Olvasóink panaszaira reagált az Auchan Dunakeszi, ami szerint nem szokták elhajtani a vásárlókat, hanem inkább visszaadják a hibás termékek árát csere helyett. Érdekes, hogy ez sem ebben a történetben sem itt nem merült fel. Ettől persze lehet.
Olvasóink panaszaira reagált az Auchan Dunakeszi, ami szerint nem szokták elhajtani a vásárlókat, hanem inkább visszaadják a hibás termékek árát csere helyett. Érdekes, hogy ez sem ebben a történetben sem itt nem merült fel. Ettől persze lehet.
Súlyos gyanúnak adott életet KMate ismerőse, aki sufnituningolás közben a garancia lejárata utánra programozott váltohibát észlelt Volvojában. Látott már valaki hasonlót? Esetleg, aki ott vette, futott bele nagyívű garancián túl jelentkező anomáliába?
Egy ismerősöm érdekes sztorit mesélt el nekem: Van egy Volvója, ami szép, és jó, és nagy, és erős, de nem eléggé, így elvitte egy emberkéhez (kinek szakálla volt kenderke), hogy kicsit módosítsanak a gyári beállításokon, aminek következtében a gép erőseb, gyorsabb, sportosabb lesz. Ahogy a tag összekapcsolta a laptopot a kocsival érdekes dologra lett figyelmes. Ez a kocsi egy „I” betűvel kezdődő Volvóval foglalkozó úriember szalonjából gurult ki anno. Roppant érdekes módon a kocsi computer úgy volt beprogramozva, hogy a garancia idő lejárta után némi idővel dobjon fel egy Automataváltó hibaüzenetet. Na mármost ebben a vasban az új fokozatmentes, dupakuplungos váltó van, amiért gondolom igen szép összeget lehet lekapcsolni a drága tulajdonosról a szervizben. Ezek után ki mennyire bízzon a szervizekben?