Tékozló Homár

Egy nap, egy parkolás a Centrumnál?

2010.02.22. 12:24 | jackyll | 87 komment

A Centrum már akkor is bírságol, ha az autós a várakozási idő túllépése után átparkol egy másik helyre, és ott új jegyet vesz.

A Centrum Parkoló Kft. újabb bizonyítékát adta annak, hogy miért kéne végleg eltűnnie a föld színéről. A minap ügyem volt a Batthyány tér környékén, egészen pontosan – amint a parkolójegyen is látszik – a Nagy Imre térhez közel. Annak rendje és módja szerint kicsengettem a januártól szépen felemelt parkolójegy árát, negyed tíztől délután negyed egyig szólt az első parkolójegy. Mivel nem végeztem az ügyemmel, le kellett szaladnom az autóhoz, és az előírásnak megfelelően egy másik helyet kerestem. Akkor újabb parkolójegyet vettem, 12:13-tól 13:13-ig szólt a jegy. És igen, most is jól látható módon a szélvédő mögé tettem, úgy ahogy kell. Sikerült a második parkolójegy érvényességének lejárta előtt végeznem ügyemmel, meglepetésemre egy mikuláscsomag fogadott a szélvédőn. A mélyen tisztelt, és az eddigi tevékenységét is kritika nélkül végző, az autósokat ügyfélnek tekintő Centrum Parkoló Rendszer Kft. 144-es ellenőre 12:49-es időpontban megbüntetett, mondván, túlléptem az időkorlátot.

Nem olyan régen volt dolgom a Centrum Parkolóval, akkor az történt, hogy a türelmetlen parkolóőr megbüntetett, mert a parkolásom után eltelt három-négy perc a parkolójegy beszerzéséig. (Ötezres volt nálam, apró nem, és addig tartott találnom egy boltot, ahol felváltották a bankjegyet.)

A legutóbbival együtt ez már a második felháborító eset rövid időn belül, ami velem történt a mélyen tisztelt, és az eddigi tevékenységét is kritika nélkül végző, az autósokat ügyfélnek tekintő Centrum Parkoló Rendszer Kft.-vel. Remélem, hogy a 144-es ellenőr aznap elégedetten dőlt hátra a karosszékében sörözgetve, hogy aznap is megbüntetett jó pár parkolójegyet vásároló autóst. És remélem, hogy ezekben a percekben is bőszen alkalmazza a sikeres receptet. A Centrum Parkoló Kft. végleg megérett a pusztulásra.

Egy Tékozló Homár-fan

Tényleg, a Centrum eltakarította a havat a parkolóiból annak idején? Nekik miért nem mondják fel a szerződésüket?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenderice 2010.02.22. 12:30:26

Különben én sokat nem foglalkoznék a mikuláscsomaggal, viszont a parkolójegyet nagyon eltenném a majdani bírósági tárgyalásra...

forrórágógumi 2010.02.22. 12:38:53

Valószínűleg amikor átálltál akkor egy másik körzetben parkoltál le és arra nem volt érvényes az a parkolójegy amit váltottál. Nézd meg ezt mégegyszer.

RaveAcE 2010.02.22. 12:40:38

Figyu, az ablakba ne tegyél 2 jegyet, mert leakad a parkolóőr agya és újra kell bootolnia.
Az előzőt mindíg tedd el, akko nem lesz ilyen bajod.

Rosszindulatú Vászka 2010.02.22. 12:41:18

Kissé fura, hogy az egysejtű nem csak a cetlit csekkolta, hanem, hogy mióta parkol abban a körzetben az autó.

Nem-e lehet, hogy az ork csak simán benézte?

reunalla 2010.02.22. 12:46:37

reklamálásnál mit mondtak?....

Delfinci 2010.02.22. 12:48:17

Remélem a büntetést nem fizette be ... Esetleg lehetne egy reposzt, hogy hogyan sikerült elintézni a bírságot.

Énbagoly 2010.02.22. 12:50:41

Lehet, hogy a büntetős sajátos csőlátásban szenved. Csak azt lát meg, amit akar.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.22. 12:52:12

JééézusMááária!
Új post?
Naneeeee!

dr. Aullah 2010.02.22. 12:54:03

1. Nem irigylem a pestieket, de hát ÍJ.
2. Mekkora már, hogy egy utcával arrébb parkolsz, akkor lehet, hogy más milyen jegy kell majd.
3. Még mindig nem bírom felfogni ép ésszel, hogy miért nem a kerület szedi be a pénzt és fordítja valami hasznosra, ahelyett, hogy ilyen pártkassza céget csinálják. NEM TUDOM FELFOGNI...

Lesz még TCS?

akikaztmondjákni 2010.02.22. 12:54:54

Ezért kár volt megdugni akárkit is...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.22. 12:57:27

@Aullah:
Lesz még biztos, csak most szily nemér rá.
Épp a szőnyeg szélén áll a szily-mikroblog miatt.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.22. 13:00:12

Lehet, ha nem lenne az autód oldalára írva, hogy "I love Homar", simán elmegy melletted.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.22. 13:02:31

@Aullah: Előbb a dob szerda...

Érdekes, hogy a féláron mozgós péntekről soha senki nem ír semmit. Nem volt súlyzó, vagy hideg volt a szauna, vagy csak simán nem ment senki.

Demotivation postah · http://www.demotivalo.com 2010.02.22. 13:24:58

multkor én 3 jegyet raktam az ablakba. szintén lefagyott, kaptam egy csomagot...
igazán demotiváló volt.

www.demotivalo.com

brand_boy 2010.02.22. 13:32:11

@forrórágógumi: Nem mindegy ,bakker ugyanabba a ciprusi offshore cégbe megy !

wagabound 2010.02.22. 13:32:14

.."a mélyen tisztelt, és az eddigi tevékenységét is kritika nélkül végző, az autósokat ügyfélnek tekintő Centrum Parkoló Rendszer Kft.-vel.."

Mi van?! És ezt miért kellett kétszer is??

dr. Aullah 2010.02.22. 13:32:41

@Sün‼: Mi az a mikroblog? Azt értem, hogy mi a blog... nagyjából. A mikrót is ismerem. De nem értem, hogy kapcsolódik ez a kettő egymáshoz :S

zyl187 2010.02.22. 13:39:05

Velem ugyan ez volt, nem kell besz@rni!

6 órát parkoltam, vettem sorba a jegyeket, de mindet kinthagytam a műszerfalon!Megbűntettek időtúllépés miatt!
Tedd el a jegyeket és faxolj el egy pár sort, hogy minden órában 5-6 percre elmentél a parkolóhelyrő, majd újra visszaálltál! Mellékeld a jegyek másolatait és kész!

Engem azóta sem kerestek!

Neménvoltam! 2010.02.22. 13:41:21

Kérdés!

Lehet-e valamit az ellen tenni, hogy a parkolóórák nem fogadják el az érmék nagy részét?
Sokat kell parkolnom a Bakáts-tér környékén, nem is kevés pénzért (óránként 400Ft). Az automatákban lehet fizetni 200 Ft-os érmével a felirat szerint. Általában 10-ből 1 db érmét fogad el, 9-et valamiért nem. Most is van nálam legalább 3000Ftnyi 200-as érme, ami átesik az automatán.

Ez alapján joggal feltételezem-e, hogy a parkolócég mindent elkövet, hogy a legjobb szándék mellett se tudjak fizetni, magyarul eleve a büntetésre utaznak?

reunalla 2010.02.22. 13:48:45

Akkor is én voltam a második :P, amúgy nem úgy volt, hogy a Centrummal szerződésbontás lesz, mert nem lapátoltak havat? Vagy azóta lapátoltak zsét valakinek a zsebébe?

Devil 2010.02.22. 13:50:51

@Neménvoltam!: Vegulis csak az Alkotmany irja elo hogy a forint a torvenyes fizetoezkozunk... de ugy latszik az Alkotmanyt is le lehet szarni.

foto háber 2010.02.22. 14:02:19

5 ezressel mész parkolni akko megérdemled

2010.02.22. 14:08:35

Tényleg nem jön rá senki, hogy miről van szó ebben a posztban ?
Az van, hogy parkolni érvényes megváltott parkolójeggyel lehet, MAXIMUM 3 óra időtartamban. Ezt lépte túl a posztoló amikor 9.15től 13.13ig akart volna parkolni. Ilyenkor hiába van érvényes jegye, akkor is szabálytalanul parkol.
Tehát az előírások szerint akkor sem parkolhat ott egész nap, ha két óránként új érvényes jegyet vált.
Ez van, tessék reklamálni a demszkiirodánál.
Ettől ez még perpill szabály.

2010.02.22. 14:10:51

@zyl187: neked is szól az előző posztom. Azzal tetted a legrosszabbat, hogy kinn hagytad az összes jegyet, mert ezzel bizonyítottad az időtúllépésedet. Amatőr !

bowrain 2010.02.22. 14:18:15

A parkolótársaságok a civilizáció tévútja, aki feltalálta az egy...

fagzal 2010.02.22. 14:21:05

Ehhez:
"... mert a parkolásom után eltelt három-négy perc a parkolójegy beszerzéséig..."

Jómultkorában parkoltam, jegyet nem vettem. Jövök, látom az őr már felírt a halállistájára. Mondom neki: húzzál már ki a listáról, nyuszika! Aszonta azt nem lehet, de menjek és vegyek most jegyet, faxoljam be, hogy hoppá, én éppen jegyet vettem, amíg ő büntetett.

Így tettem, és csodák csodája, nem is b*sztak (basztak) meg. N perc rendelkezésre áll, meg kell reklamálni, ha mégse'.

Matiz Papa (törölt) 2010.02.22. 14:21:14

Hé, emberek! Hova mentek? Rumba-rumba-Centrumba.

Félre Beszélő 2010.02.22. 14:37:20

Én csak azt nem értem, hogy mi a f...ért nem mondanak fel nekik, hisz nem hogy a havat nem sikerült ellapátolniuk, de még egy automatájukkal sem tudtam 200-ast elfogadtatni, legalábbis nekem nem sikerült. Ennyi idő sem volt elég, hogy átállítsák?

PR32 (törölt) 2010.02.22. 14:40:13

@Kulics: szövegértés;
"és az előírásnak megfelelően egy másik helyet kerestem"

Olman · http://szofejto.blog.hu/ 2010.02.22. 14:58:31

@Kenderice: amikorra a festék már lekopik róla, így nem lesz felhasználható.

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.02.22. 14:59:06

Érdemes mindent eltenni, egy próbányi levelet és a parkoló cetliket elfaxolni, majd - ha nem megy a pozitív megoldás - nem levelezni senkivel többet, és bíróságra elmenni a bizonyítékokkal. A behajtó ügyvédi irodákkal ugyanis csak rutinos jogi faszagyereknek szabad levelezgetni...

Munkaadó 2010.02.22. 15:08:32

@Kulics: Olvasd el mégegyszer :) Átment másik helyre, új parkolás kezdődött..

Párton-kívüli 2010.02.22. 15:17:14

@fagzal:

Nagyon sok mindent írhatnék erről a semmire nem alkalmas cégről. (Bocs a pénz zabrálására alkalmas.)
De kurva kíváncsi lennék, hogy ki a tök állapította meg azt a normát, hogy nekem vagy bárki másnak mennyi idő alatt kell teljesítenem a "Cooper tesztet" Fiatalabbaknak csak annyit, hogy ez a Cooper 1968-ban készített egy tesztet, hogy mennyi idő szükséges a 60 és 100 stb méterek lefutásához. Valamivel korrektebb lenne lemérni, két - három MŰKÖDŐ óra közötti mértani középpontot, na ezt a távolságot mérjék meg mennyi idő alatt lehet megtennie egy fájós lábú kb. 65- 75 éves nőnek, úgy, hogy közben 65 % esélye van arra, hogy közben pénzt is kell váltania.
Egyébként ha bár ki feljelentést tervez ezen (népművészeti jellegű általában agyagból kiégetett, tejföl tárolására szolgáló) cég ellen, bennem társra talál.
Rövidebben menjenek a picsába, most.

adir_1 2010.02.22. 15:17:57

"Kulics 2010.02.22. 14:08:35
Tényleg nem jön rá senki, hogy miről van szó ebben a posztban ?
Az van, hogy parkolni érvényes megváltott parkolójeggyel lehet, MAXIMUM 3 óra időtartamban. Ezt lépte túl a posztoló amikor 9.15től 13.13ig akart volna parkolni"
Tévesen értelmezed a jogszabályt, ugyanis ha figyeltél, nem ugyanazon a parkolóhelyen parkolt. A jgsz. lehetőséget ad arra, hogy elhagyva a parkolóhelyet és a zónát, ismételten visszaállj egy másik - vagy akár ugyanazon - parkolóhelyre, ismételt jegyváltás - ez megtörtént - mellett. A másik: valóban a jegyet jól láthatóan kell kihelyezni, de a lejárt előző jegyre semmilyen előírás nincs, ha gkvez. akarja beveszi ha nem, nem. Célszerű bevenni, mert a debil egysejtű pont ezt nézi az ilyen típusú lenyúláshoz.

adir_1 2010.02.22. 15:20:15

@Párton-kívüli: Várunk az EmPaMo-ban, mi harcolunk a CP és a fizető prk. lenyúlás-védelmipénzszedés ellen egydül

WWW.empamo.hu

PR32 (törölt) 2010.02.22. 15:22:10

@adir_1: jajj. Ti (Önök) meg a másik véglet vagytok (-nek tetszenek lenni)

mme piros · http://www.piroslampa.net 2010.02.22. 15:42:15

Hiába a rengeteg panasz a Centrumra, évek óta semmi nem történik.

Az én autómra úgy kaptam büntetést egyszer, hogy a kocsi egy őrzött, fizetős parkolóban állt, rá lehetett látni az utcáról. Meg is látta egy szemfüles droid, rendszám, típus, szín rögzítve, büntetés kiszabva.
A Centrumot nem érdekelte, hogy számlával tudom igazolni a máshol (nem utcán, övezetben) történt parkolásomat, mi több, éppen akkor még a városban sem voltam.

A válaszuk az volt: a büntetés az büntetés, be kell fizetni! Ha nem használtam az autót abban az időpontban (márpedig..), akkor nyilván eltulajdonította valaki. A bünti befizetése után tegyek feljelentést ismeretlen tettes ellen, majd ha meglesz az önkényes gépjármű-használó, polgári peres úton hajtsam be rajta a büntit is.
Noormális??

Vámpír\\\'08 2010.02.22. 15:51:50

Én a Blaha Lujza térre jártam nyelviskolába. Mindig a Corvin ELŐTT parkoltam, ott volt az óra, oké. Egyszer nem volt ott hely, kb 20 méterrel odébb, a Corvin MELLETT álltam meg, és kiderült, hogy az már más társaságé, de ez nekem nem tűnt fel, mert a másik társaság órája sokkal közelebb volt... És hiába próbáltam bármit, fizetni kellett. Annyit állapítottam meg tanulságképpen hogy rohadjanak meg.

mojszipupi 2010.02.22. 15:52:57

Soha nem fognak eltűnni....a legtetvesebb banda aki a fővárosban garázdálkodik.

Vámpír\\\'08 2010.02.22. 15:53:45

A Városmajor utcában dolgozom. Amikor - 2001 - ben bevezették itt az automatákat, könyörögtünk hogy hagy lehessen korlátlanul parkolni. Nem.
Így aztán most reggel 8 kor megveszem a jegyet, délben kalap-kabát, megveszem 4-ig, aztán megint öltözés, és megveszem a még hátralévő időre. Egyszerű és logikus, csak tudnám hogy lehet Demszky 20 éve főpolgármester?

2010.02.22. 15:53:58

@adir_1: igazából nem értelmezek jogszabályt, csak az automatán van ez kiírva.
Nagy az esély, hogy ha kinn hagysz az ablakban összesen 4 órás parkolásról szóló cetliket, akkor már magyarázkodnod kell, hogy te közben elálltál meg arrébb mentél stb. Aztán ezt vagy elhiszik vagy nem... sztem necces a dolog egy olyan agyilag zokni embereknél mint a parkolóőr.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.22. 16:14:21

A Centrum az állami vagy önkormányzati cég?
PRIVATIZÁCIÓ!!!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.22. 16:18:24

Az volt a baj, hogy a parkolóőr lemaradt a torkos csütörtökről, és bosszúból megbüntetett mindenkit.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.02.22. 16:26:22

Bizonyítsa be, hogy előtte is azon a parkolóhelyen parkoltál! Arról nincs fotó, ugye? Csak arról, hogy a büntikor ott álltál. Akkor pedig? Két tanú, hogy másik helyről álltál oda, oszt majd a méltóságos bíró úr/asszony érzelmi állapota alapján meglátod, hogy elfogadják-e a tanúkat a cp állításával szemben. Fotója tuti nem lesz.

Sicc 2010.02.22. 16:39:59

Fürst Gyuri!
Azt fogod kapni, amit megérdemeltél.

go!t 2010.02.22. 16:47:08

@Kitalátor feljegyzetei:
"A Centrum az állami vagy önkormányzati cég?
PRIVATIZÁCIÓ!!! "

Egyik sem. Privát cég. Abból a legrosszabb fajta, ami a narancsos és a szegfűs oldallal is megfelelő kapcsolatokat ápol (igen mély gazdasági, néha családi kapcsolatok), így aztán privatizálni sem lehet.

Ezt olvasd el, és bár régi cikk, ne gondold, hogy 2007 óta komoly változások történtek:

www.origo.hu/itthon/20070509parkolo.html

d.j 2010.02.22. 16:52:31

Emberek. Nem lehet egy kis polgári engedetlenséget végrehajtani? Mondjuk innentől kezdve senki nem fizet parkolási díjat, addig ameddig nem veszi át az önkormányzat a parkoltatást, nem számoltatják el tételesen a parkolótársaságokat visszamenőleg 5 évre, az önkormányzat nem vállal felelősséget, hogy a beszedett pénzből parkolóházakat építenek, felújítják az utakat, a külvárosokban olcsó parkolókat létesítsen az ingázóknak. Most éppen ennyi jutott eszembe.

PR32 (törölt) 2010.02.22. 16:57:39

@d.j: lehet, persze, hogy lehet. csak éppen ezek közben úgy gennyesre (még gennyesebbre) keresik magukat...

akos147 2010.02.22. 17:01:59

@d.j: nagyon igaza van. és azt is ígérje meg mindenki, hogy soha nem fog lopni és átadják a helyüket a buszon az idősebbeknek. mindkettőre egyforma az esély. agyarország, én így szeretlek...

d.j 2010.02.22. 17:09:42

@akos147: Hogy akarsz bármilyen változást, ha csak siránkozni tudsz, meg kifogást keresni? Akkor fizess igazságtalanul életed végéig.

robinzone 2010.02.22. 17:19:15

@Kulics: na, te például nem jöttél rá. az emberünk ugyanis odébb állt (ééérted!), és vett MÁÁSODIK cetlit. a görény mégis megbüntette. azt nem tudom, ezt hogyan fogja bizonyítani. egy esélye lehet, ha emberünk ottfelejtette előző jegyét is a szélvédőn. de akkor is gusztustalan. ennek a maffiának egy petákot sem szabad büntetés miatt kifizetni!

gumibugyi 2010.02.22. 17:19:20

Az Én Centrumom, mint tudjuk, törvényen kívüli, azt csinálok, amit akarok. Ha most a középkori Angliában lennénk, akkor akasztanék folyton-folyvást, minden probléma nélkül! Most ezt sajnos nem tehetem, járok is terápiára! Még szerencse, hogy pribékeim hűségesek.
Aki ezt nem tudja, vessen magára! Kár mindenfajta sirám, rohadjon el rövid láncon éhen minden koszos pór, aki az én hitbizományom, a Centrum területére merészkedik! Ha mégis túléli, örüljön! Adományokat egyébként bármikor elfogadok.

robinzone 2010.02.22. 17:20:17

@wagabound: iróniából, de ezt te úgysem érted!:)

robinzone 2010.02.22. 17:34:11

@Kulics: "Tehát az előírások szerint akkor sem parkolhat ott egész nap, ha két óránként új érvényes jegyet vált." az előírások szerint nem, de mivel ez a "kapitalizmus szégyene" cég úgy alkalmazza a maga szája íze szerint az előírásokat, ahogy, igazi alternatíva az általad is preferált PROFI megoldás: régi jegy bevétele, új kihelyezése. aztán had erőlködjön a kéklárva, hogy bizonyítsa az időtúllépést.
amúgy én is úgy hallottam, hogy amennyiben a büntetés iejétől számítva 5 percen belüli érvényességű cetlit fel tudsz mutatni, "nem ér a neved"!:)
az, hogy a centrumnak nem írták elő pénzügyi alap képzését parkolóhelyek létesítésére a beszedett parkolási díjból, na az a világ botránya. a felelősöket nem kell sokáig keresni, benne van a becsületes nevük a városházy jegyzőkönyvekben.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.22. 17:39:48

@d.j:
en pont erre gondoltam
basszatok az egeszre , mindenki alljon meg a parkolohelyen, tegyen ki egy papirt a szelvedore, hogy polgari engedetlensegi akcio az elbaszott parkolasi rend miatt, uj torvenyt akartok, a varosnak fizetni nem a maffianak es lecet

bazmeg a slager radio miatt szalagot tuztok, de hogy agyonbuntet egy kocsog maszek ceg az OK
vicc

bluebee 2010.02.22. 18:09:29

Sziasztok!

Engem a minap azért büntetett meg a kedves jegyűzér, mert amíg pénzt váltottam, majd megvettem a jegyet (4 perc összesen) addig ő a kocsimnál járt, és látott ott egy rég lejárt jegyet az ablakban. (aznap már vettem reggel jegyet egy másik kerületben is). Mondom neki, ember, hát az nem is ide szól!!! Erre a válasza, hogy "De ide is jó lett volna!" Így mivel a büntetés nyomtatása után 4 perccel volt jegyem, és 5 percig nem jár büntetés, maga a BÜNTETÉS az volt, hogy befáradhattam a semmiért az ügyfélszolgálatra, a kedves jegyűzérnek ugyanis nincs joga azt megsemmisíteni. Tanulság, hogy tényleg ki kell venni a régi jegyeket az ablakból...

gulasZuppe 2010.02.22. 18:10:27

Szerintem be kéne vezetni hogy 20 perc parkolás (vagy jegyszerzési folyamat) igyen van mindenkinek, a jegy léjárta után pedig akár mégtöbb idő alljon rendelkezésre és bontsák külön a nem vett jegyet vs lejárt jegy esetét mert néhány perc késés miatt teljes büntetési tételt fizetni is nevetségesen kizsákmányoló.
Ebből ne akarjon meggazdagodni senki. Ez egy tré szar kiba**ott rendszer.
ES ADDIG MEG KÜLÖNBE IS SZÜNTESSÉK MEG AZ ÖSSZES FIZETŐ ÖVEZETETET AMIG 1KM-ES KÖZRETBEN NINCS LEGALÁBB 3 P+R PARKOLÓ AHOL MEG LEHET ÁLLNI INGYEN IS. ÉS AKKOR MEGÁLLOK OTT. DE AZ HOGY LASSAN A VÁROSBAN NINCS OLYAN ÖVEZET AHOL VÁRAKOZTHATOK ANÉLKÜL HOGY A GYATYÁM RÁMENNE ADDIG HUZZANAK A FA**BA AZ ILLETÉKESEK. A MINAP NÉZTEM MAJD 2KM-T GYALOGOLHATTAM VOLNA ODA VISSZA VAGY 4-ET HOGYHA NEM ÖVEZETBE AKAROK MEGALLNI. EZ SIRALMAS. NEMLEHET BICIGLIVEL MENNI MEG BKVZNI. AZ VICC.

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.02.22. 18:12:58

@Neménvoltam!: Én is jártam így, felhítam azonnal a gyökérközpontot, erre azt mondja a pitscha,hogy: kopott a 100asom, dobjak bele másikat...mondom dobtam bele már vagy 20at és átesik B@z+! Letette, visszahívtam, elküldtem, jólesett!
RablóGecik!

bluebee 2010.02.22. 18:18:38

Ja, és még csak annyit, hogy amikor megbüntettek a múlkor, - mert épp elszaladtam lapátért, hogy kiássam magam a hóbol (6 perccel léptem túl jegyem érvényessét)- kissé mérgesen felhívtam az Önkormányzatot, hogy kérem, én láttam az Indexen, hogy valamelyik kcösög :-) parkolós céggel fel is bontották a szerződést, mert nem takarították el a havat, én meg nem elég, hogy kiásom magam, még meg is büntetnek, Hát hogy van ez?
Hát úgy, hogy én kikerestem a rendeletet a kedves ügyintézőnek, amiből kiderült, hogy valóban a terület használója, kezelője kell eltakarítsa a havat, DE!!!! a kcösög Centrumnak nem HASZNÁLATI vagy KEZELŐI szerződése van az önkormányzattal, hanem ÜZEMELTETŐI, és ez mint szó, nem szerepel a rendeletben!!!
Számomra ezzel a Centrum ezt üzente: lapátolj te barom, fizessé' és még fizessé' ha meg kifogásod lenne, mindig lesz mi mögé bújnunk, legyen az rendelet, törvény, vagy önkormányzat.

pcmci 2010.02.22. 18:26:57

@Neménvoltam!: probáld meg földre ejteni azt az érmét ami átesik, majd dobd be ujra. 100asnál sokszor segit, gondolom 200asnál is ugyanaz van, két fémből van, emiatt hajlamos megbomlani a homogén töltéseloszlás vagy mi. ütés hatására ez egy darabig rendbe jön.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.22. 18:29:44

@gulasZuppe: itt egyszeruen kis oszlopok vannak a jarda szelen
25 cent talan felora ritkan hasznalom, lehet negeyed
bedobod
zoldre valt
lecet
az teny kell lenni 25 centesnek a kocsiban, de hat ha tudom, hogy kell akkor van is
bankkartyat is elfogad
ha tulleped akkor 2 lehetoseg van
vagy buntetes a szelvedore, comag nelkul, vagy elvizik a gpet
2 oranal tobbet nem dobhatsz be
de nem kell odebb allnod, ha 2 ora mulva ujra radobsz, mert az egy marhasag
olyan tipikus magayarbalintos talalmany mint a kakaobiztos computer

Dr. Bognár Éva 2010.02.22. 18:32:24

@PR32: Nem. NEM normális! Magam is megjártam e véglény "céggel" - majdnem. Roki parkolóm van, mert roki lettem - egy Lyme kórral fertőzött kullancstól, anno. Na, roki-parkjegy kitéve, mégis bünti. Be - rokiként - a CP-be, hol kicsit vitatkoztak, aztán "kegyesen elengedték" a fölös büntit! Nem "megéri" a fölösbe ment időm - nekik, a fölösbe ment fizikai fájdalmam - nekik, hogy az összes önkormi összes CP által IS lefizetett bürokratája menne már a fenébe. A CP-vel együtt!
é

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.22. 19:03:42

@Dr. Bognár Éva:
Eva
kerlek ne becezgesd a kocsogoket
thx

Rosszindulatú Vászka 2010.02.22. 19:13:47

Az voltmár, hogy Svédországba meg Svejcban ez se nem így van?

kanizsai gyökerek (törölt) 2010.02.22. 19:21:40

mi az hogy "eddigi tevékenységét is kritika nélkül végző, az autósokat ügyfélnek tekintő" ?????
szerintem kritikát bőven kaptak, mondjuk működésük első napjától kezdve asszem... legtöbbet pedig talán pont azért, mert az autósokat inkább egy darab szarnak nézik, nem pedig ügyfélnek.
szerintem.

Rosszindulatú Vászka 2010.02.22. 19:44:39

Azér vicces volt most a tévéhíradó, mer azon rinyáltak, hogy ha ingyér lesz a parkolás a belvárosba, akkor nem lehet majd aprkolóhejet keresni.

Most se lehet baszki, tele van a város fékrokikártyás csírákkal, meg évek óta csak havi eccer kimozduló nyuggerek autóival.

Rosszindulatú Vászka 2010.02.22. 19:47:03

@Rosszindulatú Vászka: bocsesz, parkolóhejet taklálni, aszt akartam írni.

grivesztábornok 2010.02.22. 19:52:35

Tisztelt Autósok!!!
Keresném azokat a személyeket akiket,a fővárosban tevékenykedő parkoló maffia az áldozatává kényszerített..
Nekem most zajlanak a kb:600 000ft-os lefoglalások és bírósági pereim...
Ha valakinek kézzelfogható ötlete vagy stratégiája,ezen KÁRTEVŐK ellen,kérem jelezze!!
üdvözlettel:egyfővárosiautós

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.22. 20:10:26

ezt a regi szep idokben amerikaban ugy inteztek el,hogy
lelottek mindenkit
oszt kesz
@Rosszindulatú Vászka:
engedd mar mega nyugdijasnak, hogy a haza kornyeken parkoljon
ingyer nem kell, de itt BUNTETESRE utaznak
az a penz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.22. 20:12:11

@hagyma: ilyen kocsog zrt-s vagy kft-s tanulatlan barom ugy dont megbuntet
a vilagon nincs ilyen
itt a varos buntet vagy szallitat el autot vagy a rendor sheriff stb.
nem kolompar geza

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.22. 20:18:08

parko;ohazak es parkoloteruletek vannak magankezben
sok
de sosem az utcan
az egy magvasarolt telek vagy epitmeny, tudod mi mennyi
fizeted
lehet venni idore jegyet, napra, honapra
a tulajdonos donto\i el meg Te
az uton/utcan, ami avarose meg parkoloorak vannak
oda bedobsz penzt
a penz a varosnak megy
a varos alkalmazottjai ellenorzik, akiket a varos fizet
ok buntetnek, ha megis kell, Ok javasoljak ha teszem azt 3 napja ott egy kocsi, vigyek el
nem orom
de a jogorvoslatodat a varos fele megteheted a birosagon keresztul
/mi a faszt keres egy ilyen rendszerben egy kft>????? akinek koze nincs az utcahoz/

2010.02.22. 21:24:21

@d.j: naiv vagy.
"nem számoltatják el tételesen a parkolótársaságokat"
nincs KI elszámoltassa. Mindenki benne van a korrupciós üzletekben, fidesz és maszop is. Ma Magyarországon NINCS olyan feddhetetlen, még be nem mocskolódott hatalomban levő politikai erő, amelyik felléphetne bármi korrupció és lopás ellen. NINCS.
most a választások előtt pár kishalat bedobnak az bíróságokra, de a lényeg 20-30-50 éve változatlan.

Vladimir Harkonnen 2010.02.22. 21:49:19

Ne haragudj kedves postoló, hogy kételkedem az igazmondásodban, de nekem már gyanús az aki, a Batthyány téren egyszer helyet talál, és a 3 órás szabály miatt megy egy kört (vagy kettőt, vagy hármat, vagy...)
Nos ilyen ember nem létezik!
:D

Chaby 2010.02.22. 22:07:27

Amúgy tényleg az lenne szerintem a megoldás, hogy összefogna a pesti autós társadalom és polgári engedetlenség címszóval nem fizetne. Persze ismerve ezt az országot, ennek sem lenne eredménye. Monnyon le!

RedWing 2010.02.23. 10:01:35

A centrum egy vicc!
Engem egyszer úgy akartak megbüntetni, hogy a kocsimmal együtt külföldön tartózkodtam (céges autó, menetlevél volt).
A megkapott fényképen tényleg az én autóm szerepelt, csak éppen az általuk megadott időpont nem stimmelt.

Felhívtam őket, nem érdekelte őket a mondandóm, engem sem az övék. Közöltem, h. ha kell a pénz pereljenek be. Azóta sem történt semmi. Bekaphatják.

Gabir 2010.02.23. 11:07:32

Centrummm = Róóóland

Róóóland!
AAkhaarsz khöörszakáált??

Máshol sem jobb a helyzet parkolásügyben..
Erre találta ki okos magyar a "madárijesztő" intézményét...
Ahogy anno a jobb oldali párt mondta..vigyen magával egy embert..az meg ül a kocsiban, ha kell arrébb megy. Emberrel a kormánykerék mögött ne fényképezzen már le a jómunkásember!
Az vicc

vernarancs 2010.02.23. 11:38:37

Akinek van parkolojegye amivel bizonyithatja, hogy jogosan parkolt a buntetes ideje alatt az megtehetne azt a szivesseget, hogy megvarja amig perelnek. Legalabb addig is foglalt az ugyvedjuk es penzt buknak.

A masik, hogy mindig legyen az embernel purhab. Sokba kerul az automatakat javitani :)

d.j 2010.02.23. 14:13:32

@Kulics: Ez nem naívság, ugyanis a politikus olyan állatfajta, hogyha nem kapja meg a havi apanázsát, akkor hisztis lesz. Ha hisztis lesz, akkor kitálal. Lásd BKV, MÁV ügyeket és lesz még folytatása. Na most, ha nem fizetünk parkolási díjat, akkor a parkolótársaság nem tud fizetni az illetékes elvtársaknak és borul bili. Persze, mindnet nem fognak betartani az igéretekből, követelésekből, mint mindig, de ennél a helyzetnél csak jobb lehet, mert egy feneketlen zseb kimarad a sorból (parkoló társaság).

[nikk] 2010.02.23. 14:16:21

Na de ha nem szabad 3 óránál többre venni jegyet, akkor minek engedi az automata? Félrevezetésként talán?

2010.02.23. 17:01:33

Légy átkozott Centrum Parkoló, az összes hasonló gátlástalan szemét céggel egyetemben. Röhögsz a markodba, de egyszer meglakolsz.

Mike36 2010.02.24. 03:59:41

Na ezért nem szavazok én soha Kupper Centrum Andrásra

digiton 2010.02.25. 22:56:14

Vonatkozó mese itt:
www.indavideo.hu/video/Mese_a_Dinnyefeju_Barna_Gnomrol/

Nemrég találtam. Muhaha. Szerintem tényleg sokan lennének a Parlamentnél aznap...
süti beállítások módosítása