Tékozló Homár

"Nem bevált gyakorlat" a termékcsere Auchanban

2009.07.20. 12:15 | jackyll | 40 komment

Olvasóink panaszaira reagált az Auchan Dunakeszi, ami szerint nem szokták elhajtani a vásárlókat, hanem inkább visszaadják a hibás termékek árát csere helyett. Érdekes, hogy ez sem ebben a történetben sem itt nem merült fel. Ettől persze lehet.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EÖ (törölt) 2009.07.20. 12:20:04

itt vagyok, csak ragasztós lett a gatyám

Dr. Kix 2009.07.20. 12:21:57

Az elmélet és a gyakorlat ez esetben nagyon messze esik egymástól...

Énbagoly 2009.07.20. 12:22:41

nem szoktam ósanban vásárolni

gelsystem 2009.07.20. 12:22:56

kérném a dobogót bőviteni!!!
.
te nem vasarolni osan, veni nalam barmitet!nem atbacc, garancija leni minden! ajandek gyerekcipóra nem lenni, mert meg mindig nem erteni harantemelo!!!
ez FONTOS!

Énbagoly 2009.07.20. 12:24:30

mi ez a szar sztenderd válasz? Semmi reagálás a konkrét problémákra? Ezzel akarják kiszúrni a homárosok szemét?

staropramen 2009.07.20. 12:24:43

@Egyéves Önkéntes:
tedd rá egy laptopra,azonnal kiderűl mi a megoldás.Lehet, hogy úgy jártál, mint a bajai Sanyi bácsi Dunaszekcsőn.Szép új fehér pólójában nekiállt halászlét enni , persze rögtön leette magát és a paprika nem jott többé ki.Rátették egy laptopra és kiderült, hogy a kínai varrodában direkt beprogramozták .

Smacika 2009.07.20. 12:25:58

Neeeeeeee máááááááááá.
Mennyen a picsába a zósan.
Eztet ki hiszi el?

elwood 2009.07.20. 12:27:56

sztem ez az általános a másik két poszt pedig alkalmi szívás

EÖ (törölt) 2009.07.20. 12:34:10

@staropramen: nagyon kell vigyázni, én éppen ezért halászcsárdába kizárólag hegyvidéken járok. Az alpesi ponty íze utolérhetetlen.
és persze ott jobb a laptopnak is a térerő!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.20. 12:36:57

Aki ósanba jár, ne vegyen laptopot, mert elromlik a Volvója.

Ofélia . 2009.07.20. 12:40:19

No comment térjünk vissza vágica gatyájára amit biztos az osan-ben vett és most reklamál:))

Énbagoly 2009.07.20. 12:41:41

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: azt írta, hogy varratta.
De lehet, hogy az ósanban?

Szódás Lova 2009.07.20. 12:46:10

"-Van olyan, hogy nem akarok pénzt a meghibásodott fűnyéróér', juszt se. Csinálják meg azt az automata váltót, vázze, nem azé' vettem, hogy utána visszaaggyák az árát, hogy bocsi, de sz*rt árulunk, vázze. -"

staropramen 2009.07.20. 12:47:04

@Egyéves Önkéntes:
Egyébként tudom ugyanezt marhapörkölttel és megvan a story világoskék pólóval is

Secnir 2009.07.20. 12:48:51

se tisztetcím, se megszólítás, se alájírás, se dátum?
vattafakk?
ez imígyen nem hiteles.

amúgy meg ha "Nem bevált gyakorlat" a termékcsere AZ Auchanban", akkor fogják meg az eladókat, sétáljon oda valaki, hogy
-ki szeretném cseréltetni ezt a vasalót
-tessék, itt egy másik vasaló.

aztán fordítva. tessenek gyakorolni.
csak aztán ha viszahozzák a plazmát, a beidomított robotok nehogy így reagálják le:
-ki szeretném cseréltetni ezt a plazmaTV-t
-tessék, itt egy másik vasaló.


vagy esetleg imígyen:
-ki szeretném cseréltetni ezt a plazmaTV-t
-tessék, itt egy másik plazmaTV. most cseréljünk, én adom be a plazmát, és maga ad cserét.

hetech 2009.07.20. 12:52:06

@Kix: Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség, de gyakorlatilag ...
:D

staropramen 2009.07.20. 12:53:06

Sztrovacsekek4
Én egyszer visszavittem a tescoba egy elektronyos fűnyírót,mert nem nyírta a füvet,még virtuálisan sem.A vevőszolis kislány azonnal közölte, hogy ugrott a garancia, mert nem töltöttem bele olajat.Miután tételesen kiröhögtem magamat megkérdeztem, hogy hova kellett volna olajat tölteni.Sokáig tartott, mire rájöttek, hogy sehova.
Otthon rátettem a laptopot és kiderült, hogy anyósom vadigagyi hosszabbítója nem vezeti az áramot.
Oszt jónapot.

Szódás Lova 2009.07.20. 12:56:51

@staropramen:

:nagyonröhög: :D

Mellesleg hogy lehetséges,hogy egy áruház szerint egy törvény "nem bevált gyakorlat", tehát nem is tartjuk be?...

Ez már egy szóvivő szájából is gáz, pedig azok nagyon tudnak ködösíteni....

moli 2009.07.20. 13:02:41

faxban valaszoltak? :D

elwood 2009.07.20. 13:02:47

míg mindenki nagyon röhög, megjegyzem a levél arról szól, nem arról szól , hogy nem cserélnek egayátalán, hanem hogy nem cserélnek hanem pénzt adnak vissza, ami sokkal jobb.

de azért ragaszkodjatok a cseréhez

EnZsolt 2009.07.20. 13:16:31

Az embereknek sem szokása egymást verni, meglopni, netán megölni, olykor-olykor mégis megesik, sajnos.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.07.20. 13:36:48

@staropramen:
Nekem olyan gyerekbiciklit adott el a Tecsó, amire ha felszereltem a sárvédőt, nem forgott tőle a hátsó kerék. (Kicsit félrefúrták a rögzítőfuratot a fiatal kínai szakemberek.) Nem akartak velem foglalkozni, mert nem szakszervíz helyezte üzembe. (Egy 5000-es kerót 800-ért, ja.)
Eleinte nem érdekelte őket, hogy ez nem garanciás probléma, hanem gyári selejt. De levettem a Batz papucsomat, meg hívattam a főnököt, aztán csak lett csere.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.07.20. 13:44:14

Rövid i-vel írták, korrekt a válasz!

Fairy Girl 2009.07.20. 13:58:11

OFF

@Egyéves Önkéntes: ehehe ehehehee
micsináltál a ragasztóval és a gatyáddal?
(Melyik filmben is volt, hogy síkosító helyett ragasztót...?)

ON

Na hogy hozzá is szóljak: szerintem a levélből kimaradt néhány tagadószó. Pl.:

"Munkatársaink NEM ismerik és NEM tartják tiszteletben..." stb. stb.

Fairy Girl 2009.07.20. 13:59:40

@staropramen: A lényeg kimaradt, mármint hogy kaptál-e helyette újat, vagy az árát? :)

EÖ (törölt) 2009.07.20. 14:09:54

@Fairy Girl: úgy látom nyitott könyv vagyok számodra :DDD

BaT2 2009.07.20. 14:59:26

Eddig nekem is az volt velük a tapasztalatom, hogy szó nélkül visszacserélték a dolgokat (illetve visszaadták a pénzt), mondjuk csak kis értékű eszközöket vettem eddig ott.
Amennyiben legközelebb majd valami nagyobb dologgal lesz problémám, és nem akarják bevenni, lehet, hogy kinyomtatom ezt az állásfoglalást, és az orruk alá nyomom :)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.07.20. 15:02:50

Ne vásárolj! Aki vásárol, annak sünök futkosnak a végbelében B betűs papucsok klaffognak a lábain és a siker alóli felmentés is garantált. Cserélni is csak a spáros hupikék törpikéket illik. na.

Fairy Girl 2009.07.20. 15:15:03

@Egyéves Önkéntes: De nem nyitott gatya, és ez fontosch különbség! :D

kigyoemberke 2009.07.20. 16:52:02

Nem mindegy az nekik ha csrénél nem ugyanazt akarja megvenni?
Szerintem attól, hogy visszakapja pénzt, akkor még mindug ugyanúgy megvehet egy másik dolgot, mintha csereutalványt kap! Vagy rosszul gondolom?
Nem igazán értem az Auchan észjárását...

johevi 2009.07.21. 09:17:23

szerintem meg észszerű. Visszakapja a pénzt, azon meg azt vesz, amit akar. Akár ugyanolyat is. Minek bonyolítani utalvánnyal. Akkor meg az lenne a baj, hogy kényszerhelyzetbe hozzák a vevőt, hogy oda szól az utalvány, miért kötelezik őket az osanos vásárlásra.

Frederich Barbarossa 2009.07.21. 20:14:02

Persze senki nem olvasta el rendesen a szöveget! Figyelni kellene: a készüléket elküldik szervizbe, ahol a készüléket bevizsgálják, és ha az nem javítható akkor a CSEREUTALVÁNYT nem cserélned kell, hanem levásárolhatod bármire!

OLVASS!!!

Frederich Barbarossa 2009.07.21. 20:15:21

A gáz az, hogy még a post szerkesztője sem olvasta el rendesen... :(
süti beállítások módosítása