Nagyszerű, világviszonylatban is versenyképes fejlesztést vezetett be a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei ZRt.: utalványra adják a faszozást. Ez megkönnyíti mindazon vendégek dolgát, akik bizonytalanok abban, hogy hová is kellene elhúzniuk. A remek, értéknövelt szolgáltatásra András hívta fel a figyelmünket. Ők a pénztárosnőtől kapták, amikor megpróbálták beváltani a fürdő-szállóban is hirdetett Hydrus utalványukat. Paprikás sztori alant:
Február 27-én (szombaton, kb. 11 órakor) izgatottan és nagy várakozással érkeztünk a párommal a Gellért fürdőbe. Régóta készültünk rá, hogy a karácsonyra kapott, egész napos belépésre és 20 perces masszázsra alkalmas ajándékutalványunkat felhasználjuk. Belépve a pazar előtérbe, egy ember nagyságú reklámmolinó fogad: „Ajándékozzon Hydrus utalványt szeretteinek”. Kiváló! A legjobb helyen vagyunk – gondoltam. A pénztárnál bemutatva az utalványunkat, a kedvesnek kevésbé sem nevezhető, középkorú munkatársnő maga elé morogva annyit mond: hát ez nem nagyon fog menni...
Miért is nem? Nem fordul felém, nem néz a szemembe, rázza a fejét, húzogatja a száját, segítséget hív a szomszéd kasszából, eltelik 5 perc: nincs megoldás. Bátorkodom megkérdezni: mi a probléma? Továbbra is csak maga elé nézve, kerülve a szemkontaktust, a számítógép klaviatúráját vadul verve azt mondja: „Idebaszták nekünk ezt az új rendszert, aztán nem működik….”
Várunk…. Újabb öt perc telik el, a párom megkérdezi, hogy mikorra várható a probléma megoldása, valami olyasmit várva, hogy bocsi, kis türelmet kérek, vagy legyenek még egy kis türelemmel… Azonnal jön is a felháborító válasz: „Na, kopjál le!...
Tessék????
„Igen, azt mondtam kopjál le”
Odahívatom a fürdő ügyeletes vezetőjét, aki sűrű elnézéskérés közepette elmondja, hogy egyrészt most nem tudja felállítani és kirúgni a kolleginát(hiszen hétvége van és nem lenne helyette senki) másrészt sajnos csak ilyen kvalitású (kvalitás???) munkatársat tudnak felvenni, mert maximum még „piercinges” lányok jelentkeznek, de hát ők meg egy másik vendégkört irritálnának…. (diszkriminatívnak érzem, de túllépek rajta) Felajánl még egy későbbi időpontra érvényes belépőt is, de köszi, inkább menekülök innen. IDE? SOHA TÖBBET! Kifelé menet még elköszönök a pénztáros hölgytől: hétfőn keressen magának új munkahelyet, ott ahol nem kell emberekkel foglalkozni – jön a return: „húzzanak innen a faszba ”….majd feltehetőleg ott ül még a nap végéig és a közvetlen, kedves, vevőorientált modorával áll a vendégek rendelkezésére.
FELHÁBORÍTÓ!!!!
Az utalvány érvényes a Széchenyibe is, teszünk egy próbát. A friss élmények hatásaival és gyomorideggel együtt, rossz előérzettel beállunk a pénztárba, aztán egy kedves hosztesz lép hozzánk, tud-e segíteni valamiben? Mi ez, kandi kamera? Látja arcunkon a meglepettséget, elmeséljük a friss élményeinket neki is – felháborítónak tartja. Ebben maradunk.
Már-már megnyugszok, hogy a humánpolitikai döntések csak a Gellértben nincsenek rendben, amikor az egyik masszőrnő megérti, hogy a külföldi vendég 30 perces masszázst fizetett ki, odafordul a kolléganőjéhez és visítva mondja magyarul: „bazd meg, ez 20 helyett, 30 perces masszázsra jött….” A vendég mit sem értve bámul rájuk…..
Országimázs, oh!
Az utolsó 100 komment: