Tékozló Homár

Becsekkolási vám a Wizzairnél

2010.02.01. 10:56 | jackyll | 78 komment

Nem annyira meglepő, mint amennyire szánalmas fordulattal igyekszik költségeit tovább csökkenteni a Wizzair. Mi mást is tehetne a 150%-os hatékonysággal működő társaság, minthogy április 1-i tréfaként bevezetik az utasfelvételi díjat. Tehát a foglalási díj, majd a poggyászdíj bevezetése után további pénzeket kell kicsengetnie, aki tényleg fel akar szállni és egy hátizsáknál több cucc van nála. A Homár legközelebb oxigénelhasználási díjat ésvagy fingadót vezetne be, esetleg bérletet a gyarkan fingóknak/lélegzőknek. Béla találta:

"A Wizz Air a költségek csökkentése és az utasok olcsóbb szállítása iránti elkötelezettsége részeként 2010. április 1-jei foglalásoktól kezdődően bevezeti az utasfelvételi díjat." Az rendben van, ha nincs cucc, akkor mehetek a saját nyomtatású beszállókártyámmal - de most kinek is csökkentik a költségeit? Kit fognak olcsóbban szállítani? Ami eddig ingyen volt most fizethetek érte, de nagyon szeretnek és olcsóbban akarnak elkötelezni.

Internetes utasfelvétel a Wizz Air-nél

Az internetes utasfelvétel már elérhető a Wizz Air Budapestről közlekedő járatain. A szolgáltatás a későbbiekben további repterekre is kiterjesztésre kerül, és 2010 tavaszától az utasok már bármely Wizz Air járat esetében igénybe vehetik.

Az internetes utasfelvétel a wizzair.com honlapon érhető el legkorábban hét nappal, legkésőbb három órával a járat menetrend szerinti indulása előtt.

A csupán kézipoggyásszal utazók a kinyomtatott beszállókártyával közvetlenül a beszállókapuhoz mehetnek, ahol legkésőbb 30 perccel az indulás előtt kell megjelenniük. A feladandó poggyásszal utazók továbbra is az utasfelvételi pultnál adhatják fel csomagjaikat. Azon utasainknak, akik feladandó poggyásszal utaznak, legalább 40 perccel a járat menetrend szerinti indulása előtt meg kell jelenniük a poggyászfeladó pultnál, még mielőtt a beszállókapuk felé vennék útjukat.

A Wizz Air a költségek csökkentése és az utasok olcsóbb szállítása iránti elkötelezettsége részeként 2010. április 1-jei foglalásoktól kezdődően bevezeti az utasfelvételi díjat. A foglalás időpontjában fizetendő utasfelvételi díj 1.375 Ft, az utazás napján, a reptéren fizetendő utasfelvételi díj 2.750 Ft lesz. Az internetes utasfelvétel díjmentes.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neménvótam 2010.02.01. 10:57:47

Szerintem megéri:) Ez már a hétvégi poszt?

faqtya 2010.02.01. 10:59:07

első*

*azok után, akik eddig szóltak hozzá

akikaztmondjákni 2010.02.01. 11:00:58

Bezzeg, Tétel kapitány...

Illetékbélyeges elvtárs 2010.02.01. 11:09:22

A Wizz Air a költségek csökkentése és az utasok olcsóbb szállítása iránti elkötelezettsége részeként bevezeti a székkoptatási díjat. Állva vagy lebegve utazó utasainknak ez továbbra is díjmentes.

faqtya 2010.02.01. 11:15:48

a vízer az utasok költsége csökkentése érdekében bevezeti, hogy azon utasok:
-akik azt szeretnék, hogy pilóta vezesse a repülőt 2500Ft plusz díjat kötelesek fizetni
-akik a wc-t szeretnék használni, használatonként 500Ft-ot kötelesek fizetni
-akik le szeretnének szállni az utazás végén a repülőről, 1500Ft-ot kötelesek fizetni
-akik igénybe szeretnék venni a vészkijáratot baj esetén, 3000Ft-ot kötelesek fizetni

elwood 2010.02.01. 11:24:21

és az utas fel nem vételi díjat még be sem vezették !

vagyis ha nem akarsz a a Wizz Airrel utazni nem kell fizetni nekik. Még !

Jövő évtől ugyanis ha nem akarsz utazni sehova akkor is 1000Ft-os éves rendelkezésre állási díjat kell fizetned, kivéve , ha igazoltan repülésiszonyban szenvedsz.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 11:25:51

Azt olvastam, h a Wizz Air azoknak az utasoknak, akik hajlandóak a repülőgép szárnyán ülve utazni, a visszaútat ingyenesen biztosítja.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.01. 11:30:45

A PPO oldalán is ki lehet fizetni?
Igen?
Akkor repülök!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 11:32:16

Sőőőőőőt!!!
Ezentúl, ha valakit rajtakapnak, h a fel- vagy a leszállás ideje alatt szellent, 5000 Ft pótdíjat kell fizetnie.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 11:37:53

Na most kapaszkodj!

"A Wizz Airnél előre foglalhat olyan ülőhelyeket, melyekhez nagyobb lábtér tartozik, hogy biztosan ott üljön, ahol kényelmesen kinyújtóztathatja lábait repülés közben.

Egyszerűen kattintson a „Nagyobb lábterű ülőhely foglalása" gombra, amely az internetes foglalás során megjelenik. A szolgáltatás ára automatikusan hozzáadódik a foglalás végösszegéhez. A pontos összeget itt ellenőrizheti.

A nagyobb lábterű ülőhelyeket csak 18. éves életkort betöltött, alapszintű angol nyelvismerettel rendelkező utasok foglalhatnak. Egészségesnek kell lenniük, és képesnek kell lenniük arra, hogy vészhelyzet esetén kinyissák a szárny fölötti vészkijáratot. Az utasnak alkalmasnak kell találnia magát erre a feladatra, és a személyzettől eligazítást kap arra nézve, hogyan működik a szárny fölötti vészkijárat. Ha nem tudja ezeket a feltételeket teljesíteni, akkor a repülőgépen máshol kap helyet. A kézipoggyászt a felszállás és a landolás ideje alatt a fej fölötti tárolókban kell elhelyezni."

Innen:
book.wizzair.com/travel_services/extra_legroom/

Ez milyen már?
Ha nem tudsz angolul nem ülhetsz oda.
Ha fizetsz, akkor se.

elwood 2010.02.01. 11:40:53

@Sün‼: "Ha nem tudsz angolul nem ülhetsz oda."

Ez most kivételesen biztonsági okokból van így. Képzeld el, hogy ég a gép, a vészkijáratnál meg ordítanak egy mamókával a nem tud angol. "open the door" "Tessék ?, Mit ordít ?"

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 11:44:26

@Kitalátor feljegyzetei:
Várjál, van még:

"Az elsőbbségi beszállás igénybe vételével jogosulttá válik, hogy az elsők között szólítsák beszálláskor. Néhány repülőtéren ezzel az opcióval az elsők között léphet a fedélzetre. Más repülőtereken elsők között lép a buszba, de azt nem biztosíthatjuk, hogy elsők között száll le róla. Az elsőbbségi beszállás ára a repülőtér által biztosított infrastrukturális lehetőségektől függ. Ha elsőbbségi beszállást vásárol, az nem biztosítja, hogy a kívánt helyre ülhet, hiszen megtörténhet, hogy bizonyos helyeket már előzőre lefoglaltak.

Egyszerűen kattintson az elsőbbségi beszállás opcióra az online repülőjegy-foglaláskor. A szolgáltatás ára automatikusan hozzáadódik a foglalás költségeihez, utasonként és járatonként. Ennek pontos összegét itt ellenőrizheti. "

Skótduda 2010.02.01. 11:44:27

a ryanair már pár éve csinálja ezt , de náluk már csak internetes utasfelvétel van és az is pénzbe kerül... de tényleg szánkó,hogy miket találnak ki..

Sasfióka 2010.02.01. 11:47:55

Sőt további feltétel a vészkijáratos ("nagyobb térközes") székek esetében, hogy expander használata nélkül be tudd magad csatolni. Tehát a túlsúlyos emberek SEM ülhetnek oda, ha nem éri be őket a standard öv.

elwood 2010.02.01. 11:48:04

@Sün‼: az ötlet egyébként nem rossz

ha egyátalán lábtérre lenne szüksége fizessen felárat, a normál ülésen törökülésben vagy guggolva utazók olcsóbban repülhetnek.

ez nem csak a wizzairnél van így, az átlag utazóhely 128 cm-es utasra van kiszámolva

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.01. 11:50:30

@Sasfióka: Remélem, lesz olyan kismama, aki az Európa Parlament elé viszi az ügyet...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 11:53:25

@elwood:
Kérek egy jegyet mondjuk nagyonnyugatra.
Nagyobb lábtérrel, és igenis elsőként szeretnék a fedélzetre lépni.
Sőőőőőt!
A buszba is.
Sőőőőőt!
Piros szőnyeget is szeretnék.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.01. 11:53:49

@Sün‼: ez minden légitársaságnál így van: vészkijárathoz csak akkor kapsz helyet, ha 'megfelelő fizikumú' (gondolom nem mozdulni se bíró elhízott, vagy törékeny negyvenkilós) vagy és beszélsz angolul.

egyébként meg soha többet lokoszt, az ilyen hülye díjak miatt már túlságosan macerás kibarchobázni, hogy hogyan ússzuk meg lehúzás és ezer felár nélkül az utazást, annyit meg nem ér meg az árkülönbség. Inkább megfelelő szolgáltatást nyújtó, normális légitársasággal, drágábban.

Ficak 2010.02.01. 11:56:22

Szerintetek, hogy lehet 4-5000 forintért repülőjegyet venni????
Ennyi még a szocibann sem volt egy jegy, a tényleges költségeket egyéb apró kis díjakból szedik össze.

Jó Estét 2010.02.01. 11:57:51

@Sün‼: ez minden legitarsasagnal igy van, tolem minden egyes alkalommal megkerdezik ezeket ha epp odaszol a jegyem (nem wizzairen), de altalaban mar becsekkolasnal is figyelmeztetnek, sot amcsiban valami szart meg ala is kellett irnom, tan hogy ha meghal mindenki az miattam lesz, vagy vmi :)

Jó Estét 2010.02.01. 11:59:16

@Ficak: az a vicc, hogy multkor olcsobbert mentem odavissza Londonba, mint amennyiert utana vonattal Becsbe :) Igaz az Easy Jet volt

Ficak 2010.02.01. 11:59:32

@elwood: Már godolkodnak abban is, hogy ne legyen ülőhely, hanem valamiféle bárszék. Egyelőre a hatóság még nem engedik.

Pitta2 2010.02.01. 12:01:36

Ezt a sok sötét embert. Ott van magyarul, hogy az internetes utasfelvétel ingyenes. (még egy darabig). Nem nagy kunszt beírni az útlevészámot, lejáratot és kinyomtatni fejenként és utanként 1-1 papírt. Aki ezt nem tudja fizessen. Ezek a díjak mind benne vannak a nem fapados társaságo áraiban. Ott kötelező megfizetni, itt ki tudod kerülni.

AlexWolf 2010.02.01. 12:02:02

Szóval ha jól értem, ha én alapdíjas szolgáltatást akarok igénybe venni, mindenféle plusz költség nélkül akkor, számítanom kell rá, hogy utolsónak szállhatok csak fel a gépre, állva kell utaznom, csomagom nem lehet, WC-t nem használhatom, a pilóta alkoholista vagy drogos, és leszállás helyett csak lassítani fog a gép, hogy aki akar kiugorhasson.

Jó Estét 2010.02.01. 12:02:56

@Pitta2: Igen, mondjuk BA-val Heathrow ha szerencsed van 50-60, EasyJetnel meg ha elore lefoglalod van hogy kijon 20 alatt...

Pitta2 2010.02.01. 12:04:22

@Jó Estét: Én 24 eFt-ért voltam legutóbb Londonban Wizz Airrel. Két fő oda-vissza.

Jó Estét 2010.02.01. 12:09:11

@AlexWolf: es az ejtoernyo is felaras, mert ugye nem a leszallopalyan lassit, hanem 1000m-er felette...

Jó Estét 2010.02.01. 12:10:16

@Pitta2: az 20 alatt van fejenkent, nem? :) nekem a rekordom is itt korul van 11ezer parszaz forint volt (y)

ave 2010.02.01. 12:17:15

Ha egyszer meg igy is olcsobb, mint a Malev (es a tobbi), miert ne tennek???
Nem ok a Szamaritaniusok, vaze.

Taxiscsaj1 2010.02.01. 12:23:48

Már megint ez a sok felesleges rinya! Olyan mini összegekért lehet ezeknél a társaságoknál repülni, amennyiért Bécsig nem mész el kocsival!Ha én a nagy átlagot számolom, repülővel, Dortmundból Budapestre (Easyjet) utanként (retur) 60 Eurómban van.Ugyanez az oda-vissza út az én kocsimmal legalább 300, és akkor még az idő tényezőt nem is vettem számításba!

Mialee 2010.02.01. 12:28:45

Egyébként nincs bajom ezzel a bejelentkezési pénzszedéssel(na jó van, de ám legyen, még így is óccsó...) de az, ahogy ezt tálalják, hogy csak azért hogy nekünk olcsóbb legyen... na az nem mókás.

Egyébként nem tudom ezt teljesen értelmezni.

Tehát ha csak kézipoggyászom van, akkor neten bejelentkezek és nem kell plusz zsét fizetni meg sorbaállni.
DE ha van poggyászom, akkor mindenképp kell sorakozni. Neten attól még be lehet jelentkezni és akkor is ingyenes?

Valamint, a foglalás interneten megy, és foglaláskor kell 1375-öt fizetni, akkor az hogy ingyenes?

brand_boy 2010.02.01. 12:37:15

@Ficak: A lófaszt nem volt ! :O
Én 1988-ban a LOT segedelmével 120 ft azaz százhúsz forintért voltam Varsóban oda-vissza.
Ebben volt kaja-pia is, desszertként egy akkora gyümölcskenyérszerű sütivel, amit kb. három étkezéshez lehetett elfogyasztani, mert olyan kiadós volt.

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2010.02.01. 12:40:28

@Sün‼: a vészkijáratnál ülő utasnak a láblógatáson kívül az a dolga, hogy vészhelyzet esetén a személyzet utasításainak vagy a rajta foglaltaknak megfelelően kinyissa az ajtót. Az információk angolul vannak felvésve, ezért kötelező nyelvtudás. De hogy tovább hergeljük a népet, nem ülhetnek oda terhesek, gyerekek és babával utazók sem. Sőt, a kerekesszékeseknek is máshová kell ülniük. Szégyen :p

Ez egyébként nem újdonság, más - nem feltétlenül fapados - társaságok évek, évtizedek óta így csinálják. Új postot kérek :D

brand_boy 2010.02.01. 12:40:57

Csak viszonyításként elfelejtettem, hogy ue. a viszonylat MALÉV-val 5000 Ft vót.

Mialee 2010.02.01. 12:50:20

@Ibigoo: az rendben van, olyan üljön a vészkijáratnál, aki ki tudja nyitni vész esetén.

de akkor ne kérjenek már plusz pénzt azért, hogy még a felelősség is a tied legyen!

zahnstein 2010.02.01. 12:51:05

@Mialee:
Nem értem, miért ilyen nehéz egy magyar nyelvű tájékoztatást megérteni.

1. Interneten becsekkolod magad, az ingyér' van. Akár csak kézipogyóval utazol, akár van feladandó csomagod (erre külön van csomagdíj)
2. Nem vagy hajlandó dolgozni a beszállókártya kinyomtatásával, akkor fizetsz. Ha előre (interneten) megveszed, akkor olcsóbb. A reptéren meg drágább. Ez utóbbi egyébként a Ryanairnél €40.

zahnstein 2010.02.01. 12:54:14

@Mialee:
Nem a felelősségért kérnek pluszpénzt, hanem a nagyobb lábhelyért.
Ezt sem a Wizzair találta ki, a Qantastól kezdve a Jetblue-ig, Air France hosszútávig elég sok légitársaságnál kell ugyanezért pluszpénzt fizetni

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.01. 13:14:39

Utazzatok interneten, az ingyen van. Átalakító Nigériából rendelhető, pénzt előre kérik.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.01. 13:18:05

@zahnstein: Ja csak elfelejtik közölni, nincs tévé az utastámlában, enni csak hasonfekve lehet, mert messzi a tálca. Ültem már ilyen helyen fizikum, és angol nyelvtudás nélkül is. Közel a szárny, ez engem frusztrál.

Marr 2010.02.01. 13:21:27

Nem értem, mi a bajotok ezzel... Sokkal kényelmesebb otthon kinyomtatni a papírt, mint a reptéren szórakozni a check-in pultnál.

don't 2010.02.01. 13:26:30

@zahnstein:
bocsi de ha feladandó csomagod van /nem csak kézipoggyász/akkor már nem tudsz neten csekkolni tehát fizetned kell.

don't 2010.02.01. 13:31:47

". A foglalás időpontjában fizetendő utasfelvételi díj 1375 forint, az utazás napján, a reptéren fizetendő utasfelvételi díj 2750 forint lesz. Mindez csak abban az esetben érvényes, ha a foglaláskor nem választjuk az online utasfelvételi lehetősége, ami továbbra is ingyenes"." Ennek lényege, hogy a kinyomtatott beszállókártyával közvetlenül a beszállókapuhoz mehetnek azok az utasok, akik csak kézipoggyászt visznek magukkal."

Phoenix777 2010.02.01. 13:34:33

a malev es a easy arai kozott juliusra (London-BP mindkettok Gatwick) most 10 font kulonbseg van. (12ezer forint vs 15ezer forint) A Malevos jegyben benne van egy feladott poggyasz, az easy-nel pont 10 fontert teheted meg. Es mivel italt nem igazan lehet a gepre felvinni, azert annyira nem rossz, hogy egy szendvicset meg egy itokat hozzadvagnak ingyen... biztos van pelda arra, hogy a fapadosok arai olcsobbra jonnek ki meg a jarulekos koltsegekkel egyutt is, de miert jo az utasnak az, hogy nem lehet osszehasonlitani az arakat az ilyen "rejtett" tetelek miatt.... Ha jo elore veszed a jegyet a tapasztalatom az, hogy nem fapadossal jobban jarsz.

Pitta2 2010.02.01. 13:42:52

@Mialee: Az utak 99,99999999999%-ban a vészkijáratot nem kell kinyitni, így ott ülni csak kényelemesebb.

juliusc42 2010.02.01. 13:55:09

Hol van ez attol, amikor a Malev az elektronikus jegyert (amit en magam nyomtattam a netrol a sajat kis gepemmel) 10EUR dijat szamolt fel! :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 13:55:44

Ja értemmááá!

Azért kérnek pluszpénzt, meg angolt, meg bicepszet a nagylábú utastól, mert ő kinyithatja a vészkijáratot, és kimehet a szárnyra egy kis friss levegőt szívni.
Így már teljesen jogos a felár.

juliusc42 2010.02.01. 13:56:38

"a malev es a easy arai kozott juliusra (London-BP mindkettok Gatwick) most 10 font kulonbseg van."
Berlin-BP viszonylaton is tobbszor volt mar olocsbb az elmult felevben a Malev mint az easy, es a Malev sokkal jobb idopontokban repul.

Taxiscsaj1 2010.02.01. 13:58:14

@Dariengo: nem tudom egyszer miért kaptam a magam 155 centijével a vészkijáratnál helyet (airberlin járaton), de ott a tálcát az ülés karfájából kellett kihajtani, és magad elé húzni, olyan volt, mint egy babaetető, szóval, közel volt:-)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.02.01. 14:08:43

Eccer az utazásaim során amit a vicc-air-el követtem el, lestipistopiztam a szárnyas helyet, gondoltam majd jól fotózok (nem lehetett, mert bepáráztunk hamar)

Oda jön a sztyuvi, mondja angolul, hogy itt található a vészkijárat, probléma esetén le kell tépjem az ajtót és sorban elhagyni a gépet. Mondom azt hiszem nem probléma, kipróbáljam most, hogy le tudom-e szedni az ajtót ? :)

Azt mondja nem kell, majd szól ha nyithatom. Ok. Az egész tárgyalás angolul ment. A végén megkérdezi, hogy beszélek angolul :D

Amúgy nem érdekel milyen összetevőkből jön össze a jegy ára egész addig, amíg pontosan annyit és nem többet kell fizetnem, mint a neten vagy helyszínen vásárolt.

Azt nem tudom hogy van, de kismamáknak a babakocsiért, kerekes székeseknek a mobilért, vagy nyugdíjasoknak a járókeretért műlábért stb. ha X. kilón felüli akkor is kutyakötelességük felvinni ingyen és lehetőleg soron kívül biztosítani a csomagfeladást (ha nem akkor a értelemsebb utasok tegyék meg) valamint a gépre jutást.

spring 2010.02.01. 14:15:48

Ez nem valami félreértés?
Mostanában vezették be a "bag drop off"-ot, ami azt jelenti, hogy otthon becsekkolsz, kinyomtatod a beszállókártyát, a csomagot meg leadod a "bag drop off"-nál. Így nincs utasfelvétel a reptéren. Még akkor sem, ha csomaggal utazol.
Nem arról van szó, hogy aki nem csekkol be otthon, annak kell csak fizetni???
Ez az idézet szó szerint a WizzAir oldalról van?

zahnstein 2010.02.01. 14:56:38

@don't:
Szerintem először tájékozódj, mielőtt írsz.

Idézet a Wizzair internetes bejelentkezési szabályaiból:
"A feladott poggyásszal utazó utasoknak legalább 40 perccel a járat menetrend szerinti indulása előtt meg kell jelenniük a gyors poggyászfeladó pultnál."
book.wizzair.com/useful_information/web_check-in/

zahnstein 2010.02.01. 14:58:31

@don't:
Ez magyarul azt jelenti, hogy online check-in esetén is tudsz pogyászt feladni (szerepel is az otthon kinyomtatott beszállókártyádon), ha megvásároltad a foglaláskor a feladás lehetőségét.

zahnstein 2010.02.01. 15:00:38

@spring:
Nagyjából összefoglaltad a lényeget.
Aki lusta magát becsekkolni otthon, és kinyomtatni a beszállókártyát, az fizet.

2010.02.01. 15:07:11

@Pitta2: Teljesen igazad van. Pont emiatt ostoba ez az egész poszt. A tolójával együtt.

elwood 2010.02.01. 15:23:38

a lépcső használata jövő hónaptól 300Ft,

aki a hátul lógó kötélhágcsót használja elkerülheti ezt a díjat

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.02.01. 16:49:33

Most miért nem lehet interneten keresztül utasfelvenni? Aki meg személyesen akarja, az fizesse maga, ne velem fizettesse.

don't 2010.02.01. 16:58:40

@zahnstein:
amit írsz nincs össze függésben azzal amit én írtam.idéztem
a Ryanairnél is megvolt ez a lehetőség,én ezt használtam.
mindig kézipoggyászt viszek így arra sem kell várnom a kiszálláskor

zahnstein 2010.02.01. 17:18:31

@lokoszt: Ennél is több!

@don't: Ha onnan idézted, és el is olvastad a teljes szöveget akkor nem írtál volna olyan valótlan állítást, hogy "bocsi de ha feladandó csomagod van /nem csak kézipoggyász/akkor már nem tudsz neten csekkolni tehát fizetned kell. "
Feladandó pogyóval is ugyanúgy be lehet online csekkolni. És még fizetni sem kell ezért. Egyszerű, és nem is külföldiül van leírva. Próbáld meg megérteni.

ZX 2010.02.01. 17:54:31

Ilyenek ezek a fapadosok.
Jet2 esetében 8 EUR az on-line, 16 EUR az airport check-in.

Megdobbent 2010.02.01. 18:40:50

Dehat ezt nem ertem :(
Ha interneten fel tudnek szallni egy repulore, akkor mi a fasze' eleve nem mennek interneten oda, ahova jutni akarok?
Tuti, hogyha lenne ilyen interneten kozlekedo kepessegem, azt nem a wizznek adnam, mert kurva anyjukat, ugy balkezrol.

Cuncimokus 2010.02.01. 19:13:19

A Ryanair-nél tervezik a pénzbedobós vécét. És ez most nem poén, hanem teljesen komoly. Szerintem ettők már nincs messze a fingásdíj.

besz@rok 2010.02.02. 03:00:40

Tudom nem tartozik ide, de jomagam eccer 12 Ft-ert (0.04 GBP)(!) repultem Londonba oda-vissza egy holgyismerosommel.
Igaz nem a Wizzair-rel es nem is Budapestrol, de ezzel csak azt szerettem volna jelezni, hogy az en 12 Ft-os jegyem tulajdonkeppen az ilyen utasfelveteli es mindenfele szir-szar dijnak koszonheto. Vagy csak baszott szerencses voltam.
Mindenesetre a repjegybol megsporolt penzt ugyanugy sikerult mas szir-szar dologra elb@szni.

Export 2010.02.02. 10:24:08

A Malev 80 és 270ezer forint között visz/hoz engem Bp-ről a melóhelyemre. A Wizzair 10 és 30 ezer között. Én azt mondom belefér.

don't 2010.02.02. 11:19:37

@zahnstein:
nem tudom hol olvastad az ellenkezőjét,azért gratulálok a sorok mögé látsz.ápr.1.kiderül.
...úgy látom mindenkit oktatsz jó szórakozást én csak a cikkre próbáltam reagálni...

Pitta2 2010.02.02. 15:36:06

@don't: csak rosszul. Hidd el zahstein nálad sokkal jobban ért a WizzAirhez, illetve a fapadosokhoz.

anarch 2010.02.02. 17:21:29

RYR szabályzat copy-paste... A fizetős budit meg elvetették ők is, mert fellázadtak a népek.

háténvagyokaz 2010.02.02. 20:16:59

A fizetős WC-ről alighanem könnyen le lehetett volna szoktatni a légitársaságokat:) Néhány nagytakarítás után önként szüntették volna meg:)

onyxadamo 2010.05.15. 19:58:07

A wizzairről még annyit, hogy Rómából hazafelé tudott 26 órát késni a gépünk, és erről semmi infót nem adtak, az ügyfélszolgálatuk meg ránkcsapta a telefont. És nem a vulkán miatt, mert minden más járat hazajött...Szóval a kommunikáció sem erősségük.
süti beállítások módosítása