A Homár csak áll és nem érti, hogyan lehet 2010-ben a hívószámkijelzés funkcióért havi 200 forintot felszámolni. Tmobile-ügyfél sem érti, főként azért, mert Dominó-kártyájánál is alap volt. Ennél már csak az smsek után beszedett pénz viccesebb:
Én csupán a T-mobile egy apró, szerintem etikátlan módszerére szeretném felhívni a leendő előfizetők figyelmét. Több éves Dominó kártyás telefon használat után döntöttem úgy, hogy előfizetésre váltok. Kedvezményesen egy új telefont is vásároltam. Az első bejövő hívásoknál vettem észre, hogy a hívó fél számát nem írja ki a készülékem. Ekkor még arra gyanakodtam, hogy én bénáztam el a dolgot és valamit rosszul állítottam be.
Sikertelen próbálkozásaim után visszamentem a szaküzletbe, ahol először tanácsolták, hogy a telefonszámokat írjam át (valóban nem +36-tal kezdődtek, de mindenhol 11 számjeggyel voltak rögzítve: 0620, 0630, stb..), mert ez lehet a hiba oka.
Ezt követően sem jelezte ki, újabb kör a T-mobile-nál, ekkor derült ki, hogy én ezt a szolgáltatást külön pénzért, havi 160Ft+Áfa összegért igényelhetem. A hölgy még elnézést is kért, hogy ezt elfelejtette megemlíteni szerződéskötéskor. Kicsit morcos voltam, de betudtam a saját figyelmetlenségemnek, hiszen elvileg én is rákérdezhettem volna. Bár bevallom őszintén eszembe sem jutott, mert a Dominónál ez automatikusan járt a kártyához.
Azóta viszont sajnos másoktól is hallottam, hogy a szerződés megkötése után, az első telefonálások alkalmával derült ki ez az apróság. És nem én voltam az egyetlen, akit "elfelejtettek" tájékoztatni arról, hogy a hívó fél számának kijelzése külön díj ellenében nyújtott, extra szolgáltatás. Ami azért lássuk be nem egy elhanyagolható szempont (hogy az ember tisztában legyen vele, ki hívja) Nem nagy összeg, de az eljárást nem tartom túl tisztességesnek. Nyilván egy aláírt szerződéssel a kezében az ember már nem pattoghat.
Tanulság: vásárláskor legyen mindenki abszolút körültekintő, mert ha nem tájékozódik kellő alapossággal, így jár, mint én.
:-)
Az utolsó 100 komment: