Tékozló Homár

Extra szolgáltatás a hívószámkijelzés a T-nél

2010.01.28. 11:40 | jackyll | 166 komment

A Homár csak áll és nem érti, hogyan lehet 2010-ben a hívószámkijelzés funkcióért havi 200 forintot felszámolni. Tmobile-ügyfél sem érti, főként azért, mert Dominó-kártyájánál is alap volt. Ennél már csak az smsek után beszedett pénz viccesebb:

Én csupán a T-mobile egy apró, szerintem etikátlan módszerére szeretném felhívni a leendő előfizetők figyelmét. Több éves Dominó kártyás telefon használat után döntöttem úgy, hogy előfizetésre váltok. Kedvezményesen egy új telefont is vásároltam. Az első bejövő hívásoknál vettem észre, hogy a hívó fél számát nem írja ki a készülékem. Ekkor még arra gyanakodtam, hogy én bénáztam el a dolgot és valamit rosszul állítottam be.

Sikertelen próbálkozásaim után visszamentem a szaküzletbe, ahol először tanácsolták, hogy a telefonszámokat írjam át (valóban nem +36-tal kezdődtek, de mindenhol 11 számjeggyel voltak rögzítve: 0620, 0630, stb..), mert ez lehet a hiba oka.
Ezt követően sem jelezte ki, újabb kör a T-mobile-nál, ekkor derült ki, hogy én ezt a szolgáltatást külön pénzért, havi 160Ft+Áfa összegért igényelhetem. A hölgy még elnézést is kért, hogy ezt elfelejtette megemlíteni szerződéskötéskor. Kicsit morcos voltam, de betudtam a saját figyelmetlenségemnek, hiszen elvileg én is rákérdezhettem volna. Bár bevallom őszintén eszembe sem jutott, mert a Dominónál ez automatikusan járt a kártyához.
 
Azóta viszont sajnos másoktól is hallottam, hogy a szerződés megkötése után, az első telefonálások alkalmával derült ki ez az apróság. És nem én voltam az egyetlen, akit "elfelejtettek" tájékoztatni arról, hogy a hívó fél számának kijelzése külön díj ellenében nyújtott, extra szolgáltatás. Ami azért lássuk be nem egy elhanyagolható szempont (hogy az ember tisztában legyen vele, ki hívja) Nem nagy összeg, de az eljárást nem tartom túl tisztességesnek. Nyilván egy aláírt szerződéssel a kezében az ember már nem pattoghat.

Tanulság: vásárláskor legyen  mindenki abszolút körültekintő, mert ha nem tájékozódik kellő alapossággal, így jár, mint én.
:-)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolika78 2010.01.28. 13:20:17

Így van, T-Mobile ügyfélként én is fizetem a díjat a hívásazonosításért.
(Csak zárójelben jegyezem meg, hogy még mindig jobb, mint a Pannon, ami külföldi tartózkodás esetén az SMS fogadásáért is levon pénzt...).

KaPé 2010.01.28. 13:21:23

@ladislaus: van egy céges, azon nem kell, meg van egy magán, amin szintén nem kell és a számlán sincs ilyen tétel, a hívószám kijelzés működik. Mondjuk nem a legolcsóbb díjcsomag, lehet, hogy valahol le van írva, hogy ebben benne van.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2010.01.28. 13:22:22

@Szárnyati Gézа:
Teljesítette!
A médiában!
Lehet, hogy a távoli jövőben esetleg alapértelmezetten nem lesz engedélyezve az ilyen üzenetek fogadása, de jelen pillanatig ezt senkinél nem kapcsolták ki. Aki nem megy be az ügyfélszolgálatra, nem használja az online felületet, vagy nem telefonál nekik, hogy a "szolgáltatást" kikapcsolják az továbbra is ki van téve a veszélynek.
Üdv a valóságban!

Deme 2010.01.28. 13:23:18

Én is sokat gondolkodtam azon, hogy előfizetéses legyek, de akárhogy számolgatom, nekem a dominó jobban megéri... Nincs kötöttség, kényelmes.

diktatorikus kleptokrácia 2010.01.28. 13:30:04

baccpapucsos didergő süncsaládot t-éknek

2010.01.28. 13:30:23

Azt írja az index.hu, hogy "luxus a hívószámkijelzés". Nem luxus: 200 Ft havonta. A mobil szolgáltató nem önsegélyező egyesület, illetve non-profit szerv.

acka 2010.01.28. 13:35:06

Én is így jártam.Amikor visszamentem a szaküzletbe,akkor azt mondta az úriember,hogy ezt külön kérés!!!!nélkül beleteszik a díjcsomagba.Amikor én rákérdeztem,hogy nem reklamál senki,hogy nem a díjszabásnak megfelelő díjat fizet?Ugyanis én ritkán telefonálom el a díjcsomagom összegét,és keveset szoktam ráfizetni ,de feltűnt,hogy a két meglévő előfizetésemre 400 forint plusz díjtétel megy rá.Akkor az volt a válasz,hogy sajnálja,de erről ő nem tud felvilágosítást adni.Azután úgy voltam vele,200- forint ide,200 forint oda,én mégis szeretném tudni,hogy ki hív.Az viszont nagyon tetszett,miután a kért szolgáltatást aktiválták,megkérdezte,hogy kívánok e a kollégája ellen panaszt tenni.Erre én sarkon fordultam,és azt mondtam,hogy NEM.

Coyote82 2010.01.28. 13:37:53

evek ota T-s vagyok, probaltam a masik ket szolgaltatot is. A hivoszamkijelzes-kulondijat en is szarragasnak tartom, ugyanakkor meg ezzel egyutt is jobb szolgaltatast nyujtanak ugyanannyiert (vagy ugyanazt olcsobban) mint a ket vetelytarsuk. Ha lenne egy csopp agya a T marketingcsapatanak, akkor nem engednenek ilyen tamadasi feluletet, es azonnal alapbol integralnak a hivoszam-kijelzest.

AlulírottFentemlített 2010.01.28. 13:38:24

@Zoltanius:

Ez igaz, de miért kell egyáltalán ezért fizetni.

Akkora adtmennyiség lenne a hívószámok elküldése, hogy külön díj felszámolása nélkül belerokkanna a t-mobile?
Az átjátszótornyok dupla annyi energiát igényelnek, ha a számkijelzés működik?

Vagy, ahogy Márkus László kérdezte valamikor abban a klasszikus jelenetben:
De mi kerül 2500 Ft-ba ebben a fotelbe?

RaveAcE 2010.01.28. 13:39:18

Pont annyi az éves díja, mint a PPO-nak. Pont véletlen lenne?

Zalzan Kavol 2010.01.28. 13:39:50

Anno amikor Dominóról váltottam 7-8 éve, nekem mondták, hogy ezért külön fizetni kell (valami alap díjcsomag volt). Ettől függetlenül felháborító. Közben meg a konferenciabeszélgetés benne van az alapdíjban, amit azért szerintem nem használ az előfizetők 99,99%-a.

A jó hír, hogy 7-8 éve is kb. ennyi volt, és nem emelték a duplájára :)

AlexWolf 2010.01.28. 13:42:16

@Kulabácsi: csitttttt. ne hangoztasd mert megemelik!

gabest1 2010.01.28. 13:47:50

Lenne még ilyen ötletem. Például kicsörgésenként 10 ft. Ez is egy olyan dolog, amire biztos mindenki előfizetne. Zabálnák, mint a cukrot.

megrettent 2010.01.28. 13:49:31

Légy körültekintő. és olvasd el amit aláírsz. Abban kerek perec benne volt hogy nem fizettél rá elő by default.

Manyizga (törölt) 2010.01.28. 13:49:44

Vissza kell váltani az előfizetést prepaid-re. Onnantól megint ingyen van.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.28. 13:50:11

@RaveAcE:
Sőőőőőőt!!!
Majdnem negyede egy Celldorádós IQ-teszt díjának.
Hát nem megéri?

SimiTomi 2010.01.28. 14:05:59

Ezen már évek óta ki vagyok akadva. De ilyen ez a világ, főleg a t-s világ.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.01.28. 14:09:37

Ez a dolog megérne egy NHH-t, ugyanis jogodban áll tudni, hogy ki hív, kivéve ha a hívó fél ezt nem akarja, de a T-nek ehhez semmi köze.

hubertusz 2010.01.28. 14:12:22

Az előfizető csak addig fontos, amíg fizet. Ha gondja, problámája van, már mehet(ne) a fenébe.
Már a reklám sem etikus!

Az ilyen blogot soha sem olvassa illetékes és nem fog történni semmi, mert legfeljebb néhány tökös otthagyja a T- Mobile-t, a többi birka meg úgy is marad, profitveszteség semmi lényeges nem lesz, a sok kicsi pénz nagy pénz lesz a végén.
Kell a zsozsó a német államnak, meg néhány nagybefektetőnek bármi áron. A fillérekért kapott ingatlanvagyon jelentős részét már eladták piaci áron stb. stb. Ezt nálunk lehet. Meddig?

helianthus 2010.01.28. 14:13:40

az új posztban írogat a UPC, akinek kérdése van tegye fel gyorsan!!

Yakk 2010.01.28. 14:22:31

Szerencsére, ha minden jól megy holnap estétől már Pannonos a számom, elég volt a Tből...
(Remélem abban nem fogok annyit csalódni)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.01.28. 14:48:05

Nincs véleményem a posztról.

kulup 2010.01.28. 14:53:15

@zolika78: Nem igaz, a pannon nem von le pénzt külföldön tartózkodás esetén a fogadott SMS-ért, sőt egyik szolgáltató sem. Hacsak nem IQ-teszt :-)

mqqq 2010.01.28. 15:02:25

Sok díjcsomagban benne van a hívószámkijelzés, az olcsókban valóban nincs. De van akinek nem is kell, az spórol 200 Ft-ot. Mi ezzel a gáz?

keptündzsekk 2010.01.28. 15:08:37

hát ez elég gyenge hír... :(
szerződést/ászf-et gondolom "alaposan" átnézte a kedves posztoló.

most így hogy lesz pénze iq tesztre?:(

Secnir 2010.01.28. 15:21:38

nekem másfajta élményem volt a T-vel.
Alapjában semmi bajom velük. Telefonom elveszett, bementem, kértem kártyapótlást, meg egy másik telefont.
Régin nem volt se hívószámkijelzéstiltás, se számküldéstiltás.
Az új készüléken(!) viszont be volt kapcsolva alapból a számküldéstiltás (nem a SIM-en), és ez megjelent a számlán, mint 500ft-os szolgáltatás.
Miután kikapcsoltam a telefonon, a következő havin már nem volt rajta.
Akkor ez most így hogy? (hogy a klasszikusokat idézzem...)

Secnir 2010.01.28. 15:29:14

vagy hívószámküldéstiltás vagy hogy a faxomba híjják...

Motorola 2010.01.28. 15:33:17

Úgy tudom, hogy Európa egyetlen mobil szolgáltatója a magyar T-mobile, aki ezért pénzt kér. 1995-ben, mikor előfizetőjük lettem, még nem volt nekem annyira fura. A pannon már akkor is ingyen adta, a voda meg mióta létezik ingyen adja.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.01.28. 15:38:06

99-ben voltam utoljára ügyfelük, akkor is így volt. Ezért és a cellainformáció hiánya miatt is váltani kellett :)

Nanemá 2010.01.28. 15:59:34

@Secnir:
A megoldás számodra és a posztolónak is: Kihúzni a hűségidő végéig, majd azonnal számhordozással továbbállni a másik szolgáltatóhoz. Ha ezt sokan csinálják, talán végre veszik a jelzést. (Aztán vigyázni, hogy a másiknál mit írsz alá! Feltöltőkártya rulez!)

simon says: 2010.01.28. 16:13:31

az jobb lenne, ha beletenne az alapba es megemelne 200 FT-tal a havidijat? mindjart senki nem reklamalna, kiveve az, aki le akarja mondani, hogy sporoljon es persze a tmobil nem adna kedvezmenyt, aztan jonne a joember a homarra es reklamalna, itt meg mindenki lehuzna a ceget, hogy milyen taplo.
szamolta valaki, hogy hanyszor emlitettuk a tmobilt? hoppa, eggyel tobb, valahol biztos jol jon nekik az emlites.
amugy meg losun a valagukba alapbol, rohadjon meg minden telekom ceg!

titkosgyilkos 2010.01.28. 16:16:00

A T-mobile prémium-szolgáltató, azért ilyen fillérb.szó. Mint amikor a mercibe feláras extra a pohártartó vagy a hátsó villanyablak. A presztízst fizeted meg, szóval örülj neki, bejött neked az élet.

theutat villám 2010.01.28. 16:35:28

médiamánia díjcsomag választ, minden benne van, örül

theutat villám 2010.01.28. 16:38:37

kicsit bővebben én nem vagyok tmobile fan, csak előfizető, de mondjátok már meg plz, hogy hol van még egy olyan díjcsomag, hogy 5K Ftért kapsz netet, tvt-t (pannonnál csillagászati összeg), perceket, smst-t, emailt, hívószámkijelzést meg a tököm tudja még mi minden szart, és mindez 100% lebeszélhető? ha mutattok egy ilyen pannon vagy voda előfizetést, már váltok is

theutat villám 2010.01.28. 16:42:49

és még annyi, hogy a legnagyobb baj az, hogy bemegy a paraszt a boltba, oszt megkérdi, mi lenne neki jó, ahelyett, hogy utánanézne és úgy választana:
Médiamánia S:
4 990 Ft
SMS
Benne foglalt, belföldi előfizetőknek küldhető SMS, db/hó

50 db

Internet
Benne foglalt, havi belföldi adatforgalom

500 MB

Mobil TV 2
Benne foglalt Mobil TV forgalom, óra/hó (alap csomag, 14 csatorna)

10 óra

A díjcsomagba foglalt szolgáltatások
Hangposta Hívásátirányítás Hívásvárakoztatás, Hívástartás Konferenciabeszélgetés SMS-küldés Hívószámkijelzés Hívószámküldés, -tiltás, -engedélyezés WAP MenüÁsz Egyirányú adat- és faxszolgáltatás Nemzetközi kimenő hívás Roaming

kicsit tájékozódni kellene, mielőtt a saját faszságunk miatt panaszkodunk.

Dreaman 2010.01.28. 16:45:27

Hehe jó volt olvasni a cikket, Kaméleonnal anno én is ugyanígy beszívtam. A fene gondolta volna... Előkerestem a díjszabást, és akkor jöttem rá, hogy "így jártam". Mondjuk az üzletben nekem sem szóltak egy szót sem, pedig elég sokáig vacilláltam a csomagok közt. A poén az egészben az volt, hogy a hívásértesítő SMS viszont ingyenes alaptartozék volt előfizetésesként. (Az meg Dominóban fizetős.)

Bezmag 2010.01.28. 16:46:25

Hát ez valóban borzasztó, hogy egy szolgáltató nem ad valamit ingyen, amiért pénzt kérhet és amivel neki is van költsége egy erős versenypiacon.... pedig már Kádár János is megigérte....

Ennyi eltévedt embert aki azt hiszi, hogy neki jár valami... mert csak.

simon says: 2010.01.28. 16:49:26

csak ugy mellekesen, nemetorszagban T-com! elofizetes, 45 EUR - kb 12K forint: kabelTV millio csatornaval es angol nyelvu extra csomaggal, korlatlan net, telefon korlatlan ingyenes vonalas hivas egy tucat orszagba, koztuk magyarorszagra es 120 perc ingyenes nemetorszagon beluli hivas. na? ezert mondom, minden telekom kapja be.

cbc 2010.01.28. 16:52:39

Mondjuk azért a caller id-ért pénzt kérni alapvetően pofátlanság, a MédiaMánia csomaggal példálózni pedig nem jó, mivel mindenkinek mások a hívásszokásai.

Amúgy nagyon szép bevételt lehet húzni ebből, még több pénz folyt be a részletes számla nyomtatásából 500 forintért hosszú hosszú évekig, amíg az NHH le nem tiltotta, és még tudnátok mennyi szolgáltatáson van botrányosan nagy haszon az előállítási értékhez képest...:)

simon says: 2010.01.28. 16:57:50

ja, bocs, 2 ev husegido, router, vezetek nelkuli telefon es set top box gratyisz. es nem neztem korul olcsobbat keresve. akinek az elmult 20 evben meg nem esett le, hogy a multik extra kaszalasra jarnak magyarorszagra az nem ebben a vilagban el, ugyanis magyarorszagon meg nincs szabadverseny es kapitalizmus sincs. szabad rablas, vadkapitalizmus, oligopolium, felosztott piac es extraprofit van. nem tunt fel senkinek, hogy negyed-otod berrel szemben ugyanolyan vagy magasabb arak vannak magyarorszagon, mint nyugat europaban es e melle pedig alacsonyabb szintu szolgaltatas. persze tisztelet a kivetelnek.

Anál Delon 2010.01.28. 17:11:01

Én arra lennék kíváncsi, hogy odahaza mikor lesz az, hogy feltöltöm a mobilt 5e pénzzel és kapok mellé +5e-t grátiszba. Vagy 10e-l és mellé + 10e-t.

Ugyanis a holland "dominós" telcsim így muxik.

Trémobil? Szarrágó köcsög banda, akik 200e ft-l próbáltak lehúzni két heti külföldi tartózkodásom után mondván valami alkalmazás 3 másodpercenként jelentkezett fel a netre és frissítette magát. Mondtam anyádat ekkor láttad utoljára apáddal hálni amikor én ezt a pénzt kifizetem nektek.

Kártyát kidobni, ollóval összevágni, máglyán felgyújtani! Ez vonatkozik az összes fasszopó otthoni tróger mobilcégre, mert egyik sem különb a másiknál mind azon töri a fejét, hogy hogyan kurjon seggbe a havi számlánál.

Zalzan Kavol 2010.01.28. 17:15:07

@mqqq: talán csak az a gáz, hogy odacsábítják az egyszeri embert, azzal, hogy x ft az előfizetési díj. Aztán utána kiderül, hogy az nem x ft, hanem x+200. A hívószámkijelzés annyira alap szolgáltatás már (még a vezetékes telefonnál is), hogy az ember nem is gondol rá, hogy ezért még pluszban fizetni kell. Ráadásul úgy, hogy előtte egy feltöltőkártyája volt, aminél ugye ez alapszolgáltatás.

Na ez a gáz (meg az, hogy kicsit több hogy-ot használtam, mint amennyi egészséges)

Birkesz 2010.01.28. 17:52:27

@Anál Delon: Itthon egyelőre még 10%-ot kapsz, nem százat. Egyébként biztos az a 100%? Nem 10 az véletlenül?

Бабаяга 2010.01.28. 18:10:48

Sikertelen emberként 14 éve vagyok T-s. Mindig is adott volt a hívószám kijelzés. Tavaly februárban a cég úgy döntött, hogy átköltözik a Pannontól a Magentához, így akkor vinnem kellett céges pannonos számomat T-ékhez. Itt is benne van alapban a hívószámkijelzés, nem kell érte külön fizetnem. Valószínűleg én is igen zabos lettem volna, ha közlik velem, hogy ez az alap szolgáltatás csak pénzért jár nekem.

mqqq 2010.01.28. 18:11:51

@Kulabácsi: Nekem meg 100 hálózaton belüli sms ingyen van minden hónapban, mégse reklamálok, ha átmegyek dominóra és ott meg nincs o.O Hinni meg a mesékbe meg a templomban lehet, a szolgáltatóknál olvasni is kell sajnos. Mellesleg a többi szolgáltatónál is van ilyen.

reunalla 2010.01.28. 19:21:03

miért nem lehet elolvasni azt a szerződést, mielőtt aláírod?

Ooorsi 2010.01.28. 19:27:29

Én augusztusban vettem egy simkártyát a szolgáltatónál, nekem se volt se hívószámküldés, se kijelzés, de nem szóltam, viszont egy-két hónap múlva már volt :D és nem fizettem érte.

Sir Zet 2010.01.28. 20:22:05

Ez kicsinyes féregség, de nem meglepő... A Trémoblinál viszont alapszolgáltatás, hogy küldenek SMS-t, ha kikapcsolt állapotban volt nem fogadott hívásod, a Pannonnál asszem 125 ruppó havonta. A Pannon is egy gerinctelen féreg banda, évek óta djuice kártyás csomagom van, és b.meg tavaly EMELTÉK A PERCDÍJAIKAT, de az áfaemelésen felül! Nem is tudtam róla, csak a PannonOnline-on az egyenlegemet nézve volt gyanús. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy hogy a p..ába nem szólnak az ügyfeleknek erről, a válasz: 3 országos napilapban kell közzétenni, ezt ők megtették. Hát b.meg 2009-2010-ben ez rossz viccnek is rossz!

Vladimir Harkonnen 2010.01.28. 21:41:49

@opati666: A T-nél, ha nem kéred kifejezetten, vagy nem olyan a díjcsomagod, akkor egyáltalán nem jelenik meg semmilyen szám, ha hívnak!

asdf 2010.01.28. 22:42:50

A legjobb az egeszben, hogy tavaly ev vegen kijott egy aszf modositasarol szolo kozlemeny, hogy januar elsejetol a kovetkezo dijcsomagokban dijmentes lesz a hivoszamkijelzes, es itt kabe felsorolva az osszes publikus elofizus dijcsomag. Mint kiderult, tevedesbol, de persze nem hagytak ugy, hiaba ostorozzak oket emiatt evek ota, hogy vergaz ezzel lehuzni az elofizusokat, jott is a helyesbito kozlemeny:

A Magyar Telekom Nyrt. 2009. november 28-án és 30-án a Népszabadságban a T-Mobile Általános Szerzôdési Feltételeinek 2010. január 1-jei hatályú módosulásáról megjelent Közleményében sajnálatosan hibásan jelent meg azon információ, hogy a hívószámkijelzés szolgáltatás a díjszabásban szereplô díjcsomagok közül
amely díjcsomagokban díjmentes. A felsorolás helyesen:
T-Mobile ikon 200, T-Mobile ikon 400, T-Mobile ikon 600, iWiW, MédiaMánia S, MédiaMánia M, MédiaMánia L, MédiaMánia XL, Mix, MobilMester, Partner 3, Partner 4, Aranytárskártya Partner 3, Aranytárskártya Partner 4.
A Díjszabás e vonatkozásban a fentiek szerint módosul.

www.t-mobile.hu/static/DocumentStore/lakossagi/ugyintezes/aszf/20091204_helyreigazito_kozlemeny.pdf
(az eredeti kozlemenyt, melyben az osszes csomagra dijmentesse tettek a T rendkivul elcseszett oldalan sajnos nem talaltam meg)

Ferlategla (törölt) 2010.01.28. 22:55:04

@Bubbie: Te Bubbie, és hogy bírtad ki, h hónapokig azt se tudtad, kinek a hívására válaszolsz? (én pl szeretem tudni, h a párommal, a kollégámmal, az anyámmal vagy a főnökömmel beszélek-e majd pár másodpercen belül), illetve kiét mulasztottad el. Egyáltalán, mi látható ilyenkor a kijelzőn? Rejtett szám/szám ismeretlen?

Megdobbent 2010.01.29. 00:35:55

Az ALDI (ostermeloi) telefonszolgaltatasa automatikusan tartalmazza, hogy ha hivnak, akkor egy mosolygos ALDI-s alkalmazott szep csengo hangon kozli veled, hogy ki hiv, egy kis penzt tesz a zsebedbe es ad egy kisuveges ALDI uditoitalt (mert a sok beszed utan/kozben inni kell).

Termeszetesen ingyenes a szolgaltatas.

Megdobbent 2010.01.29. 01:42:23

Csak en szedek bereschcseppet? :(
Na irok is errol minnya a kozismert mikroblogomra, mint kozismert (es sikeres) mikroblogger. Asszonyt meg lekuldtem kemenysajtert, remelem minden siman megy majd.

elwood 2010.01.29. 08:07:56

az apróbetűben azt találtam, hogy a magánhangzók továbbítása külön megrendelhető szolgáltatás, alapban csak a mássalhangzók mennek át.

elwood 2010.01.29. 08:12:49

a lagnagyobb lehúzás amit az összes szolgáltató csinál az az SMS.

a hanghoz képest szinte zérus adatforgalmat generál. a régi telefonokon még volt is opció, hogy GPRS-en menjen-e az SMS és szépen le is volt tiltva.

gyakorlatilag ingyen adhatnák, de ez a legjobb fejőstehén ezért ráfordítás arányában szürreális áron adják.

datoja55 2010.01.29. 08:52:38

Engem ha keres valaki a vezetékes telefonon,Adolf az inas,vagy Gertrúd,a szobalány felveszi és megmondja,ki keres.
Akinek a mai világban mobil telefonra van szüksége,soha nem lesz sikeres.

metal · http://electric.blog.hu 2010.01.29. 08:53:19

Emlékeim szerint ze csak az iphone-hoz adott spéci csomagban van így. Vagy nem?

krj 2010.01.29. 09:25:52

egyébként meg nyilván el kellene választani a dolog több vetületét.

1. nyilván el lehet olvasni a szerződést, akár előtte a neten, akár ott az üzletben (utóbbit a többi várakozó vérbenforgó szemei előtt) és el is kell.

2. viszont 2010-ben szerintem az átlagemberben FEL SEM MERÜL, hogy a szolgáltató kivesz egy mára már alapkövetelménnyé vált dolgot "fizetőssé" tesz. mintha a buszon csak felszállás után mondanák meg, hogy hányas járat. a legnagyobb szolgáltatóról ilyet fel sem lehet tételezni! ill. ezek szerint mégis.

3. ezt időközben elfelejtettem...:-)

mindegy, a lényeg, hogy ez igazából annyiban nem homárposzt, hogy nem csapták be, viszont a legnagyobb szolgáltató szánalmas hozzáállása miatt érdemes volt rá felhívni a figyelmet.

4. ja, igen, eszembe juttott: volt pár komment, hogy "mért, jobb volna ha beemelné az alapdíjba és olyannak is fizetni kéne, aki nem kéri"? NEM, A HÍVÓSZÁMKIJELZÉS 2010-BEN AZ ALAPSZOLGÁLTATÁS RÉSZE KELL, HOGY LEGYEN!!!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.29. 09:28:45

ezen én is csodálkoztam tavaly októberben amikor átkerültem szintén a pannontól, hiszen az elmúlt másfél évtizedben a pannonnál ez inggyé"' vót.
gondoltam, töknyóc...
végülis valóban, hiszen verhetem a fejem a falba, szemezgethetek sülthangyát, szopogathatok üveggolyót, akkoris 200 rúpia ha akarom azonosítani a hívómat. mit tehetek: fizetesk.
ez egy boldogtalan ügyfélpószt vót. :D

konigjanos 2010.01.29. 12:16:20

"először tanácsolták, hogy a telefonszámokat írjam át (valóban nem +36-tal kezdődtek, de mindenhol 11 számjeggyel voltak rögzítve: 0620, 0630, stb..), mert ez lehet a hiba oka."

Már ne is haragudj, de ezt komolyan elhitted???

CID 2010.01.29. 12:17:20

@Secnir:
Kérlek szépen, úgy van, hogy
1. hazudsz
2. nem tudod értelmezni a számlát
az 1. az esélyesebb.

Adatvédelmi okokról a hívószámküldés tiltás szolgáltatás aktív, minden postpaid és prepaid szerződésen. A felhasználó dönthet, hogy elküldi e a számot vagy sem.
Erre több lehetőség van
1. központilag kéri a tiltás feloldását
2. ha a készüléke tudja ezt a funkciót, bekapcsolja a saját szám elküldését ( általában három lehetőséget ad fel a telefon, pl. a te C905-öd is, elküld, tilt, hálózati alapértelmezett )
3. alapértelmezettől hívásonként eltérhet a *31# ill. #31# funkcióval.

De, az hogy neked a T-Mobile azért kiszámlázott 500 magyar forintot mert elküldted a számot, az így ebben a formában hazugság.
Kérlek alássan :)

Milupapa 2010.01.29. 13:48:06

Nekem annyi a véleményem az egészről, hogy a T-mobile, és vele együtt a T-home is egy mocskos rablóbanda. Lényegében nyílt rablás történik itt az országban. Annó azért váltottam át én is T-mobile-ra Vodafone-ról, mert egyrészt többen voltak harmincasok, másrészt minden ismerősöm verte a mellét, hogy bizony itt nagyon jók a percdíjak. Én nem ezt vettem észre, hanem azt, hogy az összes csomagon, az összes szolgáltatáson az látszik, hogy az egész a pénzre megy. Apró hülye szolgáltatásokért (amik megkockáztatom máshol lehet ingyen vannak) számítanak fel pénzt, és nem elég fizetni egy előfizetés vagy kártyás csomag esetén a hülye havidíjat ezen felül még a percdíjak is felháborítóan drágák. Pont tegnap néztem megint körül "náluk", és meglepve tapasztaltam, hogy maradhattam volna Vodafonos. Nem lenne bajom velük, de én így látom a cég hozzáállását a dolgokhoz. Ez az én egyéni magánvéleményem.

CID 2010.01.29. 14:03:07

@Milupapa: "Én nem ezt vettem észre, hanem azt, hogy az összes csomagon, az összes szolgáltatáson az látszik, hogy az egész a pénzre megy."

Éleslátásod lenyűgöző. :) Szerinted miért működnek, ha nem a profitért. Sokan elfelejtik, de a mobilhasználat nem létszükséglet. Ha te nem vagy megelégedve a három mobilszolgáltató közül egyikkel sem, ne használj mobilt.
Ha szar a T, el lehet ballagni a Vodához, vagy Pannonhoz.

Az meg, hogy az ismerőseid azt mondták, jók a percdíjjak...... Gondolom volt lehetőséged mérlegelni, igazuk van e. Én még nem hallottam olyan esetről, hogy bemegy az ügyfél egy T üzletbe, kér egy díjtájékoztatót, és nem kap. Ha már a net, mint olyan valakinek ismeretlen.

Azt, hogy a T ingyenessé tegye mindenkinek a hívószámkijelzést, szerintem havi minimum 200.000.000.-300.000.000 forintjába kerülne(kieső bevétel). Okos emberek vagytok ti, gondolom belátjátok.

CID 2010.01.29. 14:16:56

Ja és hűségnyilatkozat.
Jelentkezzen akinek tekergették a kezét, hogy írjon alá egy vagy két évet.
Fogod a kis pénztárzádat, beballagsz az ALDI-ba, mosolygós eladóktól vásárolsz egy mobilt, kártyafüggetlenül, persze kisker áron, aztán bemész a mobilszolgáltatóhoz, veszel egy SIM-et., s ha nem tetszik a cég, következő hónapban átmész a másikhoz. Számhordozással még a telefonszámod is maradhat. Hol itt a gond ? :)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.29. 14:39:19

Engem a vásárláskor tájékoztattak, hogy ezért külön kell fizetni, és kérem-e. Mondtam, hogy nem, tudják ki a f.om fog ilyesmiért ennyit fizetni! Mondjuk nekem nem is volt nagy szükségem rá, csak a párommal beszélgetek a trés telómon. De ha a "normál" telefonom lenne ez, hát nem kicsit lennék morcos.

angantyr 2010.01.29. 16:37:36

@movhu:
Kérlek alássan, nálam "Hülye1, neveddfel", "Hülye2 neveddfel"... stb. nevek szerepelnek 8-ig. Már nem tudom, melyik ki, mert úgysem veszem fel. :)

storage 2010.01.29. 18:37:59

szerintem ez valami fizetett pannonos post :D

Ennyire faszari ember nincs, aki 160 forintért arénázik, ráadásul nem tudja, hogy vissza is adta volna a szerződést.

Looser vagy. Bocs.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.29. 19:48:55

@CID: feleségem dominós (tcsoport). ingyé' van a hívószámkijelzés
én pannonos voltam, nekem is ingyen VOLT. pár hónapja átjöttem a téhez, már fizetem a 200forintot.
okoskodsz...
igen, a kódokkal le tudod tiltani illetve bírod engedélyezni a hívószámOD kijeleztetését más telefonján. de a BEJÖVŐ hívásokról beszélünk aranyom!
azt milyen kóddal engedélyezed?
Hö!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.29. 19:51:42

@CID: okos vagy, belátom. cak sok mindenben tévedsz. :D
lenne egy kérdésem:
ha az asszonyom tés és nem előfizus, akkor Neki miért van ingyen a hívószámkijelzés míg nekem, aki előfizus vagyok ha csak kicsit is, de díjat számolnak fel?
ehhhhh... kapj elő egy értelmezőszótárat és kezdd el újraolvasni a kommenteket. így elég gáz az írásod.

CID 2010.01.29. 19:54:53

@salapapa: "Az új készüléken(!) viszont be volt kapcsolva alapból a számküldéstiltás (nem a SIM-en), és ez megjelent a számlán, mint 500ft-os szolgáltatás."
Papi ezt secnir írta, én erre válaszoltam. Tudod értelmezni vagy segítseg ? Az agyértágítódat, hol tartoD ? :)

Ooorsi 2010.01.29. 19:55:17

@Ferlategla: üzletinek vettem, alapból nem "bunkó remélem nyertem" módon vettem fel :D (egyébként odavissza *magántelefonszám* volt kiírva)

CID 2010.01.29. 20:02:49

@salapapa: Azért papi, mert a dominósoknál ingyenes, a te ECO díjcsomagodban meg fizetni kell érte. Mit nem értesz ezen ?
Te kapsz havonta kis borítékot és utólag fizetsz, ők meg nem kapnak és előre fizetnek. Érzékeled a kettő költségvonzatát papi ?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.30. 09:48:56

@CID: igen? értem. csak nemtoom, hogy az eco meg a mediamania azonosak e? me'hogy nekem az utóbbi vagyon és azzal is kéccáz... talán mégsemnemértem...
ahha! tehát a borítékot fizettetik ki velem! :DDD

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.30. 09:50:03

@CID: én pedig magát a kommentet (blogot) értelmeztem, mint "fő vonalat". :P
éééérteeeed? :D

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.30. 09:51:29

@Bubbie: :O
nekem még sosem írta ki a telcsim, hogy
mázsnofeletnágam! :D

CID 2010.01.30. 12:19:14

@salapapa: Kérlek szépen, akkor viszont átdasztak. A Médiamánia díjcsomagokban alapszolgáltatás a hívószámkijelzés.

Csak, hogy ne kételkedjek megtennéd, hogy bescaneled, és elérhetővé teszed a publikum számára ? :)

CID 2010.01.30. 14:02:21

@salapapa: Én meg Secnirnek írtam. ÉrtEDE ? :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.30. 14:27:37

@CID: megteszem, de scanner csak a műhelyemben van, így kénytelen leszel 7főig várakozó álláspontot gyakorolni. :)

szegény Ede nem ért... dehát... kinek a pap, kinek a lánya.
kinek meg a pap-lan.

Megdobbent 2010.01.30. 18:58:08

EDEnek semmi baja a telefonjaival, barkinek elsorolja a FONTOS dolgokat, ha felhivjak. Csak ne a kekszalag kozben, konyorgom, akkor EDE merEDEk szavakat vag a hivo fejehez :(

holdlányka 2010.01.30. 22:33:22

Bocs, de ha valaki nagyon körültekintő, akkor eleve nem fizet elő a T-nél...

CID 2010.01.31. 16:33:13

@salapapa:
Remek, már várom a hétfőt :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.01. 11:53:13

@CID: bakker, ezt benéztem. mea cupla, 1000bocs+1anyamedve! :D
valóban van egy ECO-m is a másik telcsibe. ezek a nyomoroncok meg 1 szlát küldenek. no, itt vót a qtya elásva, ezért kotyvasztottam én...
de kiásattad velem. :)

CID 2010.02.01. 19:10:13

@salapapa: Örülök, hogy megoldódott a rejtély. Mindig öröm segíteni :)

CID 2010.02.01. 19:12:47

"ezek a nyomoroncok meg 1 szlát küldenek" csak hogy ne legyenek nyomoroncok, hívd a 1430-at, s kérd válasszák szét a folyószámládat, s máris két borítékot, két csekket, és két számlát küldenek.
Ha már ennyire zavaró :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.02. 07:51:16

@CID: nem, én jobban szeretném ha egyáltalán nem küldenének! ;) :D
különbenmeg kérdeztem, hogy nem e lehetne e, hogyhamár egyeduralkodók békáson és csak tőlük "vehetek" telefont meg netet, akkor a zőszeset eccámlán küldenék? me' ugye a tel+net 1cámla, a 2 mobil szintúgy. mi lenne, ha a magentából átmennének ződbe és nem pazarolnának, hamár minden carom "T"?
nem, nem lehet... az egyik témobil, a másik tahóm.

tapmancs 2010.02.02. 19:13:31

Nagyon durván uborkaszezon van, hogy ezt le kellett hozni.
1.) Ez mindig is így volt
2.) Az elmúlt 8 év alatt bármikor le lehetett volna hozni ugyanezzel a kezdéssel (pl: Hát hogy tarthat ott 2006-ban egy mobilszolgáltató, hogy díjköteles a számkijelzés?!)

CID 2010.02.02. 23:10:06

@salapapa: nem, én jobban szeretném ha egyáltalán nem küldenének! ;)
Erre ia van megoldás, Távszámlának hívják. Nem kapsz borítékot, csupán mailben számlát :)

Egyébként, néhány napja még azt nehezményezted, hogy a két telefonszámodra egyben küldik a számlát, most meg már azért fikázod a tréjkomom, hogy külön küldik a netet, a drótostelót, meg a mobilt. Nagyon-nagyon nehéz a magyar fogyasztok kedvében járni :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.03. 23:08:26

@CID: nemnemnemnem... arra gondolnÁk, hogy nem e lehetne e, hogy egylátalán ne fizessek a szolgáltatásért? :P

úgy beszélsz, mintha az alkalmazottyuk lennél... 8)

különben nem fikáztam, hanem felhívtam szíjjes figyelmed, hogy mennyire figyelmetlen vagyok.
nekem -bár nem vagyok ződ csak zőccségeket beszélek néha- az jönne be igazán, ha nem pazarolnák a papírt egyáltalán.
a tahóm pl kérésemre csekket ugyan már nem küld, de számlát igen.
ahogy az ótípauval sikerült lerendeznem, hogy semmit ne küldjenek, a bjúdapestbank meg a tahóm meg a tököm erre képtelen.
eddig.

jobbos 2010.02.05. 11:30:22

@Szárnyati Gézа: ok hogy áfaemelés, de a 2000 Ft-os díj is pont egy százassal emelkedett, meg az opciók 500 Ft-os díja is. Sehogy se jön ki százalékosan :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.06. 11:40:01

@CID: ezt még nem is láttam. mea culpa, nem a tahóm lapja a kezdőlaom és vizslatni sem szoktam. 8)
egyébként idehaza mi is a távszámlával egyenlítjük a júpíszít, a gázt meg a zelműt. :)

tnx a linkért, minggyá fel is vetetem magam oda.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.06. 12:30:23

@salapapa: tévedtem, idehaza a díjnet van.
viszont a távszámlás regemet sikeresen letiltattam 24 órára, mert nem emléxem a jelszavamra. pár éve már regeltem oda... :D
süti beállítások módosítása