Péter megszívta a Pannon családi csomagot, ennél egy vízipipával is jobban járt volna. Egyszerű és nagyszerű volt a T-vicc: az ügyintéző nem árulta el a családi csomag átkötésekor, hogy négy nap múlva, a hónap közepén fordulónap van, sőt másodikát emlegette, így hősünk négy napra becsengetett egy komplett havidíjat, majd kikapcsolták a szolgáltatást, mert nem volt elég pénz az egyenlegén. Kuncogás lentebb:
Első körben magát a szolgáltatót kerestem meg, nem fenyegetőztem semmilyen Homáros poszttal, de mivel 2 hete nem válaszolnak, gondoltam megírom ide is. Hátha segít a "Homár-póver", vagy ha nem is, legalább a többi naív ügyfél kevésbé lesz naív. :)
Amióta mobiltelefonom van (kb. 10 éve) Pannonos voltam, vagyok (még). A család is, és több éve a párom is (átjött más szolgáltatótól). Mivel egymással sokat beszélünk, ezért észszerűnek tűnt Családi Csomagot igényelni az ő kártyás, és az én számlás előfizetésemre (pár éve talán). Az ő kártyája az ő nevén, az én előfizetésem az én nevemen van szerződve.
Februárban megunta a havi feltöltéseket, ezért úgy döntött, hogy ő is áttér számlás előfizetésre. A Családi Csomag viszont csak úgy működik, hogyha a számlás előfizetések 1 néven vannak. Mivel nem akartunk kavarni a nevekkel (átíratni az övét az enyémre vagy fordítva), ezért az ő részéről megszüntettük a Családi Csomagot, és nekem egy régebbi kártyás számomat vontuk be a körbe. Amikor ez megtörtént (február 10-én), ott helyben (Astoria, Pannon ügyfélszolgálat) le is vonták az újjonnan bevont kártya egyenlegéből a havidíjat (930 Ft).
Másnap jött egy SMS, hogy amennyiben február 14-én nem lesz elegendő összeg az egyenlegen, felfüggesztik a Családi Csomagot. Mivel előző nap fizettük ki, ezért nem értettük, és még aznap (február 11-én) visszamentünk az Astorián lévő ügyfélszolgálatra, hogy megérdeklődjük, minden rendben van-e. A fiatalember azt mondta, hogy látja, hogy előző nap le lett vonva a havidíj, nem érti miért kaptuk az SMS értesítést, a kártya fordulónapja amúgy is minden hónap 2-a. Azt javasolta, hogy amennyiben mégis felfüggesztik a Családi Csomagot február 14-én (bár ő nem hiszi, szerint tévedésből kaptuk az SMS-t), akkor hívjuk a 1220-as számot.
Vasárnap (február 14-én) jött is az SMS, hogy egyenleghiány miatt felfüggesztették a csomagot. Telefonáltam a 1220-ra, ahol azt a
választ kaptam, hogy a kártya fordulónapja minden hónap 13. napja, és mivel 14-én nem volt 930,- Ft az egyenleg, felfüggesztették a szolgáltatást. Mint a telefonos hölgy elmondta, előzőleg gyakorlatilag 4 napra fizettem ki a havidíjat (febr. 10. - 13.). Elmondta még, hogy ez az ÁSZF-ben is szerepel és nem tehet semmit, forduljak az egyedi igénykezelési csoporthoz.
Nem vitatom, hogy az ÁSZF-ben le van írva, hogy a Családi Csomagnál nincs részszámlázás (bár azóta se találtam, pedig sokat kerestem a sok pdf file-ban), azonban úgy gondolom, hogy a Pannon több pontos is hibázott.
1, amikor megrendeltük a Családi Csomagot, az ügyintéző nem hívta fel a figyelmünket, hogy csupán 4 napra fizetjük ki a havidíjat. Ha tudom, várok 4 napot a megrendeléssel. Azt sem említette, hogy az ÁSZF az irányadó, papírt pedig nem írtunk alá, csak megadtuk a mobilszámot, ő pedig aktiválta a szolgáltatást.
2, másnap amikor ismét bementünk az ügyfélszolgálatra, az ügyintéző (nem ugyanaz, mint előző nap) szintén nem mondta meg (nem tudta megmondani), hogy 13-án van a kártya számlazárása (2-át emlegetett).
Ezután fordultam az "egyedi igénykezelési csoporthoz", ami a sima ügyfélszolgálatos e-mail címük, választ viszont azóta sem kaptam.
Tudom, az összeg nem nagy, nekem magával az eljárással van bajom. A tájékoztatás hiányával, és azzal, hogy amikor direkt rákérdezünk, akkor se mondták meg az igazságot. Több évnyi hűség után nem gondoltam, hogy ennyire nem érdekli őket az ügyfél.
Üdvözlettel,
Péter
akikaztmondjákni 2010.03.03. 14:34:50
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.03. 14:35:27
Egy feltöltéssel hónapokig elvagyok. A haverokkal személyesen sörözgetek, a családdal is személyesen tartom a kapcsolatot, üzenethez meg ott az e-mail, mobilt csak szükség esetén használok.
akikaztmondjákni 2010.03.03. 14:36:25
@atpijkamo: Én meg ki vagyok kapcsolva rendszeresen:)
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.03. 14:36:38
Pepin bácsi 2010.03.03. 14:37:26
elwood 2010.03.03. 14:38:57
azt nem értem, ha elfogyott a pénz, a pannon miért nem hívta fel a szomszédot ahogy szokás ?
AlexWolf 2010.03.03. 14:39:09
Jaj ezek a mondatok, mindig úgy megfogják a szívemet. Az ártatlanság, a naivság.
Válasz pedig rém egyszerű: IGEN LE SEM SZARJÁK AZ ÜGYFELET! Üdv Abszurdisztánban!
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.03. 14:41:14
AlexWolf 2010.03.03. 14:42:32
akikaztmondjákni 2010.03.03. 14:43:06
Vagy csak egy kép a netröl?
Sztem ez nem ő.
Vagy stilust váltott.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.03.03. 14:43:16
csak az új szerződő számít!
elwood 2010.03.03. 14:43:18
halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.03. 14:47:39
AlexWolf 2010.03.03. 14:48:00
AlexWolf 2010.03.03. 14:49:01
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.03. 14:49:56
Mert az embereknek általában olyan kevés gondjuk-bajuk van úgy amúgy, hogy pont ezzel óhajtanak foglalkozni a szabadidejükben.
Chaby 2010.03.03. 14:59:31
Ez nem igaz! A (telefon)szolgáltatók igenis nagy ívben leszarnak :) Mármint addig amíg nem tartozol nekik. Akkor abban a pillanatban az összes figyelem rád irányul. Meg a külsős behajtócégekre a szomszédoddal együtt :)
deutschtomi 2010.03.03. 15:00:46
Az voltmár, hogy svejcban ijen gazság nem eshet meg?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.03. 15:02:44
Nem hiszem.
Ő ezt másképp intézte volna.
elwood 2010.03.03. 15:05:06
mintha valaki arra hivatkozna, hogy tíz éve egy étteremből kéri el a maradékot a kutyájának, tekintsék ügyfélnek
Leonine 2010.03.03. 15:05:35
Gerw 2010.03.03. 15:06:01
pause 2010.03.03. 15:06:38
kemeny iskola volt ugyfelkezeles szempontjabol,azota multirol multira vandorolok ugyfelszolgalaton,de ugyan ez van mindenhol
Chaby 2010.03.03. 15:12:52
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.03. 15:14:00
SÜN 2010.03.03. 15:15:27
Leonine 2010.03.03. 15:17:17
Énbagoly 2010.03.03. 15:23:06
Énbagoly 2010.03.03. 15:24:41
Azért ez is számíthatna. :)
Chaby 2010.03.03. 15:28:50
Vagy lehet, hogy tévedek és mostanában ezek a legnagyobb problémák. Ej de jó is lenne, ezekkel együtt tudnék élni :)
elwood 2010.03.03. 15:28:58
Chaby 2010.03.03. 15:30:34
Leonine 2010.03.03. 15:31:05
"megunta a havi feltöltéseket" ---> "nekem egy régebbi kártyás számomat vontuk be a körbe" - tehát mégiscsak kártyás maradt a csaj, akkor nem oldódott meg az eredeti probléma.
Énbagoly 2010.03.03. 15:31:19
De én naivan szeretném azt hinni, hogy mindenki pénze számít. Pedig tudom, hogy nálunk nem.
Chaby 2010.03.03. 15:32:46
Énbagoly 2010.03.03. 15:33:28
És most megint elolvastam, és basszus, neked van igazad!!!
Tényleg ezt írta. :)
Azért megkapom a kettest? :)
adriene 2010.03.03. 15:36:40
válasz erre | ma 10:22
[306]Eszes Tamás
www.vederohonvedai.eoldal.hu
Szolnok
Te egy igazi tudatlan antimagyar vagy. Örülnék, ha neked mosná el a víz a házadat, és lennél földönfutó. Húzzál el Izraelbe, ott oszd az észt. Itt nem kérünk az ilyenekből. Sajnos azért tart itt az ország ahol van, mert tele van a fajtáddal.
Mit lehet ilyen kéréssel kezdeni.Izraelbe küld egy megkeresztelt reformátust.A jobbik szive zsidónak tart.
Leonine 2010.03.03. 15:42:39
Leonine 2010.03.03. 15:44:13
Calogero 2010.03.03. 15:44:26
deutschtomi 2010.03.03. 15:45:24
Vagy még az lehet, hogy miért nem emilezett az ügyfélszolgálatnak? Az új noikámon lehet emilezni meg szörfölni is a neten. Simán meg lehet így nézni a csomagokat meg akciókat. És még névjegyet sem kell adnom az ügyfélszolgának.
deutschtomi 2010.03.03. 15:49:30
Énbagoly 2010.03.03. 15:49:32
Engem a második ügyintéző idegesít jobban, akinél konkrétan erre kérdeztek rá, de más időpontot mondott a pénzlevonásra.
De az elég jellemző, hogy az emberek sokszor nem is tudják pontosan mire fizetnek ki pénzt.
Énbagoly 2010.03.03. 15:50:43
Chaby 2010.03.03. 15:51:39
ezt kikérem a fiam nevében :) :P
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.03. 15:56:01
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.03. 16:00:47
Így a kiccsaládod ingyen telefonálhat éjjel-nappal.
Leonine 2010.03.03. 16:02:04
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.03. 16:03:29
A T kapjon sünt mert már korábban egy posztolónak elszállitotta a kedvenc telefonfülkéjét, bár később visszaszállitotta, de kártérités semmi
:)
Leonine 2010.03.03. 16:04:25
AlexWolf 2010.03.03. 16:05:42
Énbagoly 2010.03.03. 16:07:16
De szerintem azért, mert úgysem tudják, meddig lesz még ez a munkájuk, akkor meg miért legyenek lelkiismeretesebbek? :S
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.03. 16:07:23
AlexWolf 2010.03.03. 16:07:58
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.03. 16:09:34
Vagy mégis?
Leonine 2010.03.03. 16:13:17
GatyaPityu 2010.03.03. 16:22:50
RE
És szerinted a telefonálási szokásaid mégis ki a fityfenét érdekelnek, mi köze van ennek a témához a levélhez?
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.03. 16:25:43
"dolgoztam a T-nél telefonos ügyfélszolgálatosként. tudom, hogy le sem szarják az ügyfelet."
Lese szarják, tehát többes-harmadik-ők,
Mivel te is ott dolgoztál ugy kellett volna irnod " le se szartuk az ügyfelet"
:))
AlexWolf 2010.03.03. 16:29:31
De igazad van, az elején próbáltam én is (mint a többiek) megoldani a problémákat. Aztán amikor kaptam egy fejmosást, hogy 1-1 ügyféllel túl sokat foglalkozok és kilógok az előírt időből, akkor rájöttem, hogy nem fontos az ügyfél.
AlexWolf 2010.03.03. 16:32:11
AlexWolf 2010.03.03. 16:33:28
esef 2010.03.03. 16:34:34
A BÜDÖS KURVA ANYJÁT a sunyi pannonnak! Az elsőt és a harmadikat még meg is értem, mert átírtuk az előfizetést cégesről magánra, de egy napra (!) mi a f@sznak kellett egy teljes havidíjat kifizetni...??? Ment a kurvaanyázós, baccapapuccsal fenyegetős levél, mire ők nagylelkűen jóváírták az egy napra kiszámlázott hónapot, tájékoztatva, hogy ez nem így megy, ki kellene fizetnem ha nem lennének jó fejek...
pakesz (törölt) 2010.03.03. 16:42:20
bemesz
elkezdesz egyre hangosabban beszelni
a vegen meg ok fogjak maguknak kikerni
fenyegetozol, persze csak burkoltan nehogy rad lehessen huzni valamit, persze nem szabad semmit sem csinalni utana(szoval fenyegetozni hogy meglatom milyen nagy az arccod ha egyedul mesz haza, akkro nem ildomos megvarni...)
es a vegen a panaszkonyvet kerni
es eljarni a fogyasztovedelemnel
VAGY
bukni 1000 Ft -ot
ezert egy posztot irni komolyan behalok, 1000 Ft -ert
scak hogy az itt elvok is tudjak, MINDENKI kb havi 2e-4e Ft -ot bukik a szolgaltatok szemetsegen
utana kell jarni megnezni a dolgokat es jol leb@szni, mar akinek van ideje midnen evben egy hetet ilyennel eltolteni
pakesz (törölt) 2010.03.03. 16:47:08
a net bovitese soran itthon amikor mar megvolt a rooter, 10e Ft linksis papocska 2t, plusz neofon
ha asszonka hiv arrol a telefonrol bevasarlas kozben, akkor mindig nagyon szerencsesnek erzem magam hogy az ukazt kiadni nem 40 Ft -ba kerul hanem scak 5 Ft -ba mivel a neofon az masodpercalapu!!!
ajanlom mindenkinek de komolyan, nem az emberuk vagyok, csak hat valami kell a hienak ellen
es ez nekem havonta kb 2-4 e Ft t megsporolt
SsPL71 (törölt) 2010.03.03. 16:49:53
S miközben kicsöng a hívott fél, a másik fűszoknyás, hölgy energia itallal kínál.
algi 2010.03.03. 17:00:21
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.03. 17:06:33
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2010.03.03. 17:10:53
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.03. 17:27:43
:)
kpityu2 2010.03.03. 17:52:55
Hümüzhümümüz 2010.03.03. 17:57:43
Hümüzhümümüz 2010.03.03. 17:59:33
Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.03.03. 18:08:38
csuka01 2010.03.03. 18:24:21
Tranquiliana 2010.03.03. 18:47:58
Eltelt kb 1 hónap vagy 2, még mindig jöttek ezek a szarok, nekem a mobilom az órám is, éjszaka is bekapcsolva, vasárnap is kaptam reggel 7-kor ezeket, roppant bosszantó, de kezdtem gyanakodni. Visszanéztem, mikor jött az első ilyen, rájöttem, h ezek nem fogják abbahagyni, ahogy ígérték, hanem külön megrendelés nélkül küldik, amire azt mondták, hogy kisérleti-próba, amiből én hülye azt hittem, hogy ha vége ennek az időszaknak már nem fogom kapni. De csak jött és jött. Felhívtam őket, a picsa közölte, hogy valóban, ezt külön le kell mondani, ha nem tartok rá igényt. Tehát pont fordítva, mint ahogy anno rábeszéltek a kipróbálásra. Ha megjön a februári számla én is kifogásolni fogom az eljárást. Kíváncsi leszek, milyen választ kapok, egyáltalán kapok-e, és ha igen közzé teszem.
szöszmöszmackó 2010.03.03. 19:48:47
Pan Petter 2010.03.03. 20:01:59
Nem tudom, hogy homár-póver, vagy véletlen, de a post 14:31-kor kelt, a Pannon pedig 2 hét után (febr. 22-én írtam nekik levelet) ma 15:30-kor írt, hogy 1 havi díjat jóváírtak. Remélem szily kirakja azt is.
Sokan sokmindent félreértettek, nem vagyok 10 éve feltöltőkártyás. 4 éve előfizető vagyok, a párom pedig azóta, amióta ez az eset történt. A régi száma lett előfizetéses (ami feltöltős volt, saját néven), és nekem egy régi kártyásom került be a csomagba. Azt hittem egyértelműen írtam, lehet, hogy nem. :) Astoria nincs messze, nem vagyok sikeres ember, mert BKV bérletem van, szóval gyorsan ott vagyok. :)
Biztos volt több kérdés is, most ezek ugrottak be.
Péter
Pan Petter 2010.03.03. 20:12:07
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.03. 20:20:29
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.03. 20:24:32
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.03. 20:29:31
CID 2010.03.03. 21:12:39
CID 2010.03.03. 21:38:44
Kérlek alássan nem az SMS80-as csomagodhoz jár ingyen. De te egy tukkó paraszt vagy, s ráadásul értelmezési problémáid is vannak. És ha nem mondod le az ingyenes időszak után, akkor igenis fizethetsz. Ha nem tetszik reklamálhatsz és elmehetsz a picsába. Ha reklamálsz, max ügyfélmegtartás miatt írják jóvá. Ha viszahalgatják a beszélgetést, kiderül, hogy te vagy a hülye, de elengedik, mert te vagy az ügyfél. De ezzel kár erölködni debilke.
cbc 2010.03.03. 21:46:13
Tévedés. A feltöltőkártyás ügyfél a legjobb. Nem kell neki számlát készíteni, előre kifizeti a szolgáltatást, jóval kisebb számban telefonál be az Ügyfélszolgálatra/megy be a boltba.
Az csak a tehetségtelen marketingvezetők téveszméje, hogy a számlás ügyfélhez kell ragaszkodni.
Gigoló (törölt) 2010.03.03. 21:49:24
CID 2010.03.03. 21:51:10
Tévedés. A feltöltőkártyás ügyfél a legjobb. Nem kell neki számlát készíteni, előre kifizeti a szolgáltatást, jóval kisebb számban telefonál be az Ügyfélszolgálatra/megy be a boltba.
Ezt, gondolom, nem tapasztalatból írod. :)
Gigoló (törölt) 2010.03.03. 22:48:49
lolperec 2010.03.04. 00:59:40
TELENOR PLEASE SELL PANNON, AND F#CK OFF!
12csab 2010.03.04. 08:50:13
patkány pannon
Layosh 2010.03.04. 09:23:11
2010.03.04. 09:58:03
europeer12 2010.03.04. 11:41:22
2*br 2010.03.04. 12:32:09
2010.03.04. 12:38:07
Svédországban meg a pozitív is átmegy negatívba. Az aldinál mosolyognak is hozzá. Bacc papucsban is lehet pelenkázni de csak rászorultsági alapon.
CID 2010.03.04. 13:16:15
Havidíjas szolgáltatásnál, elsején van számlazárás, s a legtöbb kiegészítő szolgáltatás törthavi számlázású, ergo, ha be vagy kikapcsolod, hónap közepén, természetesen csak fél hónapot fizetsz.
De tényleg jó a Pannon :) Menjetek csak oda....
Pan Petter 2010.03.04. 18:06:49
Viszont 1 órával a Homárra-kerülés után jött az e-mail a Pannontól:
"Tisztelt X Péter Úr!
Köszönjük, hogy észrevételét eljuttatta részünkre.
Szeretnénk biztosítani arról, hogy számunkra fontos az Ön elégedettsége.
A jövőbeni sikeres üzleti kapcsolatunk reményében a +3620/xxx-xxxx-es GSM számú kártyás előfizetés egyenlegén a mai napon (2010. március 3.) jóváírtunk a Családi Csomag egy havidíjának megfelelő összeget, bruttó 930,- Ft-ot.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk.
Tisztelettel,
Y Ákos
Pannon
Internet Ügyfélszolgálat"
kanizsai gyökerek (törölt) 2010.03.04. 22:07:44
ugyanígy járt a cimborám annyi különbséggel hogy ő elsején kötötte és másodikán van a számlazárása...
mondjuk ő nem hiszem hogy olvas homárt, de holnap elmondom neki hogy nincs egyedül :D
2010.03.05. 00:09:25
Pistolero 2010.03.05. 07:34:54
Issti 2010.03.08. 19:01:06
andika255 2010.06.10. 22:34:24
wapoztam 7 megabájtot és kiküldtek 11 forintos telefonszámlát rá!!!Megőrültek??????? 7 NEVETSÉGES MEGABÁJT ITT MAGYARORSZÁGON 11 EZER FORINT????!!! HÁT A JÓ BÜDÖS KURVA ANYJUKAT!!!!!AKKORA PERT AKASZTOK A NYAKUKBA HOGY AZ CSAK NA,MAJD MEGLÁTJÁK!
RÁADÁSUL TELEFONOS ÜGYINTÉZÉS 9 UTÁN KÉPTELENSÉG!!MÁR MÁSFÉL ÓRÁJA VÁROK AMIÓTA EZ A SZAR TELENOR VAN NEM VESZIK FEL SEMELYIK MELLÉKET AKÁRMIT NYOMOK A KURVA 1220-ON!!ROHADJANAK MEG!!CSAK ELAKARTAM NEKIK MONDANI HOGY INDUL A PER,MERT ILYEN NINCS SEHOL HOGY 7 MEGABÁJT 11 EZER FORINT!!!
grandati 2010.06.11. 22:26:19