értem, hogy hogy van pofájuk elküldeni az augusztusi adatokat, mikor szeptember 1-én számlazárás van, így onnantól kezdve a múlt hónapi adatforgalmam értelemszerűen nem érdekel. Ha a rendszerük annyira szar, hogy sokszor 3-4 nappal ezelőtti adatokat képes csak elküldeni, akkor hirdessék így a szolgáltatásukat, de ne ba**zanak már át azzal, hogy 20szor elküldik ugyanazt az adatot. Nagy átverés az egész, mert soha nem képesek megmondani éppen hol jársz, még ha fizetsz érte akkor sem, ha ennyire nem képesek másodpercre pontosan elszámolni a letöltött adatmennyiséggel, pláne, hogy még lekérdezésenként van pofájuk 56Ft-ot elkérni, akkor ne nyújtsanak internet szolgáltatást!!! És való igaz, az 50, illetve a 100% elérésekor való értesítő sms nem mindig érkezik meg... Menjenek a p****ba!!

Komment Elek 2009.11.18. 15:50:41

Pannonnál voltam, és ugyanez volt a problémám. Sim kártya ki, telefonba be, és még akkor se tudták megmondani, hogy mennyi az adatforgalmam amikor konkrétan betelefonáltam. két hónapig használtam. Azota is ott porosodik a modem. Szart se ér szerintem.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.11.18. 16:02:35

Most komolyan ment a lecsóba amit az előbb írtam?
Cenzúra vagy műszaki gyengeség?:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.18. 16:35:29

@Kitalátor feljegyzetei: Na, ha már bebújtál valahová:
"Kint a bárány - bent a farka"m...

Dervenkál Egon 2009.11.18. 16:48:19

Ezt már párszor leírtam, mert a saját adatforgalomszámlálóm és a T-mobil akkor még kliensbe épített számlálója köszönőviszonyban sem volt egymással. Streamből megnézett 300 megás mozgóképet 550 megabyte-ként értelmezett. Vagyis vagy rossz a számláló, vagy csal a T. Tehát ha lenne is mérőeszköze a posztolónak, azzal sem érne semmit.

Mennyit kell youtube-ozni már 5 Gigához????

azize 2009.11.18. 16:57:15

A mobilon NET30 előfizetésem van, az e-mailek olvasására használom napközben. Oda sem jött értesítő múlt hónapban, csak a 15Mb túllépéséről, a 30-ról nem :( Gyanús volt, ezért hónap vége felé inkább kivártam, hogy otthon olvassam el a maileket, és jól is tettem, mert túlléptem bizony :( Majdnem annyival, mint ennek a szolgáltatásnak a havidíja: kb. 1300 Ft.
A telefon számlálója sosem egyezik azzal, amit a számlában kiküldenek egyébként.

Anomalocharys 2009.11.18. 18:48:00

Velem is megtörtént már, hogy nem kaptam adatforgalom értesítést. De egynél nem többször, mert rájöttem közben, hogy a SIM kártyának korlátozott a tárolókapacitása...

Mohrzsi 2009.11.18. 19:07:58

-1735-re egy G betű 56 Ft
-Méri a Stick : Csatlakozási előzmények menüpont
-Felhívod a 1430-at

asdf 2009.11.18. 19:10:00

ELEKTRONIKUS HIRKOZLESI TORVENY (2003. évi C. törvény)

138. §
(9) Az előfizető kérésére a szolgáltatónak az adatkezelési szabályok figyelembevételével biztosítania kell, hogy az előfizető a kezelt adatok törléséig DÍJMENTESEN -kiemeles tolem- megismerhesse a fizetendő díj számításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó kimutatást.

Píter 2009.11.18. 19:25:58

@Mohrzsi: gondolom 1730-at akartál írni, de mint korábban említettem, mint sokan tudják ez a szolgáltatás kisebb fajta lottószolgáltatás, 10ből ha 1szer a kért adatot mutatja akkor már mákod van, egyébként 2-3 napos infokat szokott küldeni...

Méri a stick? Mint mások azt említették több új stick és adatkártya szoftver nem méri a forgalmat, vagy a mért adat nem egyezik a t-mobile által kiszámlázott forgalommal.

1430? Max a pofádba röhögnek...

@asdf: ilyenkor hol van az NHH?!

quality control (törölt) 2009.11.18. 19:27:43

nekem most fog lejárni a T-Mobile-os mobilinternetemnél a 2 éves hűség. adom is vissza, de rögtön :)

fagzal 2009.11.18. 19:38:21

Ezért nyitottam ki publikusra a WiFi-met. Inkább élősködjön más rajtam, mint másokon "ezek".

Mikrobee 2009.11.18. 19:41:52

Remek panaszos levél! De kettő perc alatt megtaláltam minden megoldást a net-en! Nyilván fárasztotta a delikvenst a keresgélés! Tehát a megoldás: Küldj egy sms-t a globetrotter programmal a stick-kel arról a kártyáról, amin az adatforgalmat használod a 1730-ra. Az sms szövegébe írj bele egy G betűt. És lám, megkapod az adatforgalmadat kbyte-ban... Mivel ténylegesen bármikor lekérdezheted, hivatkozhatsz arra, hogy nem kaptál értesítő sms-t, mindenki letojja majd nagy ívben a panaszod! Egy dologra hivatkozhatsz, hogy a telefonos spiné félretájékoztatott aztán azt majd jól visszahallgatják! Na de ezért ilyen levelet írni??? Amire pillanatok alatt megvan a válasz... hihetetlen arogáns, türelmetlen, nagyképű világban élünk...

Mikrobee 2009.11.18. 19:43:06

Ja és 6 óránként frissítik az adatokat!

Píter 2009.11.18. 19:46:05

@Mikrobee: Inkább 6 naponként...

breQ 2009.11.18. 20:03:27

Igazabol szerintem mar az eleve etikatlan, hoigy a forgalomstatisztika lekerdezeseert penzt ker egy szolgaltato.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.18. 20:05:51

hat sikeres ember nem lehet aki meri az adatforgalmat:))))))
megaLOL

Gal 2009.11.18. 20:25:43

Eleve 6000 forintért youtubeozni... aztán rádöbbenni, hogy most még drágábban youtubeoztam... aztán meg reklamáni is.. hűha...

Gal 2009.11.18. 20:27:31

"a havi adatkorlátomat 7,5%-al léptem túl. Ezt a kb 380 Mb-ot amúgy kb 20 perc alatt lehet „elfogyasztani” a jelenlegi sávszélességgel, ami a rendelkezésre álló „időkeret” 0,05 %-a."

Matek szakos?:D

moneymanu 2009.11.18. 20:29:49

Szerintem buta az aki mobilnetet használ. Van helyette jobb a fájber póver... rended meg most

euratom 2009.11.18. 20:30:59

Joga van hallgatni....., vagy anyanyelvén (ha az a 23 hivatalos EU nyelv között van) levelet irni az Europai Bizottságnak, pl fogyasztóvédelmi részleg és tisztességtelen piaci magatartás, félrevezetés stb ügyben panaszt tenni.

europa.eu/pol/cons/index_hu.htm bizottságnak 15 napja van, hogy a beérkezett kérdés nyelvén válaszoljon.

Nem kell ezt a távközlés esetében kinevetni, ugyanis nemrég érte el sokat szidott Bizoccság, hogy csökkenjenek a telefon roaming illetve sms árak.
A Mo-n levő cégek is európai cégek, nem csak Mo-n kárositanak....

Igazság szerint a Versenyhivatalnak is lenne ebben dolga....

Manyizga (törölt) 2009.11.18. 20:31:36

Net80 csomagom van. Mérem az adatforgalmam a PDA-telefonomon. 6MB-nél jártam a mérés (és érzesem szerint is), amikor jött 1 SMS, hogy 80%-át elhasználtam, aztán 1 SMS, hogy mindet elhasználtam a keretemnek, meg hogy az egyenlegem 300 Ft alá esett. Mindezt kb. 2 percen belül. Letiltottam a nethasználatot (APN átírásával). És megállapítottam, hogy a következő havi net-keretemet is levonták előre, ezért esett 300 Ft alá az egyenlegem.
Papírokkal/szerződéssel felkészültem, hogy majd rájuk borítom az asztalt, de nem értem rá, addig ingyenwifi-n neteztem mindenhol.
Aztán - már a következő hónapban - ránéztem a neten és azt láttam, hogy ismét aktív a Net80, mintha fizettem volna be a kártyára pénzt...
SMS-t az újraaktiválásról se küldtek.

Valami nagy gubanc volt a nyilvántartásukban októberben. :))

moneymanu 2009.11.18. 20:32:34

@Píter: az a baj vazze, hogy semmibe nem kerül egy actualinfo adatot kinyomni a hülye usernek, de még ezért is pénzt kérnek ezek az "ügyeskedők" ezek a multif@szok

Pofánfosott víziló (törölt) 2009.11.18. 21:20:49

Mérd saját magad a forgalmad.
Én Debian alatt(tudom, sikeres ember nem használ linuxot) a vnstat nevezetű programot használom, sztem van winfosos és osx-es változata is

@Dervenkál Egon: Ha gyenge a jel, ahhoz hogy a 300 megás videót megnézd, leszedhet neked 1 giga adatot is.
(hibás csomagok újratöltése, TCP/IP sync és ACK jelei)

yxcvbnma 2009.11.18. 22:09:19

UPDATE!!!!!

A T-Mobile a kérésemnek eleget téve, méltányosságból jóváírta a túlforgalmazási díjat.

A homárnak is elküldtem a levelet, kérem tegyék ki ők is a választ!

A hasonló cipőben járóknak üzenem, hogy a levél témája kérelem legyen. Az ÁSZF-ben ugyanis benne van, hogy az értesítő sms szolgáltat nem képezheti alapját reklamációnak, vagy panasznak. De kérelem alapja lehet:))

Ja, meg lehet az is hasznos, ha az ember utánanéz annak, hogy az adott cégnél a mailcímeknek mi a szintaktikája, és egyből küldhet levelet akár a felső-vezetőknek is...

Meg a Homár az Homár:)

Amúgy meg úgy voltam, hogy ha már több lett a számla pár-ezerrel, akkor dolgozzanak is meg érte, pörögjenek az ügyfélszolis dolgozók...

yxcvbnma 2009.11.18. 22:23:10

A kommentelőknek meg köszönöm, hogy nem lettem úgy istenigazából "hülye posztoló".

Mikrobee
Erről az sms küldős lekérdezésről nem tudtam. Én meg voltam nyugodva, hogy majd jön az sms ha túllépem a korlátot.Ebben a hitemben az is megerősített, hogy az 50%-os meg is jött mindig.
A sw logja meg azért nem igazán jó, mert több gépben is használtam az eszközt.

GAL
Nem csak youtube-re használtam, sőt arra kifejezetten keveset. Az a Tisztelt Homár hozzéfűzésevolt.
Olyan helyen lakok, ahol nem tudok semmilyen drótos netet bevezetni (bérlemény), így maradt a mobilnet.
Ja és nem matekszakos, hanem mérnök.

A szolgáltatásról szólva, meg amúgy tökéletesen meg vagyok elégedve vele, az 5 Gb is elegendő volt eddig.
Csak ez az egy malőr volt, amit most korrigált a T.

Üdv NZ

Manci néni, a szomszéd 2009.11.18. 22:31:35

Drágáim! Egyszerűen nem értem meg az embereket! Hogy képesek havi több ezer forintot kifizetni ezért a vacak "mobííííl" internetért? Lassú is meg 5GB. Tudomásom szerint magyarországon már mindenhol van valamilyen drótos szolgáltatás, ilyen sebességgel még tán a legdrágább is olcsóbb.

Egyszerűen nem hiszem el, hogy emberek ennyire lusták legyenek, ha már a fotelből akar netezni a "netbúkjával", nem képes egy rohadt madzagot bedugni a gépbe?

Mert véleményem szerint villamoson nem kell netezni. Ki lehet bírni azt az 5-10 percet anélkül is. Parkban sem kell netezni, ott sétálni kell.

És kívánom minden mobilnetesnek, hogy jól szívassa meg őket a szolgáltatója, ha ennyi esze van!

Manyizga (törölt) 2009.11.19. 08:13:19

@Manci néni, a szomszéd: van aki nem 5-10 percet villamosozik, hanem több órát buszozik/vonatozik. Pl. :)
Gondolom Manci néni drága húzza kábelt ilyenkor maga után! :D

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.19. 09:04:33

@yxcvbnma:
Több gépen is össze lehet adni az adatforgalmat ;-)

De olyat is csinálhatsz, hogy az egyik gépedet kinevezed rúternek, megosztod a netkapcsolatot és egy vagy több hálókártyán csatlakozol a többi géphez. Volt kifejezetten ilyen mini linux, tűzfal is volt egyben és P1-es gépen is ment.
Lehet persze switch-et, wireless routert is használnod és akkor nem kell sok hálókártya.

Hátránya, hogy ha az albiban is netezel meg máshová is viszed a hordozható gépet nem menekülsz meg az összeadástól. Persze csinálhatsz egy scriptet is ami csatlakozásonként feltolja az előző adatforgalmat egy weblapra ahol szummázod és azt állítod be kezdőlapodnak akkor mindig látod, hogy hol tartasz, akár grafikusan is, talán PHP-ben lenne a legegyszerűbb. De könnyen lehet, hogy vannak ilyen progik is már, hiszen (ezek szerint) igény van rá.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.19. 09:09:24

@Sün‼:
Az jó :D 'oszt nem lagos egy kicsit, ha a kicsi rigó elrontja a dallamot ? :)
Figyelj oda, mert rigóval faxolni is tudsz, csak akkor más a nóta !

Aki esetleg még nem élt abban a korban, valami ilyesmit énekelnek a rigók:

www.encyclopedia.com/video/Qtqz0bdq30Q-dialup-sound.aspx

Breki77 (törölt) 2009.11.19. 13:27:15

Hogy te mekkora sóher gyerek vagy. Ráadásul ahogy olvasom elég korrekt volt veled a T és még csak meg sem köszönted.

100holdas 2009.11.20. 10:05:06

Velem a következő történt: október 30-án leállították a telefonom és mobilinternetem forgalmát. Az ügyfélszolgálaton közölték, hogy a havi 10 gigás adatforgalmat, amin a 2 év alatt - mivel november 23-án jár le a hűségidő - sem volt havi 6-7 gigánál több forgalom - pillanatnyilag 30 gigával léptem túl, és fizessek be 280 ezer forintot. Mivel a forgalomszámláló 4,2 gigát mutatott, és azt ők is elismerték, hogy ez valóban érdekes dolog, visszakapcsolták a telefonomat és a mobilinternetet, és javasolták, hogy menjek be az ügyfélszolgálatra és adjak be reklamációt. Ez megtörtént, azóta várok az ítéletre. Közben megkaptam a havi számlát, amin még plusz 119 ezer forint forgalomtúllépési díj szerepel. Így összesen majd' 400 ezer forintot követel rajtam a t-mobile...
süti beállítások módosítása