Tékozló Homár

Szívatás szobabiciklivel, Tescóban

2009.12.15. 10:09 | szily | 111 komment

Az alábbi, sportos történetben egyedül az megdöbbentő, hogy OpTeK ezt az egész többórás kálváriát hajlandó volt végigcsinálni egy roskadozó szobabringáért, azok után, hogy alaposan megvezették a hipermarket pénztáránál. OpTeK mégis boldog ember, hiszen állítása szerint "életében először szembesült az efféle gerinctelenséggel".

Elindultunk szobabiciklit venni a TESCO áruházba. Bementünk, fogtunk egy kosarat, és nekiindultunk, hamar meg is lett a sportosztály. Kint volt pár szobabicikli. nagyjából tudtuk hogy egy olyat keresünk ami 20000 forint körül van. Meg is találtunk egyet ami alatta, egyet ami felette, kipróbáltuk mindet és rájöttünk hogy azt szeretnénk megvenni, ami alá az van kiírva hogy 19990,- FORINT . Csak éppen a kormány fordítva van felszerelve, kerestem egy TESCO MUNKATÁRSAT aki hívott egy másikat, aki szólt egy harmadiknak, aki összerakta normálisan az árut. Kipróbáltuk, megbizonyosodtunk róla hogy igen ez kell nekünk.

Kosárba be, a kasszához odatol, kisebb várakozás, a (40+ kasszából nyitva is volt vagy 10.) Mikor leolvasásra kerül a vonalkód, a hölgy kedvesen megszólal 29990,- forint lesz. Kollégám rám néz, hogy de nem annyi volt ám kiírva. Gyorsan visszament megnézte hogy téved-e, de nem tévedett hisz mindketten
láttuk, még meg is nézte külön, 19990 volt kiírva. Akkor próbált a KASSZÁS hölgy hívni telefonon segítséget, de senki sem vette fel, (a sor egyre csak nőtt másik kassza nem nyílt) végül akadt egy másik TESCO MUNKATÁRS aki a következőket mondta.

Elnézést valóban elírás történt, most ki kéne fizetni a
teljes összeget, és a vevőszolgálatnál a különbözet 10000 forintot visszaadjuk, sajnos csak így lehet megoldani elnézést kérünk. Kollégámmal elhittük naivan, hisz jön a karácsony meg miegymás. A tranzakció megtörtént kaptunk blokkot 29990 forintról, el is indultunk vele a VEVŐSZOLGÁLATHOZ, ahol az iménti segítőkész hölgy01 (legyen a neve HÖLGY01 a szemléltetés érdekében) már ott várt minket és telefonált.

Megérkezett HÖLGY02 aki azt mondta hogy  a másik terméket fel tudja ajánlaniaz eredeti 19990 forintos árért ami annyiba kerül, vagy ezt elvihetjük ennyiért ami 10 forint híján 30000 forint. Egy kicsit felháborodtunk hogy nem erről volt szó, hogy kifizetjük aztán itt megpróbálnak meggyőzködni másról amíg megy a sor, hanem arról hogy visszakapjuk a különbözetet. HÖLGY02 megkérdezte HÖLGY01 et hogy ő tett e ilyen kijelentést felénk, mire ő azt
mondta nem. Szemrebbenés nélkül hazudta bele az arcunkba. Erősen megdöbbentünk hogy ilyen történhet,
de ekkor mondtuk hogy de hát mind a ketten hallottuk a dolgot, mire HÖLGY02 mondja, hogy hát ők is ketten vannak nem jelent semmit.

Na ez lett volna a tetőpontja a dolognak, de még dobta a HÖLGY02 egy apró hozzászólással a dolgot, hogy az ár helyesen volt kirakva és mi hazudunk, mert ők már 8 éve dolgoznak együtt a kollégájával és megbízik benne, ....................mire mondom hogy akkor nézzük meg, és ekkor a pont az I re, "maga szerint még ott van az a kiírás már negyed órája itt beszélgetünk" jegyezte meg már mosolyogva HÖLGY02.

Ez betette a kaput, én szerettem volna rájuk borítani a 25KG súlyú szobabiciklit, de kollegám azt tanácsolta, inkább kérjük vissza a pénz, és visszakapják a biciklit. A csere meg is történt, mi adtunk még 10 forintot ők pedig adtak 30000 forintot. Ekkor visszatértünk az áruházba hogy megpróbáljuk megvenni tényleg a 19990 forintos árut. Megtaláltuk, egy dobozban a polcok alatt, tényleg a kiállított darab alatt, ami persze többe kerül. Hívtunk egy TESCO MUNKATÁRSAT hogy szeretnénk azt az árut kipróbálni, az hívott egy másodikat telefonon, majd végül egy harmadik ***** nevű nagyon kedves ember szerelte össze nekünk a
kerékpárt, aminek a kijelzője nem működött, de hát mit is várhattunk volna ezután.

Miközben a szerelés folyt elmeséltük neki mi történt, mire ő csak ennyit mondott rá: Hát azt oda kellett volna adniuk akkor annyiért ami ki volt írva, ez magas szintű patkányság volt. Igazság volt a szavaiban, mi is tudtuk az igazunkat csak épen bizonyítani nem voltunk képesek.

Végül megvettünk egy szobabiciklit 19990 forintért közel 3 óra alatt és 79990 forint forgalmat generálva a Z-------rel szemben lévő Újpest városkapunál lévő TESCO-nak. Az igazságtalanság, és az átbaszás határtalan, életemben először szembesültem
az efféle gerinctelenséggel.

By OpTeK

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.15. 10:14:52

A szobabiciklinek nem a kijelző az egyik lényege?

CBF 2009.12.15. 10:16:05

Where is Ms frappáns fruska?

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2009.12.15. 10:16:55

ki kellett volna fizetniuk a kulonbozetet. egyebkent azt hiszem torvenyi eloiras van arra hogy annyiert kell adniuk az arut amennyirt ki van irva ra. szoval csak a felettesuket kellett volna kerned aki joesetben segit. ha nem, akkor az o feletteset. and so on. persze amit tettel az is teljesen fasza :)

elwood 2009.12.15. 10:21:45

hát sünt a tesconak

de azért amikor másodszor mentetek vissza nem jutott eszetekbe hogy:
"Vadász, te ..."

akikaztmondjákni 2009.12.15. 10:24:23

Najóreggelt!:)
Már megint Tecso...Elolvasom.

Már nem ESIK a hó!

elwood 2009.12.15. 10:24:27

@zsoltikam: "gyebkent azt hiszem torvenyi eloiras van arra hogy annyiert kell adniuk az arut amennyirt ki van irva ra. "

ez furcsa lenne. bemegy tahó vásárló 1 az áruk közé, átrendezi, visszapakolja ami nem kell, oda ahol kiesik a kezéből, csirkecombot a mosóporhoz, parizert a kekszek közé

jóhiszemű vásárló bemegy, viszi a pénztárhoz: "dehát ennyiért van kiírva"

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.15. 10:28:12

@akikaztmondjákni:
Bocsi, hadd kérdezzem meg: Esik még a hó felétek?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.12.15. 10:30:43

@elwood:
Ezért kell megnézni pl. a vonalkódot.

A kiíráson rajta van, hogy az 1234567 számú termék ára 1Ft és a gépben ettől eltérő van NA akkor kell olcsóbban adniuk. Hiszen "elfelejtették" az akciót a gépben érvényesíteni.

Amúgy gyártom már plazmatévékre az etikett cimkét, hogy 100Ft :-)

bekbórd! 2009.12.15. 10:31:07

Csak én nem értem a 79990.- forintot?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.12.15. 10:31:57

@Sün‼:
Nem úgy volt, hogy Ni-éknél hullik? Vagy már hulla hó? Vagy az csak tegnap volt? csomó kérdés...

akikaztmondjákni 2009.12.15. 10:34:18

Ja!Reményhalnak jeleznék egy apró szösszenetet:
szinonimaszotar.hu/keres/hull

@Sün‼: Már nem esik,zuhan,pottyan:)Kb. 2 centis a hó:(
Viszont gyönyörű látvány fogadott reggel:)

Jól emlékszem, h volt már ilyen szobabicós poszt?

Taurusz 2009.12.15. 10:35:05

Ha az van kiírva, hogy a 1232232221 vonalkódú termék 1 Ft. akkor annyiért kell adniuk, ha a fene fenét eszik, akkor is. Ha ki van téve egy tábla, hogy a szobabicikli 5000 Ft., de egy akváriumon van a tábla, az bizony nagyon nem biztos, hogy 5000. Szóval a vonalkód a lényeg. Nekem már volt ilyen, wasabis mogyoróval. Vissza is adták a különbözetet. Igaz, kérni kellett, de ideadták. (10 zacskónál azért már tétel.)

Dave80 2009.12.15. 10:35:14

@elwood:
Ezért van minden normális áruházban kiírva a termék neve is.
Így ezt nem tudod eljátszani, hogy a plazmatévét berakod a csokik közé, aztán megveszed 100 forintért.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.12.15. 10:35:57

@bekbórd:
elvileg 30e + 19e = 49e de lehet, hogy a cikkes kolléga is vett egyet a 30e-ből de nem a 19e-ből.

Amúgy az a "forgalom" amikor visszaad a tecskó az negatív előjeles, szóval az nem bevétel nekik, sztem azt akarta írni, hogy a folyószámlájáról ennyi pénzt vett fel. A csúnya az lett volna, ha ez egy hitelkártya, mert ott drágább lenne a készpénzfelvét, azaz nyert a vásárló, vesztett a bank.

Persze ha időre nem fizeti vissza akkor az ügyfél vesztett és röhög a bank.. ez ilyen világ.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.15. 10:36:16

@sambalabammbumbumm:
Én már teljesen összekeveredtem.
Ennyit szobaciciklizni.
És ***** a neve az eladónak.
Meg HÖLGY01 beszélget HÖLGY02-vel.
Hát ez egyszerűen hihhhhhetetlen!

Inkább énekeljük el a HULLA pelyhes fehér ló című szerzeményt!

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.12.15. 10:38:23

@Dave80:
Ezért írtam, hogy csinálni kell olyan cimkét :-) esetleg vinni egy radírt magaddal és néhány felesleges nullát leszedni :D Jelentkezzen a ki kipróbálta és utána ártatlan arccal tolta ki a másfélméteres tévét J

ave 2009.12.15. 10:40:17

Sosem hagyni!!!! Nem utolag meselni itt a blogon vaze, mi ertelme ennek?

Obrut 2009.12.15. 10:40:33

képes volt összerakatni egy szobabicajt a boltban? nem sikeres ember...

PioDVD 2009.12.15. 10:40:35

@elwood: akkor válj tudatos vásárlóvá és jegyezd meg, hogy ez bizony így van. Ami furcsa, hogy a sokat szidott multikban ennek érvényt is tudsz szerezni, a nagyon szeretett kis magyar boltból meg kibasznak, mint macskát szarni, ha élni kívánsz a jogoddal.

Egyébként ilyen esetben az a megoldás (ha többen vagytok, mint jelen esetben), hogy egyik emberke megy a vevőszolgálathoz, másik meg a polchoz - megelőzendő a cédula eltűnését. Hozzáteszem, ez utóbbit én még nem csináltam, sose szórakoztak velem eltüntetett cédulával, igaz, nem volt 10 e ft a tévedés.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.12.15. 10:42:16

@Sün‼:
Azt tudtad, hogy miért hívják a cicit cicinek? Mert kettő van belőle! Érted, ikrek: ci és ci. Próbálkoztak bi-ci vel de nem jött össze, nehéz kimondani. Pedig lehetne még ci a második hatványon, na ezt meg bonyolult írni. J

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.15. 10:42:47

@sambalabammbumbumm: Vonalkód-nyomtató "kütyü" kell hozzá, meg egy biztonsági őr tettestárs, és lehetőleg benne kell lennie a pénztárosnak is, és még arra is vigyázni kell, hogy pl. a 3×4 m-es plazmatévére legalább egy 40 cm-es átlójú tévé vonalkódja ragadjon...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.15. 10:44:42

@sambalabammbumbumm: A cinégyzet is csak ci, ha ci=1.
@PioDVD: Én meg már voltam olyan aljas, hogy kiemeltem a polc-címkét, és vittem a pénztárhoz. Bejött...

akikaztmondjákni 2009.12.15. 10:45:12

@sambalabammbumbumm: Azért nem mindig ikrek:)
Állitolag!:)A nők többségének nem mindig egyforma a kettő:)

uni1002 2009.12.15. 10:45:27

Ilyen esetekben előveszem mobilomat, és 2 megapixeles fotókat készítek az áruról, és a cimkéről, amit kedvesen az ügyfélszolgálatosnak meg is szoktam mutatni. Ez általában meggyőző erejű...

biker_kolee 2009.12.15. 10:46:25

Nekem férfi inggel volt hasonló kálváriám. Tudom, sikeres nem lehetek, de muszáj volt, sos.

Ki volt rakva, hogy kettő darab vásárlása esetén 2400 Ft. Errefel fizettem 3700-at. A vevőszolgálatnál visszakaptam a különbözetet, mellé egy 200 Ft-os utalványt és egy levelet az áruház igazgatójától sk.

Gödöllő.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.15. 10:46:35

@sambalabammbumbumm:
Akkor ha HÖLGY01 beszélget HÖLGY02-vel, az olyan mintha CI²01 beszélgetne CI²02-vel?

É2I 2009.12.15. 10:47:17

Erre fele meg leszerelték a gyökerek a vonalkód leolvasót. Gondolom így jobban lehet copatni a vásárlovakat.

elwood 2009.12.15. 10:48:53

@Dave80: "Ezért van minden normális áruházban kiírva a termék neve is.
Így ezt nem tudod eljátszani, hogy a plazmatévét berakod a csokik közé, aztán megveszed 100 forintért. "

ezerszer láttam a az akciós DVD kosárból volt 1500Ft-os, 1000Ft-os, 500Ft-os.

az entrópia szerint a tartalmak elkezdtek keveredni. ha erre törvény van hogy mindet elhozhatom 500-ért ha gyerek előtte átdobálta oda, akkor az a törvény rossz.

labi 2009.12.15. 10:49:27

Na most nagyjából arról van szó, hogy rossz bemutató terméket raktak ki.

No ha ugye a plazmatévé alatt ott van, hogy csirkefarhát most csak 50 Ft, akkor attól a plazmatévé még nem lesz annyi.

Pénz teljesen visszaadva, nem érzem úgy hogy nagy gond lenne.

Én is vettem már így webkamerát olcsóbban, de ott tényleg az a termék volt a gépben máshogy ami a polcon rossz áron szerepelt.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.15. 10:50:10

@akikaztmondjákni:
De ezt csak tapintással lehet kétséget kizáróan bizonyítani.

akikaztmondjákni 2009.12.15. 10:53:56

@Sün‼: Bizzunk benne!:D
Jujjj,de fura lehet ha szemmel is érzékeled, nem tapintással:S

Majmász Gedeon 2009.12.15. 11:01:06

Már eleve azt nem értem, hogy vehet valaki szobabiciklit. Egy szobában hogy lehet biciklizni? Ez csak a biciklizés illúziója...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.12.15. 11:02:05

@Kitalátor feljegyzetei:
Nnna igen, a kamerázás az hatékony védelem ez ellen. Meg a pénztáros oktatása. Van ismerős.. Meséltek olyan maffiáról, hogy átcimkéztek eképp cuccokat, majd visszarakták, kimentek egy túró-rudival az áruházból. Pár perccel később a beszervezett társuk megveszi az átcimkézett árut fapofával. Így ha visszanézik a kamerát láthatják, hogy egy banda átcimkézte a cuccot, de őket nem lehet már elérni, aki meg ártatlanul megveszi akár vétlen is lehet.

elwood 2009.12.15. 11:04:14

@Majmász Gedeon: "Egy szobában hogy lehet biciklizni? Ez csak a biciklizés illúziója... "

amikor pédául hullik a hó, akkor van akinek az szimpatikus, hogy chipset eszik a tv előtt, van aki meg mozgásigényét így szeretné kielégíteni, talán jobb neki

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.15. 11:06:26

@Majmász Gedeon: Üdv a fedélzeten, régen láttalak!(?)
Te próbáltad már szobabiciklin?

É2I 2009.12.15. 11:08:13

@Majmász Gedeon:
Egy helyben. Legalább nem kell félni, figyelni az egyéb közlekedőt.
Sőt nem kell betartani a sebesség határokat. :)

akikaztmondjákni 2009.12.15. 11:09:48

Nekem már semmi sem botrány.
Nem elég, h Benkő lealázta szexnagyit, az még külön müsorral jelentkezik!
Hát semmi sem szent ebben az országban?!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.15. 11:15:48

@akikaztmondjákni:
Most ennek a tapintásos vizsgálatnak a nevén gondolkodom.
Nem ugrik be...

Secnir 2009.12.15. 11:19:56

végigolvastam(kínlódtam)
a posztot. nagyon jól
vantagolva, teljesen érthető
mindenki

számáraahogy van.

TÖRDELŐSZERKESZTŐT A HOMÁRRA!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.15. 11:20:13

@Sün‼:
Megvan!!!
Cicidiferenciavizit.

Na, ezt fel kell vennem a tevékenységi köreim közé.

akikaztmondjákni 2009.12.15. 11:22:58

Mijaz, h a kosárba be a szobabiciklit???
Kisnövésü e a posztoló?

akikaztmondjákni 2009.12.15. 11:24:10

Már megint a kosár, amire kerekek vannak szerelve...ejej.

Majmász Gedeon 2009.12.15. 11:24:35

@É2I: Ja, még egy fali kivetítő kellene, amin lehetne látni a közeledő-távolodó tájat, esetleg kinyitni az ablakot, hogy friss levegő is jöjjön, és teljesen rendben van a dolog. :)@Kitalátor feljegyzetei: Nem. Bár guminőre is van igény, ahogy - mint látjuk - szobabiciklire is...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.15. 11:26:51

@akikaztmondjákni:
Nemnem.
Női hölgyekről lévén szó szigorúan társadalmi munkában.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.12.15. 11:27:15

A Corában vettem egyszer gyerekdalos CD-t, akciós ára volt 2500, de 3000-ért hozta a gép. Szóvá tettem, mondta a kasszás hölgy, hogy vevőszolgálat.

Elmentem, megmutattam, meggyőződtek, visszaadták a különbözetet, elindultam.

Még ki sem értek, a hangosban szóltak utánam, hogy az iménti úr fáradjon vissza a vevőszolgálatra... mondom WTF??? Visszamegyek, ők pedig kedvesen mosolyogva a kezembe nyomják a CD-t, amit a nagy könyvelésben náluk hagytam.

Ja, CORA, SZOLNOK, amit sokan el sem hisznek, pedig itt tényleg sokszor mosolyognak, nem úgy, mint a Feldiban.

akikaztmondjákni 2009.12.15. 11:29:49

Hát igen,igen...Fogyasztóvédelem szerint, annyiért kell eladni az árut, amennyiért ki van irva rá(ja)

É2I 2009.12.15. 11:31:01

@Majmász Gedeon:
Sajnos sok helyen odakint rosszabb a levegő, mint odabent.
Bár egy kiadós tekerés generálhat oroszlán/hal szagot :) De addig le lehet zuhanyozni, míg az ember szellőztet. ;)

akikaztmondjákni 2009.12.15. 11:31:23

@Sün‼: Ja, h ez ilyen karitativ cucc?:
)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.15. 11:35:49

@akikaztmondjákni:
Persze.
Szigorúan egészségügyi alapon.
A túl nagy diferencia ugyanis gerincproblémákhoz vezethet.
Valamint rendszeres vizit javasolt a vizsgálat alanyainak.

spulni 2009.12.15. 11:41:27

@Majmász Gedeon: Talán azért szeretik, mert ha elegük van belőle nem kell hazatolni. :o)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.15. 11:42:38

@Majmász Gedeon: Pedig elolvasnék egy hiteles beszámolót. Kipróbálni már nem merem, és nemcsak azért, mert nincs is szobabiciklim...

angantyr 2009.12.15. 11:44:10

A MUNKATÁRS, HÖLGY01, HÖLGY02 kiemelése azért fontos, mert ők már kiemelkedtek a bennszülöttek közül?
Vagy nem értem, vagy nem értem.
Inkább énekelek Sünnek. Amit csak kíván.

angantyr 2009.12.15. 11:46:21

Nem értem.
Hosszú. És rosszulvan
tagolva.
És túl
bonyolult.
Sírok.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.15. 11:50:14

Ezek szerint TESCOban csak olyan SZEMÉLYeknek érdemes vásárolni,
akiknek beépített VONALKÓDOLVASÓ van a retinájukban.

@angantyr:
Javaslom, h énekeljük el a
HULLIK a hó, NInek ez miért jó?
című egysoros szerzeményt!

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.12.15. 11:51:14

Az ilyen kellemetlenségek elkerülése miatt szoktam lehúzni a vásárolni kívánt áru vonalkódját egy ár ellenőrző ponton, így még nem ért csalódás...

Vkat118 2009.12.15. 11:53:44

Egyszer a 3literes hilltop borzsákokat(ált 2500-3500 ft között van) árazták el 349.-re Vettem 10 et, reklamáltam a kasszánál, a vevőszolgálaton visszakaptam a pénzt. Még elnézést is kértek. (Váci úti tesco)

angantyr 2009.12.15. 11:54:36

@Sün‼:
Jó, csak dúdold előbb.

Vagy ne inkább azt énekeljük, hogy "tararam-titi-tam-titi-tararam"?

isti77 2009.12.15. 11:58:39

Ezt a "fizesd ki a teljes összeget, és majd visszakapod a különbözetet" eljárást nem is értem.
ÉS mi van, ha nincs nálam a teljes összeg, hanem csak annyi, amennyibe a készülék kerül? Ha kinézek valamit 20 ezerért, és pont azért megyek, hogy megvegyem, miért lenne nálam biztosan 30 ezer is?
A közszolgáltatók szoktak élni ezzel a "tévedtünk, de tessék kifizetni, majd a következő számlából levonjuk" gyakorlattal. Én meg ilyenkor szoktam megkérdezni, hogy hasonlítok-e egy hitelintézetre.

Pocócicó 2009.12.15. 11:59:57

@Sün‼: Én a Lászt Krisztmenszt szeretném kérni, ha lehet! :)

Vkat118 2009.12.15. 12:00:10

isti77 Azért 2-3 bankkártya csak akad az embernél így 2010 környékén. A módszer ennek ellenére persze szemét de hát ez van.

Pocócicó 2009.12.15. 12:02:06

@Sün‼: Inkább Dédé-dé-dél, dééééél-dééééél

angantyr 2009.12.15. 12:08:35

"Végül megvettünk egy szobabiciklit 19990 forintért közel 3 óra alatt és 79990 forint forgalmat generálva a Z-------rel szemben lévő Újpest városkapunál lévő TESCO-nak."

Nem értem. Még mindig.
1. Most a posztíró azt hiszi, ha átmegy egy másik Tescóba, akkor nagyon ügyes húzást csinált?
2. Mennyit is szántak pontosan arra a fránya biciklire? 20e körüli összeget vagy 80e körülit?
3. Ha csak 20e körülit, akkor miért elégedett azzal, hogy 80e-t költött?
4. Ha dühös, miért generál forgalmat olyan áruházláncnak, amelynek tökteljesen mindegy, melyik áruházában vásárol az illető?

Nem értem. Én vagyok a hülye?
Sírok.

Pocócicó 2009.12.15. 12:09:48

@Sün‼: Hát persze! Ott a helyem :)

angantyr 2009.12.15. 12:10:23

"Végül megvettünk egy szobabiciklit 19990 forintért közel 3 óra alatt és 79990 forint forgalmat generálva a Z-------rel szemben lévő Újpest városkapunál lévő TESCO-nak."

Nem értem. Még mindig.
1. Most a posztíró azt hiszi, ha átmegy egy másik Tescóba, akkor nagyon ügyes húzást csinált?
2. Mennyit is szántak pontosan arra a fránya biciklire? 20e körüli összeget vagy 80e körülit?
3. Ha csak 20e körülit, akkor miért elégedett azzal, hogy 80e-t költött?
4. Ha dühös, miért generál forgalmat olyan áruházláncnak, amelynek tökteljesen mindegy, melyik áruházában vásárol az illető?

Nem értem. Én vagyok a hülye?
Sírok.
És faszom már ebbe a blogmotorba. Panaszt fogok írni.

akikaztmondjákni 2009.12.15. 12:11:29

Énekeljük inkább kánonban azt, hogy:
Miért nem ESIK a hó hülyegyerek...feje kerek,lába X,fa**a gipsz...

angantyr 2009.12.15. 12:11:47

@Sün‼:
Jó. De milyen hangnem?

akikaztmondjákni 2009.12.15. 12:13:14

@angantyr: Komoly kérdések-melyeket én sem értek-, bezony ám.
Sztem ha csak mi nem értjük, akkor ketten vagyunk hülyegyerekek.

Dr Gregory House 2009.12.15. 12:13:25

Marha egyszerű: először is egyeztetni az árucímke vonalkód számát a dobozon lévő vonalkód számmal, másodszor eltolni a vonalkód leolvasóhoz és kiadja, mennyi lesz a pénztárnál. Ehhez nem kell sok sütnivaló!

akikaztmondjákni 2009.12.15. 12:15:57

Ez már az évvégi?
Kimaradt a karácsony meg a szilveszteri.

angantyr 2009.12.15. 12:20:31

@mindenki: Jó, kan-dúr, az jó. De kánonban szeretném. És nem annyira össz-, mint inkább visszhangzatban.
Kottát azért kérek, még így sem világos, mi lesz pontosan az én teendőm.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.12.15. 12:20:43

"Elindultunk szobabiciklit venni a TESCO áruházba."
Itt kurtatok el, nem kicsit, stb.

akikaztmondjákni 2009.12.15. 12:24:45

Az alkoholmentes sör az első lépés a guminő felé.

akikaztmondjákni 2009.12.15. 12:35:14

Te nem köcsög vagy, hanem népművészeti cserépedény!
Ez qrva jo!:D:D:

buvarpocok 2009.12.15. 12:36:05

én ezt el se olvasom... 20 ezer ft-os szobabiciklivel kb tekersz két napot aztán viheted a kukába...

akikaztmondjákni 2009.12.15. 12:37:46

Széttéplek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!
Ez az!

Mr.paksimogyoró 2009.12.15. 13:00:38

Nem értem a posztolót, nem áll ki a saját igazáért, de azért ír egy rinyát róla. 100 ft-ért is odamegyek a pulthoz, és kiverem a balhét, nemhogy 10ezerért vazz! Nem az összeg nagyságáról van szó, hanem az elvről. Ha hagyod, hogy eltapossanak, el is fognak, ember!!

Der Beste 2009.12.15. 13:03:51

Én még nem láttam olyat, hogy valaki heti rendszerességgel használta volna a szobabiciklijét.
Rendszerint a vásárlást követő 4. héten lekerül a pincébe.
A 20 ezer forintosat meg főleg hülyeség megvenni.

autosave 2009.12.15. 13:04:33

én kihívtam volna rájuk a rendőrséget

ui: legközelebb fotózd le a kiírást a telefonoddal - úgy tűnik patkányok között patkányság kell. media marktban azonnal csökkentették a cucc árát szinte a felére nekem egy éve kb, mert az is hibásan volt kiírva. ez kötelességük, nem szívesség.

É2I 2009.12.15. 13:13:37

@R.T.:
Írtam feljebb, hogy egy megyeszékhelyi tuskóban leszerelték. Nincs.
Mondjuk azóta azt nem veszem meg náluk azt, amit nem lehet egyértelműen beazonosítani. A fene fog még félórákat vitatkozni a vevőszolgálaton...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.15. 13:20:46

Hoppá!

Most nézem, h volt egy KASSZÁS női hölgy is!
De a hunyó mindenképpen a HÖLGY02 volt.

Kérdés, h nekik vajon egyformák-e a CI²-jük?

csaknem?! · http://csaknem.blog.hu 2009.12.15. 13:29:24

Nagyon egyszerű a képlet, komolyabb árú termék esetén, vagy ha nem vagyunk biztosak a kiírt árban, akkor kamerás mobillal szépen lefényképezni. Majd ha probléma támad a kasszánál és a vevőszolgálaton kifizetik a különbözetet szöveggel jönnek akkor a képen kívül, pluszban, ha legalább ketten vagyunk akkor az egyikünk szépen menjen vissza a kiírt árhoz és várjon ott, nehogy a rossz ár "véletlenül eltűnjön" vagy "hipp-hopp kicserélődjön" mert ezek a kis patkányok ott nagyon rafkósak tudnak lenni, a másikunk meg menjen a vevőszolira és kérje vissza szépen a pénzt, ha akadékoskodnak mutathatja itt a fénykép, a kollégám/barátom/rokonom meg ott várakozik a rossz árcimkénél.

Egyébként vki írta, hogy jajj akkor mki össze-vissza kicserélné az árcímkéket, ha így működne a rendszer és akkor hajjaj,na most ez nem így működik. Ezt a hülye is tudja. Az egyértelmű, hogyha a zsemle 10ft-os ára fityeg a 100ezres lcd tv alatt, a zsemle vonalkódjával akkor nem fogják annyiért odaadni. Akkor reklamálhatunk, ha megegyezik a címkén szereplő név az áhított termékkel, vagy ne adj isten még a vonalkód is, mert akkor nyert ügyünk van.

igazságos 2009.12.15. 13:31:10

ALDI-e?
Már az elején el volt rontva a dolog, hogy a TESCO-ba mentek.

Le kellett volna fényképezni a kiírást egy telefonnal.

Jellemző, hogy az egyes kommentelők megint játsszák a nagymenő csávót, akik a való életben a legjobban kussolnak ilyen helyzetben.

YZ 2009.12.15. 13:32:21

@Obrut: Az még rendben, hogy összerakatta. De azért az durva, hogy nem működik a kijelzője és még úgy is megvette...
"szerelte össze nekünk a
kerékpárt, aminek a kijelzője nem működött, de hát mit is várhattunk volna ezután."

angantyr 2009.12.15. 13:33:05

@Sün‼:
Köszi, de ezt már ismerem. Amellett megnéztem: tényleg kan-dúr.

pizsama 2009.12.15. 13:51:58

Mi egyszer találtunk a Tescóban 4db-os Pilsner Urquell pakkot nagyon olcsón. Gyanús volt, ezért leellenőriztük egy vonalkód-leolvasónál. Jó volt az ár, de még mindig túl gyanús volt. Szóltunk egy arrafelé tébláboló eladónak, aki fogta a kézi kütyüjét és lecsekkolta. Mondta, hogy ennyi a rendszerben, de valószínűleg rosszul vitték be, majd szól, hogy javítsák ki, de majd csak később, hogy mi még az alacsonyabb áron megvehessük. Persze bespájzoltunk a cuccból, vittünk vagy 6db (összesen 24 sört) kb. 115Ft-ért fél lityóját. Jó vásár volt.

AlulírottFentemlített 2009.12.15. 14:52:55

Chuk Norris szobabiciklivel is körbetekerte a földet!
Kétszer is!

Manci néni, a szomszéd 2009.12.15. 15:47:00

Cipőt a cipőboltból!

Szobabiciklit a szobabicikliboltból!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.15. 15:47:28

kameras mobil meg ilyenek
ki van irca 19990
a kasszanal kernek 29990-et
ja ha ennyi akkor nem kerem
bevasarlo kocsit otthagyom
esetleg meg szetnezek van-e masik ami szoba johet, ha nincs, masik aruhaz
lecet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.15. 16:30:39

az igazi szivatas az volt amugy, mikor az itten tescoban egy baratnono futogepet probalgatott es hulyegyerekem laza csuklomozdulattal a leggyorsabb fokozatra allitotta

Ficak 2009.12.15. 17:02:48

"... életemben először szembesültem
az efféle gerinctelenséggel."

Végül is a poszoló egy mázlista esetleg nagyon fiatal. Mindkét esetben végül is irigylésre méltó

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.15. 21:01:47

Szobabiciklit tescoból? Tesco titok,részlet:

"Voltak beszállítók, akinek termékeire úgy kellett ügyeljünk, mint a hímes tojásra, hogy szét ne essenek a raktározás, vagy ki pakolás közben. Ott voltak például valami Trendex nevű cég szobakerékpárjai. Ezeknek az volt a bajuk, hogy egy zakó súlya alatt is letört a kormányuk. Mivel a baráti körben és az ismerősök közt gyűjtött tapasztalataim szerinte ezek a szerkezetek rendel¬tetésük ellenére meglehetősen sűrűn végzik ruhafogasként, ez nem elhanyagolandó információ. A hegesztést, illetve a hegesztés szándékát két borsónyi pötty jelezte az éles szemű szemlélőnek. Állítólag volt köztük olyan, ami minden rekordot megdöntött és a parkolóból hozták vissza."

szemi90 2009.12.16. 10:38:01

Már azon leakadtam, hogy szobakerékpárt vásárolni a Tesco-ban.
Miért???? Miért hülyék az emberek? Ha meg közlik velük a vevőszolgálatnál, hogy hülyék vagytok, akkor miért mennek vissza ugyanabba az áruházba másikat venni?
Mi az élet értelme? Ó *azze de kiakadtam most. Bocs mindenkitől.

Szail 2010.03.19. 21:22:22

@akikaztmondjákni:
Taurusz 2009.12.15. 10:35:05
"Ha az van kiírva, hogy a 1232232221 vonalkódú termék 1 Ft. akkor annyiért kell adniuk, ha a fene fenét eszik, akkor is."
A monori tescoban rendszeresen egy konyharuha vonalkódja volt feltüntetve az akciós termékeken... Mikor 20e forintot kapott vissza valaki egy "baki" miatt, utánanéztek... Ennyit a vonalkódról. Mellesleg a kedves vásárlónak nem kötelessége tudni, hogy mit hol kell nézni. Áru-alatta ár!
süti beállítások módosítása