Egy értelmetlenül elhúzódó csere miatt Zso családja nem tud hol fürdeni. Ugyanis amíg a kád előlapja nincs meg, a fürdőszobájukat sem lehet befejezni. A rég kifizetett előlap viszont csak nem bír megérkezni, miután az első példány hibás volt, ezért át sem vették, csak kérték a cseréjét. Se számla, se előlap, csak a hantázás, úgyhogy irány a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.
A dolog talán annyiban fura, hogy a garanciális javítás minden egyes mozzanatát úgy sikerült végigjárnunk, hogy a terméket még meg se kaptuk. A cég akitől rendeltük az árut hibás terméket kapott, s onnantól ahelyett, hogy rendelt volna egy újat (talán bukva ezzel x ezer Ft-ot) a könyebb utat választotta, és már 2 hónapja arra várunk, hogy nekik garanciálisan cserélje a beszállítójuk, hogy le tudják hozzánk szállítani.
Íme a történetem, részletesen:
2009.12.04 - Rendeltünk a furdoszobaplaza.hu (Fürdőszobakereskedő KFT.) oldalról egy kád előlapot (sacc/kb 30e Ft).
2009.12.11 - Felhívtuk őket, hogy mi a helyzet a megrendeléssel, mire közölték, hogy mehetünk az áruért, még AZNAP átulatuk a pénzt.
2009.12.17 - Felmentünk (Szegedről) Pestre, hogy lehozzuk az árut. Az áru hibás volt, de Ők erősködtek, hogy az általunk észrevett repedés, szinte láthatatlan ne is foglalkozzunk vele. Nem fogadtuk el, és megállapodtunk, hogy max 2 héten belül ingyen leszállíttatják az árut.
2010.01.04 - 2010.01.10 - 4szer kerestük telefonon a furdoszobaplaza.hu -t (Fürdőszobakereskedő KFT.), 2szer jártunk sikerrel, mind2szer megígérték, hogy még aznap visszahívnak, hogy bővebb információval szolgáljanak, de sajnos egyszer se tették meg.
2010.01.09 - Egy e-mailt küldtünk a furdoszobaplaza.hu megfelelő e-mail címére, semmi válasz.
2010.01.13 - Felkerestük őket telefonon és megkérdeztük őket, hogy szándékoznak -e segíteni az ügyben, vagy máshol keressünk megoldást (szüleim mindig is arra tanítottak, hogy kerüljek bármilyen helyzetbe, mindig maradjak tisztelettudó, így hát ebben az esetben is 100% az voltam). Azt mondták még aznap visszahívnak. Úgy du 2 körül újból hívtam őket, mikor is kiderült, hogy épp a beszállító válaszára vár a hölgy. Megígérte, hogy még aznap bővebben beszámol a fejleményekről e-mailben. Kaptam e-mailt, melyben az állt, hogy másnap reggel felkeres.
2010.01.14 - du 4 óra körül hívtam föl a hölgyet, hogy megtudjam miért nem hívott, de sajnálatomra közölte velem, hogy most épp vannak nála, és nem tud beszélni. Azóta se hívott, s a telefont már fel se vették. Elkezdtem írni eme irományt, s közben visszahívott a furdoszobaplaza.hu (Fürdőszobakereskedő KFT.) tulaja, aki biztosított arról, hogy a következő héten megérkezik a szállítmány, s addig is nyomon követi a dolgot.
2010.01.21 - Újfent felhívtam őket, hogy megtudjam áll -e még a megbeszélt dolog. Lassan megismerek minden munkatársat a cégnél. Mint kiderült a cég tulaja nincs ezen a héten. A kiszállításról még semmi hír, és újfent megígérték, hogy beszélnek a beszállítóval és utána visszahívnak. Sajnos aznap se sikerült nekik.
2010.01.22 - A furdoszobaplaza.hu (Fürdőszobakereskedő KFT.) beszállítója, a Wellis Kft. egyik munkatársa hívott, s elmondta, hogy 2010.01.26 -án kiszállítják a terméket. Sajnos nem tudta megmondani hány óra körül jönnek.
2010.01.26 - Mivel most ez az egyik legfontosabb dolog a családom életében, szabadságot vettem ki, hogy biztosan át tudjam venni az árut. Nem jöttek.
Számlát vagy egyéb más dokumentumot azóta se kaptunk semmiről.
Egyébként szerencsétlenségemre a raktárukban csak a jobbos előlapból volt több darab, hihetetlen, de balosból azóta se sikerült szerezniük egyet se, más kérdés persze, hogy végig garanciális cserét emlegetnek a telefonba, független attól, hogy nekem valymi kevés közöm hozzá, hisz az árut még át se tudtam venni!
A helyzetem:
2010.01.16 - ki kellett kötöznöm Nekem, és családomnak az aktuális albérletünkből (így is kaptunk 1 hét maradást a főbérlő jószívűsége miatt). Ezen a nap költöztünk be a fürdésre teljesen alkalmatlan házunkba. A kádat nem lehet betenni míg nincs meg az előlap, a csempét köré nem lehet felhúzni, míg nincs helyén a kád. A vízszerelő megcsinálta amit tudott a fürdőben, aztán majd hívhatom mégegyszer, amikor megküldik a furdoszobaplaza.hu-sok a fürdőkád előlapom (eddig 2szer hívtam, és 2szer mondtam le a vízszerelőt a késedelem miatt). Azon túl, hogy már lassan több mint 2x annyi pénzt fektettem be ebbe a vásárlásba, mint amennyibe a termék kerül, az bánt a legjobban, hogy kiscsaládom ilyen szituációba került.
Szeretném megtudni, hogy milyen lehetőségeim/kilátásaim vannak? Hogy tudom a kifogásom hivatalosan bejelenteni? Képtelen vagyok elhinni, hogy az embernek az ilyen megaláztast szó nélkül kellene tűrnie...
Hálás köszönet,
Zso
Az utolsó 100 komment: