Tékozló Homár

A Homár ahol tud, segít: hogyan parkoljunk a Felvonulási téren?

2009.12.16. 08:53 | szily | 90 komment

Nem szokásunk életvezetési tanácsokat adni, de annyira meghatott bennünket, hogy Ferenc vette a fáradságot, és leskiccelte, hogyan tudnának egymás akadályozása nélkül parkolni a kocsik a Liget szélén, hogy az instant posztolás mellett döntöttünk. A Homár-olvasók soha többé ne álljanak a piros ikszek helyére, és akkor mindenkinek egy kicsit jobb lesz, ezúton is köszönjük!

Nem biztos, hogy a blog-ba vágó téma, de azért neked írok, mert ha megjelenik, bízom az oldalad népszerűségének jótékony hatásában.

 

A VI. kerület 56-osok tere (régen Felvonulási tér) közkedvelt parkoló hely a környéken dolgozók, ügyeket intézők körében, mivel elég nagy területen lehet ingyen parkolni. Engem is azzal ver az Isten, hogy az agglomerációból napi 50 km-t kell autóznom a munkahelyemig, ezért legalább ez könnyebbség, hogy nem kell fizetnem a parkolásért. Általában nem szokott gond lenni, mert hely van bőven, kivéve amikor valami rendezvény miatt a rendelkezésre álló terület mérete csökken. Így van ez most is a Mikulásgyár, illetve egy karácsonyi vásár miatt. (Az egy másik poszt lenne, hogy miért is kell egy alig látogatott sörsátor miatt lezárni egy a sátor méreténél 3-4-szer nagyobb területet is amikor megfelelő logisztikával a sátor is elfér és az autók sem zavarnak senkit). Ebből kifolyólag szűkebb a hely, jobban oda kellene figyelni a parkoláskor. Nos, ez nem megy néhány autóstársnak. Általában szokott volt lenni egy kialakult íratlan, jelöletlen szabály, hogy a terület végein nem parkol senki, így ott átjárhatóak a sorok. Nos ezt manapság abszolút figyelmen kívül hagyja néhány ökör, így ma reggel is pl. két sorban álltak az autók középen, a parkoló két széléhez meg lehetetlen volt bejutni.

 

A mellékelt rajzon vázoltam az ideális helyzetet. Ha közzé teszed a levelet, ez úton kérem a tisztelt autósokat, hogy próbáljanak meg tekintettel lenni egymásra, és akinek van, az használja az eszét. Az pedig akinek ebből nem jutott lehetőleg ne üljön autóba, mert még komoly baleseteket is képes okozni figyelmetlenségével.

Köszönöm,

Ferenc

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megdobbent 2009.12.16. 09:00:31

Mi koszonjuk, kedves Frenc!

Eric_Cartman 2009.12.16. 09:02:17

Köszönjük, ez helyes poszt.

É2I 2009.12.16. 09:02:27

Azt kell mondjam, jogos. De ehhez nem rajzok kellenek, hanem csöppnyi emberi értelem.
Sajnos ez viszont sok embertársunknak nem adatott meg. Egyszerűen nem álltak be abba a bizonyos sorba.

Eric_Cartman 2009.12.16. 09:06:48

De ennek a végrehajtása aggályos. Ugyanis a magyar ember 40 cm-es előny szerzése érdekében saját édesanyjára is ráparkolna. Ha meg ingyenes, akkor az öreganyjára is.

Megdobbent 2009.12.16. 09:06:55

@É2I: Azt a sort az erdeklodes hianya miatt mar meg is szuntettek :)

2009.12.16. 09:07:01

Én csak azt nem értem miért kell naponta 100 km-t elautózni, elfüstölni 10 liter benzint és termelni csomó mérgező kipufogó gázt. Miért nem tudnak az emberek ott élni ahol dolgoznak, vagy ott dolgozni ahol élnek ? És egyáltalán !?

Secnir 2009.12.16. 09:15:34

@Kulics:
ööö...
...ehhez a kommentedhez nincs hozzáfűznivalóm. Majd a többi posztoló elmondja neked, hogy pl. egy kenyérgyárhoz miért kell odautaznia a dolgozóknak, és miért nem az van, hogy Makádon összkeveri a kovászt a pék, majd felteszi buszra, elküldi Vecsésre, ahol megformázza a másik, lekocsikáztatják Solymárra, és ott megsütik.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.16. 09:19:08

Szerencsére ez a post engem nem érint.
Maximum a faszállítók szoktak parkolni.

AlulírottFentemlített 2009.12.16. 09:22:32

@Kulics:
Hát csak azért, mert helyben lehet, hogy nincs munkalehetőség, viszont ott lakik és a munakhely miatt nem fog elköltözni.
Vannak országok ahol többet is ingáznak naponta, mint 100 km, de ott közlekedni is lehet, mert normális utak vannak, no meg parkolók.

faqtya 2009.12.16. 09:28:27

@Secnir: szerintem itt arra gondolt, hogy miért nem költözik bp-re az, aki 50 km-re lakik a munkahelyétől. nem arról van szó, hogy a munkát helyezzük ki mindenkinek a lakóhelyére, hanem ahol dolgozol, oda költözz. persze pl. usa viszonylatban az 50km molyfing, de bp útjai, infrastruktúrája nem erre lett tervezve.

É2I 2009.12.16. 09:31:40

@Megdobbent:
Sanszos, sanszos :(

@Kulics:
Ez utoljára a tervgazdálkodásban sikerült. De mint tudjuk, az nem jó nekünk, a munkanélküliség sokkal jobb. Esetleg, ha van olyan marha aki nem szeretné felkoptatni a saját állát, az ingázzon, mert megérdemli ;P
Ja és nem költözhet mindenki Budapestre.
(Volt úgy, hogy napi 230km-t ingáztam. Gyakorlatilag nem túl nagy bérért.)

2009.12.16. 09:33:30

@Secnir: szerintem néha felül kéne vizsgálnunk létünk olyan begyöpösödött megrögzöttségeit is, amelyeket már természetesnek élünk meg. Ennek a dolognak a vadhajtása, hogy a boltokban kínai fokhagymát lehet kapni. Nem ananászt vagy avokádót (ami nem terem meg hazánkban). Tehát kínából ideutaztatják a fokhagymát. Ezért repülőket, hajókat, utakat építenek, emberek százai dolgoznak ezen a projekten, töménytelen meg nem újuló energiát elpocsékolnak erre.
Ez beteg dolog.
Ennek egy icipici vadhajtása, hogy naponta 100km, azaz havonta 2000 kmt autózunk a munkahelyünkre. Vicc.

Secnir 2009.12.16. 09:33:50

@faqtya:
"miért nem költözik bp-re az, aki 50 km-re lakik a munkahelyétől."

hm.
hát, ha a lakásokat ingyen lehetne adni-venni, cserélgetni, akkor el lehetne képzelni.
Azonban amikor egy lakás(ház) vásárlás ügyleti költségei 2-5m HUF is lehet, akkor a faxomnak sincs kedve, tudod?
Ráadásul aki megszokta, hogy csendben él, nem hallgatja este azt, hogy a szomszéd mikor fingik, hogy az alattam lakó meccset néz, a fölöttem lakók most olvassák a kámaszútrát, a mellettem lakó házibulizik, az nemfog beköltözni pestre.
pláne, hogy szagoljam 200.000 autó bűzét, ugyebár...

2009.12.16. 09:35:17

@É2I: pont nem azt mondom hogy mindenki pestre költözzön. Ott épüljön munkahely ahol az emberek élnek.

2009.12.16. 09:37:32

@Secnir: "pláne, hogy szagoljam 200.000 autó bűzét, ugyebár..."
Ez szép gondolat volt: te nem szereted szagolni, de mikor naponta ingázol akkor te termeled a kipufogó gázt. Az rendben van, szagolják a Butapestiek. :)

akikaztmondjákni 2009.12.16. 09:48:33

Hóreggelt!
Nakéremszépppen,nálunk reggelre nem ESETT a hó, hanem hóvihar lett!

akikaztmondjákni 2009.12.16. 09:49:40

@Sün‼: Látom ez már ilyen szállóige lesz...:)

sztivo 2009.12.16. 09:52:15

@Kulics: Akkor vegyünk egy példát! Van egy ember, aki elvégzett egy főiskolát. Tegyük fel, hogy Szigethalmon született és ott is lakik. Sem ő, sem pedig a szülei nem állnak úgy, hogy vegyenek neki egy lakást a fővárosban, ráadásul össze sem lehet hasonlítani azt, hogy egy házban élsz, avagy egy lakásban. (tudom...Szigethalmon is vannak lakások, de most nem ez a lényeg) Az emberünk elvégzett egy pénzügyi szakot a főiskolán. Van lehetősége a lakóhelyén a szakmájában elhelyezkedni??? Nem túl sok. Munkát ugyan találna, de sokkal kevesebb pénzért és fizikai munkát. Most őszintén... Mit csinálnál ebben az esetben? És ez csak egy példa! Van számos más lehetőség is!

A rajzhoz pedig gratulálok! Ha csupán néhányan elgondolkodnak rajta, akkor már megérte a munkát! Köszönjük! :-)

Secnir 2009.12.16. 09:54:04

@Kulics:
ingázom, de HÉV-vel és villamossal. azt szagolhatod.

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2009.12.16. 10:02:09

ennyi elég is lenne:

Kérjük a tisztelt autósokat, hogy próbáljanak meg tekintettel lenni egymásra, és akinek van, az használja az eszét. Az pedig akinek ebből nem jutott lehetőleg ne üljön autóba, mert még komoly baleseteket is képes okozni figyelmetlenségével.

akikaztmondjákni 2009.12.16. 10:07:22

Sztem énekeljük Zoltán Erikától a Mr. Hóembert!:)

É2I 2009.12.16. 10:12:58

Egyébként az is lehetne a konkrét esetben a megoldás, ha ilyenkor ideiglenes felfestésekkel jelezzék, hol nem kéne megállni.
Nyilván lenne néhány agyhalott amelyik odaállna úgy is, de legalább gazdagodhatna a főváros néhány büntetéssel. Sőt el is szállíttatnám őket.

Picsasereghajtó 2009.12.16. 10:16:06

Saját magad parkolni ősi román szokás. Én ha az 56-osok terére (felvonulási) megyek, akkor simán kiszállok, és a sofőr elintézi. Akár a 7x troli, akár a 3x busz visz oda :))

2009.12.16. 10:19:13

@sztivo: egyszerű, aki Szigethalmon született az érje be azokkal a lehetőségekkel amik a szülőhelyén vannak. Nagyon szép hely és szerethető is.
Ad abszurdum én például ott dolgozok, ahol születtem: a szülészeti klinikán :)
Ha mindenki ezt tenné nem lenne háború, mert a fegyvergyárban senki nem születik. Stimmt ?

akikaztmondjákni 2009.12.16. 10:29:45

@Sün! balázs: Az semmi!:)
Mi helikopterrel megyünk mindenhová és leszállunk valamelyik épület tetején.

Secnir 2009.12.16. 10:38:25

@Kulics:
ad abszurdum: én pedig ott dolgozom, ahol a munkahelyem van, nem pedig ahol a lakhelyem.

asszem nem vagyok egyedül.

juhaszvik 2009.12.16. 10:52:42

a parkolási lehetőség és a parkolási kultúra két különböző dolog:

minden nagyváros életében eljön az az idő, amikor bizonyos területein már nem képes elég parkolóhellyel ellátni az ott lakókat, dolgozókat. néhány hónapja a top gear című műsorban (tv6) arról számolt be az egyik híresség, hogy valami 2 km-re tud csak parkolni a lakásától. ez London, nem Budapest.

a parkolási kultúra persze megint más. meg az ember idegi állapota, miután az egész reggelt átücsörögte a Pest felé vezető kocsisorban. nem saját tapasztalat, de együtt tudok érezni.

az iq hiány persze lehetne a harmadik tényező...

VilMarci 2009.12.16. 10:54:23

Picit az ingázáshoz: A szellemi munkát végzők esetében tényleg meg lehetne spórolni ezeket a napi 100 kilométereket, ha azok, akiknek a munkavégzéshez nem kell feltétlenül ott ülni, otthonról dolgoznának. Gondolok itt azokra akik csak számítógépen vagy telefonnal dolgoznak.

májgeriberi 2009.12.16. 11:08:51

karalábét kell enni nyersen

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 11:11:25

@Secnir:
Üdv.
Ez azért van,mert az internetes távmunka még gyerekcipőben jár M.o-gon

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 11:15:32

@sztivo: Igen, igen köszönjük Ferenc!

pontleszarom.hu
Nehogymá' nekem valaki is előirja hova parkoljak!
Ferenc, minek mindkét oldalon kihagyni egy-egy autónyi helyet?
Vezetni, kanyarodni tucce?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 11:17:35

@akikaztmondjákni: Alpesi sátortetőn szép lavirozás, aztán elő a sznóbordót
:)

É2I 2009.12.16. 11:22:34

@horex:
Ja, hogy van magassági kormányod, mert hogy az ábra alapján (nincs helyismeretem) az kellene, ha az összes és az X-el jelölt helyen is parkolnak.

VilMarci 2009.12.16. 11:23:07

@akikaztmondjákni: Persze, ehhez az is kell, hogy a kedves munkaadő felfogja, hogy ez neki is jár némi előnnyel:
Nem késik el a dolgozó, mert dugó volt, késett a vonat, lerobbant a busz
Nem baj, ha leesik pár centi hó vagy néhány falevél a sínekre, és emiatt nem jár a vonat
Plusz fél-egy óra alvás = precízebb munkaerő
Elég kisebb irodát bérelnie
Ráadásul a technika legtöbb esetben rendelkezésre áll, csak használni kellene.

2009.12.16. 11:23:52

@VilMarci: Ez azért nem működik, mert a főnököknek a hatalmi mániája nem engedi meg hogy őrizetlenül legyenek az embereik, ott akarják látni az irodában maguk előtt mindenkit. Ezért terjedtek el az egylégterű irodák. Ellenőrzés, megfigyelés.
az egylégterűirodákat fogja elsőként a falhoz állítani a forradalom.

igazságos 2009.12.16. 11:24:29

@horex: Így van. Milyen jogon írja elő, hogy ki hova parkoljon.

"Ha közzé teszed a levelet, ez úton kérem a tisztelt autósokat, hogy próbáljanak meg tekintettel lenni egymásra, és akinek van, az használja az eszét." -> Ebből az következik, hogy az író feltételezése szerint az autósok nem használják az eszüket, csak ő egyedül. Ez sértő.

Amúgy meg menjen BKV-val. Az való neki.

É2I 2009.12.16. 11:26:04

@É2I:
Mondjuk elég lenne egy-egy oldalon kihagyni a helyet, akkor hosszú szlalomba ki lehetne jönni.

VilMarci 2009.12.16. 11:28:41

@Kulics: Nekem semmi bajom az ilyen irodákkal. Ha bemegyek, én is ilyenben dolgozom, és kétheti otthoni munka után felüdülés emberek között lenni.

igazságos 2009.12.16. 11:30:30

Magyarosan azt próbálja elmondani, hogy mindenki hülye barom, aki nem úgy parkol, ahogy ő mondja.

É2I 2009.12.16. 11:31:04

@igazságos:
Lehet hogy Te nem olvastad, de a KRESZ nevű iromány előír ilyet. Ja és azt is olyan emberek szerkesztik, alkalmazzák mint Ferenc.

És amúgy Te milyen jogon írod elő, hogy menjen bkv-al?
;P

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 11:33:40

@É2I: 'Mindkét helyen' , irtam, tehát elég az egyik helyen kihagyni

É2I 2009.12.16. 11:33:41

@igazságos:
Nagyot tévedsz. Ő ezt, mint javaslatot tette. Egyelőre nem kötelező senkinek és valszeg nem is lesz az. Azaz egy ötlet marad a sok közül.

akikaztmondjákni 2009.12.16. 11:34:57

@horex: Jaj, ne is mondd, két éve nem volt a lábamon!:(

Secnir 2009.12.16. 11:35:07

@horex:
az internetes távmunka hagyján. de interneten keresztül összeszerelni egy szervert, vagy a rackszekrényben hátul patchalgetni marha nehéz. igaz, mág nem próbáltam ADSL-en keresztül áthúzni egy optikai kábelt.
létezik virtuális szerver, miért ne létezhetne virtuális monomodus optikai kábel?

É2I 2009.12.16. 11:35:47

@horex:
Ok! Átsiklottam felette, így jó. Mea culpa!

akikaztmondjákni 2009.12.16. 11:36:34

@VilMarci: Mi ugy oldottuk meg, hogy oda költöztünk, ahol melo lett:)Idiglenesen.De ez hosszú.
És qrva jó.Most, télen, nyáron gáz lesz...

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 11:36:40

@igazságos: Engem nem sértett meg,
csak ne okoskodjon/még ha igaza is lenne/

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 11:39:11

@Secnir: Azért ma már lehet pl. telefonközpontot buherálni a világ bármely pontján, az irodábol.

Ilyen a kenyérkeszités is,miért ne lehetne távmunkában?
Csak egy indokot mongyá!

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 11:40:31

@É2I: a KRESZ nevű iromány előír ilyet"
Mit is a hogyishivják??

igazságos 2009.12.16. 11:41:29

@É2I: Mondatot értelmezni tudsz? Én JAVASOLTAM, hogy menjen BKV-val. Nem írtam elő neki.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 11:47:20

@akikaztmondjákni: Mer lúzer vagy!
Én szobafestést/villanyszerelést is csak ugy vállalok, ha idehozzák nekem

igazságos 2009.12.16. 11:48:27

@É2I: Míg Ferenc előírja, hogy ott parkoljunk, ahol szerinte jó és kész.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 11:49:46

Ferencen meg akkor röhögnék jót, ha egy reggelre ujbol Felvonulási tér lenne és a tankok semmit nem nézve felvonulnának
:)

akikaztmondjákni 2009.12.16. 11:56:15

@horex: Cajmá!Nem vagyok lúzer.Ez most igy nagyon fa**agány!Áhhh....hoszzú.

@Sün‼: Hát a Mr.Hóembert!

kispista2 2009.12.16. 12:17:15

2*50 km naponta legalább 2 e ft benzinköltséget jelent, 20 munkanappal már legalább 40 e és amortizációt nem számoltunk. 50-60 e ft-ért már lehet lakást bérelni.

A google maps-en látszik, hogy mindenki össze-vissza parkol a felvonulási téren. Fel lehetne festeni a parkolóhelyeket, hogy egyértelműbb legyen a sok hülyének hogy nem állunk meg az út közepén.

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2009.12.16. 12:20:29

@kispista2: vigyázz, mert a google maps nem a legfrissebb állapotokat mutatja!
én is bedöltem neki!
amikor a lakóhelyem néztem, akkor olyan dolgokat láttam a képen, amik már évek óta le van bontva, illetve nem láttam az új dolgokat!

Műszaki 2009.12.16. 12:20:48

Üdv!

Én küldtem a poszto és ez úton is köszönöm a Homárnak, hogy kitette. Nem tudni ennek köszönhető -e, de ma reggel már elviselhető volt a helyzet.

@Kulics típusú hozzászólásra számítottam, de nem akartam a posztot terhelni az előre magyarázokdással. A távolság szerencsére oda-vissza 50 km.

Egy időben ebből 30-at BKV-val tettem meg, de mostanában annyi helyre kell még mennem munkaidőben (vidékre is) hogy egyszerűbb kocsival jönni.

Egyébként én örülnék a legjobban ha a lakóhelyemen végezhetném a munkám, de sajnos ezt nem tehetem, mert:
- a cég nem ott székel
- a távmunkát a főnök nem támogatja (pedig működne)
- amúgy is sok helyre kell mennem a foglalkozásomból adódan

Mindesetre tényleg köszönöm a segítséget Homrá, és köszönöm azoknak is akik megfogadták a tanácsot és figyelmesebben parkolnak.

Kellemes Karácsonyt mindenkinek

2009.12.16. 12:23:17

@richy0609: jaja gogole maps-on még nincs is meg körben az M0-s... szánalomhuszárok.

É2I 2009.12.16. 12:26:06

@horex:
"Mit is a hogyishivják??"
A forgalomtól elzárt terület- , felfestett parkoló fogalmaira gondoltam pl.

@igazságos:
Ferenc sem írt elő senkinek semmit, javaslatot tett. Tehát az értelmezés kérdése irányodban is áll.

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2009.12.16. 12:27:00

@Kulics: mikori lehet a térkép?
nem csoda hogy némelyek eltévednek....

Műszaki 2009.12.16. 12:43:21

Közben elolvastam a többi kommentet is.

Bocsánat az előzőben elkövetett elgépelésekért.

"poszto"=posztot
"Homrá"=Homár

Aztán:
Semmit sem írtam elő, biztos van még pár jó megoldás az adott helyzetre. Az általam vázoltat sem én találtam ki, ez működött csak úgy magától, azonban az utóbbi hetekben nem. Ebből az következik, hogy sokan használják az eszüket, csak néhányan nemrég elvesztették. Nekik szólt elsősorban az üzenet. Aki magára vette, az magában nézelődjön, vajon miért. :-)

Ismét csak köszönöm a lehetőséget és aki egyetért velem az holnaptól akasszon piros vagy kék szalagot az autójára :-)

kispista2 2009.12.16. 12:51:10

@richy0609: pedig aztat hittem hogy élőbe" mutatja!

Csak azok miatt írtam, akik esetleg nem ismernék a környéket, hogy ott mindenki össze-vissza parkol.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 13:08:25

@É2I:
"A forgalomtól elzárt terület- , felfestett parkoló fogalmaira gondoltam "
Naa, ilyenek az én KRESZ-emböl hiányzanak
Minden terulet forgalomra való ,amit nem zár el vasbeton oszlop/korlát
Parkoló az ahol megállok
Járda/leállósáv/buszsáv kiegészitő sáv csucsforgalom idejére
stb.
A többi a luzereknek való
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 13:11:38

@Műszaki: Neked is Kellemes Karácsonyt
Itt a legjobb móka a posztolóban hibát keresni és ki-cikizni
Igazad van a posztban, de nehogy elismerjem má'
:))

É2I 2009.12.16. 13:12:50

@horex:
Csak meg ne lepődj amikor egy ilyen terület beszakad alattad és eltűnsz autóstól, mindenestől. :)

(Sárga vonallal srégen felfestett, sárga vonallal körbezárt terület.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.16. 13:23:25

na ez a topik arra lesz jo, hogy kimegy a Centrum
felfest oszt januartol fizethettek

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 13:25:07

@É2I: Sárga vonallal srégen"
Néphulyités csak
NApokban láttam a Tüskevár sorozat egyik részét
Találnak egy téglarakást/boltivet a föld alatt
Ne ugrálj mert beszakadhat!
Ugyan papuskám,ezt nem ma csináltáááááá
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 13:27:36

@horex:
Haver anno vett egy romos házat
Nézzuk meg mit hogy kell felujitani
Vigyázz, ott a vizóraakna
5 perc mulva estem bele, hoyg az egyik lábam derékszögben kivül maradt
Nem semmit kinlodtam hetekig, mig rendbejöttem :))

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.16. 13:29:59

@hagyma: Nem is értem, hogy maradhatott néhány hely a városban ami free!
Ami sziven utött, a Duna-parton az árviz után fizetőssé tették egész hosszában
Szemétség az egész fizetősdi

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.12.16. 14:56:59

Fail. Aki a kis piros ikszek helyére szokott parkolni, az nem nagyon tud olvasni sem.

2009.12.16. 16:00:46

@richy0609: Ebben a pillanatban néztem meg Maglódot, műholdas nézet, feliratok leszedve és még most is olyan fotó van fenn amin nincsen készen az M0, hiányoznak a felüljárók, csak a földmunka van meg egyes szakaszokon. Simán 2 éves felvétel.
De ugyanez van Svédországgal is, amikor meg akartam nézni azt a lakóparkot ahol jártam... ott még erdő van a gugli szerint.
Jó szarok a srácok.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.12.16. 16:43:22

Ezt a faszságot bezzeg kirakják...

Homár! (bármelyik)

ÁRULJÁTOK MÁR EL, HOGY MIT KELL TENNI A POSZTOLÁSÉRT?!

Mert világos, hogy biztos akad baromság azok között, amiket küldtem (bár nekem nem ez a véleményem, nektek lehet). De hogy bazeg ennyi közül egy nem volt érdemes a publikálásra!

Mosmá felrakom a homárt is a homárra!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.16. 22:36:18

Ha nem tudnátok, a mercisekre, bömösökre, ódisokra NEM ÉRVÉNYESEK a szabályok. Semmilyen. Kár erőlködni.

avatartalan 2009.12.17. 08:35:22

az már volt hogy nem 6.ker hanem 14.ker?
egyébként elég az egyik sor x-et szabadon hagyni nem kell mindkét oldalon és máris lehet közlekedni

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2009.12.17. 09:55:09

@Kulics: én is majdnem bekajáltam anno.... állítólag van olyan weblap, ahol valós élő képet közölnek. vagy ha nem is élőt, de néhány perces, max egy órás képet nyomatnak ide. ha találsz ilyet pü-ben küldd el a címet.... Én is keresgélek.... :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.12.18. 14:58:49

szégyen, hogy ezt le kell skiccelni.

qwerty78 2010.02.01. 10:42:48

A parkolási szabályokat (felfesteni minimális jelzéseket) az önkormányzatnak kellene megteremtenie. Persze valószínűleg azért nem akarja, mert hamarosan fizetőssé teszik, na majd akkor felfestik és dicsőn kiáltják, hogy micsoda rendet teremtettek. Majd egy magáncég üzemelteti a parkoló és szépen visszaoszt a képviselők zsebébe.
süti beállítások módosítása