A Homár komolyan meglepődne, ha jövőre a teljes magyar lakosság jelentős hányada nem állna át megélhetésszerű fantomszámlázásra, illetve csoportos pénzbehajtásra. Ezen kívül ugyanis nem sok értelmes biznisz marad. A Vateránál már rá is keményítettek a filléresítésre, Gabriellát például 810 forintért próbálják falhoz szorítani. Nyugodtan kérjen visszadátumozott levélben haladékot, hivatkozzon a posta elégtelen szolgáltatására, az állam nemfizetésére, az adóvisszanemtérítésre, ami jólesik. Ja, és küldjön számlát az Ön adminisztrációs díjairól (áram, számítógép, autó, levegő, kalória). Igen, ez sajnos normális.
Horváth Gabriella vagyok 4-5 éve a vatera felhasználója, ma 2009.12.28.-án kaptam kézbe a vatera behajtójának a Creditexpressnek a levelét, miszerint a 810 ft-os tartozásom miatt 3319 ftot kell fizetnem mely ár tartalmazza a 2500 ft os adminisztrációs díjat. Közel 3 hét csúszás miatt, ha holnapig nem fizetem be a tartozást+az intézkedés díját polgári peres útra terelik az ügyet. Kérdem én ez normális?
Igen a felhasználói feltételek tartalmazzák ezt a kitételt, tehát a követelésük elvileg jogos, az hogy miért 2500 ft plusz ez az eljárás miért ilyen rövid a határidő, és 800 ft miatt miért szeretnék mindenképp megkopasztani az embert azt nem értem. Még egy két ilyen levelet kiküldenek és szép kis summa jöhet össze. Ha ez mind jogszerű én is indítok egy aukciós oldalt. Nem tudtam milyen fórumhoz forduljak, de remélem Önök foglalkoznának a kérdéssel, ha jól tudom mással is történt hasonló. Midenesetre engem egy életre elfelejthetnek mint felhasználó, és mindent megteszek majd hogy mással ezt már ne tudják megtenni.
Előre is köszönöm válaszukat!
Az utolsó 100 komment: