Tékozló Homár

Az át sem vett termék garanciális cseréjével szívatják a vásárlót

2010.01.28. 08:20 | ge | 124 komment

Egy értelmetlenül elhúzódó csere miatt Zso családja nem tud hol fürdeni. Ugyanis amíg a kád előlapja nincs meg, a fürdőszobájukat sem lehet befejezni. A rég kifizetett előlap viszont csak nem bír megérkezni, miután az első példány hibás volt, ezért át sem vették, csak kérték a cseréjét. Se számla, se előlap, csak a hantázás, úgyhogy irány a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.

A dolog talán annyiban fura, hogy a garanciális javítás minden egyes mozzanatát úgy sikerült végigjárnunk, hogy a terméket még meg se kaptuk. A cég akitől rendeltük az árut hibás terméket kapott, s onnantól ahelyett, hogy rendelt volna egy újat (talán bukva ezzel x ezer Ft-ot) a könyebb utat választotta, és már 2 hónapja arra várunk, hogy nekik garanciálisan cserélje a beszállítójuk, hogy le tudják hozzánk szállítani.

Íme a történetem, részletesen:

2009.12.04 - Rendeltünk a furdoszobaplaza.hu (Fürdőszobakereskedő KFT.) oldalról egy kád előlapot (sacc/kb 30e Ft).

2009.12.11 - Felhívtuk őket, hogy mi a helyzet a megrendeléssel, mire közölték, hogy mehetünk az áruért, még AZNAP átulatuk a pénzt.

2009.12.17 - Felmentünk (Szegedről) Pestre, hogy lehozzuk az árut. Az áru hibás volt, de Ők erősködtek, hogy az általunk észrevett repedés, szinte láthatatlan ne is foglalkozzunk vele. Nem fogadtuk el, és megállapodtunk, hogy max 2 héten belül ingyen leszállíttatják az árut.

2010.01.04 - 2010.01.10 - 4szer kerestük telefonon a furdoszobaplaza.hu -t (Fürdőszobakereskedő KFT.), 2szer jártunk sikerrel, mind2szer megígérték, hogy még aznap visszahívnak, hogy bővebb információval szolgáljanak, de sajnos egyszer se tették meg.

2010.01.09 - Egy e-mailt küldtünk a furdoszobaplaza.hu megfelelő e-mail címére, semmi válasz.

2010.01.13 - Felkerestük őket telefonon és megkérdeztük őket, hogy szándékoznak -e segíteni az ügyben, vagy máshol keressünk megoldást (szüleim mindig is arra tanítottak, hogy kerüljek bármilyen helyzetbe, mindig maradjak tisztelettudó, így hát ebben az esetben is 100% az voltam). Azt mondták még aznap visszahívnak. Úgy du 2 körül újból hívtam őket, mikor is kiderült, hogy épp a beszállító válaszára vár a hölgy. Megígérte, hogy még aznap bővebben beszámol a fejleményekről e-mailben. Kaptam e-mailt, melyben az állt, hogy másnap reggel felkeres.

2010.01.14 - du 4 óra körül hívtam föl a hölgyet, hogy megtudjam miért nem hívott, de sajnálatomra közölte velem, hogy most épp vannak nála, és nem tud beszélni. Azóta se hívott, s a telefont már fel se vették. Elkezdtem írni eme irományt, s közben visszahívott a furdoszobaplaza.hu (Fürdőszobakereskedő KFT.) tulaja, aki biztosított arról, hogy a következő héten megérkezik a szállítmány, s addig is nyomon követi a dolgot.

2010.01.21 - Újfent felhívtam őket, hogy megtudjam áll -e még a megbeszélt dolog. Lassan megismerek minden munkatársat a cégnél. Mint kiderült a cég tulaja nincs ezen a héten. A kiszállításról még semmi hír, és újfent megígérték, hogy beszélnek a beszállítóval és utána visszahívnak. Sajnos aznap se sikerült nekik.

2010.01.22 - A furdoszobaplaza.hu (Fürdőszobakereskedő KFT.) beszállítója, a Wellis Kft. egyik munkatársa hívott, s elmondta, hogy 2010.01.26 -án kiszállítják a terméket. Sajnos nem tudta megmondani hány óra körül jönnek.

2010.01.26 - Mivel most ez az egyik legfontosabb dolog a családom életében, szabadságot vettem ki, hogy biztosan át tudjam venni az árut. Nem jöttek.

Számlát vagy egyéb más dokumentumot azóta se kaptunk semmiről.
Egyébként szerencsétlenségemre a raktárukban csak a jobbos előlapból volt több darab, hihetetlen, de balosból azóta se sikerült szerezniük egyet se, más kérdés persze, hogy végig garanciális cserét emlegetnek a telefonba, független attól, hogy nekem valymi kevés közöm hozzá, hisz az árut még át se tudtam venni!

A helyzetem:
2010.01.16 - ki kellett kötöznöm Nekem, és családomnak az aktuális albérletünkből (így is kaptunk 1 hét maradást a főbérlő jószívűsége miatt). Ezen a nap költöztünk be a fürdésre teljesen alkalmatlan házunkba. A kádat nem lehet betenni míg nincs meg az előlap, a csempét köré nem lehet felhúzni, míg nincs helyén a kád. A vízszerelő megcsinálta amit tudott a fürdőben, aztán majd hívhatom mégegyszer, amikor megküldik a furdoszobaplaza.hu-sok a fürdőkád előlapom (eddig 2szer hívtam, és 2szer mondtam le a vízszerelőt a késedelem miatt). Azon túl, hogy már lassan több mint 2x annyi pénzt fektettem be ebbe a vásárlásba, mint amennyibe a termék kerül, az bánt a legjobban, hogy kiscsaládom ilyen szituációba került.

Szeretném megtudni, hogy milyen lehetőségeim/kilátásaim vannak? Hogy tudom a kifogásom hivatalosan bejelenteni? Képtelen vagyok elhinni, hogy az embernek az ilyen megaláztast szó nélkül kellene tűrnie...

Hálás köszönet,
Zso 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric_Cartman 2010.01.28. 09:25:24

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!: ez nem biztos.
Én is tisztelettudó,megértő vagyok egy határig. Aztán, ha valaki átlépi a határt, onnantól átmenet nélkül állat.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.28. 09:26:52

@Kix: Vagy Szerbiában. Közelebb van, mint Pest, és az olasz cuccok egy jelentős részét egyébként is ott gyártják, mármint amit nem Törökországban, Romániában vagy Kínában.

rezo_O 2010.01.28. 09:31:00

A furdoszobakereskedo kft a legnagyobb cigany banda akikkel valaha is talalkoztam. Tokre osszeillenek a Wellissel.
Nagyon vigyazzatok mindkettovel, es ne vegyetek egyiktol se semmit. Meg ezer forintert sem.
Amugy engem is szarban hagytak, igergettek, a reklamaciomat telibeszartak.
Nulla problemamegoldo es uzleti erzekkel rendelkeznek, raadasul minden amit arulnak gagyi.
Ha a videos David ezt olvassa, uzenem neki, hogy par tizezer forintos tortenet miatt is megbaszhatjak milliokra, tobb szazert meg vihetik a ceget. Igy gondolkozzatok:
A fogyasztoknak akikkel kibasztok, vannak jogaik, es mivel serelem eri oket, ervenyesiteni is fogjak oket. Ti nem kereskedok vagytok, hanem egy amator banda, akiknek fingja nincs arrol, hogy egyaltalan szolaljanak meg, mit mondjanak. Attol mert letoltottetek egy marketing ebookot meg nem fog menni a szeker gyokerek.
David, azokbol elsz, akikkel kibasztok, nem erzel valami logikai ellentmondast a dologban? Mit mond errol a videos kezikonyv?
Amugy en is tisztelettudo voltam vegig, talan emiatt is nem sikerult elernem semmit, de sebaj mint a level iroja is mondta, maskepp is lehet ezt csinalni. Csak akkor elviszi az ugyved a haszonkulcsot.
Vegszokent meg egyszer: Baszodjatok meg.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.28. 09:32:01

Szerintem most már elég büdösek ahhoz, hogy egy fürdőbérletet is méltányosan követeljenek...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.28. 09:32:14

A vízszerelő az megszereli a vizet?
Vagy ez így most akkor hogy?

Magam_a_Mondomét! 2010.01.28. 09:33:18

A helyzetem:2010.01.16 - ki kellett kötöznöm...

Kikötéssel éltél vagy téged kötöttek ki? Ki van kikötözve és miért?
Segíts nem tudom követni!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.28. 09:37:20

@AlexWolf:
De hogy néz ki egy megszerelt víz?
Az lenne a szer-víz?

Eric_Cartman 2010.01.28. 09:43:51

@rezo_O: na, ez már ottvan a szeren! Tetszik.

Chaby 2010.01.28. 09:44:57

őőő most nem azért, de egy ilyen előlapot nem lehet óccsón, saját kezűleg csinálni valami vastagabb furnérlemezből? "sacc/kb 30e Ft"? Mi a fenéből van ez? Vagy mit tud? Nem hiszem el, hogy egy ilyen lap 30ezer forintot ér! Lehet rajta volt, hogy AKCIÓ?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.28. 09:49:58

Úgy látszik, ma a blog.hu nem játssza le az avatart.
Vagy csak megkopott a monitor?

Manci néni, a szomszéd 2010.01.28. 09:52:29

"Szeretném megtudni, hogy milyen lehetőségeim/kilátásaim vannak?"

Lavórotok nincs édesem?

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:08:01

Ekkora amatöröket.Mármint a cég.
Sztem, olyan 2010.01.04-től kértem volna vissza a lovettát...nagy kilincsletépések közepette.
"Számlát vagy egyéb más dokumentumot azóta se kaptunk semmiről." Te jóóóó Isten:S
"kiscsaládom":D:D:D:D:D:D JENŐ!!!:D:D:D

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:09:15

@rezo_O: Pedig, én nézegettem a Wellis zuhanykabinjait, olyan szépek:)De akkor...

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:11:23

Azkiaza a szőke átlagos külsejű nő, aki a honlapjukon előjön hazudozni?:)

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:13:34

"Szeretném megtudni, hogy milyen lehetőségeim/kilátásaim vannak?"

Menj le a patak partra Sünékhez és szólj a medvének, hátha megmossa a hátad...

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:16:35

"csempét köré nem lehet felhúzni, míg nincs helyén a kád."
Hát csempézzétek le mindenhol a falat, aztán maaaajd berakjátok a kádat:)Vagy a zuhanyzót:)

Töketlen fecske...

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:18:21

@Sün‼: SZAKAD a hó!:)

Az milyen állat, kedves Sün, amelyik este tízkor a tóparton erősen fujjogó hangot ad ki és utána elszalad?:)

szotyikompót 2010.01.28. 10:21:34

Az első probléma az volt, hogy a cég nem állított ki számlát, pedig te a vételárat elutaltad. Itt te is és a cég is hibázott. Javallom, hogy kérd vissza a pénzt és keress más eladót.
Ha nem akarják kiállítani a számlát, vagy visszautalni a pénzt, akkor APEH és fogyasztóvédők. Hidd el, ha befenyegeted őket ezzel, akkor azonnal rendezni fogják a dolgot.

Egyébként mindenkinek ajánlom, hogy ha előre kell utalnia valahol, akkor kérjen számlát vagy számlamásolatot legalább e-mailban. Olyat amin van pecsét és aláírás.

Lévén én is netes kereskedelemmel foglalkozom, sajnos az ilyen dolgok miatt nagyon bizalmatlanok lettek a vásárlók az átutalásos vásárlással kapcsolatban. Ami nem csoda, látván az ilyen szituációkat.
Kíváncsi vagyok mikor jutunk el oda, mint a németek. Ott ugyanis nem ismerik az utánvét fogalmát!!! Lehet kellene indítani egy olyan blogot is, ahova a pozitív élményeket lehet beküldeni. A probléma az, hogy a pozitív dolgokról nem beszélnek az emberek. Mindig csak a negatívumok kerülnek nagy nyilvánosságra. És azok alapján vonjuk le a következtetésünket...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.28. 10:22:58

@akikaztmondjákni:
Macska kád-előlap nélkül.

Itt is ESIK becsülettel.

Nyúlcipó 2010.01.28. 10:24:57

Kádelőlapot évek óta Nigériából rendelek, előreutalással. A Magyar Posta pedig mindig példamutatóan szállítja le.

Chaby 2010.01.28. 10:28:40

akkor te sikeres ember vagy?

vape 2010.01.28. 10:28:56

Van még ebben az országban normálisan működő cég? Amelyik nem arra hajt, hogy kicseszerintsen az egyszeri ügyféllel, ahol csak tud?

Az a baj, hogy ebben a nagy válságban a vállalkozások tekintélyes része nem ügyfélbarátabb lett, hanem még nagyobb k*cs*g. És ez személyes tapasztalat is.
Az Aldi talán kivétel...:)

AlexWolf 2010.01.28. 10:30:49

@vape: Van hát. Csak sajnos mind külföldi tulajdonban van és külföldre termeli a nyereséget.

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:31:22

Ez milyen kád ez?Sarok?Átlagos külsejü?
Tök mindegy, vegyetek csempét és CSEMPÉZZÉTEK LE!A pénzt meg kérjétek vissza.

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:32:47

@Sün‼: Nem, nem.Nem macska.Ugy véljük, valami vidra vagy nyest féle lehet.
Mindazonáltal nagyon ijesztő.

Vajon holnap is fog még ESNI?

i23kovacs 2010.01.28. 10:34:25

Én nem értem, hogyha úgyis személyesen mentek átvenni, akkor minek utalni a pénzt?

Teendők egyszerűek: pénzt visszakérni azonnal, előlapot máshol megvenni, bandát fogyasztóvédőknél feldobni.

Nem kell várni többet az előlapra - sose fog megjönni, vagy ha igen, az is sérült lesz és kezdődik minden előröl.

Labancz 2010.01.28. 10:35:00

A rákosföldi Aldi mögött van egy ravatalozó. Na, ott pont ilyen kádelőlapok vannak kitéve.
Aki előre utal, az meg is érdemli.)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.28. 10:35:24

@AlexWolf:
Fogggalmam sincs.
A vízszerelőt kellene megkédezni.

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:36:28

Tényleg, mi a fa**ért utalt előre???

2010.01.28. 10:36:43

Itt nálunk Nigériában nem esik a hó.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.28. 10:36:44

@szotyikompót:
Stimmel cég-cég között is előbb jön a számla, aztán megy a pénz.

Vagy inkább jön a számla a szállítólevéllel és megy a pénz.

Bár mostanában jön a szállítólevél, a fizetési meghagyás és megy a pénz.. a számlát meg elvitte a cica :( Bár a több mint egy éve létező magukat nagyobbnak gondoló cégek adnak számlát is.

Az viszont milyen már, hogy szinte az összes cég amivel találkoztam (raktározás) adja a létminimumot a dolgozóinak a többit meg borítékba... Pedig nem kicsi cégek: mint pl. Első pesti telefontársaság (a matávhoz tartozó callcenter) és még sorolhatnám (de nem teszem mert érdekeltség van)

Secnir 2010.01.28. 10:37:51

@akikaztmondjákni:
"Az milyen állat, kedves Sün, amelyik este tízkor a tóparton erősen fujjogó hangot ad ki és utána elszalad?:)"

b+, tegnap lementem kocogni este a tópartra. rámjött a xarhatnék, leggugolok, de nem jött, csak a szél.
erre megijeszt valami marha hátulról, akik azt mondták ni, mire elfutok.

R.T. · http://rendszergazda.eu 2010.01.28. 10:38:35

A Polgár Hivatalban a Jenő úr segítene...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.28. 10:39:04

@akikaztmondjákni:
talán így stipistopizta le. pedig azt a stipistopi@fürdőszobapláza.hu-n lehet.

vagy a 1793-ra küldött "KÁD ELŐLAPPAL" SMS-el

Secnir 2010.01.28. 10:39:14

szerintem a vizet biztos, hogy meg kell szerelni, mert folyik.
a tóparton láttam, hogy állnia kell...

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:39:38

@Secnir: :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D

@Sün‼: Nagy volt:S

Secnir 2010.01.28. 10:41:08

az megvan, hogy a szöszi csaj idétlen pózokban ugrabugrál a bemutatkozó videón?

Ariadne12 2010.01.28. 10:41:16

Internetes vásárlás alapszabályai:
1. Soha nem utalunk előre.
2. Pláne ha személyesen vesszük át a cuccot.
3. Pláne ha nem ismerjük az adott webáruházat, csak ott volt a legóccsóbb a cucc.
4. Ismerjük a jogainkat... Ha nem tájékoztattak arról, hogy távollévők között kötött szerződésnél elállhatsz 8 napon belül, akkor 3 hónapig megteheted ezt a termék átvételétől.

No mivel itt át sem vette, pláne elállhat, szóval el kell menni hozzájuk és kiszedni belőlük a pénzt. Ha nem megy, vásárlók könyve beírás, békéltető testület, fizetési meghagyás, ebben a sorrendben. Erélyesnek kell lenni, és személyesen odamenni telefonálgatás meg levelezgetés helyett, úgy menni fog.

12Rómeó 2010.01.28. 10:43:33

Nálam van balos kádelőlap! Házhoz szállítva TEGNAPi határidővel,12+áfa fizetni utólag lehet 30 napon belül.:)

Ariadne12 2010.01.28. 10:44:31

Böngészhető jogszabályok:
www.nfh.hu/data/cms8455/PTK_Szavatossag.pdf
www.nfh.hu/data/cms24807/17_1999_korm_rendelet.pdf
www.nfh.hu/data/cms8480/151_2003_Korm_rendelet.pdf
www.nfh.hu/data/cms8456/49_2003_GKM_rendelet.pdf

És annyi, hogy itt semmiképp sem garanciális javításról van szó, ez inkább hibás termék cseréje jótállás körében. Viszont mivel át sem vette, ezért még inkább érdemes úgy venni, hogy egyáltalán nem teljesített, hiszen erről van szó.

Secnir 2010.01.28. 10:44:59

tényleg, a kádelőlapot nem utoljára kell feltenni, mivel azt később lehet cserélni, mint a telefonelőlapot?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.28. 10:46:11

@akikaztmondjákni:
Háááát...ha fujjog, elszalad és nagy a farka, akkor az a nagyfarkú elszaladó fujjogár lesz.
És ez biztos.

eznemisénvagyok 2010.01.28. 10:46:31

Sosem értettem, miért kell előre utalva fizetni bármiért? Amit nem adnak oda utólagos fizetéssel a kiszállításkor, azt nem veszem meg, megyek máshová.

No, mindegy.

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:47:08

Jobbos-balos, ez valami perverzió?:)

DaM 2010.01.28. 10:47:59

BAZMEG ZSO! Már félidőben el kellett volna állnod a vásárlástól és szépen visszakérni a pénzt. Főleg ha ez a költözős eset is súlyosbította a dolgot. Jólnevelten megkéred őket, hogy utalják vissza a lóvét és persze előtte már kikeresed az alternatív beszerzési forrást / modellt.

Gondolj bele, már annyit tököltek az üggyel, hogy mind a 18e Ft hasznukat elfogyasztottad. Az idő meg sürget, nem fogsz panaszkönyvezni, békéltető testületezni, ésatöbbi. Ha volna ügyvéded, már azzal riágathattad volna meg őket. Most már szerintem fölösleges - meg magyar embernek ritkán van ügyvédje.. Max olyan zug-fajta.

Szóval ecsém, adj nekik 3 napos határidőt, addig vagy terméket, vagy pénzt kérsz vissza. Tedd mindezt írásban, tértivevénnyel. Vagy személyesen, átvételi elismervénnyel. Ha arra sem reagáltak, akkor b+ kereshetsz ügyvédet, mert arra fognak játszani, hogy kifáradsz. Viszont ha megvan, akkor megveheted a másik fürdőszobai boltban amit akarsz, ezt meg majd szépen visszakapod peres úton. Az ügyvéd költségeit meg kell hitelezned, de szerintem itt a vége.

DaM 2010.01.28. 10:50:14

@DaM: Ja, akkor most jön a reklám. Válts ki DAS vagy valami hasonló jogszolgáltatónál tagságot. Pénz, pénz, persze, de őket már a nevükért is is jó tartani. (Nekem mondjuk nincs, de 2 kolléga náluk van és biztos te is láttad már matricájukat valamelyik jármű ablakán)

--Off. ---Uff.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 10:55:44

Ezekkel a jobbos elemekkel mindig csak a baj van!

akikaztmondjákni 2010.01.28. 10:59:13

Zso, add meg a címed, megyek lecsempézem nektek azt a qrva kádat!Oszt fürödhettek.

Nanemá 2010.01.28. 11:00:52

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!: Hát nem ugyanezt mondtam én is? :o) Csak te tömörebben.

Secnir 2010.01.28. 11:01:00

@akikaztmondjákni:
Zso, a kádat én is kicsempézem ha kell.
de akkor nem egyszerűbb egy medencét csinálni?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 11:03:54

@akikaztmondjákni: szerintem azért várja hiába, mert a jobbosok már elsöprő többségben vannak, a balosok meg már egyre csak fogyatkoznak! :D

akikaztmondjákni 2010.01.28. 11:05:08

@Secnir: De kívülről.Tudod, le szokták csempézni átlagos helyeken.Nálunk is ugy van.Nem előlappppal...

AlexWolf 2010.01.28. 11:09:08

Ez a fickó is hoPPOn marad.

Secnir 2010.01.28. 11:11:18

@akikaztmondjákni:
szóval a tiéd csemPPÉs, nem előlaPPOs?

akikaztmondjákni 2010.01.28. 11:12:28

@akikaztmondjákni: Jó, mondjuk, biztos azért ragaszkodik az előlaphoz, mert azt könnyebb lekapni, ha vmi gáz van.Jol gondolom?

@Secnir: Jajaja:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.28. 11:19:51

@akikaztmondjákni:
Ha gáz van, akkor inkább gázálarc kell, nem előlap.

AlulírottFentemlített 2010.01.28. 11:30:49

@Sün‼:

A vízszerelő veszi ki a vízbű azoxigént!

.lll. 2010.01.28. 11:38:41

még szerencse,hogy nem Sopronba mentetek kád előlapért

AlexWolf 2010.01.28. 11:41:12

Valaki mondjon má' egy elégedett ügyfeles történetet a furdoszobaplaza.hu -ról (Fürdőszobakereskedő KFT.). (ezt még leírom párszor, hogy mindenki jól megjegyezze, hová ne menjen)

AlulírottFentemlített 2010.01.28. 11:45:24

@Sün‼:

Igen, igen.
Aztán Antonovics Antal leveri a vízkövet kalapáccsal.

akikaztmondjákni 2010.01.28. 11:45:38

www.furdoszobaplaza.hu/index.php?fm=0&hir_id=true#126

A vadiúj zuhany cserét nézzétek:)
Zso, ezt kellett volna választanod:) 8 óra alatt tulestél volna az egészen:)

helianthus 2010.01.28. 11:46:26

blogmotor for president!

További magyar hang 2010.01.28. 12:42:24

Sajnálom, hogy ilyen hülye helyzetbe kerültél, de lásd be erről Te magad is tehetsz: miért utalsz előre pénzt valamiért, amiért amúgy személyesen mész el az üzletbe? Ez teljesen logikátlan.
Ha ezt előre végiggondolod, akkor már rég megvehetted volna máshol.

SarahConnor 2010.01.28. 13:06:07

Eleve szegediként pesti céggel gyötörteted magad... Lehet, hogy tisztelettudó viselkedésre neveltek, ez szép is, de van az a határ, amit át kell lépni. Visszamondani mndent, visszakérni a pénzt és más kereskedőhöz fordulni. Én ezt a 2 hét határidő lejártával megtettem volna, mert nem vagyok türelmes alkat, de a feleslegesen kivett szabadnap után szamurájkarddal tettem volna rendet a Fürdőszobakereskedő KFT-nél.
Bocs.

ArnoldBácsi 2010.01.28. 13:18:13

menj be legközelebb egy boltba ami nem webbolt, hanem normális bolt. Ilyet ott kell venni, nem webáruházba, ember!

isti77 2010.01.28. 14:01:58

"Legközelebb Szegeden vásárolni. Raktárról."

:))) Te pesti vagy, ugye? Én is.
Az utóbbi években jártam vidéki (Kelet-Magyarországi) városokban, és először én is meglepődtem, hogy ez nem így megy, és a 2000-es évtized végén még mindig van olyan város (és nem mostanában várossá minősített 10 ezer fős falu, már 100 éve is város volt!), ahol bizonyos dolgokat egyszerűen nem lehet kapni. Sehol a városban.

isti77 2010.01.28. 14:05:57

@ArnoldBácsi:
Szerinted webáruházban mit lehet venni? "Ilyet" nem.
Műszaki cikket nem (hátha hibás, vagy "nem tudja" azt, amit leírnak róla a webshopban).
Ruhát nem (fel kell próbálni vásárlás előtt).
Ajándéktárgyat nem (lehet, hogy nem úgy néz ki, nem akkora, sérült, stb)

Akkor mit? Élelmiszert?

töklámpa 2010.01.28. 14:16:34

Tükrözd a kádat fotosoppal, és jó lesz a jobbos előlap is.

rezo_O 2010.01.28. 14:53:13

@Eric_Cartman: koszonom szepen, mindig is Te voltal a kedvencem. A Cartman dala cimu szerzemenyed pedig egyszeruen zsenialis, csak azt sajnalom, hogy nem jatsszak a zenetevek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.28. 14:55:33

@Sün‼: A vízszentelő pap az biztos, hogy megszenteli, tehát alighanem igazad van.

rezo_O 2010.01.28. 15:08:03

@akikaztmondjákni:
Megveheted csak szopni fogsz :/
Kinezed a kabint/kadat/szaunat es maris kozlik veled, hogy akkor most vagy fizetsz a bekotesert, vagy nincs gari (30 rugotol indul). Ezzel sem vagy elorebb, mert nekem egy olyan ismerosom sincs, akihez ki ne kellett volna menjenek egy vagy ket het utan, egy olyan bekotest javitani, amire garit vallalnak. Ja es ha mondjuk emiatt nem tudsz furdeni, azt leszarjak, megmondjak, hogy csak 5 nap mulva van idopont, ez van, nincs kapacitasuk ennyi gagyira.
Ha nem naluk vetted, de bekottetted veluk akkor is para van, mert a kovetkezo alkalommal szettarjak a kezuket, hogy menj vissza a Koklerkereskedo kft-hez vagy barmelyik masik tarsahoz, nem az o problemajuk.
De van egy ismerosom, akinek a harmadik kad-kabin kombinaciot sikerult csak elfogadhato szintre hozni, az full Wellis szerviz volt. Folyamatosan gyozkodtek, hogy a kad jo, a kabin jo, nem azert szivarog, az termeszetes, ha a csempen at omlik a viz, neki kellett volna rendesen leszigetelnie!!
Amit meg megkockaztathatsz, hogy mikor kinn vannak, akkor meggyozod oket, hogy akkor kossek be felaron, viszont akkor nincsen papir, es nem dolgoznak valami jol amugysem.
De, hogy ne csak rosszat mondjak: en a helyedben vennek egy fasza hidropanelt, meg egy muanyag toloajtot akar a praktikerbol is, a tobbit meg a komuvesre/vizesre/ezermesterre/stb biznam. Kirakja az aljat ytongbol, jarolapbol, csempebol, sokkal olcsobban kijossz es nem lesz benned annyi fajdalom a vegere.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.28. 16:24:15

@isti77:
hejj Szeged talan a 3-ik legnagyobb magyar varos
googleben a "szeges furdoszobabolt" 97 talalatot mutat
nagyon keves dolgot tudok elkepzelni ami nincs Szegeden csak Pesten

Sokorai_Atala 2010.01.28. 16:56:35

@hagyma: szia, pont ezen morfondíroztam, hogy egy szegedi miért Pesten vesz kádelőlapot és bárki városi, miért interneten, amikor mindenhol dől az áru.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.28. 17:05:08

@Sokorai_Atala:
meg az internet csak haggyan, ha lusta mint en es kiszallijjak olcson
/hat nem pestrol szegedre/
ettol meg a kereskedo hibaja, mert mindenkinek joga van barhonnan rendelni, csak ugy nem ertettem

Matiz Papa (törölt) 2010.01.28. 18:10:46

És az előlap cserélhető-e?

A kereskedő 2010.01.28. 23:38:55

Mindenek előtt hadd védjem meg S. Zso-t azoktól akik "lúzernek" nevezték, mert interneten vásárolt és előre fizetett, de Zso. már korábban is vásárolt tőlünk néhány hónapja egy kádat és tartólábakat, amiről számlát is kapott és időben hiánytalanul és sérülésmentesen átvette, ezért már volt tapasztalata és megbízhatott cégünkben, és joggal gondolhatta, hogy ez a kádhoz tartozó előlap megrendelésénél is így lesz majd. Amikor az előlapot megrendelte, cégünk kiállított róla egy számlát, elküldött egy rendelés visszaigazolást, amiben megjelöltük hivatkozásként a kiállított számla számát. A vételár átutalása is erre való hivatkozással történt. Ezt a számlát postán elküldtük, de bármikor kérésre kiadunk róla egy hiteles másolatot. Megrendelők eljöttek az előlapért, átadáskor kiderült, hogy annak csomagolása alatt van egy 3cm hosszú repedés. Megrendelő ezt teljesen jogosan és érthető módon nem vette át. Raktáron ebből a típusból sajnos csak ez az egy darab volt, ezért abban állapodtunk meg, hogy a gyártónál kicseréltetjük és saját költségen kiküldjük a megadott szegedi címre, hogy e miatt ne kelljen még 1x ide utazniuk, ezt elfogadták és azt is mondták, hogy nem sürgős, mert még úgysem tartanak ott a munkák. Eztután azért döntöttünk úgy, hogy garanciális cserét kérünk a Wellis-től és nem egy új előlapot, mert a korábbi tapasztalatok alapján a Wellis a garanciális problémák kezelését minden más elé helyez, tehát úgy ítéltük meg, hogy így gyorsabban megkapják Zso-ék az előlapot közvetlenül a Wellistől, mintha egy újat rendelünk és ha azt megkaptuk akkor szállítjuk tovább, figyelembe véve a gyár karácsonytól január 11.-i leállását. Januárban mikor értesültünk arról, hogy a várt előlap még nem érkezett meg, azonnal felvettük a kapcsolatot a gyártóval, de érdemi választ, -miszerint a kádelőlapot egy január 26.-i körfuvarral szállítják ki a megadott szegedi címre- csak néhány nap elteltével kaptunk, ezért mi sem tudtunk többet mondani, mert az előlap nem nálunk volt. Erről informáltam Zso-t és a cégünk nevében felajánlottam egy 5.000,- Ft-os tisztítószercsomagot a megvásárolt kádhoz az eddigi kellemetlenségek miatt. Zso ezt nem fogadta el. Az ezután történt logisztikai baki, miszerint Zso -ék előlapja véletlenül lemaradt a 26.-i Wellis-es körfuvarról, az előzmények tekintetében elég ciki, megértem a felháborodást és elkeseredettséget. Remélhetőleg a jövő keddi időpont, amit a gyár képviselőjével is megbeszéltek sikeres lesz és küldhetjük a pezsgőt Zso-nak amiről beszéltünk. Fürdőszobakereskedő Kft.

U.i: Egyébként meg az kád beépítésének azt a módját, hogy miután a kádat beállították a falhoz arra csempéznek rá nem javaslom több okból sem:
1, Az akril kádaknak és zuhanytálcáknak, ha meleg vizet kapnak, -ez gyakran előfordul- akkor a hátsó részükön pára csapódik ki, és hogyha ez közvetlenül a fallal érintkezik a nedvesség rendszerint a fal felé távozik, az eredmény elképzelhető...
2, ha cserélni szeretnék akkor az csak a csempe lebontásával lehetséges.
Javaslom, hogy előbb csempézzenek ki mögötte is és utána állítsák be a kádat, majd az előlapot. Így a nedvesség a fürdőben marad.

Megdobbent 2010.01.29. 01:37:12

@A kereskedő: Nem vagy te azert A kereskedo, hanem a srac, akit a minimalberert idezavart a fonok, hogy simitsa kicsit a sztorit.
Telleg, a letoltott e-book ir valami a homarrol? Vagy akkor most mi a kurvaannya van, elolap vagy hatlap, vagy mi a boszme kurva elet?!

Ne rizsazza, dogozza!

Megdobbent 2010.01.29. 01:40:00

Es a lenyeg a sportszeruseg. Teccikerteni?!

Amugy aki a korfuvarrol lemarad, az nevezheto-e sikeresnek?!

Nanemá 2010.01.29. 10:10:16

Szerintem korrekt a kereskedő válasza és a hozzáállása - bár abban azért még nem vagyok teljesen bizonyos, hogy ez a hozzáállás a homár-poszt előtt is ennyire korrekt volt. (De akár lehetett is.)
Megdobbent 2010.01.29. 01:37:12 : Szerintem te egy agresszív bunkó vagy. És nyilván te nem minimálbért keresel - azt te csak fizeted más, szerencsétlennek.

rezo_O 2010.01.29. 12:18:21

@Nanemá: Terel es harit, ha szerinted ez a korrekt, Teged sokszor atkurtak mar.

Mogyoró007 2010.02.01. 09:24:08

Nem tudom, h a kommentek között volt-e már, de miért nem kérte vissza a pénzét és vette meg máshol? Miért hagyja, hogy így szívassák?
Amúgy én is rendeltem anno tőlük és minden rendben volt. Bár garanciális macerára még nem került sor.

Mogyoró007 2010.02.01. 09:32:36

@A kereskedő: by the way a csempézéssel kapcsolatban igazad van.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.02.01. 16:01:08

@A kereskedő:

Szerintem az akril kádba engedett hidegebb víz hatására a fürdőszoba párás levegője oda csapódik le.

Nem hozzáértő vagyok, tapasztalt. De ez előfordul természetesen az előlap esetében is. Ezért nem zárják ezt a részt teljesen ill. szerelőnyílást ezért építenek a csempés megoldásba is.

Sztem mindkét esetben érdemes körbecsempézni, vagy legalább 2 rétegű kenhető vízszigetelést használni.

Az árral kapcsolatban:
persze, előfordulhat, h a szerelőnyílás nem elég és szét kell bontani az előcsempézést. Ha nem az ezerforintos csempéből van hanem a 4e ft-os puccosból, még 2nm esetén is felénél sincs az illető...

Az előlap inkább a gyors megoldások hatékony eszköze aki a fürdőszoba "robbantása" után néhány órával már használni akarja, vagy a hozzáértése csekély a csempézéshez
süti beállítások módosítása