Tékozló Homár

Orcátlan panaszkezelés a Groupama Biztosítónál

2010.03.30. 10:20 | ge | 191 komment

A Groupama Garancia február elején kétszer vonta le József számlájáról az életbiztosítás havidíját, majd ahelyett hogy visszautalták volna, próbálták előre fizetésnek elsütni. És itt még nem volt vége a sztorinak, ugyanis március elején ismét megtörtént a levonás, így József ismét duplán és előre fizetett valamit, amit nem állt szándékában.

Az igen tisztelt ügyfél (vásárló, számlatulajdonos, biztosított stb.,) általában és egyre inkább mégiscsak úgy érzi, hogy packáznak vele. Nem szívesen sorolnám itten saját kalandjaimat, mondjuk onnantól kezdve, hogy hat esztendeje, új lakásunk vásárlásakor kétmillió forint hitelt vettünk fel, amit persze, annak rendje és módja szerint jelzálogként betábláztak a tizenhatmilliós ingatlanra, de második feltételként, kötelezően beléptettek a bank saját biztosítótársaságának ügyfelei közé is: egy garancia nekik nem volt elegendő.

De most ez a plusz garancia megtréfált nagyon, mert február huszonkettedikén kétszer vette le bankszámlámról életbiztosításom díját (Groupama Garancia), a tizenegyezer kétszáz forintot. A „nagy nyugdíjas” emberfia -- észlelve a bajt -- azonnal telefonál. A készséges Groupama-tisztviselő másfél, két óra alatt utána is néz a dolognak és közli: semmi probléma, az úr biztosítását március 29-ig, a kötés-fordulóig rendezettnek tekintik. A kedves ügyfél (ügyfél, vásárló, biztosított) kapkodja a fejét. Hogyan? Micsoda? Aztán föleszmél és tiltakozik. Dehogyis akarnék én egy hónapra előre fizetni! Majd ha megkergültem! Tessék a bankszámlámra ugyanazzal a kattintással visszaküldeni a pénzt, amivel elvették (s majd egy hónap múlva jogosan lehívhatják)! Ugyan már, világosít fel a hölgy, a Nagy Cégnél ehhez nemhogy neki, de senkinek sincs jogosítványa. Ha az ügyfél teljesen érthetetlen módon netán tán mégis azt kéri (esedezve, alázatosan), hogy utalják vissza (a nyilván jogtalanul) lehívott összeget, akkor tessék írni egy levelet, föladni postán (vagy,ha olyan nagyon sürgős, elhozhatja személyesen a város túlsó végére), és a biztosító majd intézkedik.

Töprenkedem. Az elektronikus bankműveletek hasznán (legalább meg tudtam nézni, hogy sokadikán miért és hogyan hiányzik a számlámról az a tizenegyezer kétszáz), valamint a maga kiszolgáltatottságán, azon, hogy milyen hülyén vergődik némi kis pénzmagocskák miatt, ami odaát, náluk, nem ügy... Sőt, elintézhető. Ámbátor kizárólag személyesen, papír alapon (elektronikus úton csak a lehívás: a visszatérítés nem.)

Emberek, vásárlók, biztosítottak, vegyük végre tudomásul, hogy mindenki olyan garanciát kap (élvez), amilyet megérdemel!

Hahó, van tovább: természetesen március 23-án váratlan módon ismét lehívták a 11.200-at most tényleg bonyodalmakat okoztak a bankszámlámon. Reklamáltam, és mondtam a hölgynek, hogy elnézést most ne kérjen elnézést, azt már tudom, ne mondják, hogy az április 28 (biztosítási forduló)  „rendezettnek tekintik a díjamat”, de én egyetlen választ fogadok el, miszerint áprilisban nem, csak május huszadika táján (ahogy régi szerződésünk és gyakorlat szerint esedékes) szívnak le ( szívatnak meg) újra.

Most már vissza se hívtak.

Nagyobb baj. Átlagos magyar ember tapasztalati alapon nyugvó sejtése szerint a biztosítótársaság zseniális húzással, önhatalmúan egy hónappal előrehozta a díjfizetések idejét, ettől profitja XX millióval növekszik.

Meg lennék lepve, ha nem ezt történt volna. (mert egy átlagos hiba, ha az nem tudatos tolvajlás) egy hónap alatt korrigálható. Normális üzleti világban.

Tisztelettel:

Szabó József

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AlexWolf 2010.03.30. 10:20:49

el fogom olvasni ELSŐre

AlexWolf 2010.03.30. 10:22:31

Hűha elolvastam (gyorsan olvasok, de ez milyen nyelven van?

Egyéves Önkéntes 2010.03.30. 10:27:20

a groupamát a Máv biztosítja. szóval nem kell megijedni.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.30. 10:28:31

Majd előtörlesztésnek veszik, és külön díjat számolnak fel rá. Ne hagyd magad, mert megesznek!

akikaztmondjákni 2010.03.30. 10:30:53

@AlexWolf: Mi áll benne?Légy olybá kedves.

mirage8 2010.03.30. 10:31:09

Nekunk OTP Garancia, vagy nemtom most mi a neve... szoval azzal volt hasonlo ugyunk, es ott meg raadasul mi is hibaztunk... Egy fel evvel kesobb irtunk egy email-t, hogy tobbet fizettunk, mint kellett volna, es 1-2 het alatt visszakerult a penz a szamlara.

Mondjuk ezert sem szeretem nagyon a csoportos beszedest. Inkabb nyilvantartom, hogy mikor mit kell utalnom. Postara nem jarok :-)

É2I 2010.03.30. 10:31:21

Tiltasd le a csoportos beszedést, utalj neten. Egy apróbb macera a nagyobb vegzálás helyett.
Bár az lehet, hogy ki van kötve a szerződésben, hogy nem lehet csak a csoportossal. Akkor tértis levél, amiben visszakéred az efizt.
Egyik -kretén- cég sem akarja elsőre visszafizetni, hogy is ne jó kis ingyen kamatok jönnek ám abból, vagy éppen be lehet tömködni a rossz fizetők általi kintlévőséget.
Erre is oda kellene hatni a törvényeknek, persze sose lesz belőle emberbarát törvény.

Anyád barátja 2010.03.30. 10:32:56

Ez a svédeknél úgy van,hogy minden május huszadika táján fűszoknyás lányok jönnek leszívni a kedves ügyfelet.
Diszkréten.
Viszont bónusz kupont nem fogadnak el.
Van még hová fejlődniük.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.30. 10:33:43

Tájékoztatjuk,hogy ezekután is vonni fogjuk! Jobb ha előre fizet!

sünt nekik :))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.30. 10:34:59

"Ámbátor kizárólag személyesen, papír alapon (elektronikus úton csak a lehívás: a visszatérítés nem.)"

Ámbátor mindazonáltal ezt így most hogy?

brainy_peter 2010.03.30. 10:38:05

A Biztosító honlapjáról idézve:
"Európa egyik legnagyobb biztosítója.
Globális fejlődés, határok nélküli Európa. Mindez a Groupama számára is az alkalmazkodást és a fejlődési lehetőséget jelentette. A Groupama minden téren jelentős fejlődést tudott elérni: pénzügyi erejében, méretében, egyre több országban kínálva biztosítási védelmet növekvő számú Ügyfeleinek. A Groupama a stablilitás és kiegyensúlyozott növekedés mellett kötelezte el magát."

A stabilitás és a növekedés viszont csak a növekvő számú ügyfelek lehúzásával megoldható...
Egyébként az OTP-vel cimborál.

moli 2010.03.30. 10:39:30

az emberek mikor tanuljak mar meg, hogy a csoportos beszedes GONOSZ !?

AlexWolf 2010.03.30. 10:40:05

@Sün‼: Szerintem a tisztelt posztolóban egy Benedek Elek veszett el...de qrvára.

Anyád barátja 2010.03.30. 10:41:49

@akikaztmondjákni: Miért is?:))
Én ezt véltem kiolvasni a sorokból.
Aszongyahogy: "csak május huszadika táján (ahogy régi szerződésünk és gyakorlat szerint esedékes) szívnak le"
Amúgy nem mindenről az jut az eszembe.
viszont hazudok!:)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.30. 10:45:49

Orcátlan!
mindjárt orcon ütöm ezt a szabójóskát :)

akikaztmondjákni 2010.03.30. 10:49:27

@Anyád barátja: A másik posztnál is arrol irtál:D
JOl van, csak poénkodok.Tudom, szarul:)Más is írja:)

akikaztmondjákni 2010.03.30. 10:50:32

Még jo, h nem Szabó János..." 2 hete nem hív már a Szabó János..."

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.30. 10:51:37

"Átlagos magyar ember tapasztalati alapon nyugvó sejtése szerint"

Azé' erre neméz lesz gombot varrni.

Azt már meg sem merem kérdezni, hogy a postíró lenne az a bizonyos Szabó János, aki a Padödöt megihlette?

akikaztmondjákni 2010.03.30. 10:51:53

@akikaztmondjákni: Mármint, h más is irja a szoptatást:)

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.03.30. 10:54:26

Valszeg egy új MÁV Biztosítós balhé bontakozik ki a szemünk láttára...

Tökös Veréb 2010.03.30. 11:01:48

saját bank nem tud olyat, hogy visszaemeli a pénzt? külföldön működik.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.30. 11:03:01

A post tolónak be kellene fáradnia a zügyfélszolgálatra, és megkérdezni, hogy ki volt aznap az aktuális üzletvezető.

Tomasz_a_gozmozdony 2010.03.30. 11:05:36

@brainy_peter: nem az otp-vel cimboral, hanem regebben ez volt az otp garancia biztosito.
Amugy aki otp-nel vesz fel hitelt az nem lehet sikeres ember.

akos147 2010.03.30. 11:09:20

a CC-hez kell menniük pénzkifizetést tanulni. Mosolyogni az ALDI-hoz. Svédbe fűszoknyáért.

Anyád barátja 2010.03.30. 11:11:46

@akikaztmondjákni: Nabammeg.
Figyelve vagyok.:)
Szólsz néha nagyot,tetszik.
Nem elbízni Magad!:)

Silent Bob 2010.03.30. 11:16:04

@nem_hiszem_el: Mert ha te intézed biztos (valószínű) hogy nem utalsz át véletlenül 2 hónapot, ha csoportos beszedés van, akkor meg lásd a posztot.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 11:27:02

Óraátállitás monnnyon le!
Ugy érzem magam, mint akit agyonvertek.
Gusztustalan poszt?Mikor?
Kisanyukás nem volt két hete.Szerencsére.
PPO?
Húsvét után húsvéti behányós posztok lesznek?

akikaztmondjákni 2010.03.30. 11:30:26

Ja, ma reggel láttam a keresztrejtvényben, h: japán úr hölgy...:D:D

elwood 2010.03.30. 11:31:05

tiltsd le egy hónapig a beszedést tőlük. aztán hagy szívjanak.

grou panama

esef 2010.03.30. 11:34:45

Nekem meg a K&H banktól nem akar megjönni az a rohadt, utolsó számlakivonat... Írjam meg a Homárnak?

Píter 2010.03.30. 11:35:45

ez kínai nyelven íródott?
egyébként csoportos beszedésnél limitről hallottunk már? én csak annyit állítok be amennyi a havidíj, max még 1-2 ezret pluszban, de nem többet. aztán próbálja meg a drága cég a dupláját levenni, nem fog menni.

Píter 2010.03.30. 11:37:01

ja egyébként tényleg arcátlan a panaszkezelés a leírtak szerint.

brainy_peter 2010.03.30. 11:38:45

@Tomasz_a_gozmozdony: Az lehet, de most is ott virít a honlapjukon, hogy "Partnerünk az OTP Csoport".

akikaztmondjákni 2010.03.30. 11:39:05

@Sün‼: Nem.Képzeld el.Milyen lehet?Mint a svéd fűszoknyás férfi úr fűszoknya nélkül?

brainy_peter 2010.03.30. 11:41:40

@Silent Bob: Ettől én még nyugodtan vagyok az átutalásaim felől, mert abban a pillanatban letiltanám őket, amint ilyen megtörténne.
Én sem szeretek postán sorban állni órákig, kényelmesebb a csoportos beszedési megbízás.

kulup 2010.03.30. 11:44:03

@moli: A csoportos beszedés egyáltalán nem GONOSZ, sőt nagyon is jó. Az összes fizetnivalót kötelesek pár nappal előtte benyújtani, így látod, hogy mit fognak levonni. Ha nem tetszik, csak egy gombnyomás, és nem kapnak egy fillért se. Ehhez persze legalább hetente egyszer rá kell nézni a számlára, de nekem ez belefér.

Silent Bob 2010.03.30. 11:45:14

@brainy_peter: Én ezt úgy intézem, hogy mikor megjön a fizetésem, leülök a számítógép elé és a netbankon keresztül az előre beállított sablonok segítségével bruttó 5 perc alatt átutalom a fizetnivalókat.
Nincs kedvem mások hülyesége miatt a pénzem után rohangálni.

brainy_peter 2010.03.30. 11:48:07

@Silent Bob: Ez sem rossz megoldás. Én is kb. annyit időt veszteglek ezügyben, mint te, de csak átfutom, hogy minden okés-e, aztán kész. Talán fele kattból megvan, és szerencsére még nem volt soha semmi disznóság.

SomethinWild 2010.03.30. 11:52:26

@Sün‼: Nem hiszem, mert nem János, hanem József a jóember.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 11:54:32

@Sün‼: Jaj, láttam:S El is kattintottam gyorsan:S

Gyökérke 2010.03.30. 11:56:31

Ilyen nincs. Kell írni nekik egy levelet, érdemes tértivevénnyel, vagy bevinni hozzájuk. Az alapján vissza kell utalniuk. Lehet csak az aktuális kollega/ina volt suttyó épp.

Mylady 2010.03.30. 11:58:25

A csoportos beszedés működőképes dolog, csak oda kell rá figyelni. Az átutalás még jobb, csak sajnos vannak esetek, amikor nem választhat az ember.
Nekem pl a lakáshitelem miatt muszáj volt lakásbiztosítást kötnöm (amúgy is kötöttem volna), és ki van kötve, hogy csoportossal kell fizetnem. Ez egy biztosíték a banknak, hogy nem fogom elfelejteni fizetni. Ennyi.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 12:01:52

cuteoverload.com/2010/03/28/this-just-in-musical-maru/

Alexwolfnak,Gene Simmonsnak,Farkassanyinak:),Bánki Petyának:)
( ha már ismered, akkor bocs,sztem jópofa)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.30. 12:06:13

@Sün‼: Ihletésnek én még nem hallottam a sunázást fordítani...

Gaiwer 2010.03.30. 12:07:39

2 lehetőség:
-bemész a bankodhoz és leállítod a beszedési megbízást május 20ig.

-április 15 körül leszeded az összes pénzt a számláról, majd májusban visszarakod. aztán vonják le ha tudják.

MosoMasa 2010.03.30. 12:12:58

Így könnyű gyarapodni, hogy más pénzét lenyúljuk és befektetjük - csak azért mert megtehetjük.
Nem tudom akkor mit vannak úgy oda némi sikkasztási ügyek miatt.
Szerintem itt is lukfoltozás folyik, elfogyott a tőke!

reunalla 2010.03.30. 12:16:35

@Píter: de fog menni, mert nem a dupláját veszi le, hanem kétszer indítja az inkasszót ;)

reunalla 2010.03.30. 12:19:11

Citibank ;) vagyis cicibank: homar.blog.hu/2010/03/10/a_biztonsag_kedveert_ketszer_is_leszedi_a_penzt_a_citibank
be kell menni megszoptatni a gyereket és rögtö visszaadják a pénzt ;)

Tomasz_a_gozmozdony 2010.03.30. 12:20:11

@Gaiwer: lemennek siman minuszba az otp-nel, nem akadaly a 0-s szamla :) Aztan meg kuldozgetik a levelet hogy ha nem fizetsz ez meg az lesz.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.30. 12:28:18

@Sün‼: vajon mi hajtja a gépeket? azt még értem hogy a kerekek tengelyének forgása hajtja a műbrokit, de mitől gurul a szekér?

okos vagyok 2010.03.30. 12:38:54

A Groupa-Garancia egy csaló biztositó!
Ismerős hölgy lakásbiztositást kötött a kecskeméti irodában.
Sajnos,egy Pb-gázrobbanás volt nála,hála istennek nem volt otthon,de az egész ház megsemmisült!
Ahogy mondom/irom,a káresemény után ELTÜNT a biztositó!
Emailre nem válaszoltak,telefonon visszahivást igértek,személyes kecskeméti ügyfélszolgálatnál azt mondták,nem látnak bele a gépbe,a pesti"okosok"tudnak mindent!
A károsult pár hónap után-tekintve,hogy eltünt a biztositó-a békéltető tanács segitségét kérte.Igen ám,de nem volt elutasitás,igy a tanács sem tudott mit lépni!
Eltelt 4 hónap,egyszer csak felhivja az ügyfelet egy "carierre"nevű cég,hogy őket bizta meg a biztositó nyomozással,menjen fel az ügyfél hozzájuk pestre,és Kávézzanak együtt,és vigye a rendőrségi nyomozás papirjait!
Képbe lehetett a csóka,mert az ügyfél megint elmondta,nem volt rendőrség,mert a tűzoltóság nem állapitott meg idegenkezűséget!
Teltek a hónapok,a köddévált biztositót beperelte az ügyfél!
Az első birósági tárgyaláson a Groupama arra hivatkozott,hogy nem tud nyilatkozni,mert kevés volt neki az idő(eltelet 5 hónap!!),és különben is ,a kecskeméti tűzoltók nem működtek együtt a biztositóval,ezért nem tudnak fizetni!!!
Öszze-vissza hazudnak,becsapnak mindenkit,SENKINEK SEM AJÁNLOM A GROUPAMA-GARANCIÁT,lehúzásra mennek!!

repgépszerelő 2010.03.30. 12:51:14

@okos vagyok: Én ezt a carierre céget ismerem,a cégemet is bajba keverte anno:

www.carriere.hu/cegbem.htm

Hol az elején irják duplán az "r"betűt,hol a végén!
Bukott nyugdijas rendőrök dolgoznak náluk!Magánnyomozás közben hivatalos rendőri eljárást szinlelnek,tanukihalgatásokat tartanak,nyomozati cselekményeket foganatositanak!Az egyszerű állampolgárt valóban meg tudják téveszteni,és meg is teszik!
A carierre magánnyomozó cég milliárdos mutyizásáról már régebben is irt a sajtó,itt:

www.mno.hu/portal/140825

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.30. 13:01:16

@Kitalátor feljegyzetei:
Az emberi ismeretek folyamatosan bővülnek.
Átlagos magyar ember tapasztalati alapon nyugvó sejtése szerint így tárul fel a világ az emberi elme előtt.

@Don Bandi:
Ez bizony egy roppant érdekes kérdés.
Gombelem?
Nem tudom.

laskagomba 2010.03.30. 13:44:26

@okos vagyok: Szomorú a történet, de mire is várt hónapokig az ismerősöd? ha nekem leégne a házam, és kecskeméten élnék, de ott nem segítenek:

1. A kecskeméti irodát átrendezem, rögtön látnák a gépben.
2. Autóba be, irány budapest, személyesen gyorsan elintézem.
3. Mabiszt, Fogyasztóvédelmet gyorsan értesítem
4. Tértivevénnyel elsőbbségivel a cég központjának címezve levelet küldök.

Megannyi hatékonyabb megoldás, mint e-maileket írogatni, meg várni a ... mire is?

akikaztmondjákni 2010.03.30. 13:51:31

@Sün‼: Aha.
Akkor Szilyék már bepáleszoztak húsvét elött...azért nincs uj poszt.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.30. 13:59:03

@akikaztmondjákni:
Szilynek valamiért az a fixa ideája, hogy éjfél körül olvassák a legtöbben a Homárt.
Ezért olyankor kell új postot kirakni.
Nappal a kutyát sem érdekli a tisztelt publikum.

esef 2010.03.30. 14:07:16

@akikaztmondjákni:
Szily és a húsvét egy mondatban? Ez vicc? Egyébként peszach I. van...

AlexWolf 2010.03.30. 14:07:28

Na, most vagy visszamentem az időben reggelig, vagy nincs új poszt.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 14:07:33

@Sün‼: Hmm...én akkor alszom el.
Vajon hogy érte a hír, miszerint Ricky Martin bevallotta: meleg:)Engem spec. meglepett.
Ez olyan lehet, mint a kereskedelemben a tulajdonosok azt hiszik, h akkor mennek be egy üzletbe a vevők, ha ki van tárva az ajtó...Tapasztalat.No comment.

esef 2010.03.30. 14:08:16

@Sün‼:
Tulajdonképpen igaza is van Szilynek. De melyik időzóna szerinti éjfélkor?

akikaztmondjákni 2010.03.30. 14:08:49

@esef: Én nem tudtam, h nem ünnepli...:)

@AlexWolf: Küldtem Neked sziszát:)

esef 2010.03.30. 14:14:12

@akikaztmondjákni:
Volt egy jó cimborám. Húsvétkor elment locsolni az aktuális barátnőjéhez, aztán ott kiderült, hogy náluk inkább peszach van. Ciki...

akikaztmondjákni 2010.03.30. 14:16:10

@esef: Hát na... van ilyen.:)
Nekem is van az ismeröseim közt, aki azt ünnepli...és szoktam kérdezgetni, h ők mit hogyan, mik a szokások az ünneplésnél és erre elkezd terelni:D Nem akar beszélni rola.Pedig engem érdekelne:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.30. 14:18:13

@akikaztmondjákni:
Kijaza Ricky Martin?
Buzi-e?
Egészségére.

@esef:
Én úgy hallottam, hogy a publikum java olyankor már alszik.
Időzóna MET ofkorsz.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 14:26:22

@Sün‼: Az milyen már, h a rabbik nem fognak kezet nökkel?:O Ez igaz?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.30. 14:33:54

@akikaztmondjákni:
Sajnos nem igazán értek ilyen dolgokhoz.
Az ánuszvizsgálatban nem bír jelentőséggel.
Az intimfodrászat témakörében vagyok még érintőlegesen járatos.

esef 2010.03.30. 14:41:02

@akikaztmondjákni:
Az egy dolog, hogy a rabbik nem fognak kezet nővel. De a nők fognak kezet rabbikkal?
ON:

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.30. 14:42:23

Egy laza hányinger azért rámjött a stílustól (sosem értettem miért kell valakinek magáró e/3-ban beszélnie).

pro:Szóval igen, pénzt bármilyen indok nélkül levehetnek az ember számlájáról, akár levehettek volna 10 milliót is és mondják, hogy előre ki van fizetve x évig.

kontra:de itt most 1 kurva hónapról van szó, tényleg sírvafakadtál anélkül a 11200 forint nélkül, amikor egy 16 millás ingatlanod van? Ha nem baj, akkor nem eresztek érted könnyeket...

akikaztmondjákni 2010.03.30. 14:42:31

@atpijkamo: Voltam egyszer egy Bar és Batmitzvahn...hááát...fura volt, h a női hölgyek meg a férfi urak külön voltak a teremben ráccsal elválasztva...

juhaszvik 2010.03.30. 14:44:54

a svédeknél ez úgy van, hogy a rabbi nem foghat kezet Ricky Martinnal. Ellenben a biztosító ügyvezető igazgatója kezet foghat Ricky Martinnal.
Amennyiben ez valakinek nem tetszik, akkor svéd fűszoknyás lányok tetszőleges kényeztetésben részesítik, de először az ügyfeleket.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.30. 14:47:09

@akikaztmondjákni: Hát vannak olyan épületek, ahol a férfi urak évekig ráccsal vannak elválasztva. Meg ugyanez női hölgyeknek is.

juhaszvik 2010.03.30. 14:47:44

@akikaztmondjákni: az nem Bar... Bat... Börtönlátogatás volt? :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.30. 14:49:45

@esef: Hú, ez nagyon baró! Elmondanád kicsit részletesebben a blogomnak?

AlexWolf 2010.03.30. 14:58:07

@akikaztmondjákni: WOW Új Maru videó!!! Nagy fan vagyok.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.30. 15:01:05

Aziránt szeretnék érdeklődni, hogy magyarul nem-e lehetne-e kommentelni?
Én lenni nem érteni, mi a bánat van csevej róla.

AlexWolf 2010.03.30. 15:07:35

@akikaztmondjákni: Most picit elakadtam. Arra gondolsz hogy az általad belinkelt Marus videót néztem-e már? Azt igen. Ha másra gondoltál, akkor teljes képzavar...ma ez egy ilyen nap.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 15:09:28

Van uj Dezső!És svéd dolgok vannak benne!:D Illetve dán:D

reunalla 2010.03.30. 15:13:49

@zéka: nekem 5 millás ingatlanom van, a páromé 7 millás...és sajna jelen pillanat gondot okozna nekünk, ha 11200 Ft-tal kevesebből gazdálkodnánk egy hónapban, mivel a teljes kosztpénzünk egy hónapra kb 20 ezer.

AlexWolf 2010.03.30. 15:14:48

@akikaztmondjákni: Ah, a fehér, gyilkos nézésű sziúmiáúra gondolsz? Te sem nagyon hordhatsz fekete ruhát:P Amúgy szép szisza. Van vagy 5-6 kilós...ebből 5-6 kiló szőr, igaz?

juhaszvik 2010.03.30. 15:17:11

@reunalla: "a teljes kosztpénzünk egy hónapra kb 20 ezer"

az étkezés függőséget okoz, és ezért le kell szokni róla.
javaslom az Anonim Éhesek Klubját. Gyűlés minden szerdán és pénteken a Nyugati aluljáróban.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 15:24:07

@AlexWolf: Nem is gyilkos:P Bamme, 10 éves és tök kölyök képe van még mindig.Nem olyan mufurc perzsa, mint általában.
Hát nem!:D Mutyiéknál a fekete kizárt.
5-6???8-9!De az sztem a szőre:) Most kopper:S Csak a fején meg a farkán van szőr.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.30. 15:27:40

"Ugyan már, világosít fel a hölgy, a Nagy Cégnél ehhez nemhogy neki, de senkinek sincs jogosítványa."
Akkor hogy a f*ba fizetik a számláikat?
Szopjanak hanyatt! A postoló meg tegyen panaszt, ahogy kell, meglátjuk, akkor tudnak-e majd utalni!

A másik, hogy ha előrehozták a befizetést, arról nem kéne szólni az ügyfélnek? Ha nem hozták előre, akkor mi a f* ez?

Egyébként minden rendszeres átutalásra limitet beállítani, aztán próbálkozzanak a kis gecik...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.30. 15:30:49

@zéka: A stílusa szerintem egész jó, képes fogalmazni(!) és érthetően leírni a dolgokat. Azért ez manapság egyre inkább ritka.

A 11200 meg, nem akarod nekem adni a fizetésed? Mert én sem keresek rosszul, de egy 10-es havonta, annak örülnék.

reunalla 2010.03.30. 15:31:39

@juhaszvik: ja tényleg vicces, hogy 3 diplomával és tárgyalóképes angol nyelvtudással, több éves ipari gyakorlattal nincs 1,5 éve munkám és kénytelenek vagyunk havi 105ezerből megélni :S ...az meg pláne vicces, hogy az állásinterjúkon, amire véletlen behívnak - az idő 30-50 %-ban arról beszélgetünk, hogy mikor akarok gyereket szülni és nőként hogyan képzelem (el), hogy pasikkal dolgozzak....

akikaztmondjákni 2010.03.30. 15:31:48

@Sün‼: :D:D:D:D:D
Köszönöm a tavaszi fáradságnak:S

Kifordított kacagány 2010.03.30. 15:39:00

a csoportos beszedés az olyan mint mikor valakinek kulcsot adsz a lakásodhoz, hogy időnként be tudjon menni dézsmálni a hűtőt. néha, ha nem figyelsz vinné a hifit is.

@akikaztmondjákni: pénz számolás, orgia, orrszúró verseny, ilyesmik, csupa szokásos időtöltés.

Kifordított kacagány 2010.03.30. 15:43:15

@reunalla: tényleg, mikor akarsz gyereket szülni?

juhaszvik 2010.03.30. 15:44:13

@reunalla: teljesen átérzem. én a diploma után voltam két évig állástalan, és ez idő alatt majdnem megmásfélszereződött a diákhitelem. most fizetem albérlet mellet, és a költségvetésem költség részénél mindössze három dolog van: albérlet (kb 45 %), diákhitel (40 %), étkezés (maradék).

a vicc nem neked szólt, hanem az éhségnek :) ha mégis bántott, akkor sorry

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.30. 15:44:56

@reunalla: Hogy éltek meg havi 20-ból??? Ez a rezsiköltésgek után, vagy előtt? Ha uóbbi, akkor minden elismerésem:S:D Ez mondjuk annyira nem vicces:(

@ColT: Mit kapok cserébe havi 11200 forintért? Hogy neked több legyen a zsebedben?:D Az úgy nem működik...tudod szolgáltatásért vagy javakért cserébe szokás pénzt adni:D
A fogalmazásról meg annyit, hogy kinek a pap kinek a...de úgyis tudod...

juhaszvik 2010.03.30. 15:45:39

@Kifordított kacagány: ne haragudj, de ez egy nagyon rossz hasonlat.

Beaver100 2010.03.30. 15:49:48

"a csoportos beszedés az olyan mint mikor valakinek kulcsot adsz a lakásodhoz, hogy időnként be tudjon menni dézsmálni a hűtőt. néha, ha nem figyelsz vinné a hifit is." a fenti valaszolo aki ezt az idezetett irta fogalmazta meg a legjobban, Soha ne adj hozzaferhetosegi lehetoseget senkinek a bankszamladhoz mert neha erdekes dolgok tudnak tortenni.

Anyád barátja 2010.03.30. 16:08:25

A kajáról jut eszembe.
Csak szalonnát tegyek a rántottámba,vagy egy kis kolbászt is?
Ezen gondolkodom fél órája.
Elmélyülten.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 16:15:44

@Anyád barátja: Mondjuk ennyi idő alatt, amiota gondolkodsz rajta, már bepanírozhattál volna vmi húst is...:)Asszony meg pucolt volna krumplit:)

( Emberiség 3 legnagyobb találmánya:
Rántott hús
Hajvasaló
Alapozó:) )

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.30. 16:21:10

@reunalla:
Ez szomorú.. feleségem két nyelvvizsgával és diplomával kényszerült Lidl-ben 2 műszakban felmosni, pénztárazni vagy épp csikket sepregetni az udvaron. Csinálta kb. fél évig, és nagyon becsülöm érte!

Mondjuk nem szorultunk volna rá, de legalább nem mentünk mínuszba... A rossz hír az, hogy sztem én sem találnék 100%-ra biztosra egy állást, mert elég spéci IT terület, mehetnék én is árufeltöltőnek 12 év tapasztalattal meg papírokkal stb. Amúgy sztem a papír ma csak a pályakezdőknél számít. Megkérdezhetem, hogy mely szakma az ami ennyire túljelentkezett?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.30. 16:25:41

@Anyád barátja:
Hagymát mindenképp és sajtot is a tetejére valamint piros paprikát.

De hacsak a rántotta van, próbáld ki savanyú káposztával! Egyszerű, paraszti kaja (jó értelemben paraszt) én már csináltam bográcsban is (kicsit szaga van, de nagyon finom)

akikaztmondjákni 2010.03.30. 16:28:05

@sambalabammbumbumm: Úúú tényleg, sajtot a tetejére!:P
Meg tejföllel felverni.
( Én spec nem ehetek hagymát:( )

Kifordított kacagány 2010.03.30. 16:37:36

@juhaszvik: ja, rossz, de fedi a valóságot. ezért gonosz a csoportos beszedés.

@Beaver100: ugye

@akikaztmondjákni: alapozó, alapozó, mit kell it rejtbeszélni. mond ki, hogy pálinka

@sambalabammbumbumm: elmennék én segédmunkásnak is, csak fizessék meg

Kifordított kacagány 2010.03.30. 16:47:36

@sambalabammbumbumm: a sajtot bele kell keverni a tojásba és úgy kell sütni. ha lehet valami füstöltet.
mehet bele paradicsom is. ha nagyon frankót akarsz, akkor apróra vágott csirkemájat is lehet hozzá adni, bár azt célszerű lepirítani a hagymával egy kicsit.
a hagymát én karikára vágva szoktam belerakni és csak egy kicsit pirítom meg

vernarancs 2010.03.30. 16:47:42

Csoportos leszivast fuszoknyas sved lanyoktol!

Biztosito a vilag legtrogerebb intezmenye. Lopasra es atveresre van hitelesitve, teljesen legalisan, sot a torveny is oket vedi.

AlexWolf 2010.03.30. 16:50:40

@akikaztmondjákni: Persze...az emberiség 3 vívmánya közül csak 1 van férfiaknak!

Kifordított kacagány 2010.03.30. 16:53:34

ja és ha igazán parasztosat akarsz, akkor sütsz előtte apróra vágott krumplit és azt is hozzákevered.
a krumplit én főzni is szoktam sütés előtt mert úgy nem ég annyira a gyomrom tőle. öregszem.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 16:54:50

@AlexWolf: Annyira tudtam!:)

Ez csak az én véleményem.Meg persze lehet még sok más nőé is.:)

akikaztmondjákni 2010.03.30. 16:56:45

@Anyád barátja: NA, mi van azzal a rántottával!?Hivjuk a tűzoltókat?Mondjuk, azt lehet nem kéne, mert elökerülhet az análfürész...ssssssszzz...
Most ugy rákattantam, h lehet azt fogok vacsorázni:)Mármint rántottát.

AlexWolf 2010.03.30. 16:58:21

@akikaztmondjákni: Szerintem az emberiség 3 legnagyobb találmánya:
Svéd fűszoknyás lányok
Sör
Hajvasaló

Kifordított kacagány 2010.03.30. 17:00:06

a rántotta az egyetlen olyan dolog a világon amit hetekig lehet enni anélkül, hogy szükségképpen kétszer ugyanazt ennénk. és mellesleg bárki meg tudja csinálni.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 17:01:19

@AlexWolf: Használsz hajvasalót?:D:D:D
Na neeeeeeee!:D

akikaztmondjákni 2010.03.30. 17:03:23

@Kifordított kacagány: És ha kihányod, ugyanugy néz ki, mint elötte:)

akikaztmondjákni 2010.03.30. 17:10:03

@AlexWolf: Nem hiszem el, ám:)
A koncertre járás meg a hajvasaló nem jellemző igy együtt a férfiakra:)

( Jön ma a vízcsapszerelő vagy hogy mondják ezt hivatalosan?!:D Reméelm nem kell bontani a csempét... )

akikaztmondjákni 2010.03.30. 17:15:40

Mi lehet Bánki Petyával?:O

Na jo, léptem, viszlát.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.30. 17:17:51

@Anyád barátja: hagymát, szalonnát, kolbászt, sonkát, kétféle sajtot.
@akikaztmondjákni: nálam a top 3: rántott csirkeszárny, bundáskenyér, hatalmas tál tele grillhússal és főtt kukoricával.

Kifordított kacagány 2010.03.30. 17:21:25

@akikaztmondjákni: csak az íze nem az igazi, de ha éhes az ember, nem válogat:)

a hajvasaló az milyen hülye találmány? ha összegyűrődik, levágom és újat növesztek.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.30. 17:30:25

@Kifordított kacagány:
Ja, krumpli sem rossz. Laktató, olcsó. De savanyú káposzta jobb, tényleg.
Paradicsom is, de a csirkemájat még nem próbáltam. Nnna, majd holnap, úgyis van a fagyasztóban egy kevés. De ha nem lesz jó... ;-)

A másik téma: igen, én is szívesebben mennék segédmunkásnak, ha nem nem 30-40e kapna, hanem a tízszeresét, de sajnos nem az van.

Az igazán szép az az, hogy amíg eljár az ember jobb munkáért kuncsorogni addig végzi a számára nem ideálisat (aka: szar melót) is és nem otthon veri a faxát, hogy nincs kedvemre való munka... Persze ha (még) jár munkanélküli és több, mint a bejelentettje a szar munkának és nem kell a munkaviszony érthető, de élelmesebb ember próbál a feketében is valamit. szedtem én már paradicsomot "táppénzen" a suliból, mert kellett a gyógyszerre... Félre nem érteni, nem kívánom senkinek, csak azt, hogy dolgozni bármit, akár rövidebb ideig. Árufeltöltés, gyerek felügyelet, csomagolás, adatrögzítés, takarítás - nem a munka a ciki hanem a tehetetlenség.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.30. 17:34:58

sajt az omlettbe kell normalis rantottaba nem
hagyma es jo szlonna tok eleg, de nem rontja kis kobasz sem
es lehet meg erospaprikat karikazni bele
tetejere a vegen kis pirospaprika es bors

reunalla 2010.03.30. 17:37:25

@zéka: nehezen - rezsi/benzin után ennyi marad kb. ez van (tudom, telefon, internet luxus, csak az a baj, hogy akkor még ennyi esélyem se lenne, mint most munkakeresésre)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.30. 17:37:42

a problema meg ott van, hogy regen 1 diploma is boven eleg volt jo allashoz
de mmanapsag otthon diplomagyujto verseny zajlik a leggagyibb egyetemeken
akik lehetnenek jo munkasemberek elmennek media-konyvtar szakra
aztan csodalkoznak

AlexWolf 2010.03.30. 17:42:08

@hagyma: Mo.-n merszünőben van a munkásosztály. Mert az már nem teccetős.

AlexWolf 2010.03.30. 17:43:18

@AlexWolf: merszünőben=megszünőben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.30. 17:46:57

@AlexWolf:
szerintem K.J utan egyszeruen meg is szunt
ez van

Kifordított kacagány 2010.03.30. 18:58:34

@sambalabammbumbumm: arra vigyázz, hogy ne égjen meg(ugye a tojásnak is kell még idő amíg megsül) meg nem szabad megsózni külön a májat a hagymával.
a savanyú káposzta nagyon jó, de azt nem sütöd össze a tojással, hanem mellé eszed. a sültkrumplit viszont szintén beleteszed a hagyma mellé, összeforgatod és erre öntöd rá a tojást és egybe sütöd. a krumpli nem zárja ki, hogy káposztát egyél mellé, sőt.
régebben informatikáztam, most raktáros vagyok, éppen ezt fizetik. mikor még tanuló voltam akkor meg a nyári szünetben segédmunkáskodtam. akkoriban 2-3e-et kaptam naponta, ma 4-5e-et is elkérhet egy jó segédmunkás. persze feketén. nem nagy pénz, de nem olyan rossz, ha nincs más. főleg ha folyamatosan van munka.
aki otthon veri a faszát és csak arra vár, hogy bejöjjön a tuti meló, az egy idő után már nem is akar elmenni dolgozni, megszokja a semmittevést.

@hagyma: az omlett mint olyan más tészta. a különbség a sütés módjában van.

@AlexWolf: mert mindenki irodában akar lábat lógatni, kapát meg villáskulcsot meg csak passzióból szeretnének használni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.30. 19:04:25

@Kifordított kacagány:
hat en tudom mi az omlett es mi a rantotta
rantottaba nem kell sajt
punktum
teljesen felesleges a krumplival egyutt sutni
Mary pl kulon suti a bacont es a kolbaszt
a krumplit
es a tojast
majd kozosen talalja
ha csak omlettet csinal akkor az csak sajt es tojas
en szalonnaval es hagymaval csinalom es kesz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.30. 19:09:37

ja persze az omlettel is lehet varialni lehet bele tenni ezt azt
a rantotta a scrambled eggs attol rantotta hogy kevrgeted is

Mary reggelije ma mar jobban tetszik mint az en rantottam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.30. 19:11:40

csak azt nem tudom, hogy jutottunk ide a biztositotol?????

ez a csoportos beszedesi megbizas meg hulyeseg
en dontom el mikor fizetek es utalok, NET-en vagy csekken
ha kesek az is az en bajom
nekem senki se nyulkaljon a szamlamhoz

akikaztmondjákni 2010.03.30. 19:17:47

@hagyma: :D:D:D Na, ez az!:D
Köszönjük meg Anyád barátjának, h élvezhettük mindenki gasztronomiai szokását!
ÉS reméljük, h fasza rántottát rittyentett!
Amen.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.30. 19:20:44

@akikaztmondjákni:
ezt annyira nem ertem, de lehet csak faradt vagyok

rantottat nem csinal
az amerikai reggeli az nem igazan rantotta

Mylady 2010.03.30. 19:23:35

@hagyma: Igazából nem a biztosító nyúlkál a számládhoz. Ugyanúgy te engedélyezed, csak jó előre.

Amikor csekket kapsz egy szolgáltatótól, akkor megkér téged, hogy fizess.
A csoportos beszedésnél meg azt mondod, hagyjon békén a piszlicsáré ügyeivel, intézze el a bankkal. És engedélyezed a banknak, hogy az adott szolgáltató kéréseit a te külön engedélyed nélkül teljesítse.
Mert bízol annyira a szolgáltatóban, hogy bevállalod ezt a (számodra) egyszerűsített ügymenetet. (Elvileg. Gyakorlatilag meg rákényszerít a szolgáltató)
De a számládhoz nem fér hozzá.
A biztonság kedvéért adhatsz egy limitet, hogy max mennyit fizethet így ki neki a bank.
Plusz érdemes figyelni a számlát, hogy mi történik. Mert ha túllépi a limitet a kérés, nem megy el az összeg.
Hát így.

Nem rossz dolog, csak tudni kell, mire van és figyelni kell.

akikaztmondjákni 2010.03.30. 19:24:00

@hagyma: :D:D:D
"Anyád barátja 2010.03.30. 16:08:25
A kajáról jut eszembe.
Csak szalonnát tegyek a rántottámba,vagy egy kis kolbászt is?
Ezen gondolkodom fél órája.
Elmélyülten."
Na.Igy kezdödött.

Kifordított kacagány 2010.03.30. 19:31:34

@hagyma: az omlettet egyben sütöd lepényként, a rántottát kevergeted sütés közben. a rántottába bármit tehetsz amit a kezed ügyében találsz és úgy gondolod nem rontja el, így sajtot is.
a krumplit azért jó egybe sütni vele, mert ha a fűszeres, zsíros hagymával összekevered és arra öntöd rá a tojást, akkor frankón összeérnek az ízek. a rántotta egytálétel, nem csinálunk mellé köretet, nem illik hozzá igazán, az omlett mellé annál inkább.
én egyébként még a tükörtojást is úgy csinálom, hogy a sült szalonna/kolbász/virsli zsírjára ütöm rá. a szalonna mellé meg általában be szoktam dobni egy rozmaring ágat. rántottát meg mindenfélét szoktam csinálni, a sima tojás-só kombótól a mindenféle földi jóval megbolondított ízorgiáig. mikor mihez van kedvem. pl egyik kedvencem. hagyma, cukorborsó kevés zsíron sóval, borssal, kakukkfűvel megpirít, aztán rá a tojást. a fűszereket akkor teszem rá, mikor a hagyma levet ereszt. persze nem minden elképzelésem válik be, volt már, hogy az egészet ki kellett borítani:)

akikaztmondjákni 2010.03.30. 19:38:14

Nem tudja valaki, ki az a Szarrobbantó?

Bettyno 2010.03.30. 19:47:54

Nemtom mennyire off-topic de nem érdekel most nagyon,mert idegileg teljesen tönkre vágott a q OTP.
Írtam nekik emilt, mert egyszerűen nem kommunikálnak velem érdemben máshogy.
Így:
"Az lenne a kérdésem, hogy miért kell a telefonos ügyintézésnél minden! ponthoz új kód, meg jelszó?! Telekód, intenetes azonosító, bankszámla szám, anyám neve stb. És nem is egyszer!
Sikerült Önöknek! az internetes szerződést rosszul megcsinálni és egyszerűen nem tudok egy olyan ügyintézőhöz eljutni, aki ki tudja ezt az ÖNÖK! által összehozott hibát javítani!
Nem tudok pénztutalni az interneten keresztül, hiába van szerződésem, hiába van pénz a számlámon! És ezt, hiába telefonáltam 20 percen keresztül! nem tudtam elintézni!
Nagyon jó lenne, ha sikerülne egy ügyfélbarát telefonos ügyintézést kialakítani, mert a XXI. században, ez bizony elvárás egy banktól.
Jó lenne, ha nem kellene az ilyen ÖNÖK! által összehozott hibák miatt is bemenni a bankfiókba, és ott egy órákat tölteni!"
Két menüpont kiválaszt után eljutok egy ügyintézőőhőz, kiderül, hogy elk-rták az internetes szerződést, nem tudok sem utalni, sem lekérdezni!!! (csak tudnám, akkor mi a ló-aszt tudtam volna vele csinálni?!) Megadom az anyám nevétől kezdve, hogy milyen hitelkeret meg mi van a számlához (ez eddig oké, mert fő a biztonság stb), a nő elintézi a lekérdezési jogot és kapcsolja, aki el tudja intézni az utalási jogot. Erre ott meg a telekódot meg a telekódos jelszót kérdezi, anélkül szóbasem áll velem, utána megint menüválasztós szöveg, utána meg nemtom milyen kód nemtom hányadik számjegyét kéri...próbálkoztam 3x, de mivel fingom nem volt már hogy milyenkódot akar tőleg feladtam.
Nem értem, hogy lehet ilyen kiritikán aluli ...kimondom...SZAR!!!! rendszere egy nagy banknak!
Elegem volt, kivagyok.

Kifordított kacagány 2010.03.30. 19:49:07

@Mylady: csak ugye mint a mellékelt ábra is mutatja nem lehet megbízni bennük. még limittel sem. én mindent elhiszek mindenkinek, de bízni nem bízom senkiben. amúgy meg a netbankok korában egyszerűen beállítod, hogy minden hónap adott napján küldje el az adott összeget a bank és akkor te indítod a fizetést, nem más turkál a számládon és ugyanúgy nem te pöcsölsz vele.

Kifordított kacagány 2010.03.30. 19:53:35

@akikaztmondjákni: kakivájár;)

@Bettyno: és akkor emészd meg mellé azt is, hogy még így is tök felelőtlenül kezelik a számládat telefonon keresztül.
nekem pl az allianznál nem lehetett olyan, hogy van netbankom, de nincs telebankom. pedig az nagyon nem kéne. ahol buta ügyintéző hibázik a buta program helyett, ami meg nem, az nekem nagyon nem kéne.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.30. 19:57:08

@Mylady: ertem en ezt
de
25-e korul leuloka computerhez
vagyishat pont akkor igyekszem nem felallni
es akkor 5 perc alatt elkuldom a villany-televizio-internet-telefon szamlat
kesz
@Kifordított kacagány:
omlettet Mary csinalja
istenien
megiscsak amerikai/angolszasz/
rantottaba nem kell krumpli
nem egyutt sulnek
azt megfozzuk
kisutjuk
es megy a tanyerra egyutt a rantottaval a baconnal es a kolbasszal

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.30. 19:59:09

@Bettyno: Nemcsak a bank renCCCCere szar. Más mocsokmultik is hasonlóan műXXXeenek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.30. 19:59:38

@akikaztmondjákni:
en otthon mindig tettem bele kolbaszt is
raadasul szarazat, gyulait
a szalonna se mindegy milyen
es nem szabad tok szarazra sutni
/most mar nem is tudom a malackarajon vagyok vagy a homaron?/

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.30. 20:00:16

@hagyma: soha ne vegyél el amerikai nőt főleg kentuckyból ne :-))))))

Kifordított kacagány 2010.03.30. 20:01:13

@hagyma: nem együtt sülnek, a krumpli előbb megfől, kisül, csak összekeverem mielőtt a tojást kisütném. együtt meg sem sülne.
majd egyszer ha arra járok megkóstolom azt az omlettet. azért ne készülj rá nagyon, szerintem nem mostanában lesz:(

Bettyno 2010.03.30. 20:04:45

@Kifordított kacagány: Hát köszi a bíztatást:-) Már kicsit lenyugodtam, de azért, ha csak a saját fizum menne a számlára, már HOLNAP otthagynám az Otpt. Elegem van ebből az amatőrizmusból. Nagyon.
Bezzeg a másik bankom (Unicredit) simán meg tudta oldani az internet-bankinget, a bankártya ATM-be való beépítését, a kártya elhagyást, a fizu másnapra ottlevésést stb.

Kifordított kacagány 2010.03.30. 20:05:52

@hagyma: régen szerettem baconnel, de mostanában inkább jó kis füstölt háziszalonnával csinálom.
nem mindegy, hogy malac, vagy homár? mindegyiket meg lehet enni:)

Kifordított kacagány 2010.03.30. 20:08:36

@Bettyno: az otp-t utálom, de az allianzhoz képest sétagalopp. az allianz képes volt tökölni egy hónapot a számlanyitással. azért ez a 21.sz-ban kicsit komikus.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.30. 20:18:08

@diszkréten kényeztető fűszoknyás svéd női hölgy:
ezt mar megmondtam Marynek is, tudja
@Kifordított kacagány:
akkor se kell osszekeverni
Mary omlettje egyszeruen pazar
varunk szeretettel

Mylady 2010.03.30. 20:44:40

@Kifordított kacagány: persze, ezért írtam, hogy elméletileg
egyébként én is az eseti átutalásokban hiszek
egy csoportosom van, de azt kötelező volt a lakáshitel miatt (1200 Ft/ hó, túlélem, ha duplán szedik le, de nem szokták)

@hagyma: persze, én is ezt csinálom

csak az értelmét próbáltam elmagyarázni a dolognak
alapból nem rossz az, nem kell tökölni minden hónapban ugyanazokkal a számlákkal, ugyanazokkal az összegekkel
persze szerencsésebb helyeken
itt nem

Anyád barátja 2010.03.30. 20:49:07

Végül nem tettem bele kolbászt.
Hagyma,füstölt szalonna,csak üvegesre pirítva,8 tojás,só,bors,pirospaprika a csípősből,csalamádé,meleg barna kenyér,két Gösser utána.
Az élet szép.

csodalámpa 2010.03.30. 21:43:14

a posztolót már lehet?
A biztosítások díja a biztosítási időszak első napján esedékes. Ha neked 29-e a hónapfordulód, akkor a 03. 29-én esedékes díjjal 04. 28-ig díjrendezett a biztosításod. Amiben jogosan reklamálhatsz, az az, hogy miért 23-án vonnak le a számládról egy 29-én esedékes díjat. Februárban meg nyilván el voltál maradva 1 havi díjjal...
Mondjuk a Groupama ügyfélszolgálata sem állhat a helyzet magaslatán, ha ezt nem volt képes megértetni a (nem túl) jóképességű ügyféllel.....

Mylady 2010.03.30. 21:48:44

@csodalámpa: Elég nagy bátorságra vall látatlanba ilyeneket kijelenteni.

"nyilván el voltál maradva 1 havi díjjal" igaz, az ügyfélszolgálat elismerte, hogy duplán vonták le és hogy azt beszámítják a _következő_ havi díjba...

és hat éve élő életbiztosításról van szó, amit csoportos beszedéssel fizetnek... hogy lehetne hátraléka???

"a (nem túl) jóképességű ügyféllel..."
mondja ezt a nem túl jó képességű csodalámpa, aki szövegértelmezésből éppen most bukott meg...
gratulálok!

Kifordított kacagány 2010.03.30. 21:55:32

azért csodalámpa. csak akkor gyúl fény benne, ha dörzsölöd:)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.30. 22:09:12

@Anyád barátja: a gösserrel elbasztad az egészet, már ne is haragudj. igyál sört, ne ezt... :)

moli 2010.03.30. 22:31:45

@kulup: ez melyik netbanknal van igy? mit teszel ha nyaralni mesz?

Bettyno 2010.03.30. 23:05:00

@Kifordított kacagány: válaszolt az otp
el sem hiszem, villámgyors volt....és leírtak egy csomó mindent ami abszolúte nem szerepel a honlapon
Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönettel vettük bankunkhoz küldött levelét.

Az OTPdirekt Telefonos ügyintézői szolgáltatás 4-es menüpontján keresztül elérhető szolgáltatás igénybevételének lépései a következők:

1. Hívja fel a 3-666-666-os budapesti (Magyarországon, vidékről helyi tarifával hívható a 06-40 / 366-666-os, illetve saját mobilhálózatán belül a 366-6666-os) telefonszámot.
2. A csillag gombbal szakítsa meg az üdvözlő szöveget.
3. Válassza a 4-es menüpontot.
4. A rendszer kéri Öntől a 10 jegyű kártyaszámot, mely a kártya előlapján található. (A 16 jegyű kártyaszámok esetében az Ön bankkártyájának utolsó 10 számjegyére van szükség, tehát az első 6 számjegy elhagyható.)
5. A rendszer kéri Öntől a 3 jegyű telekódot. A telekód alapesetben (ha még nem került megváltoztatásra) a 117 -tel kezdődő bankszámlaszám utolsó 3 számjegye.
6. A sikeres azonosítást követően a felsorolt lehetőségek közül az 1 -est (Lakossági bankszámla szolgáltatások)
7. A rendszer érzékeli, hogy a megadott bankkártyához már kapcsolódik érvényes szerződés, így kér a 7 jegyű kódból véletlenszerű sorrendben 3 számjegyet az azonosítás érdekében.
8. A számok helyes megadását követően ügyintézőnk felveszi a telefont, és az élőszóban közölt megbízást végrehajtja.

Szerződéskötés hiányában az Információs Call Center vonalon is kérheti munkatársaink segítségét a nap 24 órájában, melynek telefonszáma vidékről helyi tarifával 06-40-366-388, Budapestről, illetve bármely mobilhálózatról (20,30,70) 3-666-388. Itt az 5-ös menüpont kiválasztásával kérhet leggyorsabban ügyintézőt.

Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.

Tisztelettel:
xy

OTP Bank Nyrt.
Elektronikus Banki Igazgatóság
2. pont: na ezt nevezem köszhasznú infónak!!!!
7. pont: MILYEN HÉT JEGYŰ KÓD KÖNYÖRGÖM????????!!!!!!!!!

"Itt az 5-ös menüpont kiválasztásával kérhet leggyorsabban ügyintézőt."
Hallelujah!!!!!!

Bettyno 2010.03.30. 23:18:20

Oké, csakhogy ne rágjátok a körmötöket vagy nehogy ne aludjatok éccaka:
Felhívtam azt a 20-3666-388 számot, beütöttem az 5-öst.
ÜGYINTÉZŐ!!!!
Mondom neki, hogy mi a problémám: addig már eljutok, hogy be tudok az internet bankingbe jeletkezni, de csak lekérdezési jogom van, hiába kötöttem "átvezetés, lekötés, utalás" rendelkezésre.
Kérdezi, hogy a Telekódos cucc, mondom, hogy oda ne kapcsoljon, mert nem tudom, hogy milyen kódnak a hányadik számjegyét kéri, erre mondja, hogy akkor van e mobil aláírásom. Mondom nincs.
Akkor be kell fáradni bankfiókba.

Köszike szépen. Mehetek be a drága időmből elpazarolni megint vagy másfél órát, arra mit elvileg már egyszer megcsináltattam.
Köszi szépen. Holnap nem megcsináltatom, hanem lemondom, mert ez kritikán aluli, hiába a gyors válasz. Szar az egész. Egy forintot nem ér.

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.30. 23:35:17

@reunalla: nem tudom ki találta ki a telefon és az internet luxust, nézzük csak munkakeresés szempontjából...

ha nincs interneted, akkor az internetkávézókban egy idő után többet költesz, mint a havi netre, főleg ha naponta mész...persze vehetsz expressz újságot is, de azokban az állások 99 százaléka kamu...

ha nincs telefonod, akkor mégis, hogyan ér el a cég, hogy időpontot egyeztessenek? E-mailen ez kicsit nehézkes szerintem...

Chaby 2010.03.31. 03:20:12

Basszus elolvastam a rántottáról szóló rengeteg értekezést és éhes lettem. Pedig nem akartam enni ilyenkor, de assszem muszáj lesz. Köszi!! :( Jól kitoltatok velem :P:P
Vagy evés helyett lehet elolvasom a WC-ben pelenkázós posztot és bele élem magam. Lehet az is megoldja :)

Anyád barátja 2010.03.31. 08:04:40

@Don Bandi: A héten egyszer besokalltam a maligántól,azért ittam ezt.
A másik választás a víz lett volna.
Azt azé mégsem.

Kifordított kacagány 2010.03.31. 09:07:37

@Bettyno: pedig világos, nem? az amelyik nem a 16 számjegyűből utolsó tíznek a maradéka. tehát keress valahol a környéken 7 számot és abból add meg véletlenszerűen ami eszedbe jut. nem lesz nehéz, csak 10 számjegy van. bár egy darabig elleszel vele:)

vernarancs 2010.03.31. 10:35:01

@Anyád barátja: ja, vizet az allatok isznak. Akkor mar inkabb a gut, besser, presser.

Bettyno 2010.03.31. 12:47:41

@Kifordított kacagány: :-D
Szerencsére tudok rajta nevetni, megjött a fizum az Unicredites számlámra!! Éljen, tudok utalni. Az Otp-s számláról meg leveszem az ÖSSZES pénzt:-P KP-ban!!!

Mylady 2010.03.31. 13:09:32

@Bettyno: szerintem inkább utald át a másik számládra.
kp-ban felvenni a legdrágább verzió

Kifordított kacagány 2010.03.31. 21:12:02

@Mylady: gondolod, hogy képesek megbirkózni egy kézzel kitöltött, személyesen beadott átutalási megbízással? hiszen láthattuk már, hogy szívesen lehagynak pár nullát adatrögzítés közben, ha úri kedvük úgy diktálja.

kulup 2010.03.31. 22:02:13

@moli: CIB, de szerintem minden normális banknál ez így van. Ha nyaralok, akkor keresek valahol egy free wifit. A token által generált kódot hiába lopják el, mielőtt valaki azt mondaná, hogy nem biztonságos.

lófasz 2010.04.02. 13:31:56

Nekem még sosem volt problémám a Unicredit Bankkal.

cepulacalului 2010.04.04. 14:17:15

@lófasz: Nekem sem. Igaz semmifele jogviszonyban nem vagyunk. :-)
süti beállítások módosítása