Tékozló Homár

Műsajttal támad a Tesco

2010.02.19. 15:05 | jackyll | 171 komment

Pitta az eddigi legdurvább "sajtnak látszó sárga anyag"-elnevezést találta meg a Tesconál:

Reggel kaptam egy pompás hírlevelet a Teszkótól. A címlapon hirdetnek egy sajtnak látszó élelmiszert, amire persze a sajt szót nem merték ráírni. Remélem nem szaladnak bele túl sokan...
 
"Csízió szendvics és pizzafeltét, sajtpultban kapható". A Csízióból rögtön mindenki átköt a Cheese-re szóval ez már  megtévesztés szerény nyomott véleményem szerint... Csak nem tudom ki volt az az állat aki ezt eredeti 999 forintos kilós áron megvette (ha került ez valaha is ennyibe), hiszen ennyiért már lehet olyan műsajtot venni ami látott legalább tejet is...
 
Régebben láttam "gémes" és "karám" néven "Ömlesztett élelmiszer, növényi zsírral" megnevezésű terméket, de azok nem hasonlítottak ennyire a trapista designra...

Szűrt kommentelők

Témába vágó kommenteket várunk kulturált formában. A sértő, személyeskedő, trollkodó, spamnek minősülő és politikai tartalmú kommenteket töröljük. Gazdájukat a vétség súlyosságától függően kizárjuk, akár örökre is. Senkivel nem kell egyetérteni, de a véleményt elfogadható formában kell közölni. Köszönjük.

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek:

Lee&a 2010.02.19. 15:07:20Szűrés

Fúj...iszonyatos ez a cucc.

Dr. Kix 2010.02.19. 15:09:59Szűrés

Aki kóstolta már, az szóljon! Ha még él.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.02.19. 15:14:38Szűrés

@Kix: "Gyomormosás után" - esszé a kamusajtról

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.19. 15:14:42Szűrés

Da. Sokan bele fognak futni. Mint a tej színű reggeli italba és a savó-joghurtba, melynek utóbb nem joghurt, hanem tilde a neve.

Demotivation postah · http://www.demotivalo.com 2010.02.19. 15:14:48Szűrés

egyébként hasonlót a LIDL-ben is árulnak. fuj

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.19. 15:19:07Szűrés

Szeretném bevallani, hogy vagy 10 éve rendszeresen vettünk Nagyváradon egy kb. hasonló alapanyagokból készült görög "pizzafeltétet". Nagyon finom volt melegszendvicsre, pizzára, megreszelve nem folyt szét meleg ragasztóként, mint a trappista és nem is sült ropogós szúrósra, mint a bio kecskesajt. Nyersen, sütés nélkül semmi jó íze sem volt (~radír), de legalább egy kis kurkuma-karotinnal sárgásra volt színezve.

akikaztmondjákni 2010.02.19. 15:19:39Szűrés

JéééééééééézusMááááááária, remélem nincs az a pizzéria, amelyik vesz ebböl...

Halmozottan Hátrányos · http://hatrany.blog.hu 2010.02.19. 15:21:52Szűrés

Nálunk az egész család ezt eszi. Nekünk ízlik, mert az ízét intenzívebbnek találjuk, mint a mezei sajtét. Ennek a szeretetét betudjuk annak, hogy az ízfokozóval "feljavított" zacskós sajtszószok és egyéb sajtjellegű készítmények mellett eltompult és elromlott ízlelőinket ez nagyobb akciós potenciállal tudja ingerelni, de ezért mi kérünk elnézést.

Marr 2010.02.19. 15:21:56Szűrés

Vajon ebből készül az a műanyag-bevonat a pizzázóban, ahol már nem eszem?

carl badog 2010.02.19. 15:22:13Szűrés

Egy-két éve is árulták már, csak akkor "élelmiszertömb" volt a neve.

kerítésszaggató betonalkoholpista 2010.02.19. 15:26:35Szűrés

Akkor lenne gáz, ha sajtnak neveznék, de nem teszik. A margarin is vajutánzat növényi izékböl, a nemtejszínhab is tejszínhab imitálás, aztán ezek a kamusajtok - sorolhatnám még azt a rengeteg, "tehén kihagyásával előállított" csodát, amitől hízunk. Állítólag a tej nem is olyan egészséges, mint azt gondoltuk sokáig, állítják mostanában. Ha lehet libamáj pástétom 1-2 % libamáj tartalommal, akkor az ilyesmin már nem kell felakadnunk. De azért lelki szemeim előt megjelent már néhányszor egy gyár, benne olyan gépsorral, aminek az elején öntik bele a füvet, a végén meg csorog ki a "tej".

Marr 2010.02.19. 15:27:16Szűrés

@Kitalátor feljegyzetei: Köszi, ez motiválni fog egy ideig a rendszeres főzésre.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.19. 15:32:03Szűrés

@Marr: Alapanyagot hol és mit veszel? Lehet, hogy lesz egy eladó anyakecske...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.19. 15:38:54Szűrés

@Kitalátor feljegyzetei: Gyermekecske nincs?

Szily, ennyi volt, nincs több TCS poszt? Ennyire elégedett volt mindenki, vagy csak lábadoznak az ételmérgezésből?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.19. 15:41:56Szűrés

Holnapi homár poszt:

"Tegnap vásárolni voltunk a parajpusztai Teszkóban, már épp bepakoltunk 3 db tramplistasajt-imitációt a kosárba, mert most épp skcijós, amikor odajött az őr, és kitépte a kosárból az összeset, majd lerúgta a fejünket és morogva távozott. Ez volt az utolsó 3 db. Soha többet nem vásárolunk a Teszkóban, főleg a parajpusztaiban sohasemnem."

caligne 2010.02.19. 15:45:41Szűrés

Meginn nem szily.
És megennem?

2010.02.19. 15:46:18Szűrés

El foglak szomorítani benneteket, de az éttermek nagy része ilyen anyagot használ sajt helyett.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.19. 15:48:10Szűrés

@akikaztmondjákni: Már hogy lenne? megkapják fele ennyiért is a hasonló tömböt.
Pizzatömb néven láttam.

caligne 2010.02.19. 15:49:39Szűrés

Ezer éve van amúgy ilyen. Ez a felfedezések hete.

Esssz 2010.02.19. 15:50:01Szűrés

Én úgy tudom, hogy ez növényi sajt, amit kifejezetten ajánlanak pl allergiásoknak, vagy magas koleszterineseknek... Van ilyen tejszín is (Hula vagy mi!?)

caligne 2010.02.19. 15:53:05Szűrés

Hulala. Csak én járok boltba? Szóljatok anyunak hogy vigyél el.

uni1002 2010.02.19. 16:09:12Szűrés

Most vettem a Teszkóban a fent kifogásolt termékből, annak tudatában, hogy nem sajtot, hanem legfeljebb sajtnak látszó anyagot hozok haza. Teljesen jó, melegszendvics készítéséhez egyenesen kiváló, mert megolvadva intenzív sajtszerű íze van.
Az a hülye, aki sajtnak hiszi, pedig ez a szó feltüntetve sehol sincs a csomagoláson, és nem is annak akarják eladni.

jukkapekka 2010.02.19. 16:09:48Szűrés

Volt egyszer hogy melegszendvicset akartam csinálni és fél perc mikrózás után a sajt a tetején egy ponton elkezdett lángolni. utána 2 nap alatt sem lehetett kiszellőztetni, bár lehet én voltam a béna :D

váj mí 2010.02.19. 16:30:54Szűrés

@akikaztmondjákni: Nem, nincs .. nem ebből vesznek, ez nekik drága.

ArnoldBácsi 2010.02.19. 16:35:00Szűrés

Tudod mi a legszebb? Az hogy a sok gyökér vendéglátóhely tulajdonos aki minél kevesebbet akar minőségre költeni és minél több pénzt akar kaszálni mind megveszi ezt a fost.

ArnoldBácsi 2010.02.19. 16:38:18Szűrés

@uni1002: sajtszerű íz? jóétvágyat. Én inkább veszek sajtot. :D

f74 2010.02.19. 16:38:41Szűrés

Egyszer véletlenül egy ehhez hasonló terméket vettem fondü készítéshez. Eleinte nem is értettem mi történik. A reszelt "sajt" a forró tejben nem mállott szét, hanem összeállt valami gumiszerű rettenetté. Kb. akkor láttam ilyen állagú anyagot utoljára amikor gyerekkoromban -enyhén piromán érdeklődéssel megáldva- a barátommal napalmot akartunk gyártani, és hungarocellt oldottunk acetilén és benzin keverékben.
Később miután az egész fondüt lehúztam a wc-n rájöttem, hogy nem is sajt volt az annak látszó izé.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.19. 16:39:25Szűrés

melegszendot csak sutobe nem mikroba
vagy abba a kis felemelhetoteteju aluminimdobozba

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.19. 16:40:33Szűrés

@f74: fonduhoz pedig kizarolag kokemeny sajtbol, mint a mikrobloggerek

Nanemá 2010.02.19. 16:44:08Szűrés

Egyszer véletlenül megvettem egy ilyen szardarabot (valaki bekeverte a darabolt Edami sajtok közé). Ahogy beleharaptam otthon, éreztem, hogy valami nagyon nem stimmel. A falat kifordult a számból, a többi műsajt pedig befordult a szemetesbe. (Utána egy ideig nem is volt kedvem a TESCO-ban vásárolni.) Szerencsére én nem vagyok annyira "Halmozottan Hátrányos", hogy ilyen ócska műanyagokat keljen ennem. Az, hogy rossz az íze, egy dolog - de nem hiszem el, hogy ez cucc nem kimondottan egészségtelen.

uni1002 2010.02.19. 16:50:23Szűrés

@ArnoldBácsi: Sajtot is szoktam venni. De a melegszendvicshez ez a készítmény jobb, mert nem áll össze valami PVC padlószőnyeg állagú valamivé, mint az igazi sajtok nagy része.
Aki meg hidegen rágcsálja, az vessen magára. Hidegen nem jó ízű.

Távoli Fitymacsattogás 2010.02.19. 17:04:27Szűrés

Én ezt egyszer kóstoltam,
ENNÉL SZARABB DOLOG A VILÁGON NINCSEN!
Senki ne vegyen ilyet véletlenül sem!

Távoli Fitymacsattogás 2010.02.19. 17:08:11Szűrés

@uni1002: "De a melegszendvicshez ez a készítmény jobb"

Hülye vagy, bazdmeg?!
Melegen még ANNÁL is szarabb, mint hidegen!
Gépzsír lesz belőle!!!

Nanemá 2010.02.19. 17:08:30Szűrés

@uni1002: "Aki meg hidegen rágcsálja, az vessen magára." - szerintem pedig az vessen magára, aki ilyen műanyag "tápokkal" szándékosan mérgezi magát. Ha tudnád, hogy miből és hogyan készül, aligha ennéd jóízüen. De te nyilván szereted a minden tápértéktől mentes "Reggeli ital" nevezetű, savóból készült tejutánzatot is - hogy a Bíbortetű porráörölt testéből kisavazott-lúgozott kárminpiros festékel szinesített epres Danon "gyümölcs"joghurtról már ne is beszéljek. Erről bővebben itt: www.weborvos.hu/egeszsegmagazin/egeszseges_gyumolcsjoghurtok_lerantottak_leplet/121019/

váj mí 2010.02.19. 17:23:48Szűrés

@uni1002: Nebazdmár! Legalább margarinos kenyérre rakod? Delma vajízűre?

eloszto · http://eloszto.hu 2010.02.19. 17:29:03Szűrés

Mi az az MVM ott? Magyar Vegyi Művek? :D

uni1002 2010.02.19. 17:30:38Szűrés

@eloszto: MVM= Maximálisan Vehető Mennyiség

uni1002 2010.02.19. 17:32:25Szűrés

@Nanemá: Mitől műanyag? Mert napraforgóból és nem tehénből készül?

váj mí 2010.02.19. 17:33:55Szűrés

@uni1002: Hát ha képes vagy ezt az ipari izét megenni, akkor margarint is. Az is az.

uni1002 2010.02.19. 17:34:54Szűrés

@Távoli Fitymacsattogás: Mennyi gépzsírt ettél már, hogy össze tudod hasonlítani?

uni1002 2010.02.19. 17:37:26Szűrés

@váj mí: Miért te nem ipari izét szoktál enni? Tejipar, Húsipar, stb.

Ebzon 2010.02.19. 17:41:37Szűrés

@Nanemá: Unokatestvérem például pont ilyen, szántszándékkal a műanyag cuccokat zabálja, és ő azt mondja:Na majd ha jön az atomháború, akkor én a csótányokkal jól elleszek szeméten, ti meg majd éhen pusztultok.Nem melledleg, most komolyan azthiszed, hogy bármi amit ilyen helyen veszel nincs tele műanyaggal?Mondj 1et ami nincs, persze a zöldséges pulton kívűl.Aztán meg pont nem uni1002 fog kimulni a sok műanyagtóll, hanem az aki folyton azt sasolja miben mennyi E van, mert elhitték, hogy az rossz dolog.E900-akárhány pl az oxigén, az is csúnya dolog...

váj mí 2010.02.19. 17:41:38Szűrés

@uni1002: Hulladékot akartam írni, de nem akartalak túlzottan megsérteni. Ám most már csak leírtam ;).
Különben nem, margarint nem eszek ... vége van már a II világháborúnak egy jó ideje. És értelemszerűen nem eszek sajtra hasonlító, élelmiszeripari hulladékokból összedobott szarokat sem. Sem húsra hasonlítókat. Inkább sajtot vagy húst. Bár az igaz, hogy ritkábban engedhetem meg magamnak, mint az ilyen szemeteket. Csak ezeket meg egyáltalán nem engedem meg magamnak ;)

váj mí 2010.02.19. 17:58:04Szűrés

Ja, és még valami jut eszembe ennek kapcsán. Az, hogy ezt a sajtra emlékeztető szemetet kilónként 600-ért veszi a nép, azt még valahol meg is értem, mert ennyiért max 20 deka normálisabb sajtot kapni. De hogy mi vesz rá embereket, hogy kilónkénti árral számolva karajárban kijövő formázott, mirelit húspépeket vegye (csirkepépestől, tollastól, bőrőstől csontporostól) azt tényleg nem értem. A margarinról nem is beszélve ...

váj mí 2010.02.19. 17:59:19Szűrés

@Ebzon: A tehéntejtől meg előveszi a gyorsfosás, mi? ;)

Ebzon 2010.02.19. 18:02:24Szűrés

@váj mí: Egyébként vicces, hogy a tehéntejjel, mint egészséges élelmiszerrel jönnek, pedig azt pont most álapították meg, hogy azt "csak" 70e éve tudjuk megemészteni egyáltalán, mellesleg én tejérzékeny voltam, de kinőttem :)

renugard 2010.02.19. 18:03:52Szűrés

@Kix: Kóstoltam, kiköptem, túléltem!

renugard 2010.02.19. 18:05:58Szűrés

@váj mí: A margarin ugyanaz, mint a vaj, csak növényi zsiradékból és olajokból...mint az közismert.

Attól tartok Safranek, hogy maga gúnyolódik velem!

áá...ööööö...szórul-szóra a tudományos jelentés alapján........wááááááááááááááá

Ebzon 2010.02.19. 18:06:03Szűrés

Persze a tejfogyasztás is evolúciós lépés, de én inkább fogyasztom a saját fajtámból valót, és a frisset, ami a 100%-osan természetes anyagból készült(már amelyik);).Ja és ez a zacsi, ha eldobod 100%-ig lebomlik :D:D

Ebzon 2010.02.19. 18:07:27Szűrés

Hoppá az "anyagból készült" után odaszúrnám még a zacsit(tasakot,tőgyet :D)

váj mí 2010.02.19. 18:08:25Szűrés

@Ebzon: Hát 70 éve még nem éltem, de nagyanyám elmondása szerint, aki már azelőtt is igen, a tehéntej az ő gyerekkorában is nagy "divat" volt ;). A laktózérzékenység persze, más téma. Bár ebből is egyre több van. Mármint allergiásból meg érzékenyből. Van olyan ismerősöm, akinek egyszerűbb felsorolnia, hogy milyen természetes anyagra nem érzékeny, ugyanakkor viszont minden vegyi anyaggal szemben rezisztens ... Fura.

váj mí 2010.02.19. 18:09:24Szűrés

@renugard: Láttad te már hogyan készül, és mi mást kevernek még hozzá?
Mert én igen. Kösz. Fogyaszd egészséggel.

uni1002 2010.02.19. 18:21:06Szűrés

@váj mí: A sajtot a Tejipar, a húst a Húsipar állítja elő. Mit tudsz az alapanyagokról? A tehén legelhet friss hegyi füvet, de ha hazamegy mindenféle gyógyszerekkel etetik. A disznót szintén.
Még ha magad nevelted, és vágod le, kerülhet bele környezeti szennyeződés.
Azt a bizonyos fentebb műanyagnak és szemétnek titulált valamit amit a teszkó árul, miért akarod a sajthoz hasonlítani?
Ez egy növényi olajból szilárdított élelmiszer, ami nem tartalmaz tejcukrot, tehát a laktóz érzékenyek is fogyaszthatják a szendvicsükön.
Ugyanez áll a Reggeli Italnak nevezett készítményre is.
Ha te sajtot akarsz, vegyél sajtot. Soha sem tudhatod, mit tartalmaz.Éppen most haltak meg hatan Ausztriában a sajtevéstől.
ujszo.com/online/regio/2010/01/24/liszteria-bakterium-a-lidlben
Egyébként a magyar sajtok nagy része, elsősorban a trappisták, éretlenek, és ízetlenek. Szerintem.
www.femina.hu/terasz/trappista_sajt_teszt

renugard 2010.02.19. 18:23:16Szűrés

@váj mí: Csak nem aktív tejipari szakemberhez van szerencsém?

renugard 2010.02.19. 18:25:41Szűrés

@uni1002: Amig a sajt éréséhez szükséges 2-3 hónapos(esetenként még több) érlelési idő helyett 1-2 hétig szárad a cucc, addig nem is lesznek ehető sajtok. Természetesen nem ide értendők a 2000 Ft/kg feletti sajtok.

váj mí 2010.02.19. 18:33:30Szűrés

@uni1002: Nem vagyok bió-őrült félreértés ne essék, de minden ipari szemetet sem eszek meg. Ha sajtot akarok, akkor jellemzően nem a magyar trappisták köréből választok (Ezért ritkán akarok ;) ).

@renugard: Személyemben nem, de majd bemutatom neked az aktív tejipari családtagomat ;)

uni1002 2010.02.19. 18:37:21Szűrés

@renugard: Ezaz. Tipikusan préselt túró ízük van.

renugard 2010.02.19. 18:38:27Szűrés

@váj mí: Kösz, nem szükséges, de nyilván nem is gondoltad komolyan. Most őszintén: ha mindenről megnéznénk, hogy mi van benne, akkor mit ennénk?

renugard 2010.02.19. 18:40:37Szűrés

@uni1002: Azért az, hogy "íz", egy kicsit erős kifejezés. Ki kéne erre egy másik, találóbb szót találni.
@váj mí: Azért van a magyar tejiparnak korrekt terméke is. Maximum azt nem akcijósan vesszük a Tecsóba

uni1002 2010.02.19. 18:41:11Szűrés

@váj mí: Nekem is van egy rokonom, aki tejipari laboráns volt, a beszállított nyers tejeket vizsgálta. Nem eszik sem tejet, sem tejterméket. Mindig a tőgyulladás, és a hámsejtszám jut az eszébe:-)

fogyvéd1 2010.02.19. 18:43:41Szűrés

@uni1002: Tudomásom szerint a Tesco is aláírta az etikai kódexet, melyben ez is szerepel: "A termékpálya élelmiszerforgalmazással foglalkozó vállalkozásai a jelentısen eltérı minıségő
termékeket, különösen az imitátumokat és helyettesítı termékeket a fogyasztó számára jól
látható módon elkülönítve helyezik ki." (forrás: www.agrarkamara.hu/LinkClick.aspx?fileticket=zSDc2_7PYcE%3d&tabid=235)

A reklámban ez volt: a vevők a sajtpultban találják. Pedig ott imitátumoknak nincs helye!

renugard 2010.02.19. 18:47:38Szűrés

@uni1002: Ha belegondolok, hogy nagyanyáink a friss fejést egy konyharuhával leszűrve tették elibénk...ők mindennek az okai :)

reunalla 2010.02.19. 18:50:23Szűrés

@uni1002: a PVC állagú az a műsajt (a tejből készült nagyipari trappista-utánzat is), normális sajt olvad ;)

uni1002 2010.02.19. 18:51:49Szűrés

@fogyvéd1: Én speciel nem a sajtpultból, hanem a bejáratnál levő hűtőből vettem ki. Egyébként ezeket a nemtejalapú termékeket elég jól láthatóan elkülönítik, feliratok is vannak.
Nem akarom őket védeni, de ha valaki megnézi, hogy mi van ráírva a csomagolásra, elég nehezen téveszti őket össze. A sajtpult ott jön a képbe, hogy ott darabolják a többkilós kiszerelést.

reunalla 2010.02.19. 18:52:44Szűrés

@Nanemá: a Lidliben van fél literes savó alapú üdítő 199-ért eszméletlen finom... ;)...műtejet még nem ittam :P

uni1002 2010.02.19. 18:57:11Szűrés

@renugard: Sajnos anyámat ezért kellett TBC fertőzéssel kezelni. A szomszédból hordták a tejet. 20 évvel később az egész család kórházba került, szintén a falusi tejből készült aludttej miatt.

váj mí 2010.02.19. 18:58:07Szűrés

@renugard: Pedig, ha ragaszkodsz hozzá ... ;)
Persze, én sem számolgatom lélegzetvisszafojtva az E-ket. De azért ami szemét, az szemét ...
És az is igaz, hogy a magyar tejipar is tud minőséget gyártani, ha nagyon akar.

@uni1002: Fura, enyém családtag sem rajong a tejtermékekért. Valami foglalkozási ártalom lehet ez náluk ;)

uni1002 2010.02.19. 18:58:26Szűrés

@reunalla: Szerintem, létezik hőre keményedő sajt is.

reunalla 2010.02.19. 18:59:48Szűrés

@Ebzon: egyszer a misszionáriusok majdnem kiirtottak pár falut a tehéntejjel Afrikában, mert azzal etették az éhezőket...kár, hogy nem bírták megemészteni

nem mellesleg az az ember, aki gyerekkorától kezdve nem eszik rendszeresen tejterméket, felnőttkorában nagyon nehezen vagy egyáltalán nem tudja megemészteni...

mondjuk ilyen sajtutánzatot ennyiért nem vennék én se ...

uni1002 2010.02.19. 19:00:16Szűrés

@váj mí: Lehet. Olyan szépen elmesélte, hogy naponta mit lát a mikroszkópban:-)

renugard 2010.02.19. 19:01:42Szűrés

@váj mí: Ezek után nem akarok sör- vagy pálinkafőzdében dolgozni!!!! :DDD
@reunalla: A PVC is olvad...esetleg bakelit?

reunalla 2010.02.19. 19:05:38Szűrés

@renugard: PVC nem olvad, az ég ...próbáltam :D :P

amúgy még nem ettem olyan sajtot, ami mikróban ne olvadt volna...valamit kihagytam :D

renugard 2010.02.19. 19:09:56Szűrés

@reunalla: mikróban próbáltad a PVC-t? Szerintem olvad. Én is kipróbáltam. A kisautóm nem gyulladt meg a vasaló talpán, viszont utána játszhattam autómentőset autentikusan :)

uni1002 2010.02.19. 19:11:31Szűrés

@reunalla: sajtneveket nem szoktam megjegyezni, csak a melegszendvics ehetőségét.
A jellemző, hogy megolvad a mikróban, mikor picit hűl, hogy ehető legyen, egy rágós, műanyagszerű valami lesz, csikorog az ember foga alatt.

váj mí 2010.02.19. 19:11:40Szűrés

@uni1002: Én megkértem, hogy ne tegye, mert alapvetően szeretem a tejtermékeket ;)
@renugard: Áááá, azok csak büdösek ;)

renugard 2010.02.19. 19:13:05Szűrés

@uni1002: Természetesen van esélye, de szerintem olyan kicsi a rizikó, hogy érdemes kipróbálni, mert annál finomabb nincs a világon, mint a friss, jéghideg tej (a sör nem ide tartozik)

Megdobbent 2010.02.19. 19:14:20Szűrés

Ennek mi koze van a teszkohoz? CBA-ban ugy sozzak rad trappista neven, hogy csak nezel a nagy magyar ontudatoddal :P

renugard 2010.02.19. 19:14:24Szűrés

@váj mí: Vállalom! Szeretek veszélyesen élni :) Apropó! Holnap disznómetszés! Pálinka bekészít!

renugard 2010.02.19. 19:15:29Szűrés

@Megdobbent: semmi. Diszkont diszkont. Nincs különbség

reunalla 2010.02.19. 19:16:08Szűrés

@uni1002: legközelebb sajtot vegyél ne trappista-utánzatot 799 Ft/ kg-ért a pennyben...

istenem, pedig az igazi trappista az finom...meg a gouda, cheddar, edami, ementaali ...na ilyeneket pakolj a melegszendvicsre...és hagyma is írta - sütőben süsd;)

váj mí 2010.02.19. 19:17:25Szűrés

@renugard: De ha sörrel tolod, akkor élsz majd igazán veszélyesen :D
Húúú, disznóvágás???? Legalább 15 éve nem volt olyanon. Irigyellek. Nembaj? (És nemcsak a pálesz miatt, de persze amiatt is ;) ).

váj mí 2010.02.19. 19:20:32Szűrés

@renugard: Dehogynem, a CBA drágább ;).

uni1002 2010.02.19. 19:26:00Szűrés

@reunalla: A Spárban szoktam venni sajtot, 800 körül akciózzák a cheddart idönként. A múltkor füstölve árulták 1100-ért. Hamar elfogyott.

renugard 2010.02.19. 19:26:16Szűrés

@váj mí: Egy félreértést szeretnék tisztázni: a pálinkának nem feltétele a disznó likvidálása :))

Körülöttünk, 200 m-es körzetben, van egy Spar, egy Lidl, és egy Tecsó. Folyamatos tesztelés alatt állnak. A CBA nem rúg labdába.
Nálam a sorrend:
1. Lidl(olcsó és viszonylag igényes)
2. Tecsó(olcsó és ... olcsó)
3. Spar(drága, de igényes)

uni1002 2010.02.19. 19:35:53Szűrés

@renugard: Egyetértek a sorrenddel, de a Spar feljövőben van. Olcsók lettek sajtban, tejtermékben. Kb. az utóbbi félévben.

váj mí 2010.02.19. 19:36:34Szűrés

@renugard: Node coca-áldozattal mindjárt kellemesebb ;)

Nekem leginkább a Spar jön be, ha már választani kényszerülök a diszkontok között. CBA-n nemszívesen, legfeljebb ilyen "óbazz-nincs-egy-darab-kenyér-sem-itthon" vészhelyzetekben. Amúgy a piacokat és pékségeket kedvelem.

reunalla 2010.02.19. 19:37:58Szűrés

@uni1002: ettél te már sajtot valaha,? az nem 800 Ft/kg, akciósan sem, hanem 2800+ ;)

Istenem, Hollandiában a piacon 1 euroért sajtot lehetett venni . 10-20-30 dkg.os darabokat...nálunk ugyanaz 4-8000/kg ;)

Old Amsterdammer ;) az sajt

váj mí 2010.02.19. 19:38:57Szűrés

@reunalla: Beza, kurvadrágák .. ezért is kívánom meg a sajtot olyan ritkán ;)

zahnstein 2010.02.19. 19:42:25Szűrés

Jó étvágyat és jó egészséget kívánok az itt említett teljesen szintetikus sajtutánzat lelkes fogyasztóinak.

renugard 2010.02.19. 19:43:12Szűrés

@váj mí: Ha belegondolok a frissen sült pecsenyébe és az orjalevesbe...azt hiszem sör is lesz :))

uni1002 2010.02.19. 19:44:37Szűrés

@reunalla: Magyarember magyarsajtot eszik...
Úgy értem, már amit itt meg tud venni.

reunalla 2010.02.19. 19:45:53Szűrés

@renugard: nálunk: (1-10-ig skálán értékelés zárójelben)

2 spár - koszos mindkettőm és büdös a hús a húspultban (messziről !!!), zöldség rohad(1)

1 teszkó - meglepően normális (a többi teszkóhoz viszonyítva, ahol jártam), de hús nem bizalomgerjesztő (mondjuk messziről nincs szaga), zöldség hűtőben 1 nap után penészes és/vagy rohad (2)

1 penny - mikor idekötöztem 4-5 éve ez volt a legtisztább bolt - mára a legundorítóbb (-10!)

1 profi - húst ne, zöldség nem rohad, mert meg van száradva, választék 0, retro hangulat, viszonylag tiszta (3)

1 lidli - bármit, sőt zöldséget csak itt a környékbeli boltok közül (9,5...mert az akciós cuccok 10-20 %-a pár óra alatt elfogy)

1 cba - drága és életveszélyes (-2) (ahonnét ideköltöztem ott viszont máig szuper és az ottani teszkónál olcsóbb a cba)

reálba és a kóópba még nem tettem be a lábam, mert már kívülről se néznek ki jól ...

váj mí 2010.02.19. 19:46:25Szűrés

@renugard: Elcseppent itt a nyálam. Szadista-e vagyol, he?

reunalla 2010.02.19. 19:48:11Szűrés

@váj mí: én is így vagyok vele, inkább nem eszek sajtot, de sajtutánzatot ritkán veszek - ritkán beérem az olcsó trappistával, ha pénzem nincs, de inkább gyűjtök rá, hogy normális sajtot ehessek :)...mondjuk ilyen tejmenteset még nem vettem...

reunalla 2010.02.19. 19:50:13Szűrés

@uni1002: röhögni fogsz, meg lehet venni ezeket a sajtboltokban, ha van rá pénzed ...vagy a kora sajtpultjában, elvétve az interspájzban

váj mí 2010.02.19. 19:58:32Szűrés

@reunalla: Csak ott kezdődik a baj, hogy mikor állok a sajtpult előtt, akkor hiába döntöm el előzőleg, hogy milyen fajtát is akarok, mert ott már mindből kell. Ezért kénytelen vagyok limitált összeggel érkezni ;).

renugard 2010.02.19. 20:03:45Szűrés

@váj mí: Érdekes. Nekem is. :) Gyorsan ettem is egy kis rakott káposztát a hűtőből.
@reunalla: Nálunk(Pécs) Ósánon kívül minden van(és már az is épül). Én csak a Bermuda háromszöget mutattam be, ahol eltűnik a fizetésem :)

reunalla 2010.02.19. 20:09:00Szűrés

@renugard: én is akarok fizetést, nincs felétek meló?

váj mí 2010.02.19. 20:11:03Szűrés

@renugard: Najó, de te holnap dőzsölsz (*irigy pofát vágó szmájli*), az úgy mégiscsak más ;)
Hidegen?

renugard 2010.02.19. 20:12:20Szűrés

@váj mí: áááááááá...Pécsett is van mikró :)

renugard 2010.02.19. 20:13:26Szűrés

@reunalla: Hát, úgy konkrétan, volna állásajánlatom. Reklám érdekel?

váj mí 2010.02.19. 20:18:17Szűrés

@renugard: Nemáááár! Komoly? ;) (Különben nagyon nagy mázlista vagy, nekem le köll adni némi kilókat, afenébe :( )

renugard 2010.02.19. 20:21:33Szűrés

@váj mí: A hús nem hízlal(saját bölcsesség). Csak nem szabad kenyeret enni hozzá.

reunalla 2010.02.19. 20:26:38Szűrés

@renugard: persze, ha köze van a kohászathoz :D

reunalla 2010.02.19. 20:28:26Szűrés

@renugard: semmi nem hizlal... csak a mennyiségre kell figyelni ;):D

amúgy anno a botanikaprofom azt mondta, hogy szalonna nélkül elhaláloznánk, mert abban esszenciális zsírsavak vannak...na amióta ezeket belekeverték a Flóra margarinba :D

váj mí 2010.02.19. 20:35:08Szűrés

@renugard: Á, olykor a levegő is hizlal (ez is saját bölcsesség ;) ).

renugard 2010.02.19. 20:39:19Szűrés

@reunalla: Nálunk is addig kell ütni a vasat, amíg izzik :)

renugard 2010.02.19. 20:40:35Szűrés

@reunalla: Akkor most együnk, vagy ne együnk margarint? :D

reunalla 2010.02.19. 20:42:47Szűrés

@renugard: ha kihagyod a disznózsírt akkor flórát mindenképp ;)...bár, ha indiai vagy, akkor nem kell disznózsír neked csak vegakaja sok mogyoróolajjal :D

renugard 2010.02.19. 20:47:34Szűrés

@reunalla: Nem hagyom ki. Felesleges ragozni :)

reunalla 2010.02.19. 20:49:35Szűrés

@renugard: viszont eszembe juttattad, hogy van egy kis hurka-kolbász a mélyhűtőmben :D

moris 2010.02.19. 21:41:24Szűrés

Csak én nem értem, hogy mi a probléma ?
Szendvics és pizza feltét a neve. Olcsó.
Ha valaki ezt veszi meg, egészségére !
Ha sajtot akarsz válassz a sajtok közül !

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.19. 22:25:26Szűrés

@theveryguest:
jaja ez azaz a vicc hogy semmi egetvero dizajn enyhen szolva de mind meretben mind funkciojara a legjobb
szebbet mar tuti csinaltak de jobbat nem
az ujabka tesznek elektronikat meg hofokszabalyzot
ebben meg meg bimetal se volt
nezted es lattad ha kesz ha felemlted a tetot
isteni kolbasz/kremes/os szendokat ettunk
igazi kenyer igazi kolbasz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.19. 22:30:46Szűrés

ja meg azt akartam mondani a sajt itt is igen draga
tobbi kajahoz viszonyitva
es hogy 40 folott a sor is hizlal

zeugma 2010.02.20. 00:09:29Szűrés

Jamie Oliver a szabadtartású csirkéket népszerűsítő tévéműsorában megmutatta, milyen anyagokat használ az élelmiszeripar tojás helyett: tojáslé, tojáspor... oké, ezt eddig is tudtuk. Na de a tojásporból, zselésítő anyagokból meg ki tudja még miből szalámi alakúra sajtolt, középen sárga, kívül fehér, vékonyra szeletelve tojásszeletet imitáló "terméken" nem tudtam magam túltenni. Tojásszalámi, ecsém. Csak felszeleteled, és készen is van a negyven egyforma "tojás"karika a hidegtálhoz.

anarch 2010.02.20. 00:22:30Szűrés

@fogyvéd1: A linkből az utsó zárójelet ki kéne szerkeszteni, utána már megy.

Egyébként ez az Élelmiszer Termékpálya Kódex az nincs is, mert egy GVH vizsgálat kiderítette, hogy versenykorlátozó lenne (a hazait részesítette vola előnyben). Ezért hirtelen senki nem írta alá a kódexet, teljesen el is álltak tőle. Azaz a Tesco etikai problémák nélkül :) keverheti be a műanyagnak látszó izét a sajtospulton a többi közé.

www.gvh.hu/gvh/alpha?null&m5_doc=5993&pg=72

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.20. 00:23:03Szűrés

@Megdobbent: Gundel sajtválogatás. Na, az jó volt, csak 35 dkg került ennyibe. De már tudom, hogy az aszúban érleltet kell keresni.

@moris: A reklám szerint a sajtpultban van.

@hagyma: Akcijók vannak? Lejárat előtti igazi -eredetileg veszett drága- sajtok kb.: féláron mennek (Lidl, Coop).

mandelka 2010.02.20. 00:59:31Szűrés

YouTube-on volt egy angol pasi, aki arról csinált egy x részes sorozatot,hogy mit etetnek meg velünk a cégek "élelmiszer" álnéven. ott is volt ilyesmi, és 5% húst tartalmazó virslicske, na meg nyers csirkemellfilé,ami érthetetlen módon csak 80% csirkemellet tartalmazott. mint később kiderült, valamilyen zselészerű anyagot fecskendeztek a csirkemellekbe,hogy nagyobbak és nehezebbek legyenek...

Auchan Vevőszolga 2010.02.20. 01:31:06Szűrés

Egyszer én is bedöltem... Persze, megláttam, hogy akciós volt, valamikor, és egy darabot elfelejtettek átárazni...Na mondom átbaszom a tescot :((( hát nem sikerült...nagyon gusztustalan..mikrozva, melegítve főleg..Még a legcsípősebb, sűrűbb kecsap sem tudja elvenni a szagát, az zíét...fff

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.20. 02:43:52Szűrés

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár:
valami mindig le van ertekelve
ez rutin
namost az ilyen fos boltok, mint itt Lousvillben a Kroger ugyanezeket megcsinalja
a legszebb a fonok ajanlata, egy csomoban a csomagolt husok es 1 nappa; a lejarat elott
mi mar futottunk bele Maryvel, azota fele se nezunk
szoval trukkoznek trukkozgetnek, de az azert tudvalevo, melyik bolttol mit varhatsz

es meg egy fontos kulombseg
ha reklamalsz mert valami szar szo nelkul penz vissza
mer nem hulyek hogy megirjam valahova vagy ilyenek
tudjak Ok jol ha summantottak, mint ahogy otthon is tudjak
es ebbol mikor nem lesz cirkusz?
- ha senki nem vesz eszre semmit s az illeto ehetonek talalta
- ha visszavitte szonelkul szorrizva csere vagy kp

reunalla 2010.02.20. 09:27:30Szűrés

@hagyma: nálunk a lidliben van egy feltűnő narancssárga címke az olyan akciós cuccokon, ami azért akciós, mert közeli lejáratú (egy-egy darabon) - vagy pedig az egész kint lévő készletet leárazzák egy bazi nagy, kézzel írt narancssárga címkével) - vagyis teljesen egyértelmű, hogy hamar lejár a szavatossága - vagyis nem átbaszás jellegű. Ja és a leárazás ideje függ a termék nagyságától is: pl. a 10 dkg szeletelt szalámit 2 nappal a lejárat előtt akciózzák, az 1 kgos szalámit 10-12 nappal a lejárat előtt, hogy még meg tudd enni, ha megveszed.

A helyi teszkóban ugyanez sárga címkével - a különbség csak annyi, hogy általában nem közeli, hanem nagyon közeli a lejárat. (más teszkóban már viszont sunyi leárazást is láttam, ahol nem volt egyértelmű a leárazás oka)

vagyis itt pl nem sunyiban csinálják.

A helyi spárokban viszont igen, ott csak szimplán leakciózzák, ugyanolyan akciós táblával, mint a többit.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.20. 10:23:16Szűrés

Nagyapám mondta anno: "ócsó húsnak híg a leve!"
mutasson már nekem valaki sajtot 2000Ft/kiló alatt!
és most nem térek ki az IGAZI sajtokra, amiből 30deka kerül 2000be...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.20. 16:39:20Szűrés

@reunalla:
itt sem sunyiban csinaljak, elkulonitett reszen volt
rajta a cimke szerint a hus meg 2 napig jo
hazavittuk, masnap kinyitottam egy jo kis marhaporkolt vegett es budos volt
lehet hogy nem kozeli lejaratu hussal is megeshet de ilyet meg csak ebben a Krogerben tapasztaltam
visszavittem es szo nelkul bedobtak a szemetbe es visszaadtak az arat, pedig 1 napig tarthattam volna a napon is.....
szoval ebben a boltban a kozeli lejaratu husok neccesek, amugy mar ranezesre
szoval keruljuk
sot altalaban innen nem is veszunk csak sort meg klotyopapirt

2010.02.21. 00:38:37Szűrés

Nálam a megtévesztő ételek tekintetében a panírozott "halrudacskák" a vesszőparipám. Főleg azok amik még nyomokban sem tartalmaznak halat, viszont valami ehetetlen SZARízű massza van bennük. Persze a megnevezés félrevezető, nem átallanak halnak nevezni. Szörnyű hogy az embernek vásárlás előtt azzal kell foglalkoznia, hogy az adott termék valóban az-e aminek nevezik, és ha igen, akkor hány százalékban...

2010.02.21. 00:52:55Szűrés

@moris: Ne várd hogy mindenki tudatos vásárló, és sajtszakértő legyen. Ha a temék a sajt pultban van, úgy néz ki mint egy sajt, és a neve is hasonlít a sajthoz, onnantól kezdve a legtöbb ember már csak az árat nézi. Sajt sajt. Csak ez olcsóbb. Ezekre a szintetikus élelmiszerekre nagy betűvel fel kellene tüntetni, hogy nem az, aminek látszik.

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2010.02.21. 08:31:42Szűrés

Ennek még amúgy a szaga is szörnyű, én a ház másik feléből kiszúrom, ha valaki ilyet használ. Komolyan, még omlettben vagy pizzán is ehetetlen.

Kikii22 2010.02.21. 12:38:32Szűrés

Pont most olvastam valamikor, hogy Amerikában egy temető helyén akartak egy bevásárló központot nyitni, és kérték az engedélyt az exumálásra. mikor megkapták és elkezdték a halottakat kiemelni, megdöbbenve tapasztalták hogy a holttestek olyan állapotban vannak mintha tegnap haltak volna meg, pedig 30 éve lettek eltemetve. Nakérem! Kiderült hogy ilyenfajta szemeteket ettek velük mind amit mivelünk is akarnak etetni: Műanyagot, ami ráadásul biológiailag kezelt és az embert is tartósítja, mivel csíraölő.
Jó kis kilátások.
Tipp: Egyetek Pálpusztait, ugyanis azt nem tudják gyors érlelni, meg nem tudnak belemászni mindenféle vegyi anyaggal.
Szép napot. :D

Első mohikán 2010.02.21. 23:10:20Szűrés

Egyszer véletlenül én is vettem belőle.A Lidl-ben is árulták régebben. Miután majdnem kihánytam -annyira szar az íze- elolvastam az apró betűs részt: "sajt jellegű élelmiszerkészítmény".
Az az igazán gusztustalan az egészben, hogy a valódi sajtok közé téve (rejtve?) árulják, a sajtokéhoz hasonló megtévesztő csomagolásban.
Az FVH ilyenkor nem illetékes?

ági anyu 2010.02.22. 00:50:29Szűrés

Ezt a fajta sajtkészítményt egyébiránt, ha jól emlékszem, az olaszok találták ki, mert arrafelé némely vidéken a laktóz intolerancia mellett elég gyakori a tejfehérje érzékenység/allergia - ez sokkal súlyosabb baj hosszú távon. Ettől persze szerintem is szar, de van létjogosultsága. Mondjuk a Tesco-ban külön pultban van - legalábbis nálunk

ági anyu 2010.02.22. 00:53:08Szűrés

@Kikii22: Ezt hívják városi legendának ...

Egyébként ezt a sajtszerű készítményt anno fehérjeérzékenyek számára találták ki. Tán pont az olaszok

ági anyu 2010.02.22. 00:54:21Szűrés

Bocs a duplázásért, csak először nem jelent meg

Sceurpien 2010.02.22. 01:44:28Szűrés

Ilyet én már ettem. jó sz@r volt :).

vernarancs 2010.02.22. 09:15:20Szűrés

1kg sajtot 10 liter tejbol lehet nagyjabol eloallitani. Ha nem szamoljuk az oltokultura es az eloallitas, csomagolas koltsegeit akkor is 60 ft/l ar jon ki a tejre. Ennyiert sehol nem vesznek tejet. Mondjuk ehhez az izehez valoszinuleg nem is kell.

vernarancs 2010.02.22. 09:19:35Szűrés

1kg sajtot 10 liter tejbol lehet nagyjabol eloallitani. Ha nem szamoljuk az oltokultura es az eloallitas, csomagolas koltsegeit akkor is 60 ft/l ar jon ki a tejre. Ennyiert sehol nem vesznek tejet. Mondjuk ehhez az izehez valoszinuleg nem is kell.

hatesz 2010.02.22. 10:45:41Szűrés

Ez az úgynevezett "analógsajt", a legtöbb péksütemény(b)en pl. ezt használják mert jóval olcsóbb. Szóval már mindenki evett ilyet...

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.02.22. 11:16:41Szűrés

Mi a francot kell a műsajton lovagolni?
Rá van írva, hogy szendvics- és pizzafeltét. A Tesco nem ver át. A gyártó sem ver át. Ha olyan hülye vagy, hogy ránézel, és SAAAAAAAAAAJT-csatakiáltással bespájzolsz belőle, az a te bajod. Nagyon régóta lehet már kapni. Van, akinek a tejallergiája miatt ez az egyetlen út, hogy sajtszerűséget ehessen. Egyébként tele vannak vele a péksütemények.
De hogy ezért posztolni? Bahh... Írjatok posztot akkor a Danone Nap mint napról (ami nem joghurt), a Danette krémről (ami nem puding), a Pusztafrissről, a Családi és a Reggeli italról (egyik sem tej), majd azon is jól felháborodunk.
Itt nem látok semmi olyat, ami felháborító lenne, vagy a fogyasztók érdekeit sértené. NINCS a termék sajtként feltüntetve. Akkor meg?

Peetee 2010.02.22. 11:55:18Szűrés

Ez a csízió durva cucc, tk. minden műanyag benne, vagy "egyéb élelmiszeripari melléktermék".

Vegye, akinem vasból van a gyomra, és tápanyag nélkül is működik...

HZsolt · http://kozmikusblog.blog.hu 2010.02.22. 11:56:15Szűrés

Már több mint 10 éve is volt ilyen, emlékeim szerint a Reálban. 600-700 forint volt 1 kiló, ki is próbáltam. Még élek...
Ez egy sajtpótló izé, senki sincs becsapva. A citrompótló tablettáról nem kéne posztot írni?

Asidotus 2010.02.22. 12:29:13Szűrés

Vajon miért gondolja sok ember, hogy a növényi olajból készült termék műanyag?
Műanyagot kőolajból készítenek, a kőolaj meg állati eredetű.

grofakos · http://www.zoldhetfo.com/blog/online_vasarlas_elonyei 2010.02.22. 23:35:33Szűrés

Annyira irigyelni való, hogy ennyi komment születik erről a termékről, melyet oly sok olcsó pizzéria tesz rá sajt helyett a kajára. Majd a nagy webáruház teszt után ez következik.

Chaby 2010.02.23. 12:37:32Szűrés

Tényleg mi ebben a hír, miért kell felháborodni? Nem sajt, de nem is állították, hogy az. Két éve vettem ilyet egyszer a COOP-ban. Baromira nem ízlett, mert nem sajt íze van. De nem vágtak át, nem mondták/írták, hogy sajt. Igaz a COOP-ban a sajtpultban volt :)

Picsasereghajtó 2010.02.23. 15:37:44Szűrés

@Chaby: Ami a sajtpultban van, arról az ember joggal feltételezheti hogy sajt.

Mondjuk az ár elég egyértelmű. Arról a folyadékról sem hiszem el, hogy sör, amit 50 Ft-ért adnak, még akkor sem, ha lezárt sörösüvegben van.

Chaby 2010.02.24. 01:31:32Szűrés

@Sün! balázs: jogos. Én is egy "na ezt kipróbálom!" felkiáltással vettem meg. Ebből lett a "Na ezt kidobom!" felkiáltás. Na azóta vigyorogva kerülöm.

Kacsa951 2010.08.04. 07:57:55Szűrés

@uni1002: Végre egy reális észrevétel! Valóban kiderülhet milyen a termék azokszámára, akik olvasnak, vagy csak ismerik, hogy mit vásárolnak. Szerintem senki nem állította, hogy ezek a növényi olajból, s egyéb adalékokból összeállított: élelmiszerek, pizzafeltétek, sajtok is egyben. A probléma gyökere az, hogy ki engedélyezi ilyen termékek forgalomba hozhatóságát, egyáltalán ilyen termék gyártását!. De tovább megyek, akinek ezzel baja van az NE VEGYE MEG! Hát ennyi!

Vincenzo90 2010.10.11. 13:45:31Szűrés

A lidliben minden termék ilyen kb. Akkor most menjünk át lidlifikázó blogba? Aki ott vásárol, az pusztuljon is bele, az ő mája adja majd föl, nem az enyém.

salapapa · http://salapapa.hu 2012.12.23. 20:09:03Szűrés

@fogyvéd1: ennek alapján már lehet is perelni a tecsót.

markov 2013.01.15. 17:48:18Szűrés

A Csízió növényi alapanyagból készült, egyébként vicces, hogy hő hatására benarancssárgul... :D

Nita6 2013.06.07. 19:00:37Szűrés

Azért volt a sajtpultban, mert ott tudják szeletelni, szerintetek hol szeleteljék, a kijáratnál a biztonságis bácsi, vagy mi????? A másik pedig, vannak emberek akik érzékenyek a tejtermékekre, esetleg nem gondoljátok, hogy nekik találták ki? És még valami, a sajtnak nevezett termékekben sokkal több E betű és csúnyaság van mint ebben, szóval nem biztos, hogy annyira rossz mint ahogyan azt ti gondoljátok, csak azért mert nem tejből készült.

Nita6 2013.06.07. 19:02:32Szűrés

@markov: Én nem tudom, te milyet vettél, de nálam nem lesz narancssárga, maximum ha megégetem, de abban az esetben a sajt is olyan lesz.....

Nita6 2013.06.07. 19:06:05Szűrés

@Kacsa951: Bocsi, de akkor aki érzékeny a tejre az már dögöljön meg????? Esetleg tudod miből készült ez a készítmény és a sajtok, mert én utánanéztem és a sajtok sokkal rosszabb összetevőket tartalmaznak.

Nita6 2013.06.07. 19:09:03Szűrés

@Peetee: Nem azért de én utána jártam az összetevőinek és összehasonlítottam a sajtokéval, hát a sajtok jöttek ki belőle rosszul.

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

süti beállítások módosítása